Company of Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.605 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:12:
[...]

Dat is nou net het probleem, hij blijft auto patchen tot dat ik 2.101 heb, daarna moet ik dus die activation code hebben.
Dat is de activation code om OF campaigns te kunnen spelen. Je kan toch de normale COH campaign spelen als je patch tot deze versie? Als je de OF dvd koopt gewoon de activation key erin kloppen en je unlocked deze campaigns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

magneticdogs schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:27:
Ik probeer Opposing fronts te installeren maar achterop de manual staat geen installatiecode. Terug naar de winkel?
:X

Blind van extase keek je er over heen? ;)
aicaramba schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:12:
[...]

Dat is nou net het probleem, hij blijft auto patchen tot dat ik 2.101 heb, daarna moet ik dus die activation code hebben.
Je hebt dus CoH origineel...heb je ook CoH:OF geinstalleerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 03-10-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb alleen CoH origineel. Niet CoH:OF. Ik heb de campaign al gedaan en wil graag ook 'n keer online proberen. Hiervoor heb ik een andere patch nodig. Welke?
Met autopatches blijft het spel doorgaan met patchen tot ik 2.101 heb, deze kan ik daarna niet spelen omdat ik geen activation code heb (natuurlijk).

Dus welke patch heb ik nodig om de originele CoH online te kunnen spelen?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Alle patches op een rij:

Sep 25, 2007 Company of Heroes: Opposing Fronts Patch v2.1 - v2.101
Aug 31, 2007 Company of Heroes: Opposing Fronts beta patch v1.66 to v1.67
Jun 01, 2007 Company of Heroes retail patch v1.61-v1.70
May 09, 2007 Company of Heroes hotfix patch 1.61
May 01, 2007 Company of Heroes retail patch v1.60
Apr 26, 2007 Company of Heroes [US & DE] retail patch v1.51
Feb 21, 2007 Company of Heroes European retail patches v1.00 to v1.50
Feb 14, 2007 Company of Heroes retail patches v1.5
Dec 08, 2006 Company of Heroes retail patches v1.4
Nov 15, 2006 Company of Heroes European retail patches v1.3
Nov 15, 2006 Company of Heroes English retail patches v1.3
Oct 11, 2006 Company of Heroes European retail patches v1.2
Sep 15, 2006 Company of Heroes English retail patch v1.2

Bron: http://www.3dgamers.com/news/game/companyheroes/

1.70 moet je dus hebben. Autopatch zeurt na 1.70 nog steeds om een patch?
[edit] ja dus...ik lees net je eerdere post....relic forum al bekeken en daar gezocht/gepost?

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 03-10-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt volgens mij 2.101 wel spelen met alleen coh. Je kan dan alleen niet online met de britten of de panzer elite spelen. Ik heb beide delen en gewoon beide geactiveerd. Werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Het maakt helemaal niks uit, je moet de recentste patch hebben om online te kunnen spelen. ik heb OF nog niet omdat ik nog geen tijd heb gehad om hem te kopen, maar ik kon wel met mensen spelen die OF hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een goeie tip(s) hoe de missie "Oosterbeek" in Operation Marketgarden tot een goed einde te brengen.
Wordt compleet van de kaart geveegd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35

Cheezus

Luiaard

Pff, net de campaign van de britten uitgespeeld maar ik vond de laatste missie een beetje overdreven..
In/rond dat dorpje staan een stuk of 6 King Tigers en Jagd Panthers die ALLES killen?
Shermans/Churchills/Cromwells zijn allemaal in 1 of 2 schoten stuk (zelfs als ze ingegraven zitten), artillery ketst er gewoon op af zonder damage te doen en met PIATs schiet het ook niet op (ze killen een infantry squad ook in 2 schoten)..

Uiteindelijk maar gewoon infantry met PIAT's blijven spammen zodat ze uiteindelijk toch een keer stuk gingen maar ik vond het wel een beetje crappy dat die tanks hele andere stats hebben dan die je normaal tegenkomt?

Verder waren de campaigns wel vet en zal ik me eens online gaan wagen nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Iemand een goeie tip(s) hoe de missie "Oosterbeek" in Operation Marketgarden tot een goed einde te brengen.
welke is dat?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:07

Bejit

Svenska Faderland

Ligt het aan mij of is de King Tiger ook veel harder geworden dan zijn voorganger de Tiger Ace?(En een stuk trager?)

Had de King Tiger eerder verwacht bij de Panzer Elite aan te treffen. Panzer Elite is imho wat under powered.

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Ik vind Panzer Elite wat te kort komen mbt linie's houden, aanvallend/oprukkend zijn ze erg sterk, maar als je een gebied wilt 'dekken' geeft het vaak wat problemen imho. Van de andere kant werkt Panzer Elite weer zéér goed samen met de wehrmacht, ze vullen elkaar goed aan als je goed samen speelt.
2nd army is weer precies andersom, het is wat statisch en niet bepaald mobiel vanuit defence. Alles wat trager (infantry lullen veel maar lopen weinig ;)), veel statische opties (mortarnest, mg-nest, AT etc). Wat dat betreft balanceerd Panzer Elite wel weer goed met 2nd Army.

@Bejit, vind dan wel weer erg goed dat je die King Tiger niet kan blijven spammen, zouden ze eigenlijk ook met de gewone Tigers moeten doen. Zodoende is het geen 'Tiger vs the rest game' en zul je wat beter/tactischer met je Tigers moeten omgaan en niet roekeloos in de aanval gooien om daarna met Blitz weer 1 of 2 Tigers er tegen aan te gooien.

[ Voor 23% gewijzigd door Rudios op 03-10-2007 23:09 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:52
Het valt mij op dat er nog niemand geklaagt heeft over het online multiplayer gedeelte, tot nu al 8 keer een game begonnen en geen een keer kunnen uitspelen, telkens waren er spelers die lagging veroozaakte, het begint met willekeurig 1 speler, zodra die gekicked is, is er een volgende speler aan de beurt die zwaar lagged. Die gekickte spelers worden dan overgenomen door AI, welke de sterkte daarvan onbekend is daar de game op enig moment helemaal vast loopt.
Overigens is mijn performance indicator stukken minder in OF, ik heb alle graphics omlaag geschroeft maar dat heeft geen impact, wellicht door het feit dat ik geen Dx10 kaart heb ? Daarnaast is mijn Lv ineens Lv6, terwijl mijn stats alle vier Lv1 zijn. Kan nogal eens leiden tot de nodige verwarring. Ik hoop echt dat Relic zeer binnenkort met wederom een patch komt. Zo geweldig als CoH online was, zo waardeloos is OF. Het enige lichtpuntje is dat ik de campagnes nog niet uit heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ben ik met je eens, sterker nog, alle games die ik gewonnen heb (niet ranked) worden gewoon niet geregistreerd. Ik heb ook nog eens vaak 'couldnt connect to all players' en de lag is vaker wel dan niet. Performance indicator is bij mij nog steeds gewoon vol, heb ook een Dx10 kaart, dus dat zal het probleem niet zijn. Maar idd, zoals je zegt: loopt het allemaal niet echt lekker zoals het in CoH wel deed. Hoop idd dat ze dat snel gaan patchen, zodat het online gedeelte wel weer smooth loopt, want het irriteerd idd.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Ik was gister helemaal in een Yaaaaaay stemming, want ik had eindelijk tijd om eens Coh OF te spelen. Blijkt het dat het uber lastig is om een game online te spelen, zit je eindelijk in een game, krijg je last van een sync error. Na een poging of 8 tot 10 heb ik besloten om maar te beginnen met de campaign.. In een later stadium maar weer eens proberen om online potjes te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 14:39
Ik heb gisteren, behalve dat geen een van mijn potjes geregistreerd werd, weinig problemen ondervonden met het online gedeelte. Maar waarschijnlijk ligt dat aan het feit dat ik alleen maar automatch speel en dat de automatcher in iedergeval al wat problemen eruit filtert.
Ik moet wel zeggen dat ik iets meer last van lag had dan normaal.

Verder kom ik er achter dat ik vooral heel erg moet wennen aan de Britten. Het al maar bouwen van emplacements zit/zat niet echt in mijn manier van COH spelen. Panzer Elite kan ik iets beter mee uit de voeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Op de niet geregistreerde stats na hier ook niet zo veel problemen. Er zijn nou eenmaal regelmatig spelers met een slechte verbinding of bijzonder slecht draaiende PC, wat af en toe een afgekapte game veroorzaakt, maar nog niet bijzonder veel gehad... Moet wel zeggen dat ook ik bijna alleen maar automatch speel, wat altijd de verbinding met je tegenstander checkt voor het een potje start.

Wat patches betreft zou je met je oude CoH versie 1.71 moeten hebben om naar 2.101 te patchen. Dat was een keer een kleine patch van 1.70 naar 1.71 (waarin ze behalve een Allied War Machine nerf vooral DirectX 10 en andere dingen hadden gefixed). COH: OF is vanuit de winkel versie 2.100 en is dan meteen patchbaar naar 2.101.

Over de nieuwe tanks: King Tiger en Jagd Panther zijn inderdaad sterker dan een oude Tiger (Ace). Ze hebben ongeveer twee keer zoveel health, en doen ook meer damage (165 ipv 137.5 damage). Wat wel zo is, is dat je er maar 1 in het hele potje kan maken. Is die stuk, jammer dan. En ik weet het niet zeker voor de Jagd Panther, maar de King Tiger kost ook geen resources om op het veld te roepen. Alleen de eerste 5 minuten dat hij op het veld is heb je wel -100 mp/min.

[ Voor 6% gewijzigd door jjwa op 04-10-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:20
Is er hier al iemand tegen het volgende probleem aangelopen?
Als ik in de Panzer Elite campagne bij Missie Hexenkessel ben dan verschijnt na het laden wel keurig: Press any key. Daarna wordt het scherm zwart, hoor je nog een motor starten maar vervolgens gebeurd er niets meer. Zelfs geen fout melding. Filmpje komt gewoon niet.
Op de fora van Relic lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar niets over een oplossing.
Ik speel Company of Heroes: Opposing Fronts met Patch v2.1 - v2.101.
Ik ben maar verder gegaan met de Britse Campagne . 25 pounder Howitsers _/-\o_ d:)b

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dat ik de laatste nieuwe Catalyst drivers geinstalleerd heb. Zijnde de 7.9 + hotfix. Loopt CoH-OF regelmatig vast. Het beeld blijft stil staan, geluid speelt verder en de muis kan ik ook nog bewegen. Kan ook niet ALT-TAB naar de desktop...Enige manier is een reboot... COH-OF is ook naar de laatste versie gepatched. Overigens met de Cat 7.9 speel ik zonder problemen Bioshock.

Specs: E6600@3,2Ghz, X1950XTX, 2GB RAM

Zijn er nog die deze graka hebben en ook problemen ondervinden in CoH? Ik vind zo direkt niets terug in de release notes van AMD/ATI.

Heb gisteren dan maar een downgrade gedaan naaar de Cat 7.8 en een potje skirmisch opgestart en sindsdien nog geen vastloper gehad. (enkel 1 skirmisch partij 3vs3 van 45m ). Zal vant weekend nog wat meer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

moeten jullie ook ongelofelijk wennen aan OH :? Niet meer zoveel units en andere gebouwen. Hoogstens 2 tanks en een lighttank. En een support tank (die handig is maar redelijk veel kost)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

PoweRoy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 12:09:
moeten jullie ook ongelofelijk wennen aan OH :? Niet meer zoveel units en andere gebouwen. Hoogstens 2 tanks en een lighttank. En een support tank (die handig is maar redelijk veel kost)
OH? Ik begrijp verder niet wat het probleem is?? Niet zoveel units? Leg eens uit :) Daarbij is over het algemeen infantry beter dan tanks. Tenminste, persoonlijk doe ik meer met infantry dan tanks.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudeness
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-06 08:58
Na veel surfen niet de oplossing kunnen vinden en dus maar deze post.

