Zow, ik heb even de boel opgepoests.
Mijn Gameboy 1 collectie is nu alsvolgt;
1x Gameboy 1 (Productiemodel 7.xxx.xxx)
Status: Beeldscherm is licht bekrast en hierdoor wilde ik nog een andere die minder bekrast was. Lichte problemen met volumeknop.
1x Gameboy 1 (Productiemodel 35.xxx.xxx)
Status: Bijna mint, zeer licht bekrast en zelfs geen gele aanslag. Wat lichter in gewicht dan de eerst Gameboy 1 waarschijnlijk door iets andere onderdelen. Initeel kreeg deze geen spannings van de batterijen maar de connectors bleken geoxedeerd maar dat is opgelost.
1x 4Wayplay adapter - Dient voor het connecten van 2 of meer Gameboys
Status: Goede conditie maar door het ontbreken van andere connectiekabels bij de Gameboy 1's nog niet in gebruik geweest.
1x Vergrootglas met exta verlichting
Status: Bijna krasvrij maar vergrootglas moet vaak worden schoongeveegd (wat een stofnest)
1x Opklikbare speakers
Status: Goed, wel een 9Volt batterij nog voor dat ding.
1x Saitec Booster - Zorgt voor mini-arcade. Chassie met externe speakers, vergrootglas met verlichting, maakt van 4waytoetsen joystick en vergroot knoppen.
Status: Goed maar moest worden schoongemaakt en is een echte batterijenvreter.
1x Caradapter
Status: Geen idee, bonusje.
1x Nintendo Gameboytas.
Status: Goede conditie.
Tig spellen met plastic covers en boekjes. Ik zal vanavond even een foto maken voor jullie.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.