[PC] S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.985 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:32
Vraagje! ben nu al een tijdje bezig, maar schieten en granaten gooien help niet.

spoiler:
Zit in X18 en heb de documenten gevonden, maar nu wil ik terug naar de barkeeper. Maar de deur waardoor ik ben gekomen staat in de fik en gaat niet open "someone is holding the door" ofzo.

Hulp gevraagd.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
spoiler:
Er vliegt 'iets' rond, zo'n geest. Laat hem enkele magazijnen van je gun proeven en dat moet het verhelpen

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Ik zit ook met een 'probleem' (niet dat ik t nou héél erg vind f zow, maartoch :P )
Ik had zo'n idee dat ik (ik zit nu in YANTAR) wel een keer een flashlight mocht krijgen.
(Alhoewel ik denk dat je die standaard al krijgt, maarok)

Ik druk dus (in een grot of zo) op de L toets
(en nee, bij CONTROLS staat de flashlight gewoon op L)
Maar dat ding gaat gewoon niet aan :?

wat doe ik verkeerd 8)7

(Ik draai @ 1680x1050, static lightning, de rest low/medium quality)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 17-04-2007 20:43 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
SmiGueL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:17:
Ik zit ook met een 'probleem' (niet dat ik t nou héél erg vind f zow, maartoch :P )
Ik had zo'n idee dat ik (ik zit nu in YANTAR) wel een keer een flashlight mocht krijgen.
(Alhoewel ik denk dat je die standaard al krijgt, maarok)

Ik druk dus (in een grot of zo) op de L toets
(en nee, bij CONTROLS staat de flashlight gewoon op L)
Maar dat ding gaat gewoon niet aan :?

wat doe ik verkeerd 8)7

(Ik draai @ 1680x1050, static lightning, de rest low/medium quality)
Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat je op low geen flashlight tot je beschikking hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Ok, problem solved :P

Ik had QUALITY SETTINGS staan op 'minimum'
en dan bij ADVANCED de balkjes naar rechts geschoven.
Nadat ik QS op medium zette (en/of low) werkt de flashlight gewoon. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door SmiGueL op 18-04-2007 00:08 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:44
SmiGueL schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 21:17:
Ok, problem solved :P

Ik had QUALITY SETTINGS staan op 'minimum'
en dan bij ADVANCED de balkjes naar rechts geschoven.
Nadat ik QS op medium zette (en/of low) werkt de flashlight gewoon. 8)
Das wel handig had dit probleem ook merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-10 13:45
heeft iemand het effect van de nieuwe Nvidia drivers (158.18) al geprobeert op STALKER? ze schijnen nogal een performance boost te geven. nou heb ik geen frametests gedaan met de oude drivers, maar ik ga nu even spelen met de nieuwe drivers, kijken of het merkbaar beter is.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:41
Heerlijke game, de atmosfeer is perfect, aardige missies, ik mis alleen zo hier en daar wat I van de AI, maar goed.

Ik kwam deze site tegen een tijd geleden, een dame die op haar motor de "zone" verkent. Ik moet zeggen, grote delen van het spel komen wel erg goed overeen met haar foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teddy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 21:36:
Heerlijke game, de atmosfeer is perfect, aardige missies, ik mis alleen zo hier en daar wat I van de AI, maar goed.

Ik kwam deze site tegen een tijd geleden, een dame die op haar motor de "zone" verkendt. Ik moet zeggen, grote delen van het spel komen wel erg goed overeen met haar foto's.
Ontzettend vet!! tnx! herken zelf ook superveel dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van der Ende
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 17:49
Ik zit nu in een level waar het regent en heb enorm last van artifacts.
Ik heb een 7600GT XXX en bij andere spellen heb ik hier geen last van.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:00
Misschien heel dom, maar ik heb nog niet uitgevonden hoe je de under barrel granade launcher kan afvuren. Heb er namelijk net een van een vijand gejat, en wil hem gebruiken ook! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:04:
[...]
Ontzettend vet!! tnx! herken zelf ook superveel dingen
Inderdaad, erg cool om er eens echte foto's van te zien. Pripyat is bijvoorbeeld echt heel goed nagemaakt. Sommige gebouwens e.d. herken ik gewoon zo uit de game! Zeer cool :)
van der Ende schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:20:

Ik heb geen last van artifacts maar merk wel dat mijn graka bij STALKER een stuk warmer wordt dan bij andere games als BF2, Source games, Oblivion etc. Waar hij normaal net boven de 70C zit haalt hij bij STALKER soms 78C. Misschien dat je de fan op je graka ietsje 'strakker' af kan stellen? Of misschien een casefan erbij proppen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
gabberjoost schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:52:
Misschien heel dom, maar ik heb nog niet uitgevonden hoe je de under barrel granade launcher kan afvuren. Heb er namelijk net een van een vijand gejat, en wil hem gebruiken ook! 8)
met V is default. blader anders je controls even door als je het verandert hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 6800GS heeft hetzelfde probleem, in de beta was het echter veel erger. Op een andere amerikaans forum waarom kom hebben een aantal mensen ook dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023

Ik kwam deze site tegen een tijd geleden, een dame die op haar motor de "zone" verkendt. Ik moet zeggen, grote delen van het spel komen wel erg goed overeen met haar foto's.
als ik me niet vergis is deze site enkele jaren geleden (:p) al eens vermeld in het stalker topic, die site is erg de moeite, echt indrukwekkend! Zeker als je dat allemaal dunnetjes kunt overdoen in stalker zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:35

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PelicanPete schreef op donderdag 19 april 2007 @ 01:03:
[...]

als ik me niet vergis is deze site enkele jaren geleden (:p) al eens vermeld in het stalker topic, die site is erg de moeite, echt indrukwekkend! Zeker als je dat allemaal dunnetjes kunt overdoen in stalker zelf...
Al dan niet zonder motor :P

Die voertuigen die ze eerst beloofden zijn er ook al niet :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-10 13:18

FlashBang

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12

heb ik ook last van. Ik had net even in de settings lopen sleutelen, ga terug naar de game en er warom opeens superveel vage dingen (rode strepen e.d.) Voornamelijk bij onweer was het. Het terugzetten van de settings naar de originele waarden helpt niet.

