Mame arcadekast bouwen

Pagina: 1 ... 36 37 Laatste
Acties:
  • 429.340 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-04 21:54
wolfchild schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 10:36:
[Afbeelding]

Weet iemand een manier om de knoppen vast te zetten zodat ze niet meer draaien?
Alleen p2 Button blijft staan de andere 3 blijven helaas niet op hun plek zitten.

Ze werken op zich prima maar ziet er niet uit
Je draait ze toch vast met een moer aan de achterkant? Die vaster draaien? En anders lijm gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfchild
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:18
Bedankt voor het antwoord, maar de knop zelf zit muurvast, alleen het binnen gedeelte draait.
dat maakt voor de overgene knpppen niet uit maar wel voor de coin en player knoppen.
daar staat het plaatje dan niet meer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:41
@wolfchild , ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik heb het alleen bij de coin knoppen, niet de player knoppen

[ Voor 28% gewijzigd door Rowwan op 16-12-2022 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:52
Is het de knop die draait of alleen het papiertje erin? Mijn knoppen hebben groeven waardoor ze niet kunnen draaien, papiertjes hoeven daarom alleen maar iets lijm te hebben om te blijven zitten.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Voronwë schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 16:08:
Is het de knop die draait of alleen het papiertje erin? Mijn knoppen hebben groeven waardoor ze niet kunnen draaien, papiertjes hoeven daarom alleen maar iets lijm te hebben om te blijven zitten.
Het is echt de knop die draait. Ik zal hem er eens uit halen en kijken of er groeven inzitten, maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfchild
Rowwan schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 19:23:
[...]

Het is echt de knop die draait. Ik zal hem er eens uit halen en kijken of er groeven inzitten, maar ik denk het niet.
Toevallig al tijd gehad om hier naar te kijken ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rowwan
wolfchild schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:10:
[...]

Toevallig al tijd gehad om hier naar te kijken ?
Ik heb hem er net even uitgedraaid, maar zie eigenlijk geen nokje zitten... Maar ik heb ook de knoppen bekeken die niet draaien, daar zie ik ook niks zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kbS0-6at4Yd5o9DA-KRGQoY-T0s=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/srvzRNe22qJfacIpAP4yUMEP.jpg?f=fotoalbum_medium

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_KYxSfxVI9Xe80GSlj2f8BoX7ro=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NpDNFNk609hA1DSi5kNJlLtH.jpg?f=fotoalbum_medium

Inmiddels eindelijk promotie gemaakt van de garage naar de speelkamer!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 100% gewijzigd door Rowwan op 28-12-2022 10:14 ]

• wolfchild
bedankt voor het kijken, kan er zelf lasig bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik hoop dat ik nog even kan,mag reageren op deze post
Heb een paar week geleden ook een leuke zelfbouw arcade gekocht,echter zit er een pi 3 in en merk dat de pi moeite heeft met een aantal spellen .
Na veel zoeken heb ik heb ik besloten om ik dacht eerst vervangen door een pi4 maar mede de slechte leverbaarheid heb ik toch besloten om een (mini) pc in te zetten

Veel wat ervan lees is dat dit toch qua preformence boven een pi gaat ( pc kan natuurlijk zo goed maken als je wil)

Hebben jullie hier ervaring mee? . Wat zou ongeveer de minimale specs voor de pc moeten zijn?
En qua aanluiting lijkt het me niet veel moelijker qua aanluitingen dan een pi?

thanx!

groet Peter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11

Sagat

Is pappa x2!

slaapkamer schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:52:
Heb een paar week geleden ook een leuke zelfbouw arcade gekocht,echter zit er een pi 3 in en merk dat de pi moeite heeft met een aantal spellen .
Na veel zoeken heb ik heb ik besloten om ik dacht eerst vervangen door een pi4 maar mede de slechte leverbaarheid heb ik toch besloten om een (mini) pc in te zetten

Veel wat ervan lees is dat dit toch qua preformence boven een pi gaat ( pc kan natuurlijk zo goed maken als je wil)

Hebben jullie hier ervaring mee? . Wat zou ongeveer de minimale specs voor de pc moeten zijn?

thanx!

groet Peter
Ligt er compleet aan wat voor games je wil spelen, maar alle oudere arcade games zeg maar tot en met eind jaren 90 werkt op de spreekwoordelijke aardappel.

ETA prima op youtube bespreekt (o.a.) diverse mini pc's en test daar diverse emulatoren op (echter wel met name consoles).

Oh en svp geen groeten meer, zie onze voorwaarden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
Sagat schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 19:14:
[...]

Ligt er compleet aan wat voor games je wil spelen, maar alle oudere arcade games zeg maar tot en met eind jaren 90 werkt op de spreekwoordelijke aardappel.

ETA prima op youtube bespreekt (o.a.) diverse mini pc's en test daar diverse emulatoren op (echter wel met name consoles).

Oh en svp geen groeten meer, zie onze voorwaarden.
Ow geen groet meer doen ok i'm sorry !
Ga denk ik wel voor een mini pc in m'n nieuwe cabinet . Wel ff kijken dat ie niet te warm wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 23:48
Interessant, ik draai op mijn pi3 behoorlijk veel maar wil graag het betere pinball emulatie werk toevoegen en dus over naar een pc of console als basis, maar ik wil toch de kosten drukken. Ben benieuwd naar de aanbevelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
slaapkamer schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:52:

thanx!

groet Peter
Welke spellen wil je kunnen spelen? En wat is je budget? Een NUC zal uiteindelijk beter kunnen presteren dan een RPi. Maar in principe zou je tot SNES en doorsnee arcade games prima op een RPi4 moeten kunnen draaien. Games als Golden Tee vergen wel wat mee. Dan zou ik gaan kijken naar een NUC met i3 processor en SSD. Afhankelijk van je budget natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-04 20:14

Metalfreak

Hoije woh!

barrymossel schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:45:
[...]

Welke spellen wil je kunnen spelen? En wat is je budget? Een NUC zal uiteindelijk beter kunnen presteren dan een RPi. Maar in principe zou je tot SNES en doorsnee arcade games prima op een RPi4 moeten kunnen draaien. Games als Golden Tee vergen wel wat mee. Dan zou ik gaan kijken naar een NUC met i3 processor en SSD. Afhankelijk van je budget natuurlijk...
Je kunt natuurlijk ook met oud spul werken, dat werkt prima voor dit doel. Ik heb er een of andere stokoude AMD Athlon in zitten waar ik nog onderdelen voor had rondslingeren waar nog wel Windows 10 op geïnstalleerd kon worden, werkt prima. Eigenlijk zit er bij mij niks qua hardware in (behalve de buttoncontrollers en buttons) dat ik er specifiek voor heb moeten kopen.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
barrymossel schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:45:
[...]

ik heb nu een pi3 en merk al bij playstation 1 dat het niet lekker loopt ( pi draait op batocera) , en sommige andere consoles draaien ook niet fijn.

een nuc lijkt me wel wat maar zie ze nieuw voor wel 600,- maar dat is me teveel , dus ik denk zelf 1tje bouwen met idd een i3 (misschien wel 2de hands)

een snelle ssd erin , ram is wel fijn dat het redelijk snel is toch ?en het besturingssytsteem op een m.2 ( linux of windows?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaapkamer
Metalfreak schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:20:
[...]

Je kunt natuurlijk ook met oud spul werken, dat werkt prima voor dit doel. Ik heb er een of andere stokoude AMD Athlon in zitten waar ik nog onderdelen voor had rondslingeren waar nog wel Windows 10 op geïnstalleerd kon worden, werkt prima. Eigenlijk zit er bij mij niks qua hardware in (behalve de buttoncontrollers en buttons) dat ik er specifiek voor heb moeten kopen.
Ga ik doen denk ik 2de hands zijn er ook best goede spullen te vinden !

Ik draai trouwens nu batocera op mn pi3 in mijn arcade kast , zou ik op zo'n mini pc willen gaan werken kan daar ook mooi op toch? en dan is het beste met windows of linux ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slaapkamer
v&a aangeboden: Dell OptiPlex 3050-TY5H0 SFF I5 7500, 8Gb RAM, 256Gb SSD aang...

bovenstaande lijkt me ook wel een mooie upgrade ipv de pi3 die ik nu heb of niet?
eventueel kan er nog een gpu in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Ik heb een custom arcadekast laten ontwerpen maar ik word niet vrolijk van de assemblage kosten.

Voor het CNCen en het MDF ben je al 900 ex BTW kwijt, en voor de assemblage heb ik twee timmerlui gesproken...

De één denkt 24u montage tijd nodig te hebben tegen 87 per uur, de ander 36 uur tegen 50 per uur.

Dan komt het vinyl, en de plexiglas cover nog bij. Totale systeem ruim 6000.

Dat wordt me een beetje te gortig allemaal....
Dan is de aanschafwaarde van dit systeem hoger dan de dagwaarde van mijn auto haha p

[ Voor 8% gewijzigd door DutchManticore op 12-07-2023 23:55 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:33

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

DutchManticore schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 23:53:

Dan is de aanschafwaarde van dit systeem hoger dan de dagwaarde van mijn auto haha p
Oei, dat klinkt wel erg duur.

Ik heb d'r ooit een gemaakt van een kledingkast, dat was vele malen goedkoper.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWSuMS76OyBhKBnCYTK1-TPy9p4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2UxPFMuAWldIkJSoYfzWn520.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Alp0oEkRNJc4rv2YXW7OoaEiu4g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mvpz9O5Ox2zpSsva8hzLvaIu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_7-fO4sq7-bHLTEeShf0PR7uphI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67w6V0aDA24d0wFbJnWMDeln.jpg?f=fotoalbum_tile

Ik heb jammer genoeg geen afbeelding van het resultaat (met de speakers en knoppen er in)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEyEqIYLIKkuxYP30ODeKtFM6NA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/d4EO79h6FS1bHuZb44yRmcjp.jpg?f=fotoalbum_large

Het voordeel was dat de schappen al op maat waren en ik ze alleen hoefde te kantelen.

Daarnaast, staat het ook heel snel en is alleen de zijkanten inzagen een beetje spannend.

Kan blijkbaar ook met een Ikea "pax" kast:
https://www.reddit.com/r/...to_mobile_arcade_cabinet/

[ Voor 6% gewijzigd door Accretion op 13-07-2023 08:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthSjaak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-04 20:15
Ik heb een custom arcadekast laten ontwerpen maar ik word niet vrolijk van de assemblage kosten.

Voor het CNCen en het MDF ben je al 900 ex BTW kwijt, en voor de assemblage heb ik twee timmerlui gesproken...

De één denkt 24u montage tijd nodig te hebben tegen 87 per uur, de ander 36 uur tegen 50 per uur.

PM gestuurd

Pac Man Battle Royale Replica, Fix It Felix Jr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Het leuke hiervan is toch juist het zelf bouwen hiervan? Nadat het ding klaar was heb ik er eigenlijk weinig meer mee gedaan :$

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Metalfreak schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:38:
[...]

Het leuke hiervan is toch juist het zelf bouwen hiervan? Nadat het ding klaar was heb ik er eigenlijk weinig meer mee gedaan :$
Ja dat zou je zeggen. Ik heb echter nul gereedschap. Alles verkocht haha

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
DutchManticore schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:20:
[...]

Ja dat zou je zeggen. Ik heb echter nul gereedschap. Alles verkocht haha
Ik heb juist gereedschap aangeschaft om een arcadekast te bouwen. Maar volgens mij ook niet meer dan een frees, decoupeerzaag en wat gatenzagen.
Maar ik zou zeker even met @DarthSjaak babbelen. En kijk ook eens dit filmpje: YouTube: Gathering of the Tweakers - De arcadekasten van DarthSjaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchManticore
Heb Sjaak geDM'd.

Heel gaaf, ik heb destijds die video gezien maar niet opgeslagen dat Sjaak daarin de hoofdrol speelt.

Erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Sjaak geeft aan dat er (te) veel schuine randen aan zitten die voor een hele lange cnc tijd zorgen.

Ik ga even kijken of ik bij mijn ouders wat gereedschap als een decoupeerzaag en dergelijke kan lenen. Heb geen idee wat zij hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:23

Rincewind

Take me in your arms tonight

DutchManticore schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 12:51:
Ik ga even kijken of ik bij mijn ouders wat gereedschap als een decoupeerzaag en dergelijke kan lenen. Heb geen idee wat zij hebben staan
Dat. En een cirkelzaag voor de grote lange lijnen (eventueel). Dat wordt met een handzaag of decoupeerzaag niet netjes. Ik heb jaren geleden ook een bartop gemaakt voordat het een hype werd en je bouwpakketten kon kopen. Het is echt niet zo moeilijk maar je moet wel een boormachine en een (cirkel)zaag hebben. Meeste werk was ik kwijt aan het maken van de tekeningen en de afwerking. Die tekeningen had ik op ware grootte gemaakt zodat ik het makkelijker kon uitzagen. Tegenwoordig is er heel veel info op internet te vinden dus succes! Ik vond het maken leuker dan het daadwerkelijke spelen ermee ;)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 14:11

Sagat

Is pappa x2!

Metalfreak schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:38:
[...]

