Anoniem: 100771 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 08:52:
[...]
Een beetje van mezelf en een beetje van Maggi (d.w.z. m'n schoonvader

)
[...]
Net effe gekeken en voor mij lijkt een KeyWiz Eco 2 een prima alternatief. Bedankt voor de tip! Kende die site wel, alleen nog nooit serieus gekeken. Trouwens, ik ben toch weer afgestapt van de keyboardhack.
Die duitser is zo duur, omdat hij het ook uit US moet laten komen en zelf nog een beetje wil verdienen. De buttons en sticks heb ik er wel gehaald.
Maar goed, aangezien ik ook T-molding wil hebben kan ik beter samen kopen. Wellicht is het een idee (gezien de verzendkosten) om eventueel onze bestelling te bundelen. PM me maar als het je wat lijkt (en wie weet nog meerdere???). Ik wil 't in ieder geval deze of volgende week gaan bestellen.
Ik moet nog even goed bekijken wat nu precies het verschil is tussen de keywiz en de gpwiz. Op het forum van arcade controls leek de gpwiz met usb ondersteuning beter volgens de uitvinder/verkoper.
Erg leuk dat ze daar gewoon posten, zo'n hele topic toen deze net op de markt kwam. Ik ben ook net 3 avonden bezig met de materie, ik heb nu wel door wat er te koop is. Ik wilde eigenlijk een x-arcade halen want dat ding wordt in de hemel geprezen, wel erg duur maar dat moest dan maar. Totdat ik ineens zag dat de 2 sticks en 20 buttons voor 40 euro los te koop zijn

dan klopt er iets niet. De x-arcade is volgens de kenners ook rotzooi, toen ik het filmpje zag bij retroblast klonken de knoppen inderdaad waardeloos aan. Gelijk eens gaan zoeken naar een zelfbouw optie, wist ik veel dat het echte spul zo goedkoop was

Nog bij ultimarc zitten kijken, toen schrok ik wel even van zo'n controller en dan lees je ook nog dat er 17% btw overheen gaat in Europa

Zo'n minipac is wel super handig met harnas, ik ben niet zo'n soldeer koning etc. Dat moest allemaal goedkoper kunnen dus ben toen verder gaan zoeken, dan kom je voor 33 dollar incl. verzenden zo'n gp-wiz tegen met 32 aansluitingen, brilliant. Er waren ook nog andere goedkope opties maar dat was zut, zover ik begrijp is zo'n wiz of ipac variant gewoon het slimste.
Dat samen inkopen heeft volgens mij weinig nut als ik de geschatte verzendkosten optie zie. Als ik een zakje van 50 kabelschoentjes pak kost dat bijna net zoveel extra als een zware joystick. Mijn hele bestelling is 30 dollar verzendkosten. Op ebay zijn de verzendkosten ook weer totaal anders, bij 1 maakt het niks uit of je nu 1 stick en 10 knoppen neemt of het dubbele het is en blijft 13 dollar

Op die manier bespaar je niks qua verzendkosten bij groovygamegear en loop je alleen risico om een dikke rekening te krijgen van de douane met een uitpuilend pakket.
Ze hebben alleen geen Happ competition sticks, dat is het enigste wat ze niet hebben wat ik nodig heb. Ik heb ze wel een email gestuurd dit weekend maar nog geen reaktie, beetje een tegenvaller.
Ik twijfel dus ook nog of ik echt alles moet halen bij deze shop, de verzendkosten lopen enorm op bij elk extra product. Dan is het misschien slimmer om via Ebay mijn knoppen en sticks te halen en bij groovy een chip en wat montage spul. Dan ben je in het totaal net zoveel kwijt maar blijf je onder het belasting vrije import bedrag "ongeveer".
Ik ben gisteren nog bij 3 doe het zelf zaken geweest, als je daar de prijzen ziet

Vandaar dat ik gelijk 2 boren en kabelschoentjes wil bij groovy, kost me net iets minder en gelijk het juiste spul.
Maar goed dan besparen we misschien 10/20 dollar, trek daarvan af een pakje van TPG want je woont niet in de buurt.....
Dat t-molding is toch vooral bedoeld als bescherming tegen baldadige klanten en gesleep van zo'n kast zodat het niet meteen afbrokkelt? Als ik zie dat je duur hout hebt gehaald kun je dat met al het gereedschap veel mooier afwerken dan met zo'n plastic strip. Ik neem aan dat je zelf niet tegen die kast gaat lopen trappen

Met wat voetjes of viltjes eronder kun je de kast altijd prima verplaatsen.