[RTS] Supreme Commander - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 24.358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:32
Mijn engineer maken anti air turrets :) maar je hebt gelijk mijn build is nog wat gevoelig voor air :)

En over Setons Clutch, Erg waar je moet gewoon je hele kant hebben bespreken met wat sams tegen die irritante drops :)

Heb 1 potje gespeeld waarin iemand daar best goed gebruik van maakte, we begonnen 4vs4 maar werd 4vs2 (ik zat in de 2..) echter mijn eco was zo bizar hoog dat ik t3 artillery per min kon maken. 6 stuks en toen ginghet hard, een constante stroom van czars en GC en ASF was ook leuk :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ekitch schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:58:

En over Setons Clutch, Erg waar je moet gewoon je hele kant hebben bespreken met wat sams tegen die irritante drops :)
1 a 2 sams redden het niet, eerst vliegen er 40 interceptors over die ze afleiden dan 20/ bombers gunships die het vuur van 2 air transport afhouden en ook zonder al teveel problemen de sams gewoon neerhalen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

evilpin0 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 12:04:
[...]

1 a 2 sams redden het niet, eerst vliegen er 40 interceptors over die ze afleiden dan 20/ bombers gunships die het vuur van 2 air transport afhouden en ook zonder al teveel problemen de sams gewoon neerhalen :)
een shieldassisted sam firebase icm je eigen intys en asf's, + een leuke vloot houd zo'n transport drop echt wel tegen. Daarnaast zie je die dingen met radar al van ver aankomen, als je dan nog niets staat te doen, dan weet ik het ook niet meer.

als de tegenstander niet bezopen is, target hij de transports manual (dat zou ik doen... :/)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
je kan altijd haxor via de buitenkant van de map, bovendien slopen 20 t2 bombers/gunships gewoon 2 sams. Daarin tegen kom ik al rond minuut 15/20 (schatting) aan met de drop, mijn tegenstanders hebben dan meestal net 2 sams in hun eigen base laat staan een firebase die van de ene kant van seton cluth naar de andere kant strekt :) . Met een goede radar en als je het net op tijd ziet zou je evntueel hooguit met mass fighters de transport kunnen neerhalen.

iig 4x gedaan, 0 keer gefaalt 2x zelf bij iemand die de kust zeer goed verdigt had (t2), gewoon kwestie van testen waar de kust het zwakt verdigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ik begin redelijk snel met t3 sams. Omdat die practisch altijd raken, de T2 vind ik vaak ook missen...

Gister potje gespeeld waar de tegenstander op een gegeven moment 2 mavors had... die krengen schieten gewoon dwars door je shields heen
Helaas dus verloren.

Zin om een keer samen te spelen? Nick is Ekitch, lijkt me wel leuk om een beetje samen te kunnen spelen dat je ook een team vormt ipv 3 mensen die allemaal een beetje hun eigen ding doen en dan maar aanvallen...

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Wat mij nog wel een keer leuk lijkt om te proberen is het volgende: Je speelt 2 v 2. Je bondgenoot concentreert zicht op het land en jij concentreert je op lucht :) In het begin moet je wel beide doen natuurlijk maar je verdedigt elkaar een beetje en later heeft hij veel landunits en jij hebt veel vliegtuigen. Als je dan tegelijk iemand aanvalt krijgt die het opeens druk aangezien ie door 2 verschillende legers wordt aangevallen. Helemaal mooi als je zelf met de UEFspeelt en Broadswoards bouwt terwijl de ander Cybran is en met ML en siegebots komt >:)

Verder gewoon een rare hersenkronkel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Mijn nick is johnsjon, zal je zo wel ff toevoegen ben vanmiddag vrij :)

Heb gisteren veel last van desynced, beter gezegd het gebeurde zelf 3x keer achter elkaar, begon onderhand te twijfelen in me pc.

Had gisteren ook een heerlijke actie in een 4v4 game, in het begin ging metteen een ally weg van mijn team, de ally het dichts bij het midden nog wel. Ik stuurde na ca 3 min 4 engineurs naar het midden met een air transport maar ze hadden al een PD bij de dichtbijzijnde expermimental, dus 4 personen die het midden hebben tegen 3 :(

Ik had echter een leuk idee, zag dat degene bij der kust onder me geen land defense had en in t3 focuste ik al me res op een SCU met repair en focus converter upgrade (cyberian). Hij ca een 3 a 4 x grotere econcomy en dacht dat ze ACU veilig stond onder ze schildje, niet dus. Daarna meteen me SCU met de transport doorgevolgen naar een andere vijand en bij zijn ACU aangekomen kwam er gewoon een dikke desynced echt balen, had ze bijna alle 4 kunnen uitschakelen met 1 SCU.

Ff een vraagje, wat is er mis met die console? Als ik op ` druk en wat wil intoetsen verdwijnt die altijd, ben er letterlijk 3 minuten mee aan het kutten onderhand voordat die het eindelijk doet, doe ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het spel ik haal elke level vet makelek met de Aion Aluwenit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:15:
en nou in het nederlands :?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hij vind het spel heel makkelijk en haalt elk level met de Aeon Illuminate :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:15:
En dat is met of zonder cheats :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zo te zien zal het hem never nooit lukken een cheat foutloos in te typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 00:41

MaxxMark

HT is Tof!

evilpin0 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 09:30:
Ff een vraagje, wat is er mis met die console? Als ik op ` druk en wat wil intoetsen verdwijnt die altijd, ben er letterlijk 3 minuten mee aan het kutten onderhand voordat die het eindelijk doet, doe ik wat verkeerd?
Dat kan komen doordat je toetsenbord instellingen op NL/US-International staan. Zegmaar de taalinstelling die er voor zorgt dat ' gevolgd door e voor een é zorgt (heb ik ook).

Je ` heeft het zelfde. Icm een e wordt die è. Dit gooit SupCom door de war als je je console wilt gebruiken. wat ik meestal doe is gewoon `gevolgd door e en evt dat 2x mocht er een andere key zijn blijven hangen. Dan zit je altijd goed :)

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:30
Even een vraag tussendoor:

Stel: ik heb een groepje vliegtuigen. Die geef ik een patrol order. Later bedenk ik me dat ik ook nog bombers wil laten mee patrollen. Is het mogelijk om die bombers dan mee te laten doen in de bestaande patrol order?

Ik kan er niks over vinden in de manual (die zowiezo al erg summier is)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

Volgens mij kun je ze gewoon laten assisten op een waypoint uit die patrol. maar zeker weten doe ik het niet.
Overigens vind ik persoonlijk bombers laten patrollen vrij puntloos. Als ze een viajnd zien vliegen ze meestal eerst 4 keer over en dan doen ze een run, en dan zijn ze meestal al neergehaald :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:06
Zo, dit zijn leuke games. Lekker 25 punten per win. Mijn smurf is nu ook al bijna top 100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

Toch de knoop maar doorgehakt? Ik ben wel benieuwd, hoe heet je smurf?

Ik heb laatst een 2 vs 2 gedaan met iemand die ik een keer verslagen heb bij 1 vs 1 :) We hebben die match gewonnen, maar ons team is niet in de 2 vs 2 ladder komen te staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
m277755 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:28:
Toch de knoop maar doorgehakt? Ik ben wel benieuwd, hoe heet je smurf?

Ik heb laatst een 2 vs 2 gedaan met iemand die ik een keer verslagen heb bij 1 vs 1 :) We hebben die match gewonnen, maar ons team is niet in de 2 vs 2 ladder komen te staan :/
Ach ja, ik had een tweede kopie cadeau gekregen..... Mijn smurf heeft weer een typische vogelnaam in het duits :)

• TEAMIKKE
  • Niet online
Weet iemand of er een lijst is met alle hotkeys? Ik kan hem nergens vinden terwijl ik ze toch vrij handig vind. Als je op gpg.net leest kom je er wel eens een paar tegen maar ik ben nog niet de hele lijst tegen gekomen.

• evilpin0
Voor mensen die van grote battles houden met VEEL experimentals, filter replay fault op nick: Johnsjon dan de replay met discripition: ..

Me eerste lange 3v3 game zonder quiters :)
Ik vocht tegen legers 2 siege bots en experimentals met alleen SCU en spider bots, die tot mijn ongenoegen behoorlijk useless waren, met mass siege bots en SCU support had ik zeker de battle op hun gedeelte kunnen winnen.

Cyberian SCU = haxor :)

[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 16-08-2007 10:36 ]

• Ekitch
Spiderbots zijn handig midden in een basis en redelijk tegen andere units, maar zodra er sterke mass is heb je gelijk worden ze wat minder dan kun je beter Soul rippers hebben waarmee je redelijk snel key targets weg kunt maaien.

Maar bijna alle Experimentals zijn redelijk gevoelig voor air assaults. Zei het ASF zei het gunships.
Maar vind experimentals wel het leukst. :)

Mavor kan door shields heen schieten...klopt dat? Hij mold ook meerder shields in 1 keer, Ik had dacht ik 6 overlappende shields en ze waren allemaal in 1 keer weg... :(

- Squeeek !!!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ekitch schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:54:
Spiderbots zijn handig midden in een basis en redelijk tegen andere units, maar zodra er sterke mass is heb je gelijk worden ze wat minder dan kun je beter Soul rippers hebben waarmee je redelijk snel key targets weg kunt maaien.

Maar bijna alle Experimentals zijn redelijk gevoelig voor air assaults. Zei het ASF zei het gunships.
Maar vind experimentals wel het leukst. :)

Mavor kan door shields heen schieten...klopt dat? Hij mold ook meerder shields in 1 keer, Ik had dacht ik 6 overlappende shields en ze waren allemaal in 1 keer weg... :(
Een Mavor's eerste schot killt alle shields die hij raakt (splash damage raakt overlappende shields). Het is al eerder gezegd in dit topic, maar een enkele Mavor kun je oneindig tegenhouden met 3 overlappende shields:
1. Bouw 3 shield generators bij elkaar.
2. Zet 2 shield generators uit.
3. Als shield 1 van de 3 geraakt is door een mavor en down is, zet dan shield 2 van 3 aan.
4. Wanneer shield 2 van de 3 geraakt is door een mavor, zet dan shield 3 van 3 aan.

De shields zullen nu automatisch net op tijd recyclen voor het inkomende mavor shot.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• evilpin0
Kanarie schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:09:
[...]

Een Mavor's eerste schot killt alle shields die hij raakt (splash damage raakt overlappende shields). Het is al eerder gezegd in dit topic, maar een enkele Mavor kun je oneindig tegenhouden met 3 overlappende shields:
1. Bouw 3 shield generators bij elkaar.
2. Zet 2 shield generators uit.
3. Als shield 1 van de 3 geraakt is door een mavor en down is, zet dan shield 2 van 3 aan.
4. Wanneer shield 2 van de 3 geraakt is door een mavor, zet dan shield 3 van 3 aan.

De shields zullen nu automatisch net op tijd recyclen voor het inkomende mavor shot.
Mavor heeft toch tot 3 shots airborn als die aan het schieten is? Dan heb je wel een legertje scu nodig om je shields te rechargen, laat staan dat het al je aandacht nodig heeft :)

Mavor up is eigenlijk hem binnen 1 minuut uitschakelen of verliezen, in team games heb ik me acu een keer opgeofferd door hem in de buurt met wat scu te droppen en hem vervolgens gewoon een kamikazi rush. Ik uitgeschakelt, maar mavor ook :)

Die dingen zijn imo beter dan nukes.

Naar mijn mening is het beste leger wat je kan je kan hebben: 10 cyberian SCU 5 met repair en focus upgrade, 2 met repair, focus en emp. En 3 met AA. Verder leger t2aa erachter en rushen. Zon leger verslaat elke grond experimental. En zolang je ze een beetje microed verlies je er geen door die bizzare repair upgrade.

Alleen mass mercys kunnen er een paar uitschakelen, GC en spiderbots pak je met de emp SCU met een beetje micro.

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 16-08-2007 15:26 ]

• Ekitch
*pietlutmode, het is volgens mij Cybran als bijvoegelijk woord al goed, Cyberian is meer dat ze uit Cyberie komen :)

Klinkt al een cool leger, ik zal de repair upgrade zeker eens gaan proberen. En dat van die mavor ja maar de eerste schoten merk je soms niet en dan zijn al je shields al down...

Gewoon sneller zijn lijkt me een goeie optie :)

- Squeeek !!!

• Adlermann
Ekitch schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:53:
*pietlutmode, het is volgens mij Cybran als bijvoegelijk woord al goed, Cyberian is meer dat ze uit Cyberie komen :)

Klinkt al een cool leger, ik zal de repair upgrade zeker eens gaan proberen. En dat van die mavor ja maar de eerste schoten merk je soms niet en dan zijn al je shields al down...

Gewoon sneller zijn lijkt me een goeie optie :)
Als je tegenstander een mavor kan bouwen, dan verdien je om niet te winnen. A) je scout dat ding uren van te voren. Je kan dan inmiddels een shitload aan t3 arty bouwen of een inmens leger experimentals. Je kunt zelfs meerdere nuke launchers bouwen voor hetzelfde aan mass. Als cybran kun je zelfs je commander een teleport upgrade geven + microwave laser. Dat is worst case een draw, meestal gewoon een keiharde win.

• evilpin0
linkje naar replay waar ik eerder al wat over poste: http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=9098

Toch wel een van me leukste 3v3 games alhoewel het erg lagte en me units amper tot soms helemaal niet reageerde (monkeylord die door torpedo's geownt wordt :( ).

• Adlermann
Ik ben gestopt met kijken toen ik zag dat het annihilation was ;)

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

evilpin0 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:20:
[...]

Mavor heeft toch tot 3 shots airborn als die aan het schieten is? Dan heb je wel een legertje scu nodig om je shields te rechargen, laat staan dat het al je aandacht nodig heeft :)
Rechargen heeft geen zin op shields die down zijn :P

En ja, Mavor = win als je em langer dan 3 minuten kan verdedigen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Adlermann
Kanarie schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:23:
[...]

Rechargen heeft geen zin op shields die down zijn :P

En ja, Mavor = win als je em langer dan 3 minuten kan verdedigen.
Yepz, meestal wel. Ook al kun je je commander verdedigen, je eco gaat er keihard aan.

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
TEAMIKKE schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:52:
Weet iemand of er een lijst is met alle hotkeys? Ik kan hem nergens vinden terwijl ik ze toch vrij handig vind. Als je op gpg.net leest kom je er wel eens een paar tegen maar ik ben nog niet de hele lijst tegen gekomen.
Druk ingame eens op F12... :)

Systeem Specs

• evilpin0
Adlermann schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:22:
Ik ben gestopt met kijken toen ik zag dat het annihilation was ;)
dat wist ik ook niet anders lag er al meteen eentje uit, maargoed het is voor de lol en het was een leuk potje :)

[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 16-08-2007 21:07 ]

• Adlermann
http://sinas.rename-it.nl...ie.SupremeCommanderReplay

Wel een aardig potje vs Arie (kanarie). Hij had me bijna te pakken met die nasty drop van hem, mijn commander deed minder aan overcharge dan ik wilde. Maar het ging net goed. Daarna was het gewoon meer eco bouwen en hem kaputt nuken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Interessant potje, al hem ik niet meer verder gekeken na arie's drop. Ik had niet verwacht dat hij zo effectief zou zijn. Nog 350 hp lol, nog 3 schoten meer en het zou voorbij zijn.

Ik heb toevallig pas een dergelijke drop gedaan, maar dan niet midden in zn basis maar eronder. Mensen verwachten geen land units op Seraphim Glaciers, dus ik kwam al een heel eind met 11 Titans (hij had nog wel destroyers om zijn eiland). Verder had ik een veel grotere economie, dus gaf hij maar op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
hmm als ik dit zo zie moet ik toch mijn tactieken maar eens gaan aanpassen in het begin spel. In de end game zit ik meestal wel redelijk snor, maar zoals Adler ook al zei daar kom je niet als je t1 en t2 overslaat...

Ik maak nu meestal maar 1 factory pomp daar 5 engineers uit en wat scouts en tanks daarna een combinatie daarvan afhankelijk of we veel of weinig worden aangevallen. De eco gaat dan in het begin redelijk goed maar op een gegeven moment stokt het.

Wat is dan het beste om je mex omhoog te krijgen. Ik maak meestal 5-10 engineers en up mijn 4 begin mex naar t2, maar ik zie de laatste tijd ook mensen om de hydro plant fabs maken. Dat zag er ook wel nuttig uit :)

We zijn aan het leren :)

evilpin0 ben je vanavond online???

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ekitch schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:23:

Ik maak nu meestal maar 1 factory pomp daar 5 engineers uit en wat scouts en tanks daarna een combinatie daarvan afhankelijk of we veel of weinig worden aangevallen. De eco gaat dan in het begin redelijk goed maar op een gegeven moment stokt het.

Wat is dan het beste om je mex omhoog te krijgen. Ik maak meestal 5-10 engineers en up mijn 4 begin mex naar t2, maar ik zie de laatste tijd ook mensen om de hydro plant fabs maken. Dat zag er ook wel nuttig uit :)

We zijn aan het leren :)

evilpin0 ben je vanavond online???
Ik laat me 4de of 5de engineur (afhankelijk van de map) altijd oneindig power gens maken, dan stuur ik nog 3a 4 t1 engineurs om t helpen en dan gebruik ik 1 a 2 engineurs een om een stuk of 50 mass fabs te maken, dat is vooral in het begin een extreem goede mass inkomsten bron.

Als ik in T2 zit, stuur ik nog 3+ engineurs om te helpen de mass fabs te maken terwijl ik T2 PG's blijf bouwen tot T3. Dan heb ik meestal als je me eerste T2 PG af is een stuk of 20-25 mass fabs, wat op dat moment je totale mass income met ca 30-40% boost.

mass fabs om je hydron plant maken is een zeer slecht idee, een goede tegenstander gaat gegarandeerd proberen en vrijwel zeker ook slagen om een een chain reaction in gang te zetten.

Ik denk niet dat ik vanavond thuis ben, zaterdag gebruik ik meestal als rust dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
evilpin0 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:46:
[...]

...
Ik laat me 4de of 5de engineur (afhankelijk van de map) altijd oneindig power gens maken, dan stuur ik nog 3a 4 t1 engineurs om t helpen en dan gebruik ik 1 a 2 engineurs een om een stuk of 50 mass fabs te maken, dat is vooral in het begin een extreem goede mass inkomsten bron.

mass fabs om je hydron plant maken is een zeer slecht idee, een goede tegenstander gaat gegarandeerd proberen en vrijwel zeker ook slagen om een een chain reaction in gang te zetten.
Gebeurt niet heltzelfde met als je die 50 mass fabs maakt? Ik neem aan dat je die niet allemaal 1 voor 1 neer gaat zetten? of hoe moet ik dat zien?
Ik maak meestal met mijn commander zon pakket van energy en fabs..

EFEFEFEFE
FEFEFEFEFE
EFEFEFEFE
FEFEFEFEFE

Dit idee een beetje zodat de fabs minder energy gebruiken. T2 Energy heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt :P Ik spring meestal snel over naar t3

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik bouw MF en PG altijd apart van elkaar anders kan 1 tank/bomber je halve economy uitschakelen, ik zelf scout ook altijd voor leuke matrix'jes :)

T2 PG zijn godlike als je een groot MF veld hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Ekitch schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:16:
[...]

Gebeurt niet heltzelfde met als je die 50 mass fabs maakt? Ik neem aan dat je die niet allemaal 1 voor 1 neer gaat zetten? of hoe moet ik dat zien?
Ik maak meestal met mijn commander zon pakket van energy en fabs..

EFEFEFEFE
FEFEFEFEFE
EFEFEFEFE
FEFEFEFEFE

Dit idee een beetje zodat de fabs minder energy gebruiken. T2 Energy heb ik eigenlijk nog nooit gemaakt :P Ik spring meestal snel over naar t3
Je kunt het beste je mass makers in korte diagonale rijtjes zetten en uit elkaar. Als er dan eentje opgeblazen wordt verlies je maar een paar mass makers.

Zo'n matrix is heel aantrekkelijk voor een gg, bomber of tank. Ik zou er zelfs een Mercy aan opofferen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Die mercy's moeten echt asap generfed worden, aoen is gewoon niet te pakken met SCU en experimental rushes. Iets van 7 mercy's blazen gewoon een soulripper op :<

een goede balance zou imo zijn dat als ze een aoe explosie veroorzaken als ze opgeblazen worden zodat ze meteen allemaal ontploffen. Veriest dan 10 dubbel zoveel micro wil je zo goed gebruiken. En ze mogen wel 2k dmg ivp 3k.

[ Voor 41% gewijzigd door evilpin0 op 17-08-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
evilpin0 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:36:
Die mercy's moeten echt asap generfed worden, aoen is gewoon niet te pakken met SCU en experimental rushes. Iets van 7 mercy's blazen gewoon een soulripper op :<

een goede balance zou imo zijn dat als ze een aoe explosie veroorzaken als ze opgeblazen worden zodat ze meteen allemaal ontploffen. Veriest dan 10 dubbel zoveel micro wil je zo goed gebruiken. En ze mogen wel 2k dmg ivp 3k.
WTF? Ik wist niet eens dat er nieuwe units in de game zitten sinds de 3260 patch ! Niet zitten opletten de laatste tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
M411007 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

Je kunt het beste je mass makers in korte diagonale rijtjes zetten en uit elkaar. Als er dan eentje opgeblazen wordt verlies je maar een paar mass makers.

Zo'n matrix is heel aantrekkelijk voor een gg, bomber of tank. Ik zou er zelfs een Mercy aan opofferen. :+
Hmm dan mezelf maar ff forceren, ik wil altijd een zo'n mooi mogelijke basis maken :)

Alles moet bij mij dus ook lekker symetrisch zijn en passend zijn. Daarom vond ik die matrix ook zo aantrekkelijk.
Maar de energy besparing is dus het risico niet waard??

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Ekitch schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:14:
Alles moet bij mij dus ook lekker symetrisch zijn en passend zijn. Daarom vond ik die matrix ook zo aantrekkelijk.
Hangt er van af of je tegen mensen of tegen de AI speelt. Heb de AI nog nooit betrapt op het doelgericht met 20-40 bombers m'n basis in te vliegen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Ekitch schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Hmm dan mezelf maar ff forceren, ik wil altijd een zo'n mooi mogelijke basis maken :)

Energiebesparing door je energy om een gebouw zetten is geen risico. Als dat gebouw (mass maker) met een gigantische knal ontploft als erop geschoten word is er wel het risico dat je niet alleen al je mass makers in de kettingreactie kwijt raakt, maar ook gebouwen die eraan grenzen zoals hydro's of fusions.

Zet je T1 mass makers dus los van je energy zodat je niet ook je energy productie kwijt bent als er op je mass makers geschoten wordt. Je bent dan hooguit je mass makers kwijt, maar die zijn toch goedkoop en snel weer neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Adlermann schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:49:
http://sinas.rename-it.nl...ie.SupremeCommanderReplay

Wel een aardig potje vs Arie (kanarie). Hij had me bijna te pakken met die nasty drop van hem, mijn commander deed minder aan overcharge dan ik wilde. Maar het ging net goed. Daarna was het gewoon meer eco bouwen en hem kaputt nuken :)
Van dat potje geleerd dat energy verspillen bijna net zo erg is als mass verspillen. Jouw eco was gewoon veel effectiever door je mass fabricators, terwijl ik vrolijk energy aan het verkwisten was.
Na de net-mislukte/bijna-geslaagde drop was het onmogelijk je nog bij te houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Kanarie op 17-08-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Kanarie schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:59:
[...]

Van dat potje geleerd dat energy verspillen bijna net zo erg is als mass verspillen. Jouw eco was gewoon veel effectiever door je mass fabricators, terwijl ik vrolijk energy aan het verkwisten was.
Na de net-mislukte/bijna-geslaagde drop was het onmogelijk je nog bij te houden.
Toen ik die drop zag aankomen had ik meteen mijn commander weg moeten sturen. Ik dacht dat mijn AA de meeste dropships wel uit de lucht zouden halen. Nee dus. Daarna gewoon eigenwijs proberen alles te overchargen :). Ik had iets verder 5 siegebots + 8 scu's ofzo. Die hadden het makkelijk alleen af kunnen maken. Iets verder naar onderen stond ook nog een engineer of 20. Die konden makkelijk t2 pd maken :)

Naja. Ik heb er ook van geleerd. Was een goede drop, dat wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er in een van de afgelopen patches gesleuteld aan de performance van het spel?

Waar ik eerst de fidelity op 'low' moest zetten om het fatsoenlijk te spelen, kan ik het spel nu op 'medium' draaien, met schaduwen aan en anti-aliasing op 4X.

Met schaduwen en anti-aliasing is mijn grootste klacht van het spel weg, namelijk dat ik het verschil tussen units niet kon zien. Met 'Always show strategic icons' aan doet het spel zo Third Reich aan, dat is ook niets :P

Ik ben maar weer begonnen met oefenen, maar erg goed gaat het me niet af. Volgens mij kon ik het nog beter toen ik het voor de eerste keer speelde. Ik heb vooral moeite met genoeg mass verzamelen in het begin. Mass Extractors ver buiten mijn basis worden toch wel vernietigd en T1 Mass Fabricators zijn niet heel indrukwekkend.

Is het een doodzonde om in het begin te weinig mass te hebben totdat je je extractors weet up te graden? Het lijkt niet al teveel invloed te hebben op de bouwsnelheid van dingen die weinig mass vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:53:
Is er in een van de afgelopen patches gesleuteld aan de performance van het spel?

Is het een doodzonde om in het begin te weinig mass te hebben totdat je je extractors weet up te graden? Het lijkt niet al teveel invloed te hebben op de bouwsnelheid van dingen die weinig mass vragen?
Performence is idd wat verbeterd, vergeet ook de core maximiser niet, verhoogt je fps tot wel liefst 2x! Echter moet je een klein beetje inleveren op de sim performence.

Je kan het beste zoals al gezegt is met je 6de engineur al mass fabs gaan neer kwakken, als je alle mass extractors in de buurt heb, wat je al na ca 3 min hebt. Zet je alles even op pauze en gebruik je een lading engieur en bijna al je res om 1 mass extrator te upgraden, dan meteen een land/air fab naar t2 brengen (ook met zoveel mogelijk engineurs die mee helpen).

Als je eenmaal t2 power gens hebt kun je een heel groot mass fab veld maken wat dan je mass al na 10 min kan boosten met 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:53:

Waar ik eerst de fidelity op 'low' moest zetten om het fatsoenlijk te spelen, kan ik het spel nu op 'medium' draaien, met schaduwen aan en anti-aliasing op 4X.
Volgens mij hebben ze met 3251 idd de performance verbeterd, maar misschien heb je ook nieuwere drivers voor je videokaart?
Ik heb vooral moeite met genoeg mass verzamelen in het begin. Mass Extractors ver buiten mijn basis worden toch wel vernietigd en T1 Mass Fabricators zijn niet heel indrukwekkend.

Dat is een doodzonde ja :p. Je economie staat bijna stil als je geen massa hebt. In die tijd kan je tegenstander en meer units maken en ook nog sneller zijn economie uitbreiden.

Mass extracters buiten je basis worden misschien snel kapot gemaakt, maar daarvoor hebben ze wel aardig wat massa opgeleverd om je economie verder op gang te krijgen. Ik laat altijd in het begin engineers omliggende mass points bouwen met een land scout en 2 mech marines erbij. Als mijn tegenstander mijn eerste mass extracters komt raiden heb ik iets om ze te verdedigen, als hij die van hem niet verdedigd raid ik die van hem :).

T1 mass fabs zijn een stuk(!) nuttiger dan je waarschijnlijk denkt. Ze leveren maar 1 mass op, maar ze zijn vrij snel gebouwd en kosten alleen maar energie. Je kan ze inderdaad het beste in rijen maken (diagonaal horizontaal vertikaal maakt niet uit) als de rijen op elk punt maar minstens 4 plekken uit elkaar zitten (dan steken ze elkaar niet aan). Het is natuurlijk vervelend als er een bomber doorkomt en rij uitschakelt, maar je hebt dan een hoop energie over waarmee je weer heel snel mass fabs kan maken.

Als je je mass fabs aan je powerplants vastmaakt en er wordt een mass fab kapot gemaakt ben je ook je energie kwijt, waardoor je niet snel kan herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m277755 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:14:
[...]

Volgens mij hebben ze met 3251 idd de performance verbeterd, maar misschien heb je ook nieuwere drivers voor je videokaart?

[...]
Ja, dat kan het ook zijn, maar het verschil is nogal dramatisch. Die Core Maximizer helpt inderdaad ook een hoop, maar zelfs zonder dat loopt het spel beter.

Ik ga me dan toch maar wat meer focussen op die Mass Fabricators. Eens zien of het me dan wel lukt om een Sorian / Jaws2002 AI uit te schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Game vs Evilpin0 (johnsjon)

http://sinas.rename-it.nl...me.SupremeCommanderReplay

Hij moest de laatste 5 min weg, maar dat had ook niets meer uitgemaakt. Ik was al aan het winnen.

Zijn fully upgraded SCU attack mislukt. Daarna val ik aan met m'n SR . gg.

Hij heeft een zeer sterke early game. Maar zijn eco spamming is niet goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Adlermann schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 17:43:
Game vs Evilpin0 (johnsjon)

http://sinas.rename-it.nl...me.SupremeCommanderReplay

Hij moest de laatste 5 min weg, maar dat had ook niets meer uitgemaakt. Ik was al aan het winnen.

Zijn fully upgraded SCU attack mislukt. Daarna val ik aan met m'n SR . gg.

Hij heeft een zeer sterke early game. Maar zijn eco spamming is niet goed genoeg.
ja heb al zeker 4 maanden geen 1v1 gedaan en dan meteen op open plam waar je overal units naar toe moet sturen :)
Idd me eco zoog aan alle kanten had erg laat 2 mexes geupgrade dat was alles, mass wasted was ook wel erg hoog. Heb teveel turtle team games gedaan O-)

Was leuk je hebt me geownt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

De replay doet het hier niet, zou je hem kunnen checken en evt heruploaden?

edit
Ik wil ook verliezen van Adlermann!

[ Voor 22% gewijzigd door m277755 op 17-08-2007 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
m277755 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:59:
De replay doet het hier niet, zou je hem kunnen checken en evt heruploaden?
Same here dus zal wel echt aan de replay liggen..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Hij staat er weer. Maar dan nu volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mensen snel af te maken als ik een betere economie heb en ze ver weg zitten. Net een game van 46 mins op roanoke gespeeld terwijl ik na 10-15 mins al een duidelijk voordeel had. Ik werd niet echt aangevallen, maar al mijn aanvallen werden veel te makkelijk afgeslagen. Nou was ik wel uef, maar toch.

Achteraf bedenk ik me dan weer dat hij weinig AA had en ik dus gewoon strat bombers had moeten gebruiken of wat t2 artillery dichtbij om het na 25 mins af te maken. Ik was aan het focussen op navy, maar dat was hij ook, dus ik kwam er niet echt door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Occy74 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:58:
[...]
Druk ingame eens op F12... :)
Zou graag willen proberen maar m'n mem is ermee gekapt ;) Donderdag heb ik eindelijk 2g dus zal dan even kijken. Bedankt voor je tip iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

Ik ben vannacht bezig geweest met een map en ik vind hem zelf wel aardig gelukt. Hij staat in de vault onder de naam Dry River, maar hij is ook hier te downloaden.

Het is een 2 vs 2 map met 4 starting mass points en hydro. Op de bergjes in de hoeken ligt wat massa en de kloof in het midden staat vol bomen.De kloof is voor het grootste gedeelte te bewandelen door land units, waardoor het niet echt een turtle map is. Point defence is niet zo effectief op de rand van de kloof, wat turtelen juist moeilijker maakt (lijkt me).

Ik ben nieuwsgierig wat jullie er van denken, dus als jullie zin hebben om er naar te kijken, laat maar weten. Het is mijn eerste poging en ik ben niet overgevoelig, dus jullie hoeven je niet in te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
We kunnen er vanavond wel een got gamepie op spelen :)

Ik zat gisteren een game waarin ik tegen 2 tegenstanders speelde, voor mijn ally was het ze eerste game en hij deed dus echt helemaal niks.
Ik werd vrij snel klem gezet in me base door een firebase die ik niet met t2/3 units kon uit schakelen, snel 3 SCU gemaakt, waarvan 1 helemaal geupgarde (UEF) alleen personal schield ivp een groot schield, dit ook om hem een beetje undercover te houden :) Die dingen zijn echt supergoed tegen mass t2 defense, door die aoe dmg molt die er meteen 3 a 4 tegelijk onderhand.

Uiteindelijk had hij rond de 170 kills en was echt niet meer te stoppen, toen ik de 2de tegenstander versloeg was hij de enigste overbleven units in hun base, een echte survivor ;)
Was een leuke game, ik stond met me 3 fatboys oog in oog tegen mass soulrippers maar toch gingen ze makkelijk neer doordat ik snel met SCU’s een lading sams bij me fatboys bouwde. Uiteindelijk de eerste dood kunnen nuken, en de 2de ze comm vermoord met fatboys. (replay in de vault, laatste game)

[ Voor 90% gewijzigd door evilpin0 op 20-08-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755

m277755

leest meer dan hij typt

evilpin0 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 10:21:
We kunnen er vanavond wel een got gamepie op spelen :)
I'm up for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik ook wel, uurtje of half 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ik kom ook online :) Is er ook een Got clan eigenlijk?

en hou leave je je huidige clan?

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ekitch schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:38:
ik kom ook online :) Is er ook een Got clan eigenlijk?

en hou leave je je huidige clan?
misschien kan iemand ene got clan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
im also up for it
heb wel zin in een potje

GPGnaam = Napoleon_Blownaparte

[ Voor 28% gewijzigd door Napo op 20-08-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
om een uurtje of 8 ben ik er ook bij :)
(GPG naam: NERDsF1ST)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ik wil vanavond wel ff kijken hoe dat zit met die clans :) maar ben niet zo'n held in een site ofzo bijhouden daarvoor :)

We gaan kijken, het is wel handig kun je snel zien wie er van de GoT (NL) Online is en kun je wars spelen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Je kunt een GoT chatroom maken, dan hoef je niet te zoeken naar elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
een meer of min 2v1 replay'tje waarin ik met me fatboyz tegen mass soulripper aan het vechten ben :)

http://www.gamereplays.or...ming&show=details&id=9245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Wat gaan we vanavond spelen? een 1 v 2 een 2 v 2 een 3 v2 of een 3 v 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ligt eraan hoeveel mensen er online zijn, bij mij staat gpg.net aan, ga vanavond geen reet doen dus stuur maar een pm als het feest begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wil ik net een GoT clan aanmaken bestaat de naam GoT al als afkorting :(

[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 21-08-2007 09:39 . Reden: gramatico ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice even mee lezen...

Heerlijk spel. Probeerde vandaag een Tech 2 rush maar dat ging niet echt mijn kant op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik wil ook wel lid worden van de GoT clan :)

Maar geen flauw idee hoe ik die moet maken.

Wat zijn trouwens jullie ingame names? Die van mij dezelfde als mijn Nick hiero.

I don't hate you, I nothing you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Das wel jammer dat GoT al bestaat maar misschien kunnen we dan een kleine alteratie hebben

GoT SC
SupGoT

Etc

Er is blijkbaar wel veel animo naar dus het is ook wel de moeite.

Vond het gister avond leuk, moet duidelijk sneller zijn hoewel het eerste potje erg goed ging maar toen vloog adler eruit :P

Gaan we nog een keer doen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
De prefix kan maar 3 letters zijn, het hoeft uiteraard geen GoT te zijn.
Maak maar eentje zou ik zeggen, zal me een worst wezen hoe de clan heet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ik zla het vanavond ff gaan doen ;)

sGT denk ik of iemand moe tmet een mooi idee komen :)

STC

Supreme Tweaker Commander :P

GTC
Gathering of Tweaker Commanders

[ Voor 30% gewijzigd door Ekitch op 21-08-2007 11:54 ]

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-09 11:57
FaTaLeKe schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:44:
im also up for it
heb wel zin in een potje

GPGnaam = Napoleon_Blownaparte
Oh lol, ben jij Napoleon.. :9

Ik ben The_Stig op GPGnet.. wie heet hier trouwens Brainbreaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wordt een grote "got" clan zo te zien, ineens komt iedereen uit ze schuilplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ekitch schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:46:
Ik zla het vanavond ff gaan doen ;)

sGT denk ik of iemand moe tmet een mooi idee komen :)

STC

Supreme Tweaker Commander :P

GTC
Gathering of Tweaker Commanders
Supreme Tweaker vind ik zelf wel cool :) en anders Supreme Tweaker Commander :) !

Ik heb de game al sins de launch maar mijn pc kan het niet aan :N Ik wil de clan joinen maar dat word pas over enkele maandjes als me nieuwe systeem er staat :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ST, STw
Supreme Tweakers

:) Denk dat dat hem wordt, ik zal vanavond hem maken en iedereen uitnodigen :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik join niet. Ik ben en blijf TDS. Als ik TDS verlaat dan join ik waarschijnlijk Supcom-live :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Of anders AoG Army of GoT :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Hey, is het normaal met mijn specs dat ik alsnog (na ongeveer half/uurtje) een lage FPS krijg wanneer ik 3 vs 3 doe over de lan (met Hamachi)??

Ook heb ik daarnet een potje gedaan op die map met veel kleine eilandjes in een cirkel, heel veel water en 6 playerslots. Die deed ik dan zonder Fog Of War. Daarbij kreeg ik een FPS van maar 18 oid.
Laatste drivers zijn geinstalleerd. Ik draai Windows Vista.
Specs: Zie onderschrift. :)

Soms crasht m'n game ook om onduidelijke reden, of met de melding: Make sure there is enough free space in the TEMP folder. (ik heb nog 500 gig op m'n HD). Laatste Patch is geinstalleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door TheJVH op 21-08-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Als je op high probeert te spelen, geen core maximizer hebt geïnstaleerd, en hem niet geclockt hebt: Ja dan is het normaal. Het spel is vooral afhankelijk van CPU en met 6 spelers lopen er nogal wat units rond na een half uur laat staan een uur. Dus even je CPU hoger zetten en core maximizer downloaden als je dat nog niet hebt. Op medium zou het overigens al een stuk beter moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:54
Ja, ik speel inderdaad op High. Ik weet niet of er veel verschil tussen Med en High is, maar anders probeer ik het even op Medium. Het gaat uiteindelijk toch om de gameplay en de fun met 3 man op TS :) . De graphics zijn een bonus :) .

Wat is eigenlijk een Core Maximizer??

EDIT: Aha:
The Core Maximizer improves the splitting of threads of SupCom across available CPU's for multi core or hyperthreaded processors. Normally with SupCom, the first CPU is oversaturated and their are multiple threads that fight for resources on that core. This causes performance limitations especially with rendering as well as choppy sound, etc. This is explained in detail in the multithreading topic I started.

Wat zijn nu de negatieve aspecten???

[ Voor 45% gewijzigd door TheJVH op 21-08-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Niet online
Dat je minder goed kan multietasken omdat beide cores worden gebruikt voor SupCom. Maar ik denk niet dat je bezig bent met andere dingen tegelijk met SupCom ;) Verder werkt het gewoon ontzettend goed. Probeer het even uit en op high. Als het dan nog niet speelbaar is kun je altijd nog naar medium gaan (ziet er ook goed uit hoor. Maar high is wel mooier als je't kan hebben ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
yup core maximizer doet wonderen maar de sim wordt wel erg sloom met 6 AI's die ook nog berekent moeten worden, kan je denk ik toch al gauw -2 sim speed opleveren, maarja fuck it je hebt dubbel fps :)

Ik zag onderlaatst dat alderman -3 liep terwijl ik met core optimzer nog -2 liep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Ok Supreme GoT is gemaakt...

Jemig wat waren er veel Afkortingen al gebruikt :)

aanmeldingen en ideeen zijn welkom :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
gisteren in een bui van verveling op me werk maar ff een stukje geschreven over SCU': http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=280195

Werkt vooral goed in team games, je valt ze al aan met SCU voordat ze meestal niet eens begonnen zijn aan een experimental unit, een volledig geupgrade SCU is imo sowie beter dan de meeste experimentals units door zijn flexibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Had geprobeerd jullie al uit te nodigen maar je was in een game :)

Iedereen die wil kan zich aanmelden :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Ik blijf bij de NRG (NERDs™ R GOGO!!!) clan aangezien ik er al 15 jaar bij zit.
Voor een potje ben ik verder altijd in. Message me maar op GPGnet.
evilpin0 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:43:
gisteren in een bui van verveling op me werk maar ff een stukje geschreven over SCU': http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=280195

Werkt vooral goed in team games, je valt ze al aan met SCU voordat ze meestal niet eens begonnen zijn aan een experimental unit, een volledig geupgrade SCU is imo sowie beter dan de meeste experimentals units door zijn flexibiliteit.
Hier staat sinds april al een thread over op Gamereplays: Tip of the week 35

Ik heb ook een keer een replay gezien waar een SCU geteleport werd naar iemands nuke defense. Uiteraard ging de nuke defense neer en daarna vlogen de nukes in het rond. Was uiteraard een turlte pot op Isis, maar de teleport wordt eigenlijk nooit gebruikt.

[ Voor 75% gewijzigd door M411007 op 22-08-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Idd die teleport is ook so verschrikkelijk duur dat je er een experimental van kan maken, maar voor dit soort situaties king, ik zeg niet dat mijn SCU tips de master zijn maar ze gaan toch wel wat dieper dan de zogenaamde tip 35 :)

het gaat btw puur om scu's offensief te gebruiken, in team games heeft nog nooit iemand een SCU rush van mij zodanig gestopt dat ik de speler die ik rushde niet kon uitschakelen.

[ Voor 28% gewijzigd door evilpin0 op 22-08-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
Kunnen SCU ook de teleport functie krijgen?

Dat zou wel vet zijn om een scu drop te kunnen doen op een willekeurige plek :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
evilpin0 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:02:
Idd die teleport is ook so verschrikkelijk duur dat je er een experimental van kan maken, maar voor dit soort situaties king, ik zeg niet dat mijn SCU tips de master zijn maar ze gaan toch wel wat dieper dan de zogenaamde tip 35 :)

het gaat btw puur om scu's offensief te gebruiken, in team games heeft nog nooit iemand een SCU rush van mij zodanig gestopt dat ik de speler die ik rushde niet kon uitschakelen.
Nou, ik weet dat jij die strategy gebruikt, dus als jij vlak bij mij zit in een teamgame, probeer ik hetzelfde te doen maar dan beter (zoals laatst in onze 1 v 1). Vanavond nog maar eens een potje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekitch
ik ga vanavond ook online zijn :)

- Squeeek !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal, ben een nieuw persoon.

Ik heb de demo van supcom gespeeld, en als fan van TA vind ik het geweldig, en wil het graag kopen.

Alleen is er nou een klein probleempje :-(

De dvd speler in mijn pc doet het niet, en kan ook geen nieuwe kopen en installeren want dan gaat mijn garantie naar de knoppen (ze hebben van die stickertjes op mijn case geplakt, die laten zien of ie open is geweest)

Ik dus naar direct2drive.com om hem te kopen en te downloaden, maar d2d laat hem alleen kopen als je een amerikaan of canadees of brit bent :-( das niet echt cool.

Weet iemand anders een site waar je hem kunt kopen en downloaden voor nederlanders?

Vriendelijk dank alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

je kan toch gewoon supcom downloaden en installeren met de key die je krijgt als je em in de winkel koopt ;>

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eh?

bedoel je de warez versie downloaden, en dan de cd-key gebruiken van de game die ik in de winkel heb gekocht?

Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja want voor online heb je toch alleen de key nodig, ze gaan je niet datachecken ofzo of je install wel geldig verkregen is ; )

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan download ik hem wel via een torrent, en koop ik het spel voor de cd-key.

Wel een gare oplossing haha... maarja, ik betaal uiteindelijk.

PS: zijn er nog veel online potjes, heb gehoord dat de sp niet echt om naar huis te schrijven is.
PPS: zijn er nog een beetje noobs online, heb geen zin om totaal ondergescheten te worden door de profs.

btw bedankt voor de tip glori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja er zijn wel redelijk wat games, alleen het is niet zo booming als starcraft of war3 nog steeds is.

er zijn iig altijd customs met 1v1 for noobs of 2v2 noob only etc dus dat zal geen probleem vormen

(@DiscWout) omg

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste