Het oranje suit dat je daar koopt...londonertje schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:29:
erm welk pak hebbie aan want dat lake yantar is aardig radioactief....
okay dat is goed tegen alle rotzooi behalve afgeschoten lood
dat is het nadeel bij dat pak ...
spoiler:
Op een gegeven moment moet je een onderzoeker redden van een groep terroristen, buiten het Duty gebied. Als je hem zou helpen zou je informatie krijgen. Nu ging hij toch dood (blijf dan ook zitten!!) maar had ik wel zn flashdrive. Deze heb ik aan de barkeep gegeven, maar heb geen beloning gehad. Is dat normaal?
-edit-
Laat maar, ik lees niet goed
Laat maar,
[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 30-03-2007 20:24 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Kan iemand mij vertellen waar ik die Doctor zijn hide-out kan vinden nadat ik met The Guide heb gesproken? Heb geen idee waar ik die verrekte Doctor kan vinden
BFmango schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:18:
Kan iemand mij vertellen waar ik die Doctor zijn hide-out kan vinden nadat ik met The Guide heb gesproken? Heb geen idee waar ik die verrekte Doctor kan vinden
spoiler:
Je moet buiten die fabriek lopen en dan in de 'put' gaan, die ene met die deksel waar je ook in was gegaan toen je een main quest deed in het begin van het spel..
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Ik heb vandaag ook STALKER geinstalleerd en ben direct begonnen! Ik zou dus ff gaan ownen op het moeilijkste niveau, echter wist ik niet hoe je moest healen of gebombadeert kan worden door straling
Daarna kon ik bepaalde missies echt niet meer halen dus ben ik overnieuw begonnen op het STALKER niveau.
Ik heb gister mijn upgrade binnen gekregen (c2d E6300, 2 GB 667mHz, Asus mobo, 7600GT) en hiermee draai ik op maximum vloeient waar ik best wel trots op ben
.
Maar hoe kan je ongeveer vergelijken hoe ver je bent?
En ik heb net een Stalker Suit gekregen, kan ik ergens ook betere halen?
En kan ik ook iets aan die radio activiteit doen als ik boven op een berg sta zonder me vol te zuipen en spuiten?
Kan ik ergens ook een beter wapen krijgen als die 2e AK? (Krijg je 2000 geld dingen voor ;p)
Gelukkig heb ik wel genoeg ammo :p!
Ik heb gister mijn upgrade binnen gekregen (c2d E6300, 2 GB 667mHz, Asus mobo, 7600GT) en hiermee draai ik op maximum vloeient waar ik best wel trots op ben
Maar hoe kan je ongeveer vergelijken hoe ver je bent?
En ik heb net een Stalker Suit gekregen, kan ik ergens ook betere halen?
En kan ik ook iets aan die radio activiteit doen als ik boven op een berg sta zonder me vol te zuipen en spuiten?
Kan ik ergens ook een beter wapen krijgen als die 2e AK? (Krijg je 2000 geld dingen voor ;p)
Gelukkig heb ik wel genoeg ammo :p!
Vind ik knap met een 7600GT ... naja wat voor de een vloeiend draait ziet de ander als ruk maar dat even terzijdeVerwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:46:
Ik heb gister mijn upgrade binnen gekregen (c2d E6300, 2 GB 667mHz, Asus mobo, 7600GT) en hiermee draai ik op maximum vloeient waar ik best wel trots op ben.
--------------------
Het is jammer dat alles met horten en stoten gaat in de MP ... aimen op bewegende enemies is erg lastig
Hoop dat ze hier nog een beetje mee aan de gang gaan om deze problemen te verhelpen. MP is zeker vermakelijk en goed uitgewerkt, alleen de netwerkcode zal nog wat verbeterd moeten worden.
Wat zijn de ervaringen hier ?
[ Voor 71% gewijzigd door Dhrax op 30-03-2007 21:50 ]
Jongens, ik heb stalker geinstalleerd en heb hem bij men vriend zelf al eens gespeeld. Nu komt er bij mij geen intro filmpke met die pickup wagen. Ik had meteen gepatched en daarna pas geinstalleerd. Kan het daar aan liggen?
Oeps, wist niet dat dat pas was als je een nieuw level opent.
Oeps, wist niet dat dat pas was als je een nieuw level opent.
[ Voor 12% gewijzigd door blubbers op 30-03-2007 23:05 ]
Geen last van gehad hierblubbers schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:55:
Jongens, ik heb stalker geinstalleerd en heb hem bij men vriend zelf al eens gespeeld. Nu komt er bij mij geen intro filmpke met die pickup wagen. Ik had meteen gepatched en daarna pas geinstalleerd. Kan het daar aan liggen?
Eindelijk eens wat suits gevonden.
Een merc suit in dark valley bij de basis van Borov en een monolith suit in X18.
Een merc suit in dark valley bij de basis van Borov en een monolith suit in X18.
ook nog niet binnen en ik had het kunnen weten , mijn pre-order SE van WOW:BC had ik ook pas 2.5 weken na de release (dat pakje kwam dus uit singapore)belfrink schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:24:
[...]
Same here ... vorige week besteld en nog niks gehoord
Eerste en laatste keer daar ... goedkoop is ook niet alles.
Goedkoop maar service valt wel tegen, pre-orders zal ik daar nooit meer doen ieg ...
.Quod me nutrit me destruit.
Ik heb em gisteren geannuleerd en krijg gewoon volgende week m`n geld terug. Ik heb veel dingen online besteld maar cdwow.nl spant de kroon wat betreft slechte service en informatie. Op 20-03 besteld en gisteren (29-03) nog helemaal niks gehoord, geen mail nada. Het mag dan nog zo goedkoop zijn maar dit is echt gewoon drama.dontcare schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:17:
[...]
ook nog niet binnen en ik had het kunnen weten , mijn pre-order SE van WOW:BC had ik ook pas 2.5 weken na de release (dat pakje kwam dus uit singapore)
Goedkoop maar service valt wel tegen, pre-orders zal ik daar nooit meer doen ieg ...
Gisteravond naar de FRS gereden en de limited editie aangeschaft voor 50 euro ... dan maar 20 euro meer maar ik kan wel spelen nu
Verwijderd
Heb nog geen MP gespeeld, maarjah, de 7600GT doet zijn bestbelfrink schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:47:
[...]
Vind ik knap met een 7600GT ... naja wat voor de een vloeiend draait ziet de ander als ruk maar dat even terzijde
--------------------
Het is jammer dat alles met horten en stoten gaat in de MP ... aimen op bewegende enemies is erg lastig
Hoop dat ze hier nog een beetje mee aan de gang gaan om deze problemen te verhelpen. MP is zeker vermakelijk en goed uitgewerkt, alleen de netwerkcode zal nog wat verbeterd moeten worden.
Wat zijn de ervaringen hier ?
Ik probeer het alleen nog steeds op het moeilijkste niveau af en toe, maar dat valt gewoon niet te doen!
Hoe kan je het spel trouwens uitspelen terwijl je soms zelfs missions failt?
ik kan niet met die kerel van lake yantar praten
kom ik zo verder???
kom ik zo verder???
Verwijderd
Ergens anders in het topic staat een mooie review / techreview over de invloed van AA / HDR incl. screenshots. Daar zul je ook zien dat AA niet de invloedh eeft die je verwacht.blubbers schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 23:16:
Ok, ik heb net effe gespeeld met alles op het hoogste geschoven. Ik heb een 3700+ op 2.8ghz en een 7800gtx 256. Ik zie nog steeds overal beetje afwijking van het AA. Klopt dit?
[afbeelding]
Bij verreweg de meeste spellen erger ik me eraan als ik AA op een of andere manier niet aangezet krijg, maar ik moet eerlijk bekennen dat het me bij S.T.A.L.K.E.R. eik geen fuck kan schelen!
Dit spel is zo gaaf dat ik het niet eens meer zie
Dit spel is zo gaaf dat ik het niet eens meer zie
Heeft iemand al een manier gevonden om die vette gun te kopen bij trader in het begin van het spel?
Battle.net Spud#2543
Ik vind het echt lelijk zo zonder AA.
Verwijderd
Kan je enkel naar Dark Valley via Cordon? (zie mapje)
Het zal ws al opgemerkt zijn, maar Pripyat ligt in werkelijkheid ten noordwesten van Chernobyl.
Het zal ws al opgemerkt zijn, maar Pripyat ligt in werkelijkheid ten noordwesten van Chernobyl.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 12:48 ]
Je kan ook via The Garbage.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:47:
Kan je enkel naar Dark Valley via Cordon? (zie mapje)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Tja, om daar oostwaarts te gaan is het me te radio-actief en ik heb geen suit.
Edit: Via Cordon gaat evenmin, zowel via de spoorlijn als via de weg ten zuiden ervan gaat het niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 14:34 ]
Zou dit spel werken met onderstaande configuratie?
PS: Voor de kooplustigen onder ons, de gewone versie kan je kopen bij Makro voor 34,90€, mits je de kortingbon gebruikt van 10€ die je krijgt als je inschrijft op de site. DIT IS GEEN RECLAME, dit is enkel wat vriendelijke hulpIBM Z61m (notebook)
Processor:
# Intel® CoreTM Duo Processor T2500 - 2.0 GHz
# Front Side Bus: 677MHz
# 2nd level cache : 2MB
Geheugen
# 1 GB DDR-RAM (1 x 1GB) (nog 1 slot vrij)
# Maximum: 4GB DDR RAM
# technologie : DDR2 RAM (677 MHz)
Opslag
# 100 GB harde schijf (5400 RPM)
# DVD Super Multi drive (Double Layer)
Beeldscherm
# 15,4" WSXGA+ TFT Display
# Grafische controller: ATI MOBILITY RADEON X1400 M54 / PCI Express x16 / 128MB GDDR1
# Maximum interne resolutie: 1680x1050
Verwijderd
Hij zal waarschijnlijk wel werken maar verwacht niet dat je de instellinen veel hoger dan low kunt zetten. ik haal op sommige stukken zelfs minder dan 20 fps met alles voluit, en ik heb nou niet bepaald een trage computer.KS1987 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 18:11:
Zou dit spel werken met onderstaande configuratie?
[...]
PS: Voor de kooplustigen onder ons, de gewone versie kan je kopen bij Makro voor 34,90€, mits je de kortingbon gebruikt van 10€ die je krijgt als je inschrijft op de site. DIT IS GEEN RECLAME, dit is enkel wat vriendelijke hulp
Verwijderd
Iemand een idee hoe ik in Dark Valley geraak? Ik ben nu in Garbage maar oostwaarts is de straling te intens...
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:16:
Iemand een idee hoe ik in Dark Valley geraak? Ik ben nu in Garbage maar oostwaarts is de straling te intens...
spoiler:
Heb je al anti-rad artifacts en het stalker pak? Dan hoort het wel te lukken. Met bescherming krijg je nog wel last van straling, maar je kan dat stuk in The Garbage gewoon doorrennen tot de map change, daarna is er geen straling meer. Anders gewoon het verhaal volgen tot je Dark Valley missies krijgt.
Of loop fff naar lake yantar waar je het oranje suit koopt.
Met dat pak loop je overal doorheen, behalve kogels dan.
Ik heb sinds kort een klein probleempje met de game. Als ik de introductie filmpjes weg 'esc-ape' hoor je daarna het introductiemenu te krijgen (Deed hij eerst ook). Maar nu knalt hij terug naar
windows.
//edit: laat maar probleem al opgelost. Settings file was blijkbaar corrupt geraakt
, verwijderd en hij werkte weer.
windows.
//edit: laat maar probleem al opgelost. Settings file was blijkbaar corrupt geraakt
[ Voor 45% gewijzigd door blmp op 01-04-2007 00:57 ]
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Iedereen zegt toch dat die SEVA suit het beste is? 
Ik vond een ander pak dat op alle punten gelijk was maar meer Bulletproof Cap en Explosion bescherming heeft
Ik vond een ander pak dat op alle punten gelijk was maar meer Bulletproof Cap en Explosion bescherming heeft
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
ik had ergens Artefact vandaan getoverd die -20 radiation doet (en wat endurance minder, maar dat boeide niets met de +130 endurance arty die ik heb (moon light ofzo?)Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 23:16:
Ben nu in lab X18, fucking weirde shit allemaal, ben me echt paar keer helemaal de ziekte geschrokken
heb nu wel al setje erg leuke wapens, vooral die snelvurende AK is ERG fijn. Heb er scope op gezet, en Nade launcher (weet nog niet hoe ik daar een nade mee afvuur trouwens, iemand? ^^ ) lekker mee snipen en ding is redelijk precies op lange afstanden.
ik wacht nog op beter wapen, maar nog niets tegengekomen.
Kreeg wel 2 missies om 2 stalkers te slopen, gooide nade naar ze, nu zijn hun (rare) guns behoorlijk aan snot. Tipje dus voor iedereen, ga niet met Nades gooien als je hun wapens wil
Ik wacht nog op de Dragonov...
Ohja, voor de gene die net als ik SCHIJTziek worden van armors die sneller stuk gaan dan de vijanden, hier een mod die zorgt dat ze niet meer stuk gaan --> http://stalker.filefront.com/file/Armor_Decay_Mod_v01;77357
[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-04-2007 01:10 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Aan die helicopter aan het meertje ligt een ecologist met een oranje suit, maar ik kan die niet nemen...internaut schreef op zondag 01 april 2007 @ 00:24:
Of loop fff naar lake yantar waar je het oranje suit koopt.
Hoe ziet een anti-rad artifact er trouwens uit? Hier staat het niet bij.
Edit: Ik ben er zonder bescherming doorgelopen, blijkbaar is de straling niet overal even sterk.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 02:29 ]
Doe je met V (. Klapt ie het vizier omhoog en knallen maar. Staat dacht ik ook in de instellingen.en in de handleiding.TepelStreeltje schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:09:
[...]
heb nu wel al setje erg leuke wapens, vooral die snelvurende AK is ERG fijn. Heb er scope op gezet, en Nade launcher (weet nog niet hoe ik daar een nade mee afvuur trouwens, iemand? ^^ ) lekker mee snipen en ding is redelijk precies op lange afstanden.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Je kan ook niet zomaar een lijk strippen van zijn pak, het zou alleen maar kunnen als het pak bij zijn inventory zou staan.
Mensen die klagen "ik kan niet met de scientist praten": weten jullie wel dat het even kan duren voordat hij naar je toe komt lopen?
Mensen die klagen "ik kan niet met de scientist praten": weten jullie wel dat het even kan duren voordat hij naar je toe komt lopen?
Je word ook niet verondersteld dat pak te nemen van die kerel die daar ligt.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:20:
[...]
Aan die helicopter aan het meertje ligt een ecologist met een oranje suit, maar ik kan die niet nemen...
Edit: Ik ben er zonder bescherming doorgelopen, blijkbaar is de straling niet overal even sterk.
Als je aan X16 begint kan je ook in de stad het gratis oranje suit nemen bij het kruis aan de checkpoint.
Tepelstreeltje, wacht maar tot dat je de G37 krijgt (HK G36) dat is pas lekker schieten
zit zelf een beetje vast in de Army Warehouses, moet namelijk die bulldog vinden maar aangezien ik zelf niet Lakzor (of hoe die ook heet) heb neergeknalt kan ik dat wapen dus nergens vinden, iemand een ideetje??
Angeloonie welk pak heb jij dan, vind zelf de Seva perfect
zit zelf een beetje vast in de Army Warehouses, moet namelijk die bulldog vinden maar aangezien ik zelf niet Lakzor (of hoe die ook heet) heb neergeknalt kan ik dat wapen dus nergens vinden, iemand een ideetje??
Angeloonie welk pak heb jij dan, vind zelf de Seva perfect
spoiler:
wat ik lekker aan de seva vind is de nightvision erop heb wel ghost' pak gehad maar vond het niets
Hij heeft waarschijnlijk de suit die je krijgt als je speciale quests voor DUTY doet, volgens mij zelfde specslondonertje schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:30:
Tepelstreeltje, wacht maar tot dat je de G37 krijgt (HK G36) dat is pas lekker schieten![]()
Angeloonie welk pak heb jij dan, vind zelf de Seva perfectspoiler:wat ik lekker aan de seva vind is de nightvision eropheb wel ghost' pak gehad maar vond het niets
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of het monolith suit dat je vind in X18 wat ook geen slechte keuze is.
Wow, dat is wel een heel summier lijstje..Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 01:20:
[...]
Overigens zijn de anti-rad artifacts die ik gebruik (-20 rad en -18 endurance) rode bollen. Niet de meest geweldige omschrijving, maar meer valt er niet van te maken. Gevonden bij dr Kruglov (4)
Flickr PSN ID= cheironnl
Fire Ball is het, minder rad, minder endurance. fijn ding! Volgens mij zelfs in streloks' stash (links tussen de dozen als je binnen komt)
zie ook anders http://www.gamefaqs.com/c...win/file/540331/47577voor een lijst met alle (?) wapens/artefacts/baddies/factions/etc/etc (wel spoilers natuurlijk! dus nie lezen als je het niet wil weten waar je de suits kan vinden bijv)
zie ook anders http://www.gamefaqs.com/c...win/file/540331/47577voor een lijst met alle (?) wapens/artefacts/baddies/factions/etc/etc (wel spoilers natuurlijk! dus nie lezen als je het niet wil weten waar je de suits kan vinden bijv)
[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 01-04-2007 12:08 ]
Battle.net Spud#2543
fireball. je vind er hopen in de dark valley en X18.cheiron schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:47:
[...]
Wow, dat is wel een heel summier lijstje..
Overigens zijn de anti-rad artifacts die ik gebruik (-20 rad en -18 endurance) rode bollen. Niet de meest geweldige omschrijving, maar meer valt er niet van te maken. Gevonden bij dr Kruglov (4)
"jammer" dat ze de 'thorn' reeks hebben gefixed. in versie 1.00000 is het bleed effect omgekeerd. daardoor geven ze -30 rad EN maken ze je immune voor bleed effects (ipv harder bloeden).
met de 'moon light' (+endurance -lightning) en lagere versies kun je onbeperkt rennen als je onder de 50.0 kg blijft.
...Als het maar werkt
Verwijderd
Hoe raak ik voorbij de brandende deur in X18 nadat ik de documenten heb?
spoiler:
Ok, ik heb het gevonden, ik vraag me af waarom er 'someone' is holding the door staat, het is 'something'
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 13:36 ]
Verwijderd
Ik heb ook die moonlight artifact en nog een paar, ook de soul artifact. Die geeft +600% healt (Ik heb er zelfs 3 maar gebruik er 1)
Hoe lang blijf je trouwens "Marked One, Rookie"?
Edit: Waar kan ik een goede suit vinden? ;p?
Edit: Waar kan ik een goede suit vinden? ;p?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 13:50 ]
Come back for the reward, en dat ligt in dit huis alleen weet ik niet hoe erin te komen?

(klik)

(klik)
[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 01-04-2007 13:52 ]
Hoe moet je aan dit spel beginnen? Ik zit nu in het begin van dit spel in een kamertje met "loket" waar een man achter zit. Mss lullige vraag van me
ja deed ik al. En dan kan je spullen kopen maar meer kan niet hoor
Of wel?
Verwijderd
Vraag dan om een missie, neem die missie en ga dan weg, je moet dan ook de deur openen met "F" en volg dan het pijltje op je map =')
The Marked One blijf je altijd. Rookie gaat omhoog als je missies doet, kijk ook eens in de ranglijst op je PDA...Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:27:
lol. Als je op F drukt zie je een scherm met 'jouw' tekstgedeelte en 'zijn' tekstgedeelte. Als jij met je muis over jouw tekst heen gaat, licht het op. Dat betekent dat je daarop kan drukken. Als ik me het goed herinner kan je ook kiezen "Treat me like a rookie" óf "Give me a mission".. op 'give me a mission drukken' dus
Eerste keer dat je een spel speelt waar je moet praten met anderen?
Ros op 'F' om met die trader te praten, je gespreksopties staan midden-onder, vlak boven de 'trade' knop.
Verwijderd
Hebben meerdere het probleem van vastlopers tijdens de autosave? elke keer als dat disketteding in beeld komt rechtsonder hangt me bak en is een harde reset de enig optie.... niet bepaald lekker speelbaar zo.
Het vreemde is nog dat ie dat in het begin niet deed, sindskort ineens begon dat geouwehoer. Ik kan niet achterhalen wat ik nou veranderd heb en dit probleem veroorzaakt.
Is er een optie om die autosave uit te zetten?
dit is met de patch geinstalleerd.
Is er een optie om die autosave uit te zetten?
dit is met de patch geinstalleerd.
Verwijderd
Ik vind het trouwens raar dat ze na de patch nog steeds door muren kunnen schieten, of hun ledematen of geweer komt door de muur. Dat zie je bij meerdere games, het lijkt me toch niet zo moeilijk om zoiets te voorkomen?
schijnbaar wel hejaVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:12:
Ik vind het trouwens raar dat ze na de patch nog steeds door muren kunnen schieten, of hun ledematen of geweer komt door de muur. Dat zie je bij meerdere games, het lijkt me toch niet zo moeilijk om zoiets te voorkomen?

Balen... Bedankt voor de info!Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:00:
Hij zal waarschijnlijk wel werken maar verwacht niet dat je de instellinen veel hoger dan low kunt zetten. ik haal op sommige stukken zelfs minder dan 20 fps met alles voluit, en ik heb nou niet bepaald een trage computer.
Nu in ik het lab zit voor de x16 documenten, na het uitschakelen van 4 hendels moet ik er levend uit zien te komen.
Nu ben ik echter binnengekomen met de trap, en niet met de lift (die dus nog boven is)
weet niet hoe ik er nu uit moet komen? moet een geheime gang zijn die ik dus niet kan vinden
+ als ik buiten ben, is het snachts te licht naar mijn id.
speel op full dynamic lightning en is prima te doen. maar las dat het echt pikdonker moet zijn, bij mij is het meer lichtgeel
Nu ben ik echter binnengekomen met de trap, en niet met de lift (die dus nog boven is)
weet niet hoe ik er nu uit moet komen? moet een geheime gang zijn die ik dus niet kan vinden
speel op full dynamic lightning en is prima te doen. maar las dat het echt pikdonker moet zijn, bij mij is het meer lichtgeel
[ Voor 23% gewijzigd door Tommzz op 01-04-2007 15:29 ]
Ik vind het maar een kutspel hoor Geef mij maar half life 2
Mja, denk dat het juist wel erg moeilijk is, dat 'collision detection'. Stel je voor dat je een stel (bv) blokken om je 3D model bouwt. Die blokken gebruik je om botsingen te berekenen met de 3D wereld en alles daar in (andere modellen, kogels). Aan de ene kant moet dit zo weinig mogelijk rekenkracht kosten -> zo min mogelijk blokken, of zelfs maar 1 blok. Als dat blok groot genoeg is, kan je altijd uit de buurt van een muur/deur etc blijven, maar dan kun je ook bijvoorbeeld geen 2 mannetjes dicht naast elkaar laten lopen. Aan de andere kant wil je een behoorlijk aantal blokken voor dingen als location damage (headshot!) en een betere interactie met de wereld. Dit blijkt iedere keer weer behoorlijk moeilijk te zijn voor de ontwikkelaars.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:12:
Het is wel jammer dat het zo opvalt in STALKER. Hadden ze inderdaad wel iets beter mogen doen.
Kogels hebben trouwens penetratie in STALKER, dus kijk niet raar op als je achter een zwakkere (houten) muur gewoon geraakt wordt...
Tommzz schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:29:
Nu in ik het lab zit voor de x16 documenten, na het uitschakelen van 4 hendels moet ik er levend uit zien te komen.
spoiler:
Luik of gat in de grond bij zo'n mind controller mutant, dacht ik. Je hoeft niet helemaal terug te sjokken naar de lift, er is een andere route beschikbaar vanaf de 4e (bovenste) schakelaar. Die gaat via het riool naar buiten. Dat rioolstuk was best pittig, vond ik.
Staat je monitor wel goed ingesteld? En gebruik je geen gamma correctie? Ik heb wel eens stukken gehad waar ik niks zag (totdat ik de licht/night vision knop ontdekte
[ Voor 10% gewijzigd door Cascade op 01-04-2007 15:42 ]
LOL, jij hebt het ook niet lang uitgehouden hey...kokorico schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:30:

Zelf heb ik hem nog niet maar ik hou wel van deze genres. Als jij er niet van houdt is dat geen probleem maar veel anderen die er ook niet veel mee hebben vinden het schitterend
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
dit probleem heb ik dus ook, alleen zie ik helemaal geen verschil tussen nacht en overdag. als ik brightness en gamma omlaag gooi word 's nachts wel donker, maar overdag niet meer helemaal licht en de menu's zijn dan erg donker.+ als ik buiten ben, is het snachts te licht naar mijn id.
Zelf heb ik niet het idee dat het aan die instellingen ligt omdat het bij anderen wel gewoon donker word op de standaard instellingen. iemand nog een idee?
Verwijderd
Ze kunnen het toch zo programmeren dat een model niet dichter dan een halve meter bij een muur mag komen of zo? Dan kan het nog wat ronddraaien zonder dat een ledemaat of geweer de muur raakt. Het is trouwens ook vervelend dat de barkeeper en de info-guy steeds hetzelfde zeggen. Ik zou ze gewoon per bezoek éénmaal hetzelfde laten zeggen. Maar het is sowieso een prachtig spel, vooral qua sfeer en graphics.Cascade schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:35:
Mja, denk dat het juist wel erg moeilijk is, dat 'collision detection'. Stel je voor dat je een stel (bv) blokken om je 3D model bouwt. Die blokken gebruik je om botsingen te berekenen met de 3D wereld en alles daar in (andere modellen, kogels). Aan de ene kant moet dit zo weinig mogelijk rekenkracht kosten -> zo min mogelijk blokken, of zelfs maar 1 blok. Als dat blok groot genoeg is, kan je altijd uit de buurt van een muur/deur etc blijven, maar dan kun je ook bijvoorbeeld geen 2 mannetjes dicht naast elkaar laten lopen. Aan de andere kant wil je een behoorlijk aantal blokken voor dingen als location damage (headshot!) en een betere interactie met de wereld. Dit blijkt iedere keer weer behoorlijk moeilijk te zijn voor de ontwikkelaars.
Het is wel jammer dat het zo opvalt in STALKER. Hadden ze inderdaad wel iets beter mogen doen.
Kogels hebben trouwens penetratie in STALKER, dus kijk niet raar op als je achter een zwakkere (houten) muur gewoon geraakt wordt...
Dat is normaal, dag is donkerder en nacht is klaarder dan normaal, overdag is het om de sfeer somber te houden en 's nachts om practische redenen (niet overal tegenaan lopen en zoVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:59:
dit probleem heb ik dus ook, alleen zie ik helemaal geen verschil tussen nacht en overdag. als ik brightness en gamma omlaag gooi word 's nachts wel donker, maar overdag niet meer helemaal licht en de menu's zijn dan erg donker.
Zelf heb ik niet het idee dat het aan die instellingen ligt omdat het bij anderen wel gewoon donker word op de standaard instellingen. iemand nog een idee?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 16:04 ]
Cascade schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:39:
[...]
spoiler:Luik of gat in de grond bij zo'n mind controller mutant, dacht ik. Je hoeft niet helemaal terug te sjokken naar de lift, er is een andere route beschikbaar vanaf de 4e (bovenste) schakelaar. Die gaat via het riool naar buiten. Dat rioolstuk was best pittig, vond ik.
spoiler:
k ben nu weer boven bij die schakelaars, maar vanaf boven kom ik bij zon raar wezen die wat bij zich eeft wat ik dan meeneem en verder zie ik geen riool oid dat naar buiten leidt. toevallig een screen oid?
U vraagt, wij draaien. Had gelukkig nog een savegame.Tommzz schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:28:
[...]
spoiler:k ben nu weer boven bij die schakelaars, maar vanaf boven kom ik bij zon raar wezen die wat bij zich eeft wat ik dan meeneem en verder zie ik geen riool oid dat naar buiten leidt. toevallig een screen oid?
spoiler:
Dit is de 4e schakelaar.

Op hetzelfde platform is er nog een andere doorgang.

Daar vind je aan het eind van de gangen deze deur.

Achter de deur een langgerekte kamer met aan het einde de mind controller en het lijk van Ghost (vergeet zijn suit niet!).

Rechts aan het einde, achter het gaas een gat in de grond. Daar moet je door. Zorg voor genoeg ammo...

Dit is de 4e schakelaar.

Op hetzelfde platform is er nog een andere doorgang.

Daar vind je aan het eind van de gangen deze deur.

Achter de deur een langgerekte kamer met aan het einde de mind controller en het lijk van Ghost (vergeet zijn suit niet!).

Rechts aan het einde, achter het gaas een gat in de grond. Daar moet je door. Zorg voor genoeg ammo...
Maar dit is allemaal dichtbij en rechtoe-rechtaan, waarschijnlijk heb je het nu wel gevonden.
Ja, heb ze maar expres klein en klikbaar gemaakt.
Heb nu al rank veteran.
Nog meer missies doen en het wordt expert veronderstel ik.
Nog meer missies doen en het wordt expert veronderstel ik.
OK, ik ga steeds weer dood door dat radioactief spul denk ik, hoe los ik dit op?
Niet door radioactief spul lopen ...blubbers schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:55:
OK, ik ga steeds weer dood door dat radioactief spul denk ik, hoe los ik dit op?

Of een suit aanschaffen waarmee je dat wel kan.
Je koopt of vindt een fatsoenlijk suit of je zuipt veel vodka.
Die ant radiation pillen helpen ook.
Die ant radiation pillen helpen ook.
Горілка!blubbers schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:55:

Nee, is al eerder gezegd: vind een beter pak en gebruik de anti-rad artifacts. Als het dan nog niet lukt kan je proberen erdoor te gaan met veel anti-rad spuiten, vodka of die gele med-packs. Lukt het dan nog niet, dan KAN het niet en heb je daar (nog) niets te zoeken.
Ik heb al een suit aan en als ik die uit doe helpt het niet, vodka drinken helpt een minuut ofzo.
spuiten net hetzelfde.
Heb je niet toevallig teveel artifacts in gebruik die ook straling geven? Welke heb je in gebruik? En zit daar een anti-rad artifact tussen, bijvoorbeeld de Urchin met -30 straling?
Kijk eens naar je suit parameters in je inventory. Bij radiation staat daar je bescherming. Hoe hoog is die? Minimaal +50% is goed.
En hoe zit het met je geigerteller? Klikt die de hele tijd of hoor je niets? (Oftewel: komt het door de omgeving of door je eigen artifacts?). En hoe staat je stralingsmeter erbij?
Kijk eens naar je suit parameters in je inventory. Bij radiation staat daar je bescherming. Hoe hoog is die? Minimaal +50% is goed.
En hoe zit het met je geigerteller? Klikt die de hele tijd of hoor je niets? (Oftewel: komt het door de omgeving of door je eigen artifacts?). En hoe staat je stralingsmeter erbij?

[ Voor 13% gewijzigd door Cascade op 01-04-2007 18:34 ]
Omgeving zal het niet zijn, ik sta op een dak. 
Zal straks eens kijken voor men radiation
Laat maar, was terug de save game begonne en ben al paar levels verder nu.
Damn die sfeer is eng. Men kaken zijn nu helemaal gloeiend.
Zal straks eens kijken voor men radiation
Laat maar, was terug de save game begonne en ben al paar levels verder nu.
Damn die sfeer is eng. Men kaken zijn nu helemaal gloeiend.
[ Voor 44% gewijzigd door blubbers op 01-04-2007 19:50 ]
Verwijderd
Ik heb het spel nu effe zitten spelen, moet wel zeggen dat het me een beetje tegenvalt. Vooral hoe de mannetjes reageren als je op ze schiet. Moest iemand 3x op het hoofd schieten en je hoorde een oeh en aah en na het derde schot viel die nogal statisch op de grond. Had toch wel meer verwacht qua realisme en physics... maarja zal misschien wat langer moeten spelen om me door het spel te laten inpakken.
Net X16 afgewerkt.
Eindelijk een degelijk suit.
Nu nog ff de brain scorcher uitzetten en ik kan naar het noorden.
Eindelijk een degelijk suit.
Nu nog ff de brain scorcher uitzetten en ik kan naar het noorden.
Totnutoe (ben nog bij de Duty in de 100 Rad bar) was het redelijk normaal. 2 keer een wat gek beest gezien. Maar nu loop ik naar een of ander lake huppeldepup toe en
Freaky shit, ik denk ik maar weer missies aan de andere kant ga doen
spoiler:
daar lopen allemaal zombiestalkers + gemuteerde duty die over de grond rennen op handen en voeten
Freaky shit, ik denk ik maar weer missies aan de andere kant ga doen
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Hoeveel punten hebben jullie nou eigenlijk? Ik zit zelf op 755, terwijl ik nog nooit een veel beter suit gezien heb of uber wapens heb beet gehad
Hoe zit het met de multiplayer, bij mij geeft ie een error bij het connecten van de main server ofzo?
Ow ik ben in het weekend niet hier op GoT te vinden dus vandaar dat ik elke maandag ff inkom door alle posts te lezen
Hier het resultaat van een nieuwe week in April !!
Psst: Het zonnetje schijnt!!
Gewoon alle missies en submissies gedaan in Cordon voor Wolf en "Fat Tubby" opeens hak genoeg geld waardoor ik hem kon kopen

Met een beetje logica (en een beetje intilligentie
) zou je best ver moeten komen in dit spel 
Dus ze kunnen niet eindig blokken plaatsen om het spel te verbeteren qua interacties met objecten etc etc
Het moet natuurlijk ook wel speelbaar blijven. Dus ligt de keuze aan de ontwikkelaars om te bepalen waar ze uiteindelijk de meeste energie in willen stoppen. Voor zon 90% van de games staat er een deadline vast die men moet halen. Mede hierdoor worden dan zulke wat kleinere dingen (details) achterwege gelaten aangezien het geleel in principe goed/redelijk werkt. Voor de gamefabrikanten die alles (geld, deadline etc) zelf in handen hebben zullen die vaker en eerder wat kleinere schoonheidsfoutjes weg kunnen werken. Spellen als UT2k4 van EPIC (en de opvolger UT3 en Gears of War) en spellen van Valve als HL2 etc. Dat zijn dan spellen die pas uikomen zodra ze ook echt af zijn. Ik men kent de bekende delays nog wel van HL2 toen en nu van UT3 etc
Al deze delays moet je maar zien als positief want dat houd in dat het spel alleen maar beter wordt.
Nu terug naar STALKER, hier geld enigzins ook dat men telang over de tijd heen zaten en gewoon het spel zsm moeten afleveren. Zodra het af was op de markt gooien en de overige dingen worden dan wel dmv patches verholpen zoals we het nu kunnen zien. Kijk ze kunnen ook wel nog langer wachten maar dan zou het spel over een half jaar in vergelijking met andere spellen die dan uitkomen (dx10) gewoon zwaar uit de boot vallen. Ik zeg dat ze er goed aan hebben gedaan om het eerder te doen en probs op te lossen dmv patches
. Snap niet dat je dan kan zeggen dat dit hoort 
Ik vraag me wel af hoe dit zou kunnen. Wat zijn de specs van deze personen (en dan voornamelijk de videokaart + driver??) Wellicht dat we daar een conclusie uit kunnen trekken oid
Psst: Het zonnetje schijnt!!
Uhm jah als je die gun bedoeld (Viper ofzo die 4000 koste) dan is het mij wel gelukt.TepelStreeltje schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:26:
Heeft iemand al een manier gevonden om die vette gun te kopen bij trader in het begin van het spel?
Gewoon alle missies en submissies gedaan in Cordon voor Wolf en "Fat Tubby" opeens hak genoeg geld waardoor ik hem kon kopen
Aan je eerdere berichten te lezen van hoe kom ik verder heo moet ik een deur openen en hoe moet ik praten, lijkt het erop dat je vrij weinig (RPG) spellen hebt gespeeldkokorico schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:30:
Met een beetje logica (en een beetje intilligentie
En hoe meer blokken en hoe meer berekeningen hoe zwaarder het spelCascade schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:35:
[...]
Mja, denk dat het juist wel erg moeilijk is, dat 'collision detection'. Stel je voor dat je een stel (bv) blokken om je 3D model bouwt. Die blokken gebruik je om botsingen te berekenen met de 3D wereld en alles daar in (andere modellen, kogels). Aan de ene kant moet dit zo weinig mogelijk rekenkracht kosten -> zo min mogelijk blokken, of zelfs maar 1 blok. Als dat blok groot genoeg is, kan je altijd uit de buurt van een muur/deur etc blijven, maar dan kun je ook bijvoorbeeld geen 2 mannetjes dicht naast elkaar laten lopen. Aan de andere kant wil je een behoorlijk aantal blokken voor dingen als location damage (headshot!) en een betere interactie met de wereld. Dit blijkt iedere keer weer behoorlijk moeilijk te zijn voor de ontwikkelaars.
Het moet natuurlijk ook wel speelbaar blijven. Dus ligt de keuze aan de ontwikkelaars om te bepalen waar ze uiteindelijk de meeste energie in willen stoppen. Voor zon 90% van de games staat er een deadline vast die men moet halen. Mede hierdoor worden dan zulke wat kleinere dingen (details) achterwege gelaten aangezien het geleel in principe goed/redelijk werkt. Voor de gamefabrikanten die alles (geld, deadline etc) zelf in handen hebben zullen die vaker en eerder wat kleinere schoonheidsfoutjes weg kunnen werken. Spellen als UT2k4 van EPIC (en de opvolger UT3 en Gears of War) en spellen van Valve als HL2 etc. Dat zijn dan spellen die pas uikomen zodra ze ook echt af zijn. Ik men kent de bekende delays nog wel van HL2 toen en nu van UT3 etc
Al deze delays moet je maar zien als positief want dat houd in dat het spel alleen maar beter wordt.
Nu terug naar STALKER, hier geld enigzins ook dat men telang over de tijd heen zaten en gewoon het spel zsm moeten afleveren. Zodra het af was op de markt gooien en de overige dingen worden dan wel dmv patches verholpen zoals we het nu kunnen zien. Kijk ze kunnen ook wel nog langer wachten maar dan zou het spel over een half jaar in vergelijking met andere spellen die dan uitkomen (dx10) gewoon zwaar uit de boot vallen. Ik zeg dat ze er goed aan hebben gedaan om het eerder te doen en probs op te lossen dmv patches
Die gesprek geluidjes zijn een van die dingen waar ze uiteindelijk minder aandacht hebben besteedt. Niet enorm storend maar zoals ik al hierboven zei ze kunnen wel doorblijven gaan tot in de prefectie maar dan levert het helaas niets meer op.....Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:01:
[...]
Ze kunnen het toch zo programmeren dat een model niet dichter dan een halve meter bij een muur mag komen of zo? Dan kan het nog wat ronddraaien zonder dat een ledemaat of geweer de muur raakt. Het is trouwens ook vervelend dat de barkeeper en de info-guy steeds hetzelfde zeggen. Ik zou ze gewoon per bezoek éénmaal hetzelfde laten zeggen. Maar het is sowieso een prachtig spel, vooral qua sfeer en graphics.
Ik vind dit raar ik heb gewoon donker en licht verschil. Snachts zie ik gin fuck! en zonder flashlight loop ik echt tegen elke boom aan[...]
Dat is normaal, dag is donkerder en nacht is klaarder dan normaal, overdag is het om de sfeer somber te houden en 's nachts om practische redenen (niet overal tegenaan lopen en zo).

Ik vraag me wel af hoe dit zou kunnen. Wat zijn de specs van deze personen (en dan voornamelijk de videokaart + driver??) Wellicht dat we daar een conclusie uit kunnen trekken oid
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
Wie is er zo liev om mij even te vertellen waar die verrekte hidden door is (A)?
Als je kan melden welke missie je zit dan kunnen we je wel vertellen waar die deur isBFmango schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:45:
Wie is er zo liev om mij even te vertellen waar die verrekte hidden door is (A)?
Ik ben pas net voor het eerst bij de bar dus heb pas net die stalker suitlondonertje schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:06:
Tijgertje, welk pak hebbie aan, als je de SEVA heeft gebruik gewoon je nachtvisie dan werkt echt perfect, alleen af en toe dat je een zaklampje nodig hebt.
Maar als je uitgaat vanaf het begin van de game tot aan de Bar heb je dus geen nightvision lijkt me?
En dus alleen je zaklamp...
[ Voor 6% gewijzigd door Tijgertje84 op 02-04-2007 12:41 ]
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H
hebbie helemaal gelijk in
in de valleys ga je het wel leuk vinden...had het zelf op de verkeerde manier gedaan en eerst de Wild ingegaan (dus leuke wapens gevonden en suits)
Jezus, wat een top spel. Dit gaat me kostbare nachtrust kosten.... Nog even wachten op grafische versterking, en dan ga ik gewoon weer opnieuw beginnen...
- Rietberg - sieben Mal sympatisch -
There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik weapon add ons op mijn wapen zet... ik heb 2 sniper scopes, maar hoe ik ze erop zet ? geen idee...
Ook heb ik een probleem in de bar... omdat ik de freedom missies heb gedaan, ziet DUTY me als vijand.... hierdoor kan ik dus niet meer de bar in... kan ik dus ook niet meer naar die trader, etc etc etc hoe reset ik dit ?
Ook heb ik een probleem in de bar... omdat ik de freedom missies heb gedaan, ziet DUTY me als vijand.... hierdoor kan ik dus niet meer de bar in... kan ik dus ook niet meer naar die trader, etc etc etc hoe reset ik dit ?
Weapon equippen en dan in je inventory scope naar je wapen slepen.
En veel knalplezier rond de bar.
sommige scopes passen maar op 'type' wapens.. bijv. de scopes die je redelijk in het begin krijgt passen alleen op russische wapens.. (Scope op een AK enzo..)
Verwijderd
Nu we het toch over scopes hebben ... iemand eigenlijk als geluidsdempers gevonden? Ik heb m al uitgespeeld maar heb ze eigenlijk nooit los of op een ander wapen gevonden.
@hierboven, er is jammer genoeg geen demo beschikbaar.
@hierboven, er is jammer genoeg geen demo beschikbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 13:45 ]
Verwijderd
er moet toch wel een amnier zijn om dit op te heffen ??? iedereen ziet me als vijand daar... hoe kan ik ooit nog die missies volbrengen als ik iedereen moet afknallen die me die missies gevenExitium schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:24:
Weapon equippen en dan in je inventory scope naar je wapen slepen.
Verwijderd
Hier is nacht niet zo donker (8800GTX, laatste WHQL driver en Dell 3007 monitor zonder aanpassingen mbt contrast, gamma, kleuren,...). Enkel in de X-levels had ik voortdurend een zaklamp nodig. In de game zelf staat alles op standaard. MAAR: Ik maak het wel vaak pikdonker in de kamer waar ik zit.Tijgertje84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:11:
Ik vind dit raar ik heb gewoon donker en licht verschil. Snachts zie ik gin fuck! en zonder flashlight loop ik echt tegen elke boom aan. Snap niet dat je dan kan zeggen dat dit hoort
Gewoon teruggaan naar het punt voor de Freedom-missie.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:55:
er moet toch wel een amnier zijn om dit op te heffen ??? iedereen ziet me als vijand daar... hoe kan ik ooit nog die missies volbrengen als ik iedereen moet afknallen die me die missies geven
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 14:46 ]
Ik ben nu bij Lake Yantar , bij de professor in zn mobile lab
Nu heb ik het volgende probleem : Hij praat niet en ik kan er niks doen
nu kan ik dus niet verder met het spel
Ik heb het al geprobeerd met patch maar hopeloos
Mijn vraag : heeft iemand een savegame bestand v1.0 net nadat je hebt gepraat enz met die professor
zo kan ik het spel uitspelen.
Je zou me er een groot plezier mee doen.
Mvg
Mijn vraag : heeft iemand een savegame bestand v1.0 net nadat je hebt gepraat enz met die professor
Mvg
Weet niet of het al langsgekomen is.. maar mensen die nog met een jaren 80 machine gamen zoals ik (volgende maand dan toch maar eens een nieuwe bestellen?
), en zodoende de graphics settings op minimum hadden staan om het lekker spelbaar te maken, kunnen de flashlight niet gebruiken. Als de graphics op minimum staan doet de flashlight (L) niks. Hiervoor zul je hem op low moeten zetten.
Misschien één voor in de FAQ

Misschien één voor in de FAQ
Op den duur kom je bij die army warhouse waar je met de "chef" moet praten. Ik praat er mee maar er gebeurt niets..
Je moet dan zon klusje doen voor Duty: een bulldog 6 halen.
Je kan wel naar dat hoofdgebouw maar dan mag ik niet in dat wapenkamertje. Of ik vol met lood gepompt als ik doorloop.
Weet iemand toevallig hoe dat moet?
Je moet dan zon klusje doen voor Duty: een bulldog 6 halen.
Je kan wel naar dat hoofdgebouw maar dan mag ik niet in dat wapenkamertje. Of ik vol met lood gepompt als ik doorloop.
Weet iemand toevallig hoe dat moet?

Verwijderd
Als je dicht bij de balie staat en je crosshair groen oplicht moet je proberen praten (ik dacht dat het bij mij ook niet meteen lukte, enkele keren proberen dus). Weet je zeker dat het in je action list staat en dat de bunker een groen crosshair heeft op je mapje? Als het echt niet lukt kan ik je de savegame mailen (vraag even: dvdh80 - hotmail), ik heb wel savegames van de gepatchte versie, dus jij zal ook de gepatchte moeten hebben.geitema schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:18:
Mvg
Verwijderd
Heel simpel, maar heb je toevallig niet nog je gun ge equipt?geitema schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:18:
Mvg
Zat hier zelf ook een klein tijdje vast mee bij een andere NPC

Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.