[RTS] Supreme Commander - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 24.353 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:42
Haay schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:59:
[...]

Ja, sorry, bedoelde ik ook. Had ff de verkeerde naam gebruikt. Maar wil je Mercy spam doen, dan moet je daar dus echt bewust voor kiezen begrijp ik? Ik bedoel, dan moet je gewoon meerdere T3 airfactories neerzetten en geassisteerd door engineers so snel mogelijk Mercies uitpoepen zodat je een groep van x aantal naar één target kunt sturen?
1 t2 airfactory is genoeg. Typische mercy spam aanval gaat als volgt: Je scout slechte air defense, tech je airfactory meteen naar t2 met zoveel mogelijk engineers, een mercy is maar 300 mass dus je kunt mt 10 engineers oid als je al je fabrieken op pauze zet vrij snel 4 mercies hebben (genoeg voor aeon en cybran) of 5 (om een uef commander stuk te krijgen). Scout nog een keer, val de interceptors aan die hij heeft en lok ze weg en waypoint je mercies om de nog aanwezige verdediging heen. gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
tijd voor een nieuw topic?

• Adlermann
Voor de liefhebbers ik (Spatzie in deze game) was de agressieve speler en mijn tegenstander de eco spammer, eco wise liep ik flink achter. Op het einde word ikaangevallen door a) czars, b)tempests, c t3 battleships en ik hoor een nuke launch detected bericht terwijl ik geen anti nuke heb.. Hoe zal ik dit toch winnen, als ik dit nog kan winnen :)

http://sinas.rename-it.nl...-1.SupremeCommanderReplay

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:57

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Adlermann schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:07:
Voor de liefhebbers ik (Spatzie in deze game) was de agressieve speler en mijn tegenstander de eco spammer, eco wise liep ik flink achter. Op het einde word ikaangevallen door a) czars, b)tempests, c t3 battleships en ik hoor een nuke launch detected bericht terwijl ik geen anti nuke heb.. Hoe zal ik dit toch winnen, als ik dit nog kan winnen :)

http://sinas.rename-it.nl...-1.SupremeCommanderReplay
nice one :)

had je die anti nuker nou wel op tijd klaar??

Battle.net Spud#2543

• Adlermann
ja ;)

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mooie replay wel, tis dat ik weet dat je met zo veel dingen tegelijk bezig bent dat je gewoon sommige units te snel dood laat gaan, maar wat me bij jou wel erg opviel is dat je paar eilanden bebouwt, maar er dan geen AA neer zet (eigenlijk zowiezo maar vrij weinig). Je gebouwen worden zo simpel afgemaakt door een klein legertje gunships...

zelfde truukje had je ook bij hem kunnen doen trouwens.

Ik ben zelf niet echt heel goed in online spel, wil wel wat vaker gaan doen, maar ik ben meer een turtlers en ingraver, dus misschien dat ik poep praat hoor :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
De FA open beta is begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Jippie!

Fileplanet is traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik kan m hier op mn werk niet eens downloaden vanwege proxy geneuzel :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

We hebben tegenwoordig een torrent

Dit is niet een gekraakte versie, maar gewoon hetzelfde als wat iedereen ook van fileplanet kan halen. Je hebt dus ook een beta key nodig om hem te kunnen spelen. Ik heb er gelukkig een kunnen bemachtigen. Je kan nog steedsIk heb me vannacht bezig gehouden met de beta en ik ben het (voorlopig iig) helemaal met adlermann eens: het is echt leuk.

Ik weet nog niet helemaal wat ik wel en niet mag zeggen, dus ik hou me voorlopig maar even stil over specifieke units en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Kan je de Beta alleen maar spelen door middel van een key te bemachtigen (door middel van toernooien enzo?) of is deze open beta voor iedereen die het wil proberen ?

zal vast niet zo zijn maar goed.....

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Fileplanet krijgt/heeft ook 50.000 keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarvoor moet je alleen wel lid van de founders club zijn, à $9,95 per maand. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
m277755 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:08:
We hebben tegenwoordig een torrent

Dit is niet een gekraakte versie, maar gewoon hetzelfde als wat iedereen ook van fileplanet kan halen. Je hebt dus ook een beta key nodig om hem te kunnen spelen. Ik heb er gelukkig een kunnen bemachtigen. Je kan nog steedsIk heb me vannacht bezig gehouden met de beta en ik ben het (voorlopig iig) helemaal met adlermann eens: het is echt leuk.

Ik weet nog niet helemaal wat ik wel en niet mag zeggen, dus ik hou me voorlopig maar even stil over specifieke units en dergelijke.
Ik heb inmiddels al via een vriend van me met een snelle lijn de file ter beschikking gekregen :) De beta key heb ik van Fileplanet dus vanavond ga ik me flink bezig houden met de uitbreiding en de nieuwe units :D

Btw .... is het SP of MP ? Niet dat dat verder uit maakt maar om even mijn info compleet te krijgen. Kon er niets over vinden namelijk.
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:38:
Daarvoor moet je alleen wel lid van de founders club zijn, à $9,95 per maand. :/
Voor $19.99 heb je 3 maanden Founders Club en met de huidige dollarkoers ... hoeveel is dat nou in euro's ?! :D

[ Voor 12% gewijzigd door redfoxert op 03-10-2007 11:45 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:38:
euh, volgens mij onder dezelfde voorwaarden als de originele beta, dus voor iedereen!
[edit]

Op termijn dus, nu nogn iet.

[ Voor 6% gewijzigd door Adlermann op 03-10-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:43:
Voor $19.99 heb je 3 maanden Founders Club en met de huidige dollarkoers ... hoeveel is dat nou in euro's ?! :D
Voor een dienst die op wat exclusieve beta's na niets meer bied ten opzichte van gratis sites? Te veel. Beta's zijn leuk, maar ik ga geen geld betalen om een game die niet af is wat eerder te mogen spelen. Dan wacht ik wel tot de volledige versie uit is.
Gelukkig doet GPG niet aan fileplanet exclusive beta's en is het gewoon een kwestie van geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Sowieso snap ik niet dat zoveel publishers fileplanet gebruiken voor beta’s en ik snap al helemaal niet dat er mensen betalen om demo’s te downloaden, gamershell ect voldoet prima.
Ze graaien volgens mij ook echt flink naast de doelgroep elke keer, welke die hard pc gamer gebruikt nou fp?

Achja ik vermaak me dubbel en dwars wel met WiC totdat FA uit is, beter gezegt WiC is echt een verademing als je custom supcom games gewend bent. Eindelijk eens geen gezeik met laggers/disconnecters/desyncs/lang wachten tot de game vol is. Dubbel klik en gaan met de banaan for live.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:23:
Sowieso snap ik niet dat zoveel publishers fileplanet gebruiken voor beta’s en ik snap al helemaal niet dat er mensen betalen om demo’s te downloaden, gamershell ect voldoet prima.
Ze graaien volgens mij ook echt flink naast de doelgroep elke keer, welke die hard pc gamer gebruikt nou fp?

Achja ik vermaak me dubbel en dwars wel met WiC totdat FA uit is, beter gezegt WiC is echt een verademing als je custom supcom games gewend bent. Eindelijk eens geen gezeik met laggers/disconnecters/desyncs/lang wachten tot de game vol is. Dubbel klik en gaan met de banaan for live.
Dat komt omdat wic client/server is en sup com p2p...Een spel als supcom is ook niet te realiseren als server/client. en TBH, ik heb in totaal 1000 custom games gespeeld en als daar 20 games van mislukt zijn door laggers/disconnects/desyncs is het al veel.

sterker nog, ik heb in 200 ranked games 1 keer een desync gehad ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Adlermann op 03-10-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jij speel voornamelijk custom games met mensen die je kent, die zullen niet zo snel laggen/dc/desyncen :)

Soms zat ik gewoon 40 minuten op gpg.net een normale game te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:15:
jij speel voornamelijk custom games met mensen die je kent, die zullen niet zo snel laggen/dc/desyncen :)

Soms zat ik gewoon 40 minuten op gpg.net een normale game te zoeken.
Hmm ja, maar ik ken ook gewoon veel top spelers. Eigenlij bijna allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Kun je de FA beta ook zonder key installeren om FA replays te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Patch 3269 is uit, de Mercy is aangepast en er zitten 3 nieuwe units bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
De nieuwe patch heeft de mercy flink slechter gemaakt, hij heeft nog maar 3 hp!. Je moet nu echt goed plannen als je dat ding wil gebruiken, eerder kon je ze gewoon spammen en alles afknallen... Nu echt niet meer. Die nieuwe units zijn ook gaaf, ze schieten verder dan t1 point defence, en die van de cybran knalt zelfs helikopters af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
De uef t2 tank pwned eindelijk is t2 ergens goed voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ipazza schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:48:
De uef t2 tank pwned eindelijk is t2 ergens goed voor :)
Dude, in retail supcom is het enige wat gebruikt wordt t2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Ekitch schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:15:
ik moet je inderdaad gelijk geven, het spel is voor je zelf redelijk stabiel maar online is het gewoon heel anders,

Nil ping
Geen connects
Desyncs
Drops

Het is gewoon jammer. Hoop dat het verbeterd in de toekomst en ik denk dat er dan ook meer mensen online komen :)
Ik heb de oplossing gevonden, dwz iemand die het heeft opgelost en ik heb zijn uitleg gevonden:

Hier en dan de reactie van ajas2

Het werkte voor mij, kon gelijk zonder nil spelen!

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-01-2021
yep in vanilla supcom is het iid tech 2 maar in FA is het vroeg upgraden naar tech 2 dodelijk. net zoals Adlerman zegt.

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
word toch wel keer tijd dat FA gereleased word :P Op gamespot staan al een heel aantal nieuwe units per zeide. Nieuwe battecruiser voor de UEF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Laatst online: 10-09 16:32
Ghost(NL) schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 19:07:
[...]

Ik heb de oplossing gevonden, dwz iemand die het heeft opgelost en ik heb zijn uitleg gevonden:

Hier en dan de reactie van ajas2

Het werkte voor mij, kon gelijk zonder nil spelen!
het werkt bij mij inmiddels alweer zeer goed. De porten staannetjes open en NATTRACE geeft een succes. Dat deed het hem bij. Kom bijna geen nil tegen althans niet bij mij hooguit 2 anderen maar die kick ik dan gewoon :P

Ik heb de nieuwe t2 ook gezien maar nog niet echt in actie. Weer meer gaan spelen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
PainKilla de game is nu in open beta dus als je een fileplanet account hebt zit je zo in de beta en kan je alle nieuwe units uitproberen..

ps. in forged alliance T1(swarm) > T2

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
siteslammer schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:06:
PainKilla de game is nu in open beta dus als je een fileplanet account hebt zit je zo in de beta en kan je alle nieuwe units uitproberen..

ps. in forged alliance T1(swarm) > T2
heb al een fp acount maar waar kan ik inschrijven voor beta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wat ik heb gehoord is het alleen betaalde FP accounts die de beta mogen spelen, ik weet niet in hoeverre dat klopt, maar dat zou wel erg afzetterig zijn imho...

Ik zie net dat de keys op zijn bij FP: http://www.fileplanet.com...commander/exp/closed.aspx

[ Voor 25% gewijzigd door StarLite op 09-10-2007 18:27 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

GPG heeft een contact met fileplanet (zoals zoveel bedrijven die public beta's draaien). GPG heeft geen zin/geld om zelf bandbreedte te regelen voor alle downloads, dus daar schakelen ze fileplanet voor in. Fileplanet doet dit voordelig / gratis voor gpg, dus gpg is blij. Gpg zorgt er zelf voor dat mensen keys krijgen, maar om fileplanet te compenseren geeft gpg hen ook een aantal (50000 als ik het goed gehoord heb) keys. Fileplanet kan hier niet direct geld voor vragen, maar indirect natuurlijk wel (door je te verplichten een betaald abonnement te nemen voor je je 'gratis' key krijgt.)

Gpg hoeft geen bandbreedte te betalen, fileplanet verdient geld, mensen kunnen downloaden, iedereen blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
spelen hier nog wel eens mensen via Hamachi? ik kan geen enkele server vinden die nog online is of niet vol zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Byte_Me schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:25:
spelen hier nog wel eens mensen via Hamachi? ik kan geen enkele server vinden die nog online is of niet vol zit :'(
Speel het gewoon via GPGNET. Als je het spel nog niet origineel hebt, koop het dan meteen. Hij is maar 30 euro. Het spel is het waard. Zolang je hem niet origineel hebt stop met zeuren dat je geen games kan vinden. Mensen die het spel downloaden verdienen het niet eens om 1 seconde van dit geweldige spel te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
quote:
Byte_Me schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:25:

Speel het gewoon via GPGNET. Als je het spel nog niet origineel hebt, koop het dan meteen. Hij is maar 30 euro. Het spel is het waard. Zolang je hem niet origineel hebt stop met zeuren dat je geen games kan vinden. Mensen die het spel downloaden verdienen het niet eens om 1 seconde van dit geweldige spel te genieten.
Helemaal mee eens, deze game is het dubbelendwars waard om te kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
Adlermann schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:12:
[...]

werkt GPGnet inmiddels een beetje dan? ik heb het spel al vanaf dat het uitkwam, maar speelde liever via Hamachi omdat GPGnet te brak voor woorden was. ben het nu weer een beetje spelen na een pauze van een paar maanden. (nieuwe PC :9~ )

* Byte_Me slingert GPGnet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
als ik skirmish ( offline ) doe krijg ik na een paar honderden units opeens een framedrop.
dat is natuurlijk normaal want ik heb geen duocore etc... maar heb je daar online minder last van ( ivm geen denktijd nodig voor AI)?

btw ik speel via hamachi maar k kan geen server vinden

( ja ik heb t spel nog niet gekocht omdat ik eerst muliplayer ervaring wil weten, als die goed is. ligt het spel zo bij mij thuis :)

[ Voor 30% gewijzigd door rubbieus op 14-10-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Denk niet dat het een leuke online ervaring kan worden met een single core pc..... Vrees dat dat gewoon te sloom is.

Vaak heb je al met dual cores dat het neit meer soepel loopt na 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
hmm, balen, een paar maten van mij hebben hem illegaal. We spelen altijd via Hamachi, maar ik kan dus niet online, omdat ik dan moet updaten, en niet meer met hun kan spelen ivm verschillende versies.

Ik heb hem trouwens bij mn videokaart gekregen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Byte_Me schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:43:
[...]

werkt GPGnet inmiddels een beetje dan? ik heb het spel al vanaf dat het uitkwam, maar speelde liever via Hamachi omdat GPGnet te brak voor woorden was. ben het nu weer een beetje spelen na een pauze van een paar maanden. (nieuwe PC :9~ )

* Byte_Me slingert GPGnet aan
Om en nabij hetzelfde :), maar er is nu wel meer informatie bekend hoe je de meeste problemen kan oplossen. Persoonlijk heb ik nooit problemen met GPGNET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Killzone schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:09:
hmm, balen, een paar maten van mij hebben hem illegaal. We spelen altijd via Hamachi, maar ik kan dus niet online, omdat ik dan moet updaten, en niet meer met hun kan spelen ivm verschillende versies.

Ik heb hem trouwens bij mn videokaart gekregen :) .
Je kan ook patchen zonder gpgnet, de patches zijn via het gpgnet forum of google te vinden. Je vrienden kunnen dus ook gewoon patchen.
rubbieus schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:04:
als ik skirmish ( offline ) doe krijg ik na een paar honderden units opeens een framedrop.
dat is natuurlijk normaal want ik heb geen duocore etc... maar heb je daar online minder last van ( ivm geen denktijd nodig voor AI)?
Ik heb een tijdje met een amd64 op 2,6ghz online gespeeld. 1 vs 1 ging wel aardig, ook later in het spel. Bij 2 vs 2 ging het in het begin ook wel aardig, maar na 25 minuten begon het dan minder te lopen voor mij. De gamespeed bleef wel goed, dus de andere mensen hadden er geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door m277755 op 16-10-2007 04:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Forged Alliance is goud gegaan en zal 6 november in de US in de winkels liggen. Hier pas de 23e :(

Tot die tijd kun je wel alvast de database bekijken met alle getalletjes over de units.

Pino, helaas voor jou zijn de SCU's gedegradeerd tot veredelde bouwers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
:(

Heb al een aantal maanden supcom niet meer aangeraakt, gewoon zo veel goede spellen uitgekomen de laaste tijd. En gpg.net heeft me zoveel nachtmerries bezorgt dat ik eerst maar es ff goed ga nadenken en naar de prijs ga kijken voordat ik hem haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
evilpin0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:45:
.. dat ik eerst maar es ff goed ga nadenken en naar de prijs ga kijken voordat ik hem haal.
€ 28 voor de Gold Editie, en dan krijg je daar ook SupCom bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
heb de demo van SupCom eens uitgeprobeerd, en ik moet zeggen hij bevalt me wel...
tis wel erg ingewikkeld maar ik had na een half uur een normal AI defeated. Leek heel lastig maar als je eenmaal met wat tech3 units aanvalt is de CPU zo neer...
Volgens mij duurt het wel weken/maanden voordat je alles hier snapt, misschien koop ik dit spel nog wel, Starcraft 2 komt toch nog lang niet
Hij draait aardig op m'n PC, maar heb zelfs tegen een CPU al fps drops gezien tot 20 (wel alles High op een 3 ghz E6400, 8800 GTS 640)

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-10-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Misanthrope schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:04:
heb de demo van SupCom eens uitgeprobeerd, en ik moet zeggen hij bevalt me wel...
tis wel erg ingewikkeld maar ik had na een half uur een normal AI defeated. Leek heel lastig maar als je eenmaal met wat tech3 units aanvalt is de CPU zo neer...
Volgens mij duurt het wel weken/maanden voordat je alles hier snapt, misschien koop ik dit spel nog wel, Starcraft 2 komt toch nog lang niet
Hij draait aardig op m'n PC, maar heb zelfs tegen een CPU al fps drops gezien tot 20 (wel alles High op een 3 ghz E6400, 8800 GTS 640)
Lol framedrops tot 20... Ik heb regelmatig games gehad met 5 fps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Adlermann schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Lol framedrops tot 20... Ik heb regelmatig games gehad met 5 fps ;)
kan ik me ook goed voorstellen, had niet eens een super groot leger. En was maar 1 v 1 met CPU. Dat moet in een 2v2 toch wel heel erg zijn, en dat met zo'n dik systeem als mijne :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gebruik supcom maximiser, dubbel fps. Staat op gpg.net forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Idd, die core maximizer is bij mij in staat om met een Q6600 @ 3Ghz zo'n 7500+ units op het scherm te toveren, zonder lag. Best netjes gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:47:
Gebruik supcom maximiser, dubbel fps. Staat op gpg.net forum
Ik weiger dat ding te gebruiken. sim speed > fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
als je louzy proc heb moet je hem idd niet gebruiken :P
Mijn cpu is in elke game die ik gespeeld heb altijd een van de snelste dus ik draai sowieso altijd al op de snelheid van de sloomste speler. Voor mij zou het zonde zijn van de extra fps om hem niet aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Wat word er nou slechter van van die core maximizer?

Want dat snap ik nog niet helemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:36:
als je louzy proc heb moet je hem idd niet gebruiken :P
Mijn cpu is in elke game die ik gespeeld heb altijd een van de snelste dus ik draai sowieso altijd al op de snelheid van de sloomste speler. Voor mij zou het zonde zijn van de extra fps om hem niet aan te zetten.
Dude, onze cpu scheelt 150 mhz :) Voor de rest is hij identiek :) (opteron 170 @2.5ghz) Maar misschien dat dat net het beetje verschil is wat sup com nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Toen ik bij een keertje in een game zat liep jij -3, ik -2 MET de maximizer. Mijn geheugen ect is ook maximaal getuned kwa timing dat helpt natuurlijk ook mee :P

eneh hij draait al een aardig tijd op 2.55 ghz btw :P (2x1mb cache) ben te lui om het aan te passen. Misschien is de X2 gewoon een iets betere processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:31:
Toen ik bij een keertje in een game zat liep jij -3, ik -2 MET de maximizer. Mijn geheugen ect is ook maximaal getuned kwa timing dat helpt natuurlijk ook mee :P

eneh hij draait al een aardig tijd op 2.55 ghz btw :P (2x1mb cache) ben te lui om het aan te passen. Misschien is de X2 gewoon een iets betere processor?
In theorie zou de opteron iets degelijker moeten zijn (2x1mb cache ook). Maar qua techniek kun je wel zeggen dat opteron = x2 alleen met een iets beter QA proces... naja kan ook geheugen zijn of dat ik gewoon de videoinstellingen te hoog heb (alles max)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Als je bij GPGnet inlogt krijg je een mededeling met een FA-beta key. Met deze key kun je niet online spelen, maar wel FA replays en live replays bekijken.
Ben nu aan het installeren :)

edit:
je kunt ook skirmish spelen met deze FA key

[ Voor 12% gewijzigd door M411007 op 22-10-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
GAAAASSTTT kan je ook lannen met die key of niet ?>!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ipazza schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:20:
GAAAASSTTT kan je ook lannen met die key of niet ?>!?!?!
Volgens mij werkt lan niet in de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Darn, hadden we nog wat nieuws te doen hiero....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Laatst online: 12:12
The life replay is echt leuk om te gebruiken, zo heb ik dinsdag naar een FFA van Adlermann en Rienzilla gekeken op die map met 6 hoofd eilanden.
Daar was een speler die zich behoorlijk had ingegraven en de nuke van de commander heeft gebruikt om de basis van Rienzilla te vernielen en 2 andere spelers te nuken. Ze hadden namelijk geen missile defenses.
De speler boven Cauldron had dat wel en overleefde de nuke zonder problemen, maar de 2 monkeylords van Gouldron waren toch echt wat te veel van het goede :)

Ook de match op open Palms was leuk om te zien, FA heeft echt een hoop actie, doet me denken aan de supcom beta in het begin voor mass fabs zo goed werden.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik had nog ff gekeken maar zag geen mogelijk om via gpg.net of supcom FA replays af te spelen, was wel nieuwsgierig geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
evilpin0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:44:
Ik had nog ff gekeken maar zag geen mogelijk om via gpg.net of supcom FA replays af te spelen, was wel nieuwsgierig geworden.
Wanneer je de FA:beta installeert met de key die in de GPG chat wordt gegeven dan kan je de replays bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zal het ff proberen.

Lees net dat supcom op de 360 komt! Wtf?! Hoe willen ze dat doen? Max 50 units ofzo? Dat wil ik wel es ff met me ogen aanschouwen op me hd tv’tje. Erg kut ook want dan zal er wel niet/amper gewerkt worden aan een opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
evilpin0 schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:22:
Zal het ff proberen.

Lees net dat supcom op de 360 komt! Wtf?! Hoe willen ze dat doen? Max 50 units ofzo? Dat wil ik wel es ff met me ogen aanschouwen op me hd tv’tje. Erg kut ook want dan zal er wel niet/amper gewerkt worden aan een opvolger.
Als ik het goed begrepen heb zijn ze druk bezig met het onderzoeken of ze een goede user interface voor elkaar kunnen krijgen. En wie weet kunnen ze de algoritmes nog wat optimaliseren zodat er minder gehugen en CPU nodig is. Als dat dan ook weer in de PC versie terug komt hoor je me niet klagen.

Het meeste werk is natuurlijk al gedaan, dus daar zullen ze niet alle resources voor nodig hebben. Vraag me af of ze dan een soort merge van Supcom en FA doen voor die versie. Ik denk in ieder geval niet dat je als PC speler tegen XBox speler kan want dan moeten ze echt iets anders verzinnen om desyncs te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbangmike
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik hoor steeds verhalen over de supcom maximizer die te krijgen is op de gpgnet forums. Maar het is me niet echt duidelijk wat de voordelen ervan zijn ten opzichte van de nadelen.
Hij geeft je meer fps (betere response tijdens gamen), maar verlaagt je game/simspeed?
Is de patch alleen handig als je de snelste cpu hebt van de deelnemers bij een game? Als je dus de traagste cpu hebt dan kun je hem het beste NIET gebruiken?
Begrijp ik dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bigbangmike schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:51:
Ik hoor steeds verhalen over de supcom maximizer die te krijgen is op de gpgnet forums. Maar het is me niet echt duidelijk wat de voordelen ervan zijn ten opzichte van de nadelen.
Hij geeft je meer fps (betere response tijdens gamen), maar verlaagt je game/simspeed?
Is de patch alleen handig als je de snelste cpu hebt van de deelnemers bij een game? Als je dus de traagste cpu hebt dan kun je hem het beste NIET gebruiken?
Begrijp ik dat goed?
Globaal klopt dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbangmike
Een aanrader om de gameplay te verbeteren bij singleplayer (campaign en skirmish) games dus.
Maar bij gebruik in LAN of over gpgnet niet gebruiken dus wanneer ik de simspeed bepaal (lees: traagste pc heb).
?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
bigbangmike schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:59:
Een aanrader om de gameplay te verbeteren bij singleplayer (campaign en skirmish) games dus.
Maar bij gebruik in LAN of over gpgnet niet gebruiken dus wanneer ik de simspeed bepaal (lees: traagste pc heb).
?!?
Ja kan. Ik heb echter nooit singleplayer gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Gaan mensen hier Forged Alliance nog importeren? Of spelen jullie gewoon met de beta key tot de 23ste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik ga helemaal niets doen met FA, omdat ik dan op de 23ste volop kan genieten van FA, zonder alles eerst al te hebben gecheckt.

Ik preorder hem ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Killzone schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:54:
Ik ga helemaal niets doen met FA, omdat ik dan op de 23ste volop kan genieten van FA, zonder alles eerst al te hebben gecheckt.

Ik preorder hem ergens.
De beta is representatief genoeg hoor. Ikzou echt niet meer vanilla sup com kunnen spelen.....Gelukkig blijft de beta draaien tot de 20e oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siteslammer
Importeren is niet mogenlijk helaas,

We hebben het geprobeerd, iig tot de 23e de beta spelen want terug gaan naar vanilla is echt niet meer te doen

www.bigclan.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58
Helemaal vergeten dat er een uitbreiding aan zat te komen, alvast even rond gekeken waar het redelijk goedkoop te halen is...

Supreme Commander (direct beschikbaar)
BlahDVD.com 14.49 gratis thuis bezorgd
Play.com 20.49 gratis thuis bezorgd
CD-WOW.com 20.99 gratis thuis bezorgd

Supreme Commander: Forged Alliance (23-11-2007)
BlahDVD.com 21.99 gratis thuis bezorgd
Play.com 27.99 gratis thuis bezorgd
CD-WOW.com niet beschikbaar

Supreme Commander: Gold Edition (23-11-2007)
Play.com 27.99 gratis thuis bezorgd
BlahDVD.com niet beschikbaar
CD-WOW.com niet beschikbaar

Amazon.co.uk heeft ze ook beschikbaar, maar daar komen nog verzend kosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Jemig, Bol.com vraagt 39.99 ervoor, terwijl ik voor SupCom 30 Euro betaalde.

Zijn er ook Nederlandse sites waar ik supcom kan preorderen, Play en BLAHdvd zijn engels!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Gamestop en ebgames leveren Forged Alliance niet in Nederland (hoorde eerder al berichten dat ze niet in Duitsland leverden)

Barnes and Nobles leveren (waarschijnlijk) wel. Alleen zijn de shipping costs 34 dollar :(

http://videogames.barnesa...y&ean=2000003142996&itm=1

In iedergeval heb ik ondertussen een beta key dus waarschijnlijk kom ik mijn tijd wel door tot hij in NL leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ipazza schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:36:
Jemig, Bol.com vraagt 39.99 ervoor, terwijl ik voor SupCom 30 Euro betaalde.

Zijn er ook Nederlandse sites waar ik supcom kan preorderen, Play en BLAHdvd zijn engels!?
play levert erg goed en snel, heb er meeste van men games vandaan :)
meestal zijn ze nog vrij geodkoop ook (ook geen verzendkosten)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:58
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:54:
play levert erg goed en snel, heb er meeste van men games vandaan :)
meestal zijn ze nog vrij geodkoop ook (ook geen verzendkosten)
Persoonlijk heb ik betere ervaringen met BlahDVD en CD-WOW dan met Play, bij Play heb ik 21 dagen moeten wachten totdat ik kon aangeven dat m'n ET:QW nog steeds niet binnen was. Uiteindelijk heeft het al vlot een maand geduurd voordat ik deze binnen had...

Op het moment is de prijs bij BlahDVD het voordeligst voor de uitbreiding. Een leuk alternatief is de Gold Edition...

Als je het uit nederland wil doen zou ik eens informeren bij FreeRecordshop, deze zijn over het algemeen erg vlot (vaak al een dag of wat voor de officiele release datum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
dynabyte had sup com een week voor de officiele release. Ik was de allereerste in Halcyon, SOS was erg onder de indruk dat ik al op maandag oid in de chat zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Adlermann schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:47:
dynabyte had sup com een week voor de officiele release. Ik was de allereerste in Halcyon, SOS was erg onder de indruk dat ik al op maandag oid in de chat zat :D
Bij de dynabyte heb ik wel vaker een spel "achter de toonbank" vandaan idd :D Officieel mag het niet, maar als je een beetje lief kijkt ... ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Ik had hem ook erg snel, heb toen zelfs vijf minuten op 1 in de ranking gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Idem :)

"I feel like I'm still in the shower while guests arrive" zei ie toen letterlijk.

Beetje jammer dat de EU nu gewoon 2,5 weken mag wachten.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Forged Alliance 29 euro bij GCshop, dus in totaal 31 euro + verzendskosten. Vaak nog dezelfde dag op de bus als je het op tijd besteld. Had bijvoorbeeld m'n Orange Box binnen 3 dagen in huis, waarvan de eerste dag het bestellen was.

http://www.gcshop.nl/product.php?id=5191

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zit ik hier chill bij een vriend waar ik tijdje geleden supcom hebt geinstaleerd, start ik gpg net om te spelen kan die niet eens updaten of hij crahed bij het updaten. :(

Wil ik eindelijk weers eens gpg.net onveilig maken krijg ik weer eens het standard supcom gezeik :(
Heeft zo de fun eruit gehaalt voor mij. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan World in conflict en bouw die fucking online shit in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
evilpin0 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 03:12:
Zit ik hier chill bij een vriend waar ik tijdje geleden supcom hebt geinstaleerd, start ik gpg net om te spelen kan die niet eens updaten of hij crahed bij het updaten. :(

Wil ik eindelijk weers eens gpg.net onveilig maken krijg ik weer eens het standard supcom gezeik :(
Heeft zo de fun eruit gehaalt voor mij. Laat ze eens een voorbeeld nemen aan World in conflict en bouw die fucking online shit in de game.
Ik heb er nooit problemen me gehad, en ik ben blij dat het een los onderdeel is. Nu hebben we steeds meer mogelijkheden met ladders, tournaments etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hier zijn wat replays, daar kunnen jullie zien hoe wij ons gigantisch inbouwen, en dan zo veel experimentals maken (en artillerie). Zo gaat het heel lang door, en komt er geen einde aan.

Deze hebben we niet afgemaakt, maar de onderste is wel afgemaakt (omg geen anti nuke: BOUWEN BOUWEN BOUWEN!!!).

Heeft er iemand tips om dit beter te doen?

http://bf.ncmv.net/stevv&...ty.SupremeCommanderReplay
http://bf.ncmv.net/Frank&...ge.SupremeCommanderReplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
Ik heb nog 2 fa beta keys over, als iemand ze wil geef dan een seintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Omdat je geen DM aan hebt staan wil ik graag bij deze een seintje geven ;)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 14:23
GabberKooij schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:15:
Zwaait dat hij ook graag een beta key wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
ow een beta key zou erg welkom zijn!! (nog 3 weken wachten :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
GabberKooij schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:15:
Ik heb ze naar de 1e 2 reacties gestuurd, als ik er nog een win dan hoor je het wel, of misschien heeft iemand anders er nog eentje liggen?

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 12:02
GabberKooij schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:06:
[...]

Ik heb ze naar de 1e 2 reacties gestuurd, als ik er nog een win dan hoor je het wel, of misschien heeft iemand anders er nog eentje liggen?

Martijn
okidoki, thanks anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Oei net te laat :(

Als iemand nog een key vindt, hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
Lama, release is vandaag in USA, 23 nov in Europe... :X

[ Voor 56% gewijzigd door Envy007 op 06-11-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigbangmike
Nog heel even wachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
via "andere" wegen is ie al beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
PainkillA schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:58:
via "andere" wegen is ie al beschikbaar.
maar we willen natuurlijk online spelen (al zal dat vast ook wel mogelijk zijn via hamachi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Byte_Me schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:48:
[...]

maar we willen natuurlijk online spelen (al zal dat vast ook wel mogelijk zijn via hamachi)
Ik heb gewoon iemand uit de vs 42 dollar gegeven. Ik heb nu een key en krijg de dvd binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 21:49

Apache

amateur software devver

k'heb net de gold pack (originele supcom + fa) besteld voor 27,99€ op play.com, k'heb de originele al wel maar die kan ik dan weggeven :)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste