[RTS] Supreme Commander - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 24.350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
UltraR-pc schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:54:
[...]

Ja, maar dan blijft het plaatje van de oude units, in dit geval dus de bommenwerpers, staan bij die groep. Dat werkt dus bijzonder verwarrend, vandaar.
ow daar heb ik geen last van, bij mij verandert het icoontje wel gewoon
maar eerlijk gezegd kijk ik daar nooit naar :P het zijn maar 10 nummers dus niet zoveel te onthouden toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
T020 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:41:
eh dan heb ik ook nog een vraagje als het mag :P over het geluid in FA
eerst had ik gewoon geluid maar sinds een tijdje niet meer:
Ik krijg nu alleen maar geluid als ik op zijn verst inzoom en soms helemaal geen geluid meer.
In windows heb ik wel gewoon geluid en in de options van supcom staat alles gewoon op 100%
Ik heb het geprobeerd met koptelefoon en dat werkt wel goed, alleen op mijn surround setje werkt het dus niet.
Nog een toevoeging (ik denk niet dat het hier veel bij helpt maar ik vermeld het toch maar): 3 van de 5 speakers van mijn surround set werken niet om een reden die ik nog steeds niet weet, dus normaal draait hij op 2 speakers en een subwoofer. dit werkt in alle spellen, alleen nu dus niet meer in supcom.

Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand hoe ik dit op kan lossen :?
Dat probleem heb ik met mijn set ook. Naar mijn ervaring werkt supcom (FA) niet met 5.1. Mijn set kan ik gewoon instellen op double stereo en dan werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
D-Raven schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:14:
[...]

Dat probleem heb ik met mijn set ook. Naar mijn ervaring werkt supcom (FA) niet met 5.1. Mijn set kan ik gewoon instellen op double stereo en dan werkt het prima.
dat dacht ik dus ook maar op stereo doet hij het ook niet :'(
heb gisteravond met me broer het setje gefixt dus nu draai ik gewoon weer op 5.1
meteen getest natuurlijk op supcom en blijkt dus dat als ik de stekker uit de versterker in de 3 verschillende uitgangen achter in mn pc steek dat er dan bij de ene achtergrondgeluid, bij een andere geluid van als je een unit selecteert, en bij de laatste de pang-pang-geluiden komt.
5.1 zou dus alleen kunnen werken als je je mobo of geluidskaart als versterker laat dienen, dus eigenlijk zou ik speakers met tulp-uitgang moeten hebben
niks aan te doen dus voor mij vrees ik dus voortaan moet ik maar gwn met een koptelefoon spelen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supreme commander, nog steeds vol lof. Erg fijn blijft het na al die 'jaren' Totalanni te hebben gespeeld, de "good 'oll" sfeer weer op het scherm te hebben.

Het enige wat ik eigenlijk wel een beetje mis, en wilde eigenlijk weten of meerdere gebruikers dit ervaren, is een airbourne constuction vehicle. Dit waren echt mijn grootste favo's. Maar wellicht zitten ze in de expansion (die ik nog niet aangeschaft heb) of zijn die units te downen. Voor de rest: Geen seconde spijt van gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zondag 13 januari 2008 @ 02:23:
Supreme commander, nog steeds vol lof. Erg fijn blijft het na al die 'jaren' Totalanni te hebben gespeeld, de "good 'oll" sfeer weer op het scherm te hebben.

Het enige wat ik eigenlijk wel een beetje mis, en wilde eigenlijk weten of meerdere gebruikers dit ervaren, is een airbourne constuction vehicle. Dit waren echt mijn grootste favo's. Maar wellicht zitten ze in de expansion (die ik nog niet aangeschaft heb) of zijn die units te downen. Voor de rest: Geen seconde spijt van gehad :P
die mis ik ook enorm :P
de stats waren wel slecht in TA (weinig hp, trage buildrate), maar om patrols te maken die de hele zooi repareert maakte alles goed imo.
ze zitten niet in de expansion.
hopelijk dat ze nog wel een keer komen though :(

vind zowiezo de diversiteit van de build dingen ERG slecht (lees, die is er niet...) tech 1 tot 3 ziet er bijna het zelfde uit, alleen zit extra straal-kanon-dinges bij. Bij TA waren ze ook echt verschillend

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:28:
[...]
die mis ik ook enorm :P
de stats waren wel slecht in TA (weinig hp, trage buildrate), maar om patrols te maken die de hele zooi repareert maakte alles goed imo.
Als je 200 advanced air cons had was je BB in no-time af hoor ;)
Grote voordeel was dat je echt overal kon bouwen, ook al kon er geen engineer komen.

Ik vind die nieuwe bouw-gebouwtjes echt zooo vet, soort statische FARKS :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

StarLite schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:14:
[...]

Als je 200 advanced air cons had was je BB in no-time af hoor ;)
Grote voordeel was dat je echt overal kon bouwen, ook al kon er geen engineer komen.

Ik vind die nieuwe bouw-gebouwtjes echt zooo vet, soort statische FARKS :D
kheb de uitbreiding nog niet :P dus ken die bouwgebouwtjes nog niet :(
en 200 adv.air.con.veh's beetje veel van het goeie :P ik had altijd zon 25 van die rakkers over men verdediging heen vliegen, als er dan keer wat geraakt werd werd het weer snel op full health gebracht.
enige probleem was altijd die masale waves met hawks enzo, mjah, dan waren die paar dooie bouwertjes niet je grootste zorgen ;)
opzich kan je nu ook al overal bouwen, je moet er alleen ff naar toe lopen met je commie
Farkies waren ook altijd ERG fijn. meestal de reden waarom ik Core koos (en omdat niemand anders het deed :P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:14:

Ge-Wel-Dig! de lol die ik heb gehad door met een Über zwerm van die "air-cons" de enemy base te omsluiten met afweergeschut en andersoortige ongein. Heer-Lijk! Haha >:)
TepelStreeltje schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:28:
ze zitten niet in de expansion.
hopelijk dat ze nog wel een keer komen though :(
Er is vast wel iemand in "Vast Modcountry" die zo'n ding in elkaar kan frutselen :9 . Atleast let's hope so!

