Het grote Citroën topic

Pagina: 1 ... 24 ... 50 Laatste
Acties:
  • 253.879 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 09:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Erasmo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 23:31:
Zag laatst een matzwarte vinyl wrap in dezelfde tint als de botsautobumpers, ook erg bruut.
Zijn daar foto's van? Klinkt goed! Gisteren 1,5 uur over de snelweg en de auto nodigd met de verlaging uit om te cruisen.. Cruise control systeem is top!

Navigatie viel mij 100% mee en deed zijn werk!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Sorry geen foto. Ik zat wel al gelijk te fantaseren hoe mooi het zou zijn als je de grote koplampen zou weghalen en alleen die leds boven zou houden.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 22:10

MBV

Ik vind het al een beetje jammer als hij donkergrijs is met donkere 'kussens', je ziet dan geen contrast daartussen. En dat vind ik nou juist zo leuk bij zo'n rode of gele :)
Eens opzoeken of ze hem ook in dezelfde kleur blauw hebben als ik mijn DS3 in had :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 13:11
Heb gisteren het ja-woord gegeven voor de aanschaf van een nieuwe auto. Ik en de ZX gaan na 3 jaar helaas scheiden. Het laatste jaar was al een beetje haat/liefde relatie.

Morgen kan ik een C4 Coupe VTS ophalen. 2.0 16v met 136pk, half leer, af fabriek xenon (dus ook degelijke bochtenverlichting d.m.v. meedraaiende lenzen, in plaats van een mistlichtje dat links of rechts gaat branden), cruise control, climate control, bandenspanningcontrole systeem, parkeersensoren achter, dimmende binnenspiegel, inklapbare buitenspiegels etc. etc. etc. etc.

:)

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 19-06-2015 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:39

Daniel36

vernieuwde formule

FastFred schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:44:
Heb gisteren het ja-woord gegeven voor de aanschaf van een nieuwe auto. Ik en de ZX gaan na 3 jaar helaas scheiden. Het laatste jaar was al een beetje haat/liefde relatie.

Morgen kan ik een C4 Coupe VTS ophalen. 2.0 16v met 136pk, half leer, af fabriek xenon (dus ook degelijke bochtenverlichting d.m.v. meedraaiende lenzen, in plaats van een mistlichtje dat links of rechts gaat branden), cruise control, climate control, bandenspanningcontrole systeem, parkeersensoren achter, dimmende binnenspiegel, inklapbare buitenspiegels etc. etc. etc. etc.

mooie auto, welke kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Zwart, had eerst een hele mooie gezien in dat donker rood die ik heel mooi vond, maar de prijs was relatief laag voor een 2 liter, had niet het VTS spoilertje en de APK was verlopen. Nog wel meer mooie gezien maar vielen voor mij buiten het budget van 5k.

Het budget heb ik met deze auto iets overschreden, maar had wel al het dure onderhoud al gehad (distri riem enzo)

Dit exemplaar heeft VTS velgen en spoilertje en dat was eigenlijk precies hoe ik 'm hebben wilde

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 19-06-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgttje
  • Laatst online: 27-09 16:14
Falcon schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:53:
Ondertussen de Cactus binnen en wat een top-beslissing aangaande de verlagingset van Musketier. Een heerlijke cruiser geworden 8)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ontzettend mooi :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Thanks... Dvd schermpjes in de hoofdsteunen zijn ook geplaatst en volgende week extieur en interieur verlichting naar dezelfde kleur als de dagrijverlichting. Zelfs de ventieldopjes zijn nu zwartmetallic met randje chroom (Action;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgttje
  • Laatst online: 27-09 16:14
Echt een plaatje jouw auto!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
FastFred schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:44:

Plaatjes! O+

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tD4R3vyTQg4EXgYC2w2eP1Ao/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/iPrWw5IczCE1TNC1CAYwOCxx/medium.jpg

Ben er erg blij mee, hoop dat het brandstofverbruik een beetje meevalt, als dat een beetje hetzelfde blijft als dat wat ik met de ZX haalde (zo rond de 1 op 12) vind ik het best.

Zitten wel wat puntjes aan, de voorbanden zijn redelijk versleten en hebben droogtescheurtjes (waarschijnlijk eerst achter op gezeten), de bestuurdersstoel en in mindere mate de bijrijderstoel zijn aardig versleten ondanks maar 127k km op de klok. En een ding waar ik nog voor terug ga: de versnellingsbak lijkt te 'zagen', als in maakt zagende geluiden in zowat iedere versnelling.

Verder prima wagen :)

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 22-06-2015 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:24
Als alles goed gaat mag ik me binnenkort ook gaan melden hier in dit topic.
We zijn aan het kijken naar een C4 Grand Picasso uit begin 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Arunia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:03:
Als alles goed gaat mag ik me binnenkort ook gaan melden hier in dit topic.
We zijn aan het kijken naar een C4 Grand Picasso uit begin 2010.
d:)b

Ik weet dat jij er toen der tijd ook mee bezig was idd. Ik ben nog steeds super tevreden met mijn 2007 model. Enige waar ik knettergek van wordt zijn de richtingaanwijzers:

Voorbeeld: Als ik een rotonde driekwart neem en de richtingaanwijzer naar links aanzet, slaat deze al af op het moment dat ik de rontonde op draai.

Het moment dat de aanwijzer afslaat is echt veel te snel. Ik moet het naar beneden houden terwijl ik stuur om het aan te laten. Kijken of ik daar met de aankomende grote beurt wat aan kan laten doen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 22-06-2015 10:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

FastFred schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:24:
[...]

Plaatjes! O+

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben er erg blij mee, hoop dat het brandstofverbruik een beetje meevalt, als dat een beetje hetzelfde blijft als dat wat ik met de ZX haalde (zo rond de 1 op 12) vind ik het best.

Zitten wel wat puntjes aan, de voorbanden zijn redelijk versleten en hebben droogtescheurtjes (waarschijnlijk eerst achter op gezeten), de bestuurdersstoel en in mindere mate de bijrijderstoel zijn aardig versleten ondanks maar 127k km op de klok. En een ding waar ik nog voor terug ga: de versnellingsbak lijkt te 'zagen', als in maakt zagende geluiden in zowat iedere versnelling.

Verder prima wagen :)
Zeer mooi, veel rijplezier. Hoewel ernaar kijken ook al plezierig is imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18

PeaceNlove

Deugleuter

Notna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:12:
[...]

Ik weet dat jij er toen der tijd ook mee bezig was idd. Ik ben nog steeds super tevreden met mijn 2007 model. Enige waar ik knettergek van wordt zijn de richtingaanwijzers:

Voorbeeld: Als ik een rotonde driekwart neem en de richtingaanwijzer naar links aanzet, slaat deze al af op het moment dat ik de rontonde op draai.

Het moment dat de aanwijzer afslaat is echt veel te snel. Ik moet het naar beneden houden terwijl ik stuur om het aan te laten. Kijken of ik daar met de aankomende grote beurt wat aan kan laten doen :P
Het is bij het oprijden van de rotonde niet verplicht richting naar links aan te geven als je driekwart gaat. Alleen bij het verlaten van de rotonde moet je naar rechts richting aangeven. Dus gewoon geen richting meer aangeven kan ook een optie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

PeaceNlove schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Het is bij het oprijden van de rotonde niet verplicht richting naar links aan te geven als je driekwart gaat. Alleen bij het verlaten van de rotonde moet je naar rechts richting aangeven. Dus gewoon geen richting meer aangeven kan ook een optie zijn ;)
Het was een praktisch voorbeeld. Ik heb het al als ik van laan verander dat de aanwijzer snel afslaat (soorteervak naar links of rechts bij een stoplicht bijv.).

En ik weet dat het niet verplicht is, maar ik vind het toch wel een stuk overzichtelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:18

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb het in mijn DS3 overigens ook dat ik bij de sorteervakken nog wel eens een keer extra richting moet aangeven omdat hij weer uitgaat. Ik weet eigenlijk niet beter dan dat het zo hoort in mijn auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Bij dat rotonde-verhaal weet ik niet meer zeker hoe dat ging bij mijn DS3 (niet anders dan mijn 207 die ik ervoor had in elk geval), maar de C5 die mijn vader vroeger had, had hetzelfde probleem. Dat wordt denk ik even door de zure appelcitroen heen bijten, denk ik dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Nadelen van "vooruitgang" die knipperlichten ;)

Bij een klassieker moet je hem vaak gewoon weer handmatig uit zetten, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Bij mijn C4 Coupe (hierboven) viel het me ook al op inderdaad, product eigenschap vermoed ik, mijn ZX had dat soort fratsen niet
[...]

Is mij wel altijd zo geleerd 7 jaar geleden. EDIT: schijnt niet verplicht te zijn, na wat zoekwerk op Google

[ Voor 67% gewijzigd door FastFred op 22-06-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:12:
[...]

Dat klopt idd. Had toen al interesse, maar nu hebben een voordeeltje. Wilden toch wat meer uit geven aan de auto omdat we er toch lang mee willen doen.
Bedankt iig voor toen je reactie op mijn DM. Heeft ook geholpen iig.
Het zal wel een verbruiker zijn, maar omdat het een 1.6 versie is, zal het wel los lopen.
Dit is ook een zeven zitter, wellicht niet het meest luxe model, maar navigatie hebben we los.
Zit alleen geen parkeerhulp op als ik het zo zag op de foto's.
En hij is donker paars wat ik wel een vette kleur vind.

Knipperlichten is bij iedere auto weer anders. Mijn Megane gooide hem er ook te snel uit. De Matrix doet dit op de meest rottige momenten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Dat klopt idd. Had toen al interesse, maar nu hebben een voordeeltje. Wilden toch wat meer uit geven aan de auto omdat we er toch lang mee willen doen.
Bedankt iig voor toen je reactie op mijn DM. Heeft ook geholpen iig.
Het zal wel een verbruiker zijn, maar omdat het een 1.6 versie is, zal het wel los lopen.
Dit is ook een zeven zitter, wellicht niet het meest luxe model, maar navigatie hebben we los.
Zit alleen geen parkeerhulp op als ik het zo zag op de foto's.
En hij is donker paars wat ik wel een vette kleur vind.

Knipperlichten is bij iedere auto weer anders. Mijn Megane gooide hem er ook te snel uit. De Matrix doet dit op de meest rottige momenten. :P
Ik kan met de 1.8 motor die ik heb, als ik heel netjes, rij 1 op 12.1 halen (fabrieksopgave is 1 op 12.5 gecombineerd). Dat is geen ramp aldaar ik niet veel rij (ik heb in de 6 maanden dat ik de auto nu heb ~5000 KM gereden en daarvan is 2k vakantie) en ik dus iets van 1 tank per 2 maanden er in gooi. Ik vond de 1.6 zelf net even te weinig kracht hebben overigens voor een dermate grote auto. Maar dat is heel persoonlijk

En mooi paars is niet lelijk; die paarse kleur ( Icare KEN) die wij hebben vind ik ook nog steeds mooi O+

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10686896_10204474295354006_3317146015202679478_n.jpg?oh=4f06ab40488d476e7d6253334cc1df3b&oe=55F45E68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Ik kan met de 1.8 motor die ik heb, als ik heel netjes, rij 1 op 12.1 halen (fabrieksopgave is 1 op 12.5 gecombineerd). Dat is geen ramp aldaar ik niet veel rij (ik heb in de 6 maanden dat ik de auto nu heb ~5000 KM gereden en daarvan is 2k vakantie) en ik dus iets van 1 tank per 2 maanden er in gooi. Ik vond de 1.6 zelf net even te weinig kracht hebben overigens voor een dermate grote auto. Maar dat is heel persoonlijk

En mooi paars is niet lelijk; die paarse kleur ( Icare KEN) die wij hebben vind ik ook nog steeds mooi O+

[afbeelding]
Het probleem op dit moment is dat er geen 1.8 meer te koop staan. Iig niet met onze eisen. Onder een ton en rond 2010. Had liever een 1.6 gehad, maar er zit best wel vermogen in.
De 1.8 is 150pk geloof ik? Deze is dan 120pk.
Idd, je hebt precies dezelfde kleur! :o _/-\o_
Echt nice.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 22-06-2015 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Het probleem op dit moment is dat er geen 1.8 meer te koop staan. Iig niet met onze eisen. Onder een ton en rond 2010. Had liever een 1.6 gehad, maar er zit best wel vermogen in.
De 1.8 is 150pk geloof ik? Deze is dan 120pk.
Idd, je hebt precies dezelfde kleur! :o _/-\o_
Echt nice.
Nope, een benzine 1.8 is 125 pk, de 1.6 was, tenminste bij de 2007 modellen, 95 pk 109 pk. Als je een VTi te pakken hebt zit je echter wel weer aan die ~120/125 pk voor een 1.6 model.

[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 22-06-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:15:
[...]

Nope, een benzine 1.8 is 125 pk, de 1.6 was, tenminste bij de 2007 modellen, 95 pk 109 pk. Als je een VTi te pakken hebt zit je echter wel weer aan die ~120/125 pk voor een 1.6 model.
Ah, helder!
Het is een VTI. Dus dat zit wel goed.
Nu zit ik als een blij kind op mijn stoel te wippen. Woensdag duurt dan nog zo lang.
Hopen dat het mijn vrouw ook zal bevallen. Maar als ze er niet lekker in rijdt, dan wordt het een heel andere wagen. Het blijft natuurlijk een bakbeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:26:
[...]

Ah, helder!
Het is een VTI. Dus dat zit wel goed.
Nu zit ik als een blij kind op mijn stoel te wippen. Woensdag duurt dan nog zo lang.
Hopen dat het mijn vrouw ook zal bevallen. Maar als ze er niet lekker in rijdt, dan wordt het een heel andere wagen. Het blijft natuurlijk een bakbeest.
Mijn vrouw is 1.61m en moet de stoel compleet omhoog krikken. Maar zolang ze de spiegels gebruikt gaat alles prima en vind ze het heerlijk rijden. Het is wel even wennen aan de draaicirkel aldus haar. Maargoed; ze was een Kia Picanto gewend :+ dus dat is niet meer dan logisch.

Ben benieuwd ! en ja; wachten is lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Mijn vrouw is 1.67 of 70 geloof ik zo uit mijn hoofd. Denk dat het wel los zal lopen. Ben wel van mening dat ik liever heb dat ze alles in stelt op haar en dat ik met mijn benen in mijn nek moet instappen en alles weer goed zetten dan dat ze dat niet doet.

Denk ook echt dat het een gigantisch comfort verschil is. Mijn vrouw rijdt in een Nissan Micra 1.0 uit 1994. :P Die parkeer je hier haast achterin.

Enige wat ik nog verder moet onderzoeken is wat onderdelen kosten zoals remschijven etc.
Maar zo vlug kijkende valt dat wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:34:
Mijn vrouw is 1.67 of 70 geloof ik zo uit mijn hoofd. Denk dat het wel los zal lopen. Ben wel van mening dat ik liever heb dat ze alles in stelt op haar en dat ik met mijn benen in mijn nek moet instappen en alles weer goed zetten dan dat ze dat niet doet.

Denk ook echt dat het een gigantisch comfort verschil is. Mijn vrouw rijdt in een Nissan Micra 1.0 uit 1994. :P Die parkeer je hier haast achterin.

Enige wat ik nog verder moet onderzoeken is wat onderdelen kosten zoals remschijven etc.
Maar zo vlug kijkende valt dat wel mee.
Valt reuze mee; ik heb hier laatste een achtermistlicht vandaan gehaald voor een hele redelijke prijs

https://www.maresiaparts....uw+%28Tang%29+rechts-voor

Uiteraard wel 2de hands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Heeft iemand ervaring met het vervangen van de accu in een C3 II (2010 model)? Ik heb de klemmen los en ik heb 1 haak gevonden die de accu rechts onder vast houdt maar 't ding zit nog altijd muurvast in de accubak.

Ben trouwens ook aan 't zoeken geweest naar een vervangende accu via wat websites (Varta enz.) en die komen allemaal aan met een accu die minder lang is, 207mm namelijk. De accu die ik erin heb zitten is echter aan de bovenkant al 240mm+, de voet zal 'm nog wel wat langer maken. Breedte en hoogte kloppen wel. Ook heeft de huidige accu een koudstartvermogen van 640A, Varta stelt 540A max voor.

Edit: Hij is er uit. Beetje minder voorzichtig zijn, handvat beetpakken en eens goed wringen en trekken. Vind ik die ouderwetse metalen beugels over een accu toch fijner...

[ Voor 12% gewijzigd door C.44 op 22-06-2015 13:21 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zo,
volgende week donderdag uiterlijk hebben we een nieuwe auto. :D
Moet zeggen, hij reed heerlijk. Waren wat kleine uiterlijke puntjes, maar die worden geregeld.

Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:21:
Zo,
volgende week donderdag uiterlijk hebben we een nieuwe auto. :D
Moet zeggen, hij reed heerlijk. Waren wat kleine uiterlijke puntjes, maar die worden geregeld.

Kan niet wachten!
Woei! Nice :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks! Je weet precies hoe die er uit ziet incl. De kleur haha.

En dan bedenk je dat je niet onder de auto hebt gekeken. Maar dat loopt wel los.
Ander puntje is dat ik mijn pioneer speakers nog uit de auto moet halen en vervangen voor andere. Van het weekend maar eens kijken. Is toch zonde.
En dat is wat ze bij het bekijken voor de inruil niet hebben bekeken. Dus hoort niet bij de inruil.
Geen idee waar de originele speakers van de matrix zijn.
Hoeveel speakers zitten er eigenlijk in die c4 gp?
Zou haast denken dat het er 6 zijn.

Moet alleen wel nog de stoel van de c4 goed instellen. Zat met mijn haar tegen de zonneklep aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Arunia op 24-06-2015 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Thanks! Je weet precies hoe die er uit ziet incl. De kleur haha.

En dan bedenk je dat je niet onder de auto hebt gekeken. Maar dat loopt wel los.
Ander puntje is dat ik mijn pioneer speakers nog uit de auto moet halen en vervangen voor andere. Van het weekend maar eens kijken. Is toch zonde.
En dat is wat ze bij het bekijken voor de inruil niet hebben bekeken. Dus hoort niet bij de inruil.
Geen idee waar de originele speakers van de matrix zijn.
Hoeveel speakers zitten er eigenlijk in die c4 gp?
Zou haast denken dat het er 6 zijn.

Moet alleen wel nog de stoel van de c4 goed instellen. Zat met mijn haar tegen de zonneklep aan.
Afaik 2 tweeters in de dash en 6 speakers (4 voor de deuren en nog 2 in de achterklep) Dat alatste weet ik alleen niet helemaal zeker tbh (van de achterklep)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 25-06-2015 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

Niet verplicht maar wel erg netjes om te doen. Maar nu weet ik in het vervolg dat het niet aan de bestuurder ligt maar dat een citroen het gewoon niet kan. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Ach, een Citroen zal dan niet kunnen knipperen op de rotonde, sommige Duitse wagens kunnen blijkbaar helemaal niet knipperen.
Ik noem een BMW, Audi etc.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Daniel36 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:25:
Ach, een Citroen zal dan niet kunnen knipperen op de rotonde, sommige Duitse wagens kunnen blijkbaar helemaal niet knipperen.
Jij slaat de spijker op zijn kop. Richting aangeven is zooooooo jaren '90 (lijkt het wel). Bij Mercedes wordt het pookje vanuit de fabriek al onklaar gemaakt (tenminste, dat lijkt zo te zijn). Als je erop gaat letten (hoef ik niet, mij valt het altijd op), dan geeft zo'n 20-30% steevast geen richting aan (beslist niet alleen Mercedes rijders), en nog eens zo'n 10-20% als ze er zin in hebben. Kan me er mateloos aan irriteren, net of je erbij na moet denken om dat te doen. Als het goed is ingebakken dan gaat dat als vanzelf, zonder enige moeite. Maar als dit het enige ongenoegen op de weg zou zijn dan zou ik me daar moeiteloos bij neer kunnen leggen.

Als u zich afvraagt hoe u mij kunt herkennen? Ik ben degene die wél richting aangeeft, bij het benaderen van een voorrangsrotonde knippert ie al als ik de eerste afslag ga nemen. En ga ik er niet de eerste afslag af, dan geheid richting aan naar rechts als ik er wel af zal gaan, en ook dat ruim op tijd. Richting aangeven naar links bij het benaderen van een voorrangsrotonde slaat helemaal nergens op, wat voegt dat nu weer toe? logisch dat het in andere landen niet is toegestaan, het is tenslotte een voorrangsweg in de vorm van een cirkel waarop het verkeer alleen maar rechtsaf kan slaan om de cirkel weer te verlaten. Typisch Nederland om dat weer onduidelijk te communiceren.

Zo, die is er ook weer uit 8)

Toch heel erg leuke modellen die nieuwe Citroën's, nieuwe C3 ook al gezien? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:53
Zo, sinds donderdag in het bezit van een Citroën C4 Coupe, dus vanaf nu verplaats ik me naar dit topic.

Van:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/O3qWkfUS0rey3if5dEm145XP/thumb.jpg

Naar:
Citroën
Citroën C4 Coupe 1.6 16v
Zijaanzicht met nieuwe velgenVooraanzicht met gele lampen

De auto bevalt nu al enorm goed, rijdt heerlijk en qua comfort echt een hele vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik vind de vering van mijn C4 Coupe VTS (136PK 2-liter) anders helemaal niet comfortabel, zou het bijna Duits durven noemen.

Mijn ZX was daar in een rechte lijn toch een heel stuk relaxter in. In de bochten stuurt de C4 dan wel weer fijner, met de ZX had ik soms het gevoel het asfalt te raken met m'n buitenspiegels :D

Mijn C4 heb ik net een week en heb gisteren voor het eerst een lange snelwegrit gemaakt met 5 volwassenen + al hun bagage. Volgens de boordcomputer gister 1 op 12.3 gereden over 240km, met de airco aan en waar de limiet 130 is, ook 130 knallen op de cruise control. Valt me niks tegen wat betreft verbruik.

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 27-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
Heb je ooit in zo'n A-klasse gereden? Da's voor mij het referentiekader, en aangezien ik met de A-klasse met een tempo over een drempel moest waar een ricer met meer plastic aan zijn auto dan in de gemiddelde plasticfabriek aanwezig om zou lachen (zij kunnen er gewoon harder over heen) is de C4 een heel stuk comfortabeler.

Hiermee kan ik drempels gewoon met 50 a 60 km/u aanvallen zonder het gevoel te hebben nadien een verhoging ter grootte van mijn hoofd in het dak van de auto te hebben.

Had alleen (helaas) last van het bekende probleem met de cruise-control (cruise-control welke eraf schiet met een service-lampje en de melding 'snelheidscontr. storing'), maar dit is opgelost met het vervangen van de schakelaar bij het koppelingspedaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Nog nooit in een A-klasse gereden inderdaad, misschien maar beter ook.

Jou achternaam ken ik, jij hebt niet toevallig iemand in de familie die Bart heet, die een broertje heeft die Erik heet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

FastFred schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:46:
Ik vind de vering van mijn C4 Coupe VTS (136PK 2-liter) anders helemaal niet comfortabel, zou het bijna Duits durven noemen.
Vergelijk je het dan met een Golf GTI? Die is ook iets stugger geveerd dan de gewone Golf ;) Mijn DS3 was ook redelijk stug (iets stugger dan de 207 die ik daarvoor had, dat is vrijwel dezelfde auto), maar dat vond ik niet vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
@FastFred Nope, niet in mijn familie voor zover ik weet. Heb het mijn ouders even gevraagd, weten ook van niets, dus wij zijn onschuldig :P

Is er iemand hier in de regio Twente met een Lexia/Proxia-interface (of kent iemand hier een persoon) wie voor mij een CD-wisselaar in de boordcomputer zou kunnen aanmelden? Wil graag een SD-interface inbouwen die zich voordoet als CD-wisselaar, maar de lokale Citroën-dealer vraagt voor het omzetten van 1 waarde 40 euro, iets wat ik vrij veel geld vindt...

[ Voor 57% gewijzigd door hiekikowan op 27-06-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Daniel36 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 18:25:
Och kind wat een afgunsverboden om n:+
hardware-lover schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:35:
[...]

Jij slaat de spijker op zijn kop. Richting aangeven is zooooooo jaren '90 (lijkt het wel). Bij Mercedes wordt het pookje vanuit de fabriek al onklaar gemaakt (tenminste, dat lijkt zo te zijn). Als je erop gaat letten (hoef ik niet, mij valt het altijd op), dan geeft zo'n 20-30% steevast geen richting aan (beslist niet alleen Mercedes rijders), en nog eens zo'n 10-20% als ze er zin in hebben. Kan me er mateloos aan irriteren, net of je erbij na moet denken om dat te doen. Als het goed is ingebakken dan gaat dat als vanzelf, zonder enige moeite. Maar als dit het enige ongenoegen op de weg zou zijn dan zou ik me daar moeiteloos bij neer kunnen leggen.

Als u zich afvraagt hoe u mij kunt herkennen? Ik ben degene die wél richting aangeeft, bij het benaderen van een voorrangsrotonde knippert ie al als ik de eerste afslag ga nemen. En ga ik er niet de eerste afslag af, dan geheid richting aan naar rechts als ik er wel af zal gaan, en ook dat ruim op tijd. Richting aangeven naar links bij het benaderen van een voorrangsrotonde slaat helemaal nergens op, wat voegt dat nu weer toe? logisch dat het in andere landen niet is toegestaan, het is tenslotte een voorrangsweg in de vorm van een cirkel waarop het verkeer alleen maar rechtsaf kan slaan om de cirkel weer te verlaten. Typisch Nederland om dat weer onduidelijk te communiceren.

Zo, die is er ook weer uit 8)

Toch heel erg leuke modellen die nieuwe Citroën's, nieuwe C3 ook al gezien? :+
Is dat zo? Is het in sommige landen verboden om richting aan te geven naar links als je driekwart rond gaat? Weet je zo ook welke landen dan doe ik het daar niet.

En jij ziet de meerwaarde niet om naar links richting aan te geven? Das erg leuk voor het overige verkeer aangezien zoals je zelf zegt niemand richting aangeeft heb je dus geen flauw idee of ze rechtdoor gaan of niet als je richting aangeeft is die twijfel wel weg, verkeer achter je weet dat je niet stil gaat staan om die fietser voorrang te geven omdat je driewekwart rondgaat.

Er is volgens mij geen enkele reden om het niet te doen ,behalve dat het voor sommige mensen best heel ingewikkeld is om een extra handeling te moeten doen als ze al vreselijk veel moeite hebben met autorijden.

Maar de meeste mensen doen het niet omdat het niet verplicht is, en daarom wordt zo langzaamaan alles verplicht in dit land omdat anders niemand ook maar een klauw uitsteekt. (Letterlijk en figuurlijk)

[ Voor 81% gewijzigd door Flagg op 28-06-2015 11:57 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Flagg schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:49:
[...]

Och kind wat een afgunsverboden om n:+

[...]

Is dat zo? Is het in sommige landen verboden om richting aan te geven naar links als je driekwart rond gaat? Weet je zo ook welke landen dan doe ik het daar niet.

En jij ziet de meerwaarde niet om naar links richting aan te geven? Das erg leuk voor het overige verkeer aangezien zoals je zelf zegt niemand richting aangeeft heb je dus geen flauw idee of ze rechtdoor gaan of niet als je richting aangeeft is die twijfel wel weg, verkeer achter je weet dat je niet stil gaat staan om die fietser voorrang te geven omdat je driewekwart rondgaat.

Er is volgens mij geen enkele reden om het niet te doen ,behalve dat het voor sommige mensen best heel ingewikkeld is om een extra handeling te moeten doen als ze al vreselijk veel moeite hebben met autorijden.

Maar de meeste mensen doen het niet omdat het niet verplicht is, en daarom wordt zo langzaamaan alles verplicht in dit land omdat anders niemand ook maar een klauw uitsteekt. (Letterlijk en figuurlijk)
Het naar links knipperen heeft totaal geen meerwaarde. Je hoeft immers alleen aan te geven dat je er áf gaat. Er is totaal géén reden om aan te geven dat je er níet af gaat. Van mij mogen ze het ook gewoon hier verbieden, het is namelijk nutteloos. Mensen die zelf regels gaan maken (zoals jij blijkbaar) zijn gewoon irritant. Net zoals mensen die bijv. van rechts komen (voornamelijk ouderen) en dan aangeven dat jij wel voor mag gaan terwijl zíj voorrang hebben. Soms zit je elkaar gewoon een paar secondes voorrang te verlenen met wijzen en houdt diegene gewoon de boel op, ondanks dat hij/zij het goed bedoelt. Dan zijn het máár een paar secondes, maar verkeer hoort vloeiend te gaan en niet stoppen om het stoppen.

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 28-06-2015 12:16 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Christiano007 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:15:
[...]

Het naar links knipperen heeft totaal geen meerwaarde. Je hoeft immers alleen aan te geven dat je er áf gaat. Er is totaal géén reden om aan te geven dat je er níet af gaat. Van mij mogen ze het ook gewoon hier verbieden, het is namelijk nutteloos. Mensen die zelf regels gaan maken (zoals jij blijkbaar) zijn gewoon irritant. Net zoals mensen die bijv. van rechts komen (voornamelijk ouderen) en dan aangeven dat jij wel voor mag gaan terwijl zíj voorrang hebben. Soms zit je elkaar gewoon een paar secondes voorrang te verlenen en houdt diegene gewoon de boel op, ondanks dat hij/zij het goed bedoelt.
Zoals ik het al aangaf is het niet nutteloos, en heeft niks te maken met zelf regels maken.

Maar blijkbaar kan jij je er vreselijk over opwinden als iemand iets duidelijker wil maken ondanks dat het niet verplicht is.

En ik ben dus irritant, hartsikke bedankt, en dan zeggen ze iets over bestuurders van duitse auto's. De bestuurders van franse auto's gedragen zich hier anders ook als een typische fransman heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Flagg schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:21:
[...]

Zoals ik het al aangaf is het niet nutteloos, en heeft niks te maken met zelf regels maken.

Maar blijkbaar kan jij je er vreselijk over opwinden als iemand iets duidelijker wil maken ondanks dat het niet verplicht is.

En ik ben dus irritant, hartsikke bedankt, en dan zeggen ze iets over bestuurders van duitse auto's. De bestuurders van franse auto's gedragen zich hier anders ook als een typische fransman heb ik het idee.
Sorry het is wél nutteloos. Maargoed, als de regel zou zijn dat je niet hoeft aan te geven dat je van een rotonde er af zou gaan dán zou het een optie zijn. Maar dat is niet het geval.

Vreselijk opwinden is een groot woord, maar het kan mij wel eens irriteren ja. Mensen die gaan dénken dat zij iets doen wat helpt in het verkeer terwijl het niet helpt en niets toevoegt. Straks gaan mensen op elke kruising alvast toeteren voor mensen die misschien door rood gaan. Immers een gewaarschuwd mens telt voor 2 :P

Gewoon de regels gebruiken zoals ze verplicht zijn , dan hebben we niet eens deze discussie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Okay jij je zin hartstikke nutteloos, gewoon stug blijven volhouden hoor. Ook al geef ik 2 voorbeelden waaruit het tegenovergestelde blijkt. Maar das niet waar natuurlijk.

En natuurlijk daarna met een ridicuul voorbeeld komen om vooral je geloofwaardigheid nog verder onder druk te zetten.

Zijn ze allemaal zo volwassen hier of ben je de uitzondering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als jullie beiden deze discussie nu eens voortzetten in een ander topic?

Ik ben het met minder woorden eens met christiano007.

Ontopic:
Nog een paar dagen en dan mag ik de auto op gaan halen. De Matrix heb ik alles in een krat gedaan. Dan hoef ik nergens naar te zoeken straks.
Waarom duurt de tijd zo lang.

Dit is iig anders dan bij mijn vorige auto. Die moest ik naar de sloop brengen en was mijn eerste wagen. Krijg je 50 euro. That hurts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Flagg schreef op zondag 28 juni 2015 @ 12:34:
Okay jij je zin hartstikke nutteloos, gewoon stug blijven volhouden hoor. Ook al geef ik 2 voorbeelden waaruit het tegenovergestelde blijkt. Maar das niet waar natuurlijk.

En natuurlijk daarna met een ridicuul voorbeeld komen om vooral je geloofwaardigheid nog verder onder druk te zetten.

Zijn ze allemaal zo volwassen hier of ben je de uitzondering?
Eigenlijk ben jij de uitzondering hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:14

Jazzper

BB4E^Guerilla

blegh... matige merkbeleving momenteel. In het kort: citroenfan hier. Vrouw rijdt een C4GP uit 2014 van de zaak. Recent terugroepactie (motorsteunen meen ik). Auto bij dealer geweest. Van de week andere kant van het land knipperende STOP en lampjes: motor temp gevaarlijk. Blijkt een slangetje van de koelvloeistof niet goed teruggelegd te zijn en doorgefikt. Auto afgesleept aan andere kant van het land naar citro-dealer daar. Vergelijkbaar vervangend vervoer werd een auto van ander merk uit categorie micro. Andere autos waren niet vrij.

Dik balen want drie kinderen, en we wilden kamperen en trekhaak nodig. Ook zelf weer moeten terugruilen. Wil ik net ruitenwisservloeistof bijvullen, trek kap open; is de hele motorruimte nog een ontplofte witte bende van de aangekookte kvs.

Even los van de deals met leasemij en wie er gelijk heeft of niet; dit is toch je eer als citro-dealer te na? Door een terugroepactie (wat al balen is als consument want moeite) escaleert het en eindresultaat is dit. Alsof die dealers dat kunnen permitteren.

Vorige leasemij kreeg ze telkens bij schade de hele auto spik en span van binnen en buiten terug (echt profi ook). Verschil is mega.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Mijn Cactus is er, kan hem alleen nog niet meenemen ;(

De dealer zit op een goeie 500 meter van mijn huis en na mijn werk rij ik er altijd langs. Hield het parkeerterrein al een tijdje in de gaten en gisteren stond er ineens een Cactus die verdacht veel op mijn bestelde leek. Even het parkeerterrein opgereden en footootje's geschoten.

Afbeeldingslocatie: http://www.libre-net.nl/online/cactus/IMG_4516s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.libre-net.nl/online/cactus/IMG_4517s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.libre-net.nl/online/cactus/IMG_4518s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.libre-net.nl/online/cactus/IMG_4519s.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.libre-net.nl/online/cactus/IMG_4520s.JPG

(plaatjes zijn klikbaar voor high-res)

Verkoper kwam iets later het terrein oplopen en vroeg me of ik hem geroken had, hij was namelijk een half uurtje eerder van de trailer gelost :D

Nu wachten op kenteken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

Mooi, FreakNL, donkerblauw met (mat) zwart zo te zien?
Ik zie vaak witte maar dan met bruine beplating, geen porum dat bruin imho.

Ik moet zaterdag van de kop Afsluitdijk naar Kaatsheuvel rijden met de oude (13 jaar) Picasso.
Hoop echt dat zowel airco als de motor het volhouden bij de verwachte hitte.
Voor de zekerheid alle vloeistoffen al ff nagekeken en appje op de telefoon met actuele koelvloeistof temperatuur om de boel in de gaten te houden.

[ Voor 14% gewijzigd door Daniel36 op 01-07-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Dit is de Deep Purple variant met zwarte "beplating" inderdaad.

Ik ben fan van de Cactus en vind die stootboards zelfs nog wel wat hebben, maar dan moeten ze wel subtiel zijn, niet dat bruine (of chocolade), dan vind ik het niet mooi. Behalve als je echt het contrast pakt tussen wit en zwart, dan kan het weer wel. Maar heb ook al eens een gele gezien met bruine (of chocolade zelfs) stootboards, dat vind ik niet mooi.

Bij deze kleur is het subtiel genoeg :)

Ben ook erg blij dat ik geen witte genomen heb, 75% van de Cacti die je ziet rijden zijn wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

FastFred schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:46:
Kan ik me wel in vinden, de vering is behoorlijk stug. Zit serieus te overwegen om een degelijke schroefset er onder te gooien(als dat überhaupt kan) dan is de vering waarschijnlijk nog beter ook.

Heb sinds een anderhalve week ook een C4 Coupé en was jullie beide ook al tegengekomen op C-F.nl. Volgende week even d-riem laten doen, daarna even luxe platen er op zetten en dan zal ik ook wat fotootjes maken.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Wat bedoel je? Er zit al een schroefset onder, 'recent' zijn bijna alleen de BX, XM, Xantia, C5 en C6 op hydropneumatische vering gezet. En de Coupe-versie is stugger dan de gewone Citroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
En als je zoals ik een Coupe VTS hebt, in plaats van een VTR(+) met een 1.4 of 1.6 motortje, dan is die nog weer een tikkeltje stugger.

VTS staat bij Citroën trouwens voor "Vitesse Tres Sportif" ontdekte ik zojuist. Mijn collega's hadden daar al vrij snel Veel Te Snel van gemaakt :P

@ True, hoe heet jij op CiFo? Gevonden :)

@ bdalenoord, zie op CiFo dat jij er ook een hebt met een spoilertje, zag er afgelopen weekend eentje op de crew camping bij Concert at Sea staan, zelfde kleur, zelfde spoiler?

[ Voor 37% gewijzigd door FastFred op 01-07-2015 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Is de Franse vertaling van GTI :+ zoals ik al eerder had gesuggereerd ;)

[ Voor 42% gewijzigd door MBV op 02-07-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

MBV schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:50:
Wat bedoel je? Er zit al een schroefset onder, 'recent' zijn bijna alleen de BX, XM, Xantia, C5 en C6 op hydropneumatische vering gezet. En de Coupe-versie is stugger dan de gewone Citroen.
In plaats van de standaard vering een schroefset onder zetten van bijvoorbeeld AP, Eibach of V-MAXX, dan mijn ervaring daarmee is dat de vering nog prima is. Misschien zelfs wel beter dan nu. Maar ik kan me er nog niet zo erg aan storing dat ik het zou willen veranderen, daarnaast houdt ik mijn C4 Coupe liever origineel.
FastFred schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 19:38:
En als je zoals ik een Coupe VTS hebt, in plaats van een VTR(+) met een 1.4 of 1.6 motortje, dan is die nog weer een tikkeltje stugger.
Nee heb een VTR met een 1.6 is nog enigszins betaalbaar voor deze arme student. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

FreakNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:44:
Dit is de Deep Purple variant met zwarte "beplating" inderdaad.

Ik ben fan van de Cactus en vind die stootboards zelfs nog wel wat hebben, maar dan moeten ze wel subtiel zijn, niet dat bruine (of chocolade), dan vind ik het niet mooi. Behalve als je echt het contrast pakt tussen wit en zwart, dan kan het weer wel. Maar heb ook al eens een gele gezien met bruine (of chocolade zelfs) stootboards, dat vind ik niet mooi.

Bij deze kleur is het subtiel genoeg :)

Ben ook erg blij dat ik geen witte genomen heb, 75% van de Cacti die je ziet rijden zijn wit.
De Cactus zie je steeds vaker rijden en ook deze kleur.. heb Purple interieur erbij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 15:50
Dat is toch bijzonder dan. Volgens de configurator zijn de chocolade airbumps alleen te combineren met Gris Aluminium of Blanc Perl Nacré, dus niet met geel.

En niet teveel op je gevoel afgaan. De donkere kleuren vallen gewoon minder op. Slechts 25% van de verkochte Cacti is wit.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
True schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 10:38:

Nee heb een VTR met een 1.6 is nog enigszins betaalbaar voor deze arme student. 8)
Zo'n arme student ben je dan toch niet? Een C4 in een beetje nette staat kost toch nog best veel (relatief).

Vergeleken met mijn ZX die 750,- gekost heeft en waar in 3 jaar tijd het 3 voudige aan reparaties in gegaan is, was mijn C4 toch best duur.

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 02-07-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
We zijn nu officieel eigenaar van de c4 grand picasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

FastFred schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:17:
[...]

Zo'n arme student ben je dan toch niet? Een C4 in een beetje nette staat kost toch nog best veel (relatief).

Vergeleken met mijn ZX die 750,- gekost heeft en waar in 3 jaar tijd het 3 voudige aan reparaties in gegaan is, was mijn C4 toch best duur.
Nee absoluut hoor, maar een 2.0 versus 1.6 ga je in wegenbelasting hier in Overijssel 8€/mnd meer betalen, verzekering zal voor mij als relatief beginnend bestuurder(2 jr rijbewijs, even lang auto op mijn naam) ook nog weer eens paar euro duurder zijn, zuipt net wat meer, en onderdelen zullen ook net weer wat duurder zijn.
Naast dat de aanschaf ook zeker wat duurder zou zijn. voor zo ver ik nu zo 1.2.3. zie zo'n 500-1000€ in vergelijking wat ik voor mijn C4 Coupé betaald heb.

Maar heb de overweging gemaakt tussen VAG en C4 Coupé en ik krijg voor het zelfde geld laten we zeggen 4 duizend € veel meer auto met een C4 dan ik met VAG zou kunnen kopen, daarnaast is de C4 ook nog behoorlijk betrouwbaar en VAG heb ik als vervend VAG-rijder nog wel mijn twijfels bij. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 11:25:
We zijn nu officieel eigenaar van de c4 grand picasso
Whoop ! Congrats. Kan je meteen de climate control goed testen :+

feuteus! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:00:
[...]

Whoop ! Congrats. Kan je meteen de climate control goed testen :+

feuteus! :Y
Kwaliteitsverschil ten top zeg.
Fantastisch.

Heb niet het gevoel dat de auto heel groot is.
Alleen de radio bedienen is nog even denken haha.
Bluetooth carkit werkt. USB muziek werkt raar of voor mij onlogisch, maar ga daar eens naar kijken een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:28:
[...]

Kwaliteitsverschil ten top zeg.
Fantastisch.

Heb niet het gevoel dat de auto heel groot is.
Alleen de radio bedienen is nog even denken haha.
Bluetooth carkit werkt. USB muziek werkt raar of voor mij onlogisch, maar ga daar eens naar kijken een keer.
Wacht maar tot je gaat kijken hoe de accu werkt in de auto. Dát is pas onlogisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:31:
[...]

Wacht maar tot je gaat kijken hoe de accu werkt in de auto. Dát is pas onlogisch :+
Franse keuzes waarschijnlijk.
We gaan het meemaken.

Hoop dat ik binnenkort wat foto's heb, anders kan ik die van jou gebruiken. :p

Iig al gezien dat er een 12v aansluiting in de achterbak moet komen en toch maar eens kijken wat een reservewiel kost voor onder de auto.
Dan nog twijfelen of het een thuiskomer moet worden of een volwaardige. Moet niet te laag komen te gangen natuurlijk.
Trekhaak
Wellicht hulpvering
En spiegeltje om de kleine te kunnen zien.

Binnenkort maar eens bekijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 03-07-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Mag ik vragen wat je van plan bent met een 12v aansluiting in de kofferbak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dat mag.

Koelbox, 220 unit misschien. Aansluiting als de kleine wat ouder is voor een dvd spelertje of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Mijn pa heeft de vorige C4 Grand Picasso en we bestellen nu een nieuwe voor hem. Gaat om de 1.6THP automaat, komt op zo'n 38k.

Weet iemand of als je het JBL geluidsysteem neemt, de subwoofer weer onder de voeten komt van de passagier (zoals in de vorige)? Dat is de reden dat we het toen niet deden.

En nee, nee, echt niet: De 2 dealers die wij het hebben gevraagd, hebben geen idee.

Citroen dealers zijn een apart slag volk hebben we gemerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:42:
[...]

Franse keuzes waarschijnlijk.
We gaan het meemaken.

Hoop dat ik binnenkort wat foto's heb, anders kan ik die van jou gebruiken. :p

Iig al gezien dat er een 12v aansluiting in de achterbak moet komen en toch maar eens kijken wat een reservewiel kost voor onder de auto.
Dan nog twijfelen of het een thuiskomer moet worden of een volwaardige. Moet niet te laag komen te gangen natuurlijk.
Trekhaak
Wellicht hulpvering
En spiegeltje om de kleine te kunnen zien.

Binnenkort maar eens bekijken.
Erm, die dingen zitten er niet al standaard in? Ik heb een 12v in de achterbak (linkerkant, bovrn de wielkas) en een reservewiel onder de auto (ter hoogte van de 2de rij stoelen)

Dat spiegeltje zit er ook standaard in afaik. Ik heb geen 1 C4 GP gezien zonder die dingen dus ik verbaas mij er nogal over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

In TG magazine vond ik deze advertentie voor de C4 Cactus. Zit hier een verborgen boodschap in? Dat er altijd foutjes in Citroëns zitten? Dat je nooit verder komt als je de regels volgt en dus creatief/vindingrijk moet zijn?
Of denk ik te moelijk en hebben ze simpelweg een foutje gemaakt? Goed kijken, probeer de cijfertjes maar eens te verbinden. Je loopt al snel vast :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aQgNPxq7pT1urI12WargMTEt/thumb.jpg

Mooie topicwarning trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Notna schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:04:
[...]

Erm, die dingen zitten er niet al standaard in? Ik heb een 12v in de achterbak (linkerkant, bovrn de wielkas) en een reservewiel onder de auto (ter hoogte van de 2de rij stoelen)

Dat spiegeltje zit er ook standaard in afaik. Ik heb geen 1 C4 GP gezien zonder die dingen dus ik verbaas mij er nogal over :P
Haha, echt niet. Zit er niet in.
Denk dat dat toch echt opties zijn.
Spiegeltje zeker, reservewiel voor de zevenzitter ook. Dan zal dat voor de andere ook wel zijn.

Dan heb jij een zaklamp ook achterin?

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 03-07-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Arunia schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:33:
[...]

Haha, echt niet. Zit er niet in.
Denk dat dat toch echt opties zijn.
Spiegeltje zeker, reservewiel voor de zevenzitter ook. Dan zal dat voor de andere ook wel zijn.

Dan heb jij een zaklamp ook achterin?
Yup (die stuk is lol, zelfs na het vervangen van de batterij en de lamp zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

En ik mag voor de 2e keer terug naar de Citroën dealer, met een 1 maand "oude" Cactus..

Achter diffusor/sierstrip laat voor de 2e keer los... |:(
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/5ym44trvz/achter_diffusor_los.jpg

Voor diffusor / sierstrip :
Zo was het:
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/6muynrqlr/fd_origineel.jpg

Zo is het nu, gewoon verloren op snelweg... gelukkig niemand er op gereden voor zover ik het kon zien, maar kon ook niet terug om 'm op te halen...
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/fkfol4j1r/fd_weg.jpg

Verder rijd 'ie prima, geen klachten verder O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Iig 1 foto gemaakt excl. kenteken. :P
Auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Reinier schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:20:
In TG magazine vond ik deze advertentie voor de C4 Cactus. Zit hier een verborgen boodschap in? Dat er altijd foutjes in Citroëns zitten? Dat je nooit verder komt als je de regels volgt en dus creatief/vindingrijk moet zijn?
Of denk ik te moelijk en hebben ze simpelweg een foutje gemaakt? Goed kijken, probeer de cijfertjes maar eens te verbinden. Je loopt al snel vast :P

[afbeelding]

Mooie topicwarning trouwens :)
De 18 staat er dubbel op, de 19 ontbreekt en kan de 24 niet ontdekken, lekker bezig :P Verder ben ik nog niet geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Murzeltje schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:27:
En ik mag voor de 2e keer terug naar de Citroën dealer, met een 1 maand "oude" Cactus..

Achter diffusor/sierstrip laat voor de 2e keer los... |:(
[afbeelding]

Voor diffusor / sierstrip :
Zo was het:
[afbeelding]

Zo is het nu, gewoon verloren op snelweg... gelukkig niemand er op gereden voor zover ik het kon zien, maar kon ook niet terug om 'm op te halen...
[afbeelding]

Verder rijd 'ie prima, geen klachten verder O+
Valt ie nu al uit elkaar, :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
FastFred schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:24:
[...]

De 18 staat er dubbel op, de 19 ontbreekt en kan de 24 niet ontdekken, lekker bezig :P Verder ben ik nog niet geweest
Ok, ik geef op, 18 staat er 2x achter elkaar in, 19 ontbreekt, 24 is niet te vinden, 97 en 39 staan er dubbel in...

Ik had ook geen printer tot m'n beschikking dus heb 'm in Paint proberen na te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:26:
[...]

Valt ie nu al uit elkaar, :O
Blijkbaar. Ik geef het de schuld aan verkeerde lijm, die bij te warme temperatuur dus los laat.. Ik ben benieuwd wat ze morgenochtend bij de garage gaan zeggen.. Volgens mij haal je bij de bouwmarkt zo 2 componenten spul wat nooit meer loskomt... maargoed... ik ben geen auto-monteur ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Het idee zal ook zijn dat het niet 100% vast zit. Een metalen strip zal meer/minder uitzetten wanneer het warm wordt dan het zwarte plastic waar het aan vast zit.

Maar je zou toch verwachten dat een Frans merk dat eerst even test, genoeg streken van Frankrijk waar het de hele zomer zo warm is als vorige week hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

FastFred schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Ok, ik geef op, 18 staat er 2x achter elkaar in, 19 ontbreekt, 24 is niet te vinden, 97 en 39 staan er dubbel in...

Ik had ook geen printer tot m'n beschikking dus heb 'm in Paint proberen na te trekken...
Goed bezig jullie :) Die dubbele 18 had ik nog niet eens gezien :D
130 staat er ook tweemaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
FreakNL schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:06:
Mijn Cactus is er, kan hem alleen nog niet meenemen ;(

De dealer zit op een goeie 500 meter van mijn huis en na mijn werk rij ik er altijd langs. Hield het parkeerterrein al een tijdje in de gaten en gisteren stond er ineens een Cactus die verdacht veel op mijn bestelde leek. Even het parkeerterrein opgereden en footootje's geschoten.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

(plaatjes zijn klikbaar voor high-res)

Verkoper kwam iets later het terrein oplopen en vroeg me of ik hem geroken had, hij was namelijk een half uurtje eerder van de trailer gelost :D

Nu wachten op kenteken :(
Prachtige kleurstelling!

In mijn omgeving hoor ik overigens vaak geklaag over het uiterlijk van de Cactus. Ik snap de kritiek niet zo goed. In mijn ogen is het een bijzondere en unieke verschijning, een echte Citroen dus.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

MBV schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:07:
Het idee zal ook zijn dat het niet 100% vast zit. Een metalen strip zal meer/minder uitzetten wanneer het warm wordt dan het zwarte plastic waar het aan vast zit.

Maar je zou toch verwachten dat een Frans merk dat eerst even test, genoeg streken van Frankrijk waar het de hele zomer zo warm is als vorige week hier ;)
Die zilveren onderdelen zijn ook gewoon plastic... Het is dus plastic aan plastic verlijmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Reinier schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:12:
[...]

Goed bezig jullie :) Die dubbele 18 had ik nog niet eens gezien :D
130 staat er ook tweemaal op.
Als je de lijn van 125 doortrekt naar 126 (motorkap tot net achter het voorwiel) krijg je ook een lijn die daar volgens mij niet hoort, of is het de bedoeling dat je bij 125 stopt en bij 126 de 'draad' weer oppakt? Zelfde geval als je vanaf 149 naar 150 wil, is dat dan gewoon het chassis of moet je die lijn doortrekken over het achterwiel heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Redax schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:35:
[...]

Prachtige kleurstelling!

In mijn omgeving hoor ik overigens vaak geklaag over het uiterlijk van de Cactus. Ik snap de kritiek niet zo goed. In mijn ogen is het een bijzondere en unieke verschijning, een echte Citroen dus.
Vanochtend bij een klant is mijn Hello Yellow Cactus nog van boven tot onder, van binnen tot buiten geinspecteerd door iedereen tijdens de lunch bekeken en gekeurd.. we zitten op 50-50 qua reacties van "Fantastisch" tot "Verschrikkelijk" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:55

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Arunia schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:19:
Iig 1 foto gemaakt excl. kenteken. :P
[afbeelding]
Wel fijn dat jij je kenteken blurred maar de GPS data van je Nexus 6 niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Touchdomex schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:55:
[...]

Only on Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Dvd-schermpjes en speler geïnstalleerd in mijn C4 Cactus

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/epk58m.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2wgwu47.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2dtdq8x.jpg

Kids genieten er al goed van. USB stick erin met divx filmpjes.. prima zo :)

De diffusoren zitten bij mij nog helemaal goed vast @Murzeltje .. ik heb mijn twijfels over de deskundigheid van de dealer waar jij zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje

Murzeltje

Falcon schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:13:

De diffusoren zitten bij mij nog helemaal goed vast @Murzeltje .. ik heb mijn twijfels over de deskundigheid van de dealer waar jij zit ;)
Ik vind altijd dat ze de gelegenheid moeten krijgen om het op te lossen,maar ik zou liegen als ik zei dat ik daar ook niet aan twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Touchdomex schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:55:
Wat is overigens het grote voordeel van het blurren van het kenteken?
Behalve dat anderen je RDW kenteken informatie kunnen opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

True schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:02:
[...]

Dat anderen je adresgegevens weer kunnen tracken via iets mindere legale methoden.

Als ze hem willen hebben, dan nemen ze hem maar mee. Zolang ze het maar binnen de drie jaar doen zeur ik niet :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
True schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:02:
[...]

Omdat ik toch wel een klein beetje privacy wil hebben. Via via is alles wel te achterhalen. Sommigen vinden dat ook erg stoer om te doen en dat ook meteen even mede te delen.

Verder is er geen achterliggende reden voor eigenlijk.
Normaal doe ik opslaan voor web onder Photoshop. Dit keer niet en meteen krijg je er een opmerking over.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Arunia schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:24:
[...]

Omdat ik toch wel een klein beetje privacy wil hebben. V
:+
En dan wel gewoon je foto als avatar nemen :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
EvaluationCopy schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:38:
[...]

En dan wel gewoon je foto als avatar nemen :+
Ah, je hebt me door. In het echt woon ik in Amerika op een Ranch en zing ik pop/country. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53
Afgelopen week weer terug bij Citroen, een mooie C5 Break 2.0 16v op LPG Phase2 gekocht en de Peugeot 307 Break ingeruild.
Voelt weer erg goed om in een Citroen te rijden met echte vering, een wereld van verschil met de Peugeot 307 en Xsara Break, voelt weer erg in de stijl van de Xantia die ik daarvoor had.

Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/425/19128786464_db96fdf791_z.jpg

Hopelijk komt vandaag de trekhaak binnen, die moet er nog onder voor volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:48

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

In 2016 moet ik aan een nieuwe leasewagen en helaas wordt per 1 januari 2016 het bijtellingsschema vrij ongunstig. Ik rij nu in een Volvo C30 D2, 14% bijtelling, netto minder dan €130 per maand; dat gaat dan zeker duurder worden maar ik wil ook een grotere auto.

Nu lijkt me de C4 Cactus op zich wel interessant. Ik zag dat hier een paar Cactus rijders zitten. :) Wat vindt men over het algemeen van die auto? Ik vind hem er wel leuk uit zien, vrouwlief is fan van crossovers, volgens mij is hij relatief goedkoop... Lijkt me een win/win.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
De meeste Cactus rijders zullen erg tevreden zijn vermoed ik? Ik in ieder geval!

Het rijdt prima comfortabel, zeker voor het gewicht. Mooi interieur, mooi exterieur, alle opties aanvinken niet duur, prima standaarduitrusting, goedkoop in de lease, wegenbelasting, verbruik, kan er een hoop zooi in kwijt, desnoods nog op dag.

Kan werkelijk weinig nadelen verzinnen. Motorisch houdt het niet over, ok. Hoewel dat met de diesel wellicht nog meevalt, daar kunnen andere wat over verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36

Daniel36

vernieuwde formule

jjbstolk schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:30:
Afgelopen week weer terug bij Citroen, een mooie C5 Break 2.0 16v op LPG Phase2 gekocht en de Peugeot 307 Break ingeruild.
Voelt weer erg goed om in een Citroen te rijden met echte vering, een wereld van verschil met de Peugeot 307 en Xsara Break, voelt weer erg in de stijl van de Xantia die ik daarvoor had.

[afbeelding]

Hopelijk komt vandaag de trekhaak binnen, die moet er nog onder voor volgende week vrijdag.
Mooooooooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

EvaluationCopy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 11:27:
De meeste Cactus rijders zullen erg tevreden zijn vermoed ik? Ik in ieder geval!

Het rijdt prima comfortabel, zeker voor het gewicht. Mooi interieur, mooi exterieur, alle opties aanvinken niet duur, prima standaarduitrusting, goedkoop in de lease, wegenbelasting, verbruik, kan er een hoop zooi in kwijt, desnoods nog op dag.

Kan werkelijk weinig nadelen verzinnen. Motorisch houdt het niet over, ok. Hoewel dat met de diesel wellicht nog meevalt, daar kunnen andere wat over verzinnen.
De diesel versie met 100pk doet het prima, rijdt heerlijk comfortabel en heeft nog wel wat vermogen over. Ik merk dat ik bijna nooit het maximale van de motor vraag.

Mijn grootste bezwaar is wel het waardeloze navigatiesysteem. Vergeleken met Google Maps is het echt bagger. Ik ben jaloers op collega's die een auto met dat Google en Apple systeem krijgen, dat werkt toch veel beter.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:53
Bedankt, vind ik zelf ook :)
Pagina: 1 ... 24 ... 50 Laatste