Body is niet al te best meer, vol krassen en deukjes, voorkant heeft schade gehad, dorpel heeft deuken, overal roestplekken, na elke bui staat er water in, versnellingsbak begint twijfelachtig te worden, blok is gewoon afwachten tot die stuk loopt en ik heb geen ruimte/zin om er iets aan te doen. Zit al een tijdje te dubben, ook andere auto's aan het overwegen maar blijf de BX erg gaaf vinden. Het is overigens ook een slecht bouwjaar, veel GTi's van die tijd rotten behoorlijk.
Zelfde bouwjaar:

Heb het dash nooit losgehaald maar als ik in de paravan voel begint het bij mij daar ook te rotten.
En nu staat er een zwarte die nog mooi strak lijkt, ook een snel blok heeft en misschien niet zo roestig. Hopelijk kan ik dan een jaartje zonder veel gezeur rondrijden tot mijn Alfa klaar is, zodat ik ruimte heb om een te gekke BX te bouwen.
Zelfde bouwjaar:

Heb het dash nooit losgehaald maar als ik in de paravan voel begint het bij mij daar ook te rotten.
En nu staat er een zwarte die nog mooi strak lijkt, ook een snel blok heeft en misschien niet zo roestig. Hopelijk kan ik dan een jaartje zonder veel gezeur rondrijden tot mijn Alfa klaar is, zodat ik ruimte heb om een te gekke BX te bouwen.
[ Voor 18% gewijzigd door Clithopias op 09-09-2010 22:11 ]