Sinds een jaartje rijd mijn vader (ik sinds enkele maanden
) rond met een Citroën C4 Aircross.
Hiervoor heeft hij ongeveer 5 jaar met een C4 Grand Picasso gereden.
Het gaat om de 1.6 Stop & Start 115 Diesel, met een manuele 6 versnellingen.
We zijn toen gegaan voor de Exclusive uitvoering met nog enkele opties:

Nog een andere foto:

Zeer leuke wagen om mee te rijden! Alleen de electronica laat het soms een beetje afweten.
De boordcomputer doet er zeer lang over om op te starten. Met dit als gevolg dat het soms heel lang duurt tegen dat het beeld van de achteruitrijcamera volledig geladen is.
Het parkeersysteem is ook niet van de beste, zeker in vergelijking met het parkeersysteem dat in de C4 Grand Picasso zat.
Soms moet je ook een hele tijd wachten tot de boordcomputer en een gsm verbinding maken via bluetooth, soms heb je al een paar honderd meter gereden tegen dat die door heeft dat de gsm zich in de auto bevind.
De berekinging van het verbuik is ook soms niet helemaal correct (hopen we
), want soms geeft die zeer hoge waarden weer:

En dat in het afrijden van onze opricht tegen een snelheid van 10-15 km/h in 1ste versnelling. Onze oprit is nu ook niet zo heel groot, ik schat een meter of 30. Mijn vader heeft zelfs al eens een waarde in het begin van de 70 gehad...
Op een avond toch eens een ongelukje gehad... een verkeersbord meegehad...

Heb me dan ook eens bezig gehouden met wat te tweaken
Ik had XBMC geïnstalleerd op mijn Raspberry Pi. Vervolgens ook nog geconfigureerd zodat die een wifi-hotspot maakte. Dan aangeloten op de Aircross. Nu kon ik draadloos fimpjes vanop mn iPhone doorsturen naar het display van de auto
Hiervoor heeft hij ongeveer 5 jaar met een C4 Grand Picasso gereden.
Het gaat om de 1.6 Stop & Start 115 Diesel, met een manuele 6 versnellingen.
We zijn toen gegaan voor de Exclusive uitvoering met nog enkele opties:
- Pack panoramisch glazen dak : Panoramisch glazen dak met LED sfeerverlichting + dakrails
- Parelmoer witte lak
- NaviDrive in kleur me t parke e rhulp via came ra achte raan
- Pack leder: Zetelbekleding in leder (Mistral of Matinal) + Zetelverwarming vooraan + Elektisch verstelbare zetels vooraan
- Optie 4WD (+Transmissie knop 2WD/4WD/LOCK)

Nog een andere foto:

Zeer leuke wagen om mee te rijden! Alleen de electronica laat het soms een beetje afweten.
De boordcomputer doet er zeer lang over om op te starten. Met dit als gevolg dat het soms heel lang duurt tegen dat het beeld van de achteruitrijcamera volledig geladen is.
Het parkeersysteem is ook niet van de beste, zeker in vergelijking met het parkeersysteem dat in de C4 Grand Picasso zat.
Soms moet je ook een hele tijd wachten tot de boordcomputer en een gsm verbinding maken via bluetooth, soms heb je al een paar honderd meter gereden tegen dat die door heeft dat de gsm zich in de auto bevind.
De berekinging van het verbuik is ook soms niet helemaal correct (hopen we

En dat in het afrijden van onze opricht tegen een snelheid van 10-15 km/h in 1ste versnelling. Onze oprit is nu ook niet zo heel groot, ik schat een meter of 30. Mijn vader heeft zelfs al eens een waarde in het begin van de 70 gehad...
Op een avond toch eens een ongelukje gehad... een verkeersbord meegehad...

Heb me dan ook eens bezig gehouden met wat te tweaken
Ik had XBMC geïnstalleerd op mijn Raspberry Pi. Vervolgens ook nog geconfigureerd zodat die een wifi-hotspot maakte. Dan aangeloten op de Aircross. Nu kon ik draadloos fimpjes vanop mn iPhone doorsturen naar het display van de auto
I do what I like to do.