Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Iemand al getest wat die bonus content doet?
Ik kan het nu niet testen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

Pinjataaa schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 09:59:
Iemand al getest wat die bonus content doet?
Ik kan het nu niet testen :(
eerst maar ff normaal uitspelen. zit nu bij dat lap met die zombies best lastig want die zombies gaat niet zo snel neer.....en ik wel.

___________________________*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
Weet niet of die bonus content helemaal jofel is. Speel hem liever eerst normaal uit en daarna pas met bonus dingen gaat kloten. Vooral omdat het spel nog niet uit is betwijfel ik of het ook zo oké is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bij Play.com zijn de bestellingen de deur uit zo te zien, mooi op tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Ben toch wel benieuwd naar deze game, ik heb nu zowel een hoop positieve als negatieve commentaren gelezen hier en op het net. Ik heb inmiddels de review code binnen dus binnenkort kan ik zelf een oordeel vellen :)
Ik wacht trouwens al jaren op deze game, so it better be good :P

[ Voor 13% gewijzigd door MaTr1x op 21-03-2007 10:47 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
ik ga hem eerst even downloaden denk ik want ik twijfel enorm.
De screens die ik gezein heb zien er imo zeer slecht uit.En dan vooral de armne/hand en wapens zien er slecht uit. Zal vanavond de filmpjes eens bekijken. En tis zeker geen HL2 engine waar ik sommige over heb zien praten. Want imo HL2 heeft een wat betere engine voor zover ik het nu heb kunnen zien, zeker de buiten omgevingen (kan niet wachten op Episode 2, geniaal)

Als het me bevalt zal ik nog maar eens zien of ik het ga kopen. Koop alleen "selectief" spellen die het imo waard zijn (voor mij dan :))

[ Voor 7% gewijzigd door Tijgertje84 op 21-03-2007 11:02 ]

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:48
Screens zeggen trouwens niet altijd alles, je ziet denk ik pas of een spel echt wat is als je op zijn minst een keer de demo hebt gespeeld of het volledige spel denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
jorisandkaylas schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:03:
Screens zeggen trouwens niet altijd alles, je ziet denk ik pas of een spel echt wat is als je op zijn minst een keer de demo hebt gespeeld of het volledige spel denk ik zo.
jah vind ik ook. Ben ook bang dat de screens die gemaakt zijn en die ik heb kunnen zien door mensen zijn gemaakt met low/medium details..... dat vertekend ook een hoop :)
daarom ff downen (geen demo beschikbaar :( ) en dan kijken we wel weer verder.
Maaaaar, niet dat ik al te negatief wil overkomen, ik denk voorzover ik kan denken :P dat deze game wel een redelijk verhaal heeft en met die open zetting van de zone een vernieuwende maar tog aparte sfeer kan creeren. Maar zijn er geen echte levels dan??

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:06:
[...]

jah vind ik ook. Ben ook bang dat de screens die gemaakt zijn en die ik heb kunnen zien door mensen zijn gemaakt met low/medium details..... dat vertekend ook een hoop :)
daarom ff downen (geen demo beschikbaar :( ) en dan kijken we wel weer verder.
Maaaaar, niet dat ik al te negatief wil overkomen, ik denk voorzover ik kan denken :P dat deze game wel een redelijk verhaal heeft en met die open zetting van de zone een vernieuwende maar tog aparte sfeer kan creeren. Maar zijn er geen echte levels dan??
Je moet het zo zien: De zone is opgedeeld in 8 of meer gebieden, als je van het ene naar het andere gebied wilt, moet je even het nieuwe gebied laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwistedAnimator
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08 20:34

TwistedAnimator

⧹⧸⧸⧹

bonus content zijn de 2 MP maps die je niet kon selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie of ie al gepost is:

http://www.gamespot.com/features/6167656/index.html

leuke manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 10:12
Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:01:
ik ga hem eerst even downloaden denk ik want ik twijfel enorm.
De screens die ik gezein heb zien er imo zeer slecht uit.En dan vooral de armne/hand en wapens zien er slecht uit. Zal vanavond de filmpjes eens bekijken. En tis zeker geen HL2 engine waar ik sommige over heb zien praten. Want imo HL2 heeft een wat betere engine voor zover ik het nu heb kunnen zien, zeker de buiten omgevingen (kan niet wachten op Episode 2, geniaal)
De HL2 engine is zeer zeker een puike engine, maar dat een goede engine ook niet alles is zie je bv aan Dark Messiah. Die draaide op een aangepaste HL2 engine en dat spel liep op de meeste pc's ook zo ruk als maar kon zijn met belachelijk lange laaddtjiden en bergen met bugs.

Toch jammer, want Dark Messiah had een topper kunnen zijn. Gemiste kans imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
vosss schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 11:39:
[...]

De HL2 engine is zeer zeker een puike engine, maar dat een goede engine ook niet alles is zie je bv aan Dark Messiah. Die draaide op een aangepaste HL2 engine en dat spel liep op de meeste pc's ook zo ruk als maar kon zijn met belachelijk lange laaddtjiden en bergen met bugs.

Toch jammer, want Dark Messiah had een topper kunnen zijn. Gemiste kans imo. :)
true, een engine houd dan ook niet in dat het voor alles geld :)
De enigine is en blijft altijd het beste passen bij het orignele game imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Meer mensen die de Crosshair compleet missen ?
Heb all opties wat betreft crosshair al uit/aan gehad en niks helpt. :|

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
MaTr1x schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 10:47:
Ben toch wel benieuwd naar deze game, ik heb nu zowel een hoop positieve als negatieve commentaren gelezen hier en op het net. Ik heb inmiddels de review code binnen dus binnenkort kan ik zelf een oordeel vellen :)
Ik wacht trouwens al jaren op deze game, so it better be good :P
Wat ik al zei. In het begin is het even wennen en valt het misschien ietwat tegen. Maar wanneer je eenmaal een beetje in het spel zit ga je het echt waarderen. Met name wanneer je ondergronds gaat, dan wordt het ook nog eens spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Volgens mij mis ik iets ;)

ben nu op de plek waar je net de militaire basis af geslacht hebt. Dan moet je ondergronds gaan zoeken naar een stash.

Ik ga elke keer dood omdat ik 2 dingen niet goed doe / niet begrijp. Tegen de radiation dmg neem ik zo'n spuit, maar dat is bij lange na niet genoeg! Tevens zie ik geen bal. Als ik op N druk (van nightvision) doet ie niets omdat ik zo'n ding nog niet heb.

Mis ik iets, kan ik bij traders matteriaal kopen of zo?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21
ScrooLoose schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 12:43:
Is er geen crosshair??

Anders even met een piepklein typex een puntje op je monitor zetten :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb hier netjes een crosshair inclusief de afstand tot het target :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Afstand tot target is het enigste wat hier op dit moment werkt, crosshair deed het wel in het begin maar is opeens weg :s

Ik zit nu in een lab waar ik codes nodig ben voor een deur iemand een idee ?
Op de map zit wel een iccontje waar de codes behoren te liggen ofzo maar ik zie geen mogelijkheid daar te komen :|

[ Voor 44% gewijzigd door ScrooLoose op 21-03-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Four schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:47:

ben nu op de plek waar je net de militaire basis af geslacht hebt. Dan moet je ondergronds gaan zoeken naar een stash.

Ik ga elke keer dood omdat ik 2 dingen niet goed doe / niet begrijp. Tegen de radiation dmg neem ik zo'n spuit, maar dat is bij lange na niet genoeg! Tevens zie ik geen bal. Als ik op N druk (van nightvision) doet ie niets omdat ik zo'n ding nog niet heb.

druk op l voor je flash light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

ScrooLoose schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:58:
Afstand tot target is het enigste wat hier op dit moment werkt, crosshair deed het wel in het begin maar is opeens weg :s

Ik zit nu in een lab waar ik codes nodig ben voor een deur iemand een idee ?
Op de map zit wel een iccontje waar de codes behoren te liggen ofzo maar ik zie geen mogelijkheid daar te komen :|
spoiler:
gewoon ff rondlopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik ben zojuist uit het 1e ondergrondse gedeelte gekomen (waar je door zo'n poltergeist wordt gepakt in die lange gang) en nu zit ik in een soort van research center waar heel veel militairen en watchtowers zijn. Hoe overleef ik dit in godsnaam? Mijn AK en MP5 ammo zijn op heb alleen maar 2 pistolen.

[ Voor 10% gewijzigd door Janssen op 21-03-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Janssen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 14:35:
Ik ben zojuist uit het 1e ondergrondse gedeelte gekomen (waar je door zo'n poltergeist wordt gepakt in die lange gang) en nu zit ik in een soort van research center waar heel veel militairen en watchtowers zijn. Hoe overleef ik dit in godsnaam? Mijn AK en MP5 ammo zijn op heb alleen maar 2 pistolen.
hihi heb nog niet gespeeld maar het lijkt alsof je teveel ammo hebt verspild eerder in de game dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net een paar uur bezig geweest, maar het zeker een game met veel potentie. Veel sfeer en het gevoel dat de makers weldegelijk iets moois wilden afleveren.

Wel jammer dat het mijn pc 2 keer volledig vast liet lopen, maar ok. Volgens mij hadden de makers beter meer tijd kunnen besteden aan de afwerking dan aan kleine onbenullige dingentjes die mij hier en daar opvallen.

Zelf kan ik HL2 bijna niet spelen door de misselijkheid, maar bij dit spel heb ik nog nergens last van, ook niet door dat gewaggel van het lopen. Misschien dat sommige er wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:40
Ulti23 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 08:49:
[...]

Spel is nog maar net uit en deze heeft hem alweer uitgespeeld... Hebben jullie tijd teveel ofzo? :P
Je hoeft mijn spoiler niet te lezen, maar vind hem toch belangrijk!

spoiler: Ik zal 1 ding verklappen... nee het heeft geen 7 eindes..
En het spel stopt als je de reactor missies voltooid hebt.....dit meer als tip voor mensen die veder willen spelen. Spel lijkt op zo'n manier dus op Hl2 inplaats van echt freeroaming te zijn...
Zorg dus dat je een aantal saves achter de hand hebt om weer terug te gaan in het spel.

|:(

[ Voor 15% gewijzigd door Tijmen op 21-03-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit er maar één ding op ben ik bang... armor uit, rode band om je voorhoofd binden, mes pakken....

...RAMBO STYLE! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Tijmen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:13:
[...]

spoiler:
Ik zal 1 ding verklappen... nee het heeft geen 7 eindes..
En het spel stopt als je de reactor missies voltooid hebt.....dit meer als tip voor mensen die veder willen spelen. Spel lijkt op zo'n manier dus op Hl2 inplaats van echt freeroaming te zijn...
Zorg dus dat je een aantal saves achter de hand hebt om weer terug te gaan in het spel.

|:(
lijkt me ook vrij lastig om een freeroaming fps game te maken......
wat je wel steeds meer gaat krijgen is dat area's/gebieden waar het zich afspeeld steeds breder worden wat weer wel positief op te vatten valt waardoor je niet meer tunnel-effect krijgt waar je alleen maar echtdoor kan gaan zonder ff een uitstapje te maken aar rechts of links om het maar ff simpel te houden :P
Dit is in spellen als Doom/Prey enorm het geval :P.
Kijk in HL2 is dat ook enigzins maar dat is daar toch anders aangezien je daar elk level een vrij groot gebied kan bevatten (buiten etc) waar je met een karretje redelijk ver uit de voeten kunt zonder alleen de weg te moeten volgen :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
spoiler:
Ga op 1 plek zitten en wacht tot ze allemaal langs zijn geweest. Te flauw, maar anders inderdaad erg moeilijk te doen :)
Op die manier kun je trouwens ook makkelijk aan nieuwe ammo enzo komen; pluk meteen je slachtoffers leeg.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:40
Tijgertje84 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:20:
[...]

lijkt me ook vrij lastig om een freeroaming fps game te maken......
wat je wel steeds meer gaat krijgen is dat area's/gebieden waar het zich afspeeld steeds breder worden wat weer wel positief op te vatten valt waardoor je niet meer tunnel-effect krijgt waar je alleen maar echtdoor kan gaan zonder ff een uitstapje te maken aar rechts of links om het maar ff simpel te houden :P
Dit is in spellen als Doom/Prey enorm het geval :P.
Kijk in HL2 is dat ook enigzins maar dat is daar toch anders aangezien je daar elk level een vrij groot gebied kan bevatten (buiten etc) waar je met een karretje redelijk ver uit de voeten kunt zonder alleen de weg te moeten volgen :)
Bij oblivion stop je teminste niet meteen na de mainquest gedaan te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
Tijmen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:38:
[...]

Bij oblivion stop je teminste niet meteen na de mainquest gedaan te hebben....
nu ga je appels met peren vergelijk ;) (FPS met RPG) dat gaat natuurlijk niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 12-09 12:20
ik mis hem inderdaad ook.(wel aangevinkt in het options menu)...maar wat vreemd is...als ik dood ga...komt hij opeens tevoorschijn...erug irritant...richten gaat nu een beetje moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Michel242186 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:49:
[...]

ik mis hem inderdaad ook.(wel aangevinkt in het options menu)...maar wat vreemd is...als ik dood ga...komt hij opeens tevoorschijn...erug irritant...richten gaat nu een beetje moeilijk.
Ik zet sinds het spelen van Vietcong op de moeilijkste graad altijd de crosshair uit.
Bij Vietcong kon je ook de hele HUD uitschakelen, waardoor je ook niet meer kon zien hoeveel magazijnen je nog had, hoeveel kogels er nog in het magazijn zaten dat geladen was en hoe de staat van je armor was en of je uberhaupt nog wel wat leven in je pens had. _/-\o_

Dat maakt het spel toch net even iets interessanter en een stuk moeilijker :9

Kun je bij Stalker ook de HUD volledig uitschakelen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net geinstalleerd en ermee begonnen.

Nu krijg ik een pistool van zon gast om die bandits te gaan mollen, maar halverwege verdwijnt mijn pistool :/ iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vosss schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 15:58:
[...]

Ik zet sinds het spelen van Vietcong op de moeilijkste graad altijd de crosshair uit.
Bij Vietcong kon je ook de hele HUD uitschakelen, waardoor je ook niet meer kon zien hoeveel magazijnen je nog had, hoeveel kogels er nog in het magazijn zaten dat geladen was en hoe de staat van je armor was en of je uberhaupt nog wel wat leven in je pens had. _/-\o_

Dat maakt het spel toch net even iets interessanter en een stuk moeilijker :9

Kun je bij Stalker ook de HUD volledig uitschakelen? :?
Ja, druk op + of - op de numpad. Dat werkte bij mij tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

En multiplayer.. hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Ja, druk op + of - op de numpad. Dat werkte bij mij tenminste :)
Let wel op, ik geloof dat je met die knoppen (en/of *) ook de tijd veel sneller laat lopen. Sub-quest zijn dan bijna niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:14:
[...]

Let wel op, ik geloof dat je met die knoppen (en/of *) ook de tijd veel sneller laat lopen. Sub-quest zijn dan bijna niet meer te doen.
Ben je nou in de war met Supreme Commander? :) Ik er heb eerlijk gezegd niets van gemerkt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Waar kan ik em al kopen?
Ben net 2 freerecordshops afgegaan maar beide hadden hem pas vrijdag :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:47

metamarty

Private RocketTwinky reporting

Pandemic schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:36:
Waar kan ik em al kopen?
Ben net 2 freerecordshops afgegaan maar beide hadden hem pas vrijdag :s.
Dynabyte heeft hem net binnengekregen. In Hoofddorp ligt hij er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:29

Bever!

3

Omdat het ene hamachi netwerk constant vol is heb ik een nieuwe gestart.
netwerk naam: stalkers-tweakers2
password: tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik zit echt hopeloos vast in dat araporn research center (ofzo). Je komt er nadat je een ondergrondse actie hebt gedaan. Er zijn heel veel militairen, het lijkt wel alsof ze meteen weer spawnen wanneer ik ze dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

Net even de echte retail versie gespeeld die ik net gekocht heb bij dynabyte. Ik heb geen ervaring met andere versies, dus ik kan ze niet vergelijken. Ik zie helemaal niets van performance problemen of bugs tot nog toe. Ik heb een geforce 7900 gtx 512 MB en een dual core athlon met 2GB ram. Alles staat voluit op 1600x1200 en loopt geweldig.Tot nu toe ziet alles er erg goed uit, zeker HL2 qualiteit, vooral de lighting is erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Ik ben ongezein het grote gebouw ingesneakt, daar iedereen afgemaakt en toen vanaf het dak de rest :)
Werkt erg goed :p

Ik ben nu opzoek naar straloks stash. Dat ligt ergens in de tunnels toch ? Kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Janssen schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:29:
Ik zit echt hopeloos vast in dat araporn research center (ofzo). Je komt er nadat je een ondergrondse actie hebt gedaan. Er zijn heel veel militairen, het lijkt wel alsof ze meteen weer spawnen wanneer ik ze dood?
respawnen doen ze niet, je hebt wel kans dat ze in bosjes campen ofzo.
spoiler:
zoals iemand anders al zei, je moet zo lang mogelijk ongezien proberen te blijven. zelf ben ik er net weer uit (ga nu maar rewards collecten ofzo). Ik heb eerst met het kapmes de watchtowers schoongeveegd en werd boven betrapt, toen mooi plekje gezocht en iedereen neer gemaaid.
vervolgens ben ik de lijken geen leegplukken, dat doe ik altijd, lekker veel medpacks enzo, alleen jammer dat je alle wapens moet laten liggen. wordt je figuurtje ook bol als je teveel eet? want die van mee heeft al een lading energydrankjes en wost op dat wil je niet weten :)

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 21-03-2007 18:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
metamarty schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 16:58:
[...]

Dynabyte heeft hem net binnengekregen. In Hoofddorp ligt hij er.
Grrmbllll, ik had zojuist nog ff gebelt met de Musicstore, maar die had hem nog niet :'(

=edit=
@metamarty.....hoe staat zo'n 7900 tegenover een X1900XT met 512MB?
Zijn die 2 kaarten enigsinds vergelijkbaar? :)

[ Voor 18% gewijzigd door vosss op 21-03-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Eindelijk gespeeld, maar vind het maar niks. Grafisch vind ik het niet bijzonder en ja het is niet mijn game. Had een vette shooter verwacht, maar helaas. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Heb 'm ook binnen hoor, na lang zoeken! Was bijna nergens verkrijgbaar!

Had de demo echt 1 minuut gespeeld en toen geen tijd meer haha, maar vond 't wel uber!
Ik install 'm wel gelijk op m'n laptop, aangezien die denk sneller is dan m'n desktopcomputertje :)

T7200 processor, met 2GB RAM, 'n GO7600 512MB en 'n 7200rpm schijfje trekken 'm denk wel >:)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 21-03-2007 18:16 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dj-sannieboy schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:09:
Eindelijk gespeeld, maar vind het maar niks. Grafisch vind ik het niet bijzonder en ja het is niet mijn game. Had een vette shooter verwacht, maar helaas. ;(
Als je nou even de thread leest, zie je dat we allemaal zo begonnen zijn. Maar het heeft ons toch allemaal weten te vatten. Als je even doorspeelt, vind je het vanzelf geweldig :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metamarty

metamarty

vosss schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:05:
[...]

Grrmbllll, ik had zojuist nog ff gebelt met de Musicstore, maar die had hem nog niet :'(

=edit=
@metamarty.....hoe staat zo'n 7900 tegenover een X1900XT met 512MB?
Zijn die 2 kaarten enigsinds vergelijkbaar? :)
Volgens mij zijn ze redelijk gelijk. Wat vooral uitmaakt is dat er 512MB op zit. Moderne spellen krijgen steeds grotere textures en ik denk dat dit veel van de performance problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke eerst even dit, spel is echt super zit echter met 1 ding wat nu UBER hinderlijk aan het worden is S.T.R.A.L.I.N.G. ik spuit en zuip meer dan een heroinehoer achter centraal station 8)7

Is dit een game dat als je in het begin een fuckup maakt het heel de game door blijft achtervolgen of doe ik gewoon iets verkeerd? Heb al geprobeer alleen op de paden te lopen aangezien ik dat een keer op een of andere discovery docu had gezien maar NIETS helpt..

Zit nu in het level waar je die koffer terug moet brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 18:22:
Oke eerst even dit, spel is echt super zit echter met 1 ding wat nu UBER hinderlijk aan het worden is S.T.R.A.L.I.N.G. ik spuit en zuip meer dan een heroinehoer achter centraal station 8)7

Is dit een game dat als je in het begin een fuckup maakt het heel de game door blijft achtervolgen of doe ik gewoon iets verkeerd? Heb al geprobeer alleen op de paden te lopen aangezien ik dat een keer op een of andere discovery docu had gezien maar NIETS helpt..

Artifacts zoeken die straling doen afnemen. Ben de naam kwijt van een fireball ding die heeft geloof ik -20 radiation. En ja dat is zoeken in anomalies :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Na alle verhalen hier dacht ik dat het dus zeer slecht zou lopen op mijn systeem, nou dus niet!

Het loopt echt superlekker op 1680*1050 alles MAX 2xAA en 16x AF _/-\o_ Lighting op Static. En dat voor een antieke pentium4 met X800XT. Het loopt zelfs beter als Test Drive Unlimited

Dynamic lightning geeft echt 2Fps ofzo, en ik moet zeggen dat ik het verschil tussen static en dynamic niet eens merk. Dus static voor mij :)

En al dat gezeur over de graphics? Het ziet er retestrak uit hoor, idd Halflife 2 evenarend. Mooie details en sfeer. Ik denk dat veel mensen gewoon VEEL te HOGE verwachtingen hadden van dit spel.

Just my 2$

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Iemand enig idee waar ik de 2e code voor de deur in het LAB kan vinden?

Zoek me al even de klere.. maar kan hem niet vinden. Eerst vind je code #1 op dat lijk wat ergens ligt, dan mag je door naar het 2e niveau van het lab, waar je weer een code nodig hebt. Ik heb mezelf rot gezocht op dit 2e niveau, maar kan niets vinden. Suggesties zijn dan ook meer dan welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14
Hm. Ik vind het maar raar.. Ik zou maximum specs moeten kunnen draaien volgens de TS, maar alleen alles op LOW werkt goed en zelfs dan lagt ie nog.. :s Raar spel.. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Steephh op 21-03-2007 20:15 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online
Four schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:11:
Iemand enig idee waar ik de 2e code voor de deur in het LAB kan vinden?

Zoek me al even de klere.. maar kan hem niet vinden. Eerst vind je code #1 op dat lijk wat ergens ligt, dan mag je door naar het 2e niveau van het lab, waar je weer een code nodig hebt. Ik heb mezelf rot gezocht op dit 2e niveau, maar kan niets vinden. Suggesties zijn dan ook meer dan welkom ;)
spoiler:
Als het goed is heb je op het 2de niveau dat grote monster (soort van bonk vlees) afgeschoten. In deze kamer ligt achterin een scientist met de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Laatst online: 01-08-2024
argh zit ik lekker te spelen, loop ik door een hoop radioactief spul heen en druk ik ipv op F7 (load) druk ik op F6 om te saven gvd....en ja ik ben net begonnen en moet ik nu weer alles gaan doen omdat ik alleen maar de quicksave doe ipv saven via het menu.

ARGGGGGGGHHHHHHHHH

verder heftig spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Vind het geweldig hoe ze die radioactieve gebieden hebben gemaakt. Overal zie je wind, draaikolken en andere radioactieve reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet ff niet welke koffer je bedoelt (mss ben ik er zelf nog niet geweest). Maar heb je niet toevallig een artifact aan wat je radiation oplevert? Daarom moest ik ook na een uurtje opnieuw beginnen (geen health / vodka / stuff) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Tokolosh schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:17:
spoiler:
Als het goed is heb je op het 2de niveau dat grote monster (soort van bonk vlees) afgeschoten. In deze kamer ligt achterin een scientist met de code.
was dit niet de eerste key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokolosh
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:44
Four schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 13:47:

Volgens mij ligt het aan het pak dat je aan hebt... Ik kon deze missie eerst ook met geen mogelijkheid voltooien mede door dat ik geen hol zag maar na dat ik eerst een andere missie ben gaan doen waar ik een nieuw pak tegen kwam (een of ander duty nogwat pak een zwarte iig) die over nightvision beschikte kon ik de missie wel doen. Owja, die oranje die je krijgt heeft ook nightvision alleen die is redelijk k*t (het pak de nightvision daar in tegen is weer beter/minder wazig).

[ Voor 3% gewijzigd door Jorick op 21-03-2007 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Bever! schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 17:13:
Omdat het ene hamachi netwerk constant vol is heb ik een nieuwe gestart.
netwerk naam: stalkers-tweakers2
password: tweakers
Draait hier 24/7 een server op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Laatst online: 19-05-2024
InfinityG35 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:50:
Na alle verhalen hier dacht ik dat het dus zeer slecht zou lopen op mijn systeem, nou dus niet!

Het loopt echt superlekker op 1680*1050 alles MAX 2xAA en 16x AF _/-\o_ Lighting op Static. En dat voor een antieke pentium4 met X800XT. Het loopt zelfs beter als Test Drive Unlimited

Dynamic lightning geeft echt 2Fps ofzo, en ik moet zeggen dat ik het verschil tussen static en dynamic niet eens merk. Dus static voor mij :)

En al dat gezeur over de graphics? Het ziet er retestrak uit hoor, idd Halflife 2 evenarend. Mooie details en sfeer. Ik denk dat veel mensen gewoon VEEL te HOGE verwachtingen hadden van dit spel.

Just my 2$
Welke driver draai je? Bij mij speelt ie ruk. Ik ga nu de 7.2 ati pakken met dezelfde kaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hattorihanzo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:01:
[...]

Welke driver draai je? Bij mij speelt ie ruk. Ik ga nu de 7.2 ati pakken met dezelfde kaart...
Die lightning op static dat doet het hem inderdaad. Het draait bij mij ok als een zonnetje verder en ik heb een 6800GT. Ik vind het echt een meesterlijk spel het is alleen vrij lastig in het begin maar dat is denk ik even door heen bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hattorihanzo
  • Laatst online: 19-05-2024
WeAreLegion schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:10:
[...]

Die lightning op static dat doet het hem inderdaad. Het draait bij mij ok als een zonnetje verder en ik heb een 6800GT. Ik vind het echt een meesterlijk spel het is alleen vrij lastig in het begin maar dat is denk ik even door heen bijten.
Kom ik inderdaad ook net achter. Die Dynamic Lightning is echt een killer nu draait ie in ieder geval ver boven de 50 met mijn x800gto2@X850xt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online

ADMINX, kan het zijn dat je artifacts aan je belt hebt hangen? Die kunnen namelijk radio actief zijn. In je backpack heb je daar geen last van.

Edit: Oeps, dit was een quote van de vorige pagina... Hijs fijn :*)

[ Voor 71% gewijzigd door Room42 op 21-03-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koper137

koper137

uhhhhhh

weet iemand welk pak beter is de Seva van 30000 of de ssp99m van 24000 die je krijgt na lab 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand het fps command? Of gebruiken jullie fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:48
Fantastisch spel, draai het nu op mijn laptop eventjes met een AMD Turion MT-36 1.6ghz en 1gb intern geheugen + een Geforce Go7300 en alles doet het hier gewoon goed op High (static Lightening staat zoals bij velen uit).
Klein foutje misschien, eigenlijk stomme fout van de developpers, de munteenheid moet natuurlijk niet Rubbles zijn maar Hryvnia :) maar ach, misschien iets met de "tijdlijn" in het spel te maken.
In iedergeval is de sfeer echt fantastisch te noemen en de details, morgen even op mijn desktop gaan installeren, misschien een tipje (mits men met de echte situatie een beetje rekening heeft gehouden bij Chernobyl), blijf zo veel mogelijk op verharde wegen, het gras en mos e.d. houden de straling langer vast en zijn dus erger besmet dan de verharde wegen (gehoord dat dit zo zou zijn van mensen die naar Chernobyl zijn geweest en die vertellen wat hun daar is verteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de weerseffecten en soms een windvlaag hier en daar, erg sfeervol. Vindt het eigenlijk helemaal niet onder doen voor hl2, het is gewoon iets anders. De belichting moet echt op static voor een beetje soepele fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Laatst online: 09-09 20:07
hattorihanzo schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:01:
[...]

Ik zit op de 'antieke' catalyst 5.13. met CP. Snelste + meest stabiele driver voor mijn X800XTPE

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Afbeeldingslocatie: http://img109.imagevenue.com/loc407/th_16212_ss_erwin_03_21_07_23_24_11_l08u_brainlab_122_407lo.jpg
Weet iemand hoe je hier wegkomt ?
Het is in die lab waar je zo'n machine moet stillzetten, 4 schakelaars in totaal.
Die ladder die je daar ziet kan ik niet opkomen... is net te laag, verder kan ik nergens een uitgang vinden. :/

/edit
In de mission log staat "escape through the secret tunnel" maar die kan ik niet vinden :(

/edit2
Zul je altijd zien, loop je 2 uur naar een uitgang te zoeken...post je op GoT omdat je er niet uitkomt en 3 minuten daarna vind je hetzelf |:(

[ Voor 21% gewijzigd door ScrooLoose op 21-03-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Erg leuk spel, hoewel ik wel steeds erg snel dood ga, maar dat kan aan mij liggen :P

Wat ik wel vervelend vind, is dat je een quick save niet kunt laden als je bent doodgegaan. In het console zie ik dan "can't find bladiebla.sav". Dan moet ik eerst het spel afsluiten, dan weer opstarten en de save laden. Erg omslachtig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

YoeY schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:53:
Erg leuk spel, hoewel ik wel steeds erg snel dood ga, maar dat kan aan mij liggen :P

Wat ik wel vervelend vind, is dat je een quick save niet kunt laden als je bent doodgegaan. In het console zie ik dan "can't find bladiebla.sav". Dan moet ik eerst het spel afsluiten, dan weer opstarten en de save laden. Erg omslachtig allemaal.
Tja, die quicksaves geven kennelijk problemen. Ik save via het menu en dat gaaat tot dsver gewoon goed.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat hier helemaal goed. Saven en laden geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 19:44

Klinkt een beetje alsof de quicksave uberhaupt niet opgeslagen word. Check ff of de map C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\STALKER-SHOC\savedgames wel bestaat daar slaat ie bij mij iig de zooi op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

InfinityG35 schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 19:50:

Just my 2$
Ah relext, is er toch nog hoop voor mij
ik speel het nu op een amd 3000+
1gig
en een xf5200 kaartje (x800xt is rma)
maar dat draait niet zo lekker, alles op low op 800x600 kan ik net een beetje relext rondlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die MP demo draaide op high prima hier met 2*6600GT en A64 3200+. 1280x1024 :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoeY
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-08 15:42
Jorick schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:56:
[...]

Klinkt een beetje alsof de quicksave uberhaupt niet opgeslagen word. Check ff of de map C:\Documents and Settings\All Users\Documenten\STALKER-SHOC\savedgames wel bestaat daar slaat ie bij mij iig de zooi op.
Ik denk dat ik het al weet, er zitten spaties in de filename van de autosave en in de console zie ik alleen het eerste woord van de save staan. Daarom vindt ie hem waarschijnlijk niet. Achja, dan maar via het menu saven.

Toch raar, want na een reboot kan hij hem wel gewoon laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met rs_stats on/off, kun je de fps zien. En nog heel veel andere gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjmeut
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 06:43
Mijn 1e indruk was: 'wat draait die game bagger' en 'wat? dit is geen lompe fps?!?'.
Nadat ik deze lichte teleurstelling opzij had gezet en de game op static lighting ben gaan draaien moet ik toch zeggen dat het zeer de moeite van het spelen waard is.

Het zal waarschijnlijk niet eenzelfde impact hebben als bv. Far Cry/Half Life2/F.E.A.R. dat hadden, maar het zal voor iedere gamer (degenen die minstens enkele uren ermee bezig zijn geweest) wel te zien zijn dat deze game behoorlijk potentie heeft.

Al moet ik wel zeggen dat je van een game dat zo'n 6(?) jaar in ontwikkeling is geweest op zijn minst mag verwachten dat als hij uiteindelijk uitkomt hij op zijn minst bugvrij(-ish) mag zijn. Zelfs in het 1e uur van de game kom je simpelweg teveel 'schoonheidsfoutjes' tegen:
NPC's die je aan de kant duwen, missies die niet af te maken zijn omdat er iets niet volgens script is gegaan, lip/sound sync, stashes die nadat je ze hebt leeggeroofd zichzelf weer vullen, bandits die je door de muur heen kunnen zien en je zelfs door een laag betton proberen neer te schieten.

Zijn er trouwens meer mensen die geen 5.1 surround geluid hebben icm met Vista?

| Specs | Opteron 165@2.9GHz | DFI SLI-D | 2x1GB OCZ Performance | Asus 8800 GTS 640MB | Corsair 620W | X-Fi XtremeMusic | Dell 2007WFP |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs? ja. maar niet hinderlijk, Graphics? redelijk, draait netjes op m'n 9800pro. Audio? decent.
Gameplay? OMGWTFBBQ! Verhaal? GEWELDIG! Dit is gewoon geen spel voor mensen met weinig geduld (en/of intelligentie >:) ). ik heb in dit topic al teveel reacties gezien in de trend van 'bah moeilijk bah wat stom!' sja.. Maar gelukkig zijn er ook zat mensen die schijnbaar de kwaliteiten van dit spel wel zien, kwaliteiten welke ik al een hele lange tijd niet meer ben tegengekomen in een spel.

p.s. Een ieder die gek was van Fallout zal zich hier heerlijk in kunnen vinden trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hopen dat ik niet uit hoef te leggen waarom dit niet de bedoeling is. Tel voortaan even tot 10 voordat je reageert.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
L3TUC3 schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 00:24:
[...]

Tja, die quicksaves geven kennelijk problemen. Ik save via het menu en dat gaaat tot dsver gewoon goed.
dat gaat hier nog wel eens mis (type ik een andere save naam, zegt hij dattie em gesaved heeft, maar heeft het niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
ik heb nog steeds geen crashes gehad, en de quicksaves werken ook gewoon goed.

Ik heb de graphics iets omhoog geschroefd en nu krijg ik om de 15 minuten wel beetje een schokkend beeld, waarschijnlijk door al die dynamc lighting crap, wat ik bij dit spel niet eens echt toegoevoegde waarde vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:07
mschol schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 07:35:
[...]

dat gaat hier nog wel eens mis (type ik een andere save naam, zegt hij dattie em gesaved heeft, maar heeft het niet :s
als je quit game doet (hoeft niet naar niet naar desktop, mag wel) laadt hij autosaves wel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Klopt het dat wanneer je lighting op static zet je dan de schaduws niet meer aan/uit kan zetten?

Stalker is een masterlijk spel, het is door de lange ontwikkeltijd en het uitstellen een game waar velen naar hebben uitgekeken, helaas zijn velen inmiddels ook erg verwend qua grapics (door games als GOW) en vinden stalker dus niets. Ik kan me nog een filmpje herinneren waarin echte videobeelden van Tsjernobil overgingen in beelden uit de game. Toen dat filmpje net uitkwam was er geen vergelijkbare engine (misschien net de HL2 engine) en damn wat zag het er mooi uit. Misschien dat veel mensen (incl. ikzelf) daardoor nogal hoge verwachtingen van de game hebben.

So far vindt ik het een erg goede game, de graphics zijn niet altijd even mooi, maar gameplay is toch belangrijker, en de gameplay is erg goed! Ik ben nog niet zo ver, heb net de documenten uit de military base gehaald, maar ben volgens mij een stuk vergeten in het eerste underground gedeelte, daar heb ik een zooi bandids afgemaakt en vervolgens kreeg ik een tekst in beeld die zei dat ik mn reward moest gaan halen. Toen ben ik weer naar boven gegaan, ik ben dus nog niet de wenteltrap af geweest, mis ik dan veel?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Meelobee schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:01:
Klopt het dat wanneer je lighting op static zet je dan de schaduws niet meer aan/uit kan zetten?

Stalker is een masterlijk spel, het is door de lange ontwikkeltijd en het uitstellen een game waar velen naar hebben uitgekeken, helaas zijn velen inmiddels ook erg verwend qua grapics (door games als GOW) en vinden stalker dus niets. Ik kan me nog een filmpje herinneren waarin echte videobeelden van Tsjernobil overgingen in beelden uit de game. Toen dat filmpje net uitkwam was er geen vergelijkbare engine (misschien net de HL2 engine) en damn wat zag het er mooi uit. Misschien dat veel mensen (incl. ikzelf) daardoor nogal hoge verwachtingen van de game hebben.

So far vindt ik het een erg goede game, de graphics zijn niet altijd even mooi, maar gameplay is toch belangrijker, en de gameplay is erg goed! Ik ben nog niet zo ver, heb net de documenten uit de military base gehaald, maar ben volgens mij een stuk vergeten in het eerste underground gedeelte, daar heb ik een zooi bandids afgemaakt en vervolgens kreeg ik een tekst in beeld die zei dat ik mn reward moest gaan halen. Toen ben ik weer naar boven gegaan, ik ben dus nog niet de wenteltrap af geweest, mis ik dan veel?
Neuh hoor, je kan het zo lang uitstellen als je wilt. Je zult er op een bepaald moment wel langs moeten wil je het spel uitspelen.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Stalker (Russian: Сталкер) is a 1979 film directed by Andrei Tarkovsky. It describes the journey of three men travelling through a post-apocalyptic wilderness called the Zone to find a room that can grant wishes. The title role is played by Alexander Kaidanovsky, who guides two others through the area, the Writer, played by Anatoly Solonitsyn, and the Professor, played by Nikolai Grinko. Alisa Freindlich played the Stalker's wife.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stalker_%28film%29

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d4/Stalker_poster.jpg/373px-Stalker_poster.jpg

Klinkt als hetzelfde verhaal, zelfs de cover toont overeenkomsten :D

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Meelobee schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:09:
Stalker (Russian: Сталкер) is a 1979 film directed by Andrei Tarkovsky. It describes the journey of three men travelling through a post-apocalyptic wilderness called the Zone to find a room that can grant wishes. The title role is played by Alexander Kaidanovsky, who guides two others through the area, the Writer, played by Anatoly Solonitsyn, and the Professor, played by Nikolai Grinko. Alisa Freindlich played the Stalker's wife.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stalker_%28film%29

[afbeelding]

Klinkt als hetzelfde verhaal, zelfs de cover toont overeenkomsten :D
En die film is weer gebazeerd op dit boek ;)
http://en.wikipedia.org/wiki/Roadside_Picnic

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Bij deze een vriendelijk verzoek om elke informatie over het verloop van het spel in spoiler tags te plaatsen.... 8)

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:06:
Weet iemand het fps command? Of gebruiken jullie fraps.
druk op tilde-` rs_stats 1

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
arieleks schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:16:
Bij deze een vriendelijk verzoek om elke informatie over het verloop van het spel in spoiler tags te plaatsen.... 8)
Inderdaad.

Ookal las ik gistermiddag dat ie ergens in de winkel al in het schap lag.......veel mensen hebben hem nog niet.

Ik hoop stiekem dat de Musicstore hem vandaag binnenkrijgt en anders uiteraard gewoon morgen.
aub de spoilertags gebruiken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Heb 'm gisteren bij de Bart Smit gehaald, lagen er nog een stuk of acht ja. Alleen nog niet kunnen spelen, gisteren WoW raid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Stalker gaat toch inmiddels wel voor WoW niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Never! ;) Ga 'm vanavond wel even proberen denk ik though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het spel is zeker weten leuk, alleen jammer van de vage programmering.

Met mijn specs draai ik met gemak op 1280x1024 alle op max en lighting op static (ongeveer 40 a 50 fps). Mijn huisgenoot met:

E6600
2 Gb Ram
8800GTX
Raptor schijfje

Draait op 1680x1050 @ alles op max en HDR met een leuke 50 Fps :P En toegegeven, met HDR aan zie het spel er een stuk beter uit dan met static lighting......... echt een (te) groot verschil

Verder is het spel zeker goed te noemen, zeker met de achtergrond van de film en het boek in je hoofd speelt het super :D
Jammer alleen dat er zoals al eerder genoemd van die schoonheidsfoutjes inzitten (NPC's die je weg duwen, schaduwen die je door de muur ziet als je een flashlight aan hebt staan enz.)

Wel is het mooi om te zien dat het spel niet echt statisch is. Voorbeeld: In het begin van het spel zie je in de stad een aantal mensen bij een kampvuur zitten. Bij mij zaten ze lekker muziek te spelen op de gitaar, terwijl het bij de eerder genoemde huisgenoot dit niet het geval was, maar ze lagen te chillen. :D

Dat maakt het wat mij betreft toch wel een leuk spel :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Gisteren ook even het genot gehad om te spelen :)
Weliswaar niet op mijn eigen pc maar wel die van mijn huisgenoot.

Het speelt gewoon lekker weg, ik snap niet dat mensen problemen hadden met de aim, dit werkt voor mij super :)

spoiler:
Heb net een Mole bevrijd uit een of ander gebouw wat bewaakt werd door army dudes, daarna vertelde die Mole mij dat er een tunnel opgeruimd moest worden. Dat heb ik gedaan. Daarna mag ik weer de tunnel in om wat te zoeken maar ik kom een wazige creature tegen :| wordt steeds onzichtbaar, niet te raken dat ding :(

* marapuru schrok zich al een aantal keer kapot btw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

Tis al eerder aangegeven maar de shadows zijn echt een fps killer in deze game.

Ben een beetje aan het experimenteren en heb em nu lekker draaien op FDL, maar dan met "sun shadows" uitgeschakeld. Dit scheelt z`on dikke 10-20fps !

Game draait nu soepel rond de 30-45fps met HDR lightning en reduced shadows.

Wat ik wel heel jammer vind ik dat veel van de grafische pracht verloren gaat zonder de FDL shadows en er is niet echt een tussenweg te vinden zonder veel te moeten inleveren.

Hopelijk gaan ze in een patch nog meer dingen aanpassen, zoals de Vsync die ook niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoHellDude
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:21
vosss schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:52:
Stalker gaat toch inmiddels wel voor WoW niet? :P
beetje offtopic... maar goed ik sluit mij hierbij aan! WoW is zo kiddy

canon eos 400d, canon 18-55 kitlens, sigma f4-5.6 70-300mm, canon f1.8 50mm II, canon f4-L 70-200

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor technische problemen of vragen!