Sinds vorige week, na de laatste update van COH (van 1.7gig) en de installatie van COH OF krijg ik steeds de melding "Could not connect to all players in the game". Hiervoor had ik nooit problemen.
Firewall en Norton uitzetten lost niets op.

Ik heb een Speedtouch 510 en de oplossing die eerder is genoemd in dit topic werkt niet voor mij. Ik heb echter wel het vermoeden dat het in mijn modem\router zit, want installatie van COHOF op mijn laptop levert hetzelfde probleem op.

Kan iemand mij helpen Pleeeaaaasssseee? Ik word er helemaal gek van en kom zo niet echt toe aan het spelen van dit fantastische spel!

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Je moet een paar porten forwarden van je router/firewall, ik weet zo even niet meer welke porten dat zijn, dit zou je kunnen googlen. Ondanks dat ik dit zelf ook heb gedaan, heb ik nog regelmatig dat ik niet kan connecten, voorheen bij CoH had ik er geen last van. Blijf het ook vreemd vinden. Misschien binnenkort een nieuwe patch dit oplost.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Rudios schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

OH? Ik begrijp verder niet wat het probleem is?? Niet zoveel units? Leg eens uit :) Daarbij is over het algemeen infantry beter dan tanks. Tenminste, persoonlijk doe ik meer met infantry dan tanks.
Nou je had eerst:
alliance: engineer/rifle squad/ MG squad/ sniper/ ranger/ mortar/paratrooper : 8
german: engineer/grenadier/mg squad/sniper/stormtrooper/mortal/officer: 7

OH:
brittish: 1e troopers (die kunnen repairen)/ wat heavery troopers/ AT gasten :?
panzer: zelfde als brittish

Kan van OH niet opzoeken en al een weekje niet meer gespeeld, vind het wel erg weinig.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheizberd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 14:39
Je hebt bij Opposing Fronts dan misschien wel iets minder soorten infantry, maar door de upgrades kun je ze voor veel meer functies gebruiken.

Panzergrenadiers kun je bv. met g43, mp44 of Panzerschreck bewapenen. Daarnaast heb je nog globale upgrades zoals incindenary grenades en AT grenades.
Verder heeft PE nog de Luftwaffe en Fallschirmjagers.

Voor de engelsen weet ik het niet precies, maar heb je ook heel veel upgrades en verschillende mogelijkheden voor je Tommies. Bren, Sniper ...
Daarnaast heb je sowieso nog de Lieutenant, Captain, Sappers en voor een van de Doctrines Commando's in twee smaken (volgens mij).

Trouwens alle gegevens over COH zijn ook te vinden op www.COH-stats.com

[ Voor 0% gewijzigd door Cheizberd op 08-10-2007 10:55 . Reden: foutje in URL verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
CoH:OF zaterdag zelf aangeschaft.
Moet zeggen dat ik tegen mensen de britten nog maar bagger vind, de PE zijn daarentegen geweldig, lekker tank buster squads met double AT en expanded squadsize. Zet er 2 panthers bij en slachten maar :9~

edit:
wel jammer dat games joinen nog steeds vrij buggy is. Heb de poorten geforward, maar dat moet de server natuurlijk ook doen.
Deze week nog een nieuwe patch die ook de stats weer activeerd

[ Voor 29% gewijzigd door Suicyder op 08-10-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Er zal binnenkort vast wel een patch komen dat het beter word. Stats kan mij voor eerst niet zoveel schelen, het zijn maar stats. Het is trouwens echt grappig als je trenches van de britten weet te jatten, daar zijn de meesten allerminst blij mee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Incindiary grenades zijn perfect tegen trenches, maar hebben de Britten ook zo iets irritants wat ze tegen jou kunnen gebruiken wanneer je een spontaan lege trench inneemt?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het is me een beetje onduidelijk hoe het precies zit met Company of Heroes en Company of Heroes Opposing Fronts. Is het een expansion pack of niet?

Moet je in bezit zijn van Company of Heroes om Opposing Fronts te kunnen spelen. Kan je met CoH vanilla tegen OF mensen spelen etc? Wie kan dit even helder voor me uitleggen of heeft een link?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

GandalfTheGrey schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:36:
Is het een expansion pack of niet?
Soort van. Je kan het stand-alone spelen maar ook merched
Moet je in bezit zijn van Company of Heroes om Opposing Fronts te kunnen spelen.
Nee, het kan als stand-alone
Kan je met CoH vanilla tegen OF mensen spelen etc?
Geen idee, heb het spel zelf niet.
Als ik het fout heb zeg het dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Yup, je kan met alleen CoH ook online tegen de 2 legers van OF spelen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ok bedankt. Maar als je beide spellen geinstalleerd hebt is dat 15GB oid ? (Geen probleem ofc, maar toch wel veel voor een RTS) :P

[ Voor 25% gewijzigd door GandalfTheGrey op 08-10-2007 19:23 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38
Nee hij uninstalled coh eerst en vervolgens zet hij coh en OF erop. Je kunt dan alleen Of spelen maar als je je vcoh key invoert krijg je beide. Hier neemt t ongeveer 10 gb in beslag (toch best veel maja).

Weten jullie een goeie begin strat voor PE, early game bak ik er niks van. Scoutcars geprobeerd ma werkt niet echt tegen exp brits, pas als ik een blob grenadiers heb met toebehoren kan de pret beginnen.