Denk dat ik toch maar eens ga shoppen voor de expansion, ben eigenlijk wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:27
Ach, in SupCom en SC-FA bouw je gewoon een T2 dropship, stopt er enkele T3 engineers (of SCU's) in, vliegt die naar een paar afgelegen plaatsen waar je sub-bases wilt bouwen, en hop, in no-time staat daar ook shit van jou op de vijand te paffen! >:)

Ik moet trouwens zeggen dat de T2 missile launchers in FA stukken krachtiger zijn dan in vanila SupCom. In vanila SupCom bouwde ik die dingen nooit, maar in FA is een batterijtje van die launchers een redelijk effectief wapen voor de middellange afstand! Moet er natuurlijk geen missile defense staan, maar dat is natuurlijk altijd zo.

Gisteren overigens met een kennis een potje vanilla SupCom gedaan. Wij 2 samen tegen 2 Tech-AI's. (hij heeft SupCom pas sinds kort, dus nog niet zo geoefend). Maar ik merkte wel dat m'n ervaring met FA m'n speelstijl dusdanig heeft verbeterd dat ik probleemloos over beide AI's heen wandelde! Toch wel prettig dat je dan ziet dat je echt beter aan het worden bent. Haalt het natuurlijk lang niet bij bepaalde RTS-cracks hier, maar verschil moet er tenslotte wezen he. :P

[ Voor 61% gewijzigd door Haay op 14-01-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:22
als uef kan je 2 vliegende engineers bouwen op je commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op maandag 14 januari 2008 @ 12:29:
als uef kan je 2 vliegende engineers bouwen op je commander.
Je bedoeld hiermee de Standaard upgrade voor je command unit neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
TepelStreeltje schreef op zondag 13 januari 2008 @ 15:35:
[...]
..
Farkies waren ook altijd ERG fijn. meestal de reden waarom ik Core koos (en omdat niemand anders het deed :P )
FARK is van Arm, niet van Core :P

Bijna niemand speelt Core vanwege de Flash, FARK en Hawk.

Er is een TA (OTA v3.1) mod in de maak waar natuurlijk de air cons in zitten. :)

ps. hoeveel posts mag een topic hebben voor er een nieuw deel moet komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
M411007 schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:01:
Ik vond het altijd wel cool om Core te spelen, en dan een Krogoth bouwen, heh heh >:)

Oké, daar kom je niet aan toe met een menselijke tegenstander, maar tegen een A.I. was dat leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een TA (OTA v3.1) mod in de maak waar natuurlijk de air cons in zitten. :)
Sweet! :9~, goed nieuws. Heb je toevallig enig idee waar we aan moeten denken qua tijd? Ben erg benieuwd.
Volgensmij is het wel tijd voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

[...]

FARK is van Arm, niet van Core :P

hmm...
dan was het die kragoth gantry :P

topic is eigenlijk 1000 posts, maar luisterd niet meer zo nauw. die 1000 was ooit omdat het anders de layout verneukte, maar das niet meer het geval.
dus als iemand een pro startpost kan/wil/gaat maken moettie dat doen ^^

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Ik heb ff een vraagje over de laatste missie FA van de UEF:

spoiler:
Hoe krijg ik die megalith van mijn basis naar het mainframe? Ik kan het beest niet selecteren dus ook niet besturen.
Ik heb alles en iederen al uitgeroeid, maar ik kan dat beest niet bewegen. Ik weet wel dat die ene kerel er iets over heeft gezegd, maar toen heb ik niet geluisterd omdat ik mijn basis aan het verdedigen was. Beetje hulp is dus welkom :)
edit: Ben er inmiddels achter dat je het command signal moet gebruiken. Maar waar vind ik dat? Ik heb wel het move/assist/attack signal gevonden, maar als ik die gebruik luistert ie nog niet :D

[ Voor 18% gewijzigd door Gurneyhck op 22-01-2008 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
Er staat een knopje ergens bij je objectives, daar kan je op drukken en een soort van beacon neer zetten... daar gaat hij heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Laatst online: 18-08 11:10
Zjosh schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:08:
Er staat een knopje ergens bij je objectives, daar kan je op drukken en een soort van beacon neer zetten... daar gaat hij heen.
Thx het is inmiddels gelukt. Best behoorlijk lomp van mezelf! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Argh, oude savegames werken niet meer na een patch. :(
Ik had het moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j311/finwe1/OWNAGE.jpg

8)

* TheJVH is best wel trots :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
D-Raven schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:14:
[...]

ah als ik hem nou instel op stereo doet hij het wel weer :)
lkkr dom van mij had bij stereo virtual surround aan :+ dan deed ie het alsnog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Hoe selecteer ik alle idle engineers? In TA selecteer ik alle engineers en doe dan shift-assist. Maar in SC stoppen de engineers met de vorige assist actie als ze een factory aan het assisteren waren.

En is er een optie idle engineers automatisch beschadigde gebouwen te laten repareren (zonder ze op patrol te zetten)?

[ Voor 23% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-02-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Olaf van der Spek schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:59:
...

