Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MasterJR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:02:
Heerlijk spel, alleen jammer dat het niet lekker draaid onder Vista (32bit)
Veel meer swapping en een lagere fps. En het (quick)save-systeem laat het spel vast lopen.
Hoop dat er snel een patch komt! :)
hier geen problemen onder vista32 hoor... misschien wat minder perfomance, maar geen crashes oid met saven en loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld :(

vond hem wat tegenvallen. Performance was wel aardig op mijn 6800gs maar vond hem verder niet zo bijzonder. Ook grafisch vond ik hem niet zo bijzonder. Op naar de volgende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
MasterJR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:02:
Heerlijk spel, alleen jammer dat het niet lekker draaid onder Vista (32bit)
Veel meer swapping en een lagere fps. En het (quick)save-systeem laat het spel vast lopen.
Hoop dat er snel een patch komt! :)
Totaal geen probleem met Vista 32bit Ultimate, gebruik met 2gb pc2700 en een X800XT, geen drops in framerate loopt vind ikke soepel genoeg.

okay heb ook een 512mb flashdrive in me pc zitten voor readyboost :) maar dat maakt geen verschil als ik deze uit het systeem haal.

Met quicksaves en loads heb ik ook geen probleem, enigste is user error en niet vaak genoeg saven na een hevig gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:11:
uitgespeeld :(

vond hem wat tegenvallen. Performance was wel aardig op mijn 6800gs maar vond hem verder niet zo bijzonder. Ook grafisch vond ik hem niet zo bijzonder. Op naar de volgende game
Grafisch is hij zeker wel goed, voorwaarde is wel dat je dynamic lighting op full zet niet op dx8. Maar dat trekt je kaart waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynamic light stond gewoon op full, maar smaken verschillen ik vond het niet zo bijzonder allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Ja, een aantal posts hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Andere mensen ook last van krakend geluid??? Ik ben al een beetje met de instellingen wezen spelen maar er valt niet echt veel te veranderen op het gebied van geluid, EAX aan/uit zetten heeft geen nut.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Lang op dit spel gewacht.

SP gespeeld, me zwaar geirriteerd aan het snelle doodgaan, irritante AI, vage missies (heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis), onduidelijke objectives etc etc. Op een gegeven moment een trainer gebruikt die het hele spel overhoop gooide (health liep automatisch achteruit tot de dood erop volgde).

Verwijderd van mn pc :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vinny_B op 26-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Vinny_B schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:42:
heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis
Is ook zo. Je bent van een death truck gehaald en je leefde nog, maar geen idee waarom je erop zat etc. Welcome to the world of RPG's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vinny_B schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:42:
Lang op dit spel gewacht.

SP gespeeld, me zwaar geirriteerd aan het snelle doodgaan, irritante AI, vage missies (heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis), onduidelijke objectives etc etc. Op een gegeven moment een trainer gebruikt die het hele spel overhoop gooide (health liep automatisch achteruit tot de dood erop volgde).

Verwijderd van mn pc :)
Dat hoort zo van dat verhaal
Hij is zijn geheugen kwijt en moet dat terugvinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
af en toe ....
Daarom zei ik al in eerdere posts dat mensen die niet van RPG houden NIET dit spel moeten spelen :P
Zijn niet gewent om moeite te moeten doen om ergens achter te komen in de verhaallijn.
ag ik neem het men niet kwalijk ieder zijn eigen genre zullen we maar zeggen :)
Deze combo van FPS vs RPG is een leuk initiatief wat in de toekomst hopenlijk meer zal bieden! :D

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
geloof dat vooral die hard fps shooter fans dit spel niks vinden terwijl de hardcore rpg'ers deze game juist weer geweldig vinden :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:50:
geloof dat vooral die hard fps shooter fans dit spel niks vinden terwijl de hardcore rpg'ers deze game juist weer geweldig vinden :P
Indeed, soms in een vlaag van emotie, zou ik Stalker de Oblivion met guns durven noemen.....

soms dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
denk het ook ik houd zowel van FPS als RPG en juist daardoor vind ik dit een leuke combo :)
Hoop dat er in de toekomst meer van deze zullen komen.

de negatievitiet van de meeste over de gaphics is voor ons die er wel van houden ook te begrijpen.
Wij weten dat het spel pas goed/mooi is op alles aan.
Omdat de buitenwereld dit vaak niet weet ben ik benieiwd of daardoor het spel en community van deze game groot zullen worden.... (ik betwijfel het helaas...)

[ Voor 51% gewijzigd door Tijgertje84 op 26-03-2007 16:54 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 19:17
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:58:
Waar kan je een scope vinden? ik ben al in Rostok maar ik kan er maar geen vinden.

Merci
Dan zoek je denk ik niet goed genoeg.
In wild territory en de levels daarna liggen de scoped rifles voor het oprapen.
Weliswaar na het neerknallen van de eigenaar :)

Ik lees hier dat het mogelijk is om een stash aan te leggen in de stad maar hoe doe je zoiets dan..bij de barkeeper misschien...?

[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 26-03-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-08 09:59
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:51:
[...]

Indeed, soms in een vlaag van emotie, zou ik Stalker de Oblivion met guns durven noemen.....

soms dus :)
Ik ben het met je eens....(niet lachen)
Ik ben zelf een shooter fan(HL2 rox :P ), maar heb ook Oblivion gespeeld. Gafa spel, alleen de gevechten staan mij niet zo aan. Ik heb niets met zwaarden en pijl en boog. Maar de opzet(levende wereld, non-lineair vond ik erg leuk.

S.T.A.L.K.E.R is voor mij dus eigenlijk de perfecte combi. Jammer dat er hier en daar dingen zijn die beter hadden gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
Internaut, er is bij de barkeep een kist, daar dump ik zelf al mijn extra wapentuig in dat ik misschien nog wel kan gebruiken, of mijn medpacks. Heel handig hoef ik ze niet altijd te kopen of als ik er te weinig heb weet ik dat ik ze niet hoef te kopen omdat ik een extra stash ervan heb liggen :) :D tis ook goed voor ammo, weegt te veel en na een tijdje heb je zoveel van alle kogels dat je bij wijze van spreke een leger kan bewapenen.

En Ignatius, ben het met je eens, heb zelf Dungeon Siege 2 ed gespeeld en moest het ook niet altijd vinden in al die spreuken, pijlen en zwaarden, vind het een stuk makkelijker om gewoon een AK te pakken en schieten maar :D

[ Voor 20% gewijzigd door londonertje op 26-03-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:26

HugoBoss1985

Xenotech

In de bar zit een stash, daar kun je uiteraard wat spullen in bewaren...

Londertje was me voor :D

Iemand vroeg hoe je langs die gasten van Duty komt BINNEN dat gedeelte van The Zone (waar de barkeep ook zit)?

Je komt daar langs door missies te doen bij de barkeep, je kan dan met die gast lullen (hij richt altijd zijn gun op je :)) en dan kan je zeggen dat je door de barkeep gestuurd bent, dan laat hij je er wel door.
Moet je dus wel eerst de goeie missie gedaan hebben :P.
Je kan dan ook voor Duty missies gaan doen, want als je verder loopt kom je binnen en daar is de Duty leider.

Die documenten (bij mij gaf de kaart > het pijltje > het niet goed aan :S) vind je door langs de Duty outpost te lopen (je bent dan weer in garbage, bij de outpost heb je Duty geholpen door een horde wild boards af te schieten), rechtdoor te gaan naar de volgende wereld.

Hier zie je een Duty gast die een Bandit op het laatste moment laat leven.
Je kan hem volgen en helpen, krijg je een mooie scope :D.
In het gedeelte waar je dan bent vind je ondergronds die documenten (en een poltergeist :P)

Als je naar het volgende stuk met gebouwen loopt vind je daar ergens ook een Elite ak met granaatwerper...
Deze kan je houden of inleveren bij die dronken gast in de bar > missie "find the weapon of the Dutyer"

[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik die artefacts kan nemen op het garbage? (helemaal in de hoek)
Elke keer als ik ze probeer te nemen zuigt een soort wolk me op en ben ik dood :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:41:
weet iemand hoe ik die artefacts kan nemen op het garbage? (helemaal in de hoek)
Elke keer als ik ze probeer te nemen zuigt een soort wolk me op en ben ik dood :o
Volgens mij kan dat via de kant van de Agropron Facility...
Of je moet speciale artifacts hebben zodat je er tegen kan???
Ik weet welke plek je bedoeld maar ik heb zelf nog niet geprobeerd daar te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
internaut schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:13:
[...]
Ik lees hier dat het mogelijk is om een stash aan te leggen in de stad maar hoe doe je zoiets dan..bij de barkeeper misschien...?
Bij elke metalen "gereedschapskist" kun je een stash maken. Het beste is om het te doen op plekken waar niet teveel mensen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de game niet zo, zoals ik al zei een paar posts terug maar dat het niet linear is klopt en dat vond ik wel een groot plus punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal wel dom zijn, maar hoe ik kom die allereerste kerel voorbij.
Hij heeft iets over ruilen en ik maar 20 (euro??) en een rugzak.
Ik heb al van alles geprobeerd maar snap er geen biet van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
Okay heb een beetje rondgezocht op google en andere sites maar kan het niet vinden (kan aan mij liggen)

maar ik zoek een lijst met alle wapens die je kan krijgen in Stalker, dus pistolen, shotguns, assault guns etc.

Bedankt :)

ow en een korte en weet niet meer of iemand erom had gevraagt maar waar was die sniper rifle van de missie "Family Rifle" ben op de locatie waar hij zou liggen maar kan hem niet vinden daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Janssen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:43:
[...]

Bij elke metalen "gereedschapskist" kun je een stash maken. Het beste is om het te doen op plekken waar niet teveel mensen komen.
Bedankt.
Kunnen ze je stash dan ook rippen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Londertje het is geen sniper rifle maar een sawn off... hij ligt in de wild territory bij de helikopter, je kan daar ergens naar onderen (pas op voor stroomschokken :P, je kan over de rommel lopen).
Hij ligt achteraan in zo'n metalen container, daar kan je van een kant inlopen.
Hij ligt dus wel op die lokatie alleen niet op "de begane grond" :D

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ darmspoeling@hotmail.com

[ Voor 13% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-03-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
internaut schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:09:
[...]

Bedankt.
Kunnen ze je stash dan ook rippen ?
Ja, dit is mij al 2x overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:13
HugoBoss1985 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:42:
Londertje het is geen sniper rifle maar een sawn off... hij ligt in de wild territory bij de helikopter, je kan daar ergens naar onderen (pas op voor stroomschokken :P, je kan over de rommel lopen).

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ ----
Zet je e-mail adres in een afbeelding of schrijf het zo: darmspoeling [at] hotmail [dot] com, anders krijg je dalijk allemaal spam van de spambots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
en nu quote jij hem waardoor die er nog een keer staat :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:02:
het zal wel dom zijn, maar hoe ik kom die allereerste kerel voorbij.
Hij heeft iets over ruilen en ik maar 20 (euro??) en een rugzak.
Ik heb al van alles geprobeerd maar snap er geen biet van... :)
Nog 'n x tegen 'm aanlullen, heb er ook 'n half uur over gedaan hahaha.. succes _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
HugoBoss1985 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:42:

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ darmspoeling "no spam"
Hey Bedankt :) en als ik de lijst tegenkom geef ik het wel hiero door :D makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Net begonnen met spelen. Eerste indruk is vrij positief. (behalve die lelijke belichting als dynamic lighting uit staat...). Ik speel het spel zonder crosshair en op veteran. Tot nu toe best lastig alleen zonder crosshair geeft wel een extra 'dimensie'. Nog meer mensen die zonder crosshair spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 13:52
Deruxian schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:11:
Net begonnen met spelen. Eerste indruk is vrij positief. (behalve die lelijke belichting als dynamic lighting uit staat...). Ik speel het spel zonder crosshair en op veteran. Tot nu toe best lastig alleen zonder crosshair geeft wel een extra 'dimensie'. Nog meer mensen die zonder crosshair spelen?
Ik schiet eigenlijk altijd gericht (ironsight) heeeel af en toe als er een enemy om de hoek staat pomp ik hem vol lood zonder te aimen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik ben zelf heel erg geschrokken van de verschillen tussen XP en Vista, Vista geeft op lowest graphics echt schokkerige beelden, en bij XP professional krijg ik bij hoogste detail geen lagg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Is het normaal dat die professor Kruglov op je blijft schieten ?
Ik moet praten met die vent maar dat lukt niet. Alle mercs die hem aanvielen zijn dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stom vraagje misschien, maar ik heb net dus een geweer met scope gevonden, de scope losgehaald van dat geweer, en zal hem nu erg graag op een van mijn machine geweren zetten.
tot mij schok blijkt dat dus niet te lukken.
Ik heb van alles geprobeerd, rechtermuisklik op scope levert niets op, op machine gun ook niet, scope op de gun slepen in inventory en vice versa ook niets.

Weet iemand hoe ik deze scope op mijn gun krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Machinegun in je vakje slepen van actieve wapen en dan kan je je scope daar naartoe slepen.

Ik ben overigens met een review over STALKER bezig voor bouweenpc, wat zijn volgens jullie de drie grootste punten waar jullie je aan ergeren die in een review moeten worden besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
- de nogal hoge systeemeisen.
- de onhandige inventory.
- de timed missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 11:56
Mijn (kleine) ergernissen:

- spastische kaart. Weet niet wat het is, maar in- en uitzoomen is een ramp. Draai aan muiswiel -> zoom in -> draai verder (zelfde richting) -> zoom weer uit. Niet logisch, misschien hardware specifiek probleem (Logitech G5). Werkt iig niet lekker.

- quicksave en load werkt (nog) niet goed. Het is niet echt een probleem als je dat WEET en gewoon niet gebruikt, de normale save is snel genoeg.

- halve land doorsjokken om een reward te krijgen voor een missie. Soms erg irritant door de lange afstanden, tijdsdruk en respawnende vijanden.

Verder nog steeds een prachtspel. Dat laatste probleem zou wel in een review moeten, vind ik.

Een lijst van wapens is te vinden in het boekje van de collector's edition, compleet met plaatje en beschrijving >:) . Maar daar staan geloof ik niet de 'unique' wapens in. Ben wel benieuwd wat er nog meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
De nogal hoge systeemeisen en die stomme timed missie's heb ik net bij de review gepleurt. Over de bugs van STALKER ga ik het nog niet hebben want ik hoop dat die worden opgelost met een patch. Heb van sommige van die bugs ook last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Cascade schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:28:
Mijn (kleine) ergernissen:

- spastische kaart. Weet niet wat het is, maar in- en uitzoomen is een ramp. Draai aan muiswiel -> zoom in -> draai verder (zelfde richting) -> zoom weer uit. Niet logisch, misschien hardware specifiek probleem (Logitech G5). Werkt iig niet lekker.

- quicksave en load werkt (nog) niet goed. Het is niet echt een probleem als je dat WEET en gewoon niet gebruikt, de normale save is snel genoeg.

- halve land doorsjokken om een reward te krijgen voor een missie. Soms erg irritant door de lange afstanden, tijdsdruk en respawnende vijanden.

Verder nog steeds een prachtspel. Dat laatste probleem zou wel in een review moeten, vind ik.

Een lijst van wapens is te vinden in het boekje van de collector's edition, compleet met plaatje en beschrijving >:) . Maar daar staan geloof ik niet de 'unique' wapens in. Ben wel benieuwd wat er nog meer is.
Die kaart werkt indd gewoon brak, ligt volgens mij niet aan je muis. De afhandeling van input (muis en toestenbord) is gewoon gaar als je met je pda bezig bent.

Je laatste punt van halve land doorsjokken voor de reward kan ik me wel in vinden dat het irritant is maar voor zover ik weet is dat alleen bij missies die niet van belang zijn. Oke, je loopt een paar duizend knaken mis maar wat doe je er mee? Ik heb nu 140.000 RU en ben ongeveer halverwege het spel. Ik doe geen zak met dat geld dus je kunt net zo goed niet terug sjokken voor de reward :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een vet spel. Heb um nu 1 keer uit gespeeld. Einde viel idd een beetje tegen.
spoiler:
Ben je eindelijk bij de kerncentrale. Heb je geen eens tijd om ff rond te kijken vanwege al die klote snipers en choppers. Heb er voor gezorgd dat ik minder dan 50 KG bij me had en ben zo het hele level door gesprint tot de ingang van de centrale. Beetje jammer. Ik had bv. wel een grenade launcher en e rpg in een stash liggen, maar ja wordt niet echt lekker duidelijke gehint wanneer je die nou een snodig zou kunnen hebben...

Ben hem nu weer opnieuw aan het spelen, ben nu vriendjes met Freedom. Iedereen groen behalve sommige snipers.
spoiler:
Nog een vage bug. In het kamp van Freedom zit zo'n gast in een van die huisje naast dat kampvuur, Chef, de kok, met k o k. Moet je eens op z'n radio schieten, dan begint die sniper buiten in die toren te flippen :)

Ik zal ff lijstje bij houden met de bugs die ik allemaal tegen kom, kan die posten op het GSC forum, zodra die weer up is :X

Ter afsluiting nog een screenshot:

Duty free shopping :D

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/3861/ssben032407212210l07millg7.th.jpg

Zal volgende keer trouwens ff screenshots met fraps maken die van stalker zelf zijn echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
BFmango schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:33:
De nogal hoge systeemeisen en die stomme timed missie's heb ik net bij de review gepleurt. Over de bugs van STALKER ga ik het nog niet hebben want ik hoop dat die worden opgelost met een patch. Heb van sommige van die bugs ook last.
Bugs er wel in vermelden, maar er in zetten dat er waarschijnlijk wel een patch voor uitkomt. :)

* Exitium schreef jaren reviews voor een grote gamesite. :P

Grootste waar ik me aan erger is dat ik door NPC's uit m'n dekking gedrukt wordt om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

De bugs moet je er vooral in zetten, wil je een missie doen... dan kan dat niet terwijl hij nog wel actief is (offer your help to bes..) kom ik weer eens in garbage, staat er mission failed :S
En soms heb je ineens wel een mission compleet als een een savegame laad :S en dan kan je weer terug lopen.
Maarja er zijn al zoveel bugs genoegd.
Autosavegame laden werkt bij mij niet, hij laad dan mijn laatste savegame.
HDR + AA werkt niet volgens velen?
NPC's die voor je neus gespawned worden...
Je kan op sommige guns geen scopes of grenade launchers zetten, terwijl het volgens die accesoires wel kan. (ja mensen ik doe het op de goede manier, gun in primary slot en dan de accesoire slepen, dr gebeurd bij sommige guns gewoon niets.)

Oh ja wat vinden jullie er eigenlijk van dat je zoveel geld bij je kan hebben, maar dat het niet uitmaakt voor je gewicht? :)
Ik geloof dat onze stalker een creditcard of pinpas heeft want met zoveel geld rondlopen is echt niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Heb zojuist een AK74 gevonden met een hogere ROF (rate of fire) en hogere nauwkeurigheid. Hij ligt in de stash van Strelok in het 1e ondergrondse gedeelte. Je moet in een buis kruipen waar een laddertje in zit en daar vind je hem. Deze gun is echt veel beter dan de gewone AK74.

Ik heb ook al gelezen over een speciale MP5 die je kunt vinden, deze is gechambered voor de normale pistol ammo die je overal vindt. Deze heb ik echter nog niet.

Je herkent de speciale wapens aan het groene icoontje dat erbij staat in je inventory.

PS: weet iemand waar je een automatisch wapen met silencer kunt vinden? Of een losse silencer? Het pistool heb ik al....

[ Voor 13% gewijzigd door Janssen op 26-03-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 11:56
Hoeveel verschillende eindes zijn er nou en hoe bereik je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

vosss schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:32:
[...]
Scheelt het trouwens veel in performance of je 1 of 2 gieg in je systeem hebt zitten?

Ik bedoel, tuurlijk, het zl best schelen, maar ook veel? :?

Zo nu en dan heb ik dat als ik mn pda of de map open dattie 3-5 seconden vasthangt voordat ie hem daadwerkelijk opent. Ook als ik een nieuw level binnen kom lopen hapert het beeld soms een paar keer een tel of 2 3.

Zou dit minder zijn met 1 gieg extra?

Ik heb nu een AMD Atlhon XP64 3200+ met 1x1GB kingston en een ATi X1900XT 512MB.
Ik heb hier helemaal geen last van. PDA/map openen direct zonder haperen. Ook na het inladen van de maps heb ik geen last van hickups. Tijdens een spel gebruikt windows wel ongeveer 1,3 GB! Dus ja het zal zeker helpen denk ik.

Overigens: ik heb dus totaal geen last van enig probleem met de quicksave/quickload. Het werkt eigenlijk vlekkeloos :)

[ Voor 76% gewijzigd door psy op 26-03-2007 23:37 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand misschien zijn bevindingen over de multiplayer hier droppen , ja ik weet dit topic is niet bedoeld om iets te vragen maar voor deze ene keer houdt ik me weer niet aan de regels, maar ik mis echt de info over MP . Excusses . Wil weer een nieuwe online knaller ontmoeten .

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Laatst online: 09-09 18:27
als ik in Yantar aankom loop ik een minuutje en kom ik bij dat lab waar die kerel zit
daar moet ik iets doen , alles afgezocht in die kleine ruimte , wat gevonden bij een dooie maar die professor wat achter het raam zit zegt helemaal niks en kan ik de missie ook niet doen ...
hoe los ik dit op??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
geitema schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:54:
als ik in Yantar aankom loop ik een minuutje en kom ik bij dat lab waar die kerel zit
daar moet ik iets doen , alles afgezocht in die kleine ruimte , wat gevonden bij een dooie maar die professor wat achter het raam zit zegt helemaal niks en kan ik de missie ook niet doen ...
hoe los ik dit op??
savegame opnieuw laden of uit het level gaan en dan weer erin, works for me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
voor mij niet...werkt voor geen meter , ik kom niet verder omdat ik de rest van die missies niet kan doen omdat ik deze perse eerst moet doen...

Al die jaren die aan het spel zijn gespendeerd had ik wel verwacht dat die bugs eruit waren

is het zo dat je naar de levels moet spelen met missies?
als ik in de red forest kom zit ik vol met radioactieve bagger en ga dood..

[ Voor 44% gewijzigd door glangeveld op 27-03-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste patch is al onderweg.
New patch 1.0001 & Additional information
GSC Game World has developed the first patch for S.T.A.L.K.E.R., unfortunately only for the russian version at first. They have also released the patch-notes with 61 entries, but also in russian speech. Nevertheless we translated some entries using a translator:

Problems solved:

25. Professor Kruglov sometimes wasn't able to open the door to the laboratory-bunker.
27. It was possible to shoot enemies through walls and rooftops.
46. On computers with Windows 2000 the mouse-cursor became not functional after the game has been minimized (ALT+TAB).
61. Removed some text-errors. Several improvements are applied on the game-performance.

Because our knowledge in russian-language is very limited, we cannot guarantee the correctness of our translation.

From internal sources we heard that the patch-release for the other languages will occur in a few days, even "perhaps" in some hours.
bron: oblivion-lost.de

Voor wie Russisch kent, de changelog;
http://files.gsc-game.com...sf-r-patch-0-1-readme.zip

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:54
Nu de vertaling van de overige 57 punten nog :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Cascade schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:12:
Hoeveel verschillende eindes zijn er nou en hoe bereik je ze?
7 verschillende eindes. Kleine indicatie door wat voor dingen je verschillende eindes kan krijgen:
spoiler:
Eentje wanneer je Duty lid bent, eentje als Freedom lid, eentje als loner met heel veel geld, eentje als loner met niet veel geld, en eentje als loner die zo'n beetje bij iedereen de Kill On Sight status heeft :P (laatste twee niet volledig zeker of dat de voorwaarde is om die eindes te krijgen).. En dan zijn er nog twee die daar iets van apart staan, en hangen af van bepaalde quests, en je krijgt een keuze waardoor je kiest welke van deze twee je krijgt.

Ik heb nu zelf 3 tot eindes gespeeld, en de anderen wel online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 00:35:
Eerste patch is al onderweg.

[...]

bron: oblivion-lost.de

Voor wie Russisch kent, de changelog;
http://files.gsc-game.com...sf-r-patch-0-1-readme.zip
Ik heb het PDF-je even door bable fish gehaald.... Er wordt gesproken over een fix voor time accaleration met '*'... Dat ga ik vanavond 's proberen.

Helemaal onderaan het document staat dat ze zijn bezig geweest met processor- en videokaart optimalisatie... Dat klinkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:55:
[...]

Ik heb het PDF-je even door bable fish gehaald.... Er wordt gesproken over een fix voor time accaleration met '*'... Dat ga ik vanavond 's proberen.

Helemaal onderaan het document staat dat ze zijn bezig geweest met processor- en videokaart optimalisatie... Dat klinkt goed!
Kan je hem voor ons quoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Baserunner schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:03:
[...]

Kan je hem voor ons quoten?
Laat maar... Patch is uit: http://www.oblivion-lost.....php?zone=design2&lang=de

Hij's maar 8 MB....

[ Voor 17% gewijzigd door ignatius op 27-03-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
edit: ff weggehaald heb een betere versie gevonden!! zie ergens beneden.,...

[ Voor 99% gewijzigd door Tijgertje84 op 27-03-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
:r

Dat is een paar posts boven je ook al gemeld en dat is dus voor de russische versie met een russische release note en degene die ik heb gequote had de PDF door Babelfish gehaald (iets wat mij hier niet lukt), vandaar dat ik vraag of hij het kan quoten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Tijgertje84 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:08:
Recht uit bablefish!

Patch Release Notes:
Attention! Patch is placed only on the Russian license version of game! The preserved games the preserved games from the previous versions not will work after the installation of renovation. Synchronization connection to the server will be possibly only in such a case, when in client and server coincide the versions of game. Renovation corrects following bagi:

...
Linkje naar de changelog: http://www.oblivion-lost....ds/10001changelog-eur.doc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Baserunner schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:10:
[...]

:r

Dat is een paar posts boven je ook al gemeld en dat is dus voor de russische versie met een russische release note en degene die ik heb gequote had de PDF door Babelfish gehaald (iets wat mij hier niet lukt), vandaar dat ik vraag of hij het kan quoten...
Nee nee... Dit is de "Alle Sprachversionen" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:11:
[...]

Nee nee... Dit is de "Alle Sprachversionen" :9
Ah ik zie het, maar daar is de release notes weer in het duits :P Ik wacht wel ff totdat ze op de officiele/fileplanet server staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
lees 4 posts hierboven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Baserunner schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:14:
[...]

Ah ik zie het, maar daar is de release notes weer in het duits :P Ik wacht wel ff totdat ze op de officiele/fileplanet server staan
Ik ga 'm thuis meteen installeren. Zit nu de Duitse release notes te lezen. Als er iets boeiends instaat, meld ik het wel.

Er schijnt wel iets mis te zijn met save games, maar mijn Duits is een beetje slecht. Je krijgt een waarschuwing als je iets laadt(volgens mij), maar ik weet niet of je nou wel of niet je save games kwijt bent.... Beetje vaag :|

[ Voor 23% gewijzigd door ignatius op 27-03-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:15:
[...]

Ik ga 'm thuis meteen installeren. Zit nu de Duitse release notes te lezen. Als er iets boeiends instaat, meld ik het wel.
of je leest gewoon de gebrekkige engelse die ik hierboven heb gepost ;)
duidelijk zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Tijgertje84 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:17:
[...]

of je leest gewoon de gebrekkige engelse die ik hierboven heb gepost ;)
duidelijk zat :)
|:( Da's inderdaad makkelijker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:47

Polycom

Poes van goud

Ik heb het echt geprobeerd met deze game, maar het bracht mij echt tot waanzin. Ben na een uur of 6 spelen gestopt. Die bugs, dat oneindige gewandel, de inventory.. aaaargh. Ik heb er goed aan gedaan om de game van mn HD te verwijderen. Ik moet trouwens wel toegeven dat er wel een hoop goede punten aan de game zitten, vooral de moeilijkheidsgraad is goed. Ik speel vaak FPS behoorlijk rap uit zonder echt vast te zitten, maar met stalker ben ik nog nooit zo vaak gekilled/ vast gezeten sinds discworld uit mijn kinder jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Patch staat op fileplanet: http://www.fileplanet.com...hadow-of-Chernobyl-Patch-

Hier staat dus ook de waarschuwing dat je al je savegames kwijtraakt....

Wéér opnieuw beginnen :(

[ Voor 28% gewijzigd door ignatius op 27-03-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:27:
Patch staat op fileplanet: http://www.fileplanet.com...hadow-of-Chernobyl-Patch-

Hier staat dus ook de waarschuwing dat je al je savegames kwijtraakt....

Wéér opnieuw beginnen :(
Haha bewijs van non-kwaliteit als je het mij vraagt.
Hoort gewoon allemaal bij een kwaliteit game: geen gezeik met saves games ect.

Ik haak nu dus meteen af, cba alles over nieuw te doen want zo heel erg leuk vindt ik het ook niet.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
arghhh en dan heb ik net leuke wapens etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Tsja... Ik ben nog niet zo ver(kom niet zo vaak aan spelen toe, en als ik speel, dan blijf ik lang op dezelfde plaats), dus het is niet zo erg voor mij.

Maar idd... het is verschrikkelijk amateuristisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
hmm, alle save games kwijt OF door gaan tot het einde met bugs waar ik nog geen last van heb gehad
makelijke keus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doxick
  • Laatst online: 14-05 10:34
@evilpin0
ook in jouw zogenaamde kwaliteitsgames komt dat vaak voor, dat je je savegames verliest wanneer je patched.
Is het handig: nee niet echt
Ga ik dus patchen: kleine kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
doxick schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:52:
@evilpin0
ook in jouw zogenaamde kwaliteitsgames komt dat vaak voor, dat je je savegames verliest wanneer je patched.
Is het handig: nee niet echt
Ga ik dus patchen: kleine kans
Kan me alleen gothic3 herinneren dat je spullen eerst moest unquipten voordat je ging patchen, maar nu was die game ook niet echt bepaalt een kwaliteits game :) (maar wel erg leuk)

Vergeet ook niet dat dit wel 2007 is en geen 1997, games hebben gewoon hoge eisen nu en de buggy slordig afgewerkte games valleen door de mand.

Niet te min vindt ik stalker een redelijk game.
Had top kunnen zijn met wat aanpassingen.

Ik speel hem echter niet meer door de patch, ga geen ungepatche game spelen en ga ook niet over nieuw beginnen. Mocht er ooit nog een anti aliasing patch uitkomen geef ik stalker nog wel een kansjes..misshien.

@M1lamb3r
waarschijnlijk kun je totalwar gewoon je huidge level herstarten, dan is het niet zon groot probleem. Je hoeft de hele game niet overnieuw te doen.

[ Voor 40% gewijzigd door evilpin0 op 27-03-2007 11:08 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
doxick schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:52:
@evilpin0
Sterker nog: de kwaliteits games in de total war serie hebben dit dacht ik ook, eeft er mee te maken dat de AI ook gedeeltelijk in de savegames word opgeslagen, en als daar dan een aanpassing in het spel komt bestaat idd de mogelijkheid dat je opnieuw moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
Patch erop gedaan en kan geen enkele savegame meer loaden??
wat is dit voorn patch?? waardeloos
k was al een aardig eind op weg maar dit is echt bagger

hoe krijg ik mn savegames weer goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
geitema schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:16:
Patch erop gedaan en kan geen enkele savegame meer loaden??
wat is dit voorn patch?? waardeloos
k was al een aardig eind op weg maar dit is echt bagger

hoe krijg ik mn savegames weer goed?
Lees even de posts hierboven. Er was vantevoren al een waarschuwing....

Wie weet komt er nog een patch :9

[ Voor 4% gewijzigd door ignatius op 27-03-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Nu dan een betere release note :) in goed engels :P

This is the first patch released for S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl fixing a list of 68 different things you can read about in more information.

NOTE: THIS WILL ERASE ALL YOUR CURRENT SAVED GAMES!

-= v1.0001 March 26, 2007 =-
S.T.A.L.K.E.R. Patch Release Notes

-*Important Installation information*-

There are different versions of the patch for the different SKU's released worldwide and for the Digital Distribution version.
After installing the patch, you will still be able to play multiplayer games across the different SKUs, but it is very important that you install the correct patch for your SKU.

If you live in the USA please download and install

stk-US-10001.exe

If you live in the rest of the world please download and install

stk-WW-10001.exe

If you purchased your copy through the Direct Download service, please download and install

stk-DD-10001.exe

Saved Games

Please note that Saved games from previous versions will NOT work with the patch.
After installing this patch, please go to "C:\Documents and Settings\All Users\Documents\STALKER-SHOC\savedgames" and make sure any saves that were created prior to installing the patch are deleted.
You will need to make sure that hidden folders are visible on the view tab of the folder options menu.

Connectivity

After installing the patch, please note the version number that has been added to the bottom left corner of the Main Menu screen.
You will only be able to connect to servers hosted on that same version.

The patch fixes the following bugs:

1. Buttons remain "pressed" and value changes on its own in Options
2. Players can kill teammates with the knife when friendly fire is set to 0
3. Game crashed when client player types a server command in console
4. Game crashes when entering a MP game after dying in SP
5. Multiplayer map names will appear in debug text format when voting to change a multiplayer map during gameplay.
6. The game crashes while attempting to purchase an item, after pressing Buy button multiple times from the Buy Menu.
7. The game crashes when the user triggers an anomaly after the anomaly time is set to 0.
8. Purchased affordable weapons fail to be in the inventory when one item purchased exceeds the user's monetary amount.
9. The player will lose the weapon he has stored in his inventory as well as the equipped weapon when the equipped weapon is dropped in MP.
10. The host is able to pause the game during an MP game.
11. Players are able to duplicate other player names by using the "name" command in the console.
12. The user is unable to view a fly-by cutscene if their PDA is open while triggering the cutscene.
13. The user can speed up time with the * key on the numpad in SP
14. Players can damage and kill other teammates while friendly fire is set to 0.0
15. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
16. The corpse created by a user switching teams remains in the game when playing multiplayer team deathmatch or artifact hunt.
17. Options "show weapon" and "NPC identification" fail to function
18. The up and down function for the look feature are inverted through out the game.
19. The server will crash when the players vote to change maps, but don't select a map to change to.
20. Players will take no fall damage when friendly fire is set to 0 on the server
21. The player dies when trying to exit out of the skin menu back into gameplay
22. Death by an anomaly is not recorded as a negative frag when playing Team Deathmatch.
23. Game Crash when opening buy menu from certain spot in Artifact Hunt mode
24. The prompt for the buy menu and entry via pressing the spacebar appears when in spectator mode during any network game.
25. Professor Kruglov sometimes can't open the door to the mobile science lab
26. When player stands close to a wall and shoots grenade launcher, the grenade falls out of the map without damaging anyone.
27. Possibility of killing enemies through the roofs and walls
28. When killing Wolf before completing any of additional quests given from him, these quests doesn't change status from "Active Tasks" to "Failed Tasks" in PDA.
29. Problem with quest: "Kill gang leader" when piece of text in PDA is directing user to kill leader in Dark Valley. Quest is completed after kill this bandit on Garbage level.
30. Disappearing piece of scroll belt in Main Menu when the player changes resolution to 800x600
31. Anomalies were not appearing when turned on in server options menu.
32. Game crashed when creating a Team Deathmatch server with spectator on.
33. Problems with ‘Slug’ artifact.
34. Possibility to take the decoder through the Wall
35. Issue with cash in inventory on MP build
36. NPC called Seriy has 3 different names: Seriy, Gray and Grey.
37. Problem with price of weapon in inventory
38. Game crashed when vote for kicking a player ended
39. Rare game crash during multiplayer match, after players choose a team.
40. Exploit with update rate command
41. Wood in barrels is flickering, although there's no fire there.
42. Player can jump between 2 stalkers and table inside the bar and become stuck.
43. Two side quests from Sakharov have wrong description.
44. After playing in multiplayer mode and then starting single player game, Sidorovich has one of multiplayer nicks instead of his name.
45. Game crashed when player fight with pseudodogs on red forest.
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key.
47. On Win 2000 PCs, the Windows Desktop cursor has no functionality when minimizing the game (Alt+Tab).
48. The game will result in a soft crash when a player dies from radioactive poisoning, then immediately falls into the tunnel well that leads out of the Agroprom Underground level.
49. The arrow buttons remain depressed when clicked and dragged off the boxes, thus making the value increase or decrease indefinitely in the options menu of network games.
50. Game crashed during map rotation. This issue occurs several times while playing with maps (Vehicle station, Desolated Village and Deserted Factory)
51. Game crashes when entering an MP game after dying in SP
52. The Host will crash and all Clients will either return to the main menu, crash to the desktop, or the program will shut itself down and return the user to the desktop, when attempting to drop a player while users are In-Game
53. Users are able to pick up an opponent's grenade after it has been thrown and then use it themselves.
54. The players name switches to a random player's name with a _1 after it in multiplayer if no name is entered in the network games menu.
55. Players fail to be kicked, after unanimously voting to remove them, during network gameplay.
56. Player is unable to ban other player, everybody vote for, line "voting succeed" appears and nothing happens. Player that was supposed to be banned still can play and do whatever he wants on the server.
57. The starting weather in-game does not accurately reflect the starting weather set by the server host in multiplayer match
58. Saved game are over written when attempting a second save uses the first saved game's name followed by a "space" and any other word or number during single player campaign.
59. The artifact is unaffected by gravity when dropped during an artifact hunt game.
60. Players take no explosion damage when the friendly fire damage option is set to 0 in the server options of a team deathmatch game.
61. The game will crash, halting progression when transferring from Station to the Sarcophagus.
62. When player wants to reload a weapon, and start fast shooting, he can't do that because weapon continues reloading.
63. The game crashes when a player is killed immediately after they are re-spawned into the game.
64. The weapons fail to scroll when using the mouse wheel after all the grenades have been used during single player gameplay.
65. Minor text bugs.
66. Various balance issues in Singleplayer and Multiplayer.
67. Various known exploits/cheats.
68. Various other issues.

Btw wie was er verantwoordelijk voor die starterspost???
Die heeft nogal wat werk om die even up-te-daten want die is namelijk niets waard staat geen drol in :P en dan heb je ook niet meer dat gezeik van mensen elke keer over problemen etc etc etc :)
Dan kan je mensen doorverwijzen naar de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
lekker, dat word reinstallen =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
jammer dat ze deze fixen:
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

LOL punt 51 en punt 4 zijn hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Ik ga ff proberen of het mogelijk is om de savegames op te slaan, te patchen en dan de savegames terug te zetten maar ik ben bang dat het niet gaat werken.
Dat zou echt balen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
M1lamb3r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:34:
jammer dat ze deze fixen:
46. The game crashes to a non-responsive state (task manager) when attempting to host multiplayer game a second time with an invalid CD-key. :p
Dan ga je het maar gewoon kopen, pauper :/

Ik heb er dus blijkbaar wel goed aangedaan te wachten met verder spelen totdat er een patch is gekomen! Lijkt mij ook zwaar frustrerend als je al ver bent en je helemaal opnieuw moet beginnen als je wilt patchen :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Baserunner op 27-03-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
HugoBoss1985 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:35:
Ik ga ff proberen of het mogelijk is om de savegames op te slaan, te patchen en dan de savegames terug te zetten maar ik ben bang dat het niet gaat werken.
Dat zou echt balen zijn...
kan je begrijpend lezen???
Denk niet dat dat gaat werken :) Anders hadden ze dat vast wel gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Baserunner schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:36:
[...]

Dan ga je het maar gewoon kopen, pauper :/
Ehm lees je wel wat er staat, die bug is gefixed (hij crashed dus _niet_ meer) en _dat_ vind ik jammer, want idd: dan moet je het maar kopen.

Oftwel: de bug was dat hij crashde als je een illegale serial had.

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 27-03-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Ik moet het toch even kwijt.

Ik snap niet dat sommigen het spel zo snel uitspelen.... In Cordon en Garbage zijn twee hele leuke lokaties om een tijd rond te hangen. Bij Cordon op de weg naar Garbage, daar heb ik heel vaak Bandits naar het huis gelokt. Kun je leuke gevechten meemaken en ammo krijgen. Je kunt in dat huis naar zolder toe. 's Nachts zijn de lichteffecten echt geweldig. De Bandits doen hun flashlights aan, dus je ziet meteen waar ze zitten.
In Garbage kun je bezig blijven in die fabriekshal. ben nu al een paar uur aan het 'campen' in de fabriekshal en merk dat de A.I. meestal wel goed werkt. Andere stalkers worden(zo lijkt het iig) aangetrokken door de vuurgevechten en gaan mee vechten. Je begint in die fabriekshal met 4 stalkers, we zijn nu met z'n 12-en >:) Die Bandits maken geen schijn van kans 8)

Ik snap ook wel dat het onzinnig lijkt, maar zo maak je wel lang gebruik van je game, denk ik. Ik ben gisteravond voor het eerst naar de volgende map gegaan... maarja.... nu na de patch, begin ik gewoon weer vrolijk opnieuw ;)

Zijn er anderen die mijn mening delen?

[ Voor 7% gewijzigd door ignatius op 27-03-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

heeft iemand btw een performance verbetering gemerkt na de patch? Onder vista loopt het bij mij vrij belabberd namelijk.
amd a64-3500+ / 1gb pc3200 / GF6600 GT

Tja, misschien is mijn bak ook wel te langzaam voor gamen onder vista...

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:48:

Ik snap niet dat sommigen het spel zo snel uitspelen.... In Cordon en Garbage zijn twee hele leuke lokaties om een tijd rond te hangen. Bij Cordon op de weg naar Garbage, daar heb ik heel vaak Bandits naar het huis gelokt. Kun je leuke gevechten meemaken en ammo krijgen. Je kunt in dat huis naar zolder toe. 's Nachts zijn de lichteffecten echt geweldig. De Bandits doen hun flashlights aan, dus je ziet meteen waar ze zitten.
In Garbage kun je bezig blijven in die fabriekshal. ben nu al een paar uur aan het 'campen' in de fabriekshal en merk dat de A.I. meestal wel goed werkt. Andere stalkers worden(zo lijkt het iig) aangetrokken door de vuurgevechten en gaan mee vechten. Je begint in die fabriekshal met 4 stalkers, we zijn nu met z'n 12-en >:) Die Bandits maken geen schijn van kans 8)

Ik snap ook wel dat het onzinnig lijkt, maar zo maak je wel lang gebruik van je game, denk ik. Ik ben gisteravond voor het eerst naar de volgende map gegaan... maarja.... nu na de patch, begin ik gewoon weer vrolijk opnieuw ;)

Ja, ik kan mij daar wel in vinden. Ik ga ook rustig overal verkennen en probeer allerlei dingen uit met de AI. Dan geniet je IMHO het meest van het spel.
Ik ben ook nog niet zo ver, opnieuw beginnen lijkt me geen straf, als je wilt ben je daar zo weer doorheen.

Dat de savegames niet compatibel zijn betekent dat de wijzigingen toch wel significant zijn en nodig waren, anders hadden ze het niet zo opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
rajackar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:54:
heeft iemand btw een performance verbetering gemerkt na de patch? Onder vista loopt het bij mij vrij belabberd namelijk.

Is bij jou de perfomance belabberd vóór of ná de patch? Misschien wel handig om te vermelden....

Zijn er al mensen die al gepatched hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 22:59
Ik hoop dat die patch al mijn crashes eens tegen gaat. Vond het toch wel redelijk irritant dat het het enige spel is dat om de zoveel tijd eens een harde crash geeft. :|

Zal de patch vanavond eens installeren, kan er toch niet op achteruit gaan.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

rajackar schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:54:

Op mijn pc (zie sig), loopt het in vista pas redelijk op 1024x768, geen dynamic lightning, en quality op medium.

had hem eerst nog op high quality, maar dat was zonder dynamic lightning al erg zwaar voor hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Sorry, ik bedoelde de performance vóór de patch. Moet zelf de patch nog installeren maar dat kan vanavond pas en was benieuwd of ik iets kon verwachten.

@RonnieB82: Ik draai 1024 x 768 met medium en dynamic lighting. Draait op zich redelijk alleen blijft laden als een gek. Zal wel iets met vista en meer geheugen gebruik te maken hebben. Heb dus maar een GB bij besteld. En misschien is een zwaardere video kaart ook geen overbodige luxe.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
owkee... Dit is post 1045(Als het goed is :9 ). Wordt het niet tijd voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:57:
owkee... Dit is post 1045(Als het goed is :9 ). Wordt het niet tijd voor een nieuw topic?
en dan door iemadn die de TS ook wilt bijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Laatst online: 12-05-2021
ignatius schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:48:

Zeker, je merkt gewoon dat die bandits en enemy soldaten ook 's nachts overal kunnen opduiken.. Vanuit het niets lopen er ineens 5 van die kereltjes in de bosjes in het 1e level, schrok me de klere, vooral met die weer effecten enzo.. Echt meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Ga hier maar verder spammen :P

[PC] S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, deel 3
Slotjuh! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Dat je savegames niet meer werken vind ik toch wel op zijn zachtst gezegd vreemd.
Ik ga echt niet helemaal opnieuw beginnen hoor :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
43. Two side quests from Sakharov have wrong description.
Ha! Ik hoop dat dit is wat ik denk, want ik kom hier niet verder! Ik zou mouten praten met prof Sakharo, maar hij wil niet :| Hij staat daar maar een beetje. Via google had ik ook nog niet echt de oplossing gevonden. Wellicht dat het met een betere description duidelijker wordt :)
(Of heeft iemand een tip? De opdracht is dus "Talk to Sakharov")

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 27-03-2007 15:36 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!