Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:48:
Ik ben nu al een een aantal uurtjes bezig met het spel en ben tot level 3 gekomen. Helaas heb ik dan geen anti radiation spuitjes meer en red ik het niet. Zelf niet als ik een save game terug ga.
Kon op geen enkele manieren verder komen omdat dat radiation icoon in het rechter scherm maar bleef terug komen!!

Ben hierna 2 keer helemaal overnieuw begonnen omdat ik hier op het forum las dat dat een bepaalde ziekte is en je hiervoor een bepaalde pak nodig hebt. Nou, ik heb het pak nergens in het begin kunnen vinden omdat gelijk nadat je de missie op die "carplace" hebt voltooid, je de hele tijd loopt te spuiten en drank loopt te zuipen!!! bah! Ik heb hem maar op "novice" gezet en hopend dat het wat makkelijker zou worden, maar niet! Denk dat ik wel 50 keer al ben doodgegaan lol 8)7 .
Wat doe ik verkeerd...

Gaan de meeste van jullie alle missies en jobs doen en dan pas verder naar level 2 om op die manier van die stenen (artifacs?) te krijgen tegen radiation? Of lopen jullie ook zoveel mogelijk gasten te killen om maar die medic en spuitjes te vinden! Niet echt duidelijk
Few... Eindelijk erachter wat het probleem is.
Het bleek dat ik een aantal artifacts op mijn belt had die juist +5 % radiation gaf. En ik had er hier 3 van. Na het wijzigen van de +5% radiation artifacts voor de +200% health artifacts bleek het probleem te hebben opgelost.
Je blijkt in ieder geval 3 van die roodachtige "blood stone" artifacts te moeten gebruiken...

Kan ik eindelijk weer verder...zucht! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 08:33:
[...]

Few... Eindelijk erachter wat het probleem is.
Het bleek dat ik een aantal artifacts op mijn belt had die juist +5 % radiation gaf. En ik had er hier 3 van. Na het wijzigen van de +5% radiation artifacts voor de +200% health artifacts bleek het probleem te hebben opgelost.
Je blijkt in ieder geval 3 van die roodachtige "blood stone" artifacts te moeten gebruiken...

Kan ik eindelijk weer verder...zucht! :9
Ja, dat heb ik ook gehad. Ik had er 2 van, gelukkig kwam ik er optijd achter. :)

Ik ben vrijdagavond begonnen met het spel en je moet er wel even inkomen, maar dan wordt het wel steeds leuker. De vuurgevechten zijn heel vermakelijk, de AI vind ik daar toch echt heel sterk in, ze zoeken dekking en als ze met meerderen zijn proberen ze je van meerdere kanten te bestoken.
Grafisch is het niet overdonderend mooi, maar wel heel erg sfeervol en de belichting is erg goed. Ik speel op 1280x1024, max settings (E4300, 8800GTS, 2 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Zo van het weekend voor het eerst gespeeld............
Tjah best wel leuke game... :) Hoor mensen ammel miepen over dat het een slecht spel is, maar dat zijn gewoon mensen die niet houden van RPG duidelijk of niet veel moeite willen doen om hun hersens te gebruiken :P (die domweg een schietspel willen zoals doom3 etc waar je alleen een gangetje doorloopt...), of liever trainers gebruiken omdat ze anders geen ammo hebben etc (leer mikken ipv doelloos rondschieten).
Als je niet van RPG houd speel dit spel dan NIET, Als je niet van teveel moeite moeten doen (ofwel denkwerk) houd speel dit spel dan NIET (ga niet lopen miepen met trainers dat is zielig imo), Als je de graphics niets vind speel dit spel dan NIET (gameplay gaan BOVEN de graphics wat sommige mensen niet willen begrijpen)

Kortom dit is een topgame als het gaat om combinatie van FPS met RPG.
Je hebt quests/missies, inventory met items (ook al is deze niet super ingericht |:( ) en een grote wereld waar je lekker kan rondlopen en waar je in principe bij elke gebouwen formatie wel een soort van missie voor kan krijgen. Je kan zelf kiezen of je alle sidequests ook doet.. ik wel iig :)

Natuurlijk is een game nooit perfect, maar er bestaat geen 1 spel die PERFECT is ;) (waarom komen er dan ook altijd patches uit :P ?) Ik ga verder spelen tot het einde en kijk wel wat ik er dan nog van vind. Is het niks ... tjah dan kan ik iig zeggen dat ik het gespeeld heb :)

3 vraagjes: heb er geen missie van gehad maar in het begin bij die trein heb je naast die blokkade (waar je 500 moet dokken) ook aan de linker kant een doorgang met een auto en paar lijken maar ook een of andere elektrische reactie... Wil die lijken doorzoeken maar kom er voor geen meter langs want ga telkens dood door die stroom. Tjah toen maar 500 gedokt.

Nadeel is dat je vaak niet kan zien bij een quest of sidequest waar je heen moet. Dit is namelijk in alle gevallen het geval. Strelok een voorbeeld maar die is logisch :). Want ik heb nu 2 quests waar ik nog niets voor heb:
Waar kan ik die jellyfish artifact vinden?
Waar vind ik de tail van een wild geval?
Niet dat als ik ver in het spel ben dat ik die vind en dan HELEMAAL terug moet rennen naar die dude. :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Zamorano schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Ja, dat heb ik ook gehad. Ik had er 2 van, gelukkig kwam ik er optijd achter. :)

Ik ben vrijdagavond begonnen met het spel en je moet er wel even inkomen, maar dan wordt het wel steeds leuker. De vuurgevechten zijn heel vermakelijk, de AI vind ik daar toch echt heel sterk in, ze zoeken dekking en als ze met meerderen zijn proberen ze je van meerdere kanten te bestoken.
Grafisch is het niet overdonderend mooi, maar wel heel erg sfeervol en de belichting is erg goed. Ik speel op 1280x1024, max settings (E4300, 8800GTS, 2 GB).
ik had de game tijdje gespeeld met de iso op stalker nivo, toen van t weekend de tinbox gekocht :)

game opnieuw geinstalleerd met nieuwe serial en ben gaan spelen,
15 min aan dood gaan snapte ik er geen hout van waarom het me nu opeens 2 magazijnen kosten om 1 ventje dood te krijgen :(

kom ik er na 45 minuten spelen achter dat na de herinstallatie de game op "master" stond :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:35:
[...]

ik had de game tijdje gespeeld met de iso op stalker nivo, toen van t weekend de tinbox gekocht :)

game opnieuw geinstalleerd met nieuwe serial en ben gaan spelen,
15 min aan dood gaan snapte ik er geen hout van waarom het me nu opeens 2 magazijnen kosten om 1 ventje dood te krijgen :(

kom ik er na 45 minuten spelen achter dat na de herinstallatie de game op "master" stond :')
Ik heb ook de tinbox (besteld bij Play.com), helaas had de postbode bedacht dat hij het pakje wel even door de brievenbus zou duwen. Toen hij doorkreeg dat de inhoud niet echt meegaf, heeft hij het toch maar bij mijn buurman afgegeven. Helaas zit er nu een deuk in, wel aan de achterkant, maargoed.

Overigens ben ik tijdens het spelen geen nog enkele bug of crash tegengekomen, op het weggeduwd worden door de NPC's na. Het enige probleem wat ik tegenkwam is dat het spel aanvankelijk niet op wilde starten (geen foutmelding, gewoon geen reactie). Een zoektocht op het support forum leerde mij dat de kopieerbeveiliging wel eens problemen gaf en dat een bepaalde no-cd crack het probleem op zou moeten lossen, en dat deed het. :)
Voor wie dat probleem ook heeft: even google'en op Vitality en STALKER.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dingen zijn me toch niet helemaal duidelijk van stalker, zelfs nu het einde bijna in zicht is :'(
Bijvoorbeeld: Hoe word je nou friendly met bijvoorbeeld Duty? Ik ben naar die general gegaan en heb die quests die hij geeft gedaan, maar verder gebeurd er niets.
En zoals al eerder gevraagd, waar is de ranking nou precies voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tijgertje84 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:26:

...heb er geen missie van gehad maar in het begin bij die trein heb je naast die blokkade (waar je 500 moet dokken) ook aan de linker kant een doorgang met een auto en paar lijken maar ook een of andere elektrische reactie... Wil die lijken doorzoeken maar kom er voor geen meter langs want ga telkens dood door die stroom. Tjah toen maar 500 gedokt.
Aan de rechterkant kun je er het makkelijkst langs, gewoon die heuvel omhoog lopen, zorgen dat je niet gezien wordt, en vlak langs de brug het spoor oversteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
Zamorano schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:51:
[...]

Aan de rechterkant kun je er het makkelijkst langs, gewoon die heuvel omhoog lopen, zorgen dat je niet gezien wordt, en vlak langs de brug het spoor oversteken.
Ik ben er gewoon doorheen gesprint en snel bandage gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
NomadTitan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:00:
[...]

Ik ben er gewoon doorheen gesprint en snel bandage gebruiken :P
dat is niet de manier lijkt me :P, maar het ging mij meer om die 2 andere vragen die ik had en niet deze want hier ben ik al wel aan voorbij gekomen :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Waar kan ik die jellyfish artifact vinden?
Krijg je als quest reward geloof ik, zelfde met de opvolger. (Stone Flower?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
bij de brug had ik gewoon die soldaten omzeep geholpen, ze waren al aan het schieten op iemand anders dus dacht ach laat ik me hier maar ff bijvoegen, et voila men heeft een AK en Viper in je handen :D

Zonde om soldaten geld te geven, veel makkelijker om ze gewoon neer te maaien en wapens rapen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
londonertje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:08:
bij de brug had ik gewoon die soldaten omzeep geholpen, ze waren al aan het schieten op iemand anders dus dacht ach laat ik me hier maar ff bijvoegen, et voila men heeft een AK en Viper in je handen :D

Zonde om soldaten geld te geven, veel makkelijker om ze gewoon neer te maaien en wapens rapen :D
hahaha neem aan dat jij dan zeker op novice speeld??? :P;)
Want Ik heb er iets meer moeite mee om 5/6 van die apen neer te maaien met mijn hadngun -.- of die lompe saw met kogels per keer...en dat in een open veld??? geloof niet dat een geniale oplossing is als je het spel op een na moeilijkste speelt ;) (speel altijd middel niveau of 1 erboven :), anders is het vaak saai en nu moet je echt wat doen wil je ver komen, vink ik leuker :P + extra sfeer in het gevaar van alles)
Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:08:
[...]jellyfish artifact

Krijg je als quest reward geloof ik, zelfde met de opvolger. (Stone Flower?)
Uhm jah maar dit is een aparte sidequest van die gozer in het begin waar je het spel begint. Je kan bij hem spelecial missions doen en dat is er een van maar het is niet duidelijk hoe of wat....... alleen dat ik het moet vinden en dan terugsturen voor reward ><

[ Voor 10% gewijzigd door Tijgertje84 op 26-03-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tijgertje84 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:16:
Uhm jah maar dit is een aparte sidequest van die gozer in het begin waar je het spel begint. Je kan bij hem spelecial missions doen en dat is er een van maar het is niet duidelijk hoe of wat....... alleen dat ik het moet vinden en dan terugsturen voor reward ><
I know, ben gisteren nog een keer opnieuw begonnen toen ik achter de tijdslimiet van quests kwam. :P Doe alle eerste quests, van de trader, Wolf en Nimble, is één van de allereerste quests die je kan doen. (ofwel die lair quest van Wolf, ofwel die "find the perfect suit" quest denk ik) Had 'm in ieder geval al toen ik voor het eerst terug in het dorp kwam om de flash drive bij de trainer te brengen. Jellyfish is de eerste quest geloof ik, Stone Flower de tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Cascade schreef op maandag 26 maart 2007 @ 02:14:
[...]

Druk 'L' voor licht of 'N' voor night vision... (staat ook in de handleiding). Maar dat is wel afhankelijk van het pak dat je draagt, geloof ik.

Ik heb dat Underground deel ook in het donker gedaan. :')
ah, verklaart....

heb een schijthekel aan donkere stukken in games...

kan gewoon met standaard pakkie wat je aan hebt trouwens :P

trouwens, als je nieuwe game begint kan je bij trader al direct een of andere erg hippe gun kopen. (moet je nog geen missies gedaan hebben oid) kost je 10k RU alleen... heb nog niets gevonden waar je zoveel voor krijgt in het begin dorpje. wel kan je al zooi artefact vinden en andere goodies in het dorp. Zat gister op Gamefaqs te lezen, daar hadden paar gasten wel leuke dingen gevonden waaronder een stalker suit (met nightvision en zon beetje 30% bescherming tegen alles).
Als je het dak op gaat van het huis waar Wolf naast staat (trapje op, via smalle randje lopen) en dan overspring naar het huis daarnaast, zie je aan de achterkant van het huis, op de heok van het dak een gat, daar staat een kist. Jaag er paar kogels doorheen en loot ze suit!
Ding levert helaas geen 10k op :P

Ik ben daarna nog ff naar de grenspost gegaan, helemaal uitgemoord en zoveel mogelijk geloot, maar trader heeft die gun daarna niet meer :( weenie precies waarom die gun uit zen inventory gaat)

In ieder geval leuk beginnetje gemaakt zo, misschien maar overnieuw beginnen, want heb nu al hetzelfde spul of beter als men vorige poging. Alleen minder geld, maar das echt geen probleem.
wel jammer van die gun, is een speciale versie die kogels kan gebruiken die algemeen te vinden zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door TepelStreeltje op 26-03-2007 12:18 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Zamorano schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:59:
[...]
Ik heb ook de tinbox (besteld bij Play.com), helaas had de postbode bedacht dat hij het pakje wel even door de brievenbus zou duwen. Toen hij doorkreeg dat de inhoud niet echt meegaf, heeft hij het toch maar bij mijn buurman afgegeven. Helaas zit er nu een deuk in, wel aan de achterkant, maargoed.
Oei, ik heb ook zo'n lompe postbode rondlopen hier, die als een soort hamertje tik eerst drie keer een pakket door de postgleuf probeert te stouwen, voordat hij/zij de moeite neemt aan te bellen bij de buren... 8)7 Hopelijk is hij voorzichtig met mijn metalen doosje...

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Heb lang gewacht op S.T.A.L.K.E.R. zoals vele vele andere.
Was ook heel erg bang dat ik zwaar teleur werd gesteld in deze game.

Moet eerlijk zeggen: IK KAN NIET WACHTEN OM THUIS TE KOMEN ZODAT IK KAN SPELEN!

Stalker is toch nog heel bruut geworden.
Op het feit na dat de voertuigen er niet in zitten :(

Overal is het een topgame vind ik. Hij speelt heerlijk!

Ben nu in de militairy base..best pittig ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:25:
[...]

I know, ben gisteren nog een keer opnieuw begonnen toen ik achter de tijdslimiet van quests kwam. :P Doe alle eerste quests, van de trader, Wolf en Nimble, is één van de allereerste quests die je kan doen. (ofwel die lair quest van Wolf, ofwel die "find the perfect suit" quest denk ik) Had 'm in ieder geval al toen ik voor het eerst terug in het dorp kwam om de flash drive bij de trainer te brengen. Jellyfish is de eerste quest geloof ik, Stone Flower de tweede.
waarom snap ik het nog steeds niet :P
ik heb naemlijk dat ammel al gedaan zowel die suit en stone flower heb ik al.
Nadien ik deze quests had gedaan heb ik die sidequests geopend (allemaal tegelijk van die trader).
Weet niet of ik iets mis maar ik ben nu al voorbij die trein part met die militia om een paar sidequests te doen van die trader ook (die lonewolf neermaaien omdat hij iets deed met reputatie ofzo). En voor main quest moest ik daar tegenover iemadn vinden die dan vevolgens weer een broer schijnt te hebben die weer meer weet :)....
sta nu op het punt om terug te gaan voor de rewards, maar heb nog steeds die 2 sidequests open staan van die jellyfish en die tail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
Speciaal voor dit spel heb ik besloten om toch maar eens een nieuwe videokaart te gaan halen :P

Het wordt deze: klik

Hopelijk dat het spel daarmee een beetje beter ga draaien ipv de Geforce 5600XT :X die ik nu heb.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 00:53
3 vraagjes: heb er geen missie van gehad maar in het begin bij die trein heb je naast die blokkade (waar je 500 moet dokken) ook aan de linker kant een doorgang met een auto en paar lijken maar ook een of andere elektrische reactie... Wil die lijken doorzoeken maar kom er voor geen meter langs want ga telkens dood door die stroom. Tjah toen maar 500 gedokt.
Optie 1. Betalen en soldaatjes/bandits looten in dat 'kampje', er zal niet op je worden geschoten. Dikke wapens te vinden daar.
Optie 2. Rechts is een gat in het hek, mag je gratis doorheen
Optie 3. De stroom-anomaly beweegt langzaam, je kunt er voorzichtig achteraan lopen, bij het einde van de tunnel verdwijnt ie en begint weer van voor af aan.

_/-\o_

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Laatst online: 00:53
Rakkerzero schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:34:
Speciaal voor dit spel heb ik besloten om toch maar eens een nieuwe videokaart te gaan halen :P

Het wordt deze: klik

Hopelijk dat het spel daarmee een beetje beter ga draaien ipv de Geforce 5600XT :X die ik nu heb.
Nice, daarmee zul je stalker vast prima kunnen draaien (zonder HDR/dynamic lighting weliswaar). Mijn 7600GT trekt het tot nu toe in elk geval ook verbazend goed.

Wel jammer, want met die dynamische schaduwen/belichting ziet het er een stuk cooler uit.

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tijgertje84 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:31:
[...]

waarom snap ik het nog steeds niet :P
ik heb naemlijk dat ammel al gedaan zowel die suit en stone flower heb ik al.
Nadien ik deze quests had gedaan heb ik die sidequests geopend (allemaal tegelijk van die trader).
Weet niet of ik iets mis maar ik ben nu al voorbij die trein part met die militia om een paar sidequests te doen van die trader ook (die lonewolf neermaaien omdat hij iets deed met reputatie ofzo). En voor main quest moest ik daar tegenover iemadn vinden die dan vevolgens weer een broer schijnt te hebben die weer meer weet :)....
sta nu op het punt om terug te gaan voor de rewards, maar heb nog steeds die 2 sidequests open staan van die jellyfish en die tail.
Wat ik gedaan heb:
- Gesproken met trader voor mainquest
- Gesproken met Wolf voor mainquest, sidequest geaccepteerd
- Sidequest objective gehaald (boars killen)
- Mainquest vervolgd, me gemeld bij scouts en die fabriek veroverd
- Geloot :P
- Met Nimble gesproken, flashdrive gekregen en sidequest geaccepteerd
- Sidequest objective gehaald (suit uit tunnel halen)
- Terug naar dorp, quests ingeleverd bij Nimble en Wolf, rewards gekregen
- Gemeld bij trader, main quest vervolg gekregen en sidequests geaccepteerd
- Sidequests voor Jellyfish en Stone Flower ingeleverd

Heb je de suit ingeleverd bij Nimble, ligt het daar misschien aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
heb er geen missie van gehad maar in het begin bij die trein heb je naast die blokkade (waar je 500 moet dokken) ook aan de linker kant een doorgang met een auto en paar lijken maar ook een of andere elektrische reactie... Wil die lijken doorzoeken maar kom er voor geen meter langs want ga telkens dood door die stroom. Tjah toen maar 500 gedokt.
Ik heb een zelfde soort afweging gemaakt in het begin. Ik loop rond met een pistooltje en een soort van shotgun, waar ik nog geen deuk mee in een pakje boter schiet. Ik was helemaal geobsedeerd door de automatische wapens van de soldaten. Toch maar even kijken of ik niet door die tunnel met elektriek kan. Daar ging ik dus telkens dood.

Ik heb een strijd plan bedacht om zo'n wapen te krijgen: op de heuvel gaan staan en een granaat naar beneden gemikt. Daarna als een zotte op een zo'n soldaat gaan knallen, snel zijn geweer gepikt en de anderen ook afgemaakt. Het was een behoorlijke uitdaging om al die soldaten om te leggen, maar het is me gelukt.

spoiler:
Kom ik er daarna pas achter dat er automatisch wapen bij een lijk ligt aan het eind van de elektriek tunnel.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
starwave schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
[...]

Optie 1. Betalen en soldaatjes/bandits looten in dat 'kampje', er zal niet op je worden geschoten. Dikke wapens te vinden daar.
Optie 3. De stroom-anomaly beweegt langzaam, je kunt er voorzichtig achteraan lopen, bij het einde van de tunnel verdwijnt ie en begint weer van voor af aan.

_/-\o_
Optie 4: Rambo :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zamorano schreef op maandag 26 maart 2007 @ 09:59:
[...]

Overigens ben ik tijdens het spelen geen nog enkele bug of crash tegengekomen, op het weggeduwd worden door de NPC's na. Het enige probleem wat ik tegenkwam is dat het spel aanvankelijk niet op wilde starten (geen foutmelding, gewoon geen reactie). Een zoektocht op het support forum leerde mij dat de kopieerbeveiliging wel eens problemen gaf en dat een bepaalde no-cd crack het probleem op zou moeten lossen, en dat deed het. :)
Voor wie dat probleem ook heeft: even google'en op Vitality en STALKER.
bij mij mekkert hij elke keer dat er een probleem is met de security modules, draait nu elke keer maar YASU. dan start hij namelijk wel gewoon op =\

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32
starwave schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Nice, daarmee zul je stalker vast prima kunnen draaien (zonder HDR/dynamic lighting weliswaar). Mijn 7600GT trekt het tot nu toe in elk geval ook verbazend goed.

Wel jammer, want met die dynamische schaduwen/belichting ziet het er een stuk cooler uit.
HDR of Dynamic lighting aan/uit dat boeit mij nog niet zo veel. Als ik maar van die gruwelijk lelijke graphics die ik nu heb af ben. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Wat ik gedaan heb:
- Gesproken met trader voor mainquest
- Gesproken met Wolf voor mainquest, sidequest geaccepteerd
- Sidequest objective gehaald (boars killen)
- Mainquest vervolgd, me gemeld bij scouts en die fabriek veroverd
- Geloot :P
- Met Nimble gesproken, flashdrive gekregen en sidequest geaccepteerd
- Sidequest objective gehaald (suit uit tunnel halen)
- Terug naar dorp, quests ingeleverd bij Nimble en Wolf, rewards gekregen
- Gemeld bij trader, main quest vervolg gekregen en sidequests geaccepteerd
- Sidequests voor Jellyfish en Stone Flower ingeleverd

Heb je de suit ingeleverd bij Nimble, ligt het daar misschien aan? :P
vaag volgens mij heb ik dat ook gedaan, misschien dat als ik terug ga en die quest reward opvraag dat het dan mss gewoon lukt. maar goed mss dat ik dan wel opnieuw begin :P
starwave schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
[...]

_/-\o_
hmmz zag niet echt bepaald iets bewegen, zal volgende keer ff opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je een scope vinden? ik ben al in Rostok maar ik kan er maar geen vinden.

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Laatst online: 12-08 15:23
Op firingsquad staat een interessante performance review:

http://www.firingsquad.co...ainstream_3d_performance/

Blijkbaar is het ook voor Ati kaarten niet mogelijk om met dynamic lightning AA te enabelen.

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe doen jullie dat met de inventory? ben nu op level2 (geloof ik?) daar heb ik nu net een bepaald camp beschermd, die werd bestormt door wat bandits, maar mijn inventory is zo goed als vol...

Nu heb ik redelijk wat spul wat ik zou kunnen verkopen, maar ik kan alleen niemand vinden aan wie ik het spul kwijt kan.. (en om nou helemaal terug te lopen naar die trader)
En als ik al die automatische guns weg moet flikkeren, is ook weer zo zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:58:
Waar kan je een scope vinden? ik ben al in Rostok maar ik kan er maar geen vinden.

Merci
spoiler:
Als je naar Dark Valley? (X18 quest) gaat, kom je als eerste een stalker tegen die om hulp vraagt om z'n buddy te bevrijden. Geloof dat je er bij die quest een als reward krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-05 16:10
Ik heb een vraagje. Ik heb net die mole gast gered. Vervolgens dat bandit camp overvallen en iedereen gedood. En nu moet ik die documents gaan stelen en naar die gast in de bar brengen. Maar hoe kom ik ongezien dat gebouw binne? Van welke kant ik er ook heen wil sneaken ik word elke keer door veelteveel mensen aangevallen.

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
RonnieB82 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:00:
Hoe doen jullie dat met de inventory? ben nu op level2 (geloof ik?) daar heb ik nu net een bepaald camp beschermd, die werd bestormt door wat bandits, maar mijn inventory is zo goed als vol...

Nu heb ik redelijk wat spul wat ik zou kunnen verkopen, maar ik kan alleen niemand vinden aan wie ik het spul kwijt kan.. (en om nou helemaal terug te lopen naar die trader)
En als ik al die automatische guns weg moet flikkeren, is ook weer zo zonde.
dat probleem heb ik ook iedere keer, zeker nu met de M16's die ik met Scope heb en ook de SA80, wil ze niet kwijt maar moet ze toch dumpen omdat ik anders niet vooruit te branden ben (zit nu op het moment op ongeveer een gewicht van 57kg) en iedere keer weer of naar de bar of naar de trader te gaan vind ik nou net iets te ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20

HugoBoss1985

Xenotech

FREEDOM heeft wel een trader, nouja niet zoals de barman maargoed...

Hij zit in het zelfde (beetje centrale) gebouw als Lucash... de deur in en gelijk naar links...

Hier ligt trouwens ook een AK74 met scope, grenade launcher en silencer.
Weet iemand hoe je die kan krijgen?
Ik heb die gast al eens omgelegt, maar ik kan die gun niet pakken.

Oh ja ga ook eens rechts en schiet die gozer dood die je tegenhoudt... in die ruimte vind je heel veel vette shit.

Oh ja als je special guns kapot gaan, kan je die dus niet ff vervangen door lijken te gaan pikken...
Het zou wel vet zijn als iemand weet hoe je bij Freedom nou die gast je wapens kan laten repareren.

Ik heb dus ook het probleem dat ik telkens naar de barman wil (of nu weer helemaal terug naar het eerste level "talk to the guide") dat ik weer duty tegenkomen en ze mij proberen om te leggen.

Echt klote van die bugs, ik heb al een tijdje die gun die op een SIG Sauer geweer lijkt (terrorist gun met scope uit CS), daar kan ik wel een M203 onderhangen maar geen scope...
Maar zo is het met de AK74SU ook, kan geen accesoire op terwijl het volgens de accesoire moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:27:
[...]

ah, verklaart....

heb een schijthekel aan donkere stukken in games...

kan gewoon met standaard pakkie wat je aan hebt trouwens :P

trouwens, als je nieuwe game begint kan je bij trader al direct een of andere erg hippe gun kopen. (moet je nog geen missies gedaan hebben oid) kost je 10k RU alleen... heb nog niets gevonden waar je zoveel voor krijgt in het begin dorpje. wel kan je al zooi artefact vinden en andere goodies in het dorp. Zat gister op Gamefaqs te lezen, daar hadden paar gasten wel leuke dingen gevonden waaronder een stalker suit (met nightvision en zon beetje 30% bescherming tegen alles).
Als je het dak op gaat van het huis waar Wolf naast staat (trapje op, via smalle randje lopen) en dan overspring naar het huis daarnaast, zie je aan de achterkant van het huis, op de heok van het dak een gat, daar staat een kist. Jaag er paar kogels doorheen en loot ze suit!
Ding levert helaas geen 10k op :P

Ik ben daarna nog ff naar de grenspost gegaan, helemaal uitgemoord en zoveel mogelijk geloot, maar trader heeft die gun daarna niet meer :( weenie precies waarom die gun uit zen inventory gaat)

In ieder geval leuk beginnetje gemaakt zo, misschien maar overnieuw beginnen, want heb nu al hetzelfde spul of beter als men vorige poging. Alleen minder geld, maar das echt geen probleem.
wel jammer van die gun, is een speciale versie die kogels kan gebruiken die algemeen te vinden zijn.
(damn, gaat veel te hard met het topic :P, ik quote mezelf ff zodat deze info niet velroren gaat, wel erg handig namelijk :) )

Ik loot zelf eigenlijk niets meer, tenzij ik dicht bij (een) trader heb.
munitie word ook snel nogal zwaar, dus daar neem ik alleen vna mee wat ik echt nodig heb, alle wapens laat ik liggen, tenzij het een nieuwe is :)
Zowiezo loot ik wel iedereen, om info van hun PDA te rippen, soms toch erg leuke stashes kunnen vinden dankzij die info.

ohja, over die grenspost/military outpost (zie quote)
spoiler:
ik vond daar documenten, weet iemand wat ik daar mee kan doen?? is dat voor missie of betaald iemand er DIK voor??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

londonertje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:12:
[...]

dat probleem heb ik ook iedere keer, zeker nu met de M16's die ik met Scope heb en ook de SA80, wil ze niet kwijt maar moet ze toch dumpen omdat ik anders niet vooruit te branden ben (zit nu op het moment op ongeveer een gewicht van 57kg) en iedere keer weer of naar de bar of naar de trader te gaan vind ik nou net iets te ver lopen.
Je kan die scopes van je geweren afhalen en in je inventory houden...
Wat ik zelf heb gedaan is gewoon alle guns, accesoires en kogels in 2 stashes verdeeld in FREEDOM base.

Van hieruit kies ik altijd de wapens die ik fijn vind.

Ik heb vaak 1 sidearm en 2 main weapons bij me.

Ik moet ook nog steeds een keer terug naar het eerste gedeelte met de trader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

TepelStreeltje schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:23:
[...]

(damn, gaat veel te hard met het topic :P, ik quote mezelf ff zodat deze info niet velroren gaat, wel erg handig namelijk :) )

Ik loot zelf eigenlijk niets meer, tenzij ik dicht bij (een) trader heb.
munitie word ook snel nogal zwaar, dus daar neem ik alleen vna mee wat ik echt nodig heb, alle wapens laat ik liggen, tenzij het een nieuwe is :)
Zowiezo loot ik wel iedereen, om info van hun PDA te rippen, soms toch erg leuke stashes kunnen vinden dankzij die info.

ohja, over die grenspost/military outpost (zie quote)
spoiler:
ik vond daar documenten, weet iemand wat ik daar mee kan doen?? is dat voor missie of betaald iemand er DIK voor??
Het pak wat je MOET hebben is het groene scientist pak wat je van de scientist krijgt nadat je die missie hebt gedaan dat je het apparaat moet uitschakelen. (je moet dan underground)
Dat pak is IMO het beste.

Op die plek kan je ook veel sidemissies doen namelijk heal suit vinden (voor de scientist) en bulletproof suit vinden (voor Lukash van Freedom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De makers hebben ook nog een leuke knipoog gegeven naar Half life:

PDA van Gordon:

12.01.2012
God damn my bosses...won't leave an old man alone. Firs Black Mesa, then som strange town in Russia. And now they send poor little Gordon into the enless Ukrainian plains. Take your jemmy and have fun.

20.03.2012
Made it into the Zone. Are ther really no bears here? Who am i going to fight then? I'm not finding my bearings too well in this place. I had to give my little crowbar away for a can of meat.

26.04.2012
The blowout has started. The Barkeep told me to hide my ass and keep it hidden. I chased some rats out of an abandoned tunnel. I hope to wait out the bad weather in here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of het al voorbij gekomen was, maar de Tin Box is ook hier hier te krijgen :)
Nog goedkoper ook :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

omfg echt, zit beetje op gamespot te lezen en gamefaqs, sommige weten niet eens wat chernobyl is of waar het ligt... te kansloos :/

deze is mss ook leuk voor in de start post, kaartje van het hele spel:
http://upload.wikimedia.o...t.a.l.k.e.r._zone_map.jpg

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
Ok.. Ik moet naar de barman toe.. Ik kom langs de soldaten door ze betalen.. Maar die andere gasten willen me niet doorlaten tenzij ik een afspraak heb met een van hun leiders ofzo?

Hoe kom ik hierlangs, want kheb nog 21 uur om nog een missie "in te handen" daar:P

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
xeroamd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 12:53:
Ok.. Ik moet naar de barman toe.. Ik kom langs de soldaten door ze betalen.. Maar die andere gasten willen me niet doorlaten tenzij ik een afspraak heb met een van hun leiders ofzo?

Hoe kom ik hierlangs, want kheb nog 21 uur om nog een missie "in te handen" daar:P

grt
Dat heeft geloof ik te maken met een missie die je moet hebben geaccepteerd. Moet je dan niet de papieren hebben? Heb je geen optie om te zeggen dat je iets voor de barman hebt?

Ik ben af en toe ook helemaal kwijt waar ik naartoe moet/wil trouwens :P

[ Voor 6% gewijzigd door cheiron op 26-03-2007 13:03 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
cheiron schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:02:
[...]

Dat heeft geloof ik te maken met een missie die je moet hebben geaccepteerd. Moet je dan niet de papieren hebben? Heb je geen optie om te zeggen dat je iets voor de barman hebt?

Ik ben af en toe ook helemaal kwijt waar ik naartoe moet/wil trouwens :P
Ok moet ik die documenten bij x18 eerst stelen voordat ik daar heen kan?

Dat lijkt me nl vrij vreemd aangezien ik daar ook een reward op moet halen van een totaal andere missie die wel al klaar is.

Dus hoe zijn andere mensen daar gekomen.. Die gasten(niet van t leger) tussen garbage en t bar gebied in zeg maar,

grtz

[ Voor 3% gewijzigd door xeroamd op 26-03-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb je de documents uit Agroprom al? Best kans dat je die nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeroamd
Exitium schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:20:
Heb je de documents uit Agroprom al? Best kans dat je die nodig hebt.
Nee heb ik nog niet.

Maar ik moet in dat part een reward ophalen van zon andere quest.

Maar ik probeer dat anders wel eens met de documents stelen.

Maar dan mijn vorige vraag. Hoe steel ik ze uit dat gebouw want ik word steeds gespot/gekilled enz.

Dr moet toch wel een andere manier zijn?

Spoiler iemand:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ik ben er gekomen omdat:
spoiler:
Ik was aan het wandelen toen ik de vraag kreeg of ik mee wilde vechten tegen het leger. Ik moest stalkers beschermen tegen het leger.
-Dat mislukte, maar ik kwam mr. Mol tegen.
- Die gaf aan dat ik het riool in moest, waarom weet ik niet
- Ik het riool in, daar killde ik iemand, weet niet waarom, en kreeg een melding dat ik een reward moest ophalen, waar weet ik niet.
- Ik weer naar Mr Mole, die gaf mij geld omdat ik hem gered had van de soldiers (waarom hij dat de eerste keer niet deed weet ik niet)
- Ik mr Mole door zn kop geschoten want ik wilde zn wapen.
- Ik het riool weer in, doorgelopen en zo een onzichtbaar beest + soldaten gekilled.
- Toen kwam ik een beest tegen dat mij steeds naar hem toe trok en weer weggooide. Aangezien ik hem niet gekilled kreeg ben ik snel naar buiten gegaan
- Tsjakka, midden in een militaire basis uitgekomen: DOH!
- Aangezien ik er toch midden in zat besloten idereen dood te maken
- In een kluis vond ik een stapel papier, toen ik het pakte kreeg ik de melding dat ik het naar de barkeep moest brengen
- Ik de hele wereld over gerend naar het groene sterretje (ondertussen alle militairen en bandieten ontwijkend) en aangekomen bij the duty (na wat wilde honden te hebben moeten killen). Daar gaf hij aan dat ik er niet langs mocht en verscheen de mogelijkheid te zeggen dat ik iets voor de barkeep had. Toen mocht ik er wel langs.
- Spullen aan de barkeep gegeven en 5k geld gekregen (geloof ik).

Dus: ik heb geen idee gehad wat i aan het doen was en zo ben ik er langs gekomen :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:49

Hu9o

Schokkend

Wat zijn die bewegende dingen op de grond? Als je er dichtbij komt dan wordt het beeld witter. Zijn dit stralings bronnen ofzo?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Zit te denken om dit spel te kopen omdat wat ik lees me over het algemeen wel aanstaat als
FPS en RPG liefhebber. Heb echter een vraagje: is al het terrein, gebouwen, torens etc. etc. begaanbaar of slechts een gedeelte waar de actie zich afspeelt? Ben namelijk zelf een enorme liefhebber van vrijheid in een spel en irriteer me altijd als iets niet te betreden is omdat het geen functie zou hebben in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:32:
Wat zijn die bewegende dingen op de grond? Als je er dichtbij komt dan wordt het beeld witter. Zijn dit stralings bronnen ofzo?
Inderdaad, als het goed is hoor je geigerteller piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik dit spel zien als een soort FPS-Fallout mengsel?

Ik ben er namelijk nog steeds niet over uit of ik hem nou moet aanschaffen.

Ook omdat ik Vista 64x draai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:09
Dracul schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:39:
Zit te denken om dit spel te kopen omdat wat ik lees me over het algemeen wel aanstaat als
FPS en RPG liefhebber. Heb echter een vraagje: is al het terrein, gebouwen, torens etc. etc. begaanbaar of slechts een gedeelte waar de actie zich afspeelt? Ben namelijk zelf een enorme liefhebber van vrijheid in een spel en irriteer me altijd als iets niet te betreden is omdat het geen functie zou hebben in het spel.
in princiepe kan je overal komen. er zijn wel putten en deuren die niet open kunnen, maar dat is het.

spoiler:
zojuist alle missies rond die bunker met die ecoloog gedaan. eerst balen omdat ik zn collega moest beschermen, maar die liep steeds in het kruisvuur, weer zo'n onmogelijke missie. besteed ik al mijn geld (30k) aan een mooi pak, kom ik op de terug weg naar barkeep op die locatie die je krijgt als je die familyrifle ophaalt precies het zelfde pak tegen:p. nu moet ik een of ander brainwash ding uitzetten, maar dat komt morgen weer. ik heb trouwens van die stamina verhogende arctifacts, nu kan ik wel langdurig rennen
waar moet je trouwens op letten bij welk pak je aan doet? ik doe altijd maar gewoon de duurste :+

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 26-03-2007 14:22 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
ph4ge schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:20:
waar moet je trouwens op letten bij welk pak je aan doet? ik doe altijd maar gewoon de duurste :+
De bulletproof waarde is belangrijk, en de hoeveelheid radiation die het pak kan tegen houden is ook wel handig in sommige gebieden. De andere dingen let ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Heerlijk spel, alleen jammer dat het niet lekker draaid onder Vista (32bit)
Veel meer swapping en een lagere fps. En het (quick)save-systeem laat het spel vast lopen.
Hoop dat er snel een patch komt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

MasterJR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:02:
Veel meer swapping en een lagere fps. En het (quick)save-systeem laat het spel vast lopen.
hier geen problemen onder vista32 hoor... misschien wat minder perfomance, maar geen crashes oid met saven en loaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld :(

vond hem wat tegenvallen. Performance was wel aardig op mijn 6800gs maar vond hem verder niet zo bijzonder. Ook grafisch vond ik hem niet zo bijzonder. Op naar de volgende game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
MasterJR schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:02:
Totaal geen probleem met Vista 32bit Ultimate, gebruik met 2gb pc2700 en een X800XT, geen drops in framerate loopt vind ikke soepel genoeg.

okay heb ook een 512mb flashdrive in me pc zitten voor readyboost :) maar dat maakt geen verschil als ik deze uit het systeem haal.

Met quicksaves en loads heb ik ook geen probleem, enigste is user error en niet vaak genoeg saven na een hevig gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:11:
uitgespeeld :(

vond hem wat tegenvallen. Performance was wel aardig op mijn 6800gs maar vond hem verder niet zo bijzonder. Ook grafisch vond ik hem niet zo bijzonder. Op naar de volgende game
Grafisch is hij zeker wel goed, voorwaarde is wel dat je dynamic lighting op full zet niet op dx8. Maar dat trekt je kaart waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynamic light stond gewoon op full, maar smaken verschillen ik vond het niet zo bijzonder allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Ja, een aantal posts hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:57
Andere mensen ook last van krakend geluid??? Ik ben al een beetje met de instellingen wezen spelen maar er valt niet echt veel te veranderen op het gebied van geluid, EAX aan/uit zetten heeft geen nut.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
Lang op dit spel gewacht.

SP gespeeld, me zwaar geirriteerd aan het snelle doodgaan, irritante AI, vage missies (heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis), onduidelijke objectives etc etc. Op een gegeven moment een trainer gebruikt die het hele spel overhoop gooide (health liep automatisch achteruit tot de dood erop volgde).

Verwijderd van mn pc :)

[ Voor 5% gewijzigd door Vinny_B op 26-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Vinny_B schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:42:
heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis
Is ook zo. Je bent van een death truck gehaald en je leefde nog, maar geen idee waarom je erop zat etc. Welcome to the world of RPG's. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Vinny_B schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:42:
Lang op dit spel gewacht.

SP gespeeld, me zwaar geirriteerd aan het snelle doodgaan, irritante AI, vage missies (heb het gevoel midden in een verhaal gedropt te worden zonder enige kennis), onduidelijke objectives etc etc. Op een gegeven moment een trainer gebruikt die het hele spel overhoop gooide (health liep automatisch achteruit tot de dood erop volgde).

Verwijderd van mn pc :)
Dat hoort zo van dat verhaal
Hij is zijn geheugen kwijt en moet dat terugvinden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
af en toe ....
Daarom zei ik al in eerdere posts dat mensen die niet van RPG houden NIET dit spel moeten spelen :P
Zijn niet gewent om moeite te moeten doen om ergens achter te komen in de verhaallijn.
ag ik neem het men niet kwalijk ieder zijn eigen genre zullen we maar zeggen :)
Deze combo van FPS vs RPG is een leuk initiatief wat in de toekomst hopenlijk meer zal bieden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
geloof dat vooral die hard fps shooter fans dit spel niks vinden terwijl de hardcore rpg'ers deze game juist weer geweldig vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:50:
geloof dat vooral die hard fps shooter fans dit spel niks vinden terwijl de hardcore rpg'ers deze game juist weer geweldig vinden :P
Indeed, soms in een vlaag van emotie, zou ik Stalker de Oblivion met guns durven noemen.....

soms dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
denk het ook ik houd zowel van FPS als RPG en juist daardoor vind ik dit een leuke combo :)
Hoop dat er in de toekomst meer van deze zullen komen.

de negatievitiet van de meeste over de gaphics is voor ons die er wel van houden ook te begrijpen.
Wij weten dat het spel pas goed/mooi is op alles aan.
Omdat de buitenwereld dit vaak niet weet ben ik benieiwd of daardoor het spel en community van deze game groot zullen worden.... (ik betwijfel het helaas...)

[ Voor 51% gewijzigd door Tijgertje84 op 26-03-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:58:

Merci
Dan zoek je denk ik niet goed genoeg.
In wild territory en de levels daarna liggen de scoped rifles voor het oprapen.
Weliswaar na het neerknallen van de eigenaar :)

Ik lees hier dat het mogelijk is om een stash aan te leggen in de stad maar hoe doe je zoiets dan..bij de barkeeper misschien...?

[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 26-03-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:51:
[...]

Indeed, soms in een vlaag van emotie, zou ik Stalker de Oblivion met guns durven noemen.....

soms dus :)
Ik ben het met je eens....(niet lachen)
Ik ben zelf een shooter fan(HL2 rox :P ), maar heb ook Oblivion gespeeld. Gafa spel, alleen de gevechten staan mij niet zo aan. Ik heb niets met zwaarden en pijl en boog. Maar de opzet(levende wereld, non-lineair vond ik erg leuk.

S.T.A.L.K.E.R is voor mij dus eigenlijk de perfecte combi. Jammer dat er hier en daar dingen zijn die beter hadden gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
Internaut, er is bij de barkeep een kist, daar dump ik zelf al mijn extra wapentuig in dat ik misschien nog wel kan gebruiken, of mijn medpacks. Heel handig hoef ik ze niet altijd te kopen of als ik er te weinig heb weet ik dat ik ze niet hoef te kopen omdat ik een extra stash ervan heb liggen :) :D tis ook goed voor ammo, weegt te veel en na een tijdje heb je zoveel van alle kogels dat je bij wijze van spreke een leger kan bewapenen.

En Ignatius, ben het met je eens, heb zelf Dungeon Siege 2 ed gespeeld en moest het ook niet altijd vinden in al die spreuken, pijlen en zwaarden, vind het een stuk makkelijker om gewoon een AK te pakken en schieten maar :D

[ Voor 20% gewijzigd door londonertje op 26-03-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

In de bar zit een stash, daar kun je uiteraard wat spullen in bewaren...

Londertje was me voor :D

Iemand vroeg hoe je langs die gasten van Duty komt BINNEN dat gedeelte van The Zone (waar de barkeep ook zit)?

Je komt daar langs door missies te doen bij de barkeep, je kan dan met die gast lullen (hij richt altijd zijn gun op je :)) en dan kan je zeggen dat je door de barkeep gestuurd bent, dan laat hij je er wel door.
Moet je dus wel eerst de goeie missie gedaan hebben :P.
Je kan dan ook voor Duty missies gaan doen, want als je verder loopt kom je binnen en daar is de Duty leider.

Die documenten (bij mij gaf de kaart > het pijltje > het niet goed aan :S) vind je door langs de Duty outpost te lopen (je bent dan weer in garbage, bij de outpost heb je Duty geholpen door een horde wild boards af te schieten), rechtdoor te gaan naar de volgende wereld.

Hier zie je een Duty gast die een Bandit op het laatste moment laat leven.
Je kan hem volgen en helpen, krijg je een mooie scope :D.
In het gedeelte waar je dan bent vind je ondergronds die documenten (en een poltergeist :P)

Als je naar het volgende stuk met gebouwen loopt vind je daar ergens ook een Elite ak met granaatwerper...
Deze kan je houden of inleveren bij die dronken gast in de bar > missie "find the weapon of the Dutyer"

[ Voor 3% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-03-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik die artefacts kan nemen op het garbage? (helemaal in de hoek)
Elke keer als ik ze probeer te nemen zuigt een soort wolk me op en ben ik dood :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:41:
weet iemand hoe ik die artefacts kan nemen op het garbage? (helemaal in de hoek)
Elke keer als ik ze probeer te nemen zuigt een soort wolk me op en ben ik dood :o
Volgens mij kan dat via de kant van de Agropron Facility...
Of je moet speciale artifacts hebben zodat je er tegen kan???
Ik weet welke plek je bedoeld maar ik heb zelf nog niet geprobeerd daar te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
internaut schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:13:
[...]
Ik lees hier dat het mogelijk is om een stash aan te leggen in de stad maar hoe doe je zoiets dan..bij de barkeeper misschien...?
Bij elke metalen "gereedschapskist" kun je een stash maken. Het beste is om het te doen op plekken waar niet teveel mensen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de game niet zo, zoals ik al zei een paar posts terug maar dat het niet linear is klopt en dat vond ik wel een groot plus punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal wel dom zijn, maar hoe ik kom die allereerste kerel voorbij.
Hij heeft iets over ruilen en ik maar 20 (euro??) en een rugzak.
Ik heb al van alles geprobeerd maar snap er geen biet van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
Okay heb een beetje rondgezocht op google en andere sites maar kan het niet vinden (kan aan mij liggen)

maar ik zoek een lijst met alle wapens die je kan krijgen in Stalker, dus pistolen, shotguns, assault guns etc.

Bedankt :)

ow en een korte en weet niet meer of iemand erom had gevraagt maar waar was die sniper rifle van de missie "Family Rifle" ben op de locatie waar hij zou liggen maar kan hem niet vinden daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Janssen schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:43:
[...]

Bij elke metalen "gereedschapskist" kun je een stash maken. Het beste is om het te doen op plekken waar niet teveel mensen komen.
Bedankt.
Kunnen ze je stash dan ook rippen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Londertje het is geen sniper rifle maar een sawn off... hij ligt in de wild territory bij de helikopter, je kan daar ergens naar onderen (pas op voor stroomschokken :P, je kan over de rommel lopen).
Hij ligt achteraan in zo'n metalen container, daar kan je van een kant inlopen.
Hij ligt dus wel op die lokatie alleen niet op "de begane grond" :D

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ darmspoeling@hotmail.com

[ Voor 13% gewijzigd door HugoBoss1985 op 26-03-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
internaut schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:09:
[...]

Bedankt.
Kunnen ze je stash dan ook rippen ?
Ja, dit is mij al 2x overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:28
HugoBoss1985 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:42:
Londertje het is geen sniper rifle maar een sawn off... hij ligt in de wild territory bij de helikopter, je kan daar ergens naar onderen (pas op voor stroomschokken :P, je kan over de rommel lopen).

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ ----
Zet je e-mail adres in een afbeelding of schrijf het zo: darmspoeling [at] hotmail [dot] com, anders krijg je dalijk allemaal spam van de spambots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
en nu quote jij hem waardoor die er nog een keer staat :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:02:
het zal wel dom zijn, maar hoe ik kom die allereerste kerel voorbij.
Hij heeft iets over ruilen en ik maar 20 (euro??) en een rugzak.
Ik heb al van alles geprobeerd maar snap er geen biet van... :)
Nog 'n x tegen 'm aanlullen, heb er ook 'n half uur over gedaan hahaha.. succes _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
HugoBoss1985 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:42:

Oh ja die lijst wil ik ook wel londertje, als je het weet mail me dan even @ darmspoeling "no spam"
Hey Bedankt :) en als ik de lijst tegenkom geef ik het wel hiero door :D makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Net begonnen met spelen. Eerste indruk is vrij positief. (behalve die lelijke belichting als dynamic lighting uit staat...). Ik speel het spel zonder crosshair en op veteran. Tot nu toe best lastig alleen zonder crosshair geeft wel een extra 'dimensie'. Nog meer mensen die zonder crosshair spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:32
Deruxian schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:11:
Net begonnen met spelen. Eerste indruk is vrij positief. (behalve die lelijke belichting als dynamic lighting uit staat...). Ik speel het spel zonder crosshair en op veteran. Tot nu toe best lastig alleen zonder crosshair geeft wel een extra 'dimensie'. Nog meer mensen die zonder crosshair spelen?
Ik schiet eigenlijk altijd gericht (ironsight) heeeel af en toe als er een enemy om de hoek staat pomp ik hem vol lood zonder te aimen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 12:46
Ik ben zelf heel erg geschrokken van de verschillen tussen XP en Vista, Vista geeft op lowest graphics echt schokkerige beelden, en bij XP professional krijg ik bij hoogste detail geen lagg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Is het normaal dat die professor Kruglov op je blijft schieten ?
Ik moet praten met die vent maar dat lukt niet. Alle mercs die hem aanvielen zijn dood..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stom vraagje misschien, maar ik heb net dus een geweer met scope gevonden, de scope losgehaald van dat geweer, en zal hem nu erg graag op een van mijn machine geweren zetten.
tot mij schok blijkt dat dus niet te lukken.
Ik heb van alles geprobeerd, rechtermuisklik op scope levert niets op, op machine gun ook niet, scope op de gun slepen in inventory en vice versa ook niets.

Weet iemand hoe ik deze scope op mijn gun krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Machinegun in je vakje slepen van actieve wapen en dan kan je je scope daar naartoe slepen.

Ik ben overigens met een review over STALKER bezig voor bouweenpc, wat zijn volgens jullie de drie grootste punten waar jullie je aan ergeren die in een review moeten worden besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
- de nogal hoge systeemeisen.
- de onhandige inventory.
- de timed missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 12-09 15:29
Mijn (kleine) ergernissen:

- spastische kaart. Weet niet wat het is, maar in- en uitzoomen is een ramp. Draai aan muiswiel -> zoom in -> draai verder (zelfde richting) -> zoom weer uit. Niet logisch, misschien hardware specifiek probleem (Logitech G5). Werkt iig niet lekker.

- quicksave en load werkt (nog) niet goed. Het is niet echt een probleem als je dat WEET en gewoon niet gebruikt, de normale save is snel genoeg.

- halve land doorsjokken om een reward te krijgen voor een missie. Soms erg irritant door de lange afstanden, tijdsdruk en respawnende vijanden.

Verder nog steeds een prachtspel. Dat laatste probleem zou wel in een review moeten, vind ik.

Een lijst van wapens is te vinden in het boekje van de collector's edition, compleet met plaatje en beschrijving >:) . Maar daar staan geloof ik niet de 'unique' wapens in. Ben wel benieuwd wat er nog meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
De nogal hoge systeemeisen en die stomme timed missie's heb ik net bij de review gepleurt. Over de bugs van STALKER ga ik het nog niet hebben want ik hoop dat die worden opgelost met een patch. Heb van sommige van die bugs ook last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:10
Cascade schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:28:
Mijn (kleine) ergernissen:

- spastische kaart. Weet niet wat het is, maar in- en uitzoomen is een ramp. Draai aan muiswiel -> zoom in -> draai verder (zelfde richting) -> zoom weer uit. Niet logisch, misschien hardware specifiek probleem (Logitech G5). Werkt iig niet lekker.

- quicksave en load werkt (nog) niet goed. Het is niet echt een probleem als je dat WEET en gewoon niet gebruikt, de normale save is snel genoeg.

- halve land doorsjokken om een reward te krijgen voor een missie. Soms erg irritant door de lange afstanden, tijdsdruk en respawnende vijanden.

Verder nog steeds een prachtspel. Dat laatste probleem zou wel in een review moeten, vind ik.

Een lijst van wapens is te vinden in het boekje van de collector's edition, compleet met plaatje en beschrijving >:) . Maar daar staan geloof ik niet de 'unique' wapens in. Ben wel benieuwd wat er nog meer is.
Die kaart werkt indd gewoon brak, ligt volgens mij niet aan je muis. De afhandeling van input (muis en toestenbord) is gewoon gaar als je met je pda bezig bent.

Je laatste punt van halve land doorsjokken voor de reward kan ik me wel in vinden dat het irritant is maar voor zover ik weet is dat alleen bij missies die niet van belang zijn. Oke, je loopt een paar duizend knaken mis maar wat doe je er mee? Ik heb nu 140.000 RU en ben ongeveer halverwege het spel. Ik doe geen zak met dat geld dus je kunt net zo goed niet terug sjokken voor de reward :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het echt een vet spel. Heb um nu 1 keer uit gespeeld. Einde viel idd een beetje tegen.
spoiler:
Ben je eindelijk bij de kerncentrale. Heb je geen eens tijd om ff rond te kijken vanwege al die klote snipers en choppers. Heb er voor gezorgd dat ik minder dan 50 KG bij me had en ben zo het hele level door gesprint tot de ingang van de centrale. Beetje jammer. Ik had bv. wel een grenade launcher en e rpg in een stash liggen, maar ja wordt niet echt lekker duidelijke gehint wanneer je die nou een snodig zou kunnen hebben...

Ben hem nu weer opnieuw aan het spelen, ben nu vriendjes met Freedom. Iedereen groen behalve sommige snipers.
spoiler:
Nog een vage bug. In het kamp van Freedom zit zo'n gast in een van die huisje naast dat kampvuur, Chef, de kok, met k o k. Moet je eens op z'n radio schieten, dan begint die sniper buiten in die toren te flippen :)

Ik zal ff lijstje bij houden met de bugs die ik allemaal tegen kom, kan die posten op het GSC forum, zodra die weer up is :X

Ter afsluiting nog een screenshot:

Duty free shopping :D

Afbeeldingslocatie: http://img460.imageshack.us/img460/3861/ssben032407212210l07millg7.th.jpg

Zal volgende keer trouwens ff screenshots met fraps maken die van stalker zelf zijn echt brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BFmango schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:33:
De nogal hoge systeemeisen en die stomme timed missie's heb ik net bij de review gepleurt. Over de bugs van STALKER ga ik het nog niet hebben want ik hoop dat die worden opgelost met een patch. Heb van sommige van die bugs ook last.
Bugs er wel in vermelden, maar er in zetten dat er waarschijnlijk wel een patch voor uitkomt. :)

* Exitium schreef jaren reviews voor een grote gamesite. :P

Grootste waar ik me aan erger is dat ik door NPC's uit m'n dekking gedrukt wordt om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

De bugs moet je er vooral in zetten, wil je een missie doen... dan kan dat niet terwijl hij nog wel actief is (offer your help to bes..) kom ik weer eens in garbage, staat er mission failed :S
En soms heb je ineens wel een mission compleet als een een savegame laad :S en dan kan je weer terug lopen.
Maarja er zijn al zoveel bugs genoegd.
Autosavegame laden werkt bij mij niet, hij laad dan mijn laatste savegame.
HDR + AA werkt niet volgens velen?
NPC's die voor je neus gespawned worden...
Je kan op sommige guns geen scopes of grenade launchers zetten, terwijl het volgens die accesoires wel kan. (ja mensen ik doe het op de goede manier, gun in primary slot en dan de accesoire slepen, dr gebeurd bij sommige guns gewoon niets.)

Oh ja wat vinden jullie er eigenlijk van dat je zoveel geld bij je kan hebben, maar dat het niet uitmaakt voor je gewicht? :)
Ik geloof dat onze stalker een creditcard of pinpas heeft want met zoveel geld rondlopen is echt niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Heb zojuist een AK74 gevonden met een hogere ROF (rate of fire) en hogere nauwkeurigheid. Hij ligt in de stash van Strelok in het 1e ondergrondse gedeelte. Je moet in een buis kruipen waar een laddertje in zit en daar vind je hem. Deze gun is echt veel beter dan de gewone AK74.

Ik heb ook al gelezen over een speciale MP5 die je kunt vinden, deze is gechambered voor de normale pistol ammo die je overal vindt. Deze heb ik echter nog niet.

Je herkent de speciale wapens aan het groene icoontje dat erbij staat in je inventory.

PS: weet iemand waar je een automatisch wapen met silencer kunt vinden? Of een losse silencer? Het pistool heb ik al....

[ Voor 13% gewijzigd door Janssen op 26-03-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Laatst online: 12-09 15:29
Hoeveel verschillende eindes zijn er nou en hoe bereik je ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

vosss schreef op maandag 26 maart 2007 @ 00:32:
[...]
Scheelt het trouwens veel in performance of je 1 of 2 gieg in je systeem hebt zitten?

Ik bedoel, tuurlijk, het zl best schelen, maar ook veel? :?

Zo nu en dan heb ik dat als ik mn pda of de map open dattie 3-5 seconden vasthangt voordat ie hem daadwerkelijk opent. Ook als ik een nieuw level binnen kom lopen hapert het beeld soms een paar keer een tel of 2 3.

Zou dit minder zijn met 1 gieg extra?

Ik heb nu een AMD Atlhon XP64 3200+ met 1x1GB kingston en een ATi X1900XT 512MB.
Ik heb hier helemaal geen last van. PDA/map openen direct zonder haperen. Ook na het inladen van de maps heb ik geen last van hickups. Tijdens een spel gebruikt windows wel ongeveer 1,3 GB! Dus ja het zal zeker helpen denk ik.

Overigens: ik heb dus totaal geen last van enig probleem met de quicksave/quickload. Het werkt eigenlijk vlekkeloos :)

[ Voor 76% gewijzigd door psy op 26-03-2007 23:37 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!