Ook leuk, met Turbo Outrun heb je dus ook weersinvloeden
Tja, ook niet zo heel gek. Er zijn gewoon veel PS2's dan Wii's/X360's/PS3's, dus dan vind ik dat niet zo heel verrassend. Natuurlijk zijn er ook wel mensen met beiden, die tegenwoordig meer op de nieuwere variant spelen, maar dan nog. Er zijn nu zo'n 42,5 miljoen PS2's in de US en bijvoorbeeld ruim 15 miljoen Wii's (volgens Wikipedia). 1 + 1 = 2 lijkt me.Michael Knight schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 15:37:
Dit vind ik toch een flinke prestatie voor 'onze ouwe'.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
@capN
*ponder ponder* stel je bent die hard gamer met een beperkt budget, en je hebt een wii gekocht naast je ps2. Ik kan me zo voorstellen dat je dan toch nog vaker op je ps2 speelt. Helemaal als Okami en re4 dan al afvallen.
@ kof spelen
Vandaag er aan toegkomen om even een rondje KOF2k2 te spelen. Heb deze iets van 6 maanden niet aangeraakt denk ik. Eerste indruk is toch dat het een gigantische stap terug is qua gfx van sf2 hd remix. Ik weet niet of deze gfx beter zijn op het orginele platform maar op mijn ouwe 80cm crt op ongeveer 1 meter afstand vond ik de characters echt klein.
Qua gameplay is het dan wel weer een weelde, zeer veel personages om met en tegen te vechten. Ik maakte een team met spelers die ik kende van MvsC2 (Terry, Benimari en Yamasaki(sp?)) en ging redelijk voorvarend van start maar naarmate het spel vorderde kreeg ik het steeds moeilijker. Vaak maakte een speler van de 3 van de tegenstander met gemak 2 van mijn team af, met als uitschieter Mai, die ik versloeg met mijn laatste char (de eerste 2 versloeg ze vrij gemakkelijk) terwijl we beiden amper health over hadden en elkaar gelijk leken te raken, ik had er vrede mee gehad als ik verloren had want het was echt ontzettend close.
Rugal kickte traditioneel zwaar mijn ass
Maar goed, kof bazen zijn altijd behoorlijk pittig (al weet ik dus niet eens of hij echt de EINDbaas is
)
@msg
Jij had toch samurai showdown? Hoe bevalt jou dit spel? Ik speelde hem via gametap maar ben er toch nooit echt ingekomen. deel2 op de 360 kwam op mij vreselijk traag over dus die heb ik ook maar laten zitten.
*ponder ponder* stel je bent die hard gamer met een beperkt budget, en je hebt een wii gekocht naast je ps2. Ik kan me zo voorstellen dat je dan toch nog vaker op je ps2 speelt. Helemaal als Okami en re4 dan al afvallen.
@ kof spelen
Vandaag er aan toegkomen om even een rondje KOF2k2 te spelen. Heb deze iets van 6 maanden niet aangeraakt denk ik. Eerste indruk is toch dat het een gigantische stap terug is qua gfx van sf2 hd remix. Ik weet niet of deze gfx beter zijn op het orginele platform maar op mijn ouwe 80cm crt op ongeveer 1 meter afstand vond ik de characters echt klein.
Qua gameplay is het dan wel weer een weelde, zeer veel personages om met en tegen te vechten. Ik maakte een team met spelers die ik kende van MvsC2 (Terry, Benimari en Yamasaki(sp?)) en ging redelijk voorvarend van start maar naarmate het spel vorderde kreeg ik het steeds moeilijker. Vaak maakte een speler van de 3 van de tegenstander met gemak 2 van mijn team af, met als uitschieter Mai, die ik versloeg met mijn laatste char (de eerste 2 versloeg ze vrij gemakkelijk) terwijl we beiden amper health over hadden en elkaar gelijk leken te raken, ik had er vrede mee gehad als ik verloren had want het was echt ontzettend close.
Rugal kickte traditioneel zwaar mijn ass

@msg
Jij had toch samurai showdown? Hoe bevalt jou dit spel? Ik speelde hem via gametap maar ben er toch nooit echt ingekomen. deel2 op de 360 kwam op mij vreselijk traag over dus die heb ik ook maar laten zitten.
10 second ninja DONE
Plus dat inderdaad. Beetje een "uit experimenteel onderzoek is gebleken dat je nat wordt als je buiten loopt zonder paraplu in de regen" verhaal imo. Maar goed.Sagat schreef op zondag 04 januari 2009 @ 15:12:
@capN
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Zooo
Deze maand gaan er leuke spulletjes komen op retro game gebied. Aantal games en een aantal stukjes hardware, met dank aan een aantal mede-tweakers!
Ik heb net nog ff Mario 2 zitten spelen, op de SNES,maar dat is toch nog wel knap lastig
Zit nu in wereld 6...maar dat woestijngebeuren gaat niet zoals ik wil
Ik heb net nog ff Mario 2 zitten spelen, op de SNES,maar dat is toch nog wel knap lastig
Zit nu in wereld 6...maar dat woestijngebeuren gaat niet zoals ik wil

[ Voor 13% gewijzigd door Lampuhkap op 05-01-2009 14:17 ]
Ik heb mijn FlashBoy binnen voor de Virtual Boy. Ziet er heel erg netjes uit, erg professioneel gedaan. Heb nog even niet de mogelijkheid 'm te testen, maar zal dat binnenkort even doen.
Mijn foto's op Flickr.
Een flashunit voor een console waarop misschien 5 games uitgebracht zijn? 
Over de ps2: ik zou hem retro noemen ja. Hij zag er imo al vanaf de launch gedateerd uit wanneer je hem naast de dreamcast zette (wat had die toch een haarscherp beeld
) en de dreamcast beschouwen we ook als retro
Over de ps2: ik zou hem retro noemen ja. Hij zag er imo al vanaf de launch gedateerd uit wanneer je hem naast de dreamcast zette (wat had die toch een haarscherp beeld
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Mja, tis maar net wat voro herrinnering je er aan hebt denk ik. Ik vind de N64 geen retro en ook de DC niet. Leuk is t wel,maar daar heb je ook alles mee gezegd
Al staat een dreamcast nog wel op de verlanglijst
[ Voor 13% gewijzigd door Lampuhkap op 05-01-2009 16:15 ]
Dat het nog zou gebeuren... Wii Sports heeft het record van Mario Bros 1 als meest verkocht (gebundeld) spel verboken..
Aangezien het record voor lange tijd op een NES game stond wel het vermelden waard.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Wow!
das zeker wel impressive!
Blijft t record iig bij Nintendo!
das wel goeie zaak toch?
Persoonlijk is voor mij het hele cartridge-tijdperk retro. Dus in ieder geval tot en met de N64Speedlink schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:44:
Mja, tis maar net wat voro herrinnering je er aan hebt denk ik. Ik vind de N64 geen retro en ook de DC niet. Leuk is t wel,maar daar heb je ook alles mee gezegdAl staat een dreamcast nog wel op de verlanglijst
Daar zit dan wel weer wat in. MAAR! de NDS is ook cartridgeTheGrandWazoo schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:11:
[...]
Persoonlijk is voor mij het hele cartridge-tijdperk retro. Dus in ieder geval tot en met de N64.
Onderscheid maken tussen Flash memory en (EEP)ROM chipsSpeedlink schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:18:
[...]
Daar zit dan wel weer wat in. MAAR! de NDS is ook cartridgeDus wat doen we daaar mee
Aan de andere kant zie ik een GBA wel weer als een retro console. Vooral omdat er flink wat retro games voor zijn uitgebracht, zonder enige vorm van vernieuwing en puur om geld uit je zak te kloppen
Het zal voor iedereen wel persoonlijk zijn
heheh
Gameboy is sowieso retro. Tot de Advanced ofzo. Die was naar mijn idee al te veel van t goeie
JAAAA! Ik heb Mad Dog McCree 1 en 2 weer!
Toch wel aardig wat meer. Niet veel, maar toch.Boeboe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:16:
Een flashunit voor een console waarop misschien 5 games uitgebracht zijn?
Over de ps2: ik zou hem retro noemen ja. Hij zag er imo al vanaf de launch gedateerd uit wanneer je hem naast de dreamcast zette (wat had die toch een haarscherp beeld) en de dreamcast beschouwen we ook als retro
Nu hopen dat er ooit proto's gedumpt gaan worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 07-01-2009 12:22 ]
Mijn foto's op Flickr.
je hebt iig wat aparts
das gewoon op zich al gaaf 
Ik heb me vroeger ook aardig verkneuterd aan de Lynx. Kan me California Games nog wel heugen daarop.
Was echt grappig en nog vet ook! Ding speelde best lekker. Jammer dat ie stuk ging en ik m verkocht heb 
OMG! Echt waar
Mad Dog McCree ROELEERT!
Het ziet er niet uit en t echt oud, maar t speelt zo lekker weg
Ik heb me vroeger ook aardig verkneuterd aan de Lynx. Kan me California Games nog wel heugen daarop.
OMG! Echt waar

[ Voor 19% gewijzigd door Lampuhkap op 07-01-2009 15:21 ]
Verwijderd
Die heb ik op de CD-I en is idd wel lache maar wel lastig gezien je geen crosshair in beeld hebt en dus precies moet onthouden waar elk mannetje verschijnt om zo precies op die plek te schieten. Ook lekkere B-film acteerprestaties.Speedlink schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 12:25:
je hebt iig wat apartsdas gewoon op zich al gaaf
Ik heb me vroeger ook aardig verkneuterd aan de Lynx. Kan me California Games nog wel heugen daarop.Was echt grappig en nog vet ook! Ding speelde best lekker. Jammer dat ie stuk ging en ik m verkocht heb
OMG! Echt waarMad Dog McCree ROELEERT!
![]()
![]()
Het ziet er niet uit en t echt oud, maar t speelt zo lekker weg
ja en juist dat foute eraan maakt alles zo leuk
Zijn er eigenlijk goede games op de CD-I uitgebracht? Ik kan mij voornamelijk crap games herinneren...
Verwijderd
Er zijn wel een paar aardige:
-The apprentice (erg mooie, maar moeilijke platformer)
-Hotel Mario (itt internetberichten best een aardige arcade-game)
-Lucky Luke
-Micro Machines
-The apprentice (erg mooie, maar moeilijke platformer)
-Hotel Mario (itt internetberichten best een aardige arcade-game)
-Lucky Luke
-Micro Machines
En Mad Dog McCree he
die vergeet je zo maar weer! Schaam je
Micro Machines was echt vet vruuger, alleen lukte het met die afstandbediening voor geen meter
.
:D
Ik heb t op de PC, Gameboy, SNES en DS
[ Voor 7% gewijzigd door Lampuhkap op 08-01-2009 11:25 ]
Ik vond Defender of the Crown, Litil Divil & Lost Eden wel aardig.
Ow en als je goed zoek in het "grijze" ciruit kan je ook een beta vinden van Super Mario's Wacky Worlds wat een beetje lijkt op SMW van de SNES.
Maar als je eens goed wilt lachen, er zijn veel CD-i crap games. En dan bedoel ik ook CRAP
En uiteraard moet je wel een gamepad hebben, games spelen met een afstandbediening werkte toen nog niet
Ow en als je goed zoek in het "grijze" ciruit kan je ook een beta vinden van Super Mario's Wacky Worlds wat een beetje lijkt op SMW van de SNES.
Maar als je eens goed wilt lachen, er zijn veel CD-i crap games. En dan bedoel ik ook CRAP
En uiteraard moet je wel een gamepad hebben, games spelen met een afstandbediening werkte toen nog niet
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Lost Eden had ik op de PC en vond ik een erg goed spel. De CD-I Versie is zeker identiek?
Ik denk dat de CD-I versie iets mooier zal ogen op een TV vanwege de lage resolutie. Maar Lost Eden is inderdaad behoorlijk mooi, doet een beetje denken aan Dune.TheGrandWazoo schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:27:
Lost Eden had ik op de PC en vond ik een erg goed spel. De CD-I Versie is zeker identiek?
Je kunt 'm trouwens zo te zien gewoon nog prima vinden op Marktplaats. 'k Heb zelf maar op de PC-versie geboden, die wil ik best wel origineel hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Cyphax op 08-01-2009 11:38 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Die kan je nog best vinden bij de bart smit ofzo in de grabbelbak
voor de PC dan he
Verwijderd
En je kan er natuurlijk VCD's op spelen al weet ik niet hoe goed de kwaliteit daarvan is op CD-I. Tussen videoband en DVD in denk ik?
Lost Eden van dezelfde kwaliteit als de PC versie maar wat Cyphax al zei, het ziet er op een TV wat beter uit.
Maar de CD-i versie van Lost Eden word als 'rare' gezien en gaat vaak voor te hoge prijzen weg.
Ik had em gelukkig van Marktplaats kunnen bemachtigen voor 2,50
Moet nog een keer zo'n gamepad regelen, die van mij is helaas overleden
VCD's kan je alleen afspelen als je een Digital Video cartridge in je CD-i speler hebt zitten.
Die heb je ook nodig voor sommige FMV games. Maar VCD's wil je niet kijken als je ook de DVD versie van een film kunt kijken
In China zijn die dingen gewoon nog mainstream !
Welke CD-i speler hebben jullie eigenlijk ? Ik wilde vroegâh altijd die Matchline versie maar heb nu een 470.
Maar de CD-i versie van Lost Eden word als 'rare' gezien en gaat vaak voor te hoge prijzen weg.
Ik had em gelukkig van Marktplaats kunnen bemachtigen voor 2,50
Moet nog een keer zo'n gamepad regelen, die van mij is helaas overleden
VCD's kan je alleen afspelen als je een Digital Video cartridge in je CD-i speler hebt zitten.
Die heb je ook nodig voor sommige FMV games. Maar VCD's wil je niet kijken als je ook de DVD versie van een film kunt kijken
Welke CD-i speler hebben jullie eigenlijk ? Ik wilde vroegâh altijd die Matchline versie maar heb nu een 470.
[ Voor 8% gewijzigd door ricost op 08-01-2009 12:26 ]
Ik heb geen CD-i helaas, misschien komt dat nog weleens. Ik weet nog wel goed dat ie nog vrij nieuw was en bij de electronicazaak er eentje stond waar je op kon spelen, of soms draaide er een film. Best indrukwekkend was dat. Wat mij betreft is de CD-i toch wat ondergewaardeerd. Veel van die spellen gebruikte voornamelijk fmv voor de graphics, erg mooi was dat. Daar kon Cryo mooie spellen mee maken.
Verwijderd
Ik heb zelf geen CD-I maar kocht er een voor mn vriendin om ze vroeger een had en ze dat toen heel leuk vond.
Games die ze heeft:
-Hotel Mario
-Lucky Luke
-The Apprentice
-Lingo
-The Art of Sex (Valt tegen, trust me)
-Een of andere muziek-cd-i met liedjes en een paar clips
-Nog zo'n muziek cd-i
-Mad Dog McCree (Met gun!)
-The Legend of Zelda (Faces of Evil en het is Nederlands gedubt - UGH-)
-Micro Machines
-Vage platformer waarin je de kerstman bent
Games die IK er nog wel voor wil spelen zijn Dragon's Lair, Lemmings, Rise of the Robots (was die niet heel slecht?), Thunder in Paradise en zo'n Cartoon Network spel wat ik me herinner met allerlei Hanna Barbara karakters.
Gelukkig zijn CD-I games voor een prikkie op Marktplaats te vinden dus moet dat geen probleem zijn.
Al met al is het af en toe wel grappig om te spelen
@ ricost
Bedoel je dat er beta's van SMWW op CD-I te koop zijn?
Games die ze heeft:
-Hotel Mario
-Lucky Luke
-The Apprentice
-Lingo
-The Art of Sex (Valt tegen, trust me)
-Een of andere muziek-cd-i met liedjes en een paar clips
-Nog zo'n muziek cd-i
-Mad Dog McCree (Met gun!)
-The Legend of Zelda (Faces of Evil en het is Nederlands gedubt - UGH-)
-Micro Machines
-Vage platformer waarin je de kerstman bent
Games die IK er nog wel voor wil spelen zijn Dragon's Lair, Lemmings, Rise of the Robots (was die niet heel slecht?), Thunder in Paradise en zo'n Cartoon Network spel wat ik me herinner met allerlei Hanna Barbara karakters.
Gelukkig zijn CD-I games voor een prikkie op Marktplaats te vinden dus moet dat geen probleem zijn.
Al met al is het af en toe wel grappig om te spelen
@ ricost
Bedoel je dat er beta's van SMWW op CD-I te koop zijn?
Nee die beta's zijn niet te koop maar ze zijn wel op het internet geslingert 
Rise of the Robots op de CD-i is echt helemaal om te huilen!
Maar volgens mij was het standaard ook al een niet al te goede game.
Als je jezelf nog meer wilt pesten kan je ook de Zelda games gaan spelen.
Check AVGN episodes maar eens over CD-i
Als je jezelf nog meer wilt pesten kan je ook de Zelda games gaan spelen.
Check AVGN episodes maar eens over CD-i
Geen enkele. Ik weet ook niet of ik er wel mee moet beginnen. Crap games genoeg op de NES en SNES om uit te lachen
.
Rise of the Robots is om te huilen, punt. Ik heb de SNES en de PC-versies hier. Alleen die van de SNES is te spelen. Maar de filmpjes van de PC zijn echt prachtig (in ieder geval voor die tijd, en dan op die hoge resolutie).ricost schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:05:
ik denk dat dat met googlen ook wel te vinden is toch?
Volgens mij is het wel CDDA denk ik ja.Slogra schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 13:33:
Hoe is de muziek van Lemmings op de CD-I? En kan je die rippen?
gewoon proberen
Wie niet waagt wie niet wint is het toch?
Lemmings heb ik pas nog zitten spelen! Geweldig
Ook ben ik dankzij Steam weer begonnen met Wolfenstein 3D en Doom 1 en 2 en Commander Keen!
Lemmings heb ik pas nog zitten spelen! Geweldig
Lemmings ook via steam? Ik had em op de amiga (heb eigenlijk, maar niet org heleaas). Maar zou hem graag willen spelen zonder password te moeten noteren en zonder diskette laad tijden/geluidenSpeedlink schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:29:
gewoon proberenWie niet waagt wie niet wint is het toch?
Lemmings heb ik pas nog zitten spelen! GeweldigOok ben ik dankzij Steam weer begonnen met Wolfenstein 3D en Doom 1 en 2 en Commander Keen!
Wellicht als ik ooit nog is een psp of ps3 koop.
10 second ninja DONE
die nog neit via steam
Ik heb m volgens mij wel ergens op DVD staan hoor xD
Aanrader: voor de PS3 of Xbox 360 komt in februari ergens de Sega Megadrive Collection. Hele zeut megadrive games die je dan op je xbox of PS3 kan spelen
Aanrader: voor de PS3 of Xbox 360 komt in februari ergens de Sega Megadrive Collection. Hele zeut megadrive games die je dan op je xbox of PS3 kan spelen
[ Voor 50% gewijzigd door Lampuhkap op 08-01-2009 16:49 ]
Verwijderd
Ik denk dat je Sega Mega Drive Ultimate bedoelt. De titel die jij noemde was voor de ps2 en is al 2 jaar uit. Lijkt mij iig een goede aankoop. Ook leuk voor de Wii mensen die iets van 7(?) euro per Megadrive game moeten dokken.Speedlink schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:44:
die nog neit via steamIk heb m volgens mij wel ergens op DVD staan hoor xD
Lijst met games:
- Alex Kidd in the Enchanted Castle #
- Alien Storm
- Altered Beast #
- Bonanza Bros. #
- Columns #
- Comix Zone #
- Decap Attack #
- Dr. Robotnik's Mean Bean Machine *
- Dynamite Headdy
- E-SWAT: City Under Siege
- Ecco the Dolphin #
- Ecco: The Tides of Time #
- Fatal Labyrinth
- Flicky * #
- Gain Ground #
- Golden Axe #
- Golden Axe II #
- Golden Axe III #
- Kid Chameleon #
- Phantasy Star II #
- Phantasy Star III: Generations of Doom #
- Phantasy Star IV: The End of the Millennium #
- Shining in the Darkness
- Shining Force
- Shining Force II: Ancient Sealing
- Shinobi III: Return of the Ninja Master #
- Sonic 3D Blast *
- Sonic & Knuckles *
- Sonic Spinball *
- Sonic the Hedgehog * #
- Sonic the Hedgehog 2 * #
- Sonic the Hedgehog 3 *
- Streets of Rage
- Streets of Rage 2
- Streets of Rage 3
- Super Thunder Blade #
- Ristar * #
- Vectorman #
- Vectorman 2 #
# These games have previously appeared in the Sega Genesis Collection
Als extra's zitten er arcade games en interviews bij enzo. Wat ik ook interessant vind is dat de games geupgraded zijn naar 720p.
JA dat bedoel ik
de PS3 variant. Ik heb een Megadrive,maar deze game collectie neem ik er mooi wel bij
Interesante opmerking, ik vind het irritant om spellen die ik al heb nogmaals te kopen. Maar spellen op de je 'actuele' console speel je toch makkelijk als op een retro systeem. Of hebben jullie dat minder?
10 second ninja DONE
ik heb niet al die spellen al
wel een aantal. En sommige kan ik gewoon niet zo makkelijk aan komen
Dus dan maar op zon verzamelding voor erbij toch?
Tuurlijk speel ik liever Sonic op mn Megadrive dan op mn PS3
Maar als t niet anders kan
Tuurlijk speel ik liever Sonic op mn Megadrive dan op mn PS3
Als ik een PS3 had zou ik die Sega-verzameling zonder aarzeling ook aanschaffen. Als je ze allemaal los moet halen voor je Megadrive ben je een aardige smak geld kwijt, alleen al aan een Sonic 3 en SoR 3.
ja nou
ik ben toevallig weer vanalles voor de SNES en SEGA bij elkaar aan t rapen. En t kost idd een smerige smak geld
Maar je moet voor je hobby toch wel wat over hebben
Mijn vriendin bijvoorbeeld is helemaal gek van al die SEGA en SNES games. Dus ook voor haar doe ik t 
Aankomende maand voor 250 euro alleen al aan SEGA en SNES spellen/hardware
Ik speel me momenteel helemaal gek aan World Of Illusion
en Outrun
Blijft leuk al die spelletjes
Aankomende maand voor 250 euro alleen al aan SEGA en SNES spellen/hardware

Ik speel me momenteel helemaal gek aan World Of Illusion
[ Voor 25% gewijzigd door Lampuhkap op 09-01-2009 17:52 ]
Zo gaat dat bij mij ook ja... alleen dan niet 250 euro, hehe. 
Uiteraard is het ook wel het mooist om de originelen te hebben en ik heb alles nu in goede staat, maar de lijst van must-haves is nog niet leeg! En het helpt dus ook niet dat het gaat om PSX, Megadrive, NES, SNES en N64... en er moet nog een keer een Dreamcast bij, en nog wel meer als het even kan (zo'n VirtualBoy wil ik bijvoorbeeld nog een keertje zien te bemachtigen)
Uiteraard is het ook wel het mooist om de originelen te hebben en ik heb alles nu in goede staat, maar de lijst van must-haves is nog niet leeg! En het helpt dus ook niet dat het gaat om PSX, Megadrive, NES, SNES en N64... en er moet nog een keer een Dreamcast bij, en nog wel meer als het even kan (zo'n VirtualBoy wil ik bijvoorbeeld nog een keertje zien te bemachtigen)
ja ik ben ook met een store bezig om een Dreamcast met Rez erbij te regelen 
EDIT: Dom, ik bedoelde Dreamcast, geen Megadrive
EDIT: Dom, ik bedoelde Dreamcast, geen Megadrive

[ Voor 33% gewijzigd door Lampuhkap op 09-01-2009 19:55 ]
Ik liep net in Utrecht voorbij een gameswinkeltje waar ik Kirby's Dreamland voor de GB classic zag liggen voor 9.95. Compleet met doosje/boekje/inlay/plastic beschermdoosje, en ik had 'm nog niet, dus maar even meegenomen.
Mijn foto's op Flickr.

NETJES:D
Vind t altijd leuk om daar foto's bij te zien, dus...

Kan me nooit inhouden in gameswinkeltjes, er ligt zoveel moois
Ik juist weer wel tegenwoordig. De meeste consoles en de grote titels heb ik nu wel liggen... Nu is het juist zo mooi om die 'pareltjes' tegen te komen (zo`n game die je al 10 jaar zoekt).Exorcist schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:54:
Vind t altijd leuk om daar foto's bij te zien, dus...![]()
Uiteraard zijn die zo op internet te krijgen, maar het zèlf vinden in een winkel/markt is veel leuker.
In Nijmegen is sinds kort ook een Nedgame.
Moet zeggen, dat ze de oude winkel van Replay mooi uitgebreid hebben (dubbele grootte; moest ooit nog gebeuren bij replay, maar bleef leegstaan). Helaas hebben ze tegenwoordig nog maar weinig retrospul liggen bij Nedgame en dat vind ik wel jammer.. In Arnhem hebben ze wat meer, maar dat valt ook tegen op het moment.
Goed nieuws, werd tijd dat er weer eens wat concurrentie in Nijmegen kwam voor Mystery Media (na het verdwijnen van Replay)Michael Knight schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:
[...]
Moet zeggen, dat ze de oude winkel van Replay mooi uitgebreid hebben (dubbele grootte; moest ooit nog gebeuren bij replay, maar bleef leegstaan). Helaas hebben ze tegenwoordig nog maar weinig retrospul liggen bij Nedgame en dat vind ik wel jammer.. In Arnhem hebben ze wat meer, maar dat valt ook tegen op het moment.
Daar heb je gelijk in... het leek net alsof de retro-afdeling bij Mystery Media een prijsverhoging had van €5 per artikel na het sluiten van Replay.Schweino schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:48:
[...]
Goed nieuws, werd tijd dat er weer eens wat concurrentie in Nijmegen kwam voor Mystery Media (na het verdwijnen van Replay)
Verwijderd
Weet iemand trouwens of de CD-I regiovrij is? Ik wil wel de Engelse versie van Zelda spelen.
Squadalah! I'm off!
Squadalah! I'm off!
Engels = UK = PAL
Dus ook al zouden er regio's zijn, dan zou dat nog niets uitmaken in dit geval.
Dus ook al zouden er regio's zijn, dan zou dat nog niets uitmaken in dit geval.
Oh, hee, te gek! Hebben jullie toevallig nog bepaalde ervaringen met posters die ze weggeven of verkopen bij een van deze toko's toevallig? Ik zal een dezer dagen eens langsgaan.Michael Knight schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 18:18:
Deze week word een feestweek voor mn Super Nintendo en mn Sega Megadrive. Zeker 20 nieuwe games en een klein stapeltje hardware die mijn kant op komt
CD-i heeft echt 0,0 beveiliging ook niet met regio of ietsVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:57:
Weet iemand trouwens of de CD-I regiovrij is? Ik wil wel de Engelse versie van Zelda spelen.
Squadalah! I'm off!
Heb trouwens op Deal Exterme zo'n One Station besteld.
Erg leuke Famiclone, beeld is ook best OK alleen moet je de cartridges wel verwijderen met een schroevendraaier
Verwijderd
Waarom koop je niet gewoon een NES?ricost schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:08:
[...]
CD-i heeft echt 0,0 beveiliging ook niet met regio of iets
Heb trouwens op Deal Exterme zo'n One Station besteld.
Erg leuke Famiclone, beeld is ook best OK alleen moet je de cartridges wel verwijderen met een schroevendraaierZo stevig zitten ze vast in de console.
En vandaag heb ik dan eindelijk, na ruim een half jaar zoeken, mijn boxed Mr. Backup Z64 binnen. Pics volgen nog.

Er zitten alleen geen zipdisks bij helaas. Nou is dat op zich niet erg, want ik ga er een HDD of CF in bouwen. Maar op de doos staat dat er standaard 1 zipdisk bij zit.
Dus die moet ik nog even ergens zoeken dan...
Er zitten alleen geen zipdisks bij helaas. Nou is dat op zich niet erg, want ik ga er een HDD of CF in bouwen. Maar op de doos staat dat er standaard 1 zipdisk bij zit.
[ Voor 49% gewijzigd door Tanuki op 15-01-2009 23:25 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Verwijderd
Laatst een SNES gekocht in goede staat met doosjes en boekjes op marktplaats. Daar moesten natuurlijk nog games bij dus ben ik naar Backgames in Leiden geweest en heb daar Illusion of Time, Super Mario World + All Stars en Battletoads Battlemaniacs gehaald. Toen ik thuis kwam was ook de SNES binnen, dus ik heb heerlijk de hele avond Mario World en Illusion of Time zitten spelen. Ik ga me maar eens verder verdiepen in de SNES games, in ieder geval staan Donkey Kong Country 2, Mega Man X, Super Metroid en Terranigma op het lijstje van games dat ik graag wil. Nu zijn dat ook gelijk een aantal van de meest zeldzame SNES games
'k Zou ook Donkey Kong 1 dan opzoeken, die wil ik zelf nog hebben voor de SNES (en deeltje 2 ook iig). 
Ik had vandaag Streets of Rage voor de Megadrive in de bus, tijd om die kabel te maken zodat ie op de scart kan!
Ik had vandaag Streets of Rage voor de Megadrive in de bus, tijd om die kabel te maken zodat ie op de scart kan!
Zeldzaam niet echt, populair wel, en dus vaak vrij prijzig.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:31:
Ik ga me maar eens verder verdiepen in de SNES games, in ieder geval staan Donkey Kong Country 2, Mega Man X, Super Metroid en Terranigma op het lijstje van games dat ik graag wil. Nu zijn dat ook gelijk een aantal van de meest zeldzame SNES games
Mijn foto's op Flickr.
Laatst toevallig de Donkey Kong collectie compleet gemaakt met Donkey Kong Country 3. En daar heb ik een jaar over gedaan om die te vinden
.
Nu Chrono Trigger nog.
Nu Chrono Trigger nog.
CD-i heeft idd geen copieer of regio beveiliging.
Heb een keer een spel gekopieerd voor mijn CD-I omdat hij het origineel niet goed kon lezen (beetje krassen). Dat was het spel.... The 7th Guest *helemaal uitgespeeld heeft in 2 dagen zonder veel slaap*
Heb ook nog een Amiga CD-32. Spelconsole gebaseerd op de Amiga 1200.
En krijg (als het meezit) nog een PS1 binnen deze of volgende week.
Dus ik heb er dan 3 (plus nog wat retro computers...)
Heb een keer een spel gekopieerd voor mijn CD-I omdat hij het origineel niet goed kon lezen (beetje krassen). Dat was het spel.... The 7th Guest *helemaal uitgespeeld heeft in 2 dagen zonder veel slaap*
Heb ook nog een Amiga CD-32. Spelconsole gebaseerd op de Amiga 1200.
En krijg (als het meezit) nog een PS1 binnen deze of volgende week.
Dus ik heb er dan 3 (plus nog wat retro computers...)
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Ik zit nog met smart te wachten op de postbode met al mn Megadrive en SNES zooi
Ze zijn zoooo traag bij TNT de laatste tijd....niet normaal
Had me gister al helemaal verheugd op eenmiddagje SF2 op de SNES
maar dat is er dus niet van gekomen.....eens kijken of ze t vandaag wel brengen
maar dat is er dus niet van gekomen.....eens kijken of ze t vandaag wel brengen
Dit kreeg ik net binnen 
http://img98.imageshack.us/img98/3195/s6300869fe8.jpg
Primal Rage en de Sonic Compilation en Castle Of Illusion/Quackshot zijn GLOEDNIEUW! Geseald en wel
http://img98.imageshack.us/img98/3195/s6300869fe8.jpg
Primal Rage en de Sonic Compilation en Castle Of Illusion/Quackshot zijn GLOEDNIEUW! Geseald en wel
[ Voor 38% gewijzigd door Lampuhkap op 16-01-2009 17:50 ]
Verwijderd
hehe leuk topic dit 
Ik ben ook nog steeds in bezit van mn megadrive, ik heb die eerste versie niet de 2 de en hij doet he ook nog steeds
zal hem ook nog eens van de zolder halen.
Ik heb alleen niet zoveel spellen, ff uit mn hoofd:
Quackshot
Dick Tracy
Streets of rage 2
Buck Rogers countdown to doomsday
Kid Chameleon
Altered beast
Pugsy
Zombies ate my Neighbours of zoiets
Moonwalker
En nog een paar wat ik ff niet weet.
Btw die spellen waren destijds best prijzig, ik kan me herinneren dat ik voor kid chameleon 100 gulden betaald heb destijds... aah nostalgie
Edit: @ hieroner:
Inderdaad die koptelefoonaansluiting zit op de oude, de nieuwe weet ik niet, zelf heb ik dat ook gedaan vroeger haha.
Ik ben ook nog steeds in bezit van mn megadrive, ik heb die eerste versie niet de 2 de en hij doet he ook nog steeds
Quackshot
Dick Tracy
Streets of rage 2
Kid Chameleon
Altered beast
Pugsy
Moonwalker
Btw die spellen waren destijds best prijzig, ik kan me herinneren dat ik voor kid chameleon 100 gulden betaald heb destijds... aah nostalgie
Inderdaad die koptelefoonaansluiting zit op de oude, de nieuwe weet ik niet, zelf heb ik dat ook gedaan vroeger haha.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 21:07 ]
Verwijderd
Ik weet nog dat ik altijd jaloers was op een vriend van me die een MegaDrive had aangezien daar zo'n aansluting op zat voor een koptelefoon. Dan kon hij ook s'avonds gamen met geluid zonder dat zijn ouders het merkte
, iets dat ik niet kon met mijn NES . Ik geloof dat dat poortje alleen op het MegaDrive I model zat, maar ik kan het mis hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 20:59 ]

Morgen komt er ook nog leuke hardware binnen voor de SNES
[ Voor 35% gewijzigd door Lampuhkap op 16-01-2009 21:08 ]
Dat heb ik ook met SF2 op de SNES ja, da's nog best moeilijk. 
Zo'n converter is trouwens volgens mij een goede koop: veel van die spellen op marktplaats zijn NTSC goedkoper omdat mensen liever PAL lijken te willen. Maar ik kan ernaast zitten.
Zo'n converter is trouwens volgens mij een goede koop: veel van die spellen op marktplaats zijn NTSC goedkoper omdat mensen liever PAL lijken te willen. Maar ik kan ernaast zitten.
Zo, vanmiddag ff langs Nedgame gegaan na m`n werk, en hoppa;

Altijd leuk
Gelukkig heb ik `m op de GameGear/MasterSystem
8-bit Michael

Altijd leuk
Moonwalker wil ik nog een keer hebben voor de MegaDrive... heb dat spel nooit origineel zien liggen in de winkel/markt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 20:56:
hehe leuk topic dit
Ik ben ook nog steeds in bezit van mn megadrive, ik heb die eerste versie niet de 2 de en hij doet he ook nog steedszal hem ook nog eens van de zolder halen.
Quackshot
Dick Tracy
Streets of rage 2
Kid Chameleon
Altered beast
Pugsy
Moonwalker
Gelukkig heb ik `m op de GameGear/MasterSystem
haha
netjes:D Ik zoek DKC 2 en 3 nog. 1 heb ik al voor de SNES.Ik zoek Rez voor de Dreamcast nog.En een arcade stick (originele) voor de Megadrive
Maar t spul is lastig om aan te komen. Wel komt er deze week een Game Genie voor de Megadrive mijn kant op
Van beiden staan gewoon meerdere exemplaren op Marktplaats.Speedlink schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 09:35:
Ik zoek DKC 2 en 3 nog.
Mijn foto's op Flickr.
Kan iemand me eens goed uitleggen met wie ik t makkelijkst Bison om kan leggen LOL
Ik speel op zn makkelijkst en Bison krijg ik gewoon niet kapot
Speel met Ryu (speelt t lekkerst vind ik)
Verder heb ik Primal Rage ook aan gehad
OMG wat is dat lang geleden 
Kan me nog herrinneren hoe ik in Orlando bij t hotel als 12 jarige achter die kast stond te spelen en stond te hengsten en de raggen aan die pook en op die knoppen
Bakte er nix van, maar t was zooooo vet 
Turtles Tournament Fighters voor de MD ook maaar weer eens gaan zoeken
Iemand die deze kent?
JAAAA! Street Fighter 2 uitgespeeld op zn makkelijkst
Vraag me niet hoe, maar ik heb met Ryu ook Bison verslagen
Nu Killer Instinct weer proberen
Ik speel op zn makkelijkst en Bison krijg ik gewoon niet kapot
Verder heb ik Primal Rage ook aan gehad
Kan me nog herrinneren hoe ik in Orlando bij t hotel als 12 jarige achter die kast stond te spelen en stond te hengsten en de raggen aan die pook en op die knoppen
Turtles Tournament Fighters voor de MD ook maaar weer eens gaan zoeken
Iemand die deze kent?
JAAAA! Street Fighter 2 uitgespeeld op zn makkelijkst
Nu Killer Instinct weer proberen
[ Voor 12% gewijzigd door Lampuhkap op 17-01-2009 17:53 ]
€22,-
zo dan
das nog een best prijsje voor DK3
Nice
Ik heb verleden jaar DKC (boxed, compleet en onbeschadigd) voor 20 Euro kunnen kopen. DKC2 en 3 komen dit jaar nog wel, als ik ze ergens tegenkom voor een meeneemprijs
Moet met allemaal kunnen!Speedlink schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:52:
Kan iemand me eens goed uitleggen met wie ik t makkelijkst Bison om kan leggen LOL
*snip*
Hehe, ik vond PR echt kut spelen, was sf gewend en vond het maar veel te houterig.Verder heb ik Primal Rage ook aan gehadOMG wat is dat lang geleden
Kan me nog herrinneren hoe ik in Orlando bij t hotel als 12 jarige achter die kast stond te spelen en stond te hengsten en de raggen aan die pook en op die knoppenBakte er nix van, maar t was zooooo vet
Zag er wel heel gaaf uit voor die tijd. (ook ik bakte er niks van

Ik heb hem op de snes wel is gehuurd. Ik wilde hem kopen omdat het concept me enorm aansprak. Na het huren nooit veel behoefte gehad om em te kopen. Thanks CVG/Mean machinesTurtles Tournament Fighters voor de MD ook maaar weer eens gaan zoeken
Iemand die deze kent?
Congrats!JAAAA! Street Fighter 2 uitgespeeld op zn makkelijkst
Wat dat sf2 classic of turbo of the new warriors? Bij de eerste vond ik dat de difficulty echt schaalde en de ai (voor zover je daarvan kan spreken
KI bak ik ook niks van, bleef altijd op het niveau button masher steken. Vooral met die levende vlam kon je al mash-end richting een 100hit combo gaan.Nu Killer Instinct weer proberen
10 second ninja DONE
SF The New Warriors is t 
Ik moet alles weer echt vanaf level niks opbouwen en dat gaat me contollers kosten en blaren op mn vingers, dat weet ik nu al
Tournament Fighters had een maatje van me vroegah op de Megadrive en ik vond t echt een kick spel, dus die wil ik echt nog graag hebben
Primal Rage is gewoon een herrinnering die ik had en wilde houden, dus vandaar dak m gekocht heb, maar de gameplay is lastig
(als er iemand is die Turtles op de Megadrive heeft en m ruilen wil ofzo, DM me even
)
Ik moet alles weer echt vanaf level niks opbouwen en dat gaat me contollers kosten en blaren op mn vingers, dat weet ik nu al
Tournament Fighters had een maatje van me vroegah op de Megadrive en ik vond t echt een kick spel, dus die wil ik echt nog graag hebben
Primal Rage is gewoon een herrinnering die ik had en wilde houden, dus vandaar dak m gekocht heb, maar de gameplay is lastig
(als er iemand is die Turtles op de Megadrive heeft en m ruilen wil ofzo, DM me even
[ Voor 9% gewijzigd door Lampuhkap op 19-01-2009 18:27 ]
Street Fighter II Turbo heb ik vroeger helemaal dood gespeeld (mijn eerste (tv-)console game)! De enige die ik altijd echt lastig vond was Ken, met z'n uppercuts. Bison vond ik relatief eenvoudig, maar de makkelijkste tegenstander was toch wel Balrog. Gewoon Blanka nemen een als een bezetene op Y rammen, komt 't bijna altijd goed.
Hij kan namelijk geen sliding maken, waardoor zijn aanvallen in 9 op de 10 gevallen hem zelf duur komen te staan als jij lekker aan het stroomstoten bent. Ryu (nog even voor de duidelijkheid: dat spreek je dus uit als Rjoe!) is idd een zeer sterke character. De meeste tegenstanders kun je doden door aan de lopende band vuurballen op ze af te schieten, liefst variërend in snelheid. Mocht je tegenstander daar toch behendig overheen springen doe je snel een uppercut, of je springt recht omhoog en trapt met R, en klaar ben je. 
Overigens is het wel ook meteen de saaiste manier om het spel uit te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 19-01-2009 23:06 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
De CPU is ook zo cheaps wanneer hij Ken/Ryu neemt en "moet" winnen. Dan komen er de hele tijd vuurballen en als je er over heen wil springen SHORYUKEN!Captain N schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:05:
Street Fighter II Turbo heb ik vroeger helemaal dood gespeeld (mijn eerste (tv-)console game)! De enige die ik altijd echt lastig vond was Ken, met z'n uppercuts. Bison vond ik relatief eenvoudig, maar de makkelijkste tegenstander was toch wel Balrog. Gewoon Blanka nemen een als een bezetene op Y rammen, komt 't bijna altijd goed.Hij kan namelijk geen sliding maken, waardoor zijn aanvallen in 9 op de 10 gevallen hem zelf duur komen te staan als jij lekker aan het stroomstoten bent. Ryu (nog even voor de duidelijkheid: dat spreek je dus uit als Rjoe!) is idd een zeer sterke character. De meeste tegenstanders kun je doden door aan de lopende band vuurballen op ze af te schieten, liefst variërend in snelheid. Mocht je tegenstander daar toch behendig overheen springen doe je snel een uppercut, of je springt recht omhoog en trapt met R, en klaar ben je.
In Street Fighter II Turbo vond ik juist Sagat erg vervelend. Mijn moeder ook trouwens toendertijd (Tiger! Tiger! Tiger! Tiger Uppercut! Tiger! Tiger!)
.
Heb vroeger een SNES gehad, rond de 40 originele spellen en heb die toen verkocht om een PS te kopen. Paar jaar terug toch maar tweedehands weer een SNES gekocht. Best geinig. Jammer alleen dat de spellen die ik echt super vind (de grote RPG's) óf niet in het Engels zijn, of zo zeldzaam zijn dat je zo 30 euro voor ze betaalt (Secret of Mana/Evermore, Mystic Quest, Zelda enz.).
Binnenkort maar Chrono Trigger op de DS halen, dat scheelt
Heb vroeger een SNES gehad, rond de 40 originele spellen en heb die toen verkocht om een PS te kopen. Paar jaar terug toch maar tweedehands weer een SNES gekocht. Best geinig. Jammer alleen dat de spellen die ik echt super vind (de grote RPG's) óf niet in het Engels zijn, of zo zeldzaam zijn dat je zo 30 euro voor ze betaalt (Secret of Mana/Evermore, Mystic Quest, Zelda enz.).
Binnenkort maar Chrono Trigger op de DS halen, dat scheelt
PSN: Sluuz
Verwijderd
In Sagat geef ik je gelijk. Als je hem hebt verslagen dan stelt Bison weinig voor. Vond trouwens dat bij de Snes versie van SF Sagat altijd zo blij kijkt.
Kom er net achter dat mijn Mario Kart dood is 
Had m sinds dat ie binnen kwam nog niet gespeeld. Schoonmaken had geen zin, ding bleef geen beeld geven (ja, groen)
Dus ni maar weer op zoek naar een andere
Had m sinds dat ie binnen kwam nog niet gespeeld. Schoonmaken had geen zin, ding bleef geen beeld geven (ja, groen)
Verwijderd
Bij de Backgames worden ze altijd schoongemaakt met een beetje alcohol en een wattenstaafje probeer dat is.Speedlink schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:49:
Kom er net achter dat mijn Mario Kart dood is
ja, dat heb ik allang gedaan.
Maar ook dat mocht niet baten 
Ik baal er echt zoo van
bah 
Met dank aan L0c4lh0st kan ik nu op mn SNES spelen met een ASCII arcade stick
en ik heb een Super Scope in huis
Dus ook die gaat binnenkort een keer gebruikt worden
SuperGameboy en NTSC -> PAL converter
Street Fighter 2 moet ik dus nu maar eens gaan leren met een stick
Ik baal er echt zoo van
Met dank aan L0c4lh0st kan ik nu op mn SNES spelen met een ASCII arcade stick
[ Voor 81% gewijzigd door Lampuhkap op 20-01-2009 17:29 ]
Lol. Mijn moeder was ook niet erg blij met SF. De "hadouken" van Ryu verstond ze niet helemaal correct. Ze hoorde namelijk steeds "hallo kut!", waarna ze het maar een naar spel vond.Sluuz schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 08:41:
In Street Fighter II Turbo vond ik juist Sagat erg vervelend. Mijn moeder ook trouwens toendertijd (Tiger! Tiger! Tiger! Tiger Uppercut! Tiger! Tiger!).
Als Ryu overigens met vuurballen gaat gooien kan je er makkelijk overheen springen en je voet in z'n voorhoofd planten. Ken doet dan echter steeds die uppercuts voordat je hem kan raken. Wat ook wel grappig is is om gewoon volle bak terug te vuurballen. Net zo lang tot Ryu/Ken even verslapt en je steeds dichterbij komt met jouw vuurballen.
Mijn foto's op Flickr.
De computer leek altijd veel sneller die vuurballen te kunnen uitvoeren. Die had niet de vertraging van QCF+P
Overigens moet ik eerlijk toegeven dat die vliegende uppercuts van Ryu en Ken me nog steeds niet goed lukken. Ik heb echt bijna alle Street Fighters (uit)gespeeld, maar die lukken nog steeds niet.
Hoe je trouwens op Easy in SFII kan verliezen is me trouwens een raadsel. Net even uitgeprobeerd op de emulator(op 1 na makkelijkst) en de poppetjes bleven allemaal als zoutzakken staan om klappen te krijgen. Zelfs met een toetsenbord speelde ik het in notime uit.
Andere erg vermakelijke beat em ups op de SNES vond ik overigens Clayfighter 1 en 2.
Street Fighter Alpha 2 heb je ook op de SNES. Knap hoe ze de graphics voor elkaar kregen, maar traaaaaag.
Overigens moet ik eerlijk toegeven dat die vliegende uppercuts van Ryu en Ken me nog steeds niet goed lukken. Ik heb echt bijna alle Street Fighters (uit)gespeeld, maar die lukken nog steeds niet.
Hoe je trouwens op Easy in SFII kan verliezen is me trouwens een raadsel. Net even uitgeprobeerd op de emulator(op 1 na makkelijkst) en de poppetjes bleven allemaal als zoutzakken staan om klappen te krijgen. Zelfs met een toetsenbord speelde ik het in notime uit.
Andere erg vermakelijke beat em ups op de SNES vond ik overigens Clayfighter 1 en 2.
Street Fighter Alpha 2 heb je ook op de SNES. Knap hoe ze de graphics voor elkaar kregen, maar traaaaaag.
[ Voor 14% gewijzigd door BarôZZa op 21-01-2009 01:41 ]
Met alcohol daar zou ik zelf niet aan beginnen...staat ook op de cartridge dat je ze NIET met alcohol moet schoonmaken. (Of iets in die richting iig).Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 15:13:
[...]
Bij de Backgames worden ze altijd schoongemaakt met een beetje alcohol en een wattenstaafje probeer dat is.
Heb het in het begin wel eens geprobeerd, maar het hielp ook niet. Denk dat het toch iets achterlaat waardoor het niet genoeg contact maakt.
Zelf maak ik die cartridges altijd schoon met contactspray, en dat werkt goed.
Ik gebruik spiritus aangelengd met water. Werkt ook prima.
Ik vind Killer Instinct ook nog steeds erg leuk. ClayFighter is ook vermakelijk, ook op de N64 vond ik het nog best te pruimen.
Ik vind Killer Instinct ook nog steeds erg leuk. ClayFighter is ook vermakelijk, ook op de N64 vond ik het nog best te pruimen.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik heb vandaag een Lufia Bix Box gekocht met zo'n guide book erbij en alles, die zijn best zeldzaam volgens mij. Mega Man X losse cartridge twijfelde ik nog over, tot ik de prijzen zag op internet en ik verbaasd was dat die er nog lag. F-Zero vond ik vanmorgen in de brievenbus met doosje en boekje. Een exemplaar met nog een blauw doosje en zo'n heel stripboekje erbij. Al met al weer een mooie dag 
Een vriend van me had nog een hele vage Pac-Man game voor de SNES. Pac-Man 2: Adventures. Pac-Man loopt door een level en met een katapultje probeer je hem de goede kant op te sturen. Pac-Man's humeur bepaald hoe hij te werk gaat. Als hij aggresief is schopt die bijvoorbeeld een trap om waar een schilder op zit, dan valt de verf op zijn hoofd en vliegt de schilder de lucht in. Een soort van interactief stripverhaal
Een vriend van me had nog een hele vage Pac-Man game voor de SNES. Pac-Man 2: Adventures. Pac-Man loopt door een level en met een katapultje probeer je hem de goede kant op te sturen. Pac-Man's humeur bepaald hoe hij te werk gaat. Als hij aggresief is schopt die bijvoorbeeld een trap om waar een schilder op zit, dan valt de verf op zijn hoofd en vliegt de schilder de lucht in. Een soort van interactief stripverhaal
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2009 23:48 ]
Lufia Big Box heb ik nog dubbel. Is inderdaad best zeldzaam in goede staat. Was ie duur?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Waar lag MegaMan X? (en quanta costa?)Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:46:
Ik heb vandaag een Lufia Bix Box gekocht met zo'n guide book erbij en alles, die zijn best zeldzaam volgens mij. Mega Man X losse cartridge twijfelde ik nog over, tot ik de prijzen zag op internet en ik verbaasd was dat die er nog lag. F-Zero vond ik vanmorgen in de brievenbus met doosje en boekje. Een exemplaar met nog een blauw doosje en zo'n heel stripboekje erbij. Al met al weer een mooie dag
Dit topic is gesloten.