Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
mrmali schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:47:
Gisteren ook even het genot gehad om te spelen :)
Weliswaar niet op mijn eigen pc maar wel die van mijn huisgenoot.

Het speelt gewoon lekker weg, ik snap niet dat mensen problemen hadden met de aim, dit werkt voor mij super :)

spoiler:
Heb net een Mole bevrijd uit een of ander gebouw wat bewaakt werd door army dudes, daarna vertelde die Mole mij dat er een tunnel opgeruimd moest worden. Dat heb ik gedaan. Daarna mag ik weer de tunnel in om wat te zoeken maar ik kom een wazige creature tegen :| wordt steeds onzichtbaar, niet te raken dat ding :(

* Room42 schrok zich al een aantal keer kapot btw :D
spoiler:
Dat ding heb je zo kapot. Gewoon een hele clip op z'n kop leegschieten. Maar als je daar al moeite mee hebt, dan kun je je lol nog op daar onder de grond. Ik vond het een lastig stukje maar wel gaaf! Heel eng.

* Room42 is ook vaak genoeg geschokken, idd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 22-03-2007 13:00 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 22:24

marapuru

db.

Room42 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:58:
[...]

spoiler:
Dat ding heb je zo kapot. Gewoon een hele clip op z'n kop leegschieten. Maar als je daar al moeite mee hebt, dan kun je je lol nog op daar onder de grond. Ik vond het een lastig stukje maar wel gaaf! Heel eng.

* marapuru is ook vaak genoeg geschokken, idd ;)
spoiler:
Onder de grond ging vooral door al die leuke lampjes en mijn stoere flashlight de performance omlaag. En dan bedoel ik echt omlaag! Dan is dat beest echt kut te raken..

* marapuru crosses fingers voor hoog loonstrookje nieuwe werkgever ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
PsychoHellDude schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
[...]

beetje offtopic... maar goed ik sluit mij hierbij aan! WoW is zo kiddy
Your opinion. :) 't Is in ieder geval een stuk socialer dan een FPS in single player mode en WoW + Teamspeak staat over het algemeen garant voor een erg gezellige avond. Af en toe een FPS is erg lekker voor de afwisseling though, en S.T.A.L.K.E.R. belooft veel. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:15:
[...]

Your opinion. :) 't Is in ieder geval een stuk socialer dan een FPS in single player mode en WoW + Teamspeak staat over het algemeen garant voor een erg gezellige avond. Af en toe een FPS is erg lekker voor de afwisseling though, en S.T.A.L.K.E.R. belooft veel. =)
WoW raids > S.T.A.L.K.E.R.

:)

overigens nu zon uurtje of 2 gespeeld, vind het een heerlijke game om te spelen, lekker creepie!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, MediaMarkt weet nog niet eens wanneer ze hem binnen krijgen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand al met Ruglov gesproken?
Hoe snel ik ook bij 'm ben, hij is al dood en kan ik dus niet verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
belfrink schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:52:
Hopelijk gaan ze in een patch nog meer dingen aanpassen, zoals de Vsync die ook niet werkt.
Vsync is ook niet te forceren in je driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

grootste irritatie op het moment vind ik dat ik altijd ammo van de verkeerde guns bij me hebt, en je je totale aantal kilo's niet kan verhogen. Heb ik eindelijk een coole gun, droppen al m'n tegenstanders van die AK ammo.. wissel ik hem om met zo'n AK gun krijg ik allemaal van die Belgische ammo :|

en dat je constant heen en weer blijft rennen... maar ja

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren een half uurtje ofzo gespeeld en m'n eerste indruk:

:')

Wat een kutgame zeg. Ziet er slechter uit dan HL2, en speel nog kutter. Als je een vijand raakt zie je niet eens of je hem ook echt raakt, 0,0 respons op kogelinslagen. Verder is de AI gewoon dom, zomaar op je afrennen zonder reden 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
jammer dat het soms niet erg duidelijk is waar je naartoe loopt, soms loop ik 3x door een tunnel die ondertussen vol ligt met lijken, maarja hoort er ook een beetje bij denk ik. die geluiden zijn trouwens ook erg mooi bijpassend. hoor je ineens in de verte iets brullen, even later hoor je hem lopen... en dan ineens BOE! staat ie achter je :P. trouwens dat gekke best die met je mind fucked is ook irritant, je moet hem snel dood hebben anders wordt je helemaal gek :p

en over ammo, ik zorg gewoon dat ik ammo verzamel voor de 2 of 3 guns die je op dat moment veel gebruikt, en de guns wissel ik af met wat ik tegen kom. ik gebruik alleen wel overdreven veel healthpacks enzo om maar licht te blijven :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:14:
grootste irritatie op het moment vind ik dat ik altijd ammo van de verkeerde guns bij me hebt, en je je totale aantal kilo's niet kan verhogen. Heb ik eindelijk een coole gun, droppen al m'n tegenstanders van die AK ammo.. wissel ik hem om met zo'n AK gun krijg ik allemaal van die Belgische ammo :|

Waar kan je je ammo wisselen dan, behalve bij de trader aan het begin, want dat is echt 3 jaar lopen.. :X

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Angeloonie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:17:
Gisteren een half uurtje ofzo gespeeld en m'n eerste indruk:

:')

Wat een kutgame zeg. Ziet er slechter uit dan HL2, en speel nog kutter. Als je een vijand raakt zie je niet eens of je hem ook echt raakt, 0,0 respons op kogelinslagen. Verder is de AI gewoon dom, zomaar op je afrennen zonder reden 8)7
Ja zodra je iemand raakt duikt in elkaar, en op dat moment kan je schieten maar dan raak je niets. Dan moet ie zich eerst weer oprichten, en dan werkt het weer.... Echt lame...

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh het bloed spuit eruit, toch wel een redelijk indicatie of je hem raakt. en de AI van wat? van de honden? die vond ik nog best oke.. als een roedel aanvallen dan proberen ze je allemaal tegelijk aan te vallen. Knal je er 2 neer rent de rest weg. De mensen die proberen constant dekking op te zoeken en rennen echt zelden recht op je af of je ze alsjeblieft neer wil knallen.

oh en als ze zo in elkaar duiken kan je ze echt wel neer knallen.. moet je natuurlijk wel raak schieten (wat met de beginguns nogal een opgave is)

[ Voor 16% gewijzigd door Bezulba op 22-03-2007 14:23 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:14:

Erg vervelend inderdaad.. Ik draag continu iets van 4 automatische geweren bij me en heb van elk maar 30 of 40 ammo :9 Kan dus telkens midden in een gevecht van gun switchen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

StarLite schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:20:
[...]

Waar kan je je ammo wisselen dan, behalve bij de trader aan het begin, want dat is echt 3 jaar lopen.. :X
alle traders verkopen wel een klein beetje ammo maar niet genoeg om echt lekker mee rond te rennen. ik haal 99% van m'n ammo van dode ventjes af

4 geweren? dan zit je toch op zo'n 60 kilo? of heb je compleet geen healing dingen bij je en food/

[ Voor 12% gewijzigd door Bezulba op 22-03-2007 14:22 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren het spel voor het eerst gespeeld.

Liep de eerste 5 minuten behoorlijk schokkerig (wanneer je voor het eerst "buiten"komt.
Maar hierna liep hij goed.
Na ongeveer een 1,5 uur spelen kwam ik met onweer en regen bij de ingestorte brug aan.
Tot mijn verbasing liep de pc vast en kon hem alleen nog maar resetten.
Gelukkig had ik hem net op tijd gesaved. Toen ik weer op dezelfde plek liep, liep de pc (na net opnieuw opgestart te hebben) weer vast.
Ik dacht, zal wel aan mijn specs liggen. Dus heb ik de instelling Lightening maar op "only object Dynamic" gezet. Gek genoeg liep hij weer vast op dezelfde plek.
Heb hierna de instelling op static lightening gezet, waarna hij niet meer vast liep.

Beetje vreemd gezien hij telkens op dezelfde plek vastliep. bug of specs?

Voldoet volgens mij gewoon aan recommended specs:
Had net een nieuwe installatie XP gedaan.
core 2 Duo 6400
ATI 1950 Pro
1 Gb ram

Iemand hier ook last van gehad? Als het geen bug is, misschien toch maar een 1 GB reepje erbij prikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:22:
[...]
4 geweren? dan zit je toch op zo'n 60 kilo? of heb je compleet geen healing dingen bij je en food/
Ik heb met nog meer rondgelopen zelfs, een stuk of 10-12 handguns en daarnaast nog de automatische geweren. Volgens mij wel wat kleinere guns dat wel, ben niet zo thuis in die namen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
bij de freerecordshop verkopen ze nu de collectors editie al. Snel halen voor wie geinsteresseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm en dan was je niet na 2meter lopen al helemaal dood? ik heb echt zware problemen met gewicht.. ik heb nu 2 machineguns (voor elk type ammo 1) een snipergun en een silenced pistol. Daarnaast een stuk of 15 bandages, 4 first aid kitjes 10 anti radiation spuiten 3 blikies voer 4 granaten en 200-300 ammo per gun.. en ik zit al tegen de 50kilo aan te hikken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
keldererik schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:41:
bij de freerecordshop verkopen ze nu de collectors editie al. Snel halen voor wie geinsteresseerd is.
Fuck zeg.......het is dat ik die kerel waar ik besteld heb niet wil afvallen anders reed ik ff richting Weert, Roermond of Venlo en zei ik mn bestelling af.

Mn sigaretten zijn bijna op, dus ik moet zo toch de deur uit; dan zal ik nog eens even binnenlopen.

Ik weet toevallig dat hij altijd rond 3 uur nieuwe voorraad krijgt geleverd elke dag, dus laten we het maar hopen dat Stalker erbij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:29:

Ik dacht, zal wel aan mijn specs liggen. Dus heb ik de instelling Lightening maar op "only object Dynamic" gezet. Gek genoeg liep hij weer vast op dezelfde plek.
Heb hierna de instelling op static lightening gezet, waarna hij niet meer vast liep.
Ik heb hier ook enorme problemen als het onweert. Beeld dat telkens zwart knippert en hapert. Lighting staat hier al op static, maar normaal als het niet onweert draait het spel gewoon heel erg soepel.

Kan je het weer niet uit zetten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

eendje schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:46:
hmm en dan was je niet na 2meter lopen al helemaal dood? ik heb echt zware problemen met gewicht.. ik heb nu 2 machineguns (voor elk type ammo 1) een snipergun en een silenced pistol. Daarnaast een stuk of 15 bandages, 4 first aid kitjes 10 anti radiation spuiten 3 blikies voer 4 granaten en 200-300 ammo per gun.. en ik zit al tegen de 50kilo aan te hikken
nope, waar zie je uberhaupt hoeveel kilo je draagt? in je inventory? Heb het nog niet zo uitgebreid bekeken tbh :)
Zal vanavond nog eens koekeloeren hoeveel ik precies draag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik denk dat ik met dit spel hetzelfde ga hebben als voor mn laatste kleine upgrade met F.E.A.R. (ook puntjes ertussen, toeval?? 8)7 ), dat het eerst net draait en pas na een nieuwe videokaart helemaal goed te doen is in volle glorie op 1600x1200 met alles vol erin qua detail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mrmali schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:56:
[...]

nope, waar zie je uberhaupt hoeveel kilo je draagt? in je inventory? Heb het nog niet zo uitgebreid bekeken tbh :)
Zal vanavond nog eens koekeloeren hoeveel ik precies draag.
links boven in je inventory

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:15:
[...]

true, ben ik het met je eens, ik geloof best dat online games een sterke mate hebben van social life, MAAR dan natuurlijk met mate ;-) EN het beste zou zijn als het gewoon vrienden van je zijn uit de buurt dat je ze ook in het echt ziet.... , maar dan kan ik weer teveel off topic gaan en dat moet niet nou :-)

Ik vind het echt gaaf hoe de mensen in dit spel op gaan, dingen op internet uitzoeken, film recentie, boeken enz. lol!

Ik heb hem gister binnen gehaald, ga hem vanavond proberen en als hij echt zo goed is als het gros hier zegt dan koop ik hem legaal. Ik koop alle spellen die de moeite waard zijn, mits ze een goed verhaal hebben, goed herspeelbaar zijn en een goede mogelijkheid op internet hebben!

Nu ik van iemand hoorde hier is dat mensen met een fallout verleden hier goed in kunnen vermaken, dan installeer ik hem direct na werk ;-)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ok, volgens mij heb ik hier toch een ernstige bug te pakken

spoiler:
Bij mij zijn professor krugolev en die gast in yantar (in de bunker) dood als ik er aan kom, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
PsychoHellDude schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:28:
[...]

true, ben ik het met je eens, ik geloof best dat online games een sterke mate hebben van social life, MAAR dan natuurlijk met mate ;-) EN het beste zou zijn als het gewoon vrienden van je zijn uit de buurt dat je ze ook in het echt ziet.... , maar dan kan ik weer teveel off topic gaan en dat moet niet nou :-)
Je mist nonverbale communicatie, dat is het enige verschil eigenlijk. Ingame heb je chat/emotes en daarnaast draait Teamspeak ook vrijwel dagelijks. Heb verschillende vrienden en collega's die het ook spelen, en ook mensen via het spel ontmoet die ik inmiddels al een paar jaar ken. Toevallig net terug uit Hongarije waar ik vakantie heb gevierd bij een stel die ik via WoW heb leren kennen.

Heb Fallout zelf nooit gespeeld, maar voor zover ik begrepen heb is dit een FPS met RPG'achtige elementen en een goed verhaal. Enige waar ik niet op hoop is dat ik constant zombies aan het afknallen ben, maar heb al begrepen dat dat in ieder geval niet zo is. Ben qua FPS liefhebber van WW-games of af en toe een game als Halo, hoop dat deze me net zo zal bevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Is er al wat bekend over hoe je de andere endings kan krijgen of bekijken? Heb het spel net uitgespeelt maar het einde wat ik kreeg was echt uh niet verhelderend en ook niet het echte einde mag ik hopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Even opnieuw uitspelen vanaf een save-game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Dat zou heel goed kunnen maar dan is het handig om te weten wat je precies moet doen om een ander einde te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldererik schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:41:
Bij de Freerecordshop is hij inderdaad verkrijgbaar, voor zo'n slordige 60 euro... Voor mensen die minder uit willen geven, ze verkopen deze editie ook in Engeland (http://www.hmv.co.uk/) voor 25 pond en 2 pond verzendkosten. Kortom voor 39 euro en 78 eurcent, ligt hij binnen een week op je deurmat B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Exitium schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:42:
[...]
Je mist nonverbale ......heb leren kennen.

Ok totaly mee eens :-)

Fallout rpg goed verhaal
Ging idd om het fallout verhaal als dit ook een goed verhaal heeft dan ga ik er totaal in op :-)

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jemig wat een kutperformance... Zo draait het spel echt prima, zo draait het spel ineens echt kut.

Als ik nu naar monsters/bandits kijk dan heb ik echt 2-3fps, maar beeld andere kant op is gewoon weer 50fps oid.

En dat terwijl er eerder vanmiddag niets aan de hand was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Recommended system requirements is ook een 7900GTX / X1850 of hoger.

Goed speelbaar op mijn systeem met echt alles op high. 20 tot 40fps. Tja het kan hoger maar ik hou gewoon van veel details ;) Zou graag de nieuwe ATI kopen als die uit is..

De game is best lang vind ik, had hem al voordat ik hem gekocht had, en heb er misschien al zon 20 uur ingestopt. Zit denk ik rond de 60% nu. Gezien aan het aanbod aan wapens valt er nog veel te kopen/vinden. net de tunder s14 gekocht.. strak nauwkeurig wapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
keldererik schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:44:
Recommended system requirements is ook een 7900GTX / X1850 of hoger.
Maar je kunt het met lagere hardware ook wel op een lagere setting draaien ;) Verder neemt die recommended ook niet weg dat het een slechte engine heeft.

Verder betwijfel ik deze twee kaarten, naast een X1850 kun je eerder een 7800GTX dan een 7900GTX zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

Angeloonie schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 17:37:
Jemig wat een kutperformance... Zo draait het spel echt prima, zo draait het spel ineens echt kut.

Als ik nu naar monsters/bandits kijk dan heb ik echt 2-3fps, maar beeld andere kant op is gewoon weer 50fps oid.

En dat terwijl er eerder vanmiddag niets aan de hand was 8)7
Zelfde probleem hier. Op het ene moment draait hij zonder problemen boven de 50 fps, daarna opeens weer drops naar 10 fps.
Tokolosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:28:

spoiler:
Bij mij zijn professor krugolev en die gast in yantar (in de bunker) dood als ik er aan kom, iemand een idee?
spoiler:
Bij mij is hij ook dood, heb deze missie dus ook gewoon gestopt.
kan ik hem dan nog uitspelen? 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 22-03-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
Pinjataaa schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:13:
spoiler:
Bij mij is hij ook dood, heb deze missie dus ook gewoon gestopt.
kan ik hem dan nog uitspelen? 8)7
Die prof krugolev is volgens mij niet essentieel dus kan je gewoon doorspelen maar bij mij zijn die gasten in yantar ook D.O.A. en kan ik dus niet doorspelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Tokolosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 18:54:
[...]

spoiler:
Die prof krugolev is volgens mij niet essentieel dus kan je gewoon doorspelen maar bij mij zijn die gasten in yantar ook D.O.A. en kan ik dus niet doorspelen :(
Misschien kan je ff spoiler tags gebruiken? Nu hebben de spoilers van de andere gasten niet echt veel zin :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 19:44
Tokolosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:28:

spoiler:
edit:
Laat maar slecht gelezen :z

[ Voor 11% gewijzigd door Jorick op 22-03-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
sajoku schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:18:
[...]

Misschien kan je ff spoiler tags gebruiken? Nu hebben de spoilers van de andere gasten niet echt veel zin :|
Waarom zou dit een spoiler zijn? Ik vertel niks van het verhaal, heb het alleen over een bug....

naja als je wilt miereneuken noem ik 2 namen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Tokolosh schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:35:
[...]

Waarom zou dit een spoiler zijn? Ik vertel niks van het verhaal, heb het alleen over een bug....

naja als je wilt miereneuken noem ik 2 namen :?
En je vertelt wat er met die 2 namen gebeurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
sajoku schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:36:
[...]

Nee dat doe ik niet.. Daarom heet het een bug.. omdat er iets gebeurt wat niet zou moeten.

Maar laten we er geen slow chat van maken svp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

sajoku schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 19:36:
[...]

Hij verteld niets, want dit is een bug waardoor het spel wordt belemmerd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

OK probleempje ;

Ik heb het spel vandaag gekocht (Free Record shop "Collector's Radiation edition" ) en deze nu net op mijn pc'tje gezet , nu geeft hij bij de setup aan dat ik niet genoeg "page File" heb , alles is groen behalve die.
Toch geinstalleerd , en krijg na de installatie een foutmelding in het duits , dat ik niet genoeg "Page-file" heb.....

Wat wordt hiermee bedoeld??

[specs]
PIV 2800
512 MB geheugen (tis wat laag , maar genoeg)
256 MB Videokaart
1249MB Page File <--- ROOD
27 GB Free @ D (Games schijf, waar ik hem op installeer)
30 GB Free @ C

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
MWAD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:01:
OK probleempje ;

Ik heb het spel vandaag gekocht (Free Record shop "Collector's Radiation edition" ) en deze nu net op mijn pc'tje gezet , nu geeft hij bij de setup aan dat ik niet genoeg "page File" heb , alles is groen behalve die.
Toch geinstalleerd , en krijg na de installatie een foutmelding in het duits , dat ik niet genoeg "Page-file" heb.....

[specs]
PIV 2800
256 MB Videokaart
30 GB Free @ C
Pagefile

RAM is a limited resource, whereas virtual memory is, for most practical purposes, unlimited. There can be a large number of processes each with its own 2 GB of private virtual address space. When the memory in use by all the existing processes exceeds the amount of RAM available, the operating system will move pages (4 KB pieces) of one or more virtual address spaces to the computer’s hard disk, thus freeing that RAM frame for other uses. In Windows systems, these “paged out” pages are stored in one or more files called pagefile.sys in the root of a partition. There can be one such file in each disk partition. The location and size of the page file is configured in SystemProperties, Advanced, Performance (click the Settings button).

A frequently asked question is how big should I make the pagefile? There is no single answer to this question, because it depends on the amount of installed RAM and how much virtual memory that workload requires. If there is no other information available, the normal recommendation of 1.5 times the amount of RAM in the computer is a good place to start. On server systems, a common objective is to have enough RAM so that there is never a shortage and the pagefile is essentially, not used. On these systems, having a really large pagefile may serve no useful purpose. On the other hand, disk space is usually plentiful, so having a large pagefile (e.g. 1.5 times the installed RAM) does not cause a problem and eliminates the need to fuss over how large to make it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

OK probleempje ;

[specs]
PIV 2800
256 MB Videokaart
30 GB Free @ C
volgens mij moet het spel minimaal 2gb hebben.zo stel je het in.

http://www.theeldergeek.c...ng_the_page_file_size.htm

ik speel zelf met 768mb heheugen. gaat net volgens mij (40-50fps)--> medium settings1024*768

amd3400+ ati x1650xt kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK probleempje ;

[specs]
PIV 2800
256 MB Videokaart
30 GB Free @ C
Je virtueel geheugen. Omdat je "weinig" geheugen hebt (512MB) zal een gedeelte op je harde schijf worden gezet. Meer geheugen inbouwen lijkt me wel een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 04-09 11:07

MWAD

Morron With A Dress

bij 2,5 gig is hij nog rood :X , heb hem op 4,1 gig gezet (max) , dit vind hij goed, ( wat ik redelijk absurt veel vind )

thnx all :) ik ga gamen 8)

[ Voor 11% gewijzigd door MWAD op 22-03-2007 20:09 ]

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWAD schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:09:
bij 2,5 gig is hij nog rood :X , heb hem op 4,1 gig gezet (max) , dit vind hij goed, ( wat ik redelijk absurt veel vind )

thnx all :) ik ga gamen 8)
Nou ik heb 1GB geheugen met maximal 3,5GB virtueel geheugen.
Ik vind het spel trouwens 3x niks, ik dacht dat dit 'de' game werd van 2005 of 2006 of 2007 of 2008 (Hijs gelukkig al uitgebracht!) ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
voor de cheaters onder ons:

op cheathappens.com is een +5 trainer uit:
unlimited ammo, healt, geld, remove weight limit, one hit, one kill

voor mensen als mij een verademing :P (ik hou niet echt van rustig in een hoekje zitten wachten :P )

ik ben net in de underground, sterkste wapen dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is de viper 5 of heb ik wat over het hoofd gezien?
ook heb ik nog steeds alleen me standaard kloffie aan

wel inmiddels die eerste rij russiesche soldaten afgeknald, ik wilde later niet nog eens 500ru moeten dokken om er langs te moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

60+ fps, 1600x1050 alles max (ook AA en AF), alleen static lighting omdat ik dynamic bs vond aangezien het weinig toevoegde en de performance daardoor een stukje hoger werd.

- core2duo 2,16ghz
- 2gb
- 7950gtx

Spel zelf vind ik niet slecht, alleen verkies ik HL2 toch echt hierboven (ook al zit je daar met een meer linieare verhaallijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan iemand me helpen. Ik zit vast in lab 18. Heb de documents gepakt, maar kan vervolgens nergens heen en ik word achtervolgt door vuurspuwende anomolies. De deur waar ik doorheen moet staat in de hens en wil niet open.

tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

mschol schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:57:
voor de cheats onder ons:

voor mensen als mij een verademing :P (ik hou niet echt van rustig in een hoekje zitten wachten :P )
Wat is dan nog de waarde van het spel? :/.
ik ben net in de underground, sterkste wapen dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is de viper 5 of heb ik wat over het hoofd gezien?
Hoe kan je dat nou weten met die bovengenoemde cheat aan :? :+
wel inmiddels die eerste rij russiesche soldaten afgeknald, ik wilde later niet nog eens 500ru moeten dokken om er langs te moeten
Als je het spel nou normaal speelt, dan had je geweten dat er meerdere manieren zijn om er langs te komen, en dat de soldaten later toch vijandig zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malbolgia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-05-2021

malbolgia

huh? nee hoor ik ben een engel

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:33:
Misschien kan iemand me helpen. Ik zit vast in lab 18. Heb de documents gepakt, maar kan vervolgens nergens heen en ik word achtervolgt door vuurspuwende anomolies. De deur waar ik doorheen moet staat in de hens en wil niet open.

tia

keep it cool, keep it watercooled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malbolgia
  • Laatst online: 25-05-2021

malbolgia

huh? nee hoor ik ben een engel

gewoon op die dingen knallen

keep it cool, keep it watercooled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

leuk stukje dat :) duurde ook even voordat ik doorhad wat er gebeurde

tip:
spoiler:
kijk of je beweging ziet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:33:
Misschien kan iemand me helpen. Ik zit vast in lab 18.
spoiler:
Heb de documents gepakt, maar kan vervolgens nergens heen en ik word achtervolgt door vuurspuwende anomolies. De deur waar ik doorheen moet staat in de hens en wil niet open.

tia
Spoiler tags zijn er niet voor niks ...

spoiler:
op die poltergeist schieten die daar rondzwerft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Tripp schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 21:37:
[...]

Wat is dan nog de waarde van het spel? :/.
jij hebt jou manier van spelen, ik de mijne.
laten we het daar bij houden :)
[...]

Hoe kan je dat nou weten met die bovengenoemde cheat aan :? :+
:/
[...]

Als je het spel nou normaal speelt, dan had je geweten dat er meerdere manieren zijn om er langs te komen, en dat de soldaten later toch vijandig zijn.
ik wist dat er idd meerdere mogelijkheden waren echter is de meest makkelijke er dwars door heen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

hmm er schijnen dus meerdere endings in te zitten.. kheb alleen maar 1tje kunnen ontdekken. hoe krijg je nou de anderen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een paar screenshots die is zo tussendoor is heb gemaakt.

Niet gezond om nog dichterbij te komen ;)
Afbeeldingslocatie: http://img141.imagevenue.com/loc389/th_98385_ss_red_03_21_07_22_28_12_l04u_labx18_122_389lo.jpg

Grijze / grauwe lucht ... zoals alles in het spel
Afbeeldingslocatie: http://img174.imagevenue.com/loc404/th_98390_ss_red_03_22_07_16_03_28_l01_escape_122_404lo.jpg

Mooi voorbeeld (volgens mij) sun shadows
Afbeeldingslocatie: http://img173.imagevenue.com/loc376/th_98391_ss_red_03_22_07_21_03_12_l06_rostok_122_376lo.jpg

Fire anomalies (moet je niet doorheen lopen eigenlijk >:) )
Afbeeldingslocatie: http://img108.imagevenue.com/loc460/th_98392_ss_red_03_22_07_21_22_53_l06_rostok_122_460lo.jpg

Oops ... een gat in de grond :+
Afbeeldingslocatie: http://img17.imagevenue.com/loc528/th_98393_ss_red_03_22_07_21_42_05_l06_rostok_122_528lo.jpg

Big-ass gun (scope + grenade-launcher)
Afbeeldingslocatie: http://img140.imagevenue.com/loc467/th_98400_ss_red_03_22_07_21_58_08_l05_bar_122_467lo.jpg

Alle screenshots zijn op 1280*1-24 gemaakt met Full Dynamic Lightning en alles high.

Specs:
Opteron146 @ 2,4Ghz
2Gb RAM
7900 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik begin dit echt bullshit te vinden. Draai je ook echt soepel met HDR aan? Met mijn specs moet dat toch wel haalbaar zijn. Zodra ik hdr aanzet kakt de hele boel en dan heb ik het echt over 3 a 4 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Heb 'm even een paar uur geprobeerd en een erg leuk spel moet ik zeggen, wel zo'n beetje wat ik verwacht had tot zover.

Heb alleen een klein probleempje. In plaats van een medkit gaf ik die Fox een headshot, dacht dat 'ie die nepsalesman was. Denk dat ik binnenkort maar eens opnieuw ga beginnen, nu eerst WoW. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:23:

Big-ass gun (scope + grenade-launcher)
[afbeelding]

Alle screenshots zijn op 1280*1-24 gemaakt met Full Dynamic Lightning en alles high.
Omg die scope en dat big ass wapen, :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:28:
Ik begin dit echt bullshit te vinden. Draai je ook echt soepel met HDR aan? Met mijn specs moet dat toch wel haalbaar zijn. Zodra ik hdr aanzet kakt de hele boel en dan heb ik het echt over 3 a 4 fps.
Hoe zet je dan specifiek HDR aan?
Mijn frames zijn binnen: 30+ (in dit geval X18 lab ... wel even zonder mutants / humans, maar zelfs dan gewoon goed te doen)
Frames buiten: 25+ (ook even zonder mutants / humans, maar ook met goed te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43

ik kom dus totaal niet verder wou die trainer ff gebruiken voor dat stukje maar kan hem niet downe pas vanaf 3 april.
GoT is geen e-mailadresuitwisselplatform.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Laatst online: 19-03 22:16
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 22:23:
Hier nog een paar screenshots die is zo tussendoor is heb gemaakt.

Niet gezond om nog dichterbij te komen ;)

Specs:
Opteron146 @ 2,4Ghz
2Gb RAM
7900 GT
Zit ik hier met mijn 9700 Pro kaart op 1280 x 1024 op medium te spelen. Jouw screenshots zijn 1000x mooier dan die van mij..... denk dat ik maar even stop met het spel om rond eind april maar eens verder te gaan.. maar dan wel met een 8800 GTS kaart en minstens een E6600 CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

LordRAN schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:25:
[...]

Zit ik hier met mijn 9700 Pro kaart op 1280 x 1024 op medium te spelen. Jouw screenshots zijn 1000x mooier dan die van mij..... denk dat ik maar even stop met het spel om rond eind april maar eens verder te gaan.. maar dan wel met een 8800 GTS kaart en minstens een E6600 CPU.
Ik speel het nu met alles op Low, en eerlijk gezegd valt het me helemaal niet op dat het zo lelijk is :P Doordat je constant bezig bent let je niet eens op de omgevingen enzo, en het draait ook nog eens super soepel :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

OEPF ik verveel me dood, ik ben nu bij die underground
maar daar ga ik zo dood want ik heb nog helemaal geen armour oid, en geen kogels voor die viper5
Tevens was ik vol beladen dus ben ik maar weer helemaal teruggelopen om al mijn wapens e.d. te verpatsen.

grrr en nou kan ik weer helemaal terug lopen :|

sommige stukken snap ik ook helemaal niks van en het word ook niet duidenlijk uitgelegt vind ik.
en bij die vuilnisbelt blijven maar bandits komen dat houd niet op ja :S beetje vaag.

wat kan ik trouwens met die shit kan niet meer op de naam komen die bolletjes die je aan je riem kan doen 8)7 die uit die anomalies komen ofzo
ah ik bedoel natuurlijk die artefacten
wat kan ik daar mee? ik kan ze om mijn riem doen maar dan krijg ik vet veel straling en ga ik aldoor zo dood :S beetje kansloos om het dan te gebruiken...

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-03-2007 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:36
Mensen ik wil niet lullig zijn, maar heb het spel al sinds dinsdag nacht uitgespeeld.
zonder cheats want die waren nog geneens uit....
Iemand had het over meerdere eindes.. Iets wat ik ook las terug in een stukje op gamer.nl
Maar dat hadden ze eerder geplannend en denk ik later vanaf gezien.

Weet iemand dus als je een nieuwe game start je weer op een ander einde kan komen?
Natuurlijk wel via de zelfde weg enz, maar dat het toch een stukje anders verloopt?

Oja if you don't believe me...
Afbeeldingslocatie: http://production-design.nl/fotoalbum/albums/stalker/ss_timon_03-23-07_00-30-01_(mainmenu).jpg

Ik zou dit echt heel graag willen weten, heb hier al naar gezocht maar kon niks vinden.
Dan ga ik weer opnieuw spelen en kijken hoe het dan verloopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Tijmen op 23-03-2007 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
erg raar , ik speel 20 minuten lang met 60 fps en loop een stukje verder en 20 min 20 Fps
het spel is me 6x gecrasht in 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, STALKER krijgt i.i.g. een 9 bij Gamer.nl:

http://www.gamer.nl/doc/38190/1

Zoals verwacht krijgt de sfeer een dikke 10. Wat opvalt is dat er (i.t.t. hier) niet geklaagd wordt over matige graphics en weinig frames per seconde.

Ik hoop dat het spel goed gaat verkopen en er veel updates uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 01:45:

Zoals verwacht krijgt de sfeer een dikke 10. Wat opvalt is dat er (i.t.t. hier) niet geklaagd wordt over matige graphics en weinig frames per seconde.

Ja, Gamer.nl is een toonaangevende site zeg 8)7 De helft van de games krijgt daar óf een veels te laag cijfer, óf een veels te hoog cijfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 01:45:

ik vind de sfeer niet echt bizonder, misschien komt dat omdat ik alles op low heb staan, maar het is niet "eng" of spannend ofzo.
schrik effecten zoals bij doom3/fear en soms hij hl2 ben ik nog niet tegen gekomen.

Tevens vind het de ai en de npc's nogal dom, bijvoorbeeld de helft van de tijd regent het, stel je voor dat jij een stalker was die met een groepje in een kamp zit, ga je dan lekker buiten in de regen zitten, en gitaar spelen? of ga je even lekker in 1 van de 10 omringende huisjes zitten...

Nog een opmerking.. ik speel zoals ik al zei met alles op low op 800x600 de engine van de game is oud 2002 ofzo?
Het ziet er bij mij dus ook niet speciaal uit. Waarom loopt het dan zo beroerd?

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 23-03-2007 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik heb hem sinds vanmiddag ook binnen. Officieel uiteraard.

Ik snap echt niet wat mensen lopen te kankeren over graphics die outdated en kut zijn. :?

Het ziet er puik uit, een beetje zoals Call of Juarez vind ik, qua belichting enzo.
Helaas is die game ook niet bij het grote publiek bekend, maargoed, dat terzijde.

De mensen die roepen dat de graphics er oud en versleten uitzien......op wat voor systeem en settings spelen jullie? Ik heb hem vol open staan op 1280x1024, in CCC en in het spel alles op max en ik vind het er echt geweldig uitzien (lees: een stuk beter dan Oblivion en die kreeg van iedereen lof voor de puike graphics?! 8)7 ).

Ik heb nu eeen paar missions gedaan en ik vind hem best tof.

Sommige dingen waar ik stiekem op had gehoopt vielen een beetje tegen en tegelijkertijd vielen andere dingen me meer dan reuze mee.

Voor zover ik nu kan beoordelen na een uurtje of 5 spelen geef ik hem een 8. En een 8 is goed. :)

ps: van al dat ge-emmer over quicksaves die het niet doen en weet ik wat voor bugs en crashes heb ik totaal geen last _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Tijmen schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 00:34:
Mensen ik wil niet lullig zijn, maar heb het spel al sinds dinsdag nacht uitgespeeld.
zonder cheats want die waren nog geneens uit....
Iemand had het over meerdere eindes.. Iets wat ik ook las terug in een stukje op gamer.nl
Maar dat hadden ze eerder geplannend en denk ik later vanaf gezien.

Weet iemand dus als je een nieuwe game start je weer op een ander einde kan komen?
Natuurlijk wel via de zelfde weg enz, maar dat het toch een stukje anders verloopt?

Oja if you don't believe me...
[afbeelding]

Ik zou dit echt heel graag willen weten, heb hier al naar gezocht maar kon niks vinden.
Dan ga ik weer opnieuw spelen en kijken hoe het dan verloopt.
spoiler: Meerdere eindes
Oh jawel, er zijn er meer en je hoeft niet per se over dezelfde weg te gaan. Het hangt af van bepaalde acties en keuzes die je maakt. Jij hebt hoogstwaarschijnlijk het "geld" einde gekregen en die is inderdaad best lame. Join een faction of ga nog eens goed de omgevingen afstruinen, je zult nog wat dingen tegenkomen die naar een beter einde leiden. Ikzelf heb nu de betere eindes meegemaakt en ga nu opnieuw het spel door om de andere eindes te halen.

Helaas geen savegame voordat ik naar de reaktor ging. 8)7 .

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
jorisw86 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 23:06:
[...]

ik kom dus totaal niet verder wou die trainer ff gebruiken voor dat stukje maar kan hem niet downe pas vanaf 3 april.
kan jij hem sturen naar mij??? *knip*
ik stuur em vanmiddag naar je toe, gmail wil nu niet mee werken :{

ze staan kennelijk ook ergerns anders maar hierbij de trainers die ik heb:
http://www.mschol.eu/stalker/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
Nou... ik heb het gister avond proberen te spelen maar draaide niet bepaald smooth om zo maar te zeggen :-P beide systemen k*t...

sys1:
amd 64bit 3ghz, gforce6800le, 786mb :'(

sys2:
c2d 2ghz, ati x1400, 2gb 667mhz ....

sys1 = geheugen probleem
sys2 = vid kaart probleem

beide is k*t dus :/

maar ik snap niet dat mensen op 1200 x 1000 of 1000 x 700 op medium dat het smooth loopt! op een p4 met 500 of 750 mb ram... maar goed zal wel aan mij liggen wat smooth is :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijzen naar dit soort sites is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En op DLH.net ook. :)

Eergister m'n savegames corrupt. Maar ja, het spel is toch wel erg bruut, dus toch overnieuw begonnen. Kom ik er nu pas achter het niet de bedoeling is dat je die eerste missie solo doet. Ik had gewoon de scouts plus de bad guys de eerste keer afgeschoten. Meer loot, meer cash. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Whiej, precies wat ik verwacht had tot nu toe. :D FPS met RPG elementen en een mysterieus verhaal. Heb niets te zeuren over graphics enzo ook, ziet er best goed uit IMO. Ga er nog veel plezier aan beleven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 21:48
kan iemand anders ook al niet alt tabben in dit spel?
een vriend van me had de 6.2 catalyst drivers en kon alt tab doen zonder problemen... marja ik natuurlijk updated en nu kunnen we beide niet alt tabben
terwijl andere wel kunne alt tabbe met de 7.2 drivers
ik heb eeen x850xt en hij een mobile x1400 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
Is dat de downloadlink naar de demo of het hele spel?
Als het het hele spel is, dan zou ik maar gauw de link weghalen.

Ohja, die link van Miles Teg zou ik sowieso weghalen, want daar staan cheats op.

Sommige mensen snappen nog steeds niet dat als je bepaald spel niet goed vind door bugs, slecht verhaal of wat dan ook, dat je dan maar het bijbehorende topic op GoT mag vervuilen. :z
Exitium schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:29:
Euhmm, sinds wanneer mag je geen cheats posten? o.O (en wat is dan de reden dat ze volgens jou wel trainers mogen posten? :P)
Ik dacht dat cheats ook iets is wat op GoT liever niet gezien wordt. Zeker in dit stadium van de game. Ik bedoel, het spel is net uit en nu wordt er al met cheats, trainers etc.. gegooid. Dat betekent dus gewoon dat je iets mist in het spel en dus niet tevreden bent. Je wilt het oplossen door cheats te gebruiken en mogelijk op die manier het voor een ander te verzieken. Maargoed, kan ook aan mij liggen.

[ Voor 44% gewijzigd door Zeror op 23-03-2007 09:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Euhmm, sinds wanneer mag je geen cheats posten? o.O (en wat is dan de reden dat ze volgens jou wel trainers mogen posten? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Rakkerzero schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:25:
Is dat de downloadlink naar de demo of het hele spel?
Als het het hele spel is, dan zou ik maar gauw de link weghalen.

Ohja, die link van Miles Teg zou ik sowieso weghalen, want daar staan cheats op.
Waarom zou je een link moeten verwijderen met cheats of een trainer, is toch ideal als je het spel op een moeilijke instellingen speeld, en je ff vast zit met 10 health en een handje pistool kogels :)

Zijn er al plannen voor een GoT online knalfestijn?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:05
Weet iemand mischien hoe het zou draaien op een x1400 mobile kaart ik ben sterk geneigd om deze game op te halen :) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Your Amazon.co.uk order has dispatched.. Whoohoo!!!!! :P Is alleen pas na het weekend binnen, maar 'k heb toch geen tijd tot volgend weekend...

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Grrrr, ik zit nu een beetje vast, ik moet wat documenten halen (lees: jatten :+ ) ergens, maar bij een grote poort waar ik door moet staan nu zoveel mannetjes dat ik zo'n beetje door mn kogels heen ben.

Kogels voor mn big-ass machinegeweer vind ik maar sporadisch en die flap in het begin verkoopt ze niet. Ik heb ze daar iig nog niet gezien.

Ik heb ook al geprobeerd om met een berg stalkers te traden, maar die hebben allemaal geen kogels in de verkoop voor mijn beste geweer. Er zijn toch meer traders of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
behoort de flashlight tot je standaard uitrusting?
ik krijg in die underground (na moss) namelijk me flashlight niet te voorschijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Kan je eigenlijk overbodige wapens ook in een eigen kist/stash bewaren? Ik zit nu met een bigass RPG die ik wel wil houden maar niet de hele tijd bij me wil dragen (7.5 Kg :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

twiekert schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:00:
Kan je eigenlijk overbodige wapens ook in een eigen kist/stash bewaren? Ik zit nu met een bigass RPG die ik wel wil houden maar niet de hele tijd bij me wil dragen (7.5 Kg :()
Ik zie ook telkens van die blauwe stashes, die zijn altijd leeg. Zou dat een soort opslag zijn die je bij elke blauwe stash kan accessen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
volgens mij niet bij elke stash, alleen als je bij de zelfde stash weer in de buurt bent.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

twiekert schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:00:
je hebt er weinig aan, je kunt die granaten niet meer vinden, dus gewoon opmaken en weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Laatst online: 19-03 22:16
koekoek2003nl schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 02:33:
[...]

ik vind de sfeer niet echt bizonder, misschien komt dat omdat ik alles op low heb staan, maar het is niet "eng" of spannend ofzo.
schrik effecten zoals bij doom3/fear en soms hij hl2 ben ik nog niet tegen gekomen.

Tevens vind het de ai en de npc's nogal dom, bijvoorbeeld de helft van de tijd regent het, stel je voor dat jij een stalker was die met een groepje in een kamp zit, ga je dan lekker buiten in de regen zitten, en gitaar spelen? of ga je even lekker in 1 van de 10 omringende huisjes zitten...

Nog een opmerking.. ik speel zoals ik al zei met alles op low op 800x600 de engine van de game is oud 2002 ofzo?
Het ziet er bij mij dus ook niet speciaal uit. Waarom loopt het dan zo beroerd?
800x600 en low.. tja... dan is het inderdaad niet leuk spelen.
Voor het beste resultaat moet je inderdaad zeker de gemiddelde systeemvereisten hebben,
Met name de lichteffecten en de overige DX9 features maken het spel een stuk beter.
Ik speel het nu op 1280x1024 op medium en dat is ook nog niet echt mooi, maar loopt wel als een trein! Moet zeggen dat het echt een fantastich spel is om te spelen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei ben nu in de ondergrondse lab en ik moet zeggen WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAH :| de sfeer is echt gruwelijk gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Gisteren heb ik bij de FRS de special edition maar eens gekocht.
Wat een gaaf doosje :)
En het spel is ook erg sfeervol IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

LordRAN schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:25:
[...]

800x600 en low.. tja... dan is het inderdaad niet leuk spelen.
Voor het beste resultaat moet je inderdaad zeker de gemiddelde systeemvereisten hebben,
Met name de lichteffecten en de overige DX9 features maken het spel een stuk beter.
Ik speel het nu op 1280x1024 op medium en dat is ook nog niet echt mooi, maar loopt wel als een trein! Moet zeggen dat het echt een fantastich spel is om te spelen!!
hmzz ja daar heb je idd wel gelijk in, maar mijn x800xt is naar de fabriek omdat alternate hem niet kon repareren, en mij geen nieuwe wou geven.
Ik ben hem nu al 3 maand kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Ik kom er zojuist achter dat je kogels uit wapens kan halen die je verpatst of wegflikkert :X

En ik zat maar telkens te pielen met teweinig kogels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Laatst online: 00:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

vosss schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 10:47:
Grrrr, ik zit nu een beetje vast, ik moet wat documenten halen (lees: jatten :+ ) ergens, maar bij een grote poort waar ik door moet staan nu zoveel mannetjes dat ik zo'n beetje door mn kogels heen ben.

Kogels voor mn big-ass machinegeweer vind ik maar sporadisch en die flap in het begin verkoopt ze niet. Ik heb ze daar iig nog niet gezien.

Ik heb ook al geprobeerd om met een berg stalkers te traden, maar die hebben allemaal geen kogels in de verkoop voor mijn beste geweer. Er zijn toch meer traders of niet? :?
Had het zelfde probleem. Ik heb niet teveel kogels verspilt aan die mannetjes. Als je even wacht dan lopen er wel medestalkers rond die het ook niet zo hebben op die mannetjes en die helpen je wel tot het opgeruimt is. Ze lopen af en toe rond dus het kan even duren voor je hulp krijgt.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!