Nou, ik denk dat, vooral hier op tweakers, er inderdaad een grote (misschien wel de grootste) groep is die, deze mening deelt.

Maar genoeg mensen die helemaal NIETS met klussen en gereedschap hebben. Een pc inelkaar zetten vind ik nog wel leuk. maar zagen etc.......nope nop nope.

Gamen vind ik zelfs op mijn ouwe dag nog steeds leuk, en dan met name juist het arcade genre
(meest gespeelde game van me is momenteel super hang on)

Desalniettemin vind ik arcade kasten super leuk om te zien, maar irritant om op te spelen, ik wil gewoon lekker op mijn bank zitten en de controller kunnen kiezen op basis van het spel.
heeeeeeeeeeeeeel misschien ooit nog iets iets dedicated voor shooting games ala operation wolf en terminator 2, daar heeft het imho ook echt een meerwaarde, en natuurlijk ook time crisis en virtua cop.......house of the dead....... :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak

Metalfreak

Hoije woh!

Rincewind schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:36:
[...]
Dat. En een cirkelzaag voor de grote lange lijnen (eventueel). Dat wordt met een handzaag of decoupeerzaag niet netjes. Ik heb jaren geleden ook een bartop gemaakt voordat het een hype werd en je bouwpakketten kon kopen. Het is echt niet zo moeilijk maar je moet wel een boormachine en een (cirkel)zaag hebben. Meeste werk was ik kwijt aan het maken van de tekeningen en de afwerking. Die tekeningen had ik op ware grootte gemaakt zodat ik het makkelijker kon uitzagen. Tegenwoordig is er heel veel info op internet te vinden dus succes! Ik vond het maken leuker dan het daadwerkelijke spelen ermee ;)
Bij gebrek aan een cirkelzaag kun je ook nog altijd een lat klemmen als geleiderail voor je decoupeerzaag ;) (of slim gebruik maken van de rechte randen van de plaat hout) Volgens mij heb ik mijn kast toen ook nog zonder cirkelzaag gebouwd, en dat is prima recht geworden dankzij een simpele geleider van een lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Sagat schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 13:47:
[...]

Nou, ik denk dat, vooral hier op tweakers, er inderdaad een grote (misschien wel de grootste) groep is die, deze mening deelt.

Maar genoeg mensen die helemaal NIETS met klussen en gereedschap hebben. Een pc inelkaar zetten vind ik nog wel leuk. maar zagen etc.......nope nop nope.

Gamen vind ik zelfs op mijn ouwe dag nog steeds leuk, en dan met name juist het arcade genre
(meest gespeelde game van me is momenteel super hang on)

Desalniettemin vind ik arcade kasten super leuk om te zien, maar irritant om op te spelen, ik wil gewoon lekker op mijn bank zitten en de controller kunnen kiezen op basis van het spel.
heeeeeeeeeeeeeel misschien ooit nog iets iets dedicated voor shooting games ala operation wolf en terminator 2, daar heeft het imho ook echt een meerwaarde, en natuurlijk ook time crisis en virtua cop.......house of the dead....... :+
Geldt voor mij zeker haha
Ik zit nu al helemaal verlekkerd uit te kijken naar het programmeren van de keybinds op alle systemen, zorgen dat het allemaal werkt.

En uiteraard met vrienden elk weekend een paar potjes doen! Heerlijk.

Ik heb verder echt twee linkerhanden. Ben in redelijk wat dingen goed maar met klussen heb ik echt hulp nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:18
Kan iemand mij helpen om het volgende te vinden? Ik heb voor mij kast een wit plastieke plaat nodig van ongeveer 4mm dik lengte 45cm lang en 20cm breed.

Ik heb een groot open gat in mijn mame kast en dacht hem dmv zo'n plaat af te dichten.

Is er een winkel of online ergens waar zet dit verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 17:51
rikoos schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 21:54:
Kan iemand mij helpen om het volgende te vinden? Ik heb voor mij kast een wit plastieke plaat nodig van ongeveer 4mm dik lengte 45cm lang en 20cm breed.

Ik heb een groot open gat in mijn mame kast en dacht hem dmv zo'n plaat af te dichten.

Is er een winkel of online ergens waar zet dit verkopen?
Heb hier wel es wat besteld.

https://kunststofplatenshop.nl/product/hard-pvc-wit-3-mm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Mooi website en ik kan deze mooi gebruiken voor iets anders, helaas is € 72,54 best wel veel voor zo'n klein stukje wat ik nodig heb want je koopt het hele stuk van 2m bij 1m en dan maken ze het op maat blijkt nadat ik de rekentool heb gebruikt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthSjaak
rikoos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:36:
[...]

Mooi website en ik kan deze mooi gebruiken voor iets anders, helaas is € 72,54 best wel veel voor zo'n klein stukje wat ik nodig heb want je koopt het hele stuk van 2m bij 1m en dan maken ze het op maat blijkt nadat ik de rekentool heb gebruikt :-(
Ik kom uit op 6,53 incl.btw. Heb je de maten goed ingevuld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rikoos
Huh??? Dan heb ik wat fout gedaan want dat is een behoorlijk verschil hahaha schrok al van de prijs ;-)

Ga het straks nogmaals kijken, bedankt voor het controleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:44
rikoos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:41:
Huh??? Dan heb ik wat fout gedaan want dat is een behoorlijk verschil hahaha schrok al van de prijs ;-)

Ga het straks nogmaals kijken, bedankt voor het controleren!
omlaag scrollen, bovenste prijs die je ziet is er per plaat van 100 op 100cm

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-04 23:48
Waren er online ook niet heel aardige kits te koop, fullsize, die je zelf kunt afmaken? Dan heb je het geraamte alvast prefab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Blijft duur want er komen de volgende kosten bij: Verzendkosten € 8,95 en kleine order toeslag van € 4,81 (ze willen je niet als kleine klant voor orders blijkbaar).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-04 17:51
rikoos schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 16:14:
Blijft duur want er komen de volgende kosten bij: Verzendkosten € 8,95 en kleine order toeslag van € 4,81 (ze willen je niet als kleine klant voor orders blijkbaar).
Kleine orders moet je relatief zien. Je hebt altijd instelkosten voor de machines. Verder kost dan 2 meter zagen niet veel meer dan 0,45 meter.
Je ziet dit in de glaswereld ook, als je een isolatieruit zou kopen van 45cm bij 20cm (0,09m2) betaal je gewoon 0,4 of 0,5 m2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuul100
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-04 04:12
Anoniem: 87302 schreef op zondag 16 november 2008 @ 20:24:
Ik ben op zoek naar een USB spinner met 1 button die ik kan gebruiken voor Arkanoid in Mame. Weet iemand of deze bestaan? Of kan iemand er een voor me maken?
Ik was op zoek naar zo’n spinner en kwam dit topic tegen en heb dit gevonden op ali.
Dit lijkt me zo’n handig kastje.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wy5JL10/IMG-1719.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sjuul100 op 25-08-2023 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twarc
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 06-03 00:44
zijn er hier leden die zelfbouw arcade kasten verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

twarc schreef op maandag 13 januari 2025 @ 18:44:
Yup. Kijk maar eens hier en hier voor wat barcade kits. Daar komen natuurlijk nog wel de diverse onderdelen zoals buttons&controllers, scherm en PC/Raspberry Pi bij.

Maar het is ook heel makkelijk om zelf te zagen: er zijn zat instructies c.q. ontwerpen te vinden zoals deze,

Succes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
twarc schreef op maandag 13 januari 2025 @ 18:44:
@DarthSjaak misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

en ter aanvulling daarop zijn website arcadeclassics alhoewel het daar erg leeg uitziet qua voorbeelden..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Rincewind schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 08:54:
[...]

en ter aanvulling daarop zijn website arcadeclassics alhoewel het daar erg leeg uitziet qua voorbeelden..
en ter aanvulling daarop: video: Gathering of the Tweakers: De arcadekasten van DarthSjaak ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarthSjaak
@barrymossel

Ik heb er nog wel een paar staan en soms maak ik ze ook nog wel, maar ik ben nu erg druk bezig met het bouwen van een escape room.

[ Voor 6% gewijzigd door DarthSjaak op 15-01-2025 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
DarthSjaak schreef op woensdag 15 januari 2025 @ 11:43:
@barrymossel

Ik heb er nog wel een paar staan en soms maak ik ze ook nog wel, maar ik ben nu erg druk bezig met het bouwen van een escape room.
Klinkt ook weer supergaaf! Heb je daar al een topic over? ;)
Pagina: 1 ... 36 37 Laatste

Let op:
Dit topic gaat enkel over het bouwen van een arcadekast en al wat daar mee te maken heeft (in functie van CaseModding). Voor het verkopen gebruik je maar een van de vele site's die je spullen te koop laten aanbieden, hier zien we het als spam, arcadekasten te koop aanbieden is dus niet gewenst en zal bestraft worden, ook hierop reageren zal navenant bestraft worden!