En is er een optie idle engineers automatisch beschadigde gebouwen te laten repareren (zonder ze op patrol te zetten)?
Doe een assist op de grond. Ze zullen dan alles in de buurt helpen; gebouwen repareren, nieuwe gebouwen helpen maken, fabrieken assisten, ACU upgrade helpen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Olaf van der Spek schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:59:
Hoe selecteer ik alle idle engineers? In TA selecteer ik alle engineers en doe dan shift-assist. Maar in SC stoppen de engineers met de vorige assist actie als ze een factory aan het assisteren waren.
onder je Commander in het avatar rijtje (rechtsboven) dubbelklikken op het idle engineers plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Is er ook iets mogelijk om de engineers op te laten zuigen (bomen oid), maar dan geen patrol. Het probleem is namelijk, wanneer ze alles op hebben gezogen, dat ze alleen nog maar rondjes rijden, dat 's zonde! Ik heb ooit in een replay weleens zoiets gezien, maar nog zelf gefixt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
T020 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:49:
onder je Commander in het avatar rijtje (rechtsboven) dubbelklikken op het idle engineers plaatje
Dan selecteer je een idle engineer, ik wil alle idle engineers (in een keer) selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Olaf van der Spek schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:05:
[...]

Dan selecteer je een idle engineer, ik wil alle idle engineers (in een keer) selecteren.
Dubbelklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Killzone schreef op maandag 04 februari 2008 @ 17:03:
Is er ook iets mogelijk om de engineers op te laten zuigen (bomen oid), maar dan geen patrol. Het probleem is namelijk, wanneer ze alles op hebben gezogen, dat ze alleen nog maar rondjes rijden, dat 's zonde! Ik heb ooit in een replay weleens zoiets gezien, maar nog zelf gefixt....
Geef ze een attack move (alt right click)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wil ik net FA gaan installeren, zie ik dat er geen serial op de achterkant van de handleiding staat. Komt dit vaker voor?
Dat de handleiding frans is, is tot daar aan toe... :(

Update:
Ah, iets te snel geweest, gelukkig zit er een sticker in de DVD hoes met het serial.

[ Voor 21% gewijzigd door Olaf van der Spek op 04-02-2008 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
Olaf van der Spek schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:54:
Wil ik net FA gaan installeren, zie ik dat er geen serial op de achterkant van de handleiding staat. Komt dit vaker voor?
Dat de handleiding frans is, is tot daar aan toe... :(
das lullig :o ..contact opnemen met waar je hem heb gekocht zou ik zeggen

en om alle engineers te selecteren DUBBELKLIK op de avatar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Moet je alleen oppassen met het dubbelklikken van de idle engineers en ze dan een assist opdracht geven. Als je een idle engineer in een 2e basis hebt, dan geeft je hem daarmee impliciet opdracht van je 2e basis naar je 1ste basis te lopen om met de andere engineers te gaan helpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:29

KhaZ

Alfa Romeo

Ik dacht dat CTRL + . de toetsencombinatie was om alle engineers op het scherm te selecteren, dus als je inzoomt op een groepje van 10 engineers, zal je alleen die 10 selecteren. Erg handig!

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
KhaZ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:28:
Ik dacht dat CTRL + . de toetsencombinatie was om alle engineers op het scherm te selecteren, dus als je inzoomt op een groepje van 10 engineers, zal je alleen die 10 selecteren. Erg handig!
Ja, maar is dat te combineren met idle engineers (dus alle idle engineers op je scherm)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Om alle engi's te selecteren in je beeld kan je ook dubbel linker klik doen, stuk sneller ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Killzone schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 19:17:
Om alle engi's te selecteren in je beeld kan je ook dubbel linker klik doen, stuk sneller ;) .
Op het icon rechtsboven? Dan heb je toch ook alle engineers niet in je beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dubbel klik op elke willekeurige unit, geeft alle units VAN DAT SOORT.
dus niet t1 en t2 en t3 engineers.

der zijn ook toetsencombies, zie je manual zou ik zeggen :P

icon rechts in beeld geeft de idle aan, van alle techs, waar ook op de map.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

TepelStreeltje schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 13:19:
dubbel klik op elke willekeurige unit, geeft alle units VAN DAT SOORT.
dus niet t1 en t2 en t3 engineers.

der zijn ook toetsencombies, zie je manual zou ik zeggen :P

icon rechts in beeld geeft de idle aan, van alle techs, waar ook op de map.
Je hebt zelfs een icoontje per Tech (iig in SC:FA, maar volgens mij ook in de orginele).

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
miss rare vraag maar hoeveel engi's hebben jullie wel niet dat jullie zoveel moeite doen om ze te selecteren?!?!

ik heb er meestal stuk of 15 -20 rondlopen dus niks geen icoontjes nodig selecteer gwn de engi zelf 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door T020 op 06-02-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
T020 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:45:
ik heb er meestal stuk of 15 -20 rondlopen dus niks geen icoontjes nodig selecteer gwn de engi zelf 8)7
Ook zoiets, of 20 - 40. Ik ben gewoon lui. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
T020 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:45:
miss rare vraag maar hoeveel engi's hebben jullie wel niet dat jullie zoveel moeite doen om ze te selecteren?!?!

Hangt er vanaf hoe lang de game duurt. Als de game wat langer duurt zo rond de 60-70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

StarLite schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Je hebt zelfs een icoontje per Tech (iig in SC:FA, maar volgens mij ook in de orginele).
merkte het ook net, je kan dat idle schermpje uitschuiven, zodat je ze per tech kan selecteren.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Heb het spel van de week gekocht. Las zoveel positieve dingen dat idee kreeg dat was miste als ik het spel links zou laten liggen.

Nu zit ik echter met een probleem. Ik heb geen geluid, helemaal niks. Het geluid werkt in Windows enzovoorts gewoon goed. Heb het spel al geupdate naar de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
als je 5.1 hebt. probeer dat eens uit te zetten. en gewoon in stereo te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Ik draai in stereo. Maak via SPDIF verbinding naar een externe decoded (home cinema setje) maar die accepteerd alleen 2-kanaals geluid. In alle andere games werkt het vlekkeloos ook, alleen geluid is niet geweldig.

Er komt nog een keer een XtremeGamer + G51 of Z-5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Woodsy schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:58:
Ik draai in stereo. Maak via SPDIF verbinding naar een externe decoded (home cinema setje) maar die accepteerd alleen 2-kanaals geluid. In alle andere games werkt het vlekkeloos ook, alleen geluid is niet geweldig.

Er komt nog een keer een XtremeGamer + G51 of Z-5500.
Draai je toevallig Windows Vista en heb je on-board sound? Een kennis van mij draaide SupCom probleemloos onder WinXP, maar toen z'n vader een nieuwe PC kocht met daarop Windows Vista en hij SupCom daarop installeerde had hij ineens geen geluid meer in SupCom. Terwijl hij wel gewoon geluid heeft in bv. BF2 onder Vista.

Hij heeft THQ support hierover ge-emailed die bevestigden dat er met sommige on-board geluidschips i.c.m. Vista geen geluid is in SupCom. THQ suggereerde hem om OF de game terug te brengen voor een refund, OF een losse geluidskaart aan te schaffen. Niet echt een antwoord dat je wilt horen, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Of je installeert een dual bootje met XP voor de échte games

Na dit weekend flink gereld te hebben in supcom (24+ uurtjes speeltijd er bij) een vraag over de build templates, iemand die een modje/addon heeft om deze te kunnen draaien ?? Nogal vervelend als de ingang van je defensieve linie ineens andersom zou moeten staan...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik zou daarvoor eens kijken in the vault (op gpgnet), daar staan voldoende mods.Of zoek op de UI mod voor FA. Misschien dat daar ook wat bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodsy
Nou ik draai inderdaad Windows Vista, dat word dus maar terugbrengen naar de winkel dan.

Jammer, leek me wel een goed spel maar geen geen OS opnieuw installeren voor alleen 1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 14:56
Even net iets anders, namelijk een vraag :P,

specs:
q6600 @ 2.4Ghz
EVGA GeForce 8800 GT SC edition
P5KC mobo
4 Gb RAM, OCZ pc6400
Vista 64 bit.

Eigenlijk draait het spel wel aardig, rond de 30 fps over het algemeen.
Maar, zodra ik meer dan 50 units op mijn scherm heb, dropt mijn fps naar 15. Als ik dan in taakbeheer kijk, gebruikt hij maar één core. Is hier misschien een fix voor? (ik heb d'r wel al een gevonden, 'core optimizer', maar volgens mij werkt 'ie niet. Zou iemand mij misschien een link kunnen geven, of meer informatie

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
Ik heb bij mij er ook last van, zon 2 minuten in de game wordt hij echt MEGA traag, 5 fps ofzo. En dan na een paar seconden zit hij weer op 30 a 40, en dan is er niets meer aan de hand. Heb ook geen idee hoe het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
wat voor specs heb jij? of, heb je er wat aangedaan, of was het gewoon zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
Ik heb een C2D 6400 + 7900gt + 2gig geheugen. En het was gewoon zo :P Ben wel benieuwd naar de oplossing voor het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
Het vreemde is ook nog, ik heb nu dus een core optimizer, maar dan gebruikt FA mijn processor gewoon niet volledig, terwijl fps wel blijft hangen rond de 10, naja dan maar crysis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
mctherebel schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:45:
Even net iets anders, namelijk een vraag :P,

specs:
q6600 @ 2.4Ghz
EVGA GeForce 8800 GT SC edition
P5KC mobo
4 Gb RAM, OCZ pc6400
Vista 64 bit.

Eigenlijk draait het spel wel aardig, rond de 30 fps over het algemeen.
Maar, zodra ik meer dan 50 units op mijn scherm heb, dropt mijn fps naar 15. Als ik dan in taakbeheer kijk, gebruikt hij maar één core. Is hier misschien een fix voor? (ik heb d'r wel al een gevonden, 'core optimizer', maar volgens mij werkt 'ie niet. Zou iemand mij misschien een link kunnen geven, of meer informatie

alvast bedankt
En hoe bekijk je dit in taakbeheer? Laat je taakbeheer op de achtergrond draaien? Als je het spel minimaliseerd schiet het spel automatisch terug naar 1 core. Laat taakbeheer op de achtergrond draaien en bekijk vervolgens de grafieken. Dan zul je zien dat hij meerdere cores gebruikt. Je FPS heeft trouwens weinig van doen met je processor, maar met je videokaart. Heb je al andere drivers geprobeerd?

En heb je dit in skirmish of in multiplayer games? De eerste 2 minuten van een multiplayer game is het spel druk met syncen tussen de verschillende pc's.

De projectielen van je units zijn ook erg GPU en CPU intensief. Die worden als apparte objecten gerenderd. Met een aantal raketvurende units in je scherm zit je al gauw aan de 4 a 5 honderd objecten in je scherm.

[ Voor 14% gewijzigd door Seth_Chaos op 19-02-2008 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hij moet toch echt wel meer dan 10 fps krijgen. Ik heb een vergelijkbaar systeem (zelfs iets tragere cpu) en speel late game nog rond de 15 fps (in een 4v4 bv). Echter, dit is online. Met een AI tegenstander gaan de simrate vrij hard naar beneden en na een tijdje de FPS ook. (ik heb laatst met unclean_beast en In-agent911 de cheat ai zitten testen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Adlermann schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:48:
Hij moet toch echt wel meer dan 10 fps krijgen. Ik heb een vergelijkbaar systeem (zelfs iets tragere cpu) en speel late game nog rond de 15 fps (in een 4v4 bv). Echter, dit is online. Met een AI tegenstander gaan de simrate vrij hard naar beneden en na een tijdje de FPS ook. (ik heb laatst met unclean_beast en In-agent911 de cheat ai zitten testen)
Je kunt het ook merken aan de tijd in het spel. Naarmate je pc het moeilijker krijgt gaat hij compenseren door de tijd in het spel langzamer te laten lopen. Als je het echt gek maakt met 7 ai spelers met unit cap op 1000 dan staat op een gegeven moment de tijd zelfs stil op tragere systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dat bedoel ik met sim rate (de similatie snelheid). Maar ja, om het spel speelbaar te houden gaat de sim rate dus omlaag. Maar op jouw pc moet je in principe in een 4v4 online niet een negatieve simulatiesnelheid krijgen. Met de AI wel. 4 cheat ai trekt mijn simulatiesnelheid naar -5 / -7 (C2D 6550).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mctherebel
Seth_Chaos schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:18:
[...]

En hoe bekijk je dit in taakbeheer? Laat je taakbeheer op de achtergrond draaien? Als je het spel minimaliseerd schiet het spel automatisch terug naar 1 core. Laat taakbeheer op de achtergrond draaien en bekijk vervolgens de grafieken. Dan zul je zien dat hij meerdere cores gebruikt. Je FPS heeft trouwens weinig van doen met je processor, maar met je videokaart. Heb je al andere drivers geprobeerd?

En heb je dit in skirmish of in multiplayer games? De eerste 2 minuten van een multiplayer game is het spel druk met syncen tussen de verschillende pc's.

De projectielen van je units zijn ook erg GPU en CPU intensief. Die worden als apparte objecten gerenderd. Met een aantal raketvurende units in je scherm zit je al gauw aan de 4 a 5 honderd objecten in je scherm.
Dank voor je reply! Ik zal nog eens kijken op de site van nVidia, maar volgens mij heb ik wel de nieuwste drivers. Inderdaad, ik zette taakbeheer aan, ging dan een tijdje spelen, en dan keek ik. Nu heb ik trouwens wel een core maximizer, dan wordt het spel wel 'verdeeld' over de cores (bekijk ik op dezelfde manier als eerder beschreven), maar in FPS maakt dat niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er zin in team rankend game? ben net nieuw hier in dus scheldt me niet uit als verkeerd doe.
meldt je aan ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 18:00 ]

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ga eerst maar ff customes spelen want mensen die ranked spelen zijn meestal wel ervaren en ervaring bouw je langzaam op in dit spel want er zijn heel veel mogelijkheden.

Speel je de addon of vanilla?
Moet zelf ook maar eens de addon op de kop gaan tikken als ik hem ooit zie voor een mooi prijsje.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• M411007
je ziet FA juist steeds minder. De Gold Edition (SupCom+FA) is echter nog steeds online te bestellen voor € 28.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Net had ik een crash tijdens een skirmish game met 3 ai players en ik.
Het was één van de twee grootste kaarten, spel liep zonder probleem.

Ineens een crash naar desktop met een aantal meldingen waaronder:

"pure virtual function call" en "check that you have enough room in your temp folder" (of iets wat daarop leek.)

Weet iemand waardoor dit kwam en of dit in de toekomst te voorkomen is?
Pas heb ik met mijn vriendin een multiplayer lan game gedaan waarbij we tegen 1 ai speelden, en we konden het tot het eind doorspelen.
Dat was wel op een kleinere kaart.

• T020
HugoBoss1985 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:49:

"pure virtual function call" en "check that you have enough room in your temp folder" (of iets wat daarop leek.)

Pas heb ik met mijn vriendin een multiplayer lan game gedaan waarbij we tegen 1 ai speelden, en we konden het tot het eind doorspelen.
Ik keek pas naar mijn saved games map en die bleek 4-5 gig in te nemen (!) terwijl ik maar iets van 20 savegames heb. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar misschien slaat supcom de saves eerst op in je temp map en kopieert ze daarna naar de saved games map zonder ze daarna weer uit de temp map te verwijderen zodat je dit handmatig moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:28:
Ga eerst maar ff customes spelen want mensen die ranked spelen zijn meestal wel ervaren en ervaring bouw je langzaam op in dit spel want er zijn heel veel mogelijkheden.

Speel je de addon of vanilla?
Moet zelf ook maar eens de addon op de kop gaan tikken als ik hem ooit zie voor een mooi prijsje.
Tip: Probeer in skirmish battles binnen 25 minuten een experimental bot te bouwen, en tegelijk de aanvallen op te vangen van een adaptive A.I. Dan zit je redelijk on par met de online community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

T020 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:54:
[...]

Ik keek pas naar mijn saved games map en die bleek 4-5 gig in te nemen (!) terwijl ik maar iets van 20 savegames heb. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar misschien slaat supcom de saves eerst op in je temp map en kopieert ze daarna naar de saved games map zonder ze daarna weer uit de temp map te verwijderen zodat je dit handmatig moet doen.
klopt, savegames zijn (belachelijk) groot!
saves worden opgeslagen in je persoonlijke folder (dus mijn documenten). weet niet of daar een maximum voor gereserveert is op je C schijf, of dat je C schijf vol is :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

T020 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:54:
[...]

Bedankt voor je reply!
Ik had mijn game nog niet opgeslagen toen het vast liep... sterker nog: ik had nog helemaal geen savegames.
Dus daar heeft het denk ik niet mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:35:
[...]

Bedankt voor je reply!
Ik had mijn game nog niet opgeslagen toen het vast liep... sterker nog: ik had nog helemaal geen savegames.
Dus daar heeft het denk ik niet mee te maken.
o ok... misschien dat supcom dan je temp map voor andere dingen gebruikt :? heb je gekeken hoeveel ruimte je temp map nu inneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

T020 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:22:
[...]

o ok... misschien dat supcom dan je temp map voor andere dingen gebruikt :? heb je gekeken hoeveel ruimte je temp map nu inneemt?
Die neemt bij mij vrijwel constant 0 bytes in.
Ik gebruik meerdere keren per dag crap cleaner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
HugoBoss1985 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:27:
[...]

Die neemt bij mij vrijwel constant 0 bytes in.
Ik gebruik meerdere keren per dag crap cleaner.
ik kan verder geen oorzaak bedenken, ik heb op google gekeken maar kon zelf niks vinden.
heb je wel de laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

M411007 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:36:
je ziet FA juist steeds minder. De Gold Edition (SupCom+FA) is echter nog steeds online te bestellen voor € 28.
Aangezien je geen DM of email adres op tweakers hebt, waar heb jij hem voor die prijs gezien dan? Ik heb zitten zoeken maar nergens voor die prijs kunnen vinden ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dat is echt heel raar, ik heb een tijd geleden websites afgestruind om dus FA + Sup com te kopen. Maar bij amerikaanse en buitenlandse sites was het elke keer:

This software can only be shipped to US (of dus UK) and not outside these countries. Was ook het geval bij play.com.

Maar volgens mij is dat nu niet het geval..

Sowieso vraag ik me af waarom je deze game bijv niet kan kopen bij direct2drive.com als europeaan. Misschien te slimme AI? :P

[edit]

Ah, ik ben toch niet abuis:
This item can only be delivered to a UK address.

Supreme Commander: Gold Edition (PC Games)
PC
Verder zijn ze online in nederland altijd 39 euro.

[ Voor 19% gewijzigd door Wiebbe op 23-02-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Wiebbe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Behalve hier en dit is denk ik niet de enige plek.

[ Voor 7% gewijzigd door m277755 op 23-02-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Ja ok, het gaat me er ook niet om dat jullie me een winkel geven waar ik het 4 euro goedkoper kan kopen ofzo ;)

Wel bedankt, maar vooral waarom je supreme commander alleen lokaal mag halen? Ik koop graag games via internet, vooral steam en direct2drive, maar supreme commander mag dus niet via het internet, verbaasde me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

Wiebbe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Dat is echt heel raar, ik heb een tijd geleden websites afgestruind om dus FA + Sup com te kopen. Maar bij amerikaanse en buitenlandse sites was het elke keer:
Maar volgens mij is dat nu niet het geval..

[edit]

Ah, ik ben toch niet abuis:
[...]
Je moet even de prijs van ponden op euro's zetten, dan kan het wel.
Om een of andere reden mag je bij play altijd alleen iets bestellen voor NL als je in euro's betaalt

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Bedankt, ik probeerde juist niet dit topic een draai te geven van "waar kan ik hem het goedkoopste kopen".

Even inhoudelijk op de game maar dan :P

Ik wil FA vooral kopen omdat ik een leuke competitieve game online zoek, meeste games nu zijn niet echt boeiend online of je moet er voor betalen. Supcom zelf heb ik wel veel gespeeld tijdens de beta en vond ik ook lekker spelen, alleen was de gameplay wel aardig herhalend qua tactiek ed.

Hoe erg is dit nou precies veranderd met FA? Ikl heb aardig veel goede dingen gelezen, over de expansion, beetje zoals The frozen throne, warcraft 3 goed heeft aangepast.

Speelt het nu sneller? Of juist langzamer? Ik hou wel van hectische snelle games van rond 10/15 minuten, beetje als C&C generals was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:35:
Bedankt, ik probeerde juist niet dit topic een draai te geven van "waar kan ik hem het goedkoopste kopen".

Even inhoudelijk op de game maar dan :P

Ik wil FA vooral kopen omdat ik een leuke competitieve game online zoek, meeste games nu zijn niet echt boeiend online of je moet er voor betalen. Supcom zelf heb ik wel veel gespeeld tijdens de beta en vond ik ook lekker spelen, alleen was de gameplay wel aardig herhalend qua tactiek ed.

Hoe erg is dit nou precies veranderd met FA? Ikl heb aardig veel goede dingen gelezen, over de expansion, beetje zoals The frozen throne, warcraft 3 goed heeft aangepast.

Speelt het nu sneller? Of juist langzamer? Ik hou wel van hectische snelle games van rond 10/15 minuten, beetje als C&C generals was :P
Dan kan je dit spel vergeten. Potjes van 3+ uur zijn meer gewoonte dan uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ja als de game met -10 loopt ofzo.
Heb nog nooit een potje van 3 uur gehad. 1v1 duurt rond de 10-25 min, 2v2 ook wel zon beetje
4v4 custom games kunnen idd wel lang duren omdat mensen gaan turtelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
De meeste games van 1v1 en 2v2 duren rond een half uur, met soms uitschieters naar 3 kwartier. De 4vs4 potjes (op setons bijv.) duren gemiddeld een uur. Men zegt dat iedereen dan gaat turtelen, maar dit is echt niet het geval. De front man en de 2 daarachter moeten gewoon het midden controllen. Als je het midden niet hebt, gaat het gewoon fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Toch wel langere games dus? Ik dacht dat ze tegenwoordig (in FA dus) meer en sneller hogere techs gebruikte? Of valt dat wel weer mee?

op zich is 30minuten nog wel te doen, langere games vind ik meestal niet echt leukm duurt me te lang en te weinig actie :P

[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 25-02-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:56:
Toch wel langere games dus? Ik dacht dat ze tegenwoordig (in FA dus) meer en sneller hogere techs gebruikte? Of valt dat wel weer mee?
FA is niet echt meteen techen naar tech 2 zoals in het orgineel. Als je meteen naar tech 2 gaat verlies je van tech 1 door de grote hoeveelheden in FA, anders moet je maar eens wat replay bekijken van top spelers.

FA is dus rustig upgraden als je de mass hebt en je units kan blijven maken en natuurlijk in het begin offensief met je commander zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Seth_Chaos schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:31:
[...]

Dan kan je dit spel vergeten. Potjes van 3+ uur zijn meer gewoonte dan uitzondering.
Alleen mensen die het spel neit kunnen doen 3+ uur over een game. Jij dus.

Ik post hier even als 1 van de "top" FA spelers. 1v1 duurt tussen de 7-20 minuten. Varierend van de strat natuurlijk. De basis strat voor iedereen is spam op dit moment en dan langzaam tijdens het optechen met allerlei truukjes de tegenstander irriteren. (of gewoon outspammen). Echter hoef je niet te spammen, maar het truukje wat je dan doet moet dan zo goed zijn dat het je compleet sloopt (bv een goede lobo drop). TLO en TBO zijn meesters in het niet spammen en dan een hele goede strategy bedenken.

TIP: ga naar www.quadv.com en bekijk daar de live video verslagen. Daar zie je echt hoe het spel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:38:
Ja als de game met -10 loopt ofzo.
Heb nog nooit een potje van 3 uur gehad. 1v1 duurt rond de 10-25 min, 2v2 ook wel zon beetje
4v4 custom games kunnen idd wel lang duren omdat mensen gaan turtelen.
[OFFTOPIC]

Btw, ik heb nu ook cnc3. Dat spel heeft nog ergere nil ping problemen dan supcom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Hmmm. Zit te denken FA te gaan kopen maar jouw post brengt ineens weer het nil ping/ desyncd nachtmerries boven :)

Dinsdag heb ik weer een game pc, als die hier in de winkel ligt neem ik hem waarschijnlijk ff mee.
Zijn er veel custom games? Aangezien ik in SC ook nooit ranked speelde ga ik dit waarschijnlijk ook niet in FA doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:49:

Bij mij knalt ie er op een 81 KM altijd uit na een poosje, vaak al na een half uurtje (wat op een 81km kaart kort is, want dan zijn m'n spinnies nog niet klaar :) )op een 40 KM kaart gaat het áls het fout gaat met een BSOD de mist in (iets met m'n videokaart) maar meestal gaat een 40 km kaart probleemloos.
20km en kleiner spelen altijd probleemloos, zelfs met 8 spelers en 1000 units per team als limit met iedereen tegen de limiet aan blijft het spel gewoon lopen (grote prijzen voor snelheid kun je, zeker met wat AI erbij, volstrekt vergeten by the way)

Er zat tot niet al te lang terug een memory leak in ergens, waardoor na verloop van tijd het spel bokketraag werd. Dat leek te liggen aan bakken met units, maar als je herstarte en je skirmish herlaadde was het ineens over. Dat is nu gefixt en dit crash probleem blijf ik houden.

Core2Duo op 3ghz, 2 GB ram en een 8800ultra met 2 schermen, 300 GB vrij op de C schijf. SupCom is up to date met de laatste patches (gisteren nog gecheckt).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:03:
[...]

Bij mij knalt ie er op een 81 KM altijd uit na een poosje, vaak al na een half uurtje (wat op een 81km kaart kort is, want dan zijn m'n spinnies nog niet klaar :) )op een 40 KM kaart gaat het áls het fout gaat met een BSOD de mist in (iets met m'n videokaart) maar meestal gaat een 40 km kaart probleemloos.
20km en kleiner spelen altijd probleemloos, zelfs met 8 spelers en 1000 units per team als limit met iedereen tegen de limiet aan blijft het spel gewoon lopen (grote prijzen voor snelheid kun je, zeker met wat AI erbij, volstrekt vergeten by the way)

Er zat tot niet al te lang terug een memory leak in ergens, waardoor na verloop van tijd het spel bokketraag werd. Dat leek te liggen aan bakken met units, maar als je herstarte en je skirmish herlaadde was het ineens over. Dat is nu gefixt en dit crash probleem blijf ik houden.

Core2Duo op 3ghz, 2 GB ram en een 8800ultra met 2 schermen, 300 GB vrij op de C schijf. SupCom is up to date met de laatste patches (gisteren nog gecheckt).
Bedankt voor je reactie!
Ik heb ondertussen hier en daar nog wat gelezen over crashes met het spel en wat jij omschrijft is dus bij mij precies hetzelfde...
Met grote maps crashes, met kleiner niets!

Jammer, want die grote maps vind ik juist zo gaaf omdat je geen last hebt van die artillery.
Verder is het gewoon lomp vet met veel schepen!

Ik heb trouwens nooit last van traagheid :P

Q6600 @ 3,6 ghz, 3870x2 @ stock en pc6400 4-4-4-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:17:
Hmmm. Zit te denken FA te gaan kopen maar jouw post brengt ineens weer het nil ping/ desyncd nachtmerries boven :)

Dinsdag heb ik weer een game pc, als die hier in de winkel ligt neem ik hem waarschijnlijk ff mee.
Zijn er veel custom games? Aangezien ik in SC ook nooit ranked speelde ga ik dit waarschijnlijk ook niet in FA doen.
Ja, er zijn momenteel meer custom games dan ranked. Ik speel nu vooral ook non-stop custom tegen top spelers. Laat me dit zeggen, ik heb in FA minder nil ping problemen dan in cnc3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
Ik moet adler helemaal gelijk geven.
in C&C3 is het een wonder as ik een game kan joinen en in FA heb ik totaal geen problemen.
op een normale avond zijn er op ieder moment altijd wel 20+ games open die je kunt joinen
Van noob games tot really good. zo voor ieder wat wils.

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HugoBoss1985 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:02:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Ik heb ondertussen hier en daar nog wat gelezen over crashes met het spel en wat jij omschrijft is dus bij mij precies hetzelfde...
Met grote maps crashes, met kleiner niets!

Jammer, want die grote maps vind ik juist zo gaaf omdat je geen last hebt van die artillery.
Verder is het gewoon lomp vet met veel schepen!

Ik heb trouwens nooit last van traagheid :P

Q6600 @ 3,6 ghz, 3870x2 @ stock en pc6400 4-4-4-12.
Ik heb nooit last van Artie? Mijn tegenstander daarentegen... :+
D'r zijn gewoon mutators om lvl 3 artillery uit te schakelen, kun je lekker rioten zonder dat er iemand van 20 km verderop je basis in as legt. Maar ik snap wel wat je bedoelt :)
Ik denk dat er ergens een nummertje te groot wordt met diekaarten, maar welk... elke keer braaf op "Send error report" klikken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:13:
[...]

Ik heb nooit last van Artie? Mijn tegenstander daarentegen... :+
D'r zijn gewoon mutators om lvl 3 artillery uit te schakelen, kun je lekker rioten zonder dat er iemand van 20 km verderop je basis in as legt. Maar ik snap wel wat je bedoelt :)
Ik denk dat er ergens een nummertje te groot wordt met diekaarten, maar welk... elke keer braaf op "Send error report" klikken dan maar.
XP & vista kunnen maar 1,5GB geheugen per proces adresseren, als je daarboven komt crasht het spel. Er is een oplossing voor van MadBoris (op gpgnet/supcom forums) maar die doet het geloof ik niet onder vista.

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb sinds kort die gold edition gekocht,.. moet zeggen dat de HUD iig al Forged Allience erbij waard is :D,.. die van het origineel is echt waardeloos !

Vraagje over grote mappen. Zag een tijdje gelden zo'n wereld map 81km x 81 km geloof ik. Wanneer je zo'n custom map hebt,.. werkt de ai er ook nog op ? (om tegen te oefenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Frenzy_LS schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:24:
Ik heb sinds kort die gold edition gekocht,.. moet zeggen dat de HUD iig al Forged Allience erbij waard is :D,.. die van het origineel is echt waardeloos !

Vraagje over grote mappen. Zag een tijdje gelden zo'n wereld map 81km x 81 km geloof ik. Wanneer je zo'n custom map hebt,.. werkt de ai er ook nog op ? (om tegen te oefenen)
Die HUD is er met de eerste vanilla patch ofzo er al uitgehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Adlermann schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:43:
[...]

hehehe, lol. Na eerst Vanilla geinstalleerd te hebben ff gespeeld,... HUD was echt crap,.. toen erna dus FA,.. blij verrast dat de HUD een stuk beter was gemaakt. Ze hadden dat dus al wat eerder door :D.

De unit design vind ik wat minder geslaagd eigenlijk van deze serie. Voor mij zitten de coolste units bij UEF, en ook wat toffe shit in Cybran. Maar hou niet van die "alien" zweef dingen eigenlijk,.. de Serahpin zijn voor mij iig kwa unit design geen leuke aanvulling.
Geef mij maar meer "mechanische units" a la,. de "Core" en "Arm" uit TA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frenzy_LS schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:24:

Op bijna elke map speelt de AI in skirmish redelijk. de Map die jij noemt, World Domination, werkt ook best goed.
Kaarten met eenvoudige paden van spawn naar spawn en veel mass bij de spawn doen het vaak het best.
StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:00:
XP & vista kunnen maar 1,5GB geheugen per proces adresseren, als je daarboven komt crasht het spel. Er is een oplossing voor van MadBoris (op gpgnet/supcom forums) maar die doet het geloof ik niet onder vista.
Ik gebruik geen Vista, dus dit is voor mij prima. Ik ga er eens naar kijken, dank je wel!

http://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=12&t=54756
Dit postje, nummero 3: als je FA koopt zit het in de enigen. Drie keer raden wat ik nét besteld heb :)

http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=267
De post van MadBoris

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Nu online

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:10:
[...]

Op bijna elke map speelt de AI in skirmish redelijk. de Map die jij noemt, World Domination, werkt ook best goed.
Kaarten met eenvoudige paden van spawn naar spawn en veel mass bij de spawn doen het vaak het best.

[...]

Ik gebruik geen Vista, dus dit is voor mij prima. Ik ga er eens naar kijken, dank je wel!

http://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=12&t=54756
Dit postje, nummero 3: als je FA koopt zit het in de enigen. Drie keer raden wat ik nét besteld heb :)

http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=267
De post van MadBoris
Je bent de man!
Van het weekend ga ik eens proberen of die fix helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen, bij voorkeur met een bijgewerkte startpost? :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 12:26
Vandaag gekocht.
Limited Edition Cybran Faction Pack, 15 euro..foutje bij bartsmit, ze waren vergeten de juiste prijs erop te plakken :D

• TheJVH
Die madborris patch werkt ook op Vista, been there, done that ;) .

Daarnet op Fields of Isis, 20 mins no rush, samen met een maat op TeamSpeak. Potje duurde 37 mins:
Eerst keihard techen naar T3, 1 spin maken. In vorige games hadden we al 3 keer iedereen geslacht met 2 spiders, dus we dachten, laten we het spannend houden: Eerst 1 spin gemaakt, toen nog 1tje. Toen kwam er een megalith, en toen nog maar een spin. Nuke erbij, en ik ben klaar. De T4's in het midden gezet, en ook de mass aan zijn kant gepakt (aangezien de vijand het niet pakte). Daar een T2 basis gebouwd met Tactical missiles, en toen zijn legertje aan gort geschoten. Vond hij niet leuk, dus hij aanvallen met zijn T3 gunships (hij was UEF), allemaal geslacht met iets van 100/150 supriority Fighters. Toen in de chat zegt: You will pay for that. Toen was het feest: Eerst de nuke gegooit, toen aangevallen met in totaal:
6 spinnen, 2 megaliths, 100 SP Fighters, en nog een nuke. En dat allemaal in 37 minuten.
Replay: Zoek in de vault naar de speler ''Killzone360'', en dan is het de laatste replay met comment iets in de trant van ''we had some fun while playing with the enemy''.

@Terr: Ik wil best een nieuw deel maken met een bijgewerkte SP, maar dat doe ik dan morgen, en daar wil ik wel even de tijd voor nemen, aangezien het m'n eerste TS wordt ;) .

• evilpin0
Adlermann schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:43:
[...]

Klopt heb altijd SC altijd met de minimal hud gespeelt, pas toen dit erin werd gezet heb ik hem orgineel gekocht. Met de standard hud kan (wil) ik niet spelen.

De hud in FA is net wat beter nog

• TheJVH
Hier verder ;) .
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste