Goeie oude (retro) consoles deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 93.613 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Speedlink schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:24:
:D JAAA! Hij is binnen :D Met dank aan Jotheman die m aan me verkocht heeft. Ding was zoo supergoed ingepakt, alles kabeltjes enzo alles in bubbleplasic en super superveel opvulmateriaal in de doos, ding is op een paar kleine krasjes na in prima staat :D alles werkt perfect! THNX!

Ik ben zoo gigantisch blij met de Megadrive :)

Nu nog maar weer games bij elkaar gaan rapen ;)
(Iemand die World Of Illusion heeft en Outrun,DM me even :D)
Wat heb je er nog aan uitgegeven? :o

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
l0c4lh0st schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 01:06:
[...]

Wat heb je er nog aan uitgegeven? :o
60 euro :)- Sega Megadrive met de spellen:
8-bit: AfterBurner, Bomber Raid, Time Soldiers,
16-bit: Sonic 1, Sonic 2, 6Game schietcartidge (voor de gun), Streets of Rage II, Mortal Kombat 3, Bonanza Bros., Mickey Mania, Aquatic Games (James Pond) en een 6 Game cartridge met: World Cup Italia ’90, Super Hang On, Streets of Rage I, Shinobi, Columns en Golden Axe.
Zitten 2 controllers bij, waarvan 1 originele Sega, en een 6-knops pad, incl. adapter en zelfgemaakt kabeltje voor aansluiting op composiet aansluiting van TV.

Niet slecht al zeg ik t zelf :) Controllers voelen aan als nieuw :) niet zo uitgelubberd maar nog lekker strak!De console zelf ziet er netjes uit en alles was prima verpakt! Ik kan iig weer lekker games op de Megadrive spelen! Ik moet echt Outrun nog zien te bemachtigen (ik heb t origineel van de C64, ik had t origineel op 5.25"floppy voor de PC, Ik heb Outrun Coast 2 Coast origineel :) Ben best fan ervan, dus die wil ik erg graag nog hebben. Ook Primal Rage, Jurssic Park, Mortal Kombat 1 en 2, Word of Illusion (voor t vrouwke erg erg erg leuk) Road Rash en Street Fighter.Sonic 2 zou ik nog graag willen hebben voor de megadrive :)

Dit is echt iedere euro waard! :) Damn,wat roept dit een berg nostalgie op. Over de Z-5500 die oude muziekjes en geluidjes....heerlijk! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Lampuhkap op 13-12-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend is er trouwens bij de Bart Smit een actie met een Megadrive-controller met een aantal ingebouwde games waaronder Sonic & Knuckles voor 11 Euro. Weet iemand de volledige lijst. De naam was iets met Tec.

EDIT:
Wellicht deze?
http://www.engadget.com/2...-drive-portable-handheld/

(Kan hier niet naar deze website surfen)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Retro is jaren 80 en eerste vijf jaar van de jaren 90 in mijn ogen. Dat is mijn jeugd en als ik eraan terug denk komt het voor mij over als retro. De term retro is ook rekbaar, het is namelijk geen specifiek tijdsbestek. Ik ben 27 maar voor iemand van 40 is retro totaal wat anders dan voro iemand van 27 en voor iemand van 17 moet dat concept misschien zelfs nog wat ontwikkelen.

Ik ben tevreden met mijn Gameboy 1 collectie, maar als ik meer ruimte had stond er een NES, Megadrive en SNES.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Juist, een SNES en NES zoek ik dus nog ;) en voor mezelf nog de Arcade Stick voor de Megadrive. Voor een maat van me moet ik aan zon SNES Bazooka zien te komen :p

OutRun zoek ik ook nog voor de Megadrive maar das niet makkelijk te vinden :S

Ik ben 24, en voor mij is de Commadore/Amiga/NES/SNES/Megadrive/PSX/Gameboy 1/XT/286/386/486/P1/P2/P3 allemaal retro. Daarvan heb ik inmiddels de PSX, Gameboy 1,Megadrive, C64 en de 286*486 staan bij mn pa net als een oude Williams flipperkast. Die heeft ie al zeker 20 jaar in bezit en werkt nog steeds 100%! :D :D En ja, ook pinball machines vallen onder Retro Gaming ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Lampuhkap op 17-12-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb (eindelijk :P) paper Mario voor de N64, van mn vriendin gekregen. Ook Maniac Mansion voor de NES en Super Mario World 1 voor de SNES (die had iemand ooit weggegooid). Ik ook weer blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 17:29
Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:50:
OutRun zoek ik ook nog voor de Megadrive maar das niet makkelijk te vinden :S
OutRun voor de MD en een Amiga kan ik je wel aan helpen. Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 10:17:
Dit weekend is er trouwens bij de Bart Smit een actie met een Megadrive-controller met een aantal ingebouwde games waaronder Sonic & Knuckles voor 11 Euro. Weet iemand de volledige lijst. De naam was iets met Tec.
Het is een controller van "Tec Planet", maar daar kan ik verder weinig over vinden. Ik vermoed zelf dat het een afgeleide is van:

http://www.segaretro.net/...is-handheld-twinpads.html

Maar dan dus een eenpersoons versie en zeker geen handheld met scherm zoals je linkte.

Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

@GetBack & mvdklip: het gaat om deze bij Bart Smit. Volgens mij dezelfde als deze bij PlayAsia.com, waar precies staat welke spellen er bij zitten.

Lijkt me wel een leuk ding, op de webshop 15 euro, morgen 11 euro. Ga 'm wel halen, is het niks, dan geef ik het wel cadeau aan een neefje ofzo. ;)

edit: Intertoys heeft de portable te koop, aanstaande dinsdag voor 20 euro, met 20 games (als ik het goed heb, gaat het om deze handheld). Gezien dat de helft van de PlayAsia-reviews het heeft over vastlopers en andere rare fratsen, lijkt het me niet erg aanbevelenswaardig. Is ook wel té goedkoop voor een handheld met 20 goeie games...

[ Voor 24% gewijzigd door TerraGuy op 17-12-2008 20:19 ]

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe aanwinsten:

Alles spellen zijn Compleet met doosje en handleiding

Sega Mega CD

Chuck rock 2
Nighttrap
Earthworm Jim
Mortal Kombat CD

Sega Megadrive 32x:

Space Harrier
Cosmic carnage
Metal head

Nintendo snes:

Donkey kong country 2 Classic versie
Donkey kong country 3 Classic versie
Mario kart Classic versie
US Sqadron
Zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:28

Mfpower

In dubio

Speedlink schreef op vrijdag 12 december 2008 @ 18:24:
:D JAAA! Hij is binnen :D Met dank aan Jotheman die m aan me verkocht heeft. Ding was zoo supergoed ingepakt, alles kabeltjes enzo alles in bubbleplasic en super superveel opvulmateriaal in de doos, ding is op een paar kleine krasjes na in prima staat :D alles werkt perfect! THNX!

Ik ben zoo gigantisch blij met de Megadrive :)

Nu nog maar weer games bij elkaar gaan rapen ;)
(Iemand die World Of Illusion heeft en Outrun,DM me even :D)
World of illusion! Zo'n spel die nu je het noemt weer in m'n geheugen terugkomt ;) Ik heb m'n megadrive nooit weggedaan en heb nog heel veel spellen, incl. mijn favo streets of rage 2. Ik heb alleen ooit Toejam en Earl verkocht.. spijt, spijt... weet iemand trouwens of het nog mogelijk is ergens een MD-1 scart kabel te krijgen (liefst in Nederland...)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mfpower schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:02:
[...]

World of illusion! Zo'n spel die nu je het noemt weer in m'n geheugen terugkomt ;) Ik heb m'n megadrive nooit weggedaan en heb nog heel veel spellen, incl. mijn favo streets of rage 2. Ik heb alleen ooit Toejam en Earl verkocht.. spijt, spijt... weet iemand trouwens of het nog mogelijk is ergens een MD-1 scart kabel te krijgen (liefst in Nederland...)?
Ik heb ze op Ebay wel gezien....waren neit duur. Wel in de UK of Australie :D

World Of Illusion _/-\o_

Verwijderd

TerraGuy schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:05:
@GetBack & mvdklip: het gaat om deze bij Bart Smit. Volgens mij dezelfde als deze bij PlayAsia.com, waar precies staat welke spellen er bij zitten.

Lijkt me wel een leuk ding, op de webshop 15 euro, morgen 11 euro. Ga 'm wel halen, is het niks, dan geef ik het wel cadeau aan een neefje ofzo. ;)

edit: Intertoys heeft de portable te koop, aanstaande dinsdag voor 20 euro, met 20 games (als ik het goed heb, gaat het om deze handheld). Gezien dat de helft van de PlayAsia-reviews het heeft over vastlopers en andere rare fratsen, lijkt het me niet erg aanbevelenswaardig. Is ook wel té goedkoop voor een handheld met 20 goeie games...
Thanks. Twijfel nu wel over de aankoop. Sonic & Knuckles is wel tof maar zonder Sonic 3 is het een beetje een halve game. Daarnaast zal een saveoptie ontbreken.

• mvdklip
Thanks! Die handheld heb ik en was bij mij inderdaad nogal crap uitgevoerd en inmiddels ook stuk. Ik ga hem denk ik toch nog een keer halen omdat ik nu in ieder geval een winkel heb om naartoe te gaan als ie weer stuk gaat. Bovendien vond ik hem stiekum toch wel erg lekker spelen. :)

• mvdklip
Mfpower schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:02:
weet iemand trouwens of het nog mogelijk is ergens een MD-1 scart kabel te krijgen (liefst in Nederland...)?
Nergens voor nodig. Neem gewoon een DIN naar 4x tulp kabel en een scart-in blokje.

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/3458.jpg + Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-online.nl/productimages/1973.jpg

Even wat zoeken welke tulp op welke input van de scart moet en je hebt beeld en geluid. Geluid is dan wel mono btw. Dat valt eventueel nog op te lossen met een kabeltje van de hoofdtelefoonuitgang naar het scart blokje.

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Grrr, ik heb 'm gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/640/6b/pa.113827.1.jpg

...maar mijn monitor (Dell 2007WFP) geeft een 'Out of range signal - cannot display this video mode'. :( Verder geen tv in huis, dus ik kan niet checken of hij het doet, alhoewel het geluid het wel doet. Normaal gesproken heb ik mijn Pioneer dvd-speler op de Composite-input aangesloten, die doet het gewoon, dus het ligt niet aan de monitor.

Wat zou de reden zijn dat hij het niet doet? Hij spuugt toch gewoon hetzelfde signaal uit als mijn dvd-speler, neem ik aan? 576i, 50Hz?

Zou een converter van Composite naar S-video helpen?

Edit: ik heb 'm geprobeerd op een beamer die ik ergens vond, en daar deed hij het prima op. Vreemd dan toch dat mijn monitor het signaal niet herkend. Zou 't een NTSC/PAL-probleem zijn dan misschien?

[ Voor 13% gewijzigd door TerraGuy op 18-12-2008 23:06 ]

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Die heb ik laatst gekocht... check twee pagina`s terug voor mijn commentaar.
Die van mij deed het perfect, maar blies ik bijna op door mijjn oordopjes per ongeluk in de video-out te stoppen |:( Nu heb ik een betje vage ruis op het scherm af en toe :P

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Michael Knight schreef op donderdag 18 december 2008 @ 23:25:
[...]

Die heb ik laatst gekocht... check twee pagina`s terug voor mijn commentaar.
Die van mij deed het perfect, maar blies ik bijna op door mijjn oordopjes per ongeluk in de video-out te stoppen |:( Nu heb ik een betje vage ruis op het scherm af en toe :P
WOW :D Nou, ik had eerst met t aansluiten van de Megadrive ook niet op zitten letten :z
Dikke DIN stekker in de Megadrive
en die liep naar een geel tulpje., dus dat ging mooi op de videokant van de TV :D En toen zag ik nog een tulpje erbij :P Die op de MD erin en op de audio van de TV
Ik zet de MD aan....keihard KLIK uit de TV >:) :P hmm.....weird. :/ Wel beeld en goed ook :P maar toch :D
tulpje uit t geluidsding van de TV en uit de MD gehaald :D

Geen klik :D

Blijkt die andere tulp voor t RF signaal te zijn ofzo :X Iets wat liever niet op audio plekken wil zitten iig _/-\o_
Stekkertje gepakt 3,5mm jack male -male en die van de MD naar de Z-5500 getrokken. Tadaaa! _/-\o_ GELUID :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
smiley-o-mania

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even over de retro definitie, ik zelf vind alles wat niet current gen is onder retro vallen.

Maar op gamekings zag ik laatst de scheiding tussen 2d/3d games. 2d games being retro. 3d niet.
Het idee was dat met de 3de dimensie een heel ander type van gaming ontstaan was.
En dat 2d gaming dus meer twitch gameplay was en dat 3d gaming dus wat dieper is.
Ben het hier gedeeltelijk wel mee eens. Ben wel nieuwsgierig hoe de rest er over denkt.

Ik moet eerlijk zelf wel bekennen dat ik voor veel genre's de overgang van 2d naar 3d geen verbetering vind.
Fighther/platformers en in iets mindere mate rts.
Maar wellicht wordt ik gewoon oud.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26

MsG

Forumzwerver

Zo zie ik het ook wel een beetje. Nintendo 64 is misschien wel back in the good ol' days, maar de gameplay verschilt niet wezenlijk, het is enkel lelijker. SNES daarentegen is echt compleet anders, dat vind ik dan weer wel retro.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
MsG schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 15:54:
Zo zie ik het ook wel een beetje. Nintendo 64 is misschien wel back in the good ol' days, maar de gameplay verschilt niet wezenlijk, het is enkel lelijker. SNES daarentegen is echt compleet anders, dat vind ik dan weer wel retro.
Ik vind t vanaf de N64 geen retro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:Y Ben aardig smiley-junk. Ik heb er serieus moeite mee om me soms uit de drukken via tekst zonder smileys! >:) Kan dr ook nix aan doen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmms, ok even mijn eigen definitie checen, als ik iemand op de x-box1, cube of zeker de ps2 zie spelen dan zal ik hem of haar niet gelijk het stempel retro gamer geven :P

Maar ps1, n64 of saturn Waarom zou je daar nu op spelen als je geen retro gamer bent? Dus dan speel je specifiek op die platformen omdat je de specifieke games zo goed vind dat je niet de moderne tegenhanger wil of kan spelen.

Voorbeeld voor mij is wipeout, ik heb geen psp of ps3 dus current gen wipeout kan ik niet spelen, de ps2 versie vind ik echter niet leuk, dus daarom speel ik (zo nu en dan) dus nog de ps1 versies.....retrogamer toch?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de PS1, Saturn en N64 helemaal retro. Het is puur het gevoel dat ik eraan hang, als ik een spel koop of krijg uit 1995 doet me dat denken aan mn "jeugd" (nu 25, toen dus 13 tot 16 ofzo).

Resident Evil voor de PS1, Destruction Derby, G-Police en noem het maar op. Ik snap dat het persoonlijk is, maar toch. Dit gevoel heb ik nog niet bij de Cube en Xbox, en al helemaal niet bij de PS2. De Dreamcast daarentegen dus weer wel, terwijl deze krap een jaar ouder is dan de PS2.

Komt omdat het ding zo snel van de markt verdween I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
UPDATE:
Net is mn maat langsgeweest. Ik heb zn SNES gehad :) 1 controller, 1 game (Super Mario Allstars) en de benodigde kabels! Ding is amper gebruikt! Echt super :D :D Wie kan me nog helpen aan:
Mario Kart
Primal Rage
Street Fighter
Mortal Kombat
Micro Machines
Double Dragon
Killer Instinct
(andere games zijn ook welkom, ook zoek ik nog 1 controller)

Ik doe t liever met tweakers, dan marktplaats... ;) heb hier toch wat meer vertrouwen in.

Ik hoef gelukkig niet te kutten met zon RF-Box ;) kan gewoon lekker via SCART ;)

OMG ,net Mario aan gehad :) Hier ga ik echt weer weken mee bezig zijn _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Lampuhkap op 21-12-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Speedlink schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:10:
UPDATE:
Net is mn maat langsgeweest. Ik heb zn SNES gehad :) 1 controller, 1 game (Super Mario Allstars) en de benodigde kabels! Ding is amper gebruikt! Echt super :D :D Wie kan me nog helpen aan:
Mario Kart
Primal Rage
Street Fighter
Mortal Kombat
Micro Machines
Double Dragon
Killer Instinct

Ik doe t liever met tweakers, dan marktplaats... ;) heb hier toch wat meer vertrouwen in.

Ik hoef gelukkig niet te kutten met zon RF-Box ;) kan gewoon lekker via SCART ;)

SNES met Scartkabel is echt heerlijkl scherp 16 bits beeld.. :9~
Voor games enzo kun je beter ff naar V&A, want op het forum zelf doen we eigenlijk niet aan handel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Speedlink schreef op woensdag 17 december 2008 @ 11:50:
Juist, een SNES en NES zoek ik dus nog ;) en voor mezelf nog de Arcade Stick voor de Megadrive. Voor een maat van me moet ik aan zon SNES Bazooka zien te komen :p
Die bazooka heb ik nog. Boxed. Daar wil ik op zich wel vanaf. :)
Speedlink schreef op zondag 21 december 2008 @ 22:10:
UPDATE:
Mario Kart
Primal Rage
Street Fighter
Mortal Kombat
Micro Machines
Double Dragon
Killer Instinct

Ook Mario Kart, Mortal Kombat en Killer Instinct heb ik.

Mocht je interesse hebben dan stuur maar even een DM. :)

Voor de rest: Mooie aanwinst! Ga je inderdaad nog héél veel plezier aan beleven. :D
Vergeet ook niet de Donkey Kong serie te checken, erg mooie games waren het (en zijn het). Donkey Kong Country 1 had echt superieure graphics voor die tijd. _o_

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou, hier nog een leuk retro dingetje :)

Gister bij de SNES een game gehad, origineel op 5.25inch floppy voor de C64 met doosje en poster!
Turbo Outrun!

Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/6214/s6300863dc3.th.jpg

UPDATE: Net World Of Illusion binnen gehad en nog een extra originele Sega Megadrive Controller :)
UPDATE 2: Outrun voor de Megadrive is er ook *O*
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/1497/s6300864yh3.th.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Lampuhkap op 24-12-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ik heb mezelf voor de kerst getrakteerd op Knuckles' Chaotix voor de 32X. Wel de NTSC versie want het was me destijds te kostbaar om een PAL 32X te scoren. Dus nu speel ik mijn 32X spellen op een Genesis met NTSC 32X en NTSC spellen. Werkt prima zolang je een TV hebt die NTSC snapt en een extra Megadrive adapter hebt liggen. Spellen zijn makkelijk te krijgen via eBay zo.

Afbeeldingslocatie: http://www.knuckleschaotix.info/chaotix_cover.JPG

Dit is een van de weinige Sonic spellen die nog ontbreekt in mijn collectie. Ben benieuwd wanneer hij in de brievenbus ligt.

Ik heb trouwens nog zo'n combo van Genesis en 32X (en aansluitkabeltje!) liggen. Als iemand interesse heeft, DM me maar. 't Gaat niet weg voor een prikkie, ik heb er zelf ook voor moeten betalen.

[ Voor 14% gewijzigd door mvdklip op 26-12-2008 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

mvdklip schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 08:54:
Ik heb mezelf voor de kerst getrakteerd op Knuckles' Chaotix voor de 32X. Wel de NTSC versie want het was me destijds te kostbaar om een PAL 32X te scoren. Dus nu speel ik mijn 32X spellen op een Genesis met NTSC 32X en NTSC spellen. Werkt prima zolang je een TV hebt die NTSC snapt en een extra Megadrive adapter hebt liggen. Spellen zijn makkelijk te krijgen via eBay zo.

[afbeelding]

Dit is een van de weinige Sonic spellen die nog ontbreekt in mijn collectie. Ben benieuwd wanneer hij in de brievenbus ligt.

Ik heb trouwens nog zo'n combo van Genesis en 32X (en aansluitkabeltje!) liggen. Als iemand interesse heeft, DM me maar. 't Gaat niet weg voor een prikkie, ik heb er zelf ook voor moeten betalen.
Dus je hebt een NTSC 32X liggen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee wat de waarde is van een Mint in Box Nintendo Nes?
Alles zit nog in de originele zakjes en niks is dus gebruikt.
Doos is nog in goede staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

ik denk zo'n 35-50

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik dacht dat daar de gebruikte versies al voor weggingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:19:
[...]

Mint zegt vrij weinig vandaag de dag... nu kun je ze al mint krijgen met splinternieuwe 72-pin connector en dan kosten ze rond de 50-70 euro :)

Er zijn gewoon teveel NES`jes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:19:
[...]

Je kan hoger proberen, mijn schatting is geen feit he :). Echter kan ik als ik goed zoek wel goedkoper een Nes krijgen. Ik zou zeggen probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 20:32:
[...]

Mint zegt vrij weinig vandaag de dag... nu kun je ze al mint krijgen met splinternieuwe 72-pin connector en dan kosten ze rond de 50-70 euro :)

Er zijn gewoon teveel NES`jes..
dat snap ik, maar dan hebben we het over een console die al gebruikt is. Ik heb het over een exemplaar wat nog echt nieuw in doos is. Alles (dus ook de gun e.d.) zit dan nog in zakjes.
Een normaal gebruikt exemplaar (vaak met vergeling!) voor 50 euro leek me me redelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:17:
[...]

dat snap ik, maar dan hebben we het over een console die al gebruikt is. Ik heb het over een exemplaar wat nog echt nieuw in doos is. Alles (dus ook de gun e.d.) zit dan nog in zakjes.
Een normaal gebruikt exemplaar (vaak met vergeling!) voor 50 euro leek me me redelijk. :)
MINT slaat ook op 'zo goed als nieuw'... vandaar mijn reactie :)

Als jouw console niet gebruikt is en nooit uit de verpakking gehaald is, heeft het 'NRFB/P' als status ;)

edit; vergeelde exemplaren zijn echt niet meer dan 10 euro waard... ik verkocht ze zelf regelmatig (mint, dus niet vergeeld) voor zo`n 25-35 euro met gereviseerde slotconnector :)

[ Voor 13% gewijzigd door Michael Knight op 26-12-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michael Knight schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:22:
[...]

MINT slaat ook op 'zo goed als nieuw'... vandaar mijn reactie :)

Als jouw console niet gebruikt is en nooit uit de verpakking gehaald is, heeft het 'NRFB/P' als status ;)

edit; vergeelde exemplaren zijn echt niet meer dan 10 euro waard... ik verkocht ze zelf regelmatig (mint, dus niet vergeeld) voor zo`n 25-35 euro met gereviseerde slotconnector :)
Nou ja, dan zullen we wel verschillend denken over Mint, een console waar mee is gerommeld door onderdelen te vervangen is in mijn ogen absoluut niet mint. :/ :)
Mint in box is voor mij gloednieuw, niet aangesloten en dus nooit mee gespeeld.

En over de afkortingen, daar zijn er zo veel van (NIP, MIP,MIB).

Ik heb het niet over de extreem vergeelde exemplaren, maar de meeste consoles hebben er altijd wel een beetje last van. Maar zo zie je maar weer dat de waarde voor iedereen verschillend is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
voor dat geld (25-30 euro) blijft t nog leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdklip
Ehm ja... met NTSC megadrive (genesis) en kabeltje. Maarehm zo onduidelijk was het toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben lang in de ban van SEGA geweest en ik heb dus enkele SEGA consoles liggen.
Onder deze consoles heb ik 2 imports die ik graag zou willen verkopen. De reden van verkoop is dat ik deze gekocht heb maar amper gebruik, en de aankoop van een nieuwe PC & Wii ^^.
Ik heb nog een Witte Sega Saturn (NTSC-J) met de games: Rockman X3. Rockman 8, Grandia, Virtua Fighter, Virtua Fighter II, Lupin 3rd the master file, Shining Force III-1, Lunar.
En een Sega Dreamcast (Ntsc-j) met 2 VMU's, de spellen: Sega Dreamcast + VMU
, Space channel 5, Soul Calibur, Love Hina: Totsuzan no engage happening, Sonic Adventure, Capcom vs SNK, Chu Chu Rocket, Shenmue, Grandia II,July, Ik heb ook een Stepdown Converter voor de Dreamcast om capaciteitsproblemen te vermiden.

als iemand dus interesse heeft ^^

als iemand trouwens leuke en unieke dingen heeft voor snes mag hij me ook altijd iets laten weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Dit topic is niet bedoeld als 'marktplaats'. Er zijn genoeg plaatsen op internet waar consoles en games verhandeld kunnen worden. Dit soort zaken dus graag buiten dit topic houden.

[ Voor 12% gewijzigd door PromoX op 27-12-2008 23:34 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeej, Discworld II voor de Saturn gehad van mn vriendin..nu heb ik ieder Discworld deel voor de PC, PS1 en Saturn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Discworld heb ik hier voor de PC :) das echt zoo leuk!

Ik vond vroeger Mad Dog McCree 1 en 2 zo vet op de PC maar nooit meer gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op zondag 28 december 2008 @ 12:18:
Discworld heb ik hier voor de PC :) das echt zoo leuk!

Ik vond vroeger Mad Dog McCree 1 en 2 zo vet op de PC maar nooit meer gevonden :(
Mad Dog McCree is ook uitgebracht op de CD-i. :Y

Bij ons kun je die spelen als je dat zou willen.
*O*
En we hebben nog veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Zo, gisteren samen met een maat een oude doscomputer gebouwd van oude spullen op zolder (486DX, 24 mb edo ram, 200mb hd, isa netwerkkaart en een soundblaster awe64).

Meteen ff DOS 6.22 geïnstalleerd (ja ik heb de originele floppies nog!!! :D ) en ff gegoogled naar de juiste wijze om een oakdriver te integreren in de autoexec.bat en config.sys (dat was te lang terug om te herinneren).

Paar uur hebben we Mortal Kombat 2, 3, Terminal Velocity, Descent, en Doom 2 gespeeld...

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:D Mad Dog McCree 1 en 2 net via de uitgevers website/shop nog gevonden :D

:( 29,95 USD per game :( das wel net ff teveel van t goeie :(

Heb serieus in heel mn leven nog nooit een CD-i gezien :D wel van gehoord en op t web filmpjes van gezien, maar IRL nog nooit gezien :)
Geld ook voor aantal Sega consoles, NEO-GEO :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik ben bang dat als ik een (S)NES ga kopen ik me ga ergeren aan het feit dat ik niet kan saven. Dat vind en vond ik altijd een nadeel van die consoles: je moet de games in 1x uitspelen. Bij sommige spellen was dit wel mogelijk (Kirby :D), maar bij het merendeel niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennahz op 29-12-2008 09:24 ]

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
dat went wel hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:12

Cyphax

Moderator LNX
Michael Knight schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:31:
Zo, gisteren samen met een maat een oude doscomputer gebouwd van oude spullen op zolder (486DX, 24 mb edo ram, 200mb hd, isa netwerkkaart en een soundblaster awe64).
EDO RAM in een 486?
Meteen ff DOS 6.22 geïnstalleerd (ja ik heb de originele floppies nog!!! :D ) en ff gegoogled naar de juiste wijze om een oakdriver te integreren in de autoexec.bat en config.sys (dat was te lang terug om te herinneren).

Paar uur hebben we Mortal Kombat 2, 3, Terminal Velocity, Descent, en Doom 2 gespeeld...

:z
Misschien is het wel het leukst op zo'n oude bak, maar anders zou ik DOSBox draaien. Descent op een 486 DX (met 25 of 33MHz?) vond ik aan de langzame kant. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Cyphax schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:53:
[...]

EDO RAM in een 486?

[...]

Misschien is het wel het leukst op zo'n oude bak, maar anders zou ik DOSBox draaien. Descent op een 486 DX (met 25 of 33MHz?) vond ik aan de langzame kant. :)
Volgens mij is het EDO ja... er zitten namelijk twee soorten ramslots op het mobo. Die witte edo-slots en oude bruine 32pins meuk... Volgens mij heb ik de 'EDO sloten' gebruikt (heb zo maar wat uit de doos met spullen gepakt :) )

Descent draaide vrij aardig, maar dat kan komen door een lame S3 ( :+ ) Savage met 16mb die ik had liggen. Bij veel explosies op het scherm werd het allemaal wel wat traag ja..

Verder speelden we inderdaad op die oude bak ivm nostalgie enzo...
Tevens kreeg ik MK2 en 3 (CD versie) niet goed draaiende in DOSbox (terwijl die wel als compatible werden aangegeven op een site).

[ Voor 11% gewijzigd door Michael Knight op 29-12-2008 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Michael Knight schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is het EDO ja... er zitten namelijk twee soorten ramslots op het mobo. Die witte edo-slots en oude bruine 32pins meuk... Volgens mij heb ik de 'EDO sloten' gebruikt (heb zo maar wat uit de doos met spullen gepakt :) )

Descent draaide vrij aardig, maar dat kan komen door een lame S3 ( :+ ) Savage met 16mb die ik had liggen. Bij veel explosies op het scherm werd het allemaal wel wat traag ja..

Tevens kreeg ik MK2 en 3 (CD versie) niet goed draaiende in DOSbox (terwijl die wel als compatible werden aangegeven op een site).
EDO in een 486 is plausibel iig ;) Heb zelf ook een paar 486's (DX2-66Mhz) gehad met EDO RAM er in.
Denk dat je, als je er nog aan kan komen, het beste eens een DX2 of DX4 CPU moet regelen (66 of 100Mhz) Scheelt een hoop.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Michael Knight schreef op maandag 29 december 2008 @ 10:37:
Ah, weer wat geleerd. Zo heb ik ook een Pentium mobo met een SD-RAM slot, misschien een van de duurdere of latere modellen ofzo. :)
En dit is nog allemaal pre-3d-accellerators, ik vermoed dat de CPU de bottleneck is. Zeker omdat videokaarten toendertijd doorgaans 1 of 2MB RAM hadden. :+
MK2 ging bij mij wel goed. Maar ik ben met je eens dat zo'n oude machine veruit het leukst is, ik heb zelf nog een 386 om diezelfde reden. ;)
Je 486 draait dus MK3 gewoon goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Dennahz schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:23:
Ik ben bang dat als ik een (S)NES ga kopen ik me ga ergeren aan het feit dat ik niet kan saven. Dat vind en vond ik altijd een nadeel van die consoles: je moet de games in 1x uitspelen. Bij sommige spellen was dit wel mogelijk (Kirby :D), maar bij het merendeel niet.
Dat is vooral zo bij de NES (waarschijnlijk doel je ook op Kirby's Dreamland voor de NES). De SNES heeft vaak wel een save battery. Dat is bijvoorbeeld wel handig in de SNES versie van Super Mario Bros 3 in Super Mario All-Stars. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:) hoe bizar ;) krijg net een pakketje binnen van een shop waar ik een hele poos terug eens Outrun zag. Besteld had en eigenlijk niet meer naar omgekeken had...glad vergeten door andere dingen! Blijkt dat t Turbo Outrun is! Nog beter eigenlijk,want nu heb ik Outrun EN Turbo Outrun voor de Megadrive *O*
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8817/turbooutrunvj7.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Cyphax schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:11:
[...]

MK2 ging bij mij wel goed. Maar ik ben met je eens dat zo'n oude machine veruit het leukst is, ik heb zelf nog een 386 om diezelfde reden. ;)
Je 486 draait dus MK3 gewoon goed?
Draaide goed ja. Overigens wel vanaf de harde schijf (enkel spel booten gaat dan vanaf de cd); anders moet alles alsnog vanaf cd geladen worden. Dat gaat sneller bij een cd-rom dan bv bij de PS1 of Saturn/Sega CD, maar zorgt nog steeds voor vertragingen die je bij een beat `m up niet wil hebben.

Baal er wel van, dat ik mijn oude competition pro 'snes' controller ooit heb gemold (rubbers gebruik voor controllers van consoles... de enige manier om die krengen echt te repareren), want nu heb ik alleen nog de 'honeybee' van hetzelfde merk en die speelt net wat minder lekker...

Ik zweer btw bij Mortal Kombat 2... deel 3 was voor mij een tegenvaller (niet grafisch hoor).
Captain N schreef op maandag 29 december 2008 @ 11:48:
[...]

Dat is vooral zo bij de NES (waarschijnlijk doel je ook op Kirby's Dreamland voor de NES). De SNES heeft vaak wel een save battery. Dat is bijvoorbeeld wel handig in de SNES versie van Super Mario Bros 3 in Super Mario All-Stars. :)
Kirby`s Adventure O-)

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendocity.com/pictures/nes_cart_scans/Kirby.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Michael Knight op 29-12-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Whoops! Adventure uiteraard. Hoewel Dream Land ook vet is. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
'k Had vandaag zelf een pakketje in ontvangst genomen met een GunCon + Time crisis en 6 andere Playstation spellen (waaronder Gran Turismo die ik al had) voor een vriendenprijsje. :)
Heeft iemand toevallig weleens geprobeerd of die gun werkt met een LCD TV?

'k Heb in de afgelopen weken ook de NES-collectie uit weten te breiden met Megaman 2 (met doosje en boekje!), Excite bike, Castlevania 3, Ninja Gaiden (Shadow Warriors in PAL), Probotector I en II (stomme PAL regio, gewoon Contra 1 en 2) en Batman. Dat begint ergens op te lijken zo. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Cyphax op 29-12-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
tot zover ik weet werkte geen enkele lightgun op LCD TV vanwege de techniek? (hoe dat zit weet ik niet precies, maar t werkt iig niet tot zover ik weet :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Dan ben ik vooralsnog blij dat ik geen LCD TV heb maar dat moet ik dus ook zo zien te houden blijkbaar. Daar zou toch eens wat op gevonden moeten worden. Even suchen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja, ik ben ook blij dak mn CRT nog heb en er nog geen geld is voor een goeie LCD ;)
voorlopig werken al de oude consoles er nog prima op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Michael Knight schreef op maandag 29 december 2008 @ 17:47:
[...]
Ik zweer btw bij Mortal Kombat 2... deel 3 was voor mij een tegenvaller (niet grafisch hoor).
Heh ik heb goede herinneringen aan deel 1 in de arcade, en deel 2 op mijn snes, maar bij 3 ben ik afgehaakt (daarna capcom en later snk fighters gaan spelen).

Maar ik twijfel er toch hard over om 3 te kopen voor xbox live arcade, helemaal nu ie afgeprijst is naar 400 points.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01
Speedlink schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:55:
mja, ik ben ook blij dak mn CRT nog heb en er nog geen geld is voor een goeie LCD ;)
voorlopig werken al de oude consoles er nog prima op :)
Ik heb (jammergenoeg) een CRT tv maar deze is 100 hertz.. resultaat is dat de NES zapper er helemaal niet op werkt, en de lightguns van mijn Saturn/xbox werken gewoon zo slecht dat alles onspeelbaar is.

tv heeft niet de mogelijkheid om terug te schakelen naar een lagere hertz waarde.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

CrystalViriS schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 17:46:
[...]

Ik heb (jammergenoeg) een CRT tv maar deze is 100 hertz.. resultaat is dat de NES zapper er helemaal niet op werkt, en de lightguns van mijn Saturn/xbox werken gewoon zo slecht dat alles onspeelbaar is.

tv heeft niet de mogelijkheid om terug te schakelen naar een lagere hertz waarde.. :'(
Dan zit er niets anders op dan....... *tromgeroffel*

Afbeeldingslocatie: http://www.welcomehome.org/3d/images/Screenshot-90.jpg

Oldskool gamen op een oldskool televisie :D

Net als in een review van de AVGN; "You gotta play (shitty) games on a shitty tv d:)b "

[ Voor 7% gewijzigd door Michael Knight op 30-12-2008 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vette tv ;)

Trouwens nooit echt de fun van light gun games begrepen, duck hunt leek altijd super tof totdat ik em zelf had. En daarna heb ik nooit meer echt een light gun game gekocht. Hoewel ik een potje house of the dead of time crises in scheveningen nog wel geinig vind.

Net toch maar eerst even de trial van mk3 gedaan, en ik weet waarom ik em niet gekocht heb in het verleden. Je kan de knoppen niet aanpassen! mk2 op de snes wel. Toch maar de rom's/snes versie gebruiken voor mijn mk plezier. En wellicht later MKvsDC.

Oh en met hd remix, en binnenkort sf4 en iets later kof heb ik eigenlijk al genoeg ander beat em up vermaak op de 360 :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 31-12-2008 18:40 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Virtua Cop was toch ook met zon gun? Die heb ik op de PC iig wel helemaal grijs gespeeld. Ik heb m op de acrade iig wel gespeeld met een gun, dat weet ik 100% zeker. Volgens mij was ie er op de PSX toch met gun? De SNES bazooka heb ik meerdere keren gezien, maar nog nooit in actie. Duckhunt heb ik op 1 of andere manier nooit leuk gevonden. Je wil al die beesten raken en dat lukt niet omdat ie niet precies genoeg is, en dan die kuthond maar lachen ;)
House Of The Dead (geloof ik) heb ik ook op arcade gespeeld. was ook GAAF :)
Staat me ook nog iets van Contra ofzo bij die met zon gun te spelen was. (zal ik me wel gigantisch in vergissen)

Mooiste henneringen aan arcade kasten zijn toch wel de kasten van Sega Rally. Outrun, Primal Rage (helemaal kapot gespeeld in Orlando tijdens de vakantie. Game was net uit geloof ik toen) en de Street Fighter en Mortal Kombat kasten.Ik ben ook nog steeds groot fan van flipperkasten/pinballs....blijft toch gaaf die dingen, hoe oud ze ook zijn :)

Ze zouden wat mij betreft best wel weer een goeie kast voor PC ofzo mogen uitbrengen :D Met de hedendaagse grafische kracht moet dat toch wel een leuk gezicht worden!

Epic Pinball waren vroeger heerlijke kasten! Dream Pinball ofzo waren ook super, alleen jammer van die ballen die steeds lichter werden en er niet meer uitzagen als normale speelballen :N

[ Voor 7% gewijzigd door Lampuhkap op 31-12-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedlink schreef op woensdag 31 december 2008 @ 18:47:
Virtua Cop was toch ook met zon gun? Die heb ik op de PC iig wel helemaal grijs gespeeld. Ik heb m op de acrade iig wel gespeeld met een gun, dat weet ik 100% zeker. Volgens mij was ie er op de PSX toch met gun? De SNES bazooka heb ik meerdere keren gezien, maar nog nooit in actie. Duckhunt heb ik op 1 of andere manier nooit leuk gevonden. Je wil al die beesten raken en dat lukt niet omdat ie niet precies genoeg is, en dan die kuthond maar lachen ;)
House Of The Dead (geloof ik) heb ik ook op arcade gespeeld. was ook GAAF :)
Staat me ook nog iets van Contra ofzo bij die met zon gun te spelen was. (zal ik me wel gigantisch in vergissen)
contra en gun :? ik denk idd een vergissing. misschien operation wolf?
oh duck hunt was dacht ik redelijk precies. heb wel is een klei duif van een paar pixel geraakt *g*
Mooiste henneringen aan arcade kasten zijn toch wel de kasten van Sega Rally. Outrun, Primal Rage (helemaal kapot gespeeld in Orlando tijdens de vakantie. Game was net uit geloof ik toen) en de Street Fighter en Mortal Kombat kasten.Ik ben ook nog steeds groot fan van flipperkasten/pinballs....blijft toch gaaf die dingen, hoe oud ze ook zijn :)
flipper kasten vind ik ook leuk, maar toch minder dan gaming.
Mijn leukste arcade memories zijn met 3 vrienden nba jam spelen, maar idd ook sf en mk. Oh en de T2 arcade kast met gun 8) . En side scrolling beat em ups :Y) . double dragon, final fight, caddilacs vs dinosaurs, turltes, alien vs predator u name it!
Primal rage vond ik niks aan (ik kon niet met die dino's vechten :P)
Ze zouden wat mij betreft best wel weer een goeie kast voor PC ofzo mogen uitbrengen :D Met de hedendaagse grafische kracht moet dat toch wel een leuk gezicht worden!

Epic Pinball waren vroeger heerlijke kasten! Dream Pinball ofzo waren ook super, alleen jammer van die ballen die steeds lichter werden en er niet meer uitzagen als normale speelballen :N
Pinball dreams & fantasies waren super games. Op de 360 heb je volgens mij ook wel een aardige flipper game, maar om eerder genoemde reden nog niet getest getrialed

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Het zal dan idd wel Operation Wolf zijn :)
Terminator op arcade met een gun :O dat had me vet geleken!
Binnenkort maar eens kijken naar een Hori Arcade stick ;) Of zijn de X-Arcades echt beter voor t geld? ;)

Daytona 500 ofzo en GTI Club waren ook geweldig op de Arcade! Ik weet dat er van GTI Club een demo op PSN staat :)
NBA snapte ik vroeger als klein ventje geen reet van :X
Ook die motor race games op arcade waren grappig :)

Ze moeten gewoon weer arcade hallen gaan maken! :) Er is gewoon teveel wat leuk is/was om te spelen :)

Gister had ik iemand die me gewoon voor gek verklaarde :) Iedereen die de nieuwe games speelt en overal pracht en praal wil en ik zit hier te kneuteren achter de SNES en de Megadrive en de PSX :)

[ Voor 38% gewijzigd door Lampuhkap op 31-12-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Speedlink schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:00:
Gister had ik iemand die me gewoon voor gek verklaarde :) Iedereen die de nieuwe games speelt en overal pracht en praal wil en ik zit hier te kneuteren achter de SNES en de Megadrive en de PSX :)
Ach, iedere gek zijn gebrek, toch. Het is voor mij voornamelijk leuk omdat het historie is, en een stukje nostalgie. Maar neemt niet weg dat er bakken met games zijn die gewoon domweg leuk zijn om te spelen, zelfs iemand die je in eerste instantie voor gek verklaart zal vanzelf de charmes in gaan zien van iets als SMB op de NES, of een Mega Man, of een Mortal Kombat op de SNES/Megadrive. En op de PSX heb je games als Tekken die wellicht minder mooi zijn maar evengoed lekker speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog eentje voor de visite er is dan ;)

Het maakt niet hoe je spellen er uit zien, het gaat om de gameplay. Daarnaast beauty is in the eye of the beholder toch? Je noemt de psx. Deze graphics vond ik nooit mooi. Dat pixel achtig 3d doet het niet voor mij. Een van de weinige keren dat ik een psx game mooi vond was toen ik voor het eerst een replay van gran tourisimo zag. Met de huidige systemen vind ik 3d wel mooi hoor.

Als je kijkt naar iets al megaman, dan ziet dat er natuurlijk niet uit, maar de gfx zijn zeer functioneel.

In mijn weinige vrije tijd speel ik tegenwoordig voornamelijk op de 360, maar ik heb echt nog heel veel zin om bv nog mijn backlog aan megaman games (proberen, ze zijn moeilijk :X ) uit te spelen.

Iemand noemde hier al zeer terecht dat je op nes en sommige snes/megadrive games niet kan saven, dat is eigenlijk het enige dat me tegenhoudt om nu nog die games te spelen, gfx boeit niet of is functioneel bij gebrek aan een beter woord goed/mooi. En de gameplay is vaak nog harstikke leuk.

Wat betreft arcade hallen, helaas geen markt, maar ga is op vakantie in japan (wellicht heel azie, ik weet uit persoonlijke ervaring dat voor de filipijnen hetzelfde geld) veel arcade hallen. Hoewel ik dus wel moet zeggen dat in de 'pijnen'(althans daar waar ik ben geweest) er vnl fighters, shmups en dancing games zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Cool topic, nooit gezien eigenlijk. :D Ik ben weer ouderwets op mijn NES aan het spelen, eigenlijk geïnspireerd door de AVGN. _/-\o_ Geweldig om al die kleine frustraties terug te zien. Je wilt niet weten hoe ik Silver Surfer heb vervloekt. :( Ooit gekregen van de buurman, nu weet ik ook waarom. Maar goed, toen had je maar 1 spel per maand ofzo, dus je moest het ermee doen.
Sagat schreef op woensdag 31 december 2008 @ 20:36:
Iemand noemde hier al zeer terecht dat je op nes en sommige snes/megadrive games niet kan saven, dat is eigenlijk het enige dat me tegenhoudt om nu nog die games te spelen, gfx boeit niet of is functioneel bij gebrek aan een beter woord goed/mooi. En de gameplay is vaak nog harstikke leuk.
Soms heb je wel spellen met codes, maar het blijft behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Als ik Japan centjes had en Japan durf om te gaan en aanleg voor Japans spreken, dan had ik t zeker gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb tegenwoordig niet meer zo'n probleem met het feit dat je niet kan saven bij de meeste NES en SNES spellen (en voor de Megadrive geldt dat natuurlijk net zo). Ik heb bijna alleen maar spellen waarvan ik het helemaal niet erg vind om opnieuw te beginnen; de gameplay is heer en meester in die spellen, vanaf level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
De reden om oude console's in huis te halen ;)

Heeft er eigenlijk hier iemand ervaring met SNK Neo-Geo? :D
Heb op internet wel eens dingen gezien volgens mij. Really impressive met goede titels. Schijnen ook erg zelfdzaam/duur te zijn toch?

[ Voor 78% gewijzigd door Lampuhkap op 01-01-2009 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb thuis een kast staan. Als je je wilt wagen aan neo-geo, kan je beter een MVS nemen (de bedrijfseditie min of meer), dan de thuisconsole(AES), waar metal slug bijv voor MVS ongeveer 30-40 ofzo is, is hij voor AES boven de honderd. Ook zijn die kasten niet zo heel duur, al moet je er wel ruimte voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
MsG schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 15:50:
Ik heb thuis een kast staan. Als je je wilt wagen aan neo-geo, kan je beter een MVS nemen (de bedrijfseditie min of meer), dan de thuisconsole(AES), waar metal slug bijv voor MVS ongeveer 30-40 ofzo is, is hij voor AES boven de honderd. Ook zijn die kasten niet zo heel duur, al moet je er wel ruimte voor hebben.
Kun je er wat van laten zien toevallig? Of vraag ik nou vreemde dingen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Het is geen uberding hoor :), hij is wat compacter dan zo'n "echte" maar ja woon nog thuis :P.

SNK Neo-Geo Arcade kast

(inmiddels zit er wél een marquee (dat frontplaatje van de bovenkant) op hoor ;).

en als je je in zulke kasten interesseert is dit misschien nog een leuk draadje: Mame arcadekast bouwen

[ Voor 13% gewijzigd door MsG op 01-01-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:) Nice! :)

Mja ik ken de Neo Geo verder niet. Had er wat over gehoord en wel eens op internet filmpjes van games, maar nog nooit iemand er over horen vertellen over de eigen ervaringen ermee en/of bezit er van :)

Schijnt wel DE console te zijn voor beat 'em ups!
:D
Vandaar

[ Voor 11% gewijzigd door Lampuhkap op 01-01-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@'saves via codes'
Lol ik heb metal gear solid 1 uitgespeeld op de nes. Ik weet alles van codes. Vooral het snel opschrijven ivm met naar school/bed/etc moeten en dan een dag later er achter komen dat het niet helemaal werkt en dan maar zoeken naar de typo. (en stiekum experimenteren omdat bleek dat met een strategische 'typo' je kogels/med kits in je voordeel konden worden aangepast etc O-) )

@neogeo
Echt sweet zo'n kast thuis. Ik woon niet meer thuis en ik denk dat mevrouw sagat het niet helemaal goed zou keuren :D. De neo heeft idd zeer sterke fighting games zoals king of fighters, samurai showdown en garou mark of the wolves.
Maar als je het alleen daarvoor doet zou ik toch een andere optie overwegen, namelijk of een mame cabinet of een console. saturn, dc en ps2 hebben vrijwel alle bovengenoemde games, en via de 360 kan je ook nog is makkelijk online spelen!
Ook metal slug kan (afaik vrijwel arcade perfect) op de home consoles gedaan worden hierom is voor mij de 'praktische' noodzaak van een neo niet hoog. Maar vanuit verzameaars perspectief zou ik er zeker graag 1 hebben.

Trouwens nog een vraagje, als je met die arcade kast neo goe mvs een spel wilt wisselen, moet je dan eerst je halve systeem uit elkaar halen, of is dat nog wel goed te doen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik kan gewoon de control panel naar voren schuiven waarna het moederbord zichtbaar is en kan ik een casette in het slot doen. Ik heb normaal eentje met 2 sloten er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt idd niet echt als een heel groot probleem :)

Mocht ik de loterij winnen zodat zowel geld en daarmee dus ook ruimte geen bezwaar meer vormen dan koop ik er ook een.
Hoewel, misschien moet ik dan toch maar geloven aan een zelfbouw mame machine, die geeft natuurlijk net een beetje meer vrijheid (voor mafkezen als ikzelf die op zo'n gave arcade layout toch ook de optie voor een joypad willen hebben :P )
Alleen dan heb je natuurlijk het risico dat sommige games weer niet 100% werken via emu...life is full of choices.

* Sagat gaat vanavond maar een beetje king of fighers 2002 op de ps2 spelen ter comensatie/eerbetoon aan neogeo games

Of toch nog mortal kombat....mortal kombat is als McD, je weet dat de kwaliteit niet optimaal is, maar het is toch af en toe wel lekker :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Sagat schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:20:

Mocht ik de loterij winnen zodat zowel geld en daarmee dus ook ruimte geen bezwaar meer vormen dan koop ik er ook een.
Hoewel, misschien moet ik dan toch maar geloven aan een zelfbouw mame machine, die geeft natuurlijk net een beetje meer vrijheid (voor mafkezen als ikzelf die op zo'n gave arcade layout toch ook de optie voor een joypad willen hebben :P )
Alleen dan heb je natuurlijk het risico dat sommige games weer niet 100% werken via emu...life is full of choices.

* Sagat gaat vanavond maar een beetje king of fighers 2002 op de ps2 spelen ter comensatie/eerbetoon aan neogeo games

Of toch nog mortal kombat....mortal kombat is als McD, je weet dat de kwaliteit niet optimaal is, maar het is toch af en toe wel lekker :+
haha :)

Ik zag dat die Street Fighter MAME arcade kast vna hier iemand te koop staat. Ding was zo ontzettend kick, Logitech Z-2300 dr in enzo! Gigantisch mooi ding...staat te koop voor 1100 start bod ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sagat schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:20:

Die van mij was 100 excl verzendkosten. Dus voor de prijs zou ik het niet laten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Voor alle mensen die graag een pinball game zoeken is dit mischien een leuk project om eens te overwegen.

http://ralphwiggum.info/i...=view&gallery=5&Itemid=68 _/-\o_

42" plasma op zn kant als display. en een 15" lcd voor de matrix display. Met mooie is natuurlijk dat je visual pinball en visual pinmame een gigantische lading pinball tafels op het scherm kan toveren. Met visualpinmame emuleer je de orginele hardware van bestaande pinball tafels door de roms van de orginele hardware te gebruiken.

Zon project gaat natuurlijk wel een lieve duit kosten, maar dan heb je ook wel wat. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Ik ben nog steeds best trots op mijn nieuw staat PSOne's. Het waren de laatste twee exemplaren die bij Intertoys in Hoofddorp ooit te koop waren. Ze waren toen 25,- per stuk dus heb ik ze meteen maar allebij mee genomen. Daarna was het een kwestie van spelletjes tweedehands kopen. Een aantal favoriete heb ik weer in mijn handen maar ik zou wel graag nog een Bomberman spel en Street Racer willen hebbben. Binnenkort ga ik wel weer even wat rond neuzen op marktplaats.

Afbeeldingslocatie: http://www.hmdlive.com/images/psone001.jpg

Dat rode ding in het midden is een lelijke third party memory card van 8MB :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-01-2009 19:32 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
gravitone schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:25:
Voor alle mensen die graag een pinball game zoeken is dit mischien een leuk project om eens te overwegen.

42" plasma op zn kant als display. en een 15" lcd voor de matrix display. Met mooie is natuurlijk dat je visual pinball en visual pinmame een gigantische lading pinball tafels op het scherm kan toveren. Met visualpinmame emuleer je de orginele hardware van bestaande pinball tafels door de roms van de orginele hardware te gebruiken.

Zon project gaat natuurlijk wel een lieve duit kosten, maar dan heb je ook wel wat. :9
Holy crap :9~ Dat ding is VET :) Al had ik wel een iets ander plaatje genomen rondom dat scorebord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Lampuhkap op 02-01-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

gravitone schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:25:

Zoiets vind ik persoonlijk een beetje jammer :). Tussen een Mamekast en een echte Neogeo zit geen verschil, maar tussen een echte flipperkast of een ge-emuleerde wel degelijk. En als je er een plasma ingooit had je dus ook een echte kunnen kopen :). Desondanks wel mooi project, maar ik heb een beetje een "koop dan een echte"-neiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Het is wel moddervet natuurlijk :) Maar de feel van een 'echte' kast mis je dan wel ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MsG schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:52:
[...]
Die van mij was 100 excl verzendkosten. Dus voor de prijs zou ik het niet laten ;).
Dan heb ik nog steeds geen games, en het is idd meer de combinatie van gebrek aan ruimte, gebrek aan geld en aan voor games die ik niet op een andere manier kan spelen. (let wel, hoeveel lol ik ook met mame heb, mijn voorkeur gaat altijd uit naar spelen met de orginele game op orginele hardware).
Mevrouw Sagat is wel gecharmeerd van een wii dus als het geld het toelaat is dat wsl de volgende aankoop op game hardware gebied.
En daarnaast wil ik ook nog een andere tv....

edit:
wat betreft pinball mame...ik heb er nog niet mee gespeeld natuurlijk, maar ik ben ook geneigd om te zeggen dat er hier idd een groot gat zit tussen emuleren en het echie. Maar goed, ben sowieso niet zo'n pinballer.

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 03-01-2009 00:05 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 16:01:
Het is geen uberding hoor :), hij is wat compacter dan zo'n "echte" maar ja woon nog thuis :P.

SNK Neo-Geo Arcade kast

(inmiddels zit er wél een marquee (dat frontplaatje van de bovenkant) op hoor ;).

en als je je in zulke kasten interesseert is dit misschien nog een leuk draadje: Mame arcadekast bouwen
Mooi hoor! Wat is gemiddeld het gewicht van een kast? Hij moet namelijk wel de trap op kunnen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:51:
[...]

Mooi hoor! Wat is gemiddeld het gewicht van een kast? Hij moet namelijk wel de trap op kunnen. :D
Zal toch wel de 60 kilo of meer aantikken lijkt me?
:+ Nu ik dr zo over nadenk he :+ Ik ga me nu wel afvragen hoe mn pa de flipperkast in t oude huis in de kelder heeft gekregen en in zn huidige huis op zolder :)

Dat ding zal een smerige berg wegen! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:04:
[...]

Zal toch wel de 60 kilo of meer aantikken lijkt me?
:+ Nu ik dr zo over nadenk he :+ Ik ga me nu wel afvragen hoe mn pa de flipperkast in t oude huis in de kelder heeft gekregen en in zn huidige huis op zolder :)

Dat ding zal een smerige berg wegen! :+
Hmm, dat is nog een flink gewicht.
Ik weet ook niet in hoeverre een flipperkast demontabel is. Dan zou je het gewicht nog enigzins kunnen verlagen.
Het is jammer dat ik trappen heb met een bocht, ik denk dat een flipperkast al snel te groot is om het hoekje om te kunnen. Vandaar dat ik wel eens benieuwd was hoe het zit met een arcadekast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik weet dat de scoretellerbak eraf kon en de poten, maar verder is t natuurlijk gewoon 1 grote bak :D

Arcade kast moet VEEEEL makkelijker zijn. Is veel compacter! Bij mn vader zijn de trappen ook met een bocht en is de overloop ook vrij klein. Dus ik ben toch wel benieuwd hoe ze dat gedaan hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sagat schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Dan heb ik nog steeds geen games, en het is idd meer de combinatie van gebrek aan ruimte, gebrek aan geld en aan voor games die ik niet op een andere manier kan spelen. (let wel, hoeveel lol ik ook met mame heb, mijn voorkeur gaat altijd uit naar spelen met de orginele game op orginele hardware).
Mevrouw Sagat is wel gecharmeerd van een wii dus als het geld het toelaat is dat wsl de volgende aankoop op game hardware gebied.
En daarnaast wil ik ook nog een andere tv....

edit:
wat betreft pinball mame...ik heb er nog niet mee gespeeld natuurlijk, maar ik ben ook geneigd om te zeggen dat er hier idd een groot gat zit tussen emuleren en het echie. Maar goed, ben sowieso niet zo'n pinballer.
Ik kreeg er 4 games en een 2 slot moederbord bij :). (Metal Slug, Puzzle Bobble, Super Sidekicks 3, Samurai Shodown) :) meestal zitten er ook games bij.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 08:51:
[...]

Geen idee, ik heb mn vader laten tillen :P. Ik denk zo'n 50-60 kilo? De beeldbuis is natuurlijk zwaar. Ik denk dat het meer een ruimteprobleem wordt dan een gewichtsprobleem. Raad eens waarom hij bij ons in de woonkamer staat... Hij past niet naar boven :P. Echter heb ik nog een kleine he, zo'n "echte" is al groter hoger en dus ook een stuk zwaarder. Helemaal als je een metalen hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door MsG op 03-01-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
MsG schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 11:41:
[...]

Ik kreeg er 4 games en een 2 slot moederbord bij :). (Metal Slug, Puzzle Bobble, Super Sidekicks 3, Samurai Shodown) :) meestal zitten er ook games bij.

[...]

Geen idee, ik heb mn vader laten tillen :P. Ik denk zo'n 50-60 kilo? De beeldbuis is natuurlijk zwaar. Ik denk dat het meer een ruimteprobleem wordt dan een gewichtsprobleem. Raad eens waarom hij bij ons in de woonkamer staat... Hij past niet naar boven :P. Echter heb ik nog een kleine he, zo'n "echte" is al groter hoger en dus ook een stuk zwaarder. Helemaal als je een metalen hebt.
Mijn Sony Trinitron 100hz Breedbeeld TV (CRT) weegt ook al zon 64kilo :)

Dus ik denk dat zon kast best de 100 aantikt :)

Als ik zon kast zou willen moeten ze m eerst naar 3 hoog sjouwen >:)
En dan nog heb ik er geeneens plek voor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Vet hoor, al die arcadekasten... zou er zo graag zelf een bouwen (heb de materialen), maar heb gewoon de ruimte niet om het ding te plaatsen. Misschien in de toekomst...

Om nog even terug te komen op een discussie van eerder uit dit topic; is een PS2 nou wel of niet retro?
Ik las zojuist het volgende bericht op Nu.nl
PlayStation2 meest gebruikte spelcomputer van 2008
Uitgegeven: 3 januari 2009 12:36
Laatst gewijzigd: 3 januari 2009 12:42
Onderzoeksbureau Nielsen heeft onderzocht op welke consoles er in 2008 het meest is gegamed door de Amerikanen. Verrassend genoeg staat de PlayStation 2 bovenaan de lijst en laat hij de huidige generatie consoles ver achter zich.

Nielsen heeft onderzocht hoeveel tijd er tussen januari en oktober van het vorige jaar achter de verschillende consoles is doorgebracht, en 31,7 procent van de totale tijd is opgeëist door de oude Sony-console. Slechts 37,9 procent van het totaal aantal uren staat op naam van de huidige generatie met 17,2 procent voor de Xbox 360, 13,4 procent voor de Wii en maar 7,3 procent voor de PS3.

De opvolger van de PlayStation 2 doet het zelfs slechter dan de oude Xbox (9,7 procent) en weet zich nog net voor de GameCube te plaatsen (4,6 procent). Verder wordt uit het onderzoek duidelijk dat PC gamers het afgelopen jaar de meeste tijd hebben gestoken in World of Warcraft, Call of Duty 4 en Halo: Combat Evolved.
bron: http://www.nu.nl/internet...pelcomputer-van-2008.html

Dit vind ik toch een flinke prestatie voor 'onze ouwe'.

[ Voor 3% gewijzigd door Michael Knight op 03-01-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow verwacht
cod 4 verwacht
maar halo door pc spelers??? Hmm halo 2 zal het wel zijn, maar dan nog onverwacht. Dan eerder iets als crysis ofzo..... :?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Sagat schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:52:
wow verwacht
cod 4 verwacht
maar halo door pc spelers??? Hmm halo 2 zal het wel zijn, maar dan nog onverwacht. Dan eerder iets als crysis ofzo..... :?
Het is echt Halo 1. De multiplayer is best verslavend alhoewel ik de laatste tijd niet echt meer gespeeld heb blijf ik hartstikke leuk vinden :)

Tevens doet de PS2 het zo goed komt door dat die nu lekker cheap is en next gen consoles gewoon veel geld kosten. Het lieve kindje wil een console? Papa koopt een PS2 want die is het goedkoopst en opzich kan ieder kind die een console wil zich er wel mee vermaken.

[ Voor 24% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-01-2009 16:03 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Inmiddels staat het nieuws ook op de frontpage;
nieuws: Playstation 2 blijft meest gebruikte console in VS