Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• babbaloerie
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 08-09-2019
Korte beschrijving
S.T.A.L.K.E.R. is een FPS/RPG van developer GSC Game World en zou oorspronkelijk eind 2003 al uitkomen. Na talloze keren uitgesteld te zijn is S.T.A.L.K.E.R. op 1 Maart 2007 gold gegaan en zal op 23 Maart 2007 in de winkel liggen.
Verhaal
S.T.A.L.K.E.R. speelt zich af in het jaar 2012, wanneer het 6 jaar geleden is dat de tweede ramp rond de kerncentrale Tsjernobyl zich voltrok. Diverse dieren en mensen in de omgeving van de centrale zijn gemuteerd tot gevaarlijke, moordlustige wezens. The Zone is het hermetisch afgesloten gebied van zo'n 25 vierkante kilometer, dat je als speler in S.T.A.L.K.E.R. vrij mag verkennen.
Screenshots
http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_01.jpg http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_02.jpg http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_03.jpg

http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_04.jpg http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_05.jpg http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/stalker_topic/screenshot_small_06.jpg
Systeemeisen
Minimale details:
CPU: Intel Pentium 4, 2GHz / AMD Athlon XP 1800+
Grafische kaart: Nvidia GeForce 4 Ti-4200 / ATI Radeon 9250 (Grafische kaart met 128mb of meer)
RAM: 1GB

Gemiddelde details:
CPU: Intel Pentium 4, 3GHz / AMD Athlon XP 3200+
Grafische kaart: Nvidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 9800XT

Maximale details:
CPU: Intel Core 2 Duo / Athlon 64 X2 4800+
Grafische kaart: Nvidia GeForce 7900GTX / ATI Radeon X1900XT (Grafische kaart met 256mb of meer)
RAM: 2GB+
Updates
v1.0001 26 Maart, 2007
Links
De S.T.A.L.K.E.R. Website van de developer kan je vinden op:De S.T.A.L.K.E.R. Website van de uitgever kan je vinden op:Link naar het vorige deel:

babbaloerie wijzigde deze reactie 27-03-2007 12:56 (24%)

• Faddermakker
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:07
present :) ...kan echt niet meer wachten :P vooral die MP

SR+ / Pearl White / Black int / 18"Aero - Besteld: 26/9 - RN: 26/9 - VIN: 31/1 - SMS: - Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• arieleks
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Pre-ordered, samen met C&C3. Dat worden fijne paasdagen... (Mits er niets wordt uitgesteld, en dan bedoel ik niet Pasen... ;) )

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

• Ticker
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-04-2016

Ticker

Oh Really?

Heeft iemand feen idee wat die speciale AI nou inhoudt?

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

• Zeror
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 23:19
Ah, nieuwe deel, nieuwe ts. Hij mag idd nog wat uitgebreider, maar dat komt in de loop der tijd wel :)

Ik hoop idd ook dat het spel niet nog eens wordt uitgesteld. We hebben nu al lang genoeg gewacht.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323
Stem op 👍: 'Henk' knop (uitproberen?) | Betrouwbare reviews in PW

• arieleks
  • Laatst online: 13-08-2013
quote:
Ticker schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:21:
Dat 'ie niet zo slecht is als in de beta... ;)

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:57

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hehehehe daar mogen we toch vanuit gaan, ik wacht de revieuws nog even af. Lijkt me echt een toffe game maar wil wel zeker weten dat ik me niets braks in huis haal.

I am the great Cornholio!

• sajoku
  • Registratie: maart 2005
  • Niet online
Hopelijk wordt de Startpost nog wat uitgebreid met o.a. systeemeisen en een link naar het vorige deel? :)
Ik heb het eerste deel van S.T.A.L.K.E.R. niet gevolgd maar nu hij Gold is gegaan heeft het wel me aandacht :D

• makkie ;)
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 24-01 15:41

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik geloof 1 1/2 jaar geleden es een beta onderhanden gehad. Je kon toen alleen maar rondlopen en schieten zonder andere charachters. maar dat was echt de 1e keer dat ik een spel zag dat zo warm (qua kleur en detailering), realistisch en ook weer surrealistich overkwam. De kleuren en de detailering waren toen al geweldig mooi en echt. Van de week de laatste MP Beta ook maar eens gaan testen. Kan niet wachten tottie uit gaat komen :)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Jiggleman
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 05-12-2008

Jiggleman

X360 Gamertag: zzJIGGLEMANzz

Netjes! Dank voor de nieuwe SP :)
Dat werd wel eens tijd!

Ik zal hem vandaag of morgen ook eens reserveren zodat ik hem z.s.m. heb. Meestal bestel ik bij BOL, of zijn er misschien goede redenen om hem ergens anders te halen?

Systemspecs
Abit KN8-SLI -|- AMD Athlon X2 4200+ -|- 2Gb Kingston Valueram -|- Connect3D X1800XT -|- Samsung SP2504C
Creative X-FI Xtremegamer -|- Icemat Siberia Black -|- Logitech G5

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 21-02 19:30

Hu9o

Schokkend

23 maart is al snel :) Zal me benieuwen of het echt zo leuk gaat worden als ze ons beloofd hebben.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Zeror
23 maart is wel een bijna historisch dag in de game wereld :P
EN een veel uitgstelde game wordt gelanceerd
EN de PS3 wordt gelanceerd

:9

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ben echt bang dat het spel zwaar gaat tegenvallen (qua graphics) omdat ze te lang bezig zijn met het spel. Zoiets zijn doomscenario's :P

Maar ik zal afwachten, hopelijk is de MP erg goed :)

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• hvoortj
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-10-2012
quote:
Outerspace schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:57:
Ben echt bang dat het spel zwaar gaat tegenvallen (qua graphics) omdat ze te lang bezig zijn met het spel. Zoiets zijn doomscenario's :P

Maar ik zal afwachten, hopelijk is de MP erg goed :)
In de recente previews die ik gelezen heb, waren ze zeer te spreken over de graphics en vooral over de sfeer.

-

• Jazzper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-02 19:00

Jazzper

BB4E^Guerilla

13-3-7 + 10 and counting... oh man!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-02 22:46
Yihaa, Nieuw topic voor nieuwe game binnenkort!

wordt weer leuk elkaar helpen denk ik met de RPG elementen! :)

• Imagine
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-11-2015

Imagine

Is not an observer only

Lijkt mij wel een spannend spel. Dus als ik het goed begrijp ben je een uur bezig om van de ene naar de andere kant te lopen in het gebied?
(Zeg 5*5 als lengte en breedte met een loopsnelheid van 5km/h)

• Tomino
quote:
Imagine schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 14:52:
Lijkt mij wel een spannend spel. Dus als ik het goed begrijp ben je een uur bezig om van de ene naar de andere kant te lopen in het gebied?
Ja in principe wel, maarja wat heeft het voor zin.

Ik ga liever voor de missie en proberen te achterhalen wat er loos is.
Hopelijk stoppen ze er ook echt spannende stukken in zoals veel helicopters, onverwachte plot twisten en niet alleen maar die artifacts zoeken en zombies neerknallen :*)

• gajum
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 06-04-2009

gajum

dat boeit me geen flikker

quote:
Ik pak dan lekker de auto of helicopter :P

• Zamorano
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Mooie TS. Het mag nog wel iets uitgebreider, maar dat kan altijd nog.

Een tip die ook in het vorige topic voorbij is gekomen: bij Play.com is de Limited Edition te bestellen voor 39 euro, dezelfde prijs als de gewone versie.
quote:
5 km/h lopen is wel vrij langzaam overigens.

• Paul Hewson
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:09
quote:
Zamorano schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:56:
Mooie TS. Het mag nog wel iets uitgebreider, maar dat kan altijd nog.

Een tip die ook in het vorige topic voorbij is gekomen: bij Play.com is de Limited Edition te bestellen voor 39 euro, dezelfde prijs als de gewone versie.

[...]

5 km/h lopen is wel vrij langzaam overigens.
Enkel bij Play.com heb je het spel niet op de dag van release in huis, duurt enkele dagen langer (3 a 5 werkdagen).

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 00:30
quote:
Paul Hewson schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:28:
[...]

Enkel bij Play.com heb je het spel niet op de dag van release in huis, duurt enkele dagen langer (3 a 5 werkdagen).
Na al die jaren kunnen die paar dagen er ook nog wel bij :P

Ik ga 'm straks even bij Play bestellen...of zal ik dat bij Dynabte doen?

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Paul Hewson schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:28:
[...]

Tja, dat vind ik persoonlijk niet zo'n punt.
Overigens heb ik bij Play.com ook wel eens gehad dat ik het spel wel op de dag van release had, of de dag erna.

• mister_S
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:15
Ook ik volg dit spel al een tijdje en gebaseerd op previews en wat nieuwe reviews moet het een leuk spel zijn. Hier een informatief interview met de Lead Designer. En hier nog een uitbreiding op de systeemeisen:

minimum details:
Grafikkarte: Nvidia GeForce 4 Ti-4200 / ATI Radeon 9250 (Graphics-card with 128mb memory or higher needed)

medium details:
Grafikkarte: Nvidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 9800XT

maximum details:
CPU: Intel Core2Duo / Athlon 64 X2 4800+
Grafikkarte: Nvidia GeForce 7900GTX / ATI Radeon X1900XT (Graphics-card with 256mb memory or higher needed)

• Paul Hewson
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 00:09
quote:
Zamorano schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 16:50:
[...]

Tja, dat vind ik persoonlijk niet zo'n punt.
Overigens heb ik bij Play.com ook wel eens gehad dat ik het spel wel op de dag van release had, of de dag erna.
Zelf nog nooit gehad maar die paar dagen kan ik idd nog wel wachten. Play.com heeft wel een goede service. Al 2 maal is een item niet aangekomen en kreeg ik kosteloos hetzelfde item nogmaal toegestuurd zonder enig gedoe. Dus vanwege de service en het prijsniveau bestel ik alle games daar.

• Vuurvoske
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09-02 20:32

Vuurvoske

Nunquam cede!

eindelijk een deel 2. Ben blij dat deze game eindelijk gold is gegaan vorige week.
Nog twee weekjes wachten ofzo en dan kunnen we gaan beginnen :D

Beroeps brabander

• Zeror
Net ff een mail naar Dynabyte gedaan met de vraag of ze die collectors edition ook binnenkrijgen.
Ik ben benieuwd :)

• Vrijdag
quote:
mister_S schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:34:
Ook ik volg dit spel al een tijdje en gebaseerd op previews en wat nieuwe reviews moet het een leuk spel zijn. Hier een informatief interview met de Lead Designer. En hier nog een uitbreiding op de systeemeisen:

minimum details:
Grafikkarte: Nvidia GeForce 4 Ti-4200 / ATI Radeon 9250 (Graphics-card with 128mb memory or higher needed)

medium details:
Grafikkarte: Nvidia GeForce 6600GT / ATI Radeon 9800XT

maximum details:
CPU: Intel Core2Duo / Athlon 64 X2 4800+
Grafikkarte: Nvidia GeForce 7900GTX / ATI Radeon X1900XT (Graphics-card with 256mb memory or higher needed)
Tof, ik kan m wel op medium draaien :) Nu nog die X850XT en ik ben er klaar voor 8)

• Dalyxia
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 20-02 16:26
quote:
Ticker schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:21:
iets met dat de AI stalkers vrij door de wereld heen bewegen en dat de kans er is dat een AI stalker het spel eerder uitgespeeld heeft als jouw

iig, dit heb ik ergens gelezen, zal wel de PU zijn geweest, geen idee wat ze er mee bedoelen dus :)

• Zeror
quote:
Dalyxia schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:11:
[...]

iets met dat de AI stalkers vrij door de wereld heen bewegen en dat de kans er is dat een AI stalker het spel eerder uitgespeeld heeft als jouw

iig, dit heb ik ergens gelezen, zal wel de PU zijn geweest, geen idee wat ze er mee bedoelen dus :)
Was het niet zo dat dat idee dat npc stalkers de game eerder kunnen uitspelen dan jij alweer weggedaan was ivm de complexiteit ofzo?

• Ticker
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-04-2016

Ticker

Oh Really?

quote:
Dalyxia schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Klopt, to zo ver haalde ik het ook uit de PU, alleen de beta die zij hadden, had deze AI nog niet erin zitten.

AMD X2 4200+, PowerColor X850 XT PCIe - ASUS A8R MVP - 2 x 1 Gb Kingston Hyperx DDR400 (pc3200) 2(CL) Ram - 250 GB SATA Hdd - Samsung Syncmaster 930BF

• Jiggleman

Jiggleman

Nee het zat iets anders... hetgeen jij beschrijft hebben ze eruit gehaald omdat het niet speelbaar bleek. Als andere stalkers de game ook uit konden spelen kwamen de menselijke spelers vaak op een dood spoor terecht waarin ze niet wisten wat ze moesten doen.

Het AI verhaal gaat over het A-life gebeuren: Een zogenaamd 'Innovative life simulation system controlling all the in-game characters'.
Alle AI in de zone leeft non-scripted, op een realistische manier. Andere STALKERS slapen, jagen, spelen gitaar etc. Beesten slapen, jagen, vechten enzovoorts. Het kan dus zijn dat je op een gegeven moment een hoop lijken ziet liggen van één of andere veldslag tussen factions. Als jij als speler een half uur eerder op die plek was aangekomen had je dit gevecht misschien wel gezien. Als je de game dan een 2e keer uitspeelt kan het best zijn dat dat hele gevecht niet meer wordt uitgevochten :o

Ze hebben er echter wel voor gezorgd dat het A-life systeem niet in de weg komt van het spelverloop van de speler. Het zal dus niet zo zijn dat je bepaalde opdrachten / levels niet meer kan halen doordat de AI dit al heeft gedaan o.i.d.

Systemspecs
Abit KN8-SLI -|- AMD Athlon X2 4200+ -|- 2Gb Kingston Valueram -|- Connect3D X1800XT -|- Samsung SP2504C

• Zeror
Op welke engine is deze game eigenlijk gemaakt? Hebben ze zelf een engine ontwikkeld of gebaseerd op een bestaande engine?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of mijn systeem dit spel wel gaat aankunnen. Momenteel schommel ik ergens tussen de minimum en medium systeemeisen. Maar mijn ervaring met andere spellen waarbij ik aan ongeveer dezelfde requirements zat, liepen bij mij voor geen meter. Ik ben dus eigenlijk bang dat dat met dit spel ook zal zijn.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Even mijn google skills erbij gepakt en gewoon op de homepage terecht gekomen:
http://www.stalker-game.com/en/?page=engine

Volgens mij een zelfontwikkelde engine :9

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Imagine
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21-11-2015

Imagine

Is not an observer only

quote:
Jiggleman schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:25:
Nee het zat iets anders... hetgeen jij beschrijft hebben ze eruit gehaald omdat het niet speelbaar bleek. Als andere stalkers de game ook uit konden spelen kwamen de menselijke spelers vaak op een dood spoor terecht waarin ze niet wisten wat ze moesten doen.

Het AI verhaal gaat over het A-life gebeuren: Een zogenaamd 'Innovative life simulation system controlling all the in-game characters'.
Alle AI in de zone leeft non-scripted, op een realistische manier. Andere STALKERS slapen, jagen, spelen gitaar etc. Beesten slapen, jagen, vechten enzovoorts. Het kan dus zijn dat je op een gegeven moment een hoop lijken ziet liggen van één of andere veldslag tussen factions. Als jij als speler een half uur eerder op die plek was aangekomen had je dit gevecht misschien wel gezien. Als je de game dan een 2e keer uitspeelt kan het best zijn dat dat hele gevecht niet meer wordt uitgevochten :o

Ze hebben er echter wel voor gezorgd dat het A-life systeem niet in de weg komt van het spelverloop van de speler. Het zal dus niet zo zijn dat je bepaalde opdrachten / levels niet meer kan halen doordat de AI dit al heeft gedaan o.i.d.
Het doel van het spel is een aantal artifacts te bemachtigen. Het zou wel leuk zijn als andere Stalkers en/of commando's deze artifacts ook kunnen bemachtigen. Dit zou betekenen dat artifact 1 in je eerste spel op de normale plaats ligt maar in een tweede spel in het commando kamp bijv.

Dit zou het spel een hoge herspeelbaarheid opleveren en het biedt ruimte voor onverwachte wendingen in je plan.

• Zeror
quote:
Geachte Rakkerzero,

Wij krijgen alleen de normale versie binnen. De collectors edition is in de tinnen box en die gaan wij niet binnen krijgen.

Hopende u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

Dynabyte
:'( Geen collectors edition van Dynabyte.

Dan blijf ik maar bij de normale uitgave.

Zeror wijzigde deze reactie 14-03-2007 13:21 (18%)

• it0
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 17-02 01:33

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb de closed beta niet gespeeld, maar wel betas daarvoor. Ik vraag me af wat de uiteindelijke kwaliteit/gameplay is. Natuurlijk was het een beta, maar ja gewoon afwachten...

• Bender
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 09:54
Ik hoop iig at de counterstrike geluiden eruit zijn :p
Maar de game lijkt me echt vet, zeker na het spelen van de MP Beta.

• Janusch
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-01 10:09
quote:
The Zone is het hermetisch afgesloten gebied van zo'n 25 vierkante kilometer, dat je als speler in S.T.A.L.K.E.R. vrij mag verkennen.
Zal weer lekker op je CPU en RAM gaan draaien. Net de 2 minpunten van mijn pc :(

• WubboZ
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2019

WubboZ

Evil Inside

Goh, ik kan toch niet geloven dat het nu toch echt gaat gebeuren. Ik bedoel, het is al zo vaak uitgesteld...
Toen stalker de eerste keer uit zou komen had ik een splinternieuwe pc, maar nu stalker daadwerkelijk uit komt vallen de specs van de pc niet meer in capable voor max detail maar in medium details :|
Let's upgrade >:)

(\__/)
(='.'=)
This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination

• Wildfire
  • Laatst online: 00:27

Wildfire

Joy to the world!

Gelukkig heb ik mijn tin box editie al besteld bij Play... want Dynabyte krijgt idd enkel de normale DVD binnen.

Ik ben iig erg benieuwd naar deze game... de sfeer, gewoon het rondlopen in de verlaten steden... lijkt me een aparte ervaring.
quote:
WubboZ schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 23:42:
Goh, ik kan toch niet geloven dat het nu toch echt gaat gebeuren. Ik bedoel, het is al zo vaak uitgesteld...
Toen stalker de eerste keer uit zou komen had ik een splinternieuwe pc, maar nu stalker daadwerkelijk uit komt vallen de specs van de pc niet meer in capable voor max detail maar in medium details :|
Let's upgrade >:)
Maar goed dat ik nèt een upgrade achter de rug heb... :P

Wildfire wijzigde deze reactie 14-03-2007 23:55 (148%)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben ook vooral benieuwd naar de sfeer in het spel en de interactie met de omgeving. Volgens mij wordt het toch iets heel bijzonders. Ik speel eigenlijk nooit shooters meer, maar voor deze maak ik absoluut een uitzondering.

Toevallig ga ik net de komende week upgraden (van A64 3200+ en 6800GT naar C2D4300 en 8800 GTS), dus wat dat betreft komt het spel op een perfect moment uit.

• vosss
  • Laatst online: 20-02 21:11
Ik heb hem maar even besteld vanmiddag bij de Musicstore hier om de hoek.
Hij verwacht hem volgende week vrijdag binnen te krijgen.

Met een beetje geluk heeft ie hem al op woensdag of donderdag, hij heeft vaker spellen al binnen voor de officiele datum. Met die datums doet ie niks.....zodra een game binnen is, kun je hem kopen.

Hij belt me zodra hij hem heeft :9

• Tomino
het enige waar ik op hoop, is dat het niet een soort far-cry achtige tint krijgt.

Daarmee bedoel ik het leuke mensen afknallen in de jungle. En ineens kom je zombies en gemuteerde beesten tegen. Dat was echt zon breuk.. :/

Hopelijk is het dan in stalker ook geen dooie zombie/headcrap-immitatie feest, en weten ze het goed te spreiden. Lekker open velden, beetje handelen met anders stalkers. En dan af en toe een soort creepy stukje. waar mijn punt op neerkomt, dus niet eerst mensen afschieten, biggetjes afschieten en dan dé reactor binnenkomen en overdonderd worden met die creepy wezens.

Ik schijt nu al voor de donkere stukken :o :P

• mister_S
Volgens interviews/previews hoeven we niet bang te zijn dat we overspoeld worden door zombies/monsters. Ze komen voor als het moet, maar je speelt vooral tegen/met andere stalkers.
In Far Cry was het inderdaad over the top.

• Zeror
quote:
Tomino schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 19:59:
Ik schijt nu al voor de donkere stukken :o :P
Dat vind ik juist het leuke. Dat ik me straks helemaal wezeloos schrik omdat er ineens een creepy beest ergens tevoorschijn schiet :9
En dan uit angst die daarna nog ff hangt het hele gebied eromheen nog ff uitkampen zodat je zeker weet weer veilig te zijn en weer verder kan.

• mister_S
Mijn grootste hoop is dat er echt wat te verkennen en onderzoeken is. De meeste spellen die zo adverteren zijn meestal een teleurstelling omdat het onderzoeken niets oplevert. Als je geen beloning krijgt voor het afwijken van de hoofdlijn raak je snel verveeld en speel je het zo uit.
Hopelijk is de wereld van stalker dus volgepakt met interessante dingen.

• Jiggleman

Jiggleman

Aan creepyness volgens mij geen gebrek. In de pas verschenen filmpjes op IGN had je op een gegeven moment een stuk waar je gekke geluiden hoorde en waar allemaal potten en pannen e.d. naar de speler werden gegooid (door volgens mij onzichtbare poppetjes) Dit vond ik er echt creepy uitzien!

Zelfs op zo'n klein filmpje 'voelde' je de creepy sfeer al... heerlijk! :)

Systemspecs

• Ray-zor
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 19:34

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Had wel eens van van deze game gehoord (3 jaar terug of zo :P) maar sinds ik deze week op dit topic stuitte, heeft het toch wat meer mijn aandacht gegrepen. Ben wel erg nieuwsgierig maar wacht wel de eerste reviews af of dit niet overhyped is.
Ik zag op de game developer site dat er ook een multiplayer gedeelte bij zit, met ranking en wapen upgrades en al. Toch proef ik een beetje dat singleplayer het hoofdmenu is van deze game. Of verwachten jullie wel wat van MP?

• Zamorano
  • Niet online
MP had wat mij betreft niet eens gehoeven, daar doe ik niet aan bij shooters. :)
De focus ligt bij dit spel duidelijk op het single-player aspect.

• Bender
  • Laatst online: 21-02 09:54
Ik hoop dat wat betreft sfeer het spel FEAR kan evenaren :o

• Scherpmes
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 01-11-2016
Knip.....het allemaal weggegooid geld..
Ik zou zeggen koop gewoon een Thaise (Doch engelse game) release versie voor 12 euro (incl eerlijke serial) op Ebay (excl verzending) om vervolgens enkele weken verder weer hetzelfde te flikken bij wéér een vette shooter die gereleased word.

F_J_K wijzigde deze reactie 16-03-2007 14:41 (55%)
Reden: Doe anders even rustig

Ik heb un: Asus P7P55D-E Premium, i7 875K @4.4ghz, Mugen rev.2, 4x 2GB Corsair CMX4GX3M2A1600C7, Creative Labs X-Fi Titanium, MSI N460 Hawk, 1x OCZ Vertex 2 120GB + Raid 1>2x SS F1 750GB + 3TB backup, CoolerMaster 840, Logitech G5, Corsair HX750Watt

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21-02 15:58
quote:
Scherpmes schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 03:48:
Tjonge jonge het lijkt wel alsof de meeste van jullie argeloos eenzelfde reacties posten zoals bij Supreme commander en eerder al bij BF2142.
En zelfs het geleuter over een special edition ...
Hoezo persé een special edition ? Spaar je luxe flyers of exclusieve muismatjes ofzo ?! damn wat lame.
Wanneer je er donder op mag zeggen dat over een enkele maanden je hetzelfde gezwets weer post in een topic waarin Crisis besproken word is het allemaal weggegooid geld..
Ik zou zeggen koop gewoon een Thaise (Doch engelse game) release versie voor 12 euro (incl eerlijke serial) op Ebay (excl verzending) om vervolgens enkele weken verder weer hetzelfde te flikken bij wéér een vette shooter die gereleased word.
Nou nou.... moet dat nou? zeker te laat wakker nog?

Etuuuuuh!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Screens zien er wel leuk uit, btje far cry/ hl2 achtig

lijkt me ook wel een leuke game trouwens

en og ja wat is laat :+

• CRpt3r55
  • Laatst online: 21-02 15:58
ja inderdaad:) :o

Etuuuuuh!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nerds! :+

Ik wacht nog wel ff af, lijkt me een zeer toffe game maar ben bang dat het over-hyped is :(

• Vrijdag
quote:
MaNiC_MiNd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 09:38:
Nerds! :+

Ik wacht nog wel ff af, lijkt me een zeer toffe game maar ben bang dat het over-hyped is :(
Overhyped of niet, als ie tof is, issie tof :9

Dit weekeind maar bestellen bij Play. Daar hebben ze wél de Special Edition :+

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

True true, ik ga ff de kat uit de boom kijken. Maar als ie goed is koop ik em wel :D

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Tjonge jonge het lijkt wel alsof de meeste van jullie argeloos eenzelfde reacties posten zoals bij Supreme commander en eerder al bij BF2142.
En zelfs het geleuter over een special edition ...
Hoezo persé een special edition ? Spaar je luxe flyers of exclusieve muismatjes ofzo ?! damn wat lame.
Wanneer je er donder op mag zeggen dat over een enkele maanden je hetzelfde gezwets weer post in een topic waarin Crisis besproken word is het allemaal weggegooid geld..
Guttegut, waar mensen zich al druk om kunnen maken. En het mag best wat vriendelijker hoor. ;)

Als mensen waarde hechten aan een special edition, moeten ze dat toch lekker zelf weten?
De meeste mensen kopen hun games toch liever via het retail kanaal, al dan niet via internet. Overigens is bij Play.com de special edition te krijgen voor dezelfde prijs als de standaard versie, dan zijn die extraatjes mooi meegenomen.

Overigens kopen sommige mensen niet klakkeloos elke shooter die er een beetje knap uit ziet, maar kopen ze heel selectief, die hebben vaak wel wat over voor een special edition.

• Jachertje
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20-03-2007

Jachertje

Kolonel van BF2

quote:
Zamorano schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:13:
[...]

Guttegut, waar mensen zich al druk om kunnen maken. En het mag best wat vriendelijker hoor. ;)

Als mensen waarde hechten aan een special edition, moeten ze dat toch lekker zelf weten?
De meeste mensen kopen hun games toch liever via het retail kanaal, al dan niet via internet. Overigens is bij Play.com de special edition te krijgen voor dezelfde prijs als de standaard versie, dan zijn die extraatjes mooi meegenomen.

Overigens kopen sommige mensen niet klakkeloos elke shooter die er een beetje knap uit ziet, maar kopen ze heel selectief, die hebben vaak wel wat over voor een special edition.
Toch ben ik het met die gast eens dat Special Edition eigenlijk weggegooid geld is, je kijkt er een paar keer naar en dat is het.

Specs: 7600GT, 2GB DDR2/533 RAM, 17 inch Iiyama DVI, 160 GB SATA 2, 430 Watt Coolermaster Low Noise PSU, Intel 930 Dual Core 3.0 Ghz 2x 2MB cache, TV: Samsung LE32R71B, Digitale Ontvanger: Samsung DCB-9401R

• Vrijdag
quote:
Jachertje schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:27:
[...]

Toch ben ik het met die gast eens dat Special Edition eigenlijk weggegooid geld is, je kijkt er een paar keer naar en dat is het.
Ach, ik ben nu eenmaal een sucker voor Special Editions. Als ergens een SE van te krijgen is, dan wil ik die hebben. Of het nu een dvd, spel of cd is. Heb ik ook het idee dat ik tenminste waar voor m'n geld heb.

Verzamelaarstrekje :)

• Not Pingu
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-02 13:26

Not Pingu

Dumbass ex machina

quote:
En dan vragen mensen zich af waarom de PC games markt aan het instorten is...

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Not Pingu schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 10:39:
[...]

En dan vragen mensen zich af waarom de PC games markt aan het instorten is...
Ik zet toch grote vraagtekens bij die 'eerlijke serial'.
Als ik een spel goed vind betaal ik wel gewoon die 40 euro bij een zaak waarvan ik zeker weet dat ik een legaal exemplaar koop en een deel van mijn centen terechtkomt bij de ontwikkelaar.

Sterker nog, als je het niet erg vindt om een illegale versie te hebben, of om het risico te lopen dat het zo is, laat die 12 euro dan ook gewoon achterwege en download het spel gewoon. Of is dit een kromme manier om je geweten af te kopen (onder het motto "Het is niet illegaal want ik heb ervoor betaald")?

• Not Pingu
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-02 13:26

Not Pingu

Dumbass ex machina

quote:
Zamorano schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:14:
[...]

Ik zet toch grote vraagtekens bij die 'eerlijke serial'.
Als ik een spel goed vind betaal ik wel gewoon die 40 euro bij een zaak waarvan ik zeker weet dat ik een legaal exemplaar koop en een deel van mijn centen terechtkomt bij de ontwikkelaar.
Mijn opmerking was natuurlijk sarcastisch bedoeld ;) 12 euro voor een nieuw spel is misschien leuk om je geweten te sussen (maar dat is ook geen probleem voor het "Ik zou het toch niet gekocht hebben"-volk) maar het neemt niet weg dat de PC voor games steeds meer het onderspit delft t.o.v. consoles.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Zamorano
  • Niet online
quote:
Not Pingu schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:38:
[...]

Mijn opmerking was natuurlijk sarcastisch bedoeld ;) 12 euro voor een nieuw spel is misschien leuk om je geweten te sussen (maar dat is ook geen probleem voor het "Ik zou het toch niet gekocht hebben"-volk) maar het neemt niet weg dat de PC voor games steeds meer het onderspit delft t.o.v. consoles.
Ja weet ik, het was ook niet zozeer een reactie op jouw post, maar meer een aanvulling. ;)
Ik ben het verder helemaal met je eens. Voor PC gebruikers is het gewoon een stuk makkelijker om aan illegale games te komen, bovendien is gamen op een PC vaak een bijzaak, waar je een console puur koopt voor games. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit illegale versies draai, ik download wel eens wat om te proberen, naar een paar dagen gooi ik de iso weg of als het spel bevalt koop ik het alsnog.

• evilpin0
  • Laatst online: 21-02 10:13
quote:
Zamorano schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:56:
[...]

Voor PC gebruikers is het gewoon een stuk makkelijker om aan illegale games te komen, bovendien is gamen op een PC vaak een bijzaak, waar je een console puur koopt voor games.
Je eerste zin moet je letterlijk nemen, het is voor pc gebruikers piece of cake aan illigale games te komen, voor de xdoos of pc of voor een willekeurig, gekraakte console.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• grizzlybeer
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Ik las net even een preview en moet toch zeggen dat het er erg veelbelovend uitziet.

Ik denk dat dit de 2e game wordt die ik ga kopen (de eerste was HL2, eigenlijk zou ik RTCW ook nog moeten kopen, erg veel lol aan beleefd).

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Wat zit er extra bij een special edition dan?

• Zamorano
  • Niet online
quote:
koekoek2003nl schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:14:
Wat zit er extra bij een special edition dan?
Dat had je vrij simpel zelf even kunnen opzoeken, maar ik ben in een vriendelijke bui. ;)
quote:
Limited Edition Tin Includes:

Survival Guide
Zone Map
Bonus DVD with Behind the Scene Footage
Multiplayer Packs and skins

• Tomino
quote:
Zamorano schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 15:18:
[...]

Dat had je vrij simpel zelf even kunnen opzoeken, maar ik ben in een vriendelijke bui. ;)

[...]
Survival Guide
Zone Map
Bonus DVD with Behind the Scene Footage
Multiplayer Packs and skins

Hmm ik wou even bold maken wat wel interessant leek, toch allemaal bold gemaakt O-)
Leuk spul, vooral die kaart!! :*) :9

Tomino wijzigde deze reactie 16-03-2007 15:20 (17%)

• DeepSeven
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 21:28
Nieuwe trailer: the zone. Zeer creepy sfeertje, ziet er cool uit _/-\o_ .

• Tomino
Nog 3 dagen, en dan is kijken wat er nu echt van geworden is! :o :9

• vosss
  • Laatst online: 20-02 21:11
Ik dacht dat de release voor 23 maart stond, maar in die laatste trailer staat op het einde 20 maart :9

Met een beetje mazzel heeft mijn gameshop hem dan ook al binnen voor volgend weekend _/-\o_

Volgens mij zit dat met de creepy sfeer echt meer dan goed.
Ik ben iig reuze benieuwd en ondanks dat ik ook best vaak een game download........deze volg ik al zolang dat ik hem gewoon blind koop.
Net als HL2, die kun je ook blind kopen imo.

Ik kan niet meer wachten :9~

• BaRF
  • Laatst online: 21-02 13:59

BaRF

#Vivepreorder

w00 benieuwd!

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• Zamorano
  • Niet online
Ja, mooi sfeertje op die trailer.

Eigenlijk hoopte ik nog op een demo voor de release, maar dat zal wel niet gebeuren. Ach, het is nu nog maar eventjes wachten. :)

• Mart Ini
  • Laatst online: 26-04-2014
Soms komt er een demo als het spel uit is.

amd 64 4000, 2 gig ram,msi 8600 gts oc

• mister_S
quote:
Mart Ini schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 16:31:
Soms komt er een demo als het spel uit is.
Ze hebben al een tijd geleden laten weten dat er geen demo zal verschijnen.

• Dhrax
  • Laatst online: 21-02 15:22
Vandaag maar besteld bij Bol.com. Goede ervaringen mee :)

Intel i7 4770K | MSI Z87-G45 Gaming5 | Noctua DH-15 | Kingston HyperX Savage DDR3 1866 16GB | Gigabyte GTX980Ti | BeQuiet! Straight Power10 800W | Focusrite Scarlet 2i4 | Logitech G903 | Logitech G910 Orion Spectrum | Logitech G933 Artemis Spectrum |

• Zeror
Het komt overigens steeds vaker voor dat een makers geen demo uitbrengen voor hun spel.

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Rakkerzero schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 18:00:
Het komt overigens steeds vaker voor dat een makers geen demo uitbrengen voor hun spel.
Op zich snap ik dat ook wel een beetje. Waarom heel veel tijd en moeite steken in een demo als je dat ook in het echte spel kan steken. Mensen kopen het spel toch wel zonder een demo gespeelt te hebben als de reviews maar positief zijn of de gedownloade versie goed bevalt.

• Zeror
Soms zie je ook dat bijv. een spel zo is opgebouwd dat er enkel maar 1 level (meestal de eerste) aanwezig is. Voor de rest wel identiek (op filmpjes enzo na vaak ook) aan de volldige versies. Far Cry had dit bijvoorbeeld. Alle levels uit de volledige versie kunnen gewoon in de demo ingeladen worden mits je de levels naar de demo directory had gekopieerd :)

• PilatuS
  • Niet online
Voor een aantal spellen zoals bijvoobeeld Stalker is het misschien wel jammer als er een demo is. Nu weet ik nog niet zo heel veel over het verhaal en een demo met het eerste level zou dat kunnen verpesten.

Bij C&C3 is een demo prima. Je kan lekker de graphics zien en zien hoe het spel speelt. Verder gewoon een beetje een onzin missie zodat het niets verpest aan de volledige versie. Met een First person shooter is dat een stuk moeilijker. Het eerste level spelen is niet leuk als je later de volledige versie gaat spelen en een heel apart level gaan bouwen is teveel werk voor de makers denk ik.

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 19-02 22:27
"Russische LAN-Demo van Stalker verschenen"
quote:
17.03.2007 08:46 Uhr - Wer auch immer des Russischen mächtig ist, der kann sich seit heute Nacht über eine erste Demo zu STALKER: Shadow of Chernobyl freuen. GSC veröffentlichte eine russische Testversion nur für Netzwerkspiele, die alle Karten aus dem Beta-Test beinhaltet. In den drei Modi Deathmatch, Team Deathmatch und Artefact Hunt hetzen Sie Ihre Kontrahenten rund um den zerstörten Atommeiler. Die Demo wiegt knappe 454 Megabyte. Hier eine kleine Installationsanweisung: Folgen Sie dem untenstehenden Link zum FTP-Verzeichnis, laden Sie alle elf Dateien komplett herunter. Danach führen Sie die EXE-Datei aus und entpacken die Spieldateien ins gewünschte Verzeichnis.
http://www.pcgames.de/?article_id=571786

Patch om hem engels te maken: http://rs19.rapidshare.co...7_English_Fix-FREEMAN.rar

Ik neem aan dat dit gewoon mag omdat het geen closed beta is maar gewoon een LAN-demo :)

Jedi_Pimp wijzigde deze reactie 18-03-2007 01:28 (54%)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• DeepSeven
  • Laatst online: 20-02 21:28
Zou hem graag spelen, maar denk dat ik toch nog maar even wacht. Dat laatste weekje moet nog wel te doen zijn :).

• Arcanedevil
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09-06-2014
quote:
DeepSeven schreef op zondag 18 maart 2007 @ 11:46:
Zou hem graag spelen, maar denk dat ik toch nog maar even wacht. Dat laatste weekje moet nog wel te doen zijn :).
Mee eens :)

offtopic:
Overigens zit ik toch in gips voor 12 weken met een gebroken pols, gamen is sowieso vrij lastig :P

• Tomino
quote:
Jedi_Pimp schreef op zondag 18 maart 2007 @ 01:27:
"Russische LAN-Demo van Stalker verschenen"

[...]

http://www.pcgames.de/?article_id=571786

Patch om hem engels te maken: http://rs19.rapidshare.co...7_English_Fix-FREEMAN.rar

Ik neem aan dat dit gewoon mag omdat het geen closed beta is maar gewoon een LAN-demo :)
Is er misschien al een andere mirror behalve dir van GSC game? want de snelheid is neit van het datje.. is er al een complete rar beschikbaar? :)

edit: got it. deze is compleet: ftp://ftp.bih.net.ba/pub/ga/beta/stk-mp-setup.exe :)

deze doet het, nu nog een hamacih server maken als meer mensen hem hier heben! :)

Tomino wijzigde deze reactie 18-03-2007 12:42 (13%)

• MelvinB
  • Laatst online: 31-01-2018
De buitenomgevingen zien er wel erg flets uit zeg.... Alsof er alleen een ambient-light gebruikt is.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• Wildfire
  • Laatst online: 00:27

Wildfire

Joy to the world!

quote:
MelvinB schreef op zondag 18 maart 2007 @ 12:02:
De buitenomgevingen zien er wel erg flets uit zeg.... Alsof er alleen een ambient-light gebruikt is.
Het lijkt me dat de mistroostige sfeer in die regio toch niet bepaald zorgt voor heldere mooie omgevingen. Flets lijkt me juist uitstekend passen bij de sfeer aldaar.

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Wat houdt zo'n LAN-demo precies in? Kan ik 'm gewoon 'spelen' op m'n computer?
Of moet dat dan perse via internet of wat dan ook!? Wil namelijk wel even demo'n eerlijk gezegd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Vrijdag
quote:
Wildfire schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Het lijkt me dat de mistroostige sfeer in die regio toch niet bepaald zorgt voor heldere mooie omgevingen. Flets lijkt me juist uitstekend passen bij de sfeer aldaar.
Dit is een bikte trip van een meisje dwars door Chernobyl
Zoals je ziet passen grauwe kleuren daar prima.

Foto's zijn niet super maar geven wel een mooie sfeerimpressie.

Vrijdag wijzigde deze reactie 18-03-2007 13:28 (7%)

• MelvinB
quote:
Wildfire schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:17:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat de detail van textures hierdoor verdwijnt. Bijv. de textures van objecten/npc's.

Er zit geen sfeer in, doordat de belichting erg flets is. Dat heeft verder niks te maken met de setting.

Voorbeeld dat het wel mooi kan wezen:

http://www.gamer.nl/images/content/EekWOK/200703/1172842460_1_3.jpg

Je ziet nog wat bumpmapping op de muren, echter in die nieuwe trailer is dit compleet verdwenen door gebrek aan een goede belichting.

• Snake
  • Laatst online: 22:44

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik krigj serieus koude rillingen bij die screenshot, ik kan er dus ook niet op wachten :)

Deze komt in mijn collectie, origineel :D Samen met C&C3.

Btw, waarom kunnen die pummels niet een weekje wachten met releasen, ik heb nu examen :(

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Zeror
:'(
* Rakkerzero kan niet genieten van al die mooie graphics, maar moet helaas het spel in low quality spelen.

HD effect is erg mooi :D

• Tomino
Vreemd, in die link van die bike girl, leuke linkm, was hem al lang kwijt..

The day after the accident, this place on the bridge provided a good view of the gaping crack in the nuclear containment vessel that was ruptured by the explosion. Many curious people came here to have a look and were bathed in a flood of deadly x-rays emanating directly from the glowing nuclearcore.

De naam van de engine is dus helemaal gebaseerd op het ongeluk, wel grappig! :)

btw, is het al zeker dat je HDR aan kan zetten in game, of moest dat allemaal via de console ~?

Tomino wijzigde deze reactie 18-03-2007 13:34 (9%)

• Zamorano
  • Niet online
quote:
MelvinB schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:25:
[...]

Ik bedoel te zeggen dat de detail van textures hierdoor verdwijnt. Bijv. de textures van objecten/npc's.

Er zit geen sfeer in, doordat de belichting erg flets is. Dat heeft verder niks te maken met de setting.

Voorbeeld dat het wel mooi kan wezen:

[afbeelding]

Je ziet nog wat bumpmapping op de muren, echter in die nieuwe trailer is dit compleet verdwenen door gebrek aan een goede belichting.
Ik had het idee dat er gewoon een paar filters over die trailer gegaan waren.
Even afwachten.

• corpost
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 06-08-2018

corpost

[- Apoc -]

nog een paar nachtjes wachten :)

Apoc_Ownz

• zwelgh
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-02 10:19

zwelgh

-**-

Ik hoop dat het uiteindelijke spel wel wat beter geoptimaliseerd is want met deze MP-demo heb ik ongeveer 10 fps met echt alles op low en op een lage resolutie (1048x768 i.p.v. 1280x1024). En dat terwijl andere hedendaagse games wel prima op mijn pc draaien...

• Jiggleman

Jiggleman

Die demo draait bij mij anders zeer soepel. Zo'n 100 fps met bijna alles op high @ 1024x768 en 4xAA, 8xAF. En mijn systeem is nu ook weer niet meer het nieuwste van het nieuwste...

Ik heb trouwens de resolutie niet hoger gezet omdat je dan de tekst in de menu's niet meer kan lezen |:(

Van die demo wordt je overigens niet erg vrolijk hoor... een beetje in je eentje rondlopen is niet het tofste wat je kan doen op een zondagmiddag. De paar servers die er zijn kan ik ieder geval niet joinen, hij gaat dan vanzelf terug naar het hoofdmenu :'(

Voor de rest 'voelt' hij wel lekker aan. Ben al voor het eerst gaan zweven in een 'anomaly', ik ging er alleen wel dood van ;)

Systemspecs

• Tomino
quote:
Jiggleman schreef op zondag 18 maart 2007 @ 14:47:
Die demo draait bij mij anders zeer soepel. Zo'n 100 fps met bijna alles op high @ 1024x768 en 4xAA, 8xAF. En mijn systeem is nu ook weer niet meer het nieuwste van het nieuwste...

Ik heb trouwens de resolutie niet hoger gezet omdat je dan de tekst in de menu's niet meer kan lezen |:(

Van die demo wordt je overigens niet erg vrolijk hoor... een beetje in je eentje rondlopen is niet het tofste wat je kan doen op een zondagmiddag. De paar servers die er zijn kan ik ieder geval niet joinen, hij gaat dan vanzelf terug naar het hoofdmenu :'(

Voor de rest 'voelt' hij wel lekker aan. Ben al voor het eerst gaan zweven in een 'anomaly', ik ging er alleen wel dood van ;)
haha inderdaad. op 1280x1024 kan je niks meer lezen, dat moeten ze nog wel fixen :D

Hier ook alles op ultra high en 50 fps. genoeg zat voor mij.
Verder, je meot het o[s]ok via hamachi doen als je volle servers wilt.

Ik heb een hamachi server running, doe zelf niet mee maar kom misschien zometeen wel even langs.
NAME: stalkers-tweakers
password: tweakers

Hamahi versie 1.0.1.5, gewoon de laatse
Staat weer aan!
[b]
Tot zo!

Gewoon zelf een server aanmaken en als iemand dan mijn netwerk joined moet degene die jouw ser wil joinen gewoon bij local lan zoeken. Ik hoef zeg maar niet aanwezig te zijn. Meer vragen zal ik wel beantwoorden :)

Tomino wijzigde deze reactie 19-03-2007 17:30 (4%)

• MelvinB
Ok, ik heb Hamachi draaien.

Hoe kom ik nu op jouw netwerk zodat ik je Stalker-server kan joinen?

-edit-

Laat maar, heb het al. :D

MelvinB wijzigde deze reactie 18-03-2007 15:40 (19%)

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True