Dit doet mij vermoeden dat het geen artifacts zijn die veroorzaakt worden door fouten in de gafische kaart, maar gewoon aan de buggyness van het spel te wijten zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
(...)

Ik kwam deze site tegen een tijd geleden, een dame die op haar motor de "zone" verkent. Ik moet zeggen, grote delen van het spel komen wel erg goed overeen met haar foto's.
Wauw. Rillingen over m'n rug van die foto's.

Sommige plekken zijn inderdaad goed herkenbaar... _/-\o_

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem! Ik ben ondergronds gegaan om informatie te vinden over Sterkol ofzo (weet z'n exacte naam even niet meer) maar ben er voorbij gegaan en ben er weer uitgegooid door dat mind-trickende monster (wat een geluid!!! - kan dat beest uberhaupt dood?). Nu ben ik weer veel verder en heb wat andere missies gedaan maar ik kan die ondergrondse opening niet meer vinden ... Kan iemand mij info geven waar dat gat ook al weer was? Ergens bij de Garbage in de buurt ... maar waar ... Iemand die een Screenshot van de map met een grote X erop kan maken voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:21:
Ik zit met een probleem! Ik ben ondergronds gegaan om informatie te vinden over Sterkol ofzo (weet z'n exacte naam even niet meer) maar ik kan die ondergrondse opening niet meer vinden ... Kan iemand mij info geven waar dat gat ook al weer was?
spoiler:
Ga bij Garbage naar het westen, door het treinstation, naar het Agroprom Research institute. Daar zijn 2 bases, ten westen van de eerste basis die je tegenkomt zit een mangat verstopt in de bosjes, meestal bewaakt door een groepje Bandits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

arieleks schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:38:
[...]

Wauw. Rillingen over m'n rug van die foto's.

Sommige plekken zijn inderdaad goed herkenbaar... _/-\o_
Ja idd, een erg gaaf spel is er uit ontstaan. Maar wanneer je de werkelijkheid ervan ziet en wat de prijs is die daar voor is betaald :| dan wordt je toch wel even stil.

Voordat ik verder ga in STALKER neem ik een minuut stilte in acht. Achter mijn pc, veilig (misschien alleen voor mijn gevoel) in een virtuele death zone. Maar even stilstaan bij de realiteit van toen kan misschien helemaal niet zoveel kwaat. En ja de sfeer in STALKER straalt in zeer hoge mate datgene uit wat ik op de foto`s ook zie. Maar foto`s zijn realiteit en soms....ben je die even kwijt.

Doet me btw denken aan nieuws: 'Gamers aggressiever van tv dan van spelletjes' , ingame heb ik nl niet echt veel momenten gehad waarin ik dacht aan het realischme ervan in de vorm van menselijk leed.

En wie de site nog niet helemaal gezien heeft klik deze link maar eens dan :'(
He probably left for a fishing trip and never came back. I wonder how he felt. It's like you life has been cut into two pieces. In one is your slippers still under you bed, photos of a first love that are left on the piano...in the other is you yourself, you memories and a fishing rod.
http://www.kiddofspeed.com/chapter21.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg indrukwekkend die foto's ja... Ik krijg wel de neiging om ook met m'n Diversion 600S 'the zone' te doorkruisen. Lijkt me heerlijk, niemand in de buurt, een oneindige steep asfalt, omgeven door natuur en 'destroyed beauty'. Misschien toch eens doen over een paar jaar (maar dan wel op de Fireblade van pap >:) )

Misschien dat 'de ramp' nu weer enige aandacht krijgt en hopelijk ooit fatsoenlijk opgeruimd word, of tenminste een nieuwe, stevigere 'sarcofaag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-09 02:06
Dat is inderdaad waar. Ik keeg een heel naar gevoel toen ik dat menu muziekje voor het eerst hoorde.

Maar daarvoor post ik niet alleen. Ik kwam op het forum van GSC ook het een en ander tegen, soort van tweaks. 1 is een registery trick (ergens in memory mangemant), en het opstarten met -noprefetch. hierdoor loopt de game een stuk beter met veel minder gestotter.

Nog een punt, probleem eigenlijk. Gister heb ik een tijdje de game weer gespeeld, wilde ik hem vandaag opstarten, krijg de filmpjes te zien, en na de laatste klapt ie gewoon terug naar desktop :|
Ik verder niks verandert ofzo..iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:10:
Erg indrukwekkend die foto's ja... Ik krijg wel de neiging om ook met m'n Diversion 600S 'the zone' te doorkruisen. Lijkt me heerlijk, niemand in de buurt, een oneindige steep asfalt, omgeven door natuur en 'destroyed beauty'. Misschien toch eens doen over een paar jaar (maar dan wel op de Fireblade van pap >:) )

Misschien dat 'de ramp' nu weer enige aandacht krijgt en hopelijk ooit fatsoenlijk opgeruimd word, of tenminste een nieuwe, stevigere 'sarcofaag'.
Daar zijn ze al lange tijd mee bezig en dat moet ook wel want de sarcofaag die er nu omheen zit is gehaast gemaakt en hij zal het niet eeuwig uithouden.
The Chernobyl Shelter Fund was established in 1997 at the Denver G7 summit to fund the Shelter Implementation Fund. The Shelter Implementation Plan (SIP) calls for transforming the site into an ecologically safe condition through stabilization of the sarcophagus, followed by construction of a New Safe Confinement (NSC). The original cost estimate for the SIP was US$768 million. The SIP is being managed by a consortium of Bechtel, Battelle, and Electricité de France, and conceptual design for the NSC consists of a movable arch, constructed away from the shelter to avoid high radiation, to be slid over the sarcophagus. The NSC is expected to be completed in early 2008, and will be the largest movable structure ever built.

Dimensions:

* Span: 270 m
* Height: 100 m
* Length: 150 m

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
willen ze een soort van schild om de hele reactor leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

geitema schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 14:29:
willen ze een soort van schild om de hele reactor leggen?
Wat je er zo van af kan leiden wel ja. Het is nl. ook geen optie om weer zo'n betonnen (of waar het dan allemaal uit bestaat) sarcofaag erom heen te bouwen omdat het dak waar die sarcofaag nu op ligt enzo het niet heel veel langer meer houdt mede door corosie van het gewapend beton . Als de constructie het dak nu al niet meer trekt dan kan je er donder op zeggen dat als je er nog zo'n loei zware laag er omheen bouwt dat het dak in zal storten met alle gevolgen van dien.
Binnen in de sarcofaag ligt nu een hele hoop radioactief stof en dat kan de lucht in vliegen wanneer het dak instort en dan zul je net als in 1986 een hele wolk met radioactief stof over europa etc vliegen.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d4/New-Safe-Confinement.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
Samjung schreef op donderdag 19 april 2007 @ 21:20:
Dat is inderdaad waar. Ik keeg een heel naar gevoel toen ik dat menu muziekje voor het eerst hoorde.

Maar daarvoor post ik niet alleen. Ik kwam op het forum van GSC ook het een en ander tegen, soort van tweaks. 1 is een registery trick (ergens in memory mangemant), en het opstarten met -noprefetch. hierdoor loopt de game een stuk beter met veel minder gestotter.

Nog een punt, probleem eigenlijk. Gister heb ik een tijdje de game weer gespeeld, wilde ik hem vandaag opstarten, krijg de filmpjes te zien, en na de laatste klapt ie gewoon terug naar desktop :|
Aangezien we net op een nieuwe pagina zijn beland..
Reacties iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer is: "-nointro" achter je doel the zetten van je snelkoppeling zonder aanhalingstekens. Dan slaat ie de intro's over misschien dat het dan wel werkt? waarschijnlijk start er nu helemaal niks op :z

anders zou ik ook niet zo weten wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno b
  • Laatst online: 29-06 23:38

Onno b

Heilige iRacing data koeien

Ik weet niet of deze link al eens gepost is maar ik kwam `m tegen bij wikipedia en geeft chernobyl weer in google earth;

http://maps.google.com/ma...n=0.25,0.25&q=51.3,30.005

Na even zoeken vond ik hem, het beroemde reuzenrad, al staat deze dan in het echt niet ten zuiden van de fabriek maar naar het westen.

http://img118.imageshack....reuzenradchernobylzt1.jpg

Ik ga `m ingame nog maar weer eens opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:21:
[...]

Probeer is: "-nointro" achter je doel the zetten van je snelkoppeling zonder aanhalingstekens. Dan slaat ie de intro's over misschien dat het dan wel werkt? waarschijnlijk start er nu helemaal niks op :z

anders zou ik ook niet zo weten wat het is.
Werkt idd niet. beeld wordt ff zwart en dan ben ik weer op mijn desktop. Echt heel vreemd, aangezien ik niks verandert heb na die tweaks (daarmee heb ik de game wel gewoon gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
probeer een fresh install, je raakt je saves dan niet kwijt, en al je spelbestanden zijn verschoont
alle mods of consoletweaks zul je helaas wel kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:58:
Nogmaals, ik vind het erg vervelend dat hier nu al 30 pagina's lang weer over de single player wordt geleuterd. Wordt het niet eens tijd om wat meer te gaan praten over de multiplayer, hoe deze is, en wat jullie persoonlijke ervaringen hiermee zijn? Ik zit erg te twijfelen of ik het spel zal kopen, denk het niet i.v.m. een te traag systeem...
Ik heb wat vragen voor mensen die het spel echt gekocht hebben:
-Zijn er veel servers, met welk ander spel is het aantal servers te vergelijken? Zijn er meestal 3 servers waar mensen op spelen en is het redelijk uitgestorven, of heb je echt genoeg servers met variërende game-modes etc...
-Hoe is de performance in de multiplayer t.o.v. de single player?
-Wat vinden jullie nou van de multiplayer, leuk, saai, geweldig..?
Is het echt aan jou om te gaan bepalen waar wij over willen spreken? Wat een arrogantie, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:03:
[...]

Is het echt aan jou om te gaan bepalen waar wij over willen spreken? Wat een arrogantie, zeg.
Nee het is niet aan mij, ik gaf alleen aan dat er nu al 3 topics zijn met honderden posts over hoe saai of hoe geweldig de singleplayer wel niet is en dat ik wat feedback op de multiplayer wou :). Ik heb mijn antwoorden trouwens al, bespaar jezelf de moeite..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik draai STALKER met de patch ik heb alleen een raar probleem nu.

spoiler:
De Barkeeper wilde dat ik een Zombie RAID ging doen in lake Yantar, toen ik bij hem vervolgens de reward op wilde gaan halen ging dit gewoon niet :?
Ik kan nergens kiezen voor 'i'm here for the job' of iets dergelijks.
Ik weet zeker dat de missie goed is afgerond, dit is te zien in mijn PDA en uiteraard kwam er te staan 'Come back for the reward'.

Iemand enig idee?

[Edit]

Nvm, ik heb de oplossing gevonden. :)

spoiler:
Ik moest bij de duty leider zijn, niet de barkeeper......

[ Voor 12% gewijzigd door Da_maniaC op 22-04-2007 17:51 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om stalker savegames aan te passen ofzow?

Ik heb een geweer uit strelok's hideout (mensen die het spel spelen, weten welke) maar dat is inmiddels versleten door het vele gebruik en nu loopt het geweer erg vaak vast etc.

Ws is deze waarde aan te passen in de savegame waardoor ik de gun weer kan gebruiken.
(ik zou het jammer vinden als ik hem moest wegpleuren).

Heeft iemand enig idee of dit kan?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
bewaar de gun,
spoiler:
ik heb gelezen dat je bij freedom iemand had die wapens kon repareren.
aanpassen van een savegame is eigenlijk een beetje cheaten. en daarbij is het effect van beperkte duurzaamheid een beetje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik weet dat dat een beetje cheaten is, maar ik heb ook een stalker suit van een mede stalker-genoot (je weet ws wel welke) waar ik nu bijna doorheen ben en daarvan wil ik eigenlijk ook wel de condition aanpassen. :P

Maar bedankt voor de tip. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 22-04-2007 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
ik had trouwens het "effect" dat voordat ik de patch installeerde geen van mijn materialen versleten, noch dat mijn armour "op" raakte. vond het al raar dat de condition van mij suit en wapens maar gelijk bleef.

ben overgens na de patch overnieuw begonnen op het STALKER nivea (eerst op de makkelijkste gespeeld) misschien ligt het daar ook wel aan.

Overgens vind ik het met de patch en de nieuwe Nvidia drivers wel lekker draaien, ik kan hier native 1680x1050 draaien, niet alle settings max, maar wel full dynamic lighting. (7900gt en een AMD64 4600x2, 2gbRAM)

edit:
In vista, met de 158.18 drivers

[ Voor 3% gewijzigd door kid1988 op 23-04-2007 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Over welke laatste drivers heb je het dan?

93.71 neem ik aan?

Ik heb namelijk wel gehoord dat 156.18 (.19 al inmiddels) een leuke performance boost geven, maar die zijn alleen voor de 8 serie.

Ik vind de game echt gaaf overigens en het draait hier wel netjes verder.
Echter lijkt de engine mij wat slecht geoptimaliseerd.
Ik heb weinig framedrops maar soms slaat de game gewoon heel ff vast.
Ik denk niet dat een PM760 @ 2,4 GHz te licht is om het spel te draaien namelijk en daarnaast heeft mijn neef met een C2D E6600 er ook last van, maar wel ietsje minder.

[ Voor 50% gewijzigd door Da_maniaC op 22-04-2007 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 11:09
damn wat een onmogelijke game om te draaien op mijn AMD 2200 .. ik dacht dat het wel zo goed komen omdat Oblivion ook perfect draait maar ik krijg STALKER nog niet een vloeiende beweging op mijn scherm..

echt tijd voor een nieuwe pc :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:01
Nou net S.T.A.L.K.E.R. "uitgespeeld"
spoiler: title
heb de Wishgranter gevonden, en dan moet je op (F) drukken en krijg je een outro filmpje waaropvolgend de credits

Vrij flauw vind ik zelf, strelok heb ik nog niet gevonden of vermoord,..

Nog niet te spreken over, de weg naar chernobyl toe, ook heel erg gejaagd, je krijgt een klopjacht op jezelf, waardoor je niet kunt genieten van al het grafisch mooie m.b.t. de lucht die kleurt en een reactor die op springen staat. Eenmaal binnen kruip je weer ondergronds en merk je nergens meer wat van,.. even wat soldaatje omleggen en je komt bij de wishgranter aan.

Jammer van een spel met een ijzersterk begin en geclaimde "bewegingsvrijheid" zoals Oblivion,.. waarom kan ik dan niet als ik de wishgrante gevonden heb, verder om Strelok om zeep te helpen???

Zo wordt een open einde en vervolg van het spel wel heel erg nadrukkelijk aanwezig

[ Voor 61% gewijzigd door loewie1984 op 24-04-2007 23:01 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sind een 8800 kaart draait deze game super.
Alles details op max op 1920x1200 met 4xfsaa en full dynamic lightning.
Net ook het spel uitgespeeld - Viel dat even tegen (was rijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:40:
Sind een 8800 kaart draait deze game super.
Alles details op max op 1920x1200 met 4xfsaa en full dynamic lightning.
Net ook het spel uitgespeeld - Viel dat even tegen (was rijk)
probeer de andere eindes ook te krijgen (dit kan zonder het hele spel overnieuw te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
loewie-643- schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 22:35:
Zo wordt een open einde en vervolg van het spel wel heel erg nadrukkelijk aanwezig
moeten we ff 7 jaar wachten :P haha

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 15:59
Tijgertje84 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:33:
[...]

moeten we ff weer 7 jaar wachten :P haha
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebolt
  • Laatst online: 04-10 17:21
heb de Wishgranter gevonden, en dan moet je op (F) drukken en krijg je een outro filmpje waaropvolgend de credits

Nog niet te spreken over, de weg naar chernobyl toe, ook heel erg gejaagd, je krijgt een klopjacht op jezelf, waardoor je niet kunt genieten van al het grafisch mooie m.b.t. de lucht die kleurt en een reactor die op springen staat. Eenmaal binnen kruip je weer ondergronds en merk je nergens meer wat van,.. even wat soldaatje omleggen en je komt bij de wishgranter aan.

Jammer van een spel met een ijzersterk begin en geclaimde "bewegingsvrijheid" zoals Oblivion,.. waarom kan ik dan niet als ik de wishgrante gevonden heb, verder om Strelok om zeep te helpen???

spoiler:
Je bent zelf strelok die kun je dus niet echt vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Laatst online: 06-10 09:13
spoiler:
jawel hoor... je kan strelok wel vermoorden... je legt gewoon een granaat onder jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_grondijs
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-03-2024
weet iemand of STALKER alleen voor de PC is??? of wordt ie ook gelaunched voor consoles?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47

spoiler:
Er is ook nog een ander soort einde, heb hem zelf nog niet gehaald ,omdat me fps daar buiten echt dramatisch is. Het heeft met het vinden van het secret lab te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou vet zijn als er een aantal mod's kwamen voor de game. Ik zat gisteren te denken aan een King of The Hill setup. Dat je dus in een wachttoren zit op een grote berg met zo'n beetje alle wapens in het spel en unlimited ammo. Vervolgens komen de verschillende facties die berg aanvallen, met steeds sterker wordende waves.
Dit is maar een voorbeeldje wat me te binnen schiet, maar dit soort challenges lijken me leuk in Stalker, ik vond de Arena ook erg leuk bijvoorbeeld (alleen wat snel voorbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben nu iets van een uurtje bezig maar ben niet echt "tevreden". De gameplay is erg simpel, ren in dorp haal een quest run naar quest, schiet lui dood, ren terug. Repeat.

Ook het feit dat het niet uitmaakt waar je iemand raakt is vrij klote, ik schoot iemand 3 x in zijn hoofd voordat ie pas neer ging..

Maar ja, nog maar even doorspelen, misschien dat het met wat nieuwe guns en leukere missies wat leuker word.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:28:
Ben nu iets van een uurtje bezig maar ben niet echt "tevreden". De gameplay is erg simpel, ren in dorp haal een quest run naar quest, schiet lui dood, ren terug. Repeat.

Ook het feit dat het niet uitmaakt waar je iemand raakt is vrij klote, ik schoot iemand 3 x in zijn hoofd voordat ie pas neer ging..

Maar ja, nog maar even doorspelen, misschien dat het met wat nieuwe guns en leukere missies wat leuker word.
Je pistol is gewoon nog niet erg accuraat en de damage is ook nihil. Als ik je zo hoor ben je voornamelijk bezig quests te doen voor de trader, dit zijn wat simpele sidequests om geld mee te verdienen. A little word of advice; richt jezelf op de mainquest, het geld van de sidequests heb je toch niet echt nodig. Later kun je wel de leukere sidequests gaan doen (ben ik nu ook aan het doen, net voordat ik pripiat -geen idee hoe je het schrijft- ga betreden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Laatst online: 13-05 13:47
Het wil trouwens ook niet zeggen dat als je op iemand zijn hoofd schiet, je hem ook raakt.
Je zal vaak genoeg missen, in dit geval kan de kogel ook iets lager uitkomen bijvoorbeeld waardoor je hem niet in het hoofd raakt, maar een ander gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
het klopt inderdaad dat de wapens (vooral de SMG's en de kleinere kalibers) niet erg accuraat zijn. en hier zul je in de loop van het spel nog veel frustraties aan over houden. verder is het ook zo: overschakelen van het ene wapen naar het andere is ook overschakelen van gameplay. ieder wapen heeft goed en slechte punten, en het is maar net waar je de wapens voor wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh okay, ik nam aan , rode crosshair= raak. :p maakt niet.

Ben nu wat langer bezig en opzich wel leuk alleen ben ik nou 2 secret stashes aan het zoeken en kan ze _niet_ vinden. Die van Vorpal ("Vorpals secret stash" en een "good place to hide". Ze zouden beide in een kelder moeten liggen bij het begin dorpje met die stalkers, maar kan niets vinden..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wtf moet je nou in het begin doen dan, ik trade spullen en vervolgens gebeurt er gewoon niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:19:
wtf moet je nou in het begin doen dan, ik trade spullen en vervolgens gebeurt er gewoon niks..
Wel op het knopje 'trade' gedrukt als je je items geselecteerd hebt? :+ Graag wat meer info over wat je precies bedoelt, ik begrijp je probleem denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
als je dingen moet "halen" dan moet je niet traden, maar zeggen: "I'm here for the job"

@mrvegeta:

Probeer ook de Iron Sights te gebruiken, dit scheelt heel wat kwa precisie. Schiet met je automatische wapens korte bursts (2/4 kogels) of single shots. Met Y kun je het type ammunitie verwisselen (mits je natuurlijk verschillende types heb). met 9 en 0 kun je fire mode wisselen. en met V kun je de Grenade lancher van je wapen aanspreken, mits aanwezig natuurlijk. (uitgaande van standaard keys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16
2 problemen die ik ben tegengekomen:

1. hoe kan ik granaatwerpers en scopes op wapens monteren? krijg het niet voor elkaar.
2. Ik ben in wild territory op zoek naar family rifle. maar als ik de aanwijzer op de map volg kom ik uit bij een klein hokje met drie lockers erin. in de locker zit wel een stash maar geen family rifle.

verder leuk spel en erg verslavend, maar wel creepy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TLT]Lynx schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:59:
hoe kan ik granaatwerpers en scopes op wapens monteren? krijg het niet voor elkaar.
Drag en drop de scope / grenade launcher naar het stukje in je inventory waar je SMG ofzo staat (je huidige wapen dus in het 2-slot).. Let wel op: sommige scopes werken niet op bepaalde rifles ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kid1988 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:48:
Probeer ook de Iron Sights te gebruiken, dit scheelt heel wat kwa precisie. Schiet met je automatische wapens korte bursts (2/4 kogels) of single shots. Met Y kun je het type ammunitie verwisselen (mits je natuurlijk verschillende types heb). met 9 en 0 kun je fire mode wisselen. en met V kun je de Grenade lancher van je wapen aanspreken, mits aanwezig natuurlijk. (uitgaande van standaard keys)
Single shots en kleine bursts idd, soms als er 3 lui naast elkaar staan ga ik een magazijn leeg knallen, dan gaan er ook wel neer. Iron Sights, dat zijn artifacts? Bedankt :) zal het wat uit proberen.

Is wel een tof spel, maar ik zit er nog niet echt in. Gaat zo van de hak op de tak imo. Ren door de levels heen alles afschieten, met één iemand praten en dan weer verder schieten :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TLT]Lynx schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:59:
Ik ben in wild territory op zoek naar family rifle. maar als ik de aanwijzer op de map volg kom ik uit bij een klein hokje met drie lockers erin. in de locker zit wel een stash maar geen family rifle.
De aanwijzer klopt wel, maar je zit niet op de bedoelde 'hoogte'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
MrVegeta schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:11:
[...]

Single shots en kleine bursts idd, soms als er 3 lui naast elkaar staan ga ik een magazijn leeg knallen, dan gaan er ook wel neer. Iron Sights, dat zijn artifacts? Bedankt :) zal het wat uit proberen.

Is wel een tof spel, maar ik zit er nog niet echt in. Gaat zo van de hak op de tak imo. Ren door de levels heen alles afschieten, met één iemand praten en dan weer verder schieten :p.
Ik denk dat hij met Iron Sights bedoelt die kleine addons voor je geweer waarmee je een scope krijgt. Het rennen en schieten vind ik persoonlijk nog wel meevallen, ik ben ik elk spel altijd 'defensief' ingesteld en dus in Stalker ook, ik blijf liever nog een tijdje plakken in een bepaald gebied om wat geheimen te ontdekken en daarmee krachtiger het volgende level te bestormen. Op die manier kun je behoorlijk wat side quests meepakken, en extra geld/wapens/ammo krijgen.
DJ_The_SP schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:00:
Ik weet dat dat een beetje cheaten is, maar ik heb ook een stalker suit van een mede stalker-genoot (je weet ws wel welke) waar ik nu bijna doorheen ben en daarvan wil ik eigenlijk ook wel de condition aanpassen. :P

Maar bedankt voor de tip. :)
Hoe krijg je dat voor elkaar, dat je suit kapot gaat? Ik heb nog nooit een patch geinstalleerd omdat ik mijn savegames niet kwijt wil raken, maar in de 1.0 versie zeg maar kun je volgens mij het complete spel met 1 suit uitspelen zonder dat het ook maar een beetje beschadigd begint te raken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:16
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:14:
[...]

De aanwijzer klopt wel, maar je zit niet op de bedoelde 'hoogte'. :)
Tunnel of dak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:51
ik ben nu met de quest bezig bij die 3 grote antennes
ik ben binnen maar ik kan die machine niet vinden die ik uit moet zetten.
kom wel verschillende deuren tegen met codesloten.. maar ik heb geen codes.
waar kan ik die codes gemist hebben?

oja en van welke datum is de laatset patch??
tijdens het posten hier kreeg ik een waarschuwing dat :"Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken."

er is toch maar 1 patch geweest en alweer een paar weken terug??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 14:03

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hahaha, Iron sights, dat zijn de kleine puntjes op je wapen, waar je langs richt.
wat je dus krijgt als je rechtermuis knop in druk.
als je een scope hebt, kijk je daar door heen, heb je dat niet, dan kijk je langs die puntjes.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
wat tepelstreeltje zegt.
Iron Sight zijn de metale delen op je wapen waarlangs je kunt richten. hence de naam. Er zijn voor zo ver ik weet geen Artifacts die je Aim beter maken. maar er zijn genoeg wapens te vinden waarbij het wel uit maakt of je richt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Laatst online: 09-09 18:27
katja schuurman was in chernobyl , www.bnn.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Laatst online: 23-09 00:09
Ik heb een probleem. Nadat ik voor die wetenschapper heb gewerkt ( waar ik door de barkeeper heen werd gestuurd ) zijn alle duty gasten vijanden voor mij geworden. Is dit normaal? Moet ik iedereen dood schieten om weer bij de bar te kunnen komen ( daar moet ik de gevonden documenten heen brengen ) of is er nog een andere manier om weer vrienden met hun te worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
dat heeft niets met de wetenschappers te maken, waarschijnlijk heb je iemand van duty beschoten.
je kunt zo geen vrienden meer worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:51
ik ben nu met de quest bezig bij die 3 grote antennes
ik ben binnen maar ik kan die machine niet vinden die ik uit moet zetten.
kom wel verschillende deuren tegen met codesloten.. maar ik heb geen codes.
waar kan ik die codes gemist hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

GeneralNL schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:47:
Ik heb een probleem. Nadat ik voor die wetenschapper heb gewerkt ( waar ik door de barkeeper heen werd gestuurd ) zijn alle duty gasten vijanden voor mij geworden. Is dit normaal? Moet ik iedereen dood schieten om weer bij de bar te kunnen komen ( daar moet ik de gevonden documenten heen brengen ) of is er nog een andere manier om weer vrienden met hun te worden??
volgens mij alleen de duty gasten
is campje in dat stadje. voor de rest kan je dan overal komen

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
TepelStreeltje schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:02:
[...]

volgens mij alleen de duty gasten
is campje in dat stadje. voor de rest kan je dan overal komen
volgens mij zijn de lui die de poorten bewaken ook duty. en als je er eentje van beschiet word er aan alle stalkers een oproep gedaan je te doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeneralNL
  • Laatst online: 23-09 00:09
Het probleem is al opgelost. :) Ik heb een oude savegame geladen en de hele missie overnieuw gedaan. Blijkbaar had ik toch ergens (onbewust) op een Duty lid geschoten want nu zijn ze geen vijand meer van me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-10 17:54
Help ik zit vast!

in de X18 heb ik de documenten maar als ik erruit wil gaat de bunker deur niet meer open (de deur wordt tegen gehouden!) kan me iemand vertellen hoe ik erruit kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
soheilmd schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:02:
Help ik zit vast!

in de X18 heb ik de documenten maar als ik erruit wil gaat de bunker deur niet meer open (de deur wordt tegen gehouden!) kan me iemand vertellen hoe ik erruit kom?
jup, staat enkele pagina's terug ook al beschreven

spoiler:
er vliegt iets rond wat dingen op je gooit (waaronder vuur), schiet het uit de lucht, en je zult de deur kunnen openen. het is bijna ontzichtbaar, maar even goed kijken dus. meestal vliegt het wel ergens om je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soheilmd schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:02:
Help ik zit vast!

Je moet de 'ghost' die daar rondzweeft pwnen. Gooi eens wat granaten richting het rondzwevende voorballetje ;) Dan zwaait die deur vanzelf open.

EDIT; te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb in dit topic al gezocht maar ik kon geen antwoord vinden...

Ik ben nu bij de Chernobyl NPP en er is een timer waarna er een blowout volgt.

Ik weet alleen niet wat ik moet doen voor de tijd op raakt, kan iemand mij een hint geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op maandag 30 april 2007 @ 03:19:
Ik heb in dit topic al gezocht maar ik kon geen antwoord vinden...

Ik ben nu bij de Chernobyl NPP en er is een timer waarna er een blowout volgt.

Ik weet alleen niet wat ik moet doen voor de tijd op raakt, kan iemand mij een hint geven?
Zorg dat je het richting pijltje aanzet en je moet geloof ik gewoon een loods in lopen met een trapje naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mounoi
  • Laatst online: 01-10 08:34
Heeft al iemand die Blow-Out in NPP overleefd?

Zou wel gaaf zijn om de omgeving nadien uitgebreid te verkennen,,,

[ Voor 43% gewijzigd door mounoi op 30-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

mounoi schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:21:
Heeft al iemand die Blow-Out in NPP overleefd?

Zou wel gaaf zijn om de omgeving nadien uitgebreid te verkennen,,,
Ik heb met een trainer geprobeerd de blowout te overleven om te kijken wat er daarna zou gebeuren maar de blowout zelf houd niet op totdat je dood bent.
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 08:35:
[...]

Zorg dat je het richting pijltje aanzet en je moet geloof ik gewoon een loods in lopen met een trapje naar beneden.
Oh, daar moest ik dus zijn. :P
Ik was er glad voorbij gelopen.

[ Voor 28% gewijzigd door Da_maniaC op 30-04-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 19:56
uck zeg, ben net een uur bezig, heb ik de militairy pissed of gemaakt en campen ze de exit van het camp met dikke machineguns en alles :P Je kan gewoon niet meer weg dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op maandag 30 april 2007 @ 13:08:
uck zeg, ben net een uur bezig, heb ik de militairy pissed of gemaakt en campen ze de exit van het camp met dikke machineguns en alles :P Je kan gewoon niet meer weg dan :/
ah kom op ravje, das simpel :)

Als je geen hints/tips wil over het begin, dit niet lezen, geen spoilers though

Je kan het beste als je voor de ingang van dat kamp naar links gaan (gewoon door mijnen veld rennen, doet je niet veel als je sprint) Daar ligt een boom half over het hek heen.
Zo kan je dat kamp binnen komen zonder dat ze je zien.
Tevens loopt er een patrouille van 3 man dat kamp uit die je ook redelijk simpel kan slopen en hun wapens kan jatten (1 houden, de rest verkopen, ammo halen bij trader etc)
Kampje is leuk om wat begin centjes te halen zodat je wat spul kan kopen bij trader.
Is wel fijn om wat voorbereid aan te komen bij Garbage, daar krijg je leuk groot gevecht :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb dat kamp links laten liggen totdat de Trader pas wilde dat ik daar naar toe ging.

Misschien is het verstandiger om hetzelfde te doen?

Overdag zitten er iets van 14 militairen daar, dus dat is zeker pittig in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Laatst online: 19:56
ze kwamen naar dat camp waar die trader en die wolf zit ;) maar k had gelukkig nog een save, zit nu vast bij die railroad crossing :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DJ_The_SP schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:26:
Ik heb dat kamp links laten liggen totdat de Trader pas wilde dat ik daar naar toe ging.

Misschien is het verstandiger om hetzelfde te doen?

Overdag zitten er iets van 14 militairen daar, dus dat is zeker pittig in het begin.
je kan die koffer voor die missie gewoon al looten en bij jou houden tot je die missie van trader krijgt, ding weegt niets namelijk.

bij die railroad crossing zelfde, graantje of 3 der tussen in en rellen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hmm, ik zit weer vast (Wel voor een ander einde... :P ):

spoiler:
In de secret stash van Fang en Strelok vind je een decoder, en volgens de informatie in je PDA moet je onder de Monolith zoeken naar een deur... Ik heb heel het NPP gebouw gehad van binnen en ook de ruimte waar de monolith zich bevind doorzocht, maar ik kan geen deur vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
zal stalker een beetje speelbaar zijn op mijn laptop ?
SPECS:
T2060 (cpu)
1GB 552mhz (ram)
intel 925GM (gpu)
5200 RPM (hdd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ben bang dat je Stalker niet draaiend kan krijgen.
Een vriend van me ging het proberen op zijn laptop te spelen.
Dat was een ramp zei hij, hij had alles op low staan en nog ~10fps
En hij heeft 2GB ipv 1GB en een x1400 ipv onboard media accelerator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Gisteren in een vlaag van verstandsverbijstering mijn mooie geweertje met grenade launcher weggegeven.... en eigenlijk niets voor teruggekregen (ja, wat geld maar ik heb toch al 54K..)

Verder ook het X18lab onderzocht en de objective gehaald: spannend stukje.

Ik denk dat ik nu eens op zoek ga naar de omgeving ten noorden van het Duty-gebouw. Naar dat Lake Yantar ga ik verloopig iig niet meer: freaky zooi.

Trouwens: ik wordt wel een beetje simpel van het bleeden. Ik heb nu twee van die artifacts die -200+ bleeding geven, maar na elke kogel die mij raakt begin ik zo een beetje te bloeden..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
psychoclown schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:13:
Ben bang dat je Stalker niet draaiend kan krijgen.
Een vriend van me ging het proberen op zijn laptop te spelen.
Dat was een ramp zei hij, hij had alles op low staan en nog ~10fps
En hij heeft 2GB ipv 1GB en een x1400 ipv onboard media accelerator.
dan moet ik toch binnekort weer een desktop in elkaar schroeven :/
zal de pricewatch maar in de gaten gaan houden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:39
Kga em vandaag halen.

ben alleen benieuwd of m'n systeem het kan trekken
iemand beetje ervaring met zelfde specs als mij??

-amd 64 3200+
-1gig geheugen (2x512) kingston value(1 t timings)
-msi x1950pro 256mb pcie
-soundblaster xfi music

op een winxp pro.

alvast bedankt

amd

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amdboy1983 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:27:
Kga em vandaag halen.

-amd 64 3200+
-msi x1950pro 256mb pcie
-soundblaster xfi music

op een winxp pro.

alvast bedankt

amd
Heb zo'n beetje dezelfde specs, het draait hier vrij goed eigenlijk nadat ik HDR uit had gezet :) Zeer goed te spelen. Kloot ff met de instellingen om een goede balans te vinden tussen mooi en speelbaar (is voor iedereen anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

amdboy1983 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:27:
Kga em vandaag halen.

-amd 64 3200+
-msi x1950pro 256mb pcie
-soundblaster xfi music

op een winxp pro.

alvast bedankt

amd
Net wat DrunkenDisaster zegt, gaat goed lukken hoor.
Ik had bijna gelijke config en daar was best goed mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

DJ_The_SP schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:17:
Hmm, ik zit weer vast (Wel voor een ander einde... :P ):

spoiler:
In de secret stash van Fang en Strelok vind je een decoder, en volgens de informatie in je PDA moet je onder de Monolith zoeken naar een deur... Ik heb heel het NPP gebouw gehad van binnen en ook de ruimte waar de monolith zich bevind doorzocht, maar ik kan geen deur vinden. Iemand een idee?
spoiler:
zie het hele NPP inside gedeelte rond de monolith ff als een groot vierkant met een gang er omheen, in het midden dus de monolith. Ergens in de gang zit een klein gangetje met een trap naar boven die weer naar een gang leidt. (vind je ook een exoskeleton armor) aan het eind is die deur.
komen wel shitload ventjes op je af als je die deur open wilt doen, dus u are warned ;) (trouwens leuke plek om je nades op te maken, hoewel het verderop wel handig kan zijn)

Ennuh, geloof dat jij ook wel bloed als je een kogel door je kanus krijgt :)
bandages zat in het spel, geloof dat ik aan het einde van het spel een armor had van bandages ^^
maaruh, volgens mij werken die + bleed artifacts nog niet goed, - artifacts ook trouwens niet. (ze doen het tegenovergestelde ofzo)
Ik vond die artifacts zowiezo niet echt de moeite waard tbh, had veel leukere

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCRoadkill
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb gemerkt dat heel veel mensen last hebben met de flashlight ingame, dat deze het niet doet.
Ook ik had dit probleem, gister heb ik de oplossing gevonden toen ik aan het prutsen was met de beeld instellingen, misschien is het een idee om dit in de sticky/FAQ of tips op te nemen in deze thread.

De flashlight werkt NIET als je je beeld instellingen op 'minimum' hebt staan.
Wil je de flashlight kunnen gebruiken moet je de beeld instellingen minimaal op 'Low' hebben staan, van daaruit kan je wat prutsen met de instellingen.

Dit heeft voor mij geholpen, mensen moeten zelf maar kijken of het voor hun werkt.
Ik hoor graag van mensen of het geholpen heeft.

Suc6

Iets anders, STALKER werkt bij opzich wel redelijk...af en toe last van stotter momenten van een paar sec...af en toe, heb ook al die tweakguide gedaan. opzich zou ik het spel moeten kunnen draaien. Misschien zou ik mijn CPU kunnen overclocken, maar das niet de moeite waard met die enkele 200MHz winst. Zit wel te denken om een ATI x1650pro 256mb DDR3 te kopen, kijken of dat de boel optrekt.

Ik heb het volgende:
- Amd Athlon XP 3200+ @2,2GHz Barton Core
- Asus A7N8X-E Deluxe
- 2GB DDR PC3200 Corsair
- Sapphire ATI X700 AGP
- Creative Audigy 2 EX Platinum

Greetz Michel
a.k.a. MCRoadkill

[ Voor 27% gewijzigd door MCRoadkill op 02-05-2007 15:24 ]

Mobo: Asus P8P67EVO//CPU: Intel i7 2600K//GPU: Nvidia GTX970//RAM: 16GB DDR3//HD: +6TB//Logitech G35 Headset//Logitech G502 Mouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
TepelStreeltje schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:31:
[...]

Ennuh, geloof dat jij ook wel bloed als je een kogel door je kanus krijgt :)
bandages zat in het spel, geloof dat ik aan het einde van het spel een armor had van bandages ^^
maaruh, volgens mij werken die + bleed artifacts nog niet goed, - artifacts ook trouwens niet. (ze doen het tegenovergestelde ofzo)
Ja ik snap dat je bloed als je geraakt wordt, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk. In elk vuurgevecht moet ik nu wel 5 keer een bandaid gebruiken. Dat was in het begin niet zo. Wat je zegt over het tegenovergestelde zou weleens waar kunnen zijn. Ik zal de artifacts maar eens af doen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Ik heb ook zo zo'n artifact van '600+ health' en heb ook écht het gevoel dat ik nu 3x zoveel bandages moet gebruiken |:(
(ik zal nog is gaan testen zonder artifacts)
spoiler:
Ik zit nu in het laatste (achter de deur) gedeelte en hoop in DIT geval het spel WEL tot 'een goed einde' te brengen 8)

edit:
Oja, de Endurance artifacts werken wel super :D

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 02-05-2007 16:16 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.