Trenchdog schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 23:12:
Het leven zit vol verrassingen, en een daarvan is dat ik mij kan melden in dit grote Citroën topic
Aangezien op de achterbank van onze Astra Sports Tourer drie degelijke kinderstoelen niet gaat werken, heb ik vanochtend proefgereden in een 2021 Grand C4 Spacetourer met automaat. Het verbaasde me hoe snel ik gewend was aan de auto. Na enkele minuten rolde ik ontspannen fluitend en op de cruise control door de omgeving van de dealer, het burgerlijke midlife leven met de arm rustend op de leuning in zijn volle glorie omarmend
Kort en goed, aan het eind van de week kan ik de auto ophalen, volgooien met kroost en kinderspul, en door het land rollen. Ik ben benieuwd hoe het Franse rijdende leven gaat bevallen, maar aan uitzicht vanuit de auto in ieder geval geen gebrek (en dat zonder panoramadak).
Iemand nog suggesties voor goede dakkoffers?

Net terug van vakantie in Frankrijk met mijn Grand C4 Picasso, en man man man dat zijn toch wel de ritjes waardoor je deze auto gaat waarderen !!
Met 2 kids alles in de kofferbak, "hoedenplank" er over heen rollen en gaan met die banaan.
Zonneschermpjes in de achterdeuren (dus niet zo'n lelijk zwart doek aan de buitenkant die je tegenwoordig overal ziet

). iPad'jes voor de neus, eigen ventilatieroosters met bediening van de blaaskracht, been en hoofdruimte in overvloed en dus krijg je geen klachten van de achterbank. Moet ze tijdens de stops uit de auto dwingen
Lekker hoge zit, automaat doet uitstekend zijn werk, de diesel tokkelt rustig overal de bergen op/over, voetenbankje voor de bijrijder, veel licht door al het glas en panoramadak, vakjes en opbergruimte te over.
Als het om vakantie ging, deed ik deze auto nooit meer weg ....