Ff zoeken op GoT of GPG.net. Er is net een hele discussie hierover geweest. Er is een patch waarmee je het kan oplossen.MOAW schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:02:
Hmm, misschien een vreemde vraag, maar hebben jullie wel eens gehad dat SupCom crashed na 30 á 60 minuten spelen (2v2 met bots). Dacht zelf dat het aan het tooltje CoreMaximizer lag, maar ook zonder dit crashed SupCom. Zelfde verhaal voor online.
Heb nu zo'n vermoeden dat het aan vista x64 moet liggen, misschien is vista + supcom nietzo'n goed idee icm 2GB geheugen
Hmm ik zie staan "Mad Boris patch" alleen wil google me geen enkele link geven naar de goede patch. Als het goed is moet dat hem zijn
Iig bedankt!
Betreffende draadje op GoT
Hmm heb nu een update van Microsoft erop gegooid die moet helpen, dat bestand van die MadBoris van gpg.net was offline (filefront)
Hoe spelen jullie ? Gewoon in de GPG lobby samenkomen of via Hamachi ? Want ik heb ook wel zin om mee te doen eigenlijkEkitch schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:54:
OK ik ga vanavond ook maar online zijn dan. Voor de got Clan heb ik al reeds wat mensen uitgenodigd maar nog geen reacties
Ik ben denk ik rond een uurtje of 9 zeker weten online.
Ingame nick: Ekitch
Gotclan: SGT (Supreme Gathering of Tweakers)
Dan gaan we zorgen dat de clan wat groter wordt en kunnen we gezellig spelen:)
Dan over lange spellen gesproken, het hoeft zeker niet saai te zijn. Speelde potje 2vs2 waarbij de tegenstandander hun kant helemaal met muren dicht had gemaakt dus onze eerste aanval van t1 werd finaal in de pan gehakt we konden er gewoon niet om heen. Stonden 2 t2 defenses achter molde alles..... in iedergeval volgende deel was dus te kijken of we erdoor heen konden komen met een groter leger en met t3 en artillery, lukt ook niet ze hadden echt tig shields erachter... verder ook al experimentals... toen kwam het erop aan want zij begonnen aan een mavor die moest echt snel dood. Ik bomberdeerde er met 2 scathis al op maar hij had er 3 shields omheen die allemaal gecovvered waren met 10+ SCU om hem te reinforcen. Dus we gingen echt alll out. Op een gegeven moment 5 scathis op de defense raining toen kwamen we erdoor met daarbij nog 50 SCU van onze kant om maar aan te komen en die mavor te mollen. Hij heeft iets van 10 schoten gehad.
Ik moet zeggen dat was echt een spannende pot. Als de mavor langer was geweest waren we er echt wel geweest.
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
gpg lobby ben dr nu
is er ook een mogelijkhied te chatten met mensen ingame?
[ Voor 61% gewijzigd door Ekitch op 10-09-2007 20:19 ]
- Squeeek !!!
Als je beiden ingame zit ja, je drukt op Pageup geloof ik zo uit mijn hoofd. Ben btw ook in de chat roomEkitch schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:16:
gpg lobby ben dr nu
i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)
welke naam??? ga nu net terug
kom terug naar chat heel irritant dat je geen mensen kunt chatten die in een game zitten, zoals in starcraft
zouden ze echt moeten implementeren
kom terug naar chat heel irritant dat je geen mensen kunt chatten die in een game zitten, zoals in starcraft
zouden ze echt moeten implementeren
[ Voor 72% gewijzigd door Ekitch op 10-09-2007 20:42 ]
- Squeeek !!!
Ik speel nooit meer een 4 x 4 op setons. a) ze duren godsgruwelijk lang, b) ze zijn saai
Eco spammen totdat je +1000 mass doet en dan alleen maar nukes, t3 arty bouwen
Verdomme wil ik net rienzilla ze mass fabs opblazen met een air atack disconnect ik verdomme! Baalde echt als een stekker wou een mooie fatboy rush met legertje SCU waaronder 3 met shield upgrade om de fatboy uber veel hp te geven. Maar Orange zit weer lekker te klotenAdlermann schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:17:
Ik speel nooit meer een 4 x 4 op setons. a) ze duren godsgruwelijk lang, b) ze zijn saaiEco spammen totdat je +1000 mass doet en dan alleen maar nukes, t3 arty bouwen
Blaasde je nou de kappote experimentals in het midden op met overcharge?
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 11-09-2007 09:41 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
SGT is gegroeid 
Maar heb gister echt een lange tijd geprobeerd om te connecten met een clan member maar het wou maar niet lukken. Alle firewalls waren op een gegeven moment uit. PC en op de routers maar het wou maar niet lukken... enig idee waar het nog aan kan liggen?
Verder haat ik nu per definitie bug abusers. in battle of isis met soul rippers langs de rand vliegen is echt gruwelijk, ik hoop dat ze dat snel fixen. Op zijn minst dat zo'n vliegtuig dan niet kan schieten...
4vs4 duurt inderdaad altijd lang
en nukes gooien is niet leuk, het is wel mooi om een goeie combi te maken om een uberdefense te kunnen doorbreken dus met een goeie air support t4 t3 alles bijelkaar 
OK vanavond probeer ik nog een potje te starten, tot dan.
PS: Ipazza ik heb je heel ff in een game gezien maar daar werd ik gelijk uit gekickt. Mocht je me vanavond zien voeg me ff toe dan kan ik je uitnodigen.
Maar heb gister echt een lange tijd geprobeerd om te connecten met een clan member maar het wou maar niet lukken. Alle firewalls waren op een gegeven moment uit. PC en op de routers maar het wou maar niet lukken... enig idee waar het nog aan kan liggen?
Verder haat ik nu per definitie bug abusers. in battle of isis met soul rippers langs de rand vliegen is echt gruwelijk, ik hoop dat ze dat snel fixen. Op zijn minst dat zo'n vliegtuig dan niet kan schieten...
OK vanavond probeer ik nog een potje te starten, tot dan.
PS: Ipazza ik heb je heel ff in een game gezien maar daar werd ik gelijk uit gekickt. Mocht je me vanavond zien voeg me ff toe dan kan ik je uitnodigen.
- Squeeek !!!
quote]Ekitch schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:35:
SGT is gegroeid
en nukes gooien is niet leuk, het is wel mooi om een goeie combi te maken om een uberdefense te kunnen doorbreken dus met een goeie air support t4 t3 alles bijelkaar 
[/quote]
Komt waarschijnlijk dat jullie een synatic router (zal wel verkeerd getyped zijn) hebben, helaas heb ik ook zon ding dus ik niet dat ik ook naar jullie kan connecten
Idd dat is erg irritant, je moet gewoon radar vision hebben die ook de units buiten de map laat zien. Werd een tijdje geleden zo verast door een Mercy rush, erg lame zag het nooit aankomen. Ik zelf gebruik het wel altijd voor “sneaky” drops, dus ik abuse het zelf ook wel een beetje. Sams en interceptors/ASF zullen het doel wel aanvallen als ze in de buurt zijn maar je kan geen atack order geven, snap niet dat ze dit nog niet gefixed hebben.
In 4v4 potjes kies je gewoon om je eco op te bouwen, ik zelf doe altijd SCU drops op hun gedeelte, verover een stukje en maak razend een firebase en daarna experimentals terwijl ik 2/3 geupgrade combat SCU naar iemand toe stuur (de rest van de SCU bouwen de firebase) dan schakel je meestal wel de achterste speler uit want die is toch meer bezig met ze eco en denkt dat die veilig zit. Vooral als je eenmaal een fatboy up krijgt op hun gedeelte is jouw team ineens gruwlijk in het voordeel aangezien je dan zeker 2 spelers fulltime bezig gaat houden en jouw team meer overhand krijgt op het midden en met wat goede SCU micro door SCU met de shield upgrade uit te rusten en veel SAMS te bouwen is die al veilig voor zware air atacks, bovendien kun je je SCU’s perfect gebruiken aankomende siegebots te stoppen met je fatboy als backup.
IMO de beste 3v3/ 4v4 tactiek op seton.
SGT is gegroeid
[/quote]
Komt waarschijnlijk dat jullie een synatic router (zal wel verkeerd getyped zijn) hebben, helaas heb ik ook zon ding dus ik niet dat ik ook naar jullie kan connecten
Idd dat is erg irritant, je moet gewoon radar vision hebben die ook de units buiten de map laat zien. Werd een tijdje geleden zo verast door een Mercy rush, erg lame zag het nooit aankomen. Ik zelf gebruik het wel altijd voor “sneaky” drops, dus ik abuse het zelf ook wel een beetje. Sams en interceptors/ASF zullen het doel wel aanvallen als ze in de buurt zijn maar je kan geen atack order geven, snap niet dat ze dit nog niet gefixed hebben.
In 4v4 potjes kies je gewoon om je eco op te bouwen, ik zelf doe altijd SCU drops op hun gedeelte, verover een stukje en maak razend een firebase en daarna experimentals terwijl ik 2/3 geupgrade combat SCU naar iemand toe stuur (de rest van de SCU bouwen de firebase) dan schakel je meestal wel de achterste speler uit want die is toch meer bezig met ze eco en denkt dat die veilig zit. Vooral als je eenmaal een fatboy up krijgt op hun gedeelte is jouw team ineens gruwlijk in het voordeel aangezien je dan zeker 2 spelers fulltime bezig gaat houden en jouw team meer overhand krijgt op het midden en met wat goede SCU micro door SCU met de shield upgrade uit te rusten en veel SAMS te bouwen is die al veilig voor zware air atacks, bovendien kun je je SCU’s perfect gebruiken aankomende siegebots te stoppen met je fatboy als backup.
IMO de beste 3v3/ 4v4 tactiek op seton.
Nou ik ben dus die andere Clan member maar ik heb gewoon een speedtouch 716 en Ekitch een Zyxell. En het vreemde is dat we beiden meestal wel gewoon kunnen connecten naar anderen, maar naar elkaar totaal niet. Zoals Ekitch al zei, op een gegeven moment stonden alle firewalls uit en nog wilde het nietevilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:56:
Ja, onze strategy was om de fatboy sowieso te overchargen en als we het midden niet konden houden ook de monkeylord.evilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 09:38:
[...]
Blaasde je nou de kappote experimentals in het midden op met overcharge?
Dat die strijd hadden jullie snel opgeven dan 
@Ghost(NL)
Het kan toch echt best zijn dat je over zon router beschikt. Heb je wel eens dat je met 1 bepaald persoon in een game niet kan connecten terwijl de rest dat wel kan?
@Ghost(NL)
Het kan toch echt best zijn dat je over zon router beschikt. Heb je wel eens dat je met 1 bepaald persoon in een game niet kan connecten terwijl de rest dat wel kan?
[ Voor 65% gewijzigd door evilpin0 op 11-09-2007 11:36 ]
De eerste paar minuten zijn het belangrijkst tijdens het vechten om de experimentals. Als je maar een paar minuten kunt reclaimen heb je al een gigantisch eco voordeel. Ik zag dat ik de monkeylord niet kon verdedigen, OC-en dat ding. Ik heb daarna geen unit meer gebouwd. Gewoon 40 min eco spammen (game tijd, echte tijd 2 uur).evilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:34:
@Ghost(NL)
jezus was je weer aan het bottlenecken... 
Maar idd goede tactiek wist niet eens dat dat kon. Ik was al vrolijk mass PD aant het bouwen bij de t4 wrecks zie ik ineens dat ze verdwenen zijn
Maar idd goede tactiek wist niet eens dat dat kon. Ik was al vrolijk mass PD aant het bouwen bij de t4 wrecks zie ik ineens dat ze verdwenen zijn

[ Voor 34% gewijzigd door evilpin0 op 11-09-2007 11:44 ]
Ik heb al meerdere games samen met jou gespeeld evilpinoevilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 10:56:
...
Komt waarschijnlijk dat jullie een synatic router (zal wel verkeerd getyped zijn) hebben, helaas heb ik ook zon ding dus ik niet dat ik ook naar jullie kan connecten![]()
...
- Squeeek !!!
Ik weet toch wel wat voor router ik zelf hebevilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:34:
@Ghost(NL)
het is volgens mij dat Nil Ping verhaal, alleen ik heb het zelf ook nooit helemaal gesnapt. Soms heb je dat met mensen, als jij er als eerste in zit wordt de tweede eruit gekickt. Je kunt het ook zien als er 2 spelers geel worden naar elkaar terwijl de ping wel enigzins redelijk is.
Geen idee hoe je dit nu precies kunt oplossen. Port forwarding is dus niet alles...
Geen idee hoe je dit nu precies kunt oplossen. Port forwarding is dus niet alles...
- Squeeek !!!
Ik en TLO zaten op -3evilpin0 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:42:
jezus was je weer aan het bottlenecken...
Ik denk dat ik dit wel mag posten, vanavond bespreken de beta spelers over hun ervaring met FA in Halcyon, op verzoek van SOS. Dus als je meer info wilt, join Halcyon. Let op: unit stats en details over nieuw units worden NIET besproken.
[ Voor 50% gewijzigd door Adlermann op 12-09-2007 10:45 ]
Dan lijkt het me niet zo intressant gesprek, ik wil juist details over nieuwe units. Dat lijkt me toch wel het meest belangrijk
Ik denk dat je daar geen gelijk in hebt, zelfs zonder de nieuwe units zou FA gerechtvaardigd zijn. Maar voor details, kom naar Halcyonevilpin0 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:04:
Dan lijkt het me niet zo intressant gesprek, ik wil juist details over nieuwe units. Dat lijkt me toch wel het meest belangrijk
Ben benieuwd, hopelijk post iemand het gesprek ergens online.
Zit zelf eigenlijk helemaal niet te wachten op FA, hoop ook echt dat die tegen addon prijs verkocht wordt want alhoewel ik er niet naar uit kijk is het toch een must buy, de supcom game lobby zal anders wel erg leeg worden zonder FA
Zit zelf eigenlijk helemaal niet te wachten op FA, hoop ook echt dat die tegen addon prijs verkocht wordt want alhoewel ik er niet naar uit kijk is het toch een must buy, de supcom game lobby zal anders wel erg leeg worden zonder FA
- Squeeek !!!
Supcom wordt gewoon gepatched naar FA balance. Dus je kunt gewoon spelen tegen andere mensen die supcom + FA hebben (ook ranked).evilpin0 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:46:
Ben benieuwd, hopelijk post iemand het gesprek ergens online.
En het is trouwens niet zozeer een gesprek, we moeten gewoon ff halcyon in om te praten over onze gevoels over FA.
[ Voor 9% gewijzigd door Adlermann op 12-09-2007 12:14 ]
o wat een raar concept. Als je bv een 2v2 speelt met 3 mensen die FA hebben en zelf heb je alleen supcom wordt je zwaar ge buttkicked door FA units?Adlermann schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:13:
[...]
Supcom wordt gewoon gepatched naar FA balance. Dus je kunt gewoon spelen tegen andere mensen die supcom + FA hebben (ook ranked).
Dat niet, mensen met Supcom, FA + supcom kunnen samen spelen (met alleen de sup com units)evilpin0 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 12:17:
[...]
o wat een raar concept. Als je bv een 2v2 speelt met 3 mensen die FA hebben en zelf heb je alleen supcom wordt je zwaar ge buttkicked door FA units?
Als mensen FA, FA+ Supcom hebben dan kan de FA speler alleen met seraphim spelen, de andere spelers kunnen dan alle factions spelen met alle units.
Het probleem is dat sommige mensen een router/modem hebben die een zogenaamde 'symmetric NAT' implementatie gebruikt.Ekitch schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 11:59:
het is volgens mij dat Nil Ping verhaal, alleen ik heb het zelf ook nooit helemaal gesnapt. Soms heb je dat met mensen, als jij er als eerste in zit wordt de tweede eruit gekickt. Je kunt het ook zien als er 2 spelers geel worden naar elkaar terwijl de ping wel enigzins redelijk is.
Bij een normale NAT, map je een port op je internet IP adres (extern) door naar een port op een intern IP adres. Na het mappen kan iemand van buitenaf direct verbinding maken met de port.
Een symmetric NAT werkt anders. Je stelt het op dezelfde manier in, maar na het instellen is de port niet zomaar te bereiken voor de buitenwereld.
De port is nog steeds dicht wanneer iemand van buiten verbinding maakt. De port gaat pas open, wanneer iemand aan de binnenkant eerst verbinding maakt naar buiten, naar de desbetreffende persoon.
Wanneer je dus speelt met 1 iemand met normale NAT, en 1 iemand met symmetric NAT, zul je gewoon kunnen spelen.
Wanneer er echter 2 personen zijn met symmetric nat, zullen deze nooit met elkaar kunnen verbinden. Bij beiden staat immers de poort dicht tot de ander verbinding heeft gemaakt. En met de poorten dicht kan er geen verbinding gemaakt worden.
Een berucht modem dat gebruikt maakt van symmetric NAT is bijv de Alcatel Speedtouch 780.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
ik heb deze ZyXEL Prestige 2602HW
enig idee of deze dat heeft? ik kan niks vinden over NAT...
- Squeeek !!!
Die heb ik ook. Maar ik heb hem in bridge mode draaien en doe het NAT gedeelte met een linux router.Ekitch schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:19:
ik heb deze ZyXEL Prestige 2602HW
dus deze heeft sym NAT? ik kan denk ik die van mij niet als een bridge maken, het doet het namelijke prima verder en er zit ook nog iemand anders op het netwerk.
- Squeeek !!!
Heb je NATTrace al eens gedraaid, dat programma kan je vertellen of je NAT goed werkt.Ekitch schreef op woensdag 12 september 2007 @ 13:49:
dus deze heeft sym NAT? ik kan denk ik die van mij niet als een bridge maken, het doet het namelijke prima verder en er zit ook nog iemand anders op het netwerk.
[ Voor 4% gewijzigd door Kanarie op 12-09-2007 14:05 ]
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
ga ik doen zodra ik thuis ben
- Squeeek !!!
Ik kan eerlijk gezegd niet wachten op de FA beta.
Ik heb me key al gewonnen voor de volgende ronde van de beta.
zo Halcyon vanavond it is.
Kijken of ik nog wat nieuws kom te weten al betwijfel ik dat
Ik heb me key al gewonnen voor de volgende ronde van de beta.
zo Halcyon vanavond it is.
Kijken of ik nog wat nieuws kom te weten al betwijfel ik dat
www.bigclan.co.uk
Even een kort vraagje tussendoor: ik heb net de demo voor het eerst geprobeerd, en als ik dan van die fighters bouw, vliegen die meteen het scherm af. Enig idee hoe ik ze weer op kan roepen?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Met CTRL+A selecteer je al je air units.RAILGUNNER schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:52:
Even een kort vraagje tussendoor: ik heb net de demo voor het eerst geprobeerd, en als ik dan van die fighters bouw, vliegen die meteen het scherm af. Enig idee hoe ik ze weer op kan roepen?
Dus als ik het goed begrijp:
Speler A heeft alleen FA(+supcom) en speler B heeft alleen Supcom. Speler A met FA kan alle Units gebruiken in online gaming, dus ook EUF Cybran Aeon en Seraphin. En speler B kan alleen EUF Cybran Aeon gebruiken inclusief de nieuwe units die elke zijde kreeg met de FA uitbreiding? Of kan speler B alleen de orginele Supcom units gebruiken?
En zoals eerder gezegd als je dan online speelt hoe werkt het dan ?
Beter gezegd, is FA alleen leuk als je de seraphin wilt gebruiken en dus eigenlijk nutteloos als je bijvoorbeeld alleen maar met de orginele factions speelt?
Als ik het dus goed begrijp is FA gewoon een gratis uitbreiding op Supcom? Dat zou ik dan wel uberlauw vinden aangezien ik niet weer 40€ wil neerleggen voor lame uitbreiding met maar 1 faction meer en weinig nieuws bied behalve nieuwe units.....
Wat ik ook wel cool zou vinden is als je echt tegen elkaar kan spelen, if so dan wordt de groep Supcom en SupcomFA lekker groot, meer games enzo!!!
Speler A heeft alleen FA(+supcom) en speler B heeft alleen Supcom. Speler A met FA kan alle Units gebruiken in online gaming, dus ook EUF Cybran Aeon en Seraphin. En speler B kan alleen EUF Cybran Aeon gebruiken inclusief de nieuwe units die elke zijde kreeg met de FA uitbreiding? Of kan speler B alleen de orginele Supcom units gebruiken?
En zoals eerder gezegd als je dan online speelt hoe werkt het dan ?
Stel ik ben beter dan mijn seraphin tegenstander en hij stuurt heel stom een engineer erop uit en ik capture deze? Dan kan ik toch zijn tech bouwen en gratis gebruik maken van de FA uitbreiding?Dat niet, mensen met Supcom, FA + supcom kunnen samen spelen (met alleen de sup com units)
Als mensen FA, FA+ Supcom hebben dan kan de FA speler alleen met seraphim spelen, de andere spelers kunnen dan alle factions spelen met alle units.
Beter gezegd, is FA alleen leuk als je de seraphin wilt gebruiken en dus eigenlijk nutteloos als je bijvoorbeeld alleen maar met de orginele factions speelt?
Als ik het dus goed begrijp is FA gewoon een gratis uitbreiding op Supcom? Dat zou ik dan wel uberlauw vinden aangezien ik niet weer 40€ wil neerleggen voor lame uitbreiding met maar 1 faction meer en weinig nieuws bied behalve nieuwe units.....
Wat ik ook wel cool zou vinden is als je echt tegen elkaar kan spelen, if so dan wordt de groep Supcom en SupcomFA lekker groot, meer games enzo!!!
I don't hate you, I nothing you
Mensen met alleen FA en alleen sup com kunnen NIET met elkaar spelen.
Mensen met FA en FA supcom, kunnen met elkaar spelen op FA niveau
Met alleen supcom en FA+ supcom speel je retail sup com (maar met de nieuwe balance gok ik, zonder nieuwe units)
Als je alleen FA hebt, kun je ALLEEN met de nieuwe units spelen. Wil je met de andere factions spelen dan heb je sup com zelf nog nodig.
Mensen met FA en FA supcom, kunnen met elkaar spelen op FA niveau
Met alleen supcom en FA+ supcom speel je retail sup com (maar met de nieuwe balance gok ik, zonder nieuwe units)
Als je alleen FA hebt, kun je ALLEEN met de nieuwe units spelen. Wil je met de andere factions spelen dan heb je sup com zelf nog nodig.
[ Voor 21% gewijzigd door Adlermann op 13-09-2007 12:32 ]
Ik blijf het toch een vage constuctie vinden, waarschijnlijk doen ze het om te zorgen dat de vrij weinig spelers niet (helemaal) opgedeeld gaan worden. In de middag kan ik aboluut geen leuke games vinden, zelf in de avond blijft het moeilijk. Als dan de helft FA en de andere helft supcom speeld wordt het onmogelijk.
Toch jammer dat deze game zo weinig animo heeft.
Toch jammer dat deze game zo weinig animo heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door evilpin0 op 13-09-2007 12:39 ]
Er zijn meestal toch in de avonduren 1100-1200 spelers online.
Verwijderd
Wat ik zonde vind aan het systeem is dat wanneer ik FA heb gekocht ik niet zeker ben dat ik dat ook online zal kunnen spelen als niemand anders FA heeft...
Ik had graag gezien dat iedereen tegen FA kan spelen, enkel mensen met FA kunnen met seraphim spelen... lijkt me véél logischer
Ik had graag gezien dat iedereen tegen FA kan spelen, enkel mensen met FA kunnen met seraphim spelen... lijkt me véél logischer
Ik kan je garanderen dat FA wel gekocht gaat worden door mensen die sup com goed vinden. FA is zoveel beter dan sup com. Nu map control belangrijker is dan een fab economy bouwen hebben we weer 20+ fabrieken die units spammen, keiharde gevechten overal op de map gebeuren. Heel erg intense, wij de beta testers, zijn er heel erg tevreden over!Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 13:09:
Wat ik zonde vind aan het systeem is dat wanneer ik FA heb gekocht ik niet zeker ben dat ik dat ook online zal kunnen spelen als niemand anders FA heeft...
Adlermann weet je nu ook of er eindelijk iets komt waarmee je kan zien in custom games wat voor rank iemand heeft hoeveel wins/loses/discons iemand heeft? Ik vind het namelijk altijd wat lastig inschatten, vaak maken mensen games aan met no noobs, of noobs only en dan moet je er maar op vertrouwen dat iedereen er naar luisterd. Een systeem zoals in C&C generals waarin je dat wel kan zien was altijd wel leuk, potjes werden veel interresanter doordat teams dan vaak wel gebalanced worden.
En heeft iemand al een prijs indicatie van de game? Meeste addons worden toch voor 29.99 op de markt gezet, maar dit is geen addon zeggen de makers.... dus? Hopelijk gaan ze het echt neit in de bol halen om er meer dan 30 euro voor te vragen.
Ook heb ik gehoord dat het nu misschien wel mogelijk is om op grotere maps dan 40by40 te spelen zonder te crashen?
Ik hoop eigenlijk dat ze in FA de gare crashes ivm met Vista fixen, zowiezo een beter patch maken dan die gare mad boris patch waarvan mijn inventor weer gek gaat doen.
En heeft iemand al een prijs indicatie van de game? Meeste addons worden toch voor 29.99 op de markt gezet, maar dit is geen addon zeggen de makers.... dus? Hopelijk gaan ze het echt neit in de bol halen om er meer dan 30 euro voor te vragen.
Ook heb ik gehoord dat het nu misschien wel mogelijk is om op grotere maps dan 40by40 te spelen zonder te crashen?
Ik hoop eigenlijk dat ze in FA de gare crashes ivm met Vista fixen, zowiezo een beter patch maken dan die gare mad boris patch waarvan mijn inventor weer gek gaat doen.
Gewoon online bestellen via play.com of cdwow.nl en je hebt de game gegarandeerd voor 30 euro of minder. Ik heb zelf supcom gekocht bij cdwow.nl toen de game een maand uit was en heb er toen 28 euro voor betaald.
http://media.pc.ign.com/media/901/901571/img_4809474.html
What the hell, lijkt een beetje op een klukluxclan gozer.... met die punt muts op....
What the hell, lijkt een beetje op een klukluxclan gozer.... met die punt muts op....
Is FA eigenlijk al directx10 ofniet? Ziet er iig gewoon nog een stuk beter uit den SC.
edit2: Blijkbaar niet volgens de volgende linkjes zal SC nooit DX10 ondersteunen (maar zeg nooit "nooit"
)
http://www.gameparty.net/nieuws/item/34771/
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=19309
edit: deze bedoel je?
edit2: Blijkbaar niet volgens de volgende linkjes zal SC nooit DX10 ondersteunen (maar zeg nooit "nooit"
http://www.gameparty.net/nieuws/item/34771/
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=19309
Welk plaatje (nummer) bedoel je? Want hij begint gewoon bij plaatje 1 als je die link volgt. Als je naar een andere plaatje gaat blijft de link hetzelfde, dus het heeft geen zin om een eventuele directe link te plaatsen.ipazza schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:24:
http://media.pc.ign.com/media/901/901571/img_4809474.html
edit: deze bedoel je?
[ Voor 94% gewijzigd door Gurneyhck op 13-09-2007 14:49 ]
Sorry, over details kan ik (NDA) helaas niets zeggen. Het enige wat we mogen communiceren is ons gevoel bij FA en dat is gewoon erg positief. Het is een heel ander spel geworden, veel meer aktie en heel erg intens.ipazza schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:10:
Adlermann weet je nu ook of er eindelijk iets komt waarmee je kan zien in custom games wat voor rank iemand heeft hoeveel wins/loses/discons iemand heeft? Ik vind het namelijk altijd wat lastig inschatten, vaak maken mensen games aan met no noobs, of noobs only en dan moet je er maar op vertrouwen dat iedereen er naar luisterd. Een systeem zoals in C&C generals waarin je dat wel kan zien was altijd wel leuk, potjes werden veel interresanter doordat teams dan vaak wel gebalanced worden.
Het ziet er echt heeeeeel gaaf uit... ik wil het spelen
- Squeeek !!!
@ Adlermann ja dat begrijp ik, jammer 
Ik wil hem ook alleen speel ik nooit echt ranked games... dus ik zal ook nooit een toernooi winnen
@Gurneyhck
Ja die bedoel ik, check zijn: Voeten/schoenen!!! belachelijk zeg...
Ik wil hem ook alleen speel ik nooit echt ranked games... dus ik zal ook nooit een toernooi winnen
@Gurneyhck
Ja die bedoel ik, check zijn: Voeten/schoenen!!! belachelijk zeg...
gozer je kan ook een key winnen als je tien toernooien succesvol beeidigt.
je hoeft niets eens een enkele game te winnen.
je moet er alleen voor zorgen dat je bij de eerste honderd zonder key hoort die dit lukt
je hoeft niets eens een enkele game te winnen.
je moet er alleen voor zorgen dat je bij de eerste honderd zonder key hoort die dit lukt
www.bigclan.co.uk
Oooh ook leuk....
Alleen beetje moeilijk, heb nou ook weer niet zoveel tijd voor supreme commander.
Alleen beetje moeilijk, heb nou ook weer niet zoveel tijd voor supreme commander.
10 is niet zoveelipazza schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:41:
Oooh ook leuk....
En toch zijn er amper 3v3 en 2v2 games te vinden bij de custom games, zit iedereen ranked te spelen en te chatten ofzo?Adlermann schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:39:
Er zijn meestal toch in de avonduren 1100-1200 spelers online.
Gisteren weer na veel moeite een 3v3 begonnen, speel ik weer met een paar total nubs die na 10 maar opgeven en wegaan. De 2de game wordt me ally (dikke noob) dood gerushed. Na 30 minuten verder een leuke game te hebben, afgezien van weer eens gruwlijke mercy abuse (nerf die dingen eens verdomme, scu rush en een spiderbot rush is gewoon NIET mogelijk als iemand deze dingen massed) krijg ik weer een heerlijke desynced in het midden van de game...sigh.
Toch wel de grootste reden waarom ik weinig supcom speel
ik moet je inderdaad gelijk geven, het spel is voor je zelf redelijk stabiel maar online is het gewoon heel anders,
Nil ping
Geen connects
Desyncs
Drops
Het is gewoon jammer. Hoop dat het verbeterd in de toekomst en ik denk dat er dan ook meer mensen online komen
Nil ping
Geen connects
Desyncs
Drops
Het is gewoon jammer. Hoop dat het verbeterd in de toekomst en ik denk dat er dan ook meer mensen online komen
- Squeeek !!!
Mercy is niet extreem OP. Leer er eens fatsoenlijk tegen te verdedigen. Als iemand diehard mercy gaat , push jij keihard t2 land. Een shield en wat flakk en fighter support + scouten houden mercys goed tegen.evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:11:
[...]
En toch zijn er amper 3v3 en 2v2 games te vinden bij de custom games, zit iedereen ranked te spelen en te chatten ofzo?
Gisteren weer na veel moeite een 3v3 begonnen, speel ik weer met een paar total nubs die na 10 maar opgeven en wegaan. De 2de game wordt me ally (dikke noob) dood gerushed. Na 30 minuten verder een leuke game te hebben, afgezien van weer eens gruwlijke mercy abuse (nerf die dingen eens verdomme, scu rush en een spiderbot rush is gewoon NIET mogelijk als iemand deze dingen massed) krijg ik weer een heerlijke desynced in het midden van de game...sigh.
Toch wel de grootste reden waarom ik weinig supcom speel
Ik heb het over scu/spiderbot rushes, spiderbot enters base. Mercy spammer sends 20 mercys. bye bye spiderbot. Lame en veel te makkelijk imo
Lame is het niet. Het is een element van het spel, dus het staat vrij om het te gebruiken (remember, spelen om te winnen).evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:45:
Ik heb het over scu/spiderbot rushes, spiderbot enters base. Mercy spammer sends 20 mercys. bye bye spiderbot. Lame en veel te makkelijk imo
Maar ik ben het wel met je eens dat sommige experimentals nu wat meer air defense nodig hebben en slechter te verdedigen zijn. Maar aan de andere kant, stratbombers, soulrippers etc maakten experimentals ook altijd makkelijk stuk. Maar de mercy krijgt z'n nerf wel hoor. Wacht maar af
Johnsjon sends in interceptors?evilpin0 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:45:
Als hij niet een paar mercy's opgespaard heeft krijgt hij ze niet bij je monkeylord, die schakelt er wel 3 uit voor ze bij hem zijn (mits hij radar of visual heeft natuurlijk) Als hij er wel een hoop heeft is het zaak om je interceptors vlak voor je monkeylord er is op de mercys af te sturen. Ter verdediging tegen mercy's zijn interceptors niet geweldig, maar als ze gewoon ergens hangen zijn ze toast. Je kan niet verwachten dat een experimental geen zwakke plek heeft die je op een andere manier moet aanvullen.
Ik loop een base in met 1 spiderbot en 2 scu, base staat vol met sams en flak en zijn interceptors, denk behoorlijk kansloos dan om je interceptors te gebruiken om air cover te geven, misschien halen ze hooguit ze eerste wave mercy's neer maar daarna heb je geen interceptors en komt de 2de wave.
Eneh ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lame vindt, part of the game idd. Maar iedereen weet dat die dingen veel te goed zijn en als dan iemand ze mass gaat spammen vindt ik het lame. Probeer gewoon op een eerlijke/leuke manier te winnen het is geen ranked game ofzo.
Later in die game kwam er iemand van hun ook met een spiderbot aan lopen, ik heb deze toen met 32 siege bots gesloopt door ze te microenen, duurde ff maar had nog 12 siege bots over ofzo.
Eneh ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lame vindt, part of the game idd. Maar iedereen weet dat die dingen veel te goed zijn en als dan iemand ze mass gaat spammen vindt ik het lame. Probeer gewoon op een eerlijke/leuke manier te winnen het is geen ranked game ofzo.
Later in die game kwam er iemand van hun ook met een spiderbot aan lopen, ik heb deze toen met 32 siege bots gesloopt door ze te microenen, duurde ff maar had nog 12 siege bots over ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door evilpin0 op 14-09-2007 13:26 ]
Ik speel custom games alsof ze ranked zijn. Veel leuker.
Achja sinds ik gestopt ben met clan wars en een paar RPG’s waarin ik alleen speelde voor de win, heb ik liever dat ik verlies in een goede game dan dat ik win in een slechte game.
Of misschien komt het wel dat dit spel gewoon te moeilijk is stoned goed te spelen...
Of misschien komt het wel dat dit spel gewoon te moeilijk is stoned goed te spelen...
Ranked is voor mij toch nog net te snel, hou van het net wat simpelere en ook van t3 en dan ben je snel op de customs aangewezen
- Squeeek !!!
Als ik op de retail server ben speel ik wel ff een got potje
Ik ben er denk ik ook wel na 8 uur ofzo en mijn broertje wil misschien ook wel meedoen. Het blijkt nooit zo moeilijk te zijn om een GoT game vol te krijgen op gpgnet
als jullie diep in de nacht nog online zijn doe ik wel een potje mee 
verlies ik voor de verandering eens geen geld met dronken pokeren
verlies ik voor de verandering eens geen geld met dronken pokeren
als je zo'n hekel hebt aan mercie spam download dan de Humble playing mod van TBO deze nerfed oa mercies
en speel hier wat custom games
www.bigclan.co.uk
moet een ander die mod ook hebben om het te kunnen spelen???
- Squeeek !!!
ik zeik hier onderhand wekelijks over maar wat blijft dit spel een hell online, onspeelbaar. Gisteren 4x een 3v3 gedaan elke keer quit/timeout of dysynced de game. Heb al veel rts online gespeeld en alhoewel dit een van de vetste is is die de gene met de SLECHTE ONLINE SUPPORT OOIT
nu gewoon verdomme weer 2x desynced achter elkaar
[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 17-09-2007 18:34 ]
Gister op een LP had ik zelf een lagere versie waardoor het leek alsof ik bij de rest had gedesynced. Mss ligt het daar online ook wel aan?
Ik snap niet waarom jij zo vaak een desync krijgt. Heb er al maanden geen 1 meer gehad, terwijl ik toch wekelijks 3 v3 games speel.evilpin0 schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:33:
ik zeik hier onderhand wekelijks over maar wat blijft dit spel een hell online, onspeelbaar. Gisteren 4x een 3v3 gedaan elke keer quit/timeout of dysynced de game. Heb al veel rts online gespeeld en alhoewel dit een van de vetste is is die de gene met de SLECHTE ONLINE SUPPORT OOIT
Sinds de laatste tijd maak ik ze regelmatig mee, of gewoon pech of het komt ergens anders door.
Ik had gisteren zon bizzar slechte game dat ik gewoon een nachtmerrie erover gehad heb. Ik upgrade 2 UEF SCU volledig en stuur deze en nog 2 SCU met en air ships naar me ally die zwaar nub is en wordt gerushed door t2 tanks. Net voordat me transport landt doet die bitch ctr +k omdat die opgeeft en gaan me transport ships incl 4 scu leuk de lucht. Ik verloor die game alsnog gewoon terwijl ik ze op dat moment had dood kunnen rushen met met SCU alleen al. Daarna was het 3v1 aangezien me andere tegenstander zijn eerste game supcom ooit speelde.
Ik zat nog te denken toen ze kwamen aanvliegen: Als ze nu worden neergehaalt ben ik zo de sjaak
Ik had gisteren zon bizzar slechte game dat ik gewoon een nachtmerrie erover gehad heb. Ik upgrade 2 UEF SCU volledig en stuur deze en nog 2 SCU met en air ships naar me ally die zwaar nub is en wordt gerushed door t2 tanks. Net voordat me transport landt doet die bitch ctr +k omdat die opgeeft en gaan me transport ships incl 4 scu leuk de lucht. Ik verloor die game alsnog gewoon terwijl ik ze op dat moment had dood kunnen rushen met met SCU alleen al. Daarna was het 3v1 aangezien me andere tegenstander zijn eerste game supcom ooit speelde.
Ik zat nog te denken toen ze kwamen aanvliegen: Als ze nu worden neergehaalt ben ik zo de sjaak
Het blijft echter wel zo dat het met een mercy relatief makkelijker is om een tegenstander uit te schakelen dan de wapens die je op hetzelfde moment tot je beschikking hebt met de UEF of de Cybran. Er is zeker tegen te verdedigen - al is het extreem lastig voor mij om dat met succes te doen tegen een gelijkwaardige tegenstander -, maar ik blijf het een zeer irritante eenheid vinden om tegen te strijden. De Mercy is vele malen flexibeler / effectiever dan een beetje grondleger, of de T2 bombers die je met de UEF of de Cybran hebt. Ik hoop dat hij dan ook snel generved wordt.Adlermann schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:31:
[...]
Mercy is niet extreem OP. Leer er eens fatsoenlijk tegen te verdedigen. Als iemand diehard mercy gaat , push jij keihard t2 land. Een shield en wat flakk en fighter support + scouten houden mercys goed tegen.
Overigens las ik laatst dat in FA de Experimentals, goedkoper en minder sterk zouden worden. Ik vraag me ten zeerste af of dat het spel niet teveel een standaard RTS gaat maken. Ik lees namelijk nu allemaal verhalen van het gaat sneller worden etc... Als ik een snelle RTS wil dan had ik wel ZH kunnen blijven spelen (of 99% van alle andere RTS games die er zijn). Ik vind de huidige manier van spelen in Supcom namelijk erg vet. Als je een waardige tegenstander hebt, dan krijg je echt vette battles die wel een uur kunnen duren.
Veni Vidi Vici
De Mercy krijgt zeker een nerf hoor. Ik mag niet teveel over FA verklappen, maar het wordt zeker geen standaard rts. De battles duren zelfs nog langer, alleen veel heftiger en met meer units. (bv Als ik tegen bluescreen speel ben ik wel 30 min zoet). Er zit gewoon meer actie in het spel omdat je niet meer in je basis kunt blijven hangen. je MOET vechten om map control te krijgen. Dit is erg gaaf.Draconis schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:17:
[...]
Overigens las ik laatst dat in FA de Experimentals, goedkoper en minder sterk zouden worden. Ik vraag me ten zeerste af of dat het spel niet teveel een standaard RTS gaat maken. Ik lees namelijk nu allemaal verhalen van het gaat sneller worden etc... Als ik een snelle RTS wil dan had ik wel ZH kunnen blijven spelen (of 99% van alle andere RTS games die er zijn). Ik vind de huidige manier van spelen in Supcom namelijk erg vet. Als je een waardige tegenstander hebt, dan krijg je echt vette battles die wel een uur kunnen duren.
Dat vind ik dus echt super lame: Supcom was de eerste game waar je lekker kon turtlen en nog winnen ook, dat vind ik juist zo super geweldig eraan. Je kan allerlei tactieken gebruiken om te winnen.
Als ze dat echt weg gehaald hebben zou ik het echt een doodsteek vinden en wordt het wel degelijk meer als ZH en alle andere Rtsen waar degene die de meeste resource points heeft wint.
Nee, slechte voortgang vind ik het als het echt zo is. Zowiezo verkort je de game tijd ermee, worden mensen die goed zijn in rushen alleen nog maar meer beloond en zullen er veel mensen zijn die dan stoppen aangezine je bij meeste games maar tops 30 minuten bezig bent....
En wat ik helemaal niet snap is dat ze die experimentals aanpassen, alleen omdat die ranked mensen zonodig de spelletjes binnen 30 minuten willen afmaken en daardoor nooit aan experimentals toe komen moeten ze maar slapper en goedkoper worden? Hebben ze ook wel een eens een custom game gezien? Per game worden er heeeeus wel genoeg experimentals gebouwd hoor. Dont worry, meer dan 20 per game als het een beetje lekker loopt.
Ik begrijp dat meningen verschillen maar ik vind dat als deze aanpassingen er echt komen dat er te veel geluisterd is naar ranked players in plaats van naar iedereen.... Ik zie nu dus al voor me dat ik niet met t3 bots een aanval doe maar met 40 spiderbots.... Beetje zonde van het hele experimental gedoe, wat juist supcom eruitdoet springen t.o.v. C&C enz.
Als ze dat echt weg gehaald hebben zou ik het echt een doodsteek vinden en wordt het wel degelijk meer als ZH en alle andere Rtsen waar degene die de meeste resource points heeft wint.
Nee, slechte voortgang vind ik het als het echt zo is. Zowiezo verkort je de game tijd ermee, worden mensen die goed zijn in rushen alleen nog maar meer beloond en zullen er veel mensen zijn die dan stoppen aangezine je bij meeste games maar tops 30 minuten bezig bent....
En wat ik helemaal niet snap is dat ze die experimentals aanpassen, alleen omdat die ranked mensen zonodig de spelletjes binnen 30 minuten willen afmaken en daardoor nooit aan experimentals toe komen moeten ze maar slapper en goedkoper worden? Hebben ze ook wel een eens een custom game gezien? Per game worden er heeeeus wel genoeg experimentals gebouwd hoor. Dont worry, meer dan 20 per game als het een beetje lekker loopt.
Ik begrijp dat meningen verschillen maar ik vind dat als deze aanpassingen er echt komen dat er te veel geluisterd is naar ranked players in plaats van naar iedereen.... Ik zie nu dus al voor me dat ik niet met t3 bots een aanval doe maar met 40 spiderbots.... Beetje zonde van het hele experimental gedoe, wat juist supcom eruitdoet springen t.o.v. C&C enz.
Zo erg als jij het nu neer zet wordt het niet in FA.
er komen een hoop andere units bij die de gameplay een wending gaan geven.
Tevens zal je nog steeds wel kunnen turtellen maar het wordt gewoon iets lastigeren.
En de experimentals hadden zo ie zo wat tweaking nodig aangezien er teveel verschil in zit op het moment, want bv 2 spiderbots hebben geen enkele kans tegen een GC.
zo ie zo van wat ik heb gehoord in de wandel gangen wordt FA alleen maar veel beter en zal dit nog meer mensen naar Supcom trekken.
Trouwens kan je makkelijk binnen 30 minuten experimentals op hebben, zeker als een Cybran player moet je er vroeg bij zijn anders heb je bv helemaal niks aan je spidebots.
en ik denk dat het juis beter is dat map control belangrijker wordt aangezien anders er niks anders gebeurt dan mass fab spam
er komen een hoop andere units bij die de gameplay een wending gaan geven.
Tevens zal je nog steeds wel kunnen turtellen maar het wordt gewoon iets lastigeren.
En de experimentals hadden zo ie zo wat tweaking nodig aangezien er teveel verschil in zit op het moment, want bv 2 spiderbots hebben geen enkele kans tegen een GC.
zo ie zo van wat ik heb gehoord in de wandel gangen wordt FA alleen maar veel beter en zal dit nog meer mensen naar Supcom trekken.
Trouwens kan je makkelijk binnen 30 minuten experimentals op hebben, zeker als een Cybran player moet je er vroeg bij zijn anders heb je bv helemaal niks aan je spidebots.
en ik denk dat het juis beter is dat map control belangrijker wordt aangezien anders er niks anders gebeurt dan mass fab spam
www.bigclan.co.uk
Duidelijk een reactie van iemand die het niet snapt. FA is juist zoals Supcom had moeten zijn(qua design), van begin tot eind 1 groot slagveld en non stop vechten. Dat is juist wat het zo intens maakt. Het is toch ook van den zotte dat optechen en dan maar eco bouwen goedkoper is dan mexes upgraden. Maar voor mensen die niet willen rushen zit er toch de no rush optie in, gecombineerd met double resources een perfecte combo voor een turtle game. Dus voor elk wat wils.ipazza schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:57:
Dat vind ik dus echt super lame: Supcom was de eerste game waar je lekker kon turtlen en nog winnen ook, dat vind ik juist zo super geweldig eraan. Je kan allerlei tactieken gebruiken om te winnen.
Ik mag verder geen details noemen, maar je valt echt niet met 40 spiderbots aan. Het is niet zo dat ze spontaan 2x zo goedkoop zijn (let op, je hebt ook minder mass te besteden).
Ik blijf bij mijn conclusie (he, ik heb ook 1000 custom games gespeeld hoor). FA > Supcom. Het is gewoon veel spannender en geen sim city met tanks meer
Ik vind ook dat 2 spideys echt geen GC aan moeten kunnen. De GC kost veel meer tijd en gaat nog langzamer ook. Ik vond het wel gaaf dat je om een GC tegen te houden echt een ontiegenlijk barage aan kannonnen erop moest gooien 
En wat adlers ook zegt, het ligt eraan wat voor game je speelt
intens altijd battle vs turtle extra resources werkt wel.
En wat adlers ook zegt, het ligt eraan wat voor game je speelt
intens altijd battle vs turtle extra resources werkt wel.
- Squeeek !!!
Zucht.. heb je een leuke game krijg je weer een desync...
Een pluspuntje ik heb eindelijk mijn porten opengekregen dus ik denk dat ik nu beter connectbaar ben.
GhostNL mocht je nog een keer online zijn gaan we het nog een keer proberen. Ik heb de NATtrace gedraaid en alles is nu een succes.
Een pluspuntje ik heb eindelijk mijn porten opengekregen dus ik denk dat ik nu beter connectbaar ben.
GhostNL mocht je nog een keer online zijn gaan we het nog een keer proberen. Ik heb de NATtrace gedraaid en alles is nu een succes.
- Squeeek !!!
Beter, ik heb alles nu succes behalve de poorten 30350 en 30351 daar krijg ik maar geen NAT succes op, hij blijft zien dat er NAT gebruikt word maar goed we gaan het zeker eens proberen!Ekitch schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:38:
Zucht.. heb je een leuke game krijg je weer een desync...
www.portforward.com moet je dat eens bekijken.
Hier staan handleidingen voor alle routers om de juiste porten te forwarden. Als je die ook doet hebben we denk ik het maximale geprobeerd.
Hier staan handleidingen voor alle routers om de juiste porten te forwarden. Als je die ook doet hebben we denk ik het maximale geprobeerd.
- Squeeek !!!
Ik ga het meteen checken! Nou ik krijg 30350/1 niet normaal open, het is wel zo dat deze alleen voor GPG zijn, de andere 2 zijn voor SupCom dus op zich moet het werken al zal het wel weer het eea aan gezeik opleverenEkitch schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:23:
www.portforward.com moet je dat eens bekijken.
[ Voor 22% gewijzigd door Ghost(NL) op 21-09-2007 11:19 ]
Ik lees hier nu al een tijdje over Mercy-spam, maar hoe gaat dit dan in z'n werk? Bouwt iemand die Mercies wil spammen dan 20 air-factories ofzo die constant Mercies staan te pompen? Want als ik Cybran speel dan komen er met bv. 2 of 3 air-factories maar zo langzaam Mercies beschikbaar dat je er niet snel meer dan 3 of 4 tegelijk beschikbaar hebt voordat de 'oudsten' uit hun fuel lopen en hun doel al niet eens meer bereiken. Je kunt Mercies toch niet bijtanken? En je kunt ze maar een korte tijd laten idlen om er meerderen op te sparen. Of zie ik iets over het hoofd ofzo?
KLopt ik zie de spam inmiddels ook een stuk minder. echter je hebt er maar 5-6 nodig dacht ik een commander te mollen.
De spam is maar 1 air factorie, genoeg eco hebben en met al je engineers zo snel mogelijk 5-6 maken naar de tegenstander rushen en com afmaken.
Dacht ik...
De spam is maar 1 air factorie, genoeg eco hebben en met al je engineers zo snel mogelijk 5-6 maken naar de tegenstander rushen en com afmaken.
Dacht ik...
- Squeeek !!!
Ik zelf vind supcom zo vet vanwege de strakke actie en mooi/grote explosies. Nu speel ik een paar dagen World in Conflict en sodeju dat legt de lat toch alweer een stukje hoger kwa effecten. Een aanrader voor supcom spelers, alhoewel het wel een heel ander soort rts is natuurlijk
aha... dat verklaard waarom we je minder zien op gpg 
Maar als het goed is worden de grafix ook weer een stuk beter met FA erbij.
Maar zal world in Conflict zeker eens proberen.
Maar als het goed is worden de grafix ook weer een stuk beter met FA erbij.
Maar zal world in Conflict zeker eens proberen.
- Squeeek !!!
Spellen zijn niet echt te vergelijken. MIsschien alleen de mooie boem boem effectenevilpin0 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:07:
Ik zelf vind supcom zo vet vanwege de strakke actie en mooi/grote explosies. Nu speel ik een paar dagen World in Conflict en sodeju dat legt de lat toch alweer een stukje hoger kwa effecten. Een aanrader voor supcom spelers, alhoewel het wel een heel ander soort rts is natuurlijk
idd, het is heel anders. Ik ben een beetje een graphics bitch en hou idd van die mooie boem boem effecten en daar is WiC echt ongekend mooi in. De nuke in WiC heeft echt een paddestoel wolk van meer dan kilometer hoog. Denk maar even tijdelijk erop overstappen totdat FA verschijntAdlermann schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:22:
[...]
Spellen zijn niet echt te vergelijken. MIsschien alleen de mooie boem boem effecten
Verwijderd
Het verschil in schaal is ook enorm. WiC gebruikt een tactical nuke die een paar straten wegblaast. Als je de SupCom nuke naar WiC zou vertalen zou je in één klap de complete map tot stof reduceren. 
Dat vind ik trouwens wel het gave aan SupCom, de ongekende schaal en de gigantische slagkracht van de units en wapens.
WiC is trouwens ook een gave game.
Dat vind ik trouwens wel het gave aan SupCom, de ongekende schaal en de gigantische slagkracht van de units en wapens.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 12:45 ]
Ja zo moet je ook niet vergelijken. In WiC heb je hooguit een handjevol units, als je artilery support bent heb je hooguit 3 artillery pieces maar die explosies en rook
Laat ze dat aub ook in FA implenteren
FA ziet er mooi uitevilpin0 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:59:
Ja zo moet je ook niet vergelijken. In WiC heb je hooguit een handjevol units, als je artilery support bent heb je hooguit 3 artillery pieces maar die explosies en rook![]()
supcom ook 
Dacht dat er graphische niks veranderd werd aan FA?
Misschien wel, misschien niet :devilpin0 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
supcom ook
[ Voor 8% gewijzigd door Adlermann op 25-09-2007 15:06 ]
hhm Evilpin0 heb nu klakkeloos op jouw aanraden WiC besteld 
Doe ik er goed aan??
Doe ik er goed aan??
- Squeeek !!!
Zal je iig wel niet merken met jouw pc
.
@Ekitch
Iedereen die het speelt vindt het top, de multiplayer is weer wat anders. Ik ga hem morgen ff halen hier als me money weer gestort is
Vanavond ff via hamchi spelen
@Ekitch
Iedereen die het speelt vindt het top, de multiplayer is weer wat anders. Ik ga hem morgen ff halen hier als me money weer gestort is
Vanavond ff via hamchi spelen
[ Voor 68% gewijzigd door evilpin0 op 25-09-2007 15:16 ]
Heb hem besteld bij WoW, 28 Euro... lijkt me geen geld dan 
ontopic:
Speel weer vaker online en heb weer minder last van desyncs en problemen met connection. Blijkbaar heeft het portforwarden wel gewerkt. Hoop dat FA ook snel uitkomt.
Vind 3vs3 toch nog het leukst. of een eerlijke 2vs2 is ook goed.
ontopic:
Speel weer vaker online en heb weer minder last van desyncs en problemen met connection. Blijkbaar heeft het portforwarden wel gewerkt. Hoop dat FA ook snel uitkomt.
Vind 3vs3 toch nog het leukst. of een eerlijke 2vs2 is ook goed.
- Squeeek !!!
Haay, Mercy spam geld alleen voor Aeon spelers, het is namelijk de enigste faction met de tech 2 mercies.
maar als je genoeg t2/3 anti air hebt en ceptors dan kan je bijna alle mercies stoppen aangezien ze maar erg weinig hp hebben.
En kijkend naar WiC is het idd een geweldige grafische game maar iig speelt het heel anders dan supcom. Teamwork en micro management is heel erg belangrijk want ranked up heavy armor zal nl. het veel makkelijker hebben tegen standard heavy armor. maar denk dat dit maar naar het WiC topic moet.
ps ik speel al vanaf de eerste alpha test in WiC
maar als je genoeg t2/3 anti air hebt en ceptors dan kan je bijna alle mercies stoppen aangezien ze maar erg weinig hp hebben.
En kijkend naar WiC is het idd een geweldige grafische game maar iig speelt het heel anders dan supcom. Teamwork en micro management is heel erg belangrijk want ranked up heavy armor zal nl. het veel makkelijker hebben tegen standard heavy armor. maar denk dat dit maar naar het WiC topic moet.
ps ik speel al vanaf de eerste alpha test in WiC
www.bigclan.co.uk
Ja, sorry, bedoelde ik ook. Had ff de verkeerde naam gebruikt. Maar wil je Mercy spam doen, dan moet je daar dus echt bewust voor kiezen begrijp ik? Ik bedoel, dan moet je gewoon meerdere T3 airfactories neerzetten en geassisteerd door engineers so snel mogelijk Mercies uitpoepen zodat je een groep van x aantal naar één target kunt sturen?siteslammer schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:33:
Haay, Mercy spam geld alleen voor Aeon spelers, het is namelijk de enigste faction met de tech 2 mercies.
T2 air fac stuk of 15 t1 enigies assist, wachten tot je 6 hebt en stuur naar ze comm. Een mercy doet 3k dmg dus je hebt er 4 nodig om een comm om zeep te helpen. Als Aeon heb je zon gruwlijk voordeel tegen experimentals/ SCU's als je ze op je af ziet komen gewoon even al je engies laten asisten en voila bye bye experimentals. Je hoeft er nooit voor te kiezen daarom zijn ze ook zo overpowerd omdat je ze direct in grote massaalheid kan uitpoepen als dat nodig is