Few... Eindelijk erachter wat het probleem is.Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:48:
Ik ben nu al een een aantal uurtjes bezig met het spel en ben tot level 3 gekomen. Helaas heb ik dan geen anti radiation spuitjes meer en red ik het niet. Zelf niet als ik een save game terug ga.
Kon op geen enkele manieren verder komen omdat dat radiation icoon in het rechter scherm maar bleef terug komen!!
Ben hierna 2 keer helemaal overnieuw begonnen omdat ik hier op het forum las dat dat een bepaalde ziekte is en je hiervoor een bepaalde pak nodig hebt. Nou, ik heb het pak nergens in het begin kunnen vinden omdat gelijk nadat je de missie op die "carplace" hebt voltooid, je de hele tijd loopt te spuiten en drank loopt te zuipen!!! bah! Ik heb hem maar op "novice" gezet en hopend dat het wat makkelijker zou worden, maar niet! Denk dat ik wel 50 keer al ben doodgegaan lol.
Wat doe ik verkeerd...
Gaan de meeste van jullie alle missies en jobs doen en dan pas verder naar level 2 om op die manier van die stenen (artifacs?) te krijgen tegen radiation? Of lopen jullie ook zoveel mogelijk gasten te killen om maar die medic en spuitjes te vinden! Niet echt duidelijk
Het bleek dat ik een aantal artifacts op mijn belt had die juist +5 % radiation gaf. En ik had er hier 3 van. Na het wijzigen van de +5% radiation artifacts voor de +200% health artifacts bleek het probleem te hebben opgelost.
Je blijkt in ieder geval 3 van die roodachtige "blood stone" artifacts te moeten gebruiken...
Kan ik eindelijk weer verder...zucht!