[PC] S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 31.973 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ga ik even proberen, moeten de instellingen hetzelfde staan als die in de savegames of mogen ze ook verschillen? Gebruik natuurlijk niet de standaard instellingen dus wordt een beetje lastig om ze 1 op1 over te nemen
HugoBoss1985 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 14:02:
Probeer eens de map van de savegames ergens op je bureablad te zetten en dan alles in de Stalker map op de C schijf leeg te halen.
Start het spel en zet dan de instellingen enzo goed en start het spel totdat je kan saven.
Plaatst dan die map die je op het bureablad hebt gezet (met je oude saves) weer terug op zijn goede plek.

Goede kans dat het dan weer wel werkt.

Er zijn inderdaad aardig wat changelogs met de patches, maar er mag wel gezegd worden dat de patches aardig snel zijn uitgebracht.
Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met Battlefield 2, dan zet ik toch mijn petje af voor de makers van Stalker voor de snelheid waarmee de patches worden uitbracht en de (in vergelijking) milde bugs in het spel.
Battlefield 2 heeft nog steeds bugs en daar word niet meer naar omgekeken...

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
gabberjoost schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:11:
@Dinictus208
Idd, zelf heb ik 3 Kalashnikov's en een Dragunov (uiteraard met vergunning). Tevens regelmatig met andere wapens uit het spel geschoten, zoals bijvoorbeeld de AR-15 varianten. Dus ik weet aardig waar ik het over heb om me een mening te vormen en ervaring op te doen wat betreft de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en ergonomie van de verschillende systemen.
Jou vuurwapens zijn zeker allen in semi uitvoering omgebouwd? Ik heb begrepen dat volautomatisch uit den boze is in Nederland. Of heb ik het mis ? Schieten met wapens in stalker is natuurlijk niks in vergelijking met schieten op de schietbaan. Of vind je het wapentuig in stalker "realistisch" aanvoelen? voor zover dat kan achter een scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Hmmmm net even geprobeerd om corrupte savegames terug te krijgen maar geen geluk...
Ga voorlopig ff wat anders spelen.. ,misschien over een tijdje nog een x proberen..

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intuliegend schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:01:
Hmmmm net even geprobeerd om corrupte savegames terug te krijgen maar geen geluk...
Ga voorlopig ff wat anders spelen.. ,misschien over een tijdje nog een x proberen..
Misschien dat je via internet saved games kan downloaden. Ik kan je mijn saves ook wel sturen als je wilt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een Hammerli Sp20 rrs en een Sig Sauer en moet zeggen dat dat ook erg nauwkeurig schiet. Met de Sig schiet ik op 100 meter bijna altijd in de 10.
Het zijn klein kaliber wapens 0.22 om precies te zijn.
Best leuk om de schietsport te beoefenen maar gewoon even geweldadig in een spel knallen is hele andere koek en eigenlijk leuker :-)
Toen ik in vietcong (game) de m1 Carbine hoorde dacht ik echt wat een slap klinkend prutsgeweertje
(karabijntje sorry) Toen lag er 1 op de schietbaan met een m1 karabijn dus ik denk nou even geen oordoppen op (dichte ruimte al niet meegerekend) nou of er een lawinepijl 2 meter van me vanaf afging. Ben me kapot geschrokken en het is een kaliber 0.30 dus kan je nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:00
Mijn AK's zijn ex volautomaten, dus idd omgebouwd naar semi only (1 nokje een paar mm afvijlen does the trick). Reden voor verlof is de schietsport.
Dit spel doet het naar mijn mening zeer goed om realisme na te bootsen. Heel netjes gedaan hoe dat je niet altijd raakt waar je op richt. Dat is in het echt ook zo. Ik heb ook een aantal PSO kijkers die op m'n AK kunnen. Richt je perfect stil en ondersteund op de 10, raken doe ik hem zelden, altijd een enkele cm eromheen. Zo'n AK kan dat nou eenmaal niet. Met die Dragunov heb je daar natuurlijk geen last van, die kan loepzuiver zijn, mits je goede munitie gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo'n beetje elk spel wat nu word uitgebracht raak je niet altijd waarop je richt, verder vind ik de wapens er niet realistisch uitzien, veel dingen kloppen niet etc, maar ach verder is het een leuks spel, voor realisme moet je rainbow six spelen of ArmA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, ik zit nu in de basis voor de 2e key, moet nu nog de key van borav hebben, maar heb geen idee hoe ik in die ''tunnel'' of wat dan ook kom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 19:36:
[...]

Misschien dat je via internet saved games kan downloaden. Ik kan je mijn saves ook wel sturen als je wilt :P.
Tuurlijk kan dat maar dan zit je natuurlijk nooit in hetzelfde verhaal, dan mis je gewoon een stuk en dat vind ik dan ook weer zonde.. naja ik he nog 2 weke vakantie dus misschien dat i nog een keer opnieuw begin maarja... kijk wel...

Tnx voor de tips iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:45:
btw, ik zit nu in de basis voor de 2e key, moet nu nog de key van borav hebben, maar heb geen idee hoe ik in die ''tunnel'' of wat dan ook kom.....
Je moet de tweede key van die gast jatten en dan dat hele gebouw verlaten en terug naar dat gebouw waar je die ambush gedaan hebt. Je missies geven dat ook aan. Als je de key van borav hebt, krijg je de opdracht de facility te verlaten en in dat andere gebouw de entrance tot het lab te vinden. Veel plezier in het lab, dat is ongeveer het meest creepy stuk uit het spel, lol.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:09

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:27:
voor realisme moet je rainbow six spelen of ArmA
Ach ja, Rainbow Six Las Vegas... waar (als je niet speelt zoals het spel wilt dat jij het speelt) de vijanden voor je neus spawnen. Dat is echt zo realistisch. :>

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 15-08-2007 14:31 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist dan eindelijk uitgespeeld. Ik had een ander einde trouwens dan die in de startpost staan >:)

spoiler:
Mijn einde was het wegwensen van The Zone. Je ziet dan een kort stukje met mooie weilandjes, boompjes en vogeltjes. Strelok staat even te genieten, en sluit zijn ogen. Wanneer hij ze weer opend is hij blind.
Ik ben overigens niet daar dat secret lab dinges gegaan, omdat ik geen idee heb waar het was :S

Een indrukwekkend spel, met wel een zure nasmaak.
Het spel is gewoon niet af. Te veel 'broken quests'.
Te veel gebieden waar je geen fluit uit kunt voeren.
De navigatie is erg slecht, met quest markers die verdwijnen, en het steeds in -en uitzoomen van de map. En die map is al rampzalig...
Het gemis van voertuigen, en de 'gaten' in de map, zodat je niet teveel vrijheid hebt. En toch loop je af en toe van hot naar her.
En dan de vijandelijke mensen, die wel erg goed kunnen schieten, zelfs met brak schiettuig...
Het oppakken van b.v. ammo. Klikkerdeklik, en je hebt ineens meer dan je wilde hebben.

Zomaar even een opsomming van kritiekpuntjes. Als ze dat met de opvolger (prequel eigenlijk) niet oplossen laat ik het spel echt liggen. En ik vind dat dat spel al erg snel op de markt komt, dus ik houd mijn hart vast...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

^^ niet helemaal eens.

Elk spel heeft zijn minpunten maar de sfeer en gameplay van dit spel voeren gewoon de boventoon over die details die jij aangeeft. Tis een kwestie van smaak natuurlijk maar ik heb er nooit last van gehad. Enemies die goed kunnen schieten??? Dan heb je gewoon niet het juiste suit in het juiste level.

Het overbruggen van afstanden vind ik juist weer gaaf en daardoor ontdek ik allerlei nieuwe zaken.
Het einde dat jij hetb gespeeld is niet het echte einde. Je mist dan het leukste wat er is. ik raad je dus aan wel naar die secret chamber te zoeken.

Op quest niveau zie ik zelf ook graag vebeteringen. Betere waypoint, duidelijk aangeven met welke missie je nu eigenlijk bezig bent. Dan kan idd een stuk beter.

[ Voor 13% gewijzigd door Dinictus208 op 15-08-2007 16:47 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Ach ja, Rainbow Six Las Vegas... waar (als je niet speelt zoals het spel wilt dat jij het speelt) de vijanden voor je neus spawnen. Dat is echt zo realistisch. :>
heb vegas nog niet gespeeld, doelde op raven shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik scopes en grenade launchers van mijn wapen eraf halen en op een ander zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

In je inventory, plaats je geweer " in je handen" dus in het middelste vak boven. right click op de scoop en doe mount scoop. Zelfde voor een silencer. Nog makkelijk is het ding er gewoon naartoe slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Dinictus208 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:08:
In je inventory, plaats je geweer " in je handen" dus in het middelste vak boven. right click op de scoop en doe mount scoop. Zelfde voor een silencer. Nog makkelijk is het ding er gewoon naartoe slepen.
mits compatible.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zojuist maar even het "echte" einde gedaan. Dat laaste "verborgen" level is echt meesterlijk :D

Ik blijf bij mijn voorgenoemde kritiekpunten. Nog maar 1 erbij: het beeld schudt, en je kan dus niet mikken. Je vijanden schijnen er totaal geen last van te hebben :S

Maar... de sfeer in het spel en alsmede het design zijn van een heer hoog nivo. Ik hoop dat de prequel de ranzige bijsmaak van dit spel wegpoetst. Dan hebben ze echt een klassieker in handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer is ook dat we nog steeds niks horen over patch 1004 die een hoop verbeteringen (grafisch) zou brengen.Ik zelf ben sinds lange tijd niet zo lang met een spel bezig geweest ,het spel pakte mij echt.

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 22:54:
jammer is ook dat we nog steeds niks horen over patch 1004 die een hoop verbeteringen (grafisch) zou brengen.Ik zelf ben sinds lange tijd niet zo lang met een spel bezig geweest ,het spel pakte mij echt.
Die patch komt eraan. Men heeft uitvoerig getest en waarschijnlijk wordt RC9 de uiteindelijke patch, die gebracht wordt. Zie hiervoor ook het heroesradio-forum:

http://stalker.heroesradio.com/Forum/viewtopic.php?t=626

Verwijderd

heb een rijke einde, maar heb ongeveer aldoor over elkaar heen gesaved, de enige save game die ik nog goed kan gebruiken ben ik nog maar bij het begin met die scientist... :(

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Tja, dat is dan toch gewoon DOM of niet? We kunnen je verder niet helpen los van de 43 aanbiedingen die je van iedereen krijgt om een savedgame te sturen. Wil je er 1 van mij? Ik heb ze van elk punt in de game. Heb een hele mooie save vlak voordat ik chernobyl in trek met 2 vesa suits 1 military armour suit, 5 superwreede artifacts en een vintar met scoop en 400 ammo.

Het schudden van het beeld is een effect. Ik vind het ook niet echt relaxed. m.n. op de powerplant zelf duurt het veel te lang. Desondanks: zure naasmaak? dat echt helemaal niet! Stalker is gewoon supervet en alle minputen neem ik voor lief. Deze game brengt me heel erg veel plezier.

Ik hoop dat patch 1.004 met de float32 mod echt gaaf wordt. De grafische kwaliteit schijnt daar echt een stuk op vooruit te gaan!

En dirites, je moet het echte einde spelen dat is zoveel gaver. Je mist nu ongeveer het gaafste van het hele spel!!

[ Voor 6% gewijzigd door Dinictus208 op 16-08-2007 12:10 ]

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb trouwens de losse float32 mod geinstalleerd. Ik ben alleen zo slim geweest om het spel niet eerst te spelen zonder deze mod, dus ik kan geen vergelijking maken :P
Maar grafisch laat het spel weinig te wensen over. Het enige gemis is het feit dat je geen HDR en AA tegelijk kan draaien...

Nog wat anders: Ik lees dat je in de 'initial version of the game' jezelf niet ziet op de NPP map. Nu heb ik keurig patch 1.03 draaien, maar ik had dit probleem nog steeds??

Dat schuddende beeld is idd een effect, als gevolg van de (naderende) meltdown denk ik of geografische onstabiliteit. En het komt idd net even te vaak langs. Neem je net iemand op de korrel en dan... *broooeeemmmm*. En je word verrot geschoten :S

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48

HugoBoss1985

Xenotech

Nyarlathotep schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:46:
Ik heb trouwens de losse float32 mod geinstalleerd. Ik ben alleen zo slim geweest om het spel niet eerst te spelen zonder deze mod, dus ik kan geen vergelijking maken :P
Maar grafisch laat het spel weinig te wensen over. Het enige gemis is het feit dat je geen HDR en AA tegelijk kan draaien...

Nog wat anders: Ik lees dat je in de 'initial version of the game' jezelf niet ziet op de NPP map. Nu heb ik keurig patch 1.03 draaien, maar ik had dit probleem nog steeds??

Dat schuddende beeld is idd een effect, als gevolg van de (naderende) meltdown denk ik of geografische onstabiliteit. En het komt idd net even te vaak langs. Neem je net iemand op de korrel en dan... *broooeeemmmm*. En je word verrot geschoten :S
Hou je er rekening mee dat die mod dat *broooeeemmmm* kan veroorzaken? (Blowout :P)
Of zit je al in één van de laatste levels van het spel?

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Dinictus208 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:09:
Tja, dat is dan toch gewoon DOM of niet? We kunnen je verder niet helpen los van de 43 aanbiedingen die je van iedereen krijgt om een savedgame te sturen. Wil je er 1 van mij? Ik heb ze van elk punt in de game. Heb een hele mooie save vlak voordat ik chernobyl in trek met 2 vesa suits 1 military armour suit, 5 superwreede artifacts en een vintar met scoop en 400 ammo.
Kijk dat is mooi :>
Heb je voor mij een savegame van de bar? Liefst bij aankomt of net iets daarvoor?

Verwijderd

hoe kan ik die van je krijgen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zal later op de dag wel ff uploaden.

Nog een leuke: ik schreeft laatst iets over het detail van de wapens in stalker. Ik zag dat ze bij mijn minder scherp waren dan op screenshots terwijl ik alles op high had staan en full dynamic ook aan had. Nu blijkt dat het Catalyst control centre de boosdoener is! Die uitgegooid en na een restart van stalker zag ik voor het eerst hetzelfde detail als in de gemiddelde screenshot. Ik kon de letters lezen op de guns en mijn map is ook veel scherper.

Je vraagt je af waar dat CCC eigenlijk voor dient. Ben van plan het er helemaal af te slopen denk ik. Ik gebruik het toch niet.

[ Voor 89% gewijzigd door Dinictus208 op 18-08-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ga je posten want ik wil verder met spelen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Okay,

Hier 2 savegames. Elke save heeft heeft blijkbaar 2 files. Als je deze in je savegame directory zet zal de game ze waarschijnlijk oppakken. Tis wel van patch 1.003 he! Deze werken dus niet op een andere versie.

1.bar een save waarin ik in de bar ben. Moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoever ik toen was kwa missies want je komt natuurlijk heel de tijd in de bar.
2. secret chamber:
spoiler:
net voor het binnengaan van de secret chamber, je kunt dan meteen met die matrix gast praten en daarna als je wilt de portals spelen.

Plezier!

http://www.xs4all.nl/~dinictus/stalkersav.rar

[ Voor 4% gewijzigd door Dinictus208 op 18-08-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu in die kamer met die hologram en er gebeurt niks, wat moet ik doen om verder te komen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:44:
ik ben nu in die kamer met die hologram en er gebeurt niks, wat moet ik doen om verder te komen?
Misschien tegen het hologram praten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je hebt dus mijn secret chamber save gepakt ipv die bar save? Man dan mis je het halve spel.. :)

spoiler:
Die 6 of 8 dingen moet je verrot schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu aan het verkennen etc, op zoek naar wapens, heb de buldog 6 granaat lanceerder gevonden, maar weet iemand waar ik een RPG en een silencer kan vinden ? ligt bij mij niet in de truck bij de garbage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Die silencer ligt bij alle patches in die truck. Zeker ook in 1.003.

Een rpg launcher kan je volgens mij voor het eerste zien als je die missie doet waar je een duty lid moet bevrijden met een andere duty lid. Je krijgt dan als beloning een scoop, dan moet je de key bij borav halen en dan moet je de entrance naar x16 vinden. Als je dat gebouw waar zich de entrance bevindt goed uitkamt, dan vind je ergens helemaal op het dak een bandit met een rpg.

Verder: rpg's daar heb je echt geen zak aan. Zelfde geldt voor die grendade launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu een high powered desert eagle gevonden, maar ben nu nog op zoek naar wapens waarmee ik nog niet heb geschoten, zoals de m203 grenande launcher, toz shotgun en de baretta 92, met silencer, walker 99 ,weet iemand waar die wapens liggen, en of er ergens ook een lijst is met alle wapens die erin zitten ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

je kunt denk ik wat meer research doen op het internet ipv alles hier vragen. Er zijn 10-tallen faqs en walkthroughs te vinden.

http://faqs.ign.com/articles/774/774510p1.html

http://www.gamespot.com/features/6167656/p-11.html

To namen a few.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:45:
^^ niet helemaal eens.

Elk spel heeft zijn minpunten maar de sfeer en gameplay van dit spel voeren gewoon de boventoon over die details die jij aangeeft. Tis een kwestie van smaak natuurlijk maar ik heb er nooit last van gehad. Enemies die goed kunnen schieten??? Dan heb je gewoon niet het juiste suit in het juiste level.
Wat heeft het niet hebben van de juiste suit te maken met dat vijanden goed of slecht kunnen schieten? De kogel legt gewoon dezelfde weg af, en een suit heeft daar geen enkele invloed op. Toch? Of bedoel je soms damage-impact?

Anyway, ik ben het er wel mee eens dat je vijanden verdraaid goed kunnen schieten met een AK-74, en ik niet op hun met hetzelfde geweer. Beetje raar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hoe merk je of vijanden goed kunnen schieten? Juist, door de impact op jou.
Als je keer op keer verrot wordt geschoten dan heb je gewoon niet het juiste suit aan. Je moet gewoon de armour hebben die geschikt is voor de wapens waar de enemie op dat moment mee rondloopt. Dit evolueert allemaal in de game. Als je dus nog met een bandit suit loopt en je zit in pripyat, dan doe je iets fout.

Als je bloedt, meteen patchen met een bandage, zit je health op 50%, meteen medkit nemen.
Gebruik vooral de sneltoetsten hiervoor: ] voor bandage en [ voor medkit. (default)
Als je via je inventory moet dan duurt het veel te lang en dan word je idd keer op keer omgelegd.

Ik ga zelf eigenlijk nooit dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:14:
heb nu een high powered desert eagle gevonden, maar ben nu nog op zoek naar wapens waarmee ik nog niet heb geschoten, zoals de m203 grenande launcher, toz shotgun en de baretta 92, met silencer, walker 99 ,weet iemand waar die wapens liggen, en of er ergens ook een lijst is met alle wapens die erin zitten ?
als je wilt weten waar je welk wapen kan vinden moet je maar hierheen gaan.
http://stalker.heroesradio.com/

gebruik het zelf ook vaak genoeg en is goede info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:23:
Als je keer op keer verrot wordt geschoten dan heb je gewoon niet het juiste suit aan. Je moet gewoon de armour hebben die geschikt is voor de wapens waar de enemie op dat moment mee rondloopt. Dit evolueert allemaal in de game. Als je dus nog met een bandit suit loopt en je zit in pripyat, dan doe je iets fout.

Als je bloedt, meteen patchen met een bandage, zit je health op 50%, meteen medkit nemen.
Gebruik vooral de sneltoetsten hiervoor: ] voor bandage en [ voor medkit. (default)
Als je via je inventory moet dan duurt het veel te lang en dan word je idd keer op keer omgelegd.

Ja daar was ik ook al achtergekomen. De hele tijd naar je inventory gaan heeft geen zin. Ik heb dus sneltoetsen gemaakt, Tab en die toets erboven. Ik gebruik soms echt 30 van die bandages en 5 rooie medkits in een grote battle. Is dat veel? Maar achteraf krijg je van die dooie soldaten ook veel terug.

Das wel een vet concept, elke soldaat controleren of ze wat bij zich hebben, net als een zwerfer en aasgier eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

30 bandages is wel wat veel om echt te gebruiken in een battle maar er zijn er genoeg. Ik heb er meestal iets van 40 bij me en iets van 15 medkits ofzo. Beter te veel dan te weinig en zo lang je het kan dragen prima.

Trouwens nog iets heel moois voor de echte liefhebber, hier zie je de complete stalker map met alles dat je kan krijgen en kan doen. let op: SPOILER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
cheiron schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 21:05:
Grr.. Kan iemand mij helpen?
spoiler:
Ik ben bij X16 waar ik de psi readings met Kruglov moet doen. Ik ben flauwgevallen en wakker geworden in een bus. Kurglov staat ook in de bus. Maar hij reageert nergens op. Ik kan wel op F drukken, maar dan mompelt hij maar wat in het russisch. Als ik hem doodschiet is het niet goed. Als ik terug ga naar de scientist zonder Kruglov krijg ik alleen nieuwe missies.

Weet iemand waarom hij niet mee terug loopt?

-edit-
Ja... na 1000 keer F'en zegt hij eindelijk dat hij nog niet klaar is.. dat is tenminste iets..
Zonder wapen alleen dus
.... ok.. wachten.. wachten... wtf..
Weet iemand iets van bovenstaande? In alle walktroughs staat dat je gewoon moet wachten tot hij klaar is. Maar als ik de computer laat staan en het spel laat draaien gebeurt er na 10 minuten nog niets, Hij blijft maar in de bus staan...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet een rioolpijp inlopen geloof ik om wat verder te gaan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

cheiron schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:28:
[...]
Weet iemand iets van bovenstaande? In alle walktroughs staat dat je gewoon moet wachten tot hij klaar is. Maar als ik de computer laat staan en het spel laat draaien gebeurt er na 10 minuten nog niets, Hij blijft maar in de bus staan...
Klinkt als een bug.
Probeer deze missie eens opnieuw en dan ver van de bus blijven, zodat als je weer wakker wordt je niet in de bus spawt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dinictus208 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:23:

We hebben het over geraakt worden. Je suit heeft er niets mee te maken. Die bepaald hoeveel schade je oploopt als je geraakt wordt. Lijkt mij nogal logisch 8)7
Het gaat er dus om dat je tegenstanders met redelijk inferieure wapens je wel erg vaak weten te raken. Het gedrag van de wapens is erg realistisch in dit spel, maar dit geldt dus blijkbaar alleen voor de speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Beide al eens geprobeerd:
- Toch gewoon het riool inlopen en terug naar de prof: "waar is je maat?"
- Blijven wachten -> niks ("im not ready with my measurements")
- Ik wordt altijd in de bus wakker, waar ik ook neerval. Volgens mij is dat scripted?
- Enige optie die ik nog zie is hem neerschieten en dan met een minder pak X16 in gaan. Ik gebruik steeds dezelfde savegame...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nyarlathotep schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

We (welke WE heb je het over??)

hebben het over geraakt worden. Je suit heeft er niets mee te maken. Die bepaald hoeveel schade je oploopt als je geraakt wordt. Lijkt mij nogal logisch 8)7
Het gaat er dus om dat je tegenstanders met redelijk inferieure wapens je wel erg vaak weten te raken. Het gedrag van de wapens is erg realistisch in dit spel, maar dit geldt dus blijkbaar alleen voor de speler ;)
Man wat zit je nou te zeveren :? Je kan in je kop geraakt worden of ergens anders: je suit en je health bepalen of je neergaat of niet. Als jij last hebt van het feit dat je te snel omgelegd wordt, dan schiet de vijand idd raak maar door je slechte suit heb je er ook echt last van.

Ga lekker stalker oefenen........

Armed assault, dat is realistisch. Mijn ervaring is totaal niet dat de vijand in stalker enorm scherp schiet. Ik lees dit ook nergens terug op andere forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:57:
[...]

Man wat zit je nou te zeveren :? Je kan in je kop geraakt worden of ergens anders: je suit en je health bepalen of je neergaat of niet. Als jij last hebt van het feit dat je te snel omgelegd wordt, dan schiet de vijand idd raak maar door je slechte suit heb je er ook echt last van.

Ga lekker stalker oefenen........

Armed assault, dat is realistisch. Mijn ervaring is totaal niet dat de vijand in stalker enorm scherp schiet. Ik lees dit ook nergens terug op andere forums.
Het valt wel op dat de vijand je best vaak weet te raken op 100 meter afstand met een AK-74. Niveau is dan Stalker (bij mij) en damage stelt niks voor, maar ja, tis wel vaag dat de accuraatheden van speler en vijand van elkaar verschillen. Misschien komt het wel omdat de speler een ongeoefende stalker is terwijl de amy stalker heel goed getraind zijn. Een andere verklaring heb ik er niet.....(maar ik denk dat de developers gewoon laks waren hierin om het niet te makkelijk te maken voor de speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Vergis ik me of had de 1.0004 patch al uit moeten zijn? Dacht dat ze die aangekondigd hadden voor maandag? Kan er nog niks over vinden op de portal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb em! :)

Ik heb vanmorgen S.T.A.L.K.E.R. gekocht voor iets van 26 euro in de winkel (hij zal vast wel goedkoper te krijgen zijn inmiddels).
Ik heb nu inmiddels anderhalf uur gespeeld en heb de tutorial doorlopen (najou, de uitleg) owja ik heb vanzelfsprekend eerst gepatched (ivm zekere savegame issues). Tot nu toe vind ik het een leuk spel. Ik heb de eerste missie doorgevoerd waarin je met een aantal stalkers een raid uitvoert om iemand te redden (ik en twee anderen overleefde het gevecht) en ik ben voorbij de railroad gkomen. Eerst door omkoping, maar toen ging ik dood en toen door die tunnel met anomalies. Ik ben ook voorbij de guardpost gegaan en heb die twee soldaten daar naar het hiernaarmaals gestuurd. :P
Ik moet nu proberen een gebied te verdedigen tegen bandits samen met een redelijk handjevol van andere stalkers.

Ik heb wel al verschillende mensen met machinegeweren gezien en zien schieten maar ikzelf moet het nogsteeds doen met shotguns. Overigens zijn er soms bij opnieuw spelen wel dingen anders, eerst kwam ik een expierenced stalker tegen die de gemuteerde honden om zeep hielp, bij een replay was het juist andersom en hielpen de honden de expierenced stalker om zeep.

Patch 1.004 heb ik nog niet gezien overigens.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
je moet gewoon die soldaten neer knallen en dan krijg je van hun heel vriendelijk een AK74 dus dan hebbie een beter wapen. of anders de bandits laten wel een MP5je liggen.

de MP5 is lekker maar in sommige opzichten is de AK beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

londonertje schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:23:
[...]

je moet gewoon die soldaten neer knallen en dan krijg je van hun heel vriendelijk een AK74 dus dan hebbie een beter wapen. of anders de bandits laten wel een MP5je liggen.

de MP5 is lekker maar in sommige opzichten is de AK beter :)
Thanks, toch maar eens proberen in de toekomst. Maar ik denk dat ik eerst liever die bandits probeer te mollen voor een MP5, die kom ik toch nog zat tegen. Die militairen daarintegen laat ik verlopig liever met rust. Ik wil wel graag een sneller schietend geweer, die handgun is uber onprecies en die shotgun heeft wel een hele goede verspreiding (aka, wijs in richting en haal trekker over, je raakt toch wel wat), maar die heeft weer een laadtijd die gruwelijk is.

Kwa suits zit ik nog totaal in newbieland ben ik bang, ik heb een standaard banditsuit gevonden in een schuur en heb mijn eigen suit maar echt geweldig is het niet.
Ik was ook bij een omgevallen truuk (aka, het soort vrachtwagen, zo niet de waar ik uit ben gevallen). Maar die was zwaar radioactief, en ik daarna ook, gevolgt door dood.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
Aure,

controlleer deze site: http://stalker.heroesradio.com/

daar staat in wat je ruw weg waar kan vinden in Garbage en Cordon...en tevens wat de beste wapens zijn.

ik ga nu naar Pripyat en heb op zak een M4 met silencer, scope en m203 :D en dan nog een leuk snipertje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

De MP5 heb ik inmiddels afgepakt van een bandit. Ik heb ook de garbage verdedigt met succes maar dit ging niet helemaal vlekkeloos ik moest het een aantal keren opnieuw doen.
Ik ben nu bij de loods en moet daar de boel verdedigen tegen bandits maar ik ben wat zwaar beladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik ben inmiddels voor het eerst in The Bar geweest en heb daar wat lekkere wapens gekocht
spoiler:
(IL86 en Obokan)
.

Maar waar ik nou bang voor ben; zorgen die side-missions niet dat je reputatie onder bepaalde factions omlaag gaat? Ik bedoel, in The Bar kreeg ik de opdracht om 'Master Stalker' te mollen, maar als ik dat doe.. word ik dan voortaan niet overal beschoten door soortgelijke gasten? Of maakt het op zich niet uit welke side-missions je uitvoert (waarbij iemand die voor jou neutraal is gekilled moet worden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik bloodsuckers vinden ? moet mijn verzameling tentakels uitbreiden

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

intuliegend schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:39:
Vergis ik me of had de 1.0004 patch al uit moeten zijn? Dacht dat ze die aangekondigd hadden voor maandag? Kan er nog niks over vinden op de portal :?
Hij is inmiddels uit: http://stalker.filefront....04_Patches_Released;34976

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Auredium schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:43:
Ik heb wel al verschillende mensen met machinegeweren gezien en zien schieten maar ikzelf moet het nogsteeds doen met shotguns. Overigens zijn er soms bij opnieuw spelen wel dingen anders, eerst kwam ik een expierenced stalker tegen die de gemuteerde honden om zeep hielp, bij een replay was het juist andersom en hielpen de honden de expierenced stalker om zeep.
hehe dat vind ik dus ook zo vet aan stalker. Geen scripted events maar gewoon elke keer wat anders. Wat jij nu opnoemt heb ik overigens ook meegemaakt, toen had ik echt zoiets van "wtf :P"

• Syntagma
Cool, gelijk proberen.

[edit]
Heel even geprobeerd, ik zie geen verschil nog. Zouden toch mooiere graphics/shaders moeten zijn? Of moet je eerst wat instellen in de settings met deze patch?

Balen wel dat mijn trainer nu niet meer werkt, want ik zet altijd de 'weight' uit omdat het irritant is als je dingen niet kan meenemen. Het is zeker niet mogelijk weer terug te patchen naar 1.0003?

[ Voor 45% gewijzigd door Syntagma op 23-08-2007 15:54 ]

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

BFmango schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

hehe dat vind ik dus ook zo vet aan stalker. Geen scripted events maar gewoon elke keer wat anders. Wat jij nu opnoemt heb ik overigens ook meegemaakt, toen had ik echt zoiets van "wtf :P"
Jips, het is niet de eerste keer dat ik dat zie. Ik vind het zeker een toevoeging, al lijd het soms tot vreemde taferelen zoals metgezellen die je moet/wilt beschermen maar dood zijn net nadat je aankomt of voordat je aankomt uberhaupt.

Andere leuke geintjes die ik al heb gezien zijn bandits die door anomalieen worden meegenomen of in gevecht zijn met de locale wildernis. :)

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Syntagma schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:50:
[...]

Cool, gelijk proberen.

[edit]
Heel even geprobeerd, ik zie geen verschil nog. Zouden toch mooiere graphics/shaders moeten zijn? Of moet je eerst wat instellen in de settings met deze patch?

Balen wel dat mijn trainer nu niet meer werkt, want ik zet altijd de 'weight' uit omdat het irritant is als je dingen niet kan meenemen. Het is zeker niet mogelijk weer terug te patchen naar 1.0003?
Misschien is het een fake patch?
Ik wacht tot de officiele website het uitbrengt iig.

Die weight is irritant, maar hoort bij het spel vind ik. Ik moet binnenkort ook heel wat spullen kwijt raken. Ik overweeg om terug te gaan naar mijn startpositie en wat spul te dumpen, tenzij the bar of whatever het is dat ik moet bereiken dichterbij is. Zit momenteel bij de loods op garbage, iemand een idee welke dichterbij is?

Het startpunt bij dat newbie kamp?
Of the bar?

• Syntagma
Mja The Bar kun je pas komen op een bepaald deel van het spel als ik het goed heb, ben er zojuist voor het eerst geweest.

De patch 1.0004 staat nu ook officieel op de site trouwens.

Mijn ervaringen met deze nieuwe patch (US versie):

CPU blaast als een gek, spel is bijna niet speelbaar nu door haperig beeld. Was eerst niet zo. Daarnaast zie ik tot nu toe geen enkele verbetering in het beeld, terwijl ik toch denk dat de nieuw toegevoegde shadermogelijkheden wel wat mooiers uit mijn Geforce 7800 GS (AGP) moeten kunnen halen. Ik zie geen nieuwe instelmogelijkheden in de settings, dus ik ga er vanuit dat de 'verbeteringen' vanzelf in werken moeten treden, al merk ik er nog niet veel van.
En natuurlijk werkt de trainer nu niet meer, maar dat is een kwestie van een paar dagen wachten :)

Al met al baal ik er van dat ik de 1.0004 patch geinstalleerd heb, ik wil weleens mensen zien die nu daadwerkelijk mooiere plaatjes krijgen op hun scherm. En oh ja, er staat bij dat deze patch je een snelheidswinst van 10-15% fps moet opleveren? Nou bij mij is het niet meer speelbaar nu.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb net ook patch 1.4 erop gegooid.
Het loopt nog prima en het ziet er idd iets beter uit. Verder krijg ik nu soms duidelijk missies, zoals destroy the dog lair in als je uit yalthar komt en je gaat naar de bar.

Dit is mijn 4de "tour" en ik vind het nog steeds leuk. Ik draai geen trainers maar als je een paar tripjes naar yanthar maakt loaded met artifacts dan zwem je in het geld. Heb momenteel iets van 6 stalker suits en 4 seva's, daarnaast nog een sspd of hoe heet dat ding.

• Syntagma
Dinictus208 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:51:
Ik heb net ook patch 1.4 erop gegooid.
Het loopt nog prima en het ziet er idd iets beter uit.
Hoe ziet het er beter uit? Kun je het uitleggen of laten zien?

Ik moet helaas wachten op een nieuwe trainer want ik kan nu niet verder spelen door de gewichtsbeperking. Ik had net wel al mn spullen weggegooid zodat ik kon lopen, maar toen speelde het supertraag en haperend. Misschien kwam dat wel doordat er onwijs veel spullen op een hoop op de grond lagen die ik had weggegooid..

Nog maar eens proberen met de nieuwste Nvidia drivers en nogmaals een defragmentatie.
Maar vooralsnog heeft 1.0004 mij niets opgeleverd.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik heb alle details al op hoog staan. (na enorm gekloot met catalyst)
Ik heb het spel 2 keer gespeeld met details op hoog maar toen bleek in catalyst de details op het laagste niveau te staan. (performance) ik zag op screenshots al die wapens super gedetailleerd, dat had ik dus niet. Maar na die catalyst tweak wel! Ziet er vet uit!!

Nu met patch 4 zie ik dat deze details nog beter zijn en dan meer dingen gedetailleerder zijn. Het werkt wel alleen als je full dynamic lighting aan hebt staan!
Kwa performance merk ik niet veel, het lijkt wel soepeler maar ik had eigenlijk al goede performance.
(EAH2900XT, AMD X2 6000 2 gyg ram op een asus am2)

Als je full dynamic lighting aan hebt staan kan je anti alisasing helemaal uit gooien, dat scheelde bij mij wat frames denk ik. En ik zie geen verschil.

Verwijderd

Dinictus208 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:20:
Ik heb alle details al op hoog staan. (na enorm gekloot met catalyst)
Ik heb het spel 2 keer gespeeld met details op hoog maar toen bleek in catalyst de details op het laagste niveau te staan. (performance) ik zag op screenshots al die wapens super gedetailleerd, dat had ik dus niet. Maar na die catalyst tweak wel! Ziet er vet uit!!

Nu met patch 4 zie ik dat deze details nog beter zijn en dan meer dingen gedetailleerder zijn. Het werkt wel alleen als je full dynamic lighting aan hebt staan!
Kwa performance merk ik niet veel, het lijkt wel soepeler maar ik had eigenlijk al goede performance.
(EAH2900XT, AMD X2 6000 2 gyg ram op een asus am2)

Als je full dynamic lighting aan hebt staan kan je anti alisasing helemaal uit gooien, dat scheelde bij mij wat frames denk ik. En ik zie geen verschil.
Komt dat niet omdat full dynamic eigenlijk ook hdr inhoud en dit dus niet samen gaat met fsaa?
als ik fsaa uitzet gaat hij even vloeiend op 1920x1200 als met fsaa vol aan en dat is normaal niet mogelijk dus ik denk dat die slider geen functie heeft met fdl aan.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Denk ik ook dus schuif maar omlaag. Volgens mij belast het anders je graka nl wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Patch 1.0004 staat er hier nu ook op. Om eerlijk te zijn nog neits gemerkt. Ben wel verder gekomen en heb de eerste Russische troepen met de grond gelijk gemaakt en wat zwaardere wapens. :P
Maar ik ben nu in een banditlab met bijna geen bandages, experienced bandits en kan practisch niet terug omdat het op de terugweg stikt van de Russische troepen. Ben ook de eerste mensen van Duty tegen gekomen overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Net opnieuw begonnen na het installeren van de 1.0004 patch (waar zijn die nullen eigenlijk voor nodig, maak er gewoon 1.4 van ? :P )

Beeld kwaliteit is er bij mij niet beter op geworden, maar ook niet slechter :D Draait nu wel wat lekkerder moet ik zeggen, net een iets hogere fps.

Nog even tipje voor de mensen die in het begin alleen een pistol + sawn sg hebben en iets meer willen doen tegen de machinegeweren: Je kunt bij het startpunt linksaf naar de eerste missie, maar als je rechts gaat zit er een militair kamp(je). Kun je niet zo heel veel tegen beginnen lijkt het, maar....

Zorg dat je een sawn-off shotgun hebt, paar medkits, en 1 of 2 granaten. Ga vanuit het startpunt naar recht en volg de weg. Je komt dan een groepje van 3 tegen (patrol). Wacht totdat ze teruglopen richting het kamp en sluip achter ze aan, ga dan langs de kant van de weg achter een boom zitten.
Als ze zicht weer omdraaien blijf je lekker zitten totdat ze binnen gooi afstand zijn. Pak je granaat en gooi hem midden in het groepje. Nu zijn er waarschijnlijk 2 dood (of 3 als je geluk hebt), als er nog 1 leeft ram je op X en spurt je recht op hem af om hem met je shotgun in zn gezicht te spugen, je hebt hier een paar seconden voor omdat hij nog dekking aan het zoeken is voor je granaat. De hele basis staat nu op stelten en iedereen begint van grote afstand op je te schieten maar dat voel je amper (houd je medkits gereed ;) )

Pak nu snel de spullen van de 3 soldaten en spurt terug naar het startpunt, verpats 2 van de 3 machinegeweren en neem gelijk wat ammo, medkits en eventueel een granaatje mee. Ondertussen komt er namelijk een klein legertje army guys je basis bestormen >:) Maar nu heb je backup van je mede stalkers en een machinegun _/-\o_ Verschans je ergens in een huisje of ga ergens smerig zitten campen en knal die groene rakkers 1 voor 1 naar de eeuwige jachtvelden!

Daarna lekker alle zooi van hun dode lichamen afjatten, en je hebt meer goodies dan je nodig kunt hebben 8) Niet vergeten om nog even naar die army base terug te lopen want daar zitten er meestal nog 2 (toren en op het dak) en gelijk daar ook even alles wegjatten.

Ik ben voor de 4e x opnieuw begonnen en wilde dus even snel wat goeie wapens hebben zodat ik zo snel mogenlijk naar de bar kon waar ik voor mn corrupte savecrash was gebleven, vandaar deze taktiek, werkt best aardig moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

oa via gamespot te downloaden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebbben van haperingen en stotteren tijdens het spelen: voeg -noprefetch toen aan je doel van je snelkoppeling, zet er dan ook gelijk -nointro bij zodat die irritante filmpjes vooraf ook weg blijven... -noprefetch zorgt ervoor dat er minder aan gamedata in je geheugen/pagefile weet ik wat geladen worden... zorgt bij mij iig voor een stuk soepeler spelen :).

Als voorbeeld:

"D:\Games\Stalker\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -nointro -noprefetch

Voor de mensen die van hun 1.0003 patch naar de nieuwe 1.0004 patch willen maak eerst een echte savegame voor het patchen. Bij mij veroorzaakte de Quicksave of Autosave een CTD (Crash To Desktop) zodat ik weer terug kon naar me laatste echte savegame :/ . Hoeft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn maar het is een kleine moeite welke een hoop werk kan schelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Iemand endig id wanneer je de eerste sniper rifle tegenkomt? Ik zit nu in X-16 en mis echt iets voor de lange afstand...

*EDIT*:Hihi nevermind, anwoord staat al in de vraag, was er 100m vandaan :z

[ Voor 24% gewijzigd door intuliegend op 26-08-2007 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossinl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01:30

rossinl

Audio/Videophile

Even een kort vraagje:

Wie weet waar ik mn savegames kan vinden voor backupdoeleinden? :)

Asus P8Z68-V Pro Gen3 | 2600K | Corsair 4x4GB | Asus GTX660 Ti TOP | Samsung 850 Pro 256GB | Zalman ZM850-HP | Dell U3415W | Sony KDL-60EX700 | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser HD650 | Onkyo TX-SR875 | Arcam FMJ P7 | Klipsch THX Ultra II 7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
rossinl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:59:
Even een kort vraagje:

Wie weet waar ik mn savegames kan vinden voor backupdoeleinden? :)
Documents and Settings\All Users\Shared Documents\STALKER-SHOC\savedgames\

Via Google, dus kan fout zijn. Maar ik kan me herinneren dat het iig wel in DocSet stond ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 14:05
is die patch ook te verkrijgen ZONDER dat je je moet registreren op zon waardeloze site als fileplanet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:23:
is die patch ook te verkrijgen ZONDER dat je je moet registreren op zon waardeloze site als fileplanet???
De link 10 posts hierboven is geen fileplanet en werkt gewoon zonder te registreren. Heb hem zelf net opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW, hier een paar changes:

=================

Patch 1.0004 changes and fixes:

Optimization:

1. Calculating detailed objects was moved to the second CPU stream.
2. Engine optimization, which resulted in FPS 10-15% gain.
3. Shaders optimization.

SP fixes:

1. Fixed the bug with shooting from the grenade launcher. The grenade is fired with the first shot now.
2. Fixed the disappearing weapons when crouching for a long time.
3. Fixed the game crash on Pripyat location, when the player approached any of the monolithians' camps.
4. Fixed Voronin's tasks to eliminate the bandit Poker.
5. Fixed the random quests at the Wild Territory.
6. Fixed the random task to destroy the bandits' camp at the Cordon.
7. Fixed the random Barkeep's task to clear the snorks lair at the Dark Valley.
8. Fixed the bug with the automatic task to defend the camp when switching location or saving/loading the game.
9. Fixed the random quest to destroy the mutants lair when pseudo dogs are nearby.
10. Fixed the task to destroy the mutants lair.
11. Fixed the random tasks with the raids of characters' camps.
12. Fixed the choice of goods at Barkeep and Petrenko after completing the random tasks.
13. The wounded do not run away from the grenade now.
14. The zombies at Yantar do not run from the grenade now.
15. Fixed the crash caused by the patrol route at Yantar.
16. Fixed the crash caused by the patrol route at Agroprom Research Institute.
17. Fixed the task with getting rid of the Duty group in the village at the Military Warehouses level.
18. Fixed the bug with repeating the scene of the Duty group ambush at the beginning of the Military Warehouses level.
19. Fixed the bug with camera fly-through on the stadium at Pripyat.
20. Fixed the bug with Bes character, when the latter couldn't be healed.

=================

Ze hebben hem dus meer multi-threaded gemaakt. Verder een boel bugfixes. Ik ga het nu spelen, dit lijkt me de patch waarbij de meeste zaken wel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik heb nog wel een bug gevonden van een vijandelijke soldaat die half door een muur heenloopt en schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:58:
Voor de mensen die last hebbben van haperingen en stotteren tijdens het spelen: voeg -noprefetch toen aan je doel van je snelkoppeling, zet er dan ook gelijk -nointro bij zodat die irritante filmpjes vooraf ook weg blijven... -noprefetch zorgt ervoor dat er minder aan gamedata in je geheugen/pagefile weet ik wat geladen worden... zorgt bij mij iig voor een stuk soepeler spelen :).

Als voorbeeld:

"D:\Games\Stalker\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\XR_3DA.exe" -nointro -noprefetch
kan je uitleggen hoe je dat doet stap voor stap ..
deze noob lukt het niet

na de patch van 1.3 naar 1,4 ben ik gezakt van 100fps naar 6 fps
check my sig voor mijn systeem.... gaat echt nergens over

[ Voor 8% gewijzigd door murky123 op 26-08-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48

HugoBoss1985

Xenotech

murky123 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:16:
[...]

kan je uitleggen hoe je dat doet stap voor stap ..
deze noob lukt het niet
Als je een snelkoppeling naar de .exe van het spel op je bureaublad hebt, klik je daar op met de rechtermuis knop en dan pas je de opdrachtregel aan zoals in het voorbeeld! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ok thanks dat werk nu....

maar waarom schommeld mijn fps nu tussen 7 en 220 ?????

zowel als SP en MP....

ik heb stalker vanaf dag 1 maar het blijft een buggy game....

de laatste drivers WHQL voor XP
SLI aan of SLI uit is geen verschil....
andere games lopen prima Guildwars en 2Worlds. GRAW2 demo en ARMA
3Dmark2006 geeft ook prima scores aan...

de framerate blijft hobbelen tussen erg hoog en erg laag..
ik speel wel met alles op max dynamic lighting aan op 1680*1050

maar zo heb ik het spel ook uitgespeelt...dus zou nu toch ook gewoon moeten kunnen met patch 1.4
net nog ff getest met static lightning.. en objects lighting allemaal geen verschil..
oude savegames e.d. maakt ook niet uit..

is het mogelijk op een fresh install te doen en dan je oude savegames uit 1.3 te gebruiken?

[ Voor 75% gewijzigd door murky123 op 26-08-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theroman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-08 09:37
murky123 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:32:
is het mogelijk op een fresh install te doen en dan je oude savegames uit 1.3 te gebruiken?
Als je na de installatie de patches weer toepast, moet dat gewoon kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik snap er nix meer van..

zoals ik al 1 post eerder aangaf schommelt de FPS nu tussen heeeel laag en heel hoog
bijvoorbeeld als ik naar de luch kijk zit ik op ongv. 350 FPS en als ik op het zelfde punt blijf staan en ik kijk naar de grond dan heb ik 7 FPS

ik heb de Nvidia drivers met drivercleaner verwijdert, netjes de nieuwste WHQL drivers geinstalled
s.t.a.l.k.e.r. gedeinstalleerd en weer herinstalleerd en weer gepatched naar 1.0004
SLI aan SLI uit is geen verschil
online ofline gamen in stalker geeft het zelfde probleem
andere games doen het prima
ik gebruik ook gewoon netjes de s.t.a.l.k.e.r. profiel in nTune voor SLI

mijn vraag of er meer personen zijn die dit probleem kennen

ik weet eigenlijk geen andere manier meer om dit probleem op te lossen..

ps. dit alles in XPpro 32bit.. alles up2date reso is 1680*1050
EDIT: het maakt niet uit op welke reso ik speel 800*600 of 1024*768 of 1680*1050

ik vind het gewoon frustrerend worden.. vroeger kon ik nog uren onbekommert gamen.
ik heb nu een zoontje van 1 jaar en nu ligt ie 2 uurtjes te slapen en papa denkt ff te kunnen gaan gamen.
nagoed was er gister al mee bezig en nu dus weer ..
ipv gamen ben je weer aan het kloten met de configuratie en drivers, patches e.d.
daar baal ik gewoon goed van..wat een k*tzooi
ik kap er maar weer mee. want dit is niet goed voor mijn humeur

[ Voor 27% gewijzigd door murky123 op 27-08-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk zelf geen verschil na de patch.
Draait gewoon nog steeds goed speelmaar maxed out op 1920x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik merk ook geen verschil. Ziet er misschien iets beter uit maar moeilijk te zeggen. Draait wellicht iets minder goed als voorheen bij mij.

Heb trouwens de trainer voor 1.0004 dus kan weer verder spelen zonder gezeur over gewicht :)

[ Voor 28% gewijzigd door Syntagma op 27-08-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb het eerste stukje gehad waar mijn grafische kaart een beetje problemen had. Dit was bij het laboratiorium onder de grond. Ik heb de woonruimte van een stel elite banditten schoongemaakt met grof geweld en toen ik daar afdaalde kwam ik in een ondergrondse ruimte met daarin poelen met radioactief water.

Ik kwam ook nog een gemutteerde mens tegen, of volgens mij was het ooit menselijk :P ipv een mond tentacles, zeker teveel van het water gedronken daar. :P
Owja, vet sterk pantser en onzichtbaar. Gelukkig kwam het eerst in aanvaring met een mannetje van het Russische leger. :P
Ik moet nu een legerbasis opschonen volgens mij, voor informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Heb ook de knoop doorgehakt en de patch geinstalleerd (zat nog op 1.000), maar ik merk wel een duidelijk verschil: de framerate is volgens Fraps een stuk lager (25-40 tegenover de 40+ die het was), maar toch lijkt alles een stuk soepeler te lopen. Ik heb de view distance ondertussen op max gezet en het blijft allemaal even soepel.

Ik ben dus wel tevreden. Buiten dat ik nu opnieuw moet beginnen...

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Auredium schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:30:
Ik heb het eerste stukje gehad waar mijn grafische kaart een beetje problemen had. Dit was bij het laboratiorium onder de grond. Ik heb de woonruimte van een stel elite banditten schoongemaakt met grof geweld en toen ik daar afdaalde kwam ik in een ondergrondse ruimte met daarin poelen met radioactief water.

Ik kwam ook nog een gemutteerde mens tegen, of volgens mij was het ooit menselijk :P ipv een mond tentacles, zeker teveel van het water gedronken daar. :P
Owja, vet sterk pantser en onzichtbaar. Gelukkig kwam het eerst in aanvaring met een mannetje van het Russische leger. :P
Ik moet nu een legerbasis opschonen volgens mij, voor informatie.
Vreemd, dat is juist een 'indoor' stuk en ik zou denken dat dat makkelijker te berekenen is dan een grote buitenomgeving :) Bij mij draait het binnen volgens mij soepeler dan buiten.

Ohja:
spoiler:
Vergeet niet op dat stuk waar je voor het eerst zo'n gemuteerd monster tegenkomt om de Urchin artifact mee te nemen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Syntagma op 28-08-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Syntagma schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:59:
[...]

Vreemd, dat is juist een 'indoor' stuk en ik zou denken dat dat makkelijker te berekenen is dan een grote buitenomgeving :) Bij mij draait het binnen volgens mij soepeler dan buiten.

Ohja:
spoiler:
Vergeet niet op dat stuk waar je voor het eerst zo'n gemuteerd monster tegenkomt om de Urchin artifact mee te nemen :)
spoiler:
Vergeet ook niet in het lichaam van die bloodsucker te kijken, als je zo'n tentakel mee kan nemen van hem kan je die voor enkele 1000en ru verkopen bij de bar.

En iets grappigs voor later in het spel:
spoiler:
Als je bij de army base komt, is iedereen daar als het goed is neutraal ten opzichte van jou. Het is mogelijk om die hele base uit te moorden, terwijl je neutraal blijft! Gebruik alleen je knife en zorg dat niemand je ziet. Op die manier heb ik een gp37 en gauss gun gekregen :D ! En je kan zelfs Lukash knifen zonder enemy te worden. Ga naar zijn kamer toe en ga recht voor hem staan met je knife in je handen zodat die twee guards naast hem naar je kijken en Lukash zelf niet zien. Knife hem in zijn hoofd en die guards doen helemaal niks >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Syntagma schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:59:
[...]

Ohja:
spoiler:
haha, ik zag dat artifact wel op rader maar kon het niet vinden, wel dat artifact in die ene kamer van de persoon die ik zoek (en waarschijnlijk zelf ben volgens mij).
Ik denk dat de lichteffecten van de radioactiviteit in het water het probleem bezorgden.
Zag ook megaveel artifacts liggen bij die lightningflashes, soort witte orbs.

Vond overigens gisteravond pas uit hoe ik die artifacts kon equippen op mezelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Petok schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

spoiler:
Vergeet ook niet in het lichaam van die bloodsucker te kijken, als je zo'n tentakel mee kan nemen van hem kan je die voor enkele 1000en ru verkopen bij de bar.

En iets grappigs voor later in het spel:
spoiler:
Als je bij de army base komt, is iedereen daar als het goed is neutraal ten opzichte van jou. Het is mogelijk om die hele base uit te moorden, terwijl je neutraal blijft! Gebruik alleen je knife en zorg dat niemand je ziet. Op die manier heb ik een gp37 en gauss gun gekregen :D ! En je kan zelfs Lukash knifen zonder enemy te worden. Ga naar zijn kamer toe en ga recht voor hem staan met je knife in je handen zodat die twee guards naast hem naar je kijken en Lukash zelf niet zien. Knife hem in zijn hoofd en die guards doen helemaal niks >:) .
Ik weet niet over het infiltreren. de russen staan als vette rode stippen op mijn radar en ik heb er aardig wat over de kiel gejaagd. Maar ik zal er eens binen lopen zonder wapen getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Bij mij zijn de soldaten (in ieder geval in mn nieuwe game) ook meteen rood zonder dat ik ze iets heb aangedaan. Ik heb de eerste missie gedaan voor Wolf, een pak opgehaald en daarna teruggekeer naar het eerste basecamp. Toen zag ik in de verte millitairen lopen, en die zijn al rood.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

cheiron schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:20:
Bij mij zijn de soldaten (in ieder geval in mn nieuwe game) ook meteen rood zonder dat ik ze iets heb aangedaan. Ik heb de eerste missie gedaan voor Wolf, een pak opgehaald en daarna teruggekeer naar het eerste basecamp. Toen zag ik in de verte millitairen lopen, en die zijn al rood.
Had ik ook. Nog voor mijn eerste missie liep ik op de weg voor het n00bkampje en zag ik een rood puntje, dat was een vijandelijke soldaat. Het leek me destijds met alleen maar een mesje verstandig om hem met rust te laten. :P
Die gozers bij het crossoverpoint daarintegen lieten me met rust en stonden ook rood aangegeven. Ik zie wel. Maar gezien mijn eerdere missies bestaat de kans dat ze me niet meer helpen want ik heb er behoorlijk wat naar het hiernaarmals geholpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Wat een heerlijk spel toch! Ik ben gek op die industriële complexen, rangeerterreinen, etc.

Wel heb ik iets vreemds: in 'The Bar' staat een kerel te snotteren dat ie z'n family rifle kwijt is. Maar als ik op de locatie ben waar dat wapen moet liggen, kan ik niets vinden! Ik heb 'bovengronds' gezocht, maar ook 'ondergronds' in een tunnel die op die plek onder de grond zit met allemaal van die lightning anomalies en een dode stalker genaamd Gordon (referentie naar Half Life), maar dat wapen ligt er niet. Doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:27:
Wat een heerlijk spel toch! Ik ben gek op die industriële complexen, rangeerterreinen, etc.

Wel heb ik iets vreemds: in 'The Bar' staat een kerel te snotteren dat ie z'n family rifle kwijt is. Maar als ik op de locatie ben waar dat wapen moet liggen, kan ik niets vinden! Ik heb 'bovengronds' gezocht, maar ook 'ondergronds' in een tunnel die op die plek onder de grond zit met allemaal van die lightning anomalies en een dode stalker genaamd Gordon (referentie naar Half Life), maar dat wapen ligt er niet. Doe ik iets fout?
spoiler:
in de rode container helemaal achteraan, verder heeft die dode stalker een geupgrade desert eagle, en achter hem ligt een normale ( of andersom )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
murky123 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 12:27:
ik snap er nix meer van..

zoals ik al 1 post eerder aangaf schommelt de FPS nu tussen heeeel laag en heel hoog
bijvoorbeeld als ik naar de luch kijk zit ik op ongv. 350 FPS en als ik op het zelfde punt blijf staan en ik kijk naar de grond dan heb ik 7 FPS

ik heb de Nvidia drivers met drivercleaner verwijdert, netjes de nieuwste WHQL drivers geinstalled
s.t.a.l.k.e.r. gedeinstalleerd en weer herinstalleerd en weer gepatched naar 1.0004
SLI aan SLI uit is geen verschil
online ofline gamen in stalker geeft het zelfde probleem
andere games doen het prima
ik gebruik ook gewoon netjes de s.t.a.l.k.e.r. profiel in nTune voor SLI

mijn vraag of er meer personen zijn die dit probleem kennen

ik weet eigenlijk geen andere manier meer om dit probleem op te lossen..

ps. dit alles in XPpro 32bit.. alles up2date reso is 1680*1050
EDIT: het maakt niet uit op welke reso ik speel 800*600 of 1024*768 of 1680*1050

ik vind het gewoon frustrerend worden.. vroeger kon ik nog uren onbekommert gamen.
ik heb nu een zoontje van 1 jaar en nu ligt ie 2 uurtjes te slapen en papa denkt ff te kunnen gaan gamen.
nagoed was er gister al mee bezig en nu dus weer ..
ipv gamen ben je weer aan het kloten met de configuratie en drivers, patches e.d.
daar baal ik gewoon goed van..wat een k*tzooi
ik kap er maar weer mee. want dit is niet goed voor mijn humeur
kan hier iemand nog eens naar kijken?
of is er te weinig info
ik zit een beetje vast hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

murky123 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:09:
[...]

kan hier iemand nog eens naar kijken?
of is er te weinig info
ik zit een beetje vast hier
Klinkt alsof je bepaalde objectrender hebt aanstaan. Het is in S.T.A.L.K.E.R. mogelijk om zaken op een bepaalde manier weer te geven (ben even kwijt hoe het heet) je kunt het iig als volgt instellen:

- Niets renderen (die raad ik jouw aan, aan je probleem te horen)
- Alleen objecten renderenb (geweren, poppetjes, etc. etc.)
- Alles renderen (voor de echte powerpc's)

Ik draai zelf de tweede zonder problemen maar bij speciale zaken (zoals de radioactieve poelen ondergronds) gaat het dan langzamer. Ik kan me voorstellen dat het bij jouw een vergelijkbaarprobleem is. Probeer S.T.A.L.K.E.R. eens te draaien met alle effecten uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Bedoel je dan die opties van 'static lightning' en 'full dynamic lightning' enzo? Ik heb echt geen power pc maar heb wel die laatste optie aanstaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
als ik thuis ben zal ik het proberen al heb ik geen idee waar ik die 3 opties moet vinden om in te stellen..

vreemde is wel dat ik voor de patch 10004 niet had en na de patch wel
en er is alleen maar gepatched

dat renderen aan of uit zetten vind ik dat in stalker?

hmm 4 minuten voor dat ik dit poste zat er nog 1 tussen..
als je inderdaad dat static lightning bedoelt en dat full dynamic lightning dat maakt dat geen verschil in mijn probleem..

mijn systeem kan ook makkelijk full dynamic lightning draaien met alles max dat deed het ook in de vorige patches.
ik heb het spel al eens helemaal uitgespeeld super vloeiend liep echt perfect met full dynamic lightning aan.. dus ik ga dat na patch 1.004 natuurlijk niet lager zetten naar static.
die patch 1.004 heeft gewoon iets verkloot..
mijn pc loopt alles wel op zijn sloffen , mijn specs kunnen niet het probleem zijn
wat o wat is hier aan de hand 8)7 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door murky123 op 29-08-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Syntagma schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:56:
Bedoel je dan die opties van 'static lightning' en 'full dynamic lightning' enzo? Ik heb echt geen power pc maar heb wel die laatste optie aanstaan..
idd, die optie even uitzetten naar static.

Ik had die optie ook volledig uitgeprobeerd en het maakte mijn PC traag bij het spelen (nu is mijn grafische kaart niet state-of-the art) Bij alleen de objecten viel het nog te doen. Static is de laagste instelling. Het kan zijn dat de nieuwe patch die optie op full heeft gezet bij je, om wat voor reden dan ook.

[ Voor 33% gewijzigd door Auredium op 29-08-2007 11:23 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is onlangs een patch uitgebracht. Deze patch zorgt er voor dat de je gemaakte savegames niet meer werken.