Dat bedoel ik met sim rate (de similatie snelheid). Maar ja, om het spel speelbaar te houden gaat de sim rate dus omlaag. Maar op jouw pc moet je in principe in een 4v4 online niet een negatieve simulatiesnelheid krijgen. Met de AI wel. 4 cheat ai trekt mijn simulatiesnelheid naar -5 / -7 (C2D 6550).
Dank voor je reply! Ik zal nog eens kijken op de site van nVidia, maar volgens mij heb ik wel de nieuwste drivers. Inderdaad, ik zette taakbeheer aan, ging dan een tijdje spelen, en dan keek ik. Nu heb ik trouwens wel een core maximizer, dan wordt het spel wel 'verdeeld' over de cores (bekijk ik op dezelfde manier als eerder beschreven), maar in FPS maakt dat niets uit.Seth_Chaos schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:18:
[...]
En hoe bekijk je dit in taakbeheer? Laat je taakbeheer op de achtergrond draaien? Als je het spel minimaliseerd schiet het spel automatisch terug naar 1 core. Laat taakbeheer op de achtergrond draaien en bekijk vervolgens de grafieken. Dan zul je zien dat hij meerdere cores gebruikt. Je FPS heeft trouwens weinig van doen met je processor, maar met je videokaart. Heb je al andere drivers geprobeerd?
En heb je dit in skirmish of in multiplayer games? De eerste 2 minuten van een multiplayer game is het spel druk met syncen tussen de verschillende pc's.
De projectielen van je units zijn ook erg GPU en CPU intensief. Die worden als apparte objecten gerenderd. Met een aantal raketvurende units in je scherm zit je al gauw aan de 4 a 5 honderd objecten in je scherm.
Verwijderd
Wie heeft er zin in team rankend game? ben net nieuw hier in dus scheldt me niet uit als verkeerd doe.
meldt je aan ^^
meldt je aan ^^
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 18:00 ]
Ga eerst maar ff customes spelen want mensen die ranked spelen zijn meestal wel ervaren en ervaring bouw je langzaam op in dit spel want er zijn heel veel mogelijkheden.
Speel je de addon of vanilla?
Moet zelf ook maar eens de addon op de kop gaan tikken als ik hem ooit zie voor een mooi prijsje.
Moet zelf ook maar eens de addon op de kop gaan tikken als ik hem ooit zie voor een mooi prijsje.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
je ziet FA juist steeds minder. De Gold Edition (SupCom+FA) is echter nog steeds online te bestellen voor € 28.
Net had ik een crash tijdens een skirmish game met 3 ai players en ik.
Het was één van de twee grootste kaarten, spel liep zonder probleem.
Ineens een crash naar desktop met een aantal meldingen waaronder:
"pure virtual function call" en "check that you have enough room in your temp folder" (of iets wat daarop leek.)
Weet iemand waardoor dit kwam en of dit in de toekomst te voorkomen is?
Pas heb ik met mijn vriendin een multiplayer lan game gedaan waarbij we tegen 1 ai speelden, en we konden het tot het eind doorspelen.
Dat was wel op een kleinere kaart.
"pure virtual function call" en "check that you have enough room in your temp folder" (of iets wat daarop leek.)
Pas heb ik met mijn vriendin een multiplayer lan game gedaan waarbij we tegen 1 ai speelden, en we konden het tot het eind doorspelen.
Ik keek pas naar mijn saved games map en die bleek 4-5 gig in te nemen (!) terwijl ik maar iets van 20 savegames heb. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar misschien slaat supcom de saves eerst op in je temp map en kopieert ze daarna naar de saved games map zonder ze daarna weer uit de temp map te verwijderen zodat je dit handmatig moet doen.HugoBoss1985 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:49:
Tip: Probeer in skirmish battles binnen 25 minuten een experimental bot te bouwen, en tegelijk de aanvallen op te vangen van een adaptive A.I. Dan zit je redelijk on par met de online community.evilpin0 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:28:
Ga eerst maar ff customes spelen want mensen die ranked spelen zijn meestal wel ervaren en ervaring bouw je langzaam op in dit spel want er zijn heel veel mogelijkheden.
klopt, savegames zijn (belachelijk) groot!T020 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:54:
[...]
Ik keek pas naar mijn saved games map en die bleek 4-5 gig in te nemen (!) terwijl ik maar iets van 20 savegames heb. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar misschien slaat supcom de saves eerst op in je temp map en kopieert ze daarna naar de saved games map zonder ze daarna weer uit de temp map te verwijderen zodat je dit handmatig moet doen.
saves worden opgeslagen in je persoonlijke folder (dus mijn documenten). weet niet of daar een maximum voor gereserveert is op je C schijf, of dat je C schijf vol is
Battle.net Spud#2543
Bedankt voor je reply!T020 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:54:
[...]
Ik keek pas naar mijn saved games map en die bleek 4-5 gig in te nemen (!) terwijl ik maar iets van 20 savegames heb. Ik weet niet zeker of dit klopt, maar misschien slaat supcom de saves eerst op in je temp map en kopieert ze daarna naar de saved games map zonder ze daarna weer uit de temp map te verwijderen zodat je dit handmatig moet doen.
Ik had mijn game nog niet opgeslagen toen het vast liep... sterker nog: ik had nog helemaal geen savegames.
Dus daar heeft het denk ik niet mee te maken.
o ok... misschien dat supcom dan je temp map voor andere dingen gebruiktHugoBoss1985 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:35:
[...]
Bedankt voor je reply!
Ik had mijn game nog niet opgeslagen toen het vast liep... sterker nog: ik had nog helemaal geen savegames.
Dus daar heeft het denk ik niet mee te maken.
Die neemt bij mij vrijwel constant 0 bytes in.T020 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:22:
[...]
o ok... misschien dat supcom dan je temp map voor andere dingen gebruiktheb je gekeken hoeveel ruimte je temp map nu inneemt?
Ik gebruik meerdere keren per dag crap cleaner.
ik kan verder geen oorzaak bedenken, ik heb op google gekeken maar kon zelf niks vinden.HugoBoss1985 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:27:
[...]
Die neemt bij mij vrijwel constant 0 bytes in.
Ik gebruik meerdere keren per dag crap cleaner.
heb je wel de laatste update?
Aangezien je geen DM of email adres op tweakers hebt, waar heb jij hem voor die prijs gezien dan? Ik heb zitten zoeken maar nergens voor die prijs kunnen vindenM411007 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:36:
je ziet FA juist steeds minder. De Gold Edition (SupCom+FA) is echter nog steeds online te bestellen voor € 28.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Dat is echt heel raar, ik heb een tijd geleden websites afgestruind om dus FA + Sup com te kopen. Maar bij amerikaanse en buitenlandse sites was het elke keer:
This software can only be shipped to US (of dus UK) and not outside these countries. Was ook het geval bij play.com.
Maar volgens mij is dat nu niet het geval..
Sowieso vraag ik me af waarom je deze game bijv niet kan kopen bij direct2drive.com als europeaan. Misschien te slimme AI?
[edit]
Ah, ik ben toch niet abuis:
This software can only be shipped to US (of dus UK) and not outside these countries. Was ook het geval bij play.com.
Sowieso vraag ik me af waarom je deze game bijv niet kan kopen bij direct2drive.com als europeaan. Misschien te slimme AI?
[edit]
Verder zijn ze online in nederland altijd 39 euro.This item can only be delivered to a UK address.
Supreme Commander: Gold Edition (PC Games)
PC
[ Voor 19% gewijzigd door Wiebbe op 23-02-2008 15:14 ]
Behalve hier en dit is denk ik niet de enige plek.Wiebbe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Verder zijn ze online in nederland altijd 39 euro.
[ Voor 7% gewijzigd door m277755 op 23-02-2008 22:39 ]
Ja ok, het gaat me er ook niet om dat jullie me een winkel geven waar ik het 4 euro goedkoper kan kopen ofzo 
Wel bedankt, maar vooral waarom je supreme commander alleen lokaal mag halen? Ik koop graag games via internet, vooral steam en direct2drive, maar supreme commander mag dus niet via het internet, verbaasde me
Wel bedankt, maar vooral waarom je supreme commander alleen lokaal mag halen? Ik koop graag games via internet, vooral steam en direct2drive, maar supreme commander mag dus niet via het internet, verbaasde me
Je moet even de prijs van ponden op euro's zetten, dan kan het wel.Wiebbe schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:11:
Dat is echt heel raar, ik heb een tijd geleden websites afgestruind om dus FA + Sup com te kopen. Maar bij amerikaanse en buitenlandse sites was het elke keer:
[edit]
[...]
Verder zijn ze online in nederland altijd 39 euro.
Om een of andere reden mag je bij play altijd alleen iets bestellen voor NL als je in euro's betaalt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Bedankt, ik probeerde juist niet dit topic een draai te geven van "waar kan ik hem het goedkoopste kopen".
Even inhoudelijk op de game maar dan
Ik wil FA vooral kopen omdat ik een leuke competitieve game online zoek, meeste games nu zijn niet echt boeiend online of je moet er voor betalen. Supcom zelf heb ik wel veel gespeeld tijdens de beta en vond ik ook lekker spelen, alleen was de gameplay wel aardig herhalend qua tactiek ed.
Hoe erg is dit nou precies veranderd met FA? Ikl heb aardig veel goede dingen gelezen, over de expansion, beetje zoals The frozen throne, warcraft 3 goed heeft aangepast.
Speelt het nu sneller? Of juist langzamer? Ik hou wel van hectische snelle games van rond 10/15 minuten, beetje als C&C generals was
Ik wil FA vooral kopen omdat ik een leuke competitieve game online zoek, meeste games nu zijn niet echt boeiend online of je moet er voor betalen. Supcom zelf heb ik wel veel gespeeld tijdens de beta en vond ik ook lekker spelen, alleen was de gameplay wel aardig herhalend qua tactiek ed.
Hoe erg is dit nou precies veranderd met FA? Ikl heb aardig veel goede dingen gelezen, over de expansion, beetje zoals The frozen throne, warcraft 3 goed heeft aangepast.
Speelt het nu sneller? Of juist langzamer? Ik hou wel van hectische snelle games van rond 10/15 minuten, beetje als C&C generals was
Dan kan je dit spel vergeten. Potjes van 3+ uur zijn meer gewoonte dan uitzondering.Wiebbe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:35:
Bedankt, ik probeerde juist niet dit topic een draai te geven van "waar kan ik hem het goedkoopste kopen".
Ja als de game met -10 loopt ofzo.
Heb nog nooit een potje van 3 uur gehad. 1v1 duurt rond de 10-25 min, 2v2 ook wel zon beetje
4v4 custom games kunnen idd wel lang duren omdat mensen gaan turtelen.
Heb nog nooit een potje van 3 uur gehad. 1v1 duurt rond de 10-25 min, 2v2 ook wel zon beetje
De meeste games van 1v1 en 2v2 duren rond een half uur, met soms uitschieters naar 3 kwartier. De 4vs4 potjes (op setons bijv.) duren gemiddeld een uur. Men zegt dat iedereen dan gaat turtelen, maar dit is echt niet het geval. De front man en de 2 daarachter moeten gewoon het midden controllen. Als je het midden niet hebt, gaat het gewoon fout...
Toch wel langere games dus? Ik dacht dat ze tegenwoordig (in FA dus) meer en sneller hogere techs gebruikte? Of valt dat wel weer mee?
op zich is 30minuten nog wel te doen, langere games vind ik meestal niet echt leukm duurt me te lang en te weinig actie
op zich is 30minuten nog wel te doen, langere games vind ik meestal niet echt leukm duurt me te lang en te weinig actie
[ Voor 31% gewijzigd door Wiebbe op 25-02-2008 14:03 ]
FA is niet echt meteen techen naar tech 2 zoals in het orgineel. Als je meteen naar tech 2 gaat verlies je van tech 1 door de grote hoeveelheden in FA, anders moet je maar eens wat replay bekijken van top spelers.Wiebbe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:56:
Toch wel langere games dus? Ik dacht dat ze tegenwoordig (in FA dus) meer en sneller hogere techs gebruikte? Of valt dat wel weer mee?
FA is dus rustig upgraden als je de mass hebt en je units kan blijven maken en natuurlijk in het begin offensief met je commander zijn
Alleen mensen die het spel neit kunnen doen 3+ uur over een game. Jij dus.Seth_Chaos schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:31:
[...]
Dan kan je dit spel vergeten. Potjes van 3+ uur zijn meer gewoonte dan uitzondering.
Ik post hier even als 1 van de "top" FA spelers. 1v1 duurt tussen de 7-20 minuten. Varierend van de strat natuurlijk. De basis strat voor iedereen is spam op dit moment en dan langzaam tijdens het optechen met allerlei truukjes de tegenstander irriteren. (of gewoon outspammen). Echter hoef je niet te spammen, maar het truukje wat je dan doet moet dan zo goed zijn dat het je compleet sloopt (bv een goede lobo drop). TLO en TBO zijn meesters in het niet spammen en dan een hele goede strategy bedenken.
TIP: ga naar www.quadv.com en bekijk daar de live video verslagen. Daar zie je echt hoe het spel gespeeld wordt.
[OFFTOPIC]evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:38:
Ja als de game met -10 loopt ofzo.
Btw, ik heb nu ook cnc3. Dat spel heeft nog ergere nil ping problemen dan supcom
Hmmm. Zit te denken FA te gaan kopen maar jouw post brengt ineens weer het nil ping/ desyncd nachtmerries boven 
Dinsdag heb ik weer een game pc, als die hier in de winkel ligt neem ik hem waarschijnlijk ff mee.
Zijn er veel custom games? Aangezien ik in SC ook nooit ranked speelde ga ik dit waarschijnlijk ook niet in FA doen.
Dinsdag heb ik weer een game pc, als die hier in de winkel ligt neem ik hem waarschijnlijk ff mee.
Zijn er veel custom games? Aangezien ik in SC ook nooit ranked speelde ga ik dit waarschijnlijk ook niet in FA doen.
Verwijderd
Bij mij knalt ie er op een 81 KM altijd uit na een poosje, vaak al na een half uurtje (wat op een 81km kaart kort is, want dan zijn m'n spinnies nog niet klaarHugoBoss1985 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:49:
20km en kleiner spelen altijd probleemloos, zelfs met 8 spelers en 1000 units per team als limit met iedereen tegen de limiet aan blijft het spel gewoon lopen (grote prijzen voor snelheid kun je, zeker met wat AI erbij, volstrekt vergeten by the way)
Er zat tot niet al te lang terug een memory leak in ergens, waardoor na verloop van tijd het spel bokketraag werd. Dat leek te liggen aan bakken met units, maar als je herstarte en je skirmish herlaadde was het ineens over. Dat is nu gefixt en dit crash probleem blijf ik houden.
Core2Duo op 3ghz, 2 GB ram en een 8800ultra met 2 schermen, 300 GB vrij op de C schijf. SupCom is up to date met de laatste patches (gisteren nog gecheckt).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 18:07 ]
Bedankt voor je reactie!Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:03:
[...]
Bij mij knalt ie er op een 81 KM altijd uit na een poosje, vaak al na een half uurtje (wat op een 81km kaart kort is, want dan zijn m'n spinnies nog niet klaar)op een 40 KM kaart gaat het áls het fout gaat met een BSOD de mist in (iets met m'n videokaart) maar meestal gaat een 40 km kaart probleemloos.
20km en kleiner spelen altijd probleemloos, zelfs met 8 spelers en 1000 units per team als limit met iedereen tegen de limiet aan blijft het spel gewoon lopen (grote prijzen voor snelheid kun je, zeker met wat AI erbij, volstrekt vergeten by the way)
Er zat tot niet al te lang terug een memory leak in ergens, waardoor na verloop van tijd het spel bokketraag werd. Dat leek te liggen aan bakken met units, maar als je herstarte en je skirmish herlaadde was het ineens over. Dat is nu gefixt en dit crash probleem blijf ik houden.
Core2Duo op 3ghz, 2 GB ram en een 8800ultra met 2 schermen, 300 GB vrij op de C schijf. SupCom is up to date met de laatste patches (gisteren nog gecheckt).
Ik heb ondertussen hier en daar nog wat gelezen over crashes met het spel en wat jij omschrijft is dus bij mij precies hetzelfde...
Met grote maps crashes, met kleiner niets!
Jammer, want die grote maps vind ik juist zo gaaf omdat je geen last hebt van die artillery.
Verder is het gewoon lomp vet met veel schepen!
Ik heb trouwens nooit last van traagheid
Q6600 @ 3,6 ghz, 3870x2 @ stock en pc6400 4-4-4-12.
Ja, er zijn momenteel meer custom games dan ranked. Ik speel nu vooral ook non-stop custom tegen top spelers. Laat me dit zeggen, ik heb in FA minder nil ping problemen dan in cnc3!evilpin0 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:17:
Hmmm. Zit te denken FA te gaan kopen maar jouw post brengt ineens weer het nil ping/ desyncd nachtmerries boven
Ik moet adler helemaal gelijk geven.
in C&C3 is het een wonder as ik een game kan joinen en in FA heb ik totaal geen problemen.
op een normale avond zijn er op ieder moment altijd wel 20+ games open die je kunt joinen
Van noob games tot really good. zo voor ieder wat wils.
in C&C3 is het een wonder as ik een game kan joinen en in FA heb ik totaal geen problemen.
op een normale avond zijn er op ieder moment altijd wel 20+ games open die je kunt joinen
Van noob games tot really good. zo voor ieder wat wils.
www.bigclan.co.uk
Verwijderd
Ik heb nooit last van Artie? Mijn tegenstander daarentegen...HugoBoss1985 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:02:
[...]
Bedankt voor je reactie!
Ik heb ondertussen hier en daar nog wat gelezen over crashes met het spel en wat jij omschrijft is dus bij mij precies hetzelfde...
Met grote maps crashes, met kleiner niets!
Jammer, want die grote maps vind ik juist zo gaaf omdat je geen last hebt van die artillery.
Verder is het gewoon lomp vet met veel schepen!
Ik heb trouwens nooit last van traagheid
Q6600 @ 3,6 ghz, 3870x2 @ stock en pc6400 4-4-4-12.
D'r zijn gewoon mutators om lvl 3 artillery uit te schakelen, kun je lekker rioten zonder dat er iemand van 20 km verderop je basis in as legt. Maar ik snap wel wat je bedoelt
Ik denk dat er ergens een nummertje te groot wordt met diekaarten, maar welk... elke keer braaf op "Send error report" klikken dan maar.
XP & vista kunnen maar 1,5GB geheugen per proces adresseren, als je daarboven komt crasht het spel. Er is een oplossing voor van MadBoris (op gpgnet/supcom forums) maar die doet het geloof ik niet onder vista.Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:13:
[...]
Ik heb nooit last van Artie? Mijn tegenstander daarentegen...
D'r zijn gewoon mutators om lvl 3 artillery uit te schakelen, kun je lekker rioten zonder dat er iemand van 20 km verderop je basis in as legt. Maar ik snap wel wat je bedoelt
Ik denk dat er ergens een nummertje te groot wordt met diekaarten, maar welk... elke keer braaf op "Send error report" klikken dan maar.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb sinds kort die gold edition gekocht,.. moet zeggen dat de HUD iig al Forged Allience erbij waard is
,.. die van het origineel is echt waardeloos !
Vraagje over grote mappen. Zag een tijdje gelden zo'n wereld map 81km x 81 km geloof ik. Wanneer je zo'n custom map hebt,.. werkt de ai er ook nog op ? (om tegen te oefenen)
Vraagje over grote mappen. Zag een tijdje gelden zo'n wereld map 81km x 81 km geloof ik. Wanneer je zo'n custom map hebt,.. werkt de ai er ook nog op ? (om tegen te oefenen)
Die HUD is er met de eerste vanilla patch ofzo er al uitgehaaldFrenzy_LS schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:24:
Ik heb sinds kort die gold edition gekocht,.. moet zeggen dat de HUD iig al Forged Allience erbij waard is,.. die van het origineel is echt waardeloos !
hehehe, lol. Na eerst Vanilla geinstalleerd te hebben ff gespeeld,... HUD was echt crap,.. toen erna dus FA,.. blij verrast dat de HUD een stuk beter was gemaakt. Ze hadden dat dus al wat eerder doorAdlermann schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:43:
[...]
Die HUD is er met de eerste vanilla patch ofzo er al uitgehaald
De unit design vind ik wat minder geslaagd eigenlijk van deze serie. Voor mij zitten de coolste units bij UEF, en ook wat toffe shit in Cybran. Maar hou niet van die "alien" zweef dingen eigenlijk,.. de Serahpin zijn voor mij iig kwa unit design geen leuke aanvulling.
Geef mij maar meer "mechanische units" a la,. de "Core" en "Arm" uit TA
Verwijderd
Op bijna elke map speelt de AI in skirmish redelijk. de Map die jij noemt, World Domination, werkt ook best goed.Frenzy_LS schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:24:
Ik heb sinds kort die gold edition gekocht,.. moet zeggen dat de HUD iig al Forged Allience erbij waard is,.. die van het origineel is echt waardeloos !
Kaarten met eenvoudige paden van spawn naar spawn en veel mass bij de spawn doen het vaak het best.
Ik gebruik geen Vista, dus dit is voor mij prima. Ik ga er eens naar kijken, dank je wel!StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:00:
XP & vista kunnen maar 1,5GB geheugen per proces adresseren, als je daarboven komt crasht het spel. Er is een oplossing voor van MadBoris (op gpgnet/supcom forums) maar die doet het geloof ik niet onder vista.
http://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=12&t=54756
Dit postje, nummero 3: als je FA koopt zit het in de enigen. Drie keer raden wat ik nét besteld heb
http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=267
De post van MadBoris
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 17:27 ]
Je bent de man!Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:10:
[...]
Op bijna elke map speelt de AI in skirmish redelijk. de Map die jij noemt, World Domination, werkt ook best goed.
Kaarten met eenvoudige paden van spawn naar spawn en veel mass bij de spawn doen het vaak het best.
[...]
Ik gebruik geen Vista, dus dit is voor mij prima. Ik ga er eens naar kijken, dank je wel!
http://techreport.com/forums/viewtopic.php?f=12&t=54756
Dit postje, nummero 3: als je FA koopt zit het in de enigen. Drie keer raden wat ik nét besteld heb
http://forums.gaspowered.com/viewtopic.php?t=267
De post van MadBoris
Van het weekend ga ik eens proberen of die fix helpt.
Verwijderd
Wie voelt zich geroepen om een nieuw deel te openen, bij voorkeur met een bijgewerkte startpost?
Vandaag gekocht.
Limited Edition Cybran Faction Pack, 15 euro..foutje bij bartsmit, ze waren vergeten de juiste prijs erop te plakken
Limited Edition Cybran Faction Pack, 15 euro..foutje bij bartsmit, ze waren vergeten de juiste prijs erop te plakken
Die madborris patch werkt ook op Vista, been there, done that
.
Daarnet op Fields of Isis, 20 mins no rush, samen met een maat op TeamSpeak. Potje duurde 37 mins:
Eerst keihard techen naar T3, 1 spin maken. In vorige games hadden we al 3 keer iedereen geslacht met 2 spiders, dus we dachten, laten we het spannend houden: Eerst 1 spin gemaakt, toen nog 1tje. Toen kwam er een megalith, en toen nog maar een spin. Nuke erbij, en ik ben klaar. De T4's in het midden gezet, en ook de mass aan zijn kant gepakt (aangezien de vijand het niet pakte). Daar een T2 basis gebouwd met Tactical missiles, en toen zijn legertje aan gort geschoten. Vond hij niet leuk, dus hij aanvallen met zijn T3 gunships (hij was UEF), allemaal geslacht met iets van 100/150 supriority Fighters. Toen in de chat zegt: You will pay for that. Toen was het feest: Eerst de nuke gegooit, toen aangevallen met in totaal:
6 spinnen, 2 megaliths, 100 SP Fighters, en nog een nuke. En dat allemaal in 37 minuten.
Replay: Zoek in de vault naar de speler ''Killzone360'', en dan is het de laatste replay met comment iets in de trant van ''we had some fun while playing with the enemy''.
@Terr: Ik wil best een nieuw deel maken met een bijgewerkte SP, maar dat doe ik dan morgen, en daar wil ik wel even de tijd voor nemen, aangezien het m'n eerste TS wordt
.
Daarnet op Fields of Isis, 20 mins no rush, samen met een maat op TeamSpeak. Potje duurde 37 mins:
Eerst keihard techen naar T3, 1 spin maken. In vorige games hadden we al 3 keer iedereen geslacht met 2 spiders, dus we dachten, laten we het spannend houden: Eerst 1 spin gemaakt, toen nog 1tje. Toen kwam er een megalith, en toen nog maar een spin. Nuke erbij, en ik ben klaar. De T4's in het midden gezet, en ook de mass aan zijn kant gepakt (aangezien de vijand het niet pakte). Daar een T2 basis gebouwd met Tactical missiles, en toen zijn legertje aan gort geschoten. Vond hij niet leuk, dus hij aanvallen met zijn T3 gunships (hij was UEF), allemaal geslacht met iets van 100/150 supriority Fighters. Toen in de chat zegt: You will pay for that. Toen was het feest: Eerst de nuke gegooit, toen aangevallen met in totaal:
6 spinnen, 2 megaliths, 100 SP Fighters, en nog een nuke. En dat allemaal in 37 minuten.
Replay: Zoek in de vault naar de speler ''Killzone360'', en dan is het de laatste replay met comment iets in de trant van ''we had some fun while playing with the enemy''.
@Terr: Ik wil best een nieuw deel maken met een bijgewerkte SP, maar dat doe ik dan morgen, en daar wil ik wel even de tijd voor nemen, aangezien het m'n eerste TS wordt
Klopt heb altijd SC altijd met de minimal hud gespeelt, pas toen dit erin werd gezet heb ik hem orgineel gekocht. Met de standard hud kan (wil) ik niet spelen.Adlermann schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:43:
[...]
Die HUD is er met de eerste vanilla patch ofzo er al uitgehaald
De hud in FA is net wat beter nog
Hier verder
.