Zoals je ziet heb ik toch geen zichtbare bouten gebruikt, veel beter Highstone

Ik had natuurlijk dit idiote idee dat je de joystick zou losrukken als ik deze slapjes van onderen zou vastmaken. Dit blijkt enorm dom te zijn, het zit echt muurvast en die krijg je echt niet los. Ik heb gewoon een plug in het gat gedaan en een dikke bout erin gedraaid. Beetje jammer want ondanks het mooi dichtsmeren en gladmaken blijf je onder een bepaalde (licht)hoek zien dat er iets zat, het folie verbergt niks. Ik ben nu wel aan het mierenneuken want je moet echt abnormaal horizontaal met je kop gaan buigen om het te merken

Ik heb er ook nog een extra zwarte knop bij gedaan voor Neogeo spellen en het staat ook wel extra profi

De vlekken zijn gewoon vingerafdrukken en flitseffecten, heb al flink wat uurtjes lopen spelen
De voet en plaat zijn apart beplakt, hierdoor lopen de carbon vierkantjes niet gelijk in elkaar over. Weer lekker mierenneuken maar dat zou beter kunnen

Hetzelfde geldt voor de horizontale lijn van het folie en de plank zelf, erg lastig. Achteraf bleek waarom, de plank zelf was niet eens recht gezaagd ondanks dat het kant en klare wandpanelen zijn

scheelde 1/2 centmeter aan 1 kant. Rechte plankjes zagen voor de voet uit een oud stuk mdf was lastig dus heb uiteindelijk even een plaat laten zagen bij de Praxis. Je zou denken dit kunnen ze mooi recht doen met zo'n professionele machine, thuis bleek het schots en scheef te zijn

Serieus, elk plankje had een andere vorm, zelfs golven in 1 plank. Toch maar gaan bouwen en toen met grof schuurpapier + schuurblok egaal gemaakt.
Ik wil ook nog een zwart snoer vinden, ondanks dat we bijna in 2007 zitten is de computerindustrie nog dol op dat beige

Bij de voet zie je ook dat ondanks het echt gladde resultaat je een naadje blijft zien onder het folie waar de 2 planken samenkomen. Op recht gladde stukken is het wel super strak, ik blijf het aanraden Highstone om die grote vlakken super strak te bedekken. Met verf krijg je echt niet zo'n resultaat, alsof het zo uit een fabriek komt rollen. Ik kan je wel een restje opsturen dan kun je zelf even kijken. Ik betwijfel of het ooit los gaat komen, zelf op de mdf voet blijft het plakken. Dat hout van jou lijkt mij totaal niet zo stoffig als mdf, op de gelamineerde plank zit het echt supervast. Mail me je adres maar op rollierolex apestaart gmail punt com
Veel geleerd en ik zou het hele zooitje nu in 2 uurtjes perfect in elkaar kunnen zetten. Ik heb zelf nog stukken uit de binnenkant van de voet moeten hakken omdat de knoppen in de weg zaten. Je moet dus ook nooit beginnen met zagen en bouwen als je niet alle spullen binnen hebt...maar tja wachten kan moeilijk zijn

Misschien dat ik het nog een keer echt perfect ga maken de kist zelf kost maar rond de 15/18 euro aan materiaal. Maar het resultaat vind ik persoonlijk zeer prima dus voorlopig ga ik lekker spelletjes spelen

Het speelt echt 10 keer leuker op deze manier en de knoppen en joysticks voelen ook fantastisch in je hand. Alleen jammer dat de Happs joystick nogal een knots heeft van onderen, de Sanwa is veel platter. Dan had ik de voet makkelijk 1 of 2 centimeter lager kunnen maken.