zeg citroliefhebbers
willen jullie de ogen open houden?
ik ben eruit wat ik wil. Wordt nog knap lastig maar het moet mogelijk zijn met wat geduld
Ik heb geen haast,dus dat scheelt
ik ben voorzichtig op zoek naar:
Citroen Xantia
engine: 1.8 of 2.0 16V (handbak)
kleur: allerliefst zwart, maar eventueel andere kleur zoals groen, blauw of desnoods rood (geen wit/grijs).
type: allerliefst 2 maar 1 mag ook nog wel
uitvoering: berline (geen break)
prijs: ik dacht aan tussen de 500 a 1500 euro waarbij hoe hoger hoe realistischer
opties: maakt me niet uit. Airco etc kan alleen maar stuk. Schuifdak is wel cool.
staat: enigszins goed. Als het iets kost om hem 'bij' te maken (bollen etc) kan dat wel.
realistisch? weet ik niet. Ik snap dat er in deze klasse onderhoud achter weg komt. Anderzijds worden ze met bakken tegelijk aangeboden
nog wat plaatjes in een lekkere setting:

van medegotter

willen jullie de ogen open houden?
ik ben eruit wat ik wil. Wordt nog knap lastig maar het moet mogelijk zijn met wat geduld
Ik heb geen haast,dus dat scheelt
ik ben voorzichtig op zoek naar:
Citroen Xantia
engine: 1.8 of 2.0 16V (handbak)
kleur: allerliefst zwart, maar eventueel andere kleur zoals groen, blauw of desnoods rood (geen wit/grijs).
type: allerliefst 2 maar 1 mag ook nog wel
uitvoering: berline (geen break)
prijs: ik dacht aan tussen de 500 a 1500 euro waarbij hoe hoger hoe realistischer
opties: maakt me niet uit. Airco etc kan alleen maar stuk. Schuifdak is wel cool.
staat: enigszins goed. Als het iets kost om hem 'bij' te maken (bollen etc) kan dat wel.
realistisch? weet ik niet. Ik snap dat er in deze klasse onderhoud achter weg komt. Anderzijds worden ze met bakken tegelijk aangeboden
nog wat plaatjes in een lekkere setting:

van medegotter

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl