loewie-643- schreef op maandag 09 april 2007 @ 18:01:
ik kan alleen maar beamen dat het kut loop op vista. Ok ik heb wellicht geen originele versie, maar zodra ik helemaal terugloop naar het begin, waar mijn queste aanvangt om wat geld en goederen op te halen naar een voltooide missie. Loopt alles vast, als ik wil saven of loaden stopt ie er gewoon mee.Ik irriteer me er mateloos aan heb de hele middag zitten spelen, en nu deze zooi
Ik heb ivm geldgebrek ook nog geen orginele versie

, maar deze ga ik toch cker wel halen want in mijn ogen is `t een game van wereldklasse. Dit spel geeft me evenveel speelplezier als toendertijd bij Oblivion. Al is het genre dan wel iets anders zijn dat wel de games waar ik me mee kan vermaken.
Omdat oblivion (mijn eerste rpg) zo goed beviel en vrienden van me wow speelde ben ik dat ook maar gaan spelen. Ben echt blij dat ik van mijn broertje stalker kreeg en deze toch maar even ging proberen. Nu ik dan even van mij virtuele doelen, die ik had gesteld bij wow, ben afgeleid dringt `t tot me door dat dat spel geen inhoud heeft maar meer een pure verslaving is

. (al is het contact dat je hebt met andere spelers in je friendlist wel leuk. Mja k verkies dan toch rl vrienden)
Toen ik bij stalker de army warehouses binnenkwam kreeg ik ineens de mainstoryspirit en heb de game in sneltreinvaard uitgespeeld en voor de rest de sidequest overgeslagen. Ben nu een paar savegames teruggegaan en ga die sitequest in die gebieden nog eens goed onder de loep nemen. Duty en Freedom quests enzo.
Ik ben, zoals ik vorige post al iets liet doorschemeren, ook nog flink actief geweest (zoeken dan) op de verschillende modforums en dat belooft nog heel wat te worden

.
Dat inspireerde mij ook om weer eens te kijken wat er voor oblivion allemaal weer bijgekomen is en kan `t niet duidelijker weergeven als

. Dus ik denk dat ik na het voltooien van alle sidequests oblivion maar weer eens oppak en daarna weer een ga kijken wat stalker weer te bieden heeft.
De defloppers hebben namelijk alle projecten waar ze wel aan begonnen waren maar niet in de game hebben uitgebracht nl wel in de installer laten zitten. Zo zijn ze er in rusland al in geslaagd om het slapen ingame te krijgen (duitse versie ook al geloof ik) en zoals ik al eerder heb vermeld is het rijden in de auto`s ook al mogelijk. Dit is doordat alles in russisch geproggammeerd is een questie van tijd voordat we echt goedwerkende nieuw content in de game kunnen verwachten, maar ik ben er alwel van overtuigd dat deze game over enkele maanden het nogmaals spelen zeker waard is
Ennuh om nog f op me quote terug te komen

, heb je geen andere hdd waar je eventueel een instal xp op kan zetten om stalker daarop te draaien? Want, al is dat natuurlijk wel persoonlijk, het is deze game meer dan waard om met plezier gespeeld te worden