[RTS] Supreme Commander - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 24.356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Glorificationer426 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:46:
ja want voor online heb je toch alleen de key nodig, ze gaan je niet datachecken ofzo of je install wel geldig verkregen is ; )
Dat deden ze in het begin wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:04:
[...]

Ok dit kan dus een probleem zijn, wou hem morgenmiddag kopen voor de cd-key, maar als ik dan nog niet online kan omdat ik hem geinstalleerd heb met een warez download? Iemand ervaring, of het wel of niet gaat lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Adlermann schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:04:
[...]

VT dus nu niet meer ;) Ik denk ook dat het wel werkt idd. Je kan ook gewoon updaten ed. zonder key dus die key is puur voor online gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga het er morgen maar op wagen, ben nu al aan het downloaden, gaat lekker snel.

U hoort het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Ik heb het speel eerst "uitgeprobeerd" en toen gekocht. Mijn supcom dvd is alleen uit zijn verpakking geweest zodat ik hem op krassen kon controleren. Hij heeft mijn pc nooit gezien. Ik zie ook niet hoe het een probleem kan zijn voor de makers. Ik gebruik een kopie van mijn supcom dvd, hij is alleen niet met mijn dvd gemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ik ben dus regelmatig met wat vrienden uit de clan (met TeamSpeak) Supreme Commander aan het spelen. Dit doen we via Hamachi. Zij spelen allemaal op XP, en ik als enige op Vista. Ik heb de beste computer, met een 8800GTX (ik kreeg het spel bij m'n Gigabyte 8800GTX). Het probleem is dus nu, dat hij regelmatig crasht. Ik heb gelezen dat dit komt door de NVidia drivers komt. Heeft iemand hier een oplossing voor?? het is behoorlijk irritant als alleen mijn game crasht en de rest rustig kan verder spelen?

En nog iets anders: Kan iemand de sterke en de zwakke punten van alle facties heel kort opnoemen? Ik ga binnenkort met iemand anders een 2vs2 doen, en onze tegenstanders zijn behoorlijk goed. We zoeken dus een combi van 2 facties, die samen heel goed zijn. Ik dacht zelf aan UAF en de Cybran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Waarschijnlijk is je probleem grotendeels opgelost als je de 2gb fix toepast.

De meeste mensen zullen je zonder twijfel vertellen dat uef de zwakste factie is en aeon met iets minder overtuiging de sterkste. Je kan echter met elke factie goed worden, zolang je maar oefent (ook op het samenwerken).

• Ekitch
  • Laatst online: 10-09 16:32
Evilpin0

Wat gebeurde er nu gister avond?? het was best een mooi even potje aan het worden :)

Heb gister ook me eerste ranked 1vs1 gespeeld :) en gewonnen. En eigenlijk door redelijk te turtlen

Klein legertje gemaakt in het begin voor de mobieliteit en verder snel naar t2 point defense (was cybran) deze redelijk ver door gemaakt naar zijn basis... waar hij bezig was met een Monkeylord... die kreeg hij gelukkig niet af.

Mijn eco was gewoon vele malen hoger omdat ik naarde expansie ging en zijn expansies heb overgenomen :P. Hij had wel snel t3 assaultbots... gelukkig was mijn defense erop berekend.

Ik ga vanavond nog maals proberen denk ik.

Update je medailles ook snel? Heb rating 1612 nu dus zou de eerste medalille moeten krijgen :)

PS: iedereen kan zich aanmelden voor sup GoT :P

- Squeeek !!!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ekitch schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:32:
Evilpin0

Wat gebeurde er nu gister avond?? het was best een mooi even potje aan het worden :)

Heb gister ook me eerste ranked 1vs1 gespeeld :) en gewonnen. En eigenlijk door redelijk te turtlen

Klein legertje gemaakt in het begin voor de mobieliteit en verder snel naar t2 point defense (was cybran) deze redelijk ver door gemaakt naar zijn basis... waar hij bezig was met een Monkeylord... die kreeg hij gelukkig niet af.

Mijn eco was gewoon vele malen hoger omdat ik naarde expansie ging en zijn expansies heb overgenomen :P. Hij had wel snel t3 assaultbots... gelukkig was mijn defense erop berekend.

Ik ga vanavond nog maals proberen denk ik.

Update je medailles ook snel? Heb rating 1612 nu dus zou de eerste medalille moeten krijgen :)

PS: iedereen kan zich aanmelden voor sup GoT :P
excusses, de stroom viel ff weg, erg vervelend :(
Ik ben toen maar ff weg gegegaan we doen vanavond wel een re :)

Ik zag btw dat me replay gerevieuwd was op gamereplay.org en die een score excellent krijgt 8)7
Was een leuke game maar geen top-game

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Heb hem net gekocht bij free record shop, en jullie hadden gelijk, bij gpg net, gewoon mijn cd key ingevoerd, en ik kon online, en hij was maar 30 euro.

Net een potje gedaan, verloren natuurlijk, maar ging redelijk goed, had zelfs zijn commander tot 30% kunnen krijgen halverwege, maar toen kwam ie opdagen met 2 GC's, en toen was het gg.

• evilpin0

• TheJVH
Tjongejonge, ik word er nu echt helemaal scheitziek van :( :( .

Ik kan geen enkel potje uitspelen online zonder te crashen, echt vreselijk irritant :( . Net weer, was net lekker bezig, 3vs3 (wij 3en tegen 2 supreme's en 1 horde). En wat gebeurt er wanneer er flink gevochten word: Ik vlieg eruit.

Ik denk dat het aan de videokaart ligt, want mn geheugen zit nog lang niet vol (op 80%). Als het aan mn videokaart ligt is het helemaal erg:
Je betaal 500 euro voor een videokaart die crasht in het spel DAT NOTABENE IS MEEGELEVERD!!!

Ik snap het echt niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Heb je die patch al toegepast? Programma's kunnen in windows maximaal 2 gb geheugen gebruiken, als ze meer proberen te gebruiken crashen ze. Dit heeft weinig te maken met hoeveel geheugen je hebt, als dat vol is ga je verder in je virtuele geheugen. Ik weet niet precies waarom maar in Vista zit je bij 1,5 gb al tegen die grens aan.

Aangezien je zegt dat het probleem zich voordoet met grote games tegen de AI (wat veel geheugen gebruikt) lijkt het me dat je crasht omdat supcom meer dan 1,5 gb aan geheugen wil adresseren.

Wat die patch doet is windows en Supreme Commander vertellen dan Supreme Commander meer geheugen mag adresseren, waardoor zo goed als altijd onder die grens blijft.

Dit staat ook wel in de thread waar ik in mijn vorige post naar linkte, maar even voor de zekerheid: je moet voordat je patcht de fix eerst ongedaan maken en dan na het patchen hem weer toepassen, anders kan het patchen misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb al de Windows Vista Hotfix geinstalleerd, maar dit hielp ook niet. Ook zag ik op het scherm van mn G15 dat mn geheugen nog maar voor 80% vol zat.

Ik heb eigenlijk ook geen zin om te rommelen in de boot ini. Ik denk ook niet dat het aan het geheugen ligt, maar aan mn 8800 kaart.

Ik ben bezig om Windows XP Pro erop te zetten, maar de CD wil niet booten, hij gaat gelijk naar Vista (en ja, het BIOS staat goed ;) ). Ook kan ik hem niet installeren vanuit Vista zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Killzone schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:33:
Ik heb al de Windows Vista Hotfix geinstalleerd, maar dit hielp ook niet. Ook zag ik op het scherm van mn G15 dat mn geheugen nog maar voor 80% vol zat.

Ik heb eigenlijk ook geen zin om te rommelen in de boot ini. Ik denk ook niet dat het aan het geheugen ligt, maar aan mn 8800 kaart.

Ik ben bezig om Windows XP Pro erop te zetten, maar de CD wil niet booten, hij gaat gelijk naar Vista (en ja, het BIOS staat goed ;) ). Ook kan ik hem niet installeren vanuit Vista zelf.
Als je met veel spelers ongeveer 40 min speelt in vista en hij crasht, dan loop je echt wel tegen het geheugenadressering probleem aan. Ik heb er zelf helaas ook last van. Sup com crasht zodra het 1.4xx gig geheugen opslokt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Hmm, ik ben bezig Windows XP aan het installeren, maar dit lukt voor geen meter. Ik kan nu wel booten, maar ik moet RAID drivers installeren, en ik heb geen floppydrive. Ik kijk wel of ik die uit een andere pc kan slopen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Killzone schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:13:
Hmm, ik ben bezig Windows XP aan het installeren, maar dit lukt voor geen meter. Ik kan nu wel booten, maar ik moet RAID drivers installeren, en ik heb geen floppydrive. Ik kijk wel of ik die uit een andere pc kan slopen :) .
Maar je weet dat-ie ook met XP na 40 minuten dan gaat crashen, hè? ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Killzone, ik heb zelf een 8800gts en een vriend van mij de 8800gtx wij knallen er soms ook op de gekste momemten uit, wat bleek, zet de settings iets lager (klinkt natuurlijk kut je hebt een 8800gts/x wil je natuurlijk ook wel alle grahipcs op hoog hebben) dan knal je er niet meer uit. Gelukkig is de gameplay goed genoeg om de mindere graphics te kunnen compenseren.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ipazza schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:33:
Killzone, ik heb zelf een 8800gts en een vriend van mij de 8800gtx wij knallen er soms ook op de gekste momemten uit, wat bleek, zet de settings iets lager (klinkt natuurlijk kut je hebt een 8800gts/x wil je natuurlijk ook wel alle grahipcs op hoog hebben) dan knal je er niet meer uit. Gelukkig is de gameplay goed genoeg om de mindere graphics te kunnen compenseren.
De crashes worden waarschijnlijk echt veroorzaakt doordat supreme commander teveel geheugen gebruikt (de grens van een 32 bit windows). Probeer de Mad Boris patch eens, die zorgt ervoor dat je iets meer geheugen kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Inderdaad, jullie videokaarten zijn gewoon prima. De reden dat je er minder snel uitvliegt als je de instellingen lager zit is omdat je dan minder geheugen gebruikt (kleinere textures e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik denk inderdaad dat het niet aan de Graka ligt, aangezien het echt pas is wanneer er een flink aantal bots op het scherm staan (toen ik eruit vloog daarnet, had mn mate rond de 20 experimentals). Ik moet dus deze fix toepassen (Dus in de Boot.ini rommelen?): Linkielinkie!

In XP gaat hij dan ook crashen?? Lijkt me sterk aangezien Vista standaart al 3x zoveel geheugen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:33:
Linkielinkie!

In XP gaat hij dan ook crashen?? Lijkt me sterk aangezien Vista standaart al 3x zoveel geheugen gebruikt.
Het crashen heeft niks met het totale geheugengebruik te maken. Maar wanneer 1 applicatie meer dan 2GB in gebruik neemt. ongeacht hoeveel er dan nog vrij is.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ok, ik ga dan die MadBoris fix proberen. Ik heb ook de grote van de paging files opgeschroeft naar 3GB. Ik hoop dat daarmee de problemen zijn opgelost :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:33:
Ik denk inderdaad dat het niet aan de Graka ligt, aangezien het echt pas is wanneer er een flink aantal bots op het scherm staan (toen ik eruit vloog daarnet, had mn mate rond de 20 experimentals). Ik moet dus deze fix toepassen (Dus in de Boot.ini rommelen?): Linkielinkie!
Yup, die fix moet je gebruiken, en zowel Windows als het programma moet je fixen (in XP idd boot.ini).
Vista gebruikt niet 3x zoveel geheugen (waar halen mensen dat toch vandaan?), Vista gebruikt geheugen anders, hoe voller hoe beter (ik geloof dat het daadwerkelijk verschil in geheugengebruik tussen XP en Vista niet eens 100Mb is).

En het probleem, zoals aangegeven, is dat 32-bits Windows (XP of Vista) per programma, in principe niet meer dan 2Gb aan kan schrijven. Vandaar de patch dus. Zie het als een voorbode dat we de komende paar jaar naar 64-bit gaan verhuizen :P

Ik blijf het nog steeds jammer vinden dat ze het standaard niet aanzetten voor SupCom, omdat 'het spel dan kan crashen' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maar dan vind ik het toch raar dat hij bij mij wel crashed, en bij iemand anders niet.
(zijn specs: Asus Mobo, 2 GB RAM, 7900GTO, 10K schijf, E6600)
Hij heeft alles ook op highest staan, alleen draait hij op XP :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik ben bezig met de Fix, maar als ik dit in Command Prompt doe:
code:
1
BCDEDIT /set increaseuserva 2900

Dan krijg ik dit:
BCDEDIT word niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

Ik doe gewoon start > zoeken naar Command Prompt, en dan command prompt openen. Met administrator hoeft niet, want UAC staat uit.

Wat doe ik fout??
voordat ik op enter druk staat er dit:
C>BCDEDIT /set increaseuserva 2900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:29:
code:
1

Dan krijg ik dit:
BCDEDIT word niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

Ik doe gewoon start > zoeken naar Command Prompt, en dan command prompt openen. Met administrator hoeft niet, want UAC staat uit.

Wat doe ik fout??
Dat is voor Vista ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb Vista.. :/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

offtopic:
Misschien een rare vraag, maar heeft iemand toevallig de file "gpgcore.dll" van versie 3251 voor mij? Ik kan nu niet updaten omdat de hash-waarde niet juist is volgens de updater.
Opnieuw installeren doe ik liever niet gezien het feit dat ik niet weet waar het doosje met de online-key is.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik geloof dat ik versie 3251 heb, maar ik denk niet dat het slim is om hem te geven, aangezien ik nu die MadBoris patch aan het toepassen ben. Mocht dit geen probleem zijn wil ik hem natuurlijk wel geven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Als je hem zou willen mailen, heel graag! :)

Volgens Anandus verandert de patch alleen iets aan de exe, dus dat zou voor de .dll geen probleem moeten zijn?
* Wat de patch van Madboris doet is simpel, het verandert iets in de header van Supremecommander.exe zodat SC ook geheugen >2Gb kan gebruiken

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
You got mail!
Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:29:
code:
1

Dan krijg ik dit:

Wat doe ik fout??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mailtje is binnen. :)

Ik ken de tool verder niet, maar het lijkt me dat de BCEDIT in de supreme commander directory staat? Dan moet je in de console eerst naar de juiste directory navigeren en pas daar BCEDIT draaien.

offtopic:
De gpgcore.dll werkt goed, maar nu begint de updater weer over een andere dll te zeuren. Blijkbaar is er toch iets mis met mijn installatie, al kan ik wel gewoon gamen.
* Gizz gaat maar eens goed zoeken naar het doosje

[ Voor 36% gewijzigd door Gizz op 25-08-2007 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nee, de BCDEDIT is voor Windows zodat die meer dan 2 gig aan appli's kan geven. Dan moet je via een batch bestand zorgen dat SupCom meer dan 2 gig gebruikt. Het probleem is dus dat BCDEDIT helemaal niet wordt gevoden in de computer. Ook niet met de zoek functie :S .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

hehe, I typed it wrong the first time too. it's bcdedit.exe.. gotta add that D in there
Misschien heb je daar wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
aha, mischien dan zo:
BCDEDIT.exe /set increaseuserva 2900

BCDEDIT.exe vind hij wel :D .

EDIT: YAY!!! Hij doet het!!

Even voor de complete orde, zo heb ik het gedaan:
Voor Vista x86 (32bit) users:
in start zoeken naar:
''Command.com''
Klikken op ''command.com''
Dan staat er in het command schermje:
code:
1
C:\users\''jouw_gebruikersnaam''>

Dan typ je in:
code:
1
bcdedit.exe /set increaseuserva 2900

Als alles goed gaat staat er: Bewerking voltooid.

Dan volg je gewoon de rest van de Readme. Dit doe je dus ipv de boot.ini veranderen :) .

Mischien iets voor in de TS??

[ Voor 76% gewijzigd door TheJVH op 25-08-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:55:
Maar dan vind ik het toch raar dat hij bij mij wel crashed, en bij iemand anders niet.
(zijn specs: Asus Mobo, 2 GB RAM, 7900GTO, 10K schijf, E6600)
Hij heeft alles ook op highest staan, alleen draait hij op XP :S .
In XP crasht sup com pas bij 2.0 gig gebruik. In vista op 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iemand een idee wat je kunt doen als je niet meer je GPGnet username weet? :X
Heb dat account begin dit jaar aangemaakt en daarna altijd op remember username/password en auto-login laten staan. Nu na herinstallatie moet ik die gegevens opnieuw invullen, maar ik weet ze dus niet meer. De password resetter werkt alleen als je je gebruikersnaam weet..
Nieuw account aanmaken lukt ook niet, want mijn CD-key is al gekoppeld aan een account..

Username was Gizz of Gizzah, maar blijkbaar moet het iets anders zijn. Misschien dat iemand in GPGnet iets kan vinden wat er op lijkt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Gizzie?

Ik crashte nu na 1:45, 2vs2. Mischien is het mn Graka die nogal wat geheugen inslurpt?? Die neemt namelijk ook 700MB van mn gewone geheugen in. Soort van Turbocache. Weet iemand hoe ik die kan uitschakelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Gizz schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:52:
Iemand een idee wat je kunt doen als je niet meer je GPGnet username weet? :X
Heb dat account begin dit jaar aangemaakt en daarna altijd op remember username/password en auto-login laten staan. Nu na herinstallatie moet ik die gegevens opnieuw invullen, maar ik weet ze dus niet meer. De password resetter werkt alleen als je je gebruikersnaam weet..
Nieuw account aanmaken lukt ook niet, want mijn CD-key is al gekoppeld aan een account..

Username was Gizz of Gizzah, maar blijkbaar moet het iets anders zijn. Misschien dat iemand in GPGnet iets kan vinden wat er op lijkt? :P
Ik zie wel een Gizzah in de rankings, 0 wins, 2 losses, 1568 rating

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ja, dat ben ik dus toch. Het gekke is dat ik maar 2 e-mail adressen heb en bij beide zegt de software dat de username/e-mail combo niet klopt..

* Gizz gaat even verder denken.

Ah heb het al! De username moet helemaal in kleine letters :z

[ Voor 15% gewijzigd door Gizz op 25-08-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Killzone schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:10:
Gizzie?

Ik crashte nu na 1:45, 2vs2. Mischien is het mn Graka die nogal wat geheugen inslurpt?? Die neemt namelijk ook 700MB van mn gewone geheugen in. Soort van Turbocache. Weet iemand hoe ik die kan uitschakelen??
Je kan (in dit geval) niet crashen omdat je videokaart ook geheugen gebruikt, tenzij je geen virtueel geheugen hebt. Je crasht alleen als supcom zelf teveel geheugen gebruikt.

Heb je de header van supcom gecontroleerd zoals in die thread op gpgnet staat? Zo ja: start eens een skirmish op een 81 km^2 map op met 8 AI's met taskmanager ernaast en kijk wanneer hij eruit valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Saturday 25th August 2007
8pm CEST

The Match

Map 1 - 6 Player Free For All Open Palms, Random Spawn Location.
Map 2 - 6 Player, 3 teams Salt Rock Colony. Random Spawn Location, Team with the player you spawn next to.

Map 2 will only be played if Open Palms is finished in reasonable time (1 hour)

The Players

Sir_Loui
Adlermann
Duris
Arctor
Zulan
GreyStreet

How to Watch

Go to QUADV at the match time there will be a link to the match on the top of the website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

[b][message=28621432,noline]Adlermann schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @
How to Watch

Go to QUADV at the match time there will be a link to the match on the top of the website.
Klik hier

Grappig idee van een live match met commentaar zo, jammer dat de kwaliteit niet net iets beter is (maar het is wel te begrijpen.) Ik kijk iig wel even

Ik kan helaas niet lezen wat de spelers typen, maar af en toe wordt het voorgelezen

edit
Beide matches zijn inmiddels afgelopen, de stream staat nu uit.

[ Voor 22% gewijzigd door m277755 op 25-08-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
m277755 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:51:
[...]

Je kan (in dit geval) niet crashen omdat je videokaart ook geheugen gebruikt, tenzij je geen virtueel geheugen hebt. Je crasht alleen als supcom zelf teveel geheugen gebruikt.

Heb je de header van supcom gecontroleerd zoals in die thread op gpgnet staat? Zo ja: start eens een skirmish op een 81 km^2 map op met 8 AI's met taskmanager ernaast en kijk wanneer hij eruit valt.
Ja, vage shit, hij staat er wel in, maar ik deed net een 3 vs 4 map (3 players, 4 AI), op 20km^2, en na een uur viel hij uit. Graphics stonden op medium...

Vage shit hier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Is het niet mogelijk dat je geheugen (Graka of RAM) wat bad sectors heeft en zodra hij deze adreseert dat je eruit knalt?

Ik zou een memscan doen enzo :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben ik weer.

Zit nu een aantal dagen multiplayer te doen, de ranked quickmatch koppelt me wel aan spelers niet mijn eigen nivau, of ik krijg hele makkelijke mensen, die alleen mass extractors bouwen en geen "farms", die ik dus al na 5 minuten voorbij streef met een dubbele economie, of ik krijg top spelers aan me gekoppeld die de vloer met me aanvegen.

Ik houd het dus meestal bij custom games, maar daar heb ik weer een ander probleem:

Als ik mee doe met een 3vs3 dan meestal na 15 minuten krijg ik het schermpje van dat iemand disconnect is, ik zie dan een persoon die disconnect is en stem daarop, maar alle andere mensen stemmen op mij, alsof ik disconnect heb. Dan krijg ik het berichtje dat iedereen verslagen is en ik gewonnen heb.

Dit is me dus al een paar keer gebeurt. Wat ik er van denk is dat het probleem bij mij licht, ik zit op zolder met de pc, en mijn internet kabel moet 2 verdiepingen naar beneden, en sluit daar op de router aan, en de router weer op de modem, kan daar het probleem liggen, moet ik mijn game pc direct op de modem aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ekitch schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:09:
Is het niet mogelijk dat je geheugen (Graka of RAM) wat bad sectors heeft en zodra hij deze adreseert dat je eruit knalt?

Ik zou een memscan doen enzo :)
Tja, is een optie, alleen de PC is 4 weken oud, en ik neem aan dat heel windows dan crasht?

Laatst 2 potjes gespeeld (ook via Hamachi weer :): 2vs2 op 10x10, ging goed
2vs3 (supreme AI), en toen hebben ze even flink de vloer met ons aangeveegt! :S . In ieder geval dat ging ook goed tot het einde. Ben benieuwd wat er gebeurt bij weer een grote pot :) . (en deze deed ik met Dual Screen :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:26:
Hallo, ben ik weer.

Zit nu een aantal dagen multiplayer te doen, de ranked quickmatch koppelt me wel aan spelers niet mijn eigen nivau, of ik krijg hele makkelijke mensen, die alleen mass extractors bouwen en geen "farms", die ik dus al na 5 minuten voorbij streef met een dubbele economie, of ik krijg top spelers aan me gekoppeld die de vloer met me aanvegen.

Ik houd het dus meestal bij custom games, maar daar heb ik weer een ander probleem:

Als ik mee doe met een 3vs3 dan meestal na 15 minuten krijg ik het schermpje van dat iemand disconnect is, ik zie dan een persoon die disconnect is en stem daarop, maar alle andere mensen stemmen op mij, alsof ik disconnect heb. Dan krijg ik het berichtje dat iedereen verslagen is en ik gewonnen heb.

Dit is me dus al een paar keer gebeurt. Wat ik er van denk is dat het probleem bij mij licht, ik zit op zolder met de pc, en mijn internet kabel moet 2 verdiepingen naar beneden, en sluit daar op de router aan, en de router weer op de modem, kan daar het probleem liggen, moet ik mijn game pc direct op de modem aansluiten?
automatch neemt aan dat mensen binnen 250 punten vaak wel aan elkaar gewaagd zijn. Hoger op del adder klopt dat zeker wel. Alleen als je net begint met ranked niet. Iemand met een 1600 rating kan spelen tegen 1350 en 1850. Iemand van 1350 kan er niets van, maar iemand met 1850 snapt het net wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Klopt ja. Naarmate je meer speelt kom je met ranked steeds meer tegenstanders tegen die ongeveer net zo goed zijn. Je kan altijd iemand tegenkomen waar je makkelijk van wint (iemand die een strategie gebruikt die niet werkt tegen jouw strategie) of iemand die jou helemaal inmaakt (iemand die lang geoefend heeft en net met ranked begint) maar over het algemeen heb je met ranked gewoon leuke matches.

Over het matching systeem: ik heb op de forums van gpg gelezen dat als het matchen lang duurt de puntenrange uitgebreid wordt. Ik weet het niet meer precies, maar volgens mij was het na 1 minuut elke halve minuut 50 punten aan beide kanten erbij. Dit hebben ze gedaan omdat mensen met een hoge rating soms niet aan een game konden komen, omdat er niemand met een rating van 250 rond hen aan het zoeken was.

offtopic:
Ik wil het niet laten lijken of ik meer weet van supcom dan adlermann hoor, die beste man speelt het al een stuk langer (en beter) dan ik ;)

[ Voor 8% gewijzigd door m277755 op 27-08-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
m277755 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:03:

offtopic:
Ik wil het niet laten lijken of ik meer weet van supcom dan adlermann hoor, die beste man speelt het al een stuk langer (en beter) dan ik ;)
en toch is die nog zo noob? :+

Ik vindt het jammer dat ik amper leuke replays kan vinden voor supcom, de top 10 database van de replay vault wordt ook niet echt bepaald vaak vernieuwt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
m277755 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:03:

offtopic:
Volgens de specificatie wel. Maar in het begin hadden ze dat nog niet geimplementeerd. Weet niet of ze dat veranderd hebben. Ik hoopv an wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Ik heb zo'n gevoel dat mijn probleem is opgelost: bijna 2 uur, 2vs3 op 20x20 map, dual screen. Geen crash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ssssssssst dont jinx it :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
:P Dat is waar, als ik zometeen weer crash heeft m'n muis pech dat hij geen draad heeft :P .

Ik draai zo even een potje: 4vs4, 81x81 . Als hij dan niet crasht, lijkt me het duidelijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Hier wel een cool filmpje. Het blijkt dat een aeon tactical missile defence mercies kan afweren. De tmd vuurt zn bolletje niet af als er een mercy afgevuurd wordt, maar als er al een bolletje in de lucht is gaat de 'kogel' van de mercy er wel op af. Enjoy.

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Er is vanavond weer telecast van 2 matches op QuadV (in de vakjes bovenaan de pagina komt een plaatje van supcom te staan dan) Als ik het goed begrepen heb begint het spektakel om 8 uur vanavond (onze tijd, GMT+1) Voor meer informatie zie hier

• evilpin0
een replay is leuker imo :)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

m277755 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:50:
Er is vanavond weer telecast van 2 matches op QuadV (in de vakjes bovenaan de pagina komt een plaatje van supcom te staan dan) Als ik het goed begrepen heb begint het spektakel om 8 uur vanavond (onze tijd, GMT+1) Voor meer informatie zie hier
Wordt weer vet. De vorige FFA en 2v2v2 was ook erg gaaf.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Adlermann schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:05:
[...]

In XP crasht sup com pas bij 2.0 gig gebruik. In vista op 1.4
Fout, in Vista crashed supcom OOK bij 2.0 gig gebruik, namelijk de Virtual Address Space. Als je bijvoorbeeld ProcessExplorer (Microsoft, voormalig Sysinternals) mee laat draaien dan zie je dat er onder water nog meer geheugen word ge-adresseerd als alleen het fysieke geheugen wat je in de normale TaskManager ziet.

Dit staat ook allemaal beschreven in de post door die figuur op het supcom forum.

https://discord.com/invite/tweakers

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Het is gewoon leuk om live mee te kunnen kijken en met mensen in halcyon er over te leuteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Niet als je op 1280x1024 2x AA,texures op high rest op medium speelt.
Zit je daar naar een kleine wazig filmpje te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

redfoxert schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 18:41:
[...]

Fout, in Vista crashed supcom OOK bij 2.0 gig gebruik, namelijk de Virtual Address Space. Als je bijvoorbeeld ProcessExplorer (Microsoft, voormalig Sysinternals) mee laat draaien dan zie je dat er onder water nog meer geheugen word ge-adresseerd als alleen het fysieke geheugen wat je in de normale TaskManager ziet.

Dit staat ook allemaal beschreven in de post door die figuur op het supcom forum.
dus gewoon ff op forums.gaspowered.com kijken naar de 3gb+ enabler. Dan crashed je supcom niet meer. (of ff wachten op de uitbreiding)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
M2M schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:25:
[...]

dus gewoon ff op forums.gaspowered.com kijken naar de 3gb+ enabler. Dan crashed je supcom niet meer. (of ff wachten op de uitbreiding)
Ik snap niet helemaal dat GPG SupCom niet op een of andere manier patched zodat het niet meer mogelijk moet zijn dat het spel zomaar crashed.

Al begrijp ik wel weer dat het voor een deel aan het operating system ligt. Misschien toch maar 4GB ipv 2GB en een 64bit OS erop gooien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

redfoxert schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:29:
[...]

Ik snap niet helemaal dat GPG SupCom niet op een of andere manier patched zodat het niet meer mogelijk moet zijn dat het spel zomaar crashed.

Al begrijp ik wel weer dat het voor een deel aan het operating system ligt. Misschien toch maar 4GB ipv 2GB en een 64bit OS erop gooien ...
Simpelweg de grenzen van een 32-bits OS. GPG zou er dus beter aan doen om het geheugengebruik van het spel terug te dringen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Kanarie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:39:
[...]

Simpelweg de grenzen van een 32-bits OS. GPG zou er dus beter aan doen om het geheugengebruik van het spel terug te dringen.
Oh daar ben ik me terdege van bewust hoor :)

Ik heb gemerkt bijvoorbeeld bij een game op een grote map en actieve spelers dat wanneer een cpu speler het loodje legt, het gebruikte geheugen NIET word vrijgegeven. Je zou dan toch denken dat die units die weg zijn geen geheugen meer in beslag zouden nemen, helaas is het tegendeel blijkbaar waar. Zou je hier kunnen spreken van een memory-leak ?

[ Voor 4% gewijzigd door redfoxert op 31-08-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Er is een hotfix gereleased door Microsoft voor alle arme Vista users die crashen in games die de memory limit raken.

Virtual address space usage in Windows game development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben eindelijk ook aan het spelen, net 6 weekjes en vind het best veel op TA lijken maar gepimped met zoom _/-\o_

Tot laters op gpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren een heel leuk potje gespeeld, 3vs3 op setons clutch, was aardig intens af en toe.

Heb een speler zo goed als uitgeschakeld na een t2 tank drop met transports. En had me commander een cloack en de microwave laser gegeven en naar de vijandelijke basis gestuurd, helaas overleefde ie het niet.

De replay staat hier: http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=9660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wie o wie heeft er een mooie site om mappen te downen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Killzone schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 23:32:
Wie o wie heeft er een mooie site om mappen te downen??
GPGnet vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
Schijnt dat je beta keys kan verdienen een dezer dagen voor de opvolger van SCom.

Weet iemand hoe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

ipazza schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:35:
Schijnt dat je beta keys kan verdienen een dezer dagen voor de opvolger van SCom.

Weet iemand hoe ?
Je moet je inschrijven voor een tournament en die winnen, ook moet je 1v1 rating hoger zijn dan 1800 dacht ik, anders krijg je alleen een avatar voor 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
KruisVuur schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:16:
[...]

Je moet je inschrijven voor een tournament en die winnen, ook moet je 1v1 rating hoger zijn dan 1800 dacht ik, anders krijg je alleen een avatar voor 1 week.
Ja, er zijn twee mogelijkheden. 1) goede spelers worden door de producers uitgenodigd om balance testing te doen. 2) een tournament winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
eergister lange pot gespeeld. veel dropte maar uiteindelijk waren er ik en een ander over. Helaas moest ik gaan dus spel was niet ten einde. mijn basis was wel aan gort. (hij had een mavor) maar er liepen nog wel zon 50 Supcoms van mij rond. Dus ik had nog wat kunnen doen.

Maar was eigenlijkvergeten me groote sterkte te gebruiken. Teleporting SCU's :) Dat werkt echt super

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
ekitch what is je ingame name? want volgens mij was ik degene met de mavor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Mijn ingame naam is Ekitch, maar volgens mij was het geen Nederlander.

Voeg me maar toe en join de clan :) ik hoop vanavond weer een potje te spelen

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
De stats zijn herzien. Bij inactiviteit word je verwijderd. Als je weer een game speelt wordt je weer zichtbaar in de stats.

Ik zit nu ineens in de top 500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Wat bedoel je precies?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

M411007 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:02:
De stats zijn herzien. Bij inactiviteit word je verwijderd. Als je weer een game speelt wordt je weer zichtbaar in de stats.

Ik zit nu ineens in de top 500 :)
Mja, ik zat zo goed als 'op eigen kracht' in de top 500, dus er ben er nu ook in geteleporteerd. Geeft toch iets minder voldoening...

Nou ja, op naar de top 100 dan maar :*)

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Om even terug te komen op deze post heb ik een dergelijke poging gedaan, maar dan met soulrippers ipv fatboys :)

De instelling waren wederom net als met ranked, geen mods, 500 unit limit. Als iemand de replay daarvan wil zien, klik hier (je moet wel hem wel eerst opslaan)

De eerste Soulripper was klaar na 18:42 gametime. Ik ben daarna maar gestopt met tellen want het werdt me een beetje te gek. Na richting de 30 minuten zat ik vervelend tegen de 500 units aan en had ik een evil 1400 mass income. Soulrippers kwamen van de band rollen alsof het niets was en na 35 minuten had ik er 32. Het kan nog steeds aanzienlijk beter, maar ik vond dit toch best een aardige poging :)

Ik weet dat men ergens een wedstrijd heeft gehad om zsm een experimental te krijgen, maar ik kan er niets meer over vinden. Als iemand hier zin heeft om ook een poging te wagen om onder dezelfde omstandigheden zoveel mogelijk T4 te maken (met replay natuurlijk) zie ik graag de resultaten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Iemand sinds de update last van hangen??

Ik heb een paar potjes proberen te spelen maar SC hing gewoon direct. Deed niks meer en kreeg een not responding van windows. Heel raar want het gebeurde al 1 min nadat de game starte...

Iemand hier meer van gehoord?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ekitch schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 10:54:
Iemand sinds de update last van hangen??

Ik heb een paar potjes proberen te spelen maar SC hing gewoon direct. Deed niks meer en kreeg een not responding van windows. Heel raar want het gebeurde al 1 min nadat de game starte...

Iemand hier meer van gehoord?
Welke update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
umm ja was toevallig net na de interface update van GPG net, geen update voor supcom zelf. Kan ook gewoon stom toeval zijn.

Ik vanavond nog een keer proberen als het dan nog steeds voorkomt is er iets mis...

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:25:
Heb gisteren een heel leuk potje gespeeld, 3vs3 op setons clutch, was aardig intens af en toe.

Heb een speler zo goed als uitgeschakeld na een t2 tank drop met transports. En had me commander een cloack en de microwave laser gegeven en naar de vijandelijke basis gestuurd, helaas overleefde ie het niet.

De replay staat hier: http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=9660
Altijd wel intressant om een replay van een ander te bekijken.
Leuk potje overigens.
Veel t1 mass incombinatie met t2 energy werkt erg goed zag ik.
Jammer van je medespelers, want die zijn voornamelijk verdedigend bezig geweest.
Die tegenspeler (miyamoto ofzo) had alle tijd om zich voldoende op te bouwen en een redelijk t3 legertje neer te zetten afgezien dat hij ook de eerste was met t4.
Wel een spectaculair einde _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:56
hallo ik denk erover om dit te kopen, maar leeft dit spel nog online?
en kan ik dit spel een beetje fatsoenlijk spelen met P4 2.6 ghz , 1 gig ram , 265 mb vid kaart ( Ati x1950 Pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
rubbieus schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:45:
en kan ik dit spel een beetje fatsoenlijk spelen met P4 2.6 ghz , 1 gig ram , 265 mb vid kaart ( Ati x1950 Pro)
Spel leeft nog. Nee, je cpu is te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
OK het hangen was eenmalig zal wel een glitch van me comp zijn geweest :)

Vraagje voor in t3, als je eenmaal begint met de t3 Energie en t3 mass hoe maken jullie deze dan? Aanelkaar zodat er efficient met energie om wordt gegaan. of toch uit elkaar omdat dat veiliger is.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
rubbieus schreef op zondag 09 september 2007 @ 19:45:
CPU wordt inderdaad een probleem, eventueel wat extra geheugen kan ook geen kwaad voor grote maps. Videokaart is voor SupCom prima. Mijn oude laptop met een 6800 Go en 256MB geheugen had er in ieder geval geen moeite mee, eerder de cpu die het niet trok (1.83 Pentium M).

Heb nu een C2D E6850 en het spel vliegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Ekitch schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:39:

Vraagje voor in t3, als je eenmaal begint met de t3 Energie en t3 mass hoe maken jullie deze dan? Aanelkaar zodat er efficient met energie om wordt gegaan. of toch uit elkaar omdat dat veiliger is.
Ik zet het spul uit elkaar omdat het een stuk veiliger is. Dan maar wat meer power plants gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Groepjes van 2 power en 2 massfabs. En dan ver genoeg uit elkaar bouwen dat er geen kettingreactie kan ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wanneer wordt er weer eens ene got game gespeelt?

@Ekitch ik zie nog steeds maar 2 personen in de got clan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Vanavond speel ik een paar games met Deman, iedereen is welkom om dan ff te joinen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Count me in
Mij gisteren een beetje kicken uit de game... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Heb er ook wel oren naar. 3v3's op OP zijn fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
quote:

Groepjes van 2 power en 2 massfabs. En dan ver genoeg uit elkaar bouwen dat er geen kettingreactie kan ontstaan.
Ik ben meestal cybran en dan upgrade ik mijn SCU's met resource allocation ofzo, leverd hij je 3500 stroom en 12 mass op, als ik er dan iets van 10 heb bouw ik gewoon overal verspreid massfabs bij en je hebt echt een dikke eco. Gisteren had ik genoeg eco voor 2 mavors, nuke en ongeveer 30 experimental gunships. (ik heb de replay :P als iemand hem wil...)

Ik denk toch echt dat dat de beste manier is om je eco snel beter te maken, want als je je SCU's in een map als seton's clutch onder water zet kunnen ze ook nogeens niet kapot worden gemaakt door een vliegtuigen aanval ofzo.

Ochoch, hoe kan ik in die tweakers clan komen? Want ik zie nooit iemand online met de de tweakers tag... ? Kan een van jullie mij uitnodigen, ingame name is Ipazza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:12:
Count me in
Mij gisteren een beetje kicken uit de game... >:)
Ik heb observers meestal uitstaan, ik wil niet dat er teveel replays van mij gepost worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
ipazza schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:05:
[...]

Ik ben meestal cybran en dan upgrade ik mijn SCU's met resource allocation ofzo, leverd hij je 3500 stroom en 12 mass op, als ik er dan iets van 10 heb bouw ik gewoon overal verspreid massfabs bij en je hebt echt een dikke eco. Gisteren had ik genoeg eco voor 2 mavors, nuke en ongeveer 30 experimental gunships. (ik heb de replay :P als iemand hem wil...)

Ik denk toch echt dat dat de beste manier is om je eco snel beter te maken, want als je je SCU's in een map als seton's clutch onder water zet kunnen ze ook nogeens niet kapot worden gemaakt door een vliegtuigen aanval ofzo.

Ochoch, hoe kan ik in die tweakers clan komen? Want ik zie nooit iemand online met de de tweakers tag... ? Kan een van jullie mij uitnodigen, ingame name is Ipazza
Klinkt nu al als een slechte en saaie game, no offense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
OK ik ga vanavond ook maar online zijn dan. Voor de got Clan heb ik al reeds wat mensen uitgenodigd maar nog geen reacties :)

Ik ben denk ik rond een uurtje of 9 zeker weten online.

Ingame nick: Ekitch
Gotclan: SGT (Supreme Gathering of Tweakers)

Dan gaan we zorgen dat de clan wat groter wordt en kunnen we gezellig spelen:)

Dan over lange spellen gesproken, het hoeft zeker niet saai te zijn. Speelde potje 2vs2 waarbij de tegenstandander hun kant helemaal met muren dicht had gemaakt dus onze eerste aanval van t1 werd finaal in de pan gehakt we konden er gewoon niet om heen. Stonden 2 t2 defenses achter molde alles..... in iedergeval volgende deel was dus te kijken of we erdoor heen konden komen met een groter leger en met t3 en artillery, lukt ook niet ze hadden echt tig shields erachter... verder ook al experimentals... toen kwam het erop aan want zij begonnen aan een mavor die moest echt snel dood. Ik bomberdeerde er met 2 scathis al op maar hij had er 3 shields omheen die allemaal gecovvered waren met 10+ SCU om hem te reinforcen. Dus we gingen echt alll out. Op een gegeven moment 5 scathis op de defense raining toen kwamen we erdoor met daarbij nog 50 SCU van onze kant om maar aan te komen en die mavor te mollen. Hij heeft iets van 10 schoten gehad.

Ik moet zeggen dat was echt een spannende pot. Als de mavor langer was geweest waren we er echt wel geweest.

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Hmm, misschien een vreemde vraag, maar hebben jullie wel eens gehad dat SupCom crashed na 30 á 60 minuten spelen (2v2 met bots). Dacht zelf dat het aan het tooltje CoreMaximizer lag, maar ook zonder dit crashed SupCom. Zelfde verhaal voor online.

Heb nu zo'n vermoeden dat het aan vista x64 moet liggen, misschien is vista + supcom nietzo'n goed idee icm 2GB geheugen :P
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste