Die madborris patch werkt ook op Vista, been there, done that

.
Daarnet op Fields of Isis, 20 mins no rush, samen met een maat op TeamSpeak. Potje duurde 37 mins:
Eerst keihard techen naar T3, 1 spin maken. In vorige games hadden we al 3 keer iedereen geslacht met 2 spiders, dus we dachten, laten we het spannend houden: Eerst 1 spin gemaakt, toen nog 1tje. Toen kwam er een megalith, en toen nog maar een spin. Nuke erbij, en ik ben klaar. De T4's in het midden gezet, en ook de mass aan zijn kant gepakt (aangezien de vijand het niet pakte). Daar een T2 basis gebouwd met Tactical missiles, en toen zijn legertje aan gort geschoten. Vond hij niet leuk, dus hij aanvallen met zijn T3 gunships (hij was UEF), allemaal geslacht met iets van 100/150 supriority Fighters. Toen in de chat zegt: You will pay for that. Toen was het feest: Eerst de nuke gegooit, toen aangevallen met in totaal:
6 spinnen, 2 megaliths, 100 SP Fighters, en nog een nuke. En dat allemaal in 37 minuten.
Replay: Zoek in de vault naar de speler ''Killzone360'', en dan is het de laatste replay met comment iets in de trant van ''we had some fun while playing with the enemy''.
@Terr: Ik wil best een nieuw deel maken met een bijgewerkte SP, maar dat doe ik dan morgen, en daar wil ik wel even de tijd voor nemen, aangezien het m'n eerste TS wordt

.