Wel zwaar overpowered 8 vet 3 units met panzers en mp44, als je dan alle experience verzamelt heb nog ff een jagd panther en hetzers er tegen aan. Ook die heal functie, zeal en expand quadsizes zijn erug leuk.

De manier waarop je vet 's krijgt vind ik persoonlijk wat minder, al dat geklik vind ik een beetje teveel van t goede. Ok je krijgt de keuze voor defence of aanval ma ik had dat liever automatisch gezien of via een kampkraft center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Tijgert schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:35:
Incindiary grenades zijn perfect tegen trenches, maar hebben de Britten ook zo iets irritants wat ze tegen jou kunnen gebruiken wanneer je een spontaan lege trench inneemt?
De Britten zijn vermakelijk genoeg het leger met de minst handige counters tegen trenches :D.
Het beste wat de britten hebben is naar mijn mening Rifle Grenades, of helemaal achterin een game wanneer je Royal Engineer company bent gegaan die crocodile churchill, maar tegen die tijd horen er toch niet echt trenches meer te liggen. Beste wapen tegen trenches als Britse speler: geef ze niet weg. Zolang je er een unit in hebt kan je ze deleten (2x op delete drukken), wat soms beter is dan alleen gewoon er uit gaan wanneer er bijv een incendiary grenade in zit. En bouw ze ergens waar ze voor jou veel meer nut hebben dan voor de tegenstander, zodat het niet zo'n grote ramp is als je ze kwijt raakt.

Alles met vuur (incendiary nades, incendiary mortar round, pioneer flamers, flammenwerfer halftrack, etc) en nades (grenadier nades of storm nades) doet veel pijn tegen trenches. En zowel Nebelwerfers als Walking Stukas hebben tegenwoordig een vurig na-fik effect op hun arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

jjwa schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:51:
[...]

En zowel Nebelwerfers als Walking Stukas hebben tegenwoordig een vurig na-fik effect op hun arty.
Over Nebelwerfers gesproken, die hebben ze wel een erg grote boost gegeven. Oke, ze waren wel erg underpowered voorheen, maar zijn naar mijn mening nu wel erg uit de kluiten gewassen; veel verder bereik, grotere dmg, supression op de units die bijna geraakt worden ver uit de buurt en het nafikken van de impact die infantry nog 'n keer laat na-burnen. Een beetje minder mag ook wel ;) Als ik nu Wehrmacht speel, dan tech ik vaak naar T3 alleen al voor die nebelwerfers ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Dat maakt T3 dus gelijk een stuk beter :P
Als ik het spel nu eindelijk es kan updaten dan kan ik ook weer eens spelen :S (dont ask :P)

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Hi everyone! Here are the release notes for Patch 2.102. We expect this to be out in less than a week.

=============================
Company of Heroes Release Notes
=============================
v2.102

- Players now get distributed to teams evenly as they join.
- Fixed some P2P Sync issues.
- Fixed an error in the way stats were counting.
- Stats are now displaying correctly.

General
- Fixed CD-key validation errors.
- Environmental Reverb is now disabled by default for hyper threaded machines.

Gameplay
- Fixed Overwatch.
- Combat system updates: System reverted to COH infantry combat.
- Vet 3 Ostwind receives a 40% boost to accuracy.
- Wehrmacht Panzer Command Building reduced 15 fuel.
- Wehrmacht Panzer Command build time increased by 15s
- Knights' Cross Holders receive Panzerfaust ability at Vet 3
- Panther cost reduced from 140 fuel to 125 fuel
- Panzerfausts cost reduced to 35
- Stugs and StuHs receive a 15% health modifier at vet 2
- Wehrmacht Halftracks receive damage modifier at Vet 1 decreased from .85 to .75
- Wehrmacht Halftracks deliver 20% more damage Vet 2
- Vet 2 StuH has a received penetration modifier of .85
- Churchill Crocodile Flamethrower range increased from 20 to 35
- Churchill Crocodile Flamethrower damage output increased vs pinned (1.5 damage, 2x accuracy) and suppressed targets (1.25 damage).
- Sniper rifles accuracy vs trench cover increased from .25 to .45
- Reduced cost of Allied MG nest by 5 fuel.
- Ranger Veterancy experience requirements increased to 14/28/50
- British Howitzer Popcap reduced to 10 from 12.
- BAR damage increased to .4 versus Panzer Elite soldiers.
- Puma\234 Armoured Car Vet 2 range bonus reduced to 1.125 from 1.2
- Nebelwerfer Vet 3 damage reduced to 1.15 from 1.25.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

hmm net stevig potje gedaan met 3vs3 skirmish. Zelf axis met airborne achtige tree.
Vijand ging aardig om met artillery om t middelste stuk weg te krijgen. Zelf zat ik onderaan de map beetje te clearen omdat t midden ineens helemaal vol was met alliance. Mijn mede axis gaan vaak dood in t midden maar zorgen gelukkig voor wat afleiding waardoor ik onderaan de map een dikke gun kan plaatsen (door de fallshrim), die begint rustig met clearen en dan nog 2 strafing runs over het midden :Y)

Ondertussen met zeal en increased groupsize lekker zitten kloten met mp44 door de basissen aan t rennen. Na de basissen gecleared te hebben vond ik het toch maar vriend waar mijn mede axis gasten waren.
Afbeeldingslocatie: http://www.vdkorput.speedxs.nl/relic00004-small.jpg
handig :X

Vond het wel irritant als de vijand een engelse is omdat je alle gebouwen hebt gemold + units. Blijft hij trucks spawnen... na 4 spawns en de map rondgezocht te hebben heb ik em maar stil gegooid.

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
PoweRoy schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:19:Vond het wel irritant als de vijand een engelse is omdat je alle gebouwen hebt gemold + units. Blijft hij trucks spawnen... na 4 spawns en de map rondgezocht te hebben heb ik em maar stil gegooid.
In het geval dat ik panzer elite ben laat ik vaak 1 tankbustersquad staan op hun entrypoint, scheelt weer wat zoektijd. Daarnaast voorkom je gewoon dat hij een HQ spawnt en direct even een tank van achter laat aanvallen. Mooiste is zelf dat er vaak trenches in de buurt liggen van die entrypoints, gewoon daar in gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Suicyder schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:32:
[...]

In het geval dat ik panzer elite ben laat ik vaak 1 tankbustersquad staan op hun entrypoint, scheelt weer wat zoektijd. Daarnaast voorkom je gewoon dat hij een HQ spawnt en direct even een tank van achter laat aanvallen. Mooiste is zelf dat er vaak trenches in de buurt liggen van die entrypoints, gewoon daar in gaan zitten.
In dit geval kwam een HQ van middenlinks op de map of rechts onder. Gelukkig had ik rechtsonder t kanon van de fallshrim staan ;)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

GandalfTheGrey schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:16:
Patchnotes
- Combat system updates: System reverted to COH infantry combat.
Dat is mooi, vond het nieuwe Combat system niet echt ideaal, nu kan er gewoon weer 1 of meerdere soldaten van een squad afgeschoten worden zonder dat gelijk de healthbar omlaag schiet.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:20
Vince Dexa schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 08:16:
Is er hier al iemand tegen het volgende probleem aangelopen?
Als ik in de Panzer Elite campagne bij Missie Hexenkessel ben dan verschijnt na het laden wel keurig: Press any key. Daarna wordt het scherm zwart, hoor je nog een motor starten maar vervolgens gebeurd er niets meer. Zelfs geen fout melding. Filmpje komt gewoon niet.
Op de fora van Relic lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar niets over een oplossing.
Ik speel Company of Heroes: Opposing Fronts met Patch v2.1 - v2.101.
Ik ben maar verder gegaan met de Britse Campagne . 25 pounder Howitsers _/-\o_ d:)b
Inmidels de oplossing gevonden:

Go to this folder:

documents\My Games\Company of Heroes\Savegames\RelicCOH\Campaigns\cxp2\

Find the file

"oosterbeek_crossing - counterattack.cohsav"

Move this file out of the folder and onto your desktop or delete it.

Run the game, hit continue campaign.

If it doesn't work just put the file back in the folder again.

_/-\o_ thanks DragonRR...

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Is het weekend, wil je een serie potjes spelen ligt de server er continue uit. En ALS hij up is dan laggen alle games enorm. Connecten naar games is bijna onmogelijk, ik hoop dat Relic snel iets onderneemt want dit schiet niet op. Bugged MP op dit moment en een overloaded Relicserver :X

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
een vraagje, ik heb Normale CoH en ik vind het een geweldig spel , maar t is niet helemaal legaal ( Shame on me) ! :N :$ maar ik vind het dus een leuk spel en ik ben dan ook van plan Opposing fronts in de winkel te kopen :) , maar is het dan wel mogelijk die online te spelen met maar 1 legale key (dan wel MET normale CoH erbij hé)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
rubbieus schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:28:
een vraagje, ik heb Normale CoH en ik vind het een geweldig spel , maar t is niet helemaal legaal ( Shame on me) ! :N :$ maar ik vind het dus een leuk spel en ik ben dan ook van plan Opposing fronts in de winkel te kopen :) , maar is het dan wel mogelijk die online te spelen met maar 1 legale key (dan wel MET normale CoH erbij hé)
Jah, je koopt gewoon de box met CoH+OF, is maar paar euro duurder.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Powrskin schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 21:30:
[...]

Jah, je koopt gewoon de box met CoH+OF, is maar paar euro duurder.
die komt toch pas half november :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
PoweRoy schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

die komt toch pas half november :?
Die zou 9 november uit moeten komen :) Company of Heroes GOLD heet dat pakket volgens mij. Op 9 november komt er ook nog een GOTY editie van CoH uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blowthebullet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03-2023
Nu nog de russen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik ging dus net even CoH: OF instaleren, hij deïnstaleert netjes CoH, instaleert CoH: OF, start direct CoH: OF en wil online en ik kan dan ook niet terug naar het main menu. :? :?

Hij heeft dus alleen CoH: OF geïnstaleert en als ik daarna CoH wil instaleren zegt hij dat er al een versie is gevonden. :X

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Vanille CoH stata er al bij, je moet alleen een juiste CoH key invoeren om het te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik heb die retail code ingevoert en nu krijg ik hetzelfde. :?

[ Voor 65% gewijzigd door User op 15-10-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Ik vat het eigenlijk niet echt, ik heb gewoon gedaan wat ik moest doen en nog kan ik geen campaign spelen. Moet ik nadat ik CoH:OF geïnstaleert heb VCoH weer instaleren? Moet ik bijde spellen in dezelfde map zetten of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Nee je CD-key ingeven

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

CD-key van VCoH?Dat werkt dus niet.

[ Voor 44% gewijzigd door User op 15-10-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:38
Als je ingelogd bent bij relic click dan add product, daarna je vcoh of OF key invoeren.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v232/Luxzenburcht/productkey.jpg

Als het goed is kun je dan weer die normandy campaign spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Als je niet weet of iets mag vraag je het eerst na :{
Verder: zie Spielerij - Algemene policy

[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 16-10-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Kan je met een geupdate VCoH ook de skirmish? OF wil bij mij nog niet echt online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mannen, ik wil graag een OF LAN game spelen, maar ik krijg constant 'could nog connect to all players'. Je kan wel de game zien, maar er nooit naar connecten.

We hebben echt al vanalles geprobeerd, alles opnieuw geinstalleerd, met en zonder patches, zelfs met hamachi, maar niets werkt.
Heeft iemand LAN games al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Als je al amper goed kunt connecten bij een MP game, laat dan maar staan dat de LAN game goed werkt..

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nee Kurios, same problem here. Met CoH geen problemen maar nu met OF :s. Hamachi oud, hamachi nieuw....maakt niets uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 16-10-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Kurios schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:38:
Mannen, ik wil graag een OF LAN game spelen, maar ik krijg constant 'could nog connect to all players'. Je kan wel de game zien, maar er nooit naar connecten.

We hebben echt al vanalles geprobeerd, alles opnieuw geinstalleerd, met en zonder patches, zelfs met hamachi, maar niets werkt.
Heeft iemand LAN games al aan de praat gekregen?
Ja. Neem even contact met me op @ hamachi
user: CoH Opposing Fronts 4
password: coh

Ik heb Versie 2.102. Vista en hamachi 1.0.2.2

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 16-10-2007 17:17 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:59:
Als je al amper goed kunt connecten bij een MP game, laat dan maar staan dat de LAN game goed werkt..
MP kan ik dan nog begrijpen als het aan de servers ligt. Maar LAN moet toch gewoon werken? met vCOH hebben we ook geen probleem gehad nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik denk dat er ook gewoon flinke sync up errors zijn na de OF update, dus dat zal ook doorwerken op de LAN games ben ik bang..

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb de uitbreding nu ook, heb alleen een nogal groot probleem: het beeld schokt.. nou ja, schokt, loopt ff, staat een tijd stil, loopt weer verder etc. De performance test is wel redelijk goed (max 54, avg 25, min 4) en loopt gewoon soepel voor het grootste gedeelte. Ik kan ook geen situaties vinden waar het erger is, zodat ik eventueel instellingen daarvoor kan verlagen. Heb vanalles geprobeerd.
m'n systeem is als volgt (en nee, een upgrade zit er niet in)
Windows Vista
PIV 3.0 Ghz
1 gig ram
ATi X850 Pro (overclocked naar 550/1100)
Catalyst versie 7.6

Nu zou ik m'n drivers kunnen uipdaten, maar ik weet zo niet of dat zo handig is, in verband met m'n kaart. zijn er driverupdates geweest die specifiek iets hebben opgelost met CoH-OF?

En als iemand anders nog weet waar het aan kan liggen?

Edit: ga op dit moment nieuwe drivers installeren 7.10 (ik had namelijk al gehoord dat er bij hoger dan 7.7 er een probleem was met AGP Acceleratie, schijnt nu opgelost te zijn.). Ook zal ik mijn installatie schijf eens gaan defragmenteren, kan ook helpen om stotters te voorkomen.

Edit 2: ben nu aan het defragmenteren met contig, en ik zie dat de files van CoH nogal gefragmenteerd zijn (7 fragments en hoger) Ik denk dus dat ik de schuldige heb gevonden

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Zet eens Post-processing uit, dat wil vaak helpen. Verder niks op Ultra zetten. Zet shadows uit en tree quality op low (verschil tussen low en high is bijna niet zichtbaar). Test dan nog eens.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Het lukt me maar niet om die Hangers te secure. Het hele veld is van mij, alle enemy's dood.

30 Man sta ik in de hanger met tanks en al. Maar het lukt me niet.

Iemand een idee?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
m00n schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:24:
Het lukt me maar niet om die Hangers te secure. Het hele veld is van mij, alle enemy's dood.

30 Man sta ik in de hanger met tanks en al. Maar het lukt me niet.

Iemand een idee?
Alle enemies al gekilled? Ook zijn forward barracks al overgenomen? Het evt vliegtuig al neergehaald? Het control point rechtsachter de hangars al gepakt> pas toen was bij mij de missie geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Rudios schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:43:
Ik denk dat er ook gewoon flinke sync up errors zijn na de OF update, dus dat zal ook doorwerken op de LAN games ben ik bang..
Maar ik ben helemaal niet verbonden met RelicOnline en nog doen de LAN games het niet?

Ik ga straks maar alles eraf halen en alleen vCOH installeren, kunnen we tenminste LAN games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

De connection is gewoon een beetje brak nog sinds de nieuwe OF patch (online en offline), denk dat bij volgende patches dit weer verbeterd zal zijn, dus nog even afwachten. Overigens doen de MP games het nu beter na een paar server maintenance acties. Werd ook tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 17-10-2007 17:39 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 17:08
Vos schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:53:
Is het mensen al gelukt om COH:OF via hamachi te spelen? Ik gebruik 1.0.1.5 maar krijg het niet voor elkaar...'could not connect to all players' o.i.d. Met COH zelf is het vaak genoeg gelukt...
Als je een crack gebruikt voor Opposing fronts dan werkt dit zoiezo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callofduty
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 17:08
monnick schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:24:
Zijn er hier nog mensen die tegen elkaar spelen via Hamachi? Ik heb namelijk wel weer is zin in een potje. :*)
ja via hamachi "dutch-coh" wachtwoord tiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Kurios schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:08:
[...]
Maar ik ben helemaal niet verbonden met RelicOnline en nog doen de LAN games het niet?

Ik ga straks maar alles eraf halen en alleen vCOH installeren, kunnen we tenminste LAN games spelen.
Sinds OF wil de game vrijwel altijd connecten om te kunnen spelen, zelfs campaign, THQ wil zo proberen iedereen aan een legale versie te krijgen. IMHO een best goed werkend idee.

Volgens mij zijn de meeste mensen die ook via hamachi spelen mensen die het spel niet gekocht hebben, anders ram je namelijk gewoon een internetserver met wachtwoord er tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

callofduty schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:43:
[...]

Als je een crack gebruikt voor Opposing fronts dan werkt dit zoiezo niet.
Ik heb hem origineel, kameraad echter niet...misschien dat dat het dan is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
@Suicidyer daar zit wat in al vond ik Hamachi met CoH toch erg goed werken.
Gaf minder lag en gedoe (als viel het mee met 2via WW internet), ik heb de originele versie maar toch meeste games via LAN gespeelt.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubbieus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 21:56
ik kan gewoon hamachi gebruiken hoor bij OF maar ik dacht dat relic daar een oogje op had dus moest je als je LAN wou spelen dit doen:

dit omzeit de check van relic van ongeautoriseerde netwerken.

installeer en open daarna de folder: C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en open het bestand "hosts" with kladblok en typ dit ( onder die regel die er al staat ) :

127.0.0.1 cohlive-1.quazal.net
127.0.0.1 cohlive.quazal.net

en start de game.

als je dat niet wil kan je ook nog naar netwerkeigenschappen gaan: alles behalve hamachi uitschakelen dan kan Relic je status niet checken, maar dan kan je ook niet internetten

Als het mensen is gelukt join mij dan op hamachi server :
cohof-nl
cohof-nl2

w8woord is GoT

BTW: crack werkt wel , ook met lan: heeft mijn vriend geprobeert. maar dan moet je wel de goede crack hebben.

Dit werkt wel met lan en singleplayer. ik weet niet of het ook werkt met gewoon online

[ Voor 27% gewijzigd door rubbieus op 20-10-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

De campaign was wel een eitje, in een dag had ik hem uit.

Wel leuk, zeer leuke game, vind nog altijd de 25 pounders dikke mik en de commando's natuurlijk.
Alleen bij een skirmisch game en ik ben duitsers blijven die Mobile command centers gewoon komen en ik heb alles al ingenomen, raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Aight! schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:46:

Wel leuk, zeer leuke game, vind nog altijd de 25 pounders dikke mik en de commando's natuurlijk.
Alleen bij een skirmisch game en ik ben duitsers blijven die Mobile command centers gewoon komen en ik heb alles al ingenomen, raar maar waar.
Dan staat er vast en zeker nog ergens een bunkertje in een hoekje verstopt.

Ik ben gisteren warempel maar eens begonnen met online spelen, tot nu toe had ik te weinig tijd hiervoor. 3 potjes gespeeld, alle 3 gewonnen door de fouten die mijn tegenstanders maakten, niet omdat ik zo goed ben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 13:58
Aight! schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 02:46:

Heb ik ook al 2 keer tijdens beta gehad, lijkt / leek mij een bug.
Ik weet niet of het in de final zit, die heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
callofduty schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:45:
[...]

ja via hamachi "dutch-coh" wachtwoord tiger
Waarom speel je dit spel via Hamachi eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat je het spel gedownload hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

JP-tjuh schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:33:
[...]

Waarom speel je dit spel via Hamachi eigenlijk?
Euh, met vrienden ervaar ik minder lag/ hikjes als we via hamachi spelen... Zowieso speel ik eigenlijk alleen ook maar met vrienden, en online paar keer afgeketst op gasten met laag account, en die gewoon goed zijn... neh, lekker via "lan"...

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
Dan moet je al iets van 3 kwart jaar niet meer gespeeld hebben, al een behoorlijke tijd hebben ze dat aangepast zodat je matched tegen mensen volgens je het profiel met je hoogste niveau.

Dus als je lvl9 bent en je maakt een nieuw profiel aan kom je nog steeds tegen mensen rond dat niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Trouwens, er is een dll in het spel die je niet moet verwijderen. Soms zie je virusscanner hem aan als een virus maar het is geen virus. Als je deze dll verwijdert dan kan je Coh niet meer valivideren bij Relic en dus geen Opposing Fronts adden bijvoorbeeld. Herinstallatie werkt prima in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Lipton16 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 15:54:
Trouwens, er is een dll in het spel die je niet moet verwijderen. Soms zie je virusscanner hem aan als een virus maar het is geen virus. Als je deze dll verwijdert dan kan je Coh niet meer valivideren bij Relic en dus geen Opposing Fronts adden bijvoorbeeld. Herinstallatie werkt prima in dit geval.
Jij doelt op de 'rs.dll' errors... vooral AVG lijkt hier last van te hebben, misschien een gefrustreerde medewerker bij AVG die niet kon winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Suicyder schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:08:
Jij doelt op de 'rs.dll' errors... vooral AVG lijkt hier last van te hebben, misschien een gefrustreerde medewerker bij AVG die niet kon winnen :+
Tja je kan ook een echte AV gebruiken gewoon :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vraag me af wanneer er weer updates komen. Vind na OF erg weinig beweging bij de devs. Ik vind vooral PE een beetje overpowered...

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

v2.103 10/31/2007

General
- Corrected a validation problem that exists on North American released copies of CoH: Game of the Year.
- Fixed an occasional crash that would happen on quad-core CPU's.

Gameplay
- Fixed a bug in the Infantry Combat System that was causing inconsistent application of priority system.
- Fixed a modifier in the church steeple that was enabling snipers to fire at drastically increased rates.
- Fixed British infantry invincibility when capturing and reinforcing heavy weapons (Machine guns, mortars etc.)
- Axis Knight’s Cross Holders have abilities arranged so that both Assault and Fire Panzerfaust are usable from the command panel.

This patch also includes a few unlisted changes, such as unlocking the bonus maps Linden and Bedum. The Steam patches for both Company of Heroes and Opposing Fronts are now available as well, you can log into Steam to download the

[ Voor 14% gewijzigd door GandalfTheGrey op 01-11-2007 13:12 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:19:
Goed, ik heb de uitbreding nu ook, heb alleen een nogal groot probleem: het beeld schokt.. nou ja, schokt, loopt ff, staat een tijd stil, loopt weer verder etc. De performance test is wel redelijk goed (max 54, avg 25, min 4) en loopt gewoon soepel voor het grootste gedeelte. Ik kan ook geen situaties vinden waar het erger is, zodat ik eventueel instellingen daarvoor kan verlagen. Heb vanalles geprobeerd.
m'n systeem is als volgt (en nee, een upgrade zit er niet in)
Windows Vista
PIV 3.0 Ghz
1 gig ram
ATi X850 Pro (overclocked naar 550/1100)
Catalyst versie 7.6

Nu zou ik m'n drivers kunnen uipdaten, maar ik weet zo niet of dat zo handig is, in verband met m'n kaart. zijn er driverupdates geweest die specifiek iets hebben opgelost met CoH-OF?

En als iemand anders nog weet waar het aan kan liggen?

Edit: ga op dit moment nieuwe drivers installeren 7.10 (ik had namelijk al gehoord dat er bij hoger dan 7.7 er een probleem was met AGP Acceleratie, schijnt nu opgelost te zijn.). Ook zal ik mijn installatie schijf eens gaan defragmenteren, kan ook helpen om stotters te voorkomen.

Edit 2: ben nu aan het defragmenteren met contig, en ik zie dat de files van CoH nogal gefragmenteerd zijn (7 fragments en hoger) Ik denk dus dat ik de schuldige heb gevonden
Even een update
(waarin ik mezelf maar even quote, voor het gemak)

Het defragmenteren heeft niks geholpen. UIteindelijk bleken er een heleboel errors in de logs van windows te staan, waarbij een heleboel function calls niet gevonden werden. Ik vermoed een driverprobleem, alhoewel ik meermaals alles eraf heb gegooid van dirvers, en opnieuw geinstalleerd. In elk geval had ik wel XP er nog op staan, dus die weer up-to-date gemaakt (was nog een verse install) en wonder boven wondr draait CoH nu wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg irritant dat je voor de single player game *MOET* inloggen op eoa relic iets :( Gelukkig werkt het als je die quazal.net hosts blokkeert in je firewall of hosts file, maar vreemd dat je dat op zo'n obscure manier moet doen. Gewoon een normale single player game spelen zonder allerlei online rommel wordt wel steeds lastiger zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Nieuwe patch veranderd weinig. Ik zou graag een Panzerschreck nerf willen zien. Je hoeft bij PE niet eens tanks meer te bouwen, gewoon de panzer grenadiers met 1 of 2 schrecks uitrusten en maaien alles om :/

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Rudios schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:27:
Nieuwe patch veranderd weinig. Ik zou graag een Panzerschreck nerf willen zien. Je hoeft bij PE niet eens tanks meer te bouwen, gewoon de panzer grenadiers met 1 of 2 schrecks uitrusten en maaien alles om :/
Naja... britten met hun loopgraven tegen zijn ook irritant, helemaal als ze volgepropt, worden met commandos die PIATs op hebben gepakt. Sowieso zijn die trenches onsloopbaar zonder de fik erin te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff, al een tijdje niet meer gespeeld, en voel ook niet meer de drang om te spelen. Allemaal wel raar, want ik heb zo ongeloofelijk veel tijd in deze game gestoken :zZzZ speel al vanaf 1.0 en met wat pauzes door ( paar maanden ) toch elke patch wel gespeeld :>
O+ _/-\o_ relic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Dan ga je is CoH: OF skirmish doen, dan kun je je verbazen over de slimheid van de AI, die is in VCoH nogal brak. Nu repareren en bouwen ze ook bruggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:21:
Dan ga je is CoH: OF skirmish doen, dan kun je je verbazen over de slimheid van de AI, die is in VCoH nogal brak. Nu repareren en bouwen ze ook bruggen namelijk.
ik heb 2000 online games gespeeld... AI my ass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Shame on me :$ Mijn eerste potje tegen de AI in CoH: OF werd ik dik ingemaakt. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:27:
[...]

ik heb 2000 online games gespeeld... AI my ass :+
* monnick vraagt zich af of er tijd overblijft als je zoveel CoH speelt.

Dat zijn zo'n 1300 speeluren (neem aan dat een match zo'n 40 min duurt), dan moet je ook nog altijd wachten op een tegenstander enzo. 2000 matches, ik vind het behoorlijk veel.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:44:
[...]

* monnick vraagt zich af of er tijd overblijft als je zoveel CoH speelt.

Dat zijn zo'n 1300 speeluren (neem aan dat een match zo'n 40 min duurt), dan moet je ook nog altijd wachten op een tegenstander enzo. 2000 matches, ik vind het behoorlijk veel.... :X
je kent me ;)

EDIT: 1 v 1 duurt 5 -30 minuten meestal...teamgames daarintegen xD
en ken je kodachrome? }:O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Kodachrome is echt een klasbak, ik heb verschillende potjes tegen hem gespeeld en wonderbaarlijk genoeg ook nog gewonnen. In augustus stond zijn record op iets van 1600 potjes gewonnen en 1000 potjes verloren.

Kom ik aan mijn mijn 192 tegen 124 record... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipton16 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:47:
Kodachrome is echt een klasbak, ik heb verschillende potjes tegen hem gespeeld en wonderbaarlijk genoeg ook nog gewonnen. In augustus stond zijn record op iets van 1600 potjes gewonnen en 1000 potjes verloren.

Kom ik aan mijn mijn 192 tegen 124 record... :O
koda zat in dezelfde clan als ik, met zijn demo rushes, en zijn OMCG, CRAZY mine spam, en the triple tralupa wire :+ , hij was zeker weten de meest opvallende speler.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Hij was?? hij IS de meest opvallende speler 8) Zijn ook een aantal replay's van hem geshoutcasted, echt een geweldige speler. Hele vage en aparte strategieën, leuke is, ze werken vaak ook nog! :o

[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 02-11-2007 16:11 ]

Whole lot of stars ***

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.