Company of Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

De game is gewoon steengoed, speel anders gewoon eerst de demo. Als je een RTS gamer bent en het WII genre je aanspreekt dan zit je gebakken. 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de gewone company of heroes al, is er ook een demo van deze nieuwe?
Ja tuurlijk ben ik RTS gamer wat anders! 8)

hamachi anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

En als je CoH al tof vind zal CoH:OF niks onderdoen voor jouw!! ;)

Erg irritant dat er niet echt een release datum is voor de EU. Ik zie wel bij veel EU gaming winkels dat de datum op 28 september staat, ik ga er wel vanuit dat het die dag of een dag later in de winkel ligt O+

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:40

Cheezus

Luiaard

Wel leuk dat ik voor CoH van 1.0 naar 2.1 zo'n 2 GB aan patches moet downloaden.. je zou haast zeggen dat ze het complete spel herschreven hebben.

Gelukkig heb ik snel internet maar er zijn genoeg mensen die daar wel een paar dagen over moeten doen..

Op het spel zelf heb ik niks aan te merken, ik heb de single player gedaan en dit weekend ge-multiplayered over LAN en beide waren gewoon super vet. Ik blijf het tof vinden hoe alles stuk geschoten word, mannetjes dekking zoeken en tanks overal doorheen crashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
primusz schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:32:
Wel leuk dat ik voor CoH van 1.0 naar 2.1 zo'n 2 GB aan patches moet downloaden.. je zou haast zeggen dat ze het complete spel herschreven hebben.

Gelukkig heb ik snel internet maar er zijn genoeg mensen die daar wel een paar dagen over moeten doen..

Op het spel zelf heb ik niks aan te merken, ik heb de single player gedaan en dit weekend ge-multiplayered over LAN en beide waren gewoon super vet. Ik blijf het tof vinden hoe alles stuk geschoten word, mannetjes dekking zoeken en tanks overal doorheen crashen :P
Paar kleine bugfixes maar deze patch maakt het mogelijk dat jij online MP kunt spelen tegen de nieuwe strijdkrachten, anders heb jij die textures en routines niet. Dus eigenlijk krijg je OF gratis op je HDD, maar je kunt er niet met spelen, tenzij jij OF koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Kan iemand mij helpen met die nieuwe patch. Ik check zojuist www.tweakguides.com en daar staan 2 patches op voor CoH en OF. Allebei 2.101, die van OF zelf snap ik, die is 137mb en puur voor de uitbreiding. Maar die 2.101 voor CoH zelf, zowieso groot, maar ik moet nu dus eerst mn spel opnieuw installeren tot 1.4 en dan dit bakbeest van bijna 2GB patchen? Er staat namelijk EN_140_2101_patch.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

^^

OF is nog niet uit en er zou al een patch zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
http://www.relicrank.com/bloggo/

Kun je die patches downloaden, gaat lekker snel hier 998 Kb /s. Zijn voornamelijk balance dingen en als ik t goed begrijp krijgt vcoh er gratis 4-5 maps bij.

Als je coh versie 1.4 heb moet je die patch van 1.4 na 2.0 downloaden , als je of gaat kopen zullen die updates wel op de disk staan.

1.8 patch notes : http://forums.relicnews.c...php?t=162959&page=1&pp=15
peakaboo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:20:
Dus die 2.101 patch voor de normale CoH is dus eigenlijk de 1.8 patch? Ik snap namelijk niet hoe je die nieuwe patch moet installeren als ie van 1.4 naar 2.101 gaat terwijl de laatste patch 1.71 was...
Als je al gepatch heb van 1.7 natuurlijk die ander downe van 1.7 gb.

[ Voor 128% gewijzigd door luxzenburcht op 25-09-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Blaaa.. Inderdaad, ik snapte het al niet. Bedankt voor de link, op gamershell staat (nog) patch vanaf 1.71 naar die nieuwe. Ben ik ook wat sneller klaar met dlen :)

[ Voor 66% gewijzigd door peakaboo op 25-09-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Damn wat een gekloot, ik wacht wel totdat ik OF heb en doe dan wel lui autopatchen ;)

Whole lot of stars ***

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Vos schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 22:06:
^^

OF is nog niet uit en er zou al een patch zijn :?
THQ heeft de release te vroeg gepushed, zodoende is er een 0-day patch om de laatste balance door te voeren. (Wat overigens nog iets achter loopt op de Beta)
Rudios schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:09:
Damn wat een gekloot, ik wacht wel totdat ik OF heb en doe dan wel lui autopatchen ;)
Als je CoH vanilla hebt en deze op 1 of andere manier nooit voorbij 1.40 gepatched heb:
http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/EN_140_2101_Patch.exe

Als je CoH vanilla hebt en deze nu op 1.71 zit (laatst mogelijke online patch):
http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/EN_171_2101_Patch.exe

Als je CoH: Opposing Fronts net hebt gekocht:
http://thq.vo.llnwd.net/o...il/EN_2100_2101_Patch.exe

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hmm ik lees het volgende:
This games requires internet access and login to THQ servers to play campaign or skirmish and if you have the original game you now have to login in for that game as well. There is no where in the box or readme that internet access is required to play the campaign or skirmish. I am surprised that none of the other reviewers find this distributing. What happens if there server or your provider goes down and you want to play a skirmish or campaign level, your out of luck. Plus they try to tell you that you do no need your DVD/CD because you are logged in and that is a lie also. It's a shame, that they went from open disc format last time to a restrictive security system. If it bother anyone like me please complain to THQ.
Dus je moet verbinding hebben met