een foto van mijn kast staat wel ergens in dit topic als je terugleest. Ik heb zelf eerst inspiratie op gedaan door een aantal buildverhalen goed te lezen. Die kun je wel vinden als je gaat zoeken op diverse sites. Hier op tweakers vind je wel linkjes. Arcadewinkel heeft er ook een aantal build verhalen op de site staan, en op Youtube zijn ook hele mooie verslagen.Denman91 schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 14:18:
[...]
He, dank je wel. Misschien wel een goed idee om eerst is te kijken hoe het zonder t-molding staat. Scheelt toch weer geld en een hoop werk.
Heb je misschien een foto van jou kast?
Die flipperknoppen is wel een tof idee inderdaad. Kan je die flippergames ook met retropie spelen?
Aan de achterkant wil ik sowieso 2 schakelaars maken. 1 om de pie af te sluiten en 1 om de volledige kast af te sluiten. Wat heb je dan nodig om door het retropie menu te kunnen gaan? Een select (enter) knop of nog meer?
Vwb de joysticks: Ik gebruik zelf de i-pac van ultimarc om aan te sturen. Daar kun je op elke button zelf bepalen welke toets op het keyboard die moet "nadoen". Standaard config is de mame config, maar heeft ook nog een aantal vrije buttons. Je kunt zelfs een shift button configureren zodat het aantal toetsen wat je wilt configureren verdubbelt. De software laat je dan op die toetsaanslagen reageren.
In die build verhalen lees je meerdere manieren hoe je het kan doen...
:strip_exif()/f/image/s6ZnI1dIG3fqoOxUShmvRyu4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KDjLSaq76yFuNyrhF4GPppb9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4MP21AniYAIFOtmKOC5ylCXI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/srvzRNe22qJfacIpAP4yUMEP.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/NpDNFNk609hA1DSi5kNJlLtH.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/2UxPFMuAWldIkJSoYfzWn520.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Mvpz9O5Ox2zpSsva8hzLvaIu.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/67w6V0aDA24d0wFbJnWMDeln.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/d4EO79h6FS1bHuZb44yRmcjp.jpg?f=fotoalbum_large)