Het zijn cartridges voor de arcade versie, uiteraard. Maakte overigens niet uit welke titel, dan maakt het dan weer wat leuker.
Uiteraard kan een goeie Mame setup net zoveel

Maar ja, ook een setje originele cartridges heeft wel iets... hmm... meer geld en meer ruimte! Zucht...
Winkels en bronnen... ik ben nog steeds aan het zoeken naar LOCALE bronnen, al ziet het er naar uit dat het deels toch VS zal moeten worden.
Nou ja, ik heb een KvK, en als mensen er in geinteresseerd in zijn zet ik wel een webshop op en schaf wat extra materiaal aan om te verkopen. Niet dat ik denk dat ik er rijk van wordt maar zo hou je voor jezelf een voorraadje onder het mom van 'het is voor de handel'
Heb mijn spulletjes al besteld, maar als iemand nog iets moet hebben kan ik het er wel bij halen. Heb besteld 2x Ultimarc stick (4/8 way switchable), 2x Ipac-VE, een ArcadeVGA, en een handvol knoppen.
Tevens het ik wat gekleurde T-molding besteld bij GrooveyGames. M'n router bitje komt bij Breuer vandaan.
Ik heb drie schermen liggen (hmmm, moet ik misschien meer dan 1 machine maken?

) te weten een logge HP 20" computer monitor, een 17" Kortek touchscreen (SVGA), en een 25" Hantarex Polo (arcade monitor). Die laatste weet ik nog niet of die werkt... Als optie is er dan natuurlijk ook nog gewoon een nieuwe LCD te kopen. Grote voordeel: roterend scherm wordt een optie, en veel minder energie gebruik (en die dingen kosten rond de 150..160 Euro tegenwoordig.)
Gek genoeg ben ik erg gecharmeerd van de Kortek, maar dat betekent wel een 'Narrow' cabinet. (Als er nog iemand een Kortekje moet hebben, ik heb er meer van. Zit wat burn-in in maar werken.) Leuke daarvan is dat het gelijk een goede basis voor een Jukebox is.
Moederbord wordt een Amd XP2500 op een Asrock board die ik nog heb liggen. Onboard sound. Video een GForce4 of de ArcadeVGA, een beetje afhankelijk van die Hantarex Polo. Hmmm... heb ook nog een gare Compaq XP2000 of zo (hopeloze machine). Een P3-1000 lijkt me niet de beste keuze, alhoewel een potje Pacman dan nog steeds loopt
Tevens heb ik nog liggen een half gare Compax NX9010 laptop, die ook nog een goede bestemming moet krijgen... Als de spullen er zijn kan ik weer aan de slag, ha!
(Moet wel eerst m'n huis af zijn, zucht...

)
Ik weet dat de eerste kast niet mijn laatste zal worden, dus als iemand nog een kant en klare werkende Mame machine zoekt met een paar maandjes

Seriously, eerst maar eens simpel beginnen.
[
Voor 17% gewijzigd door
blueznl op 11-02-2007 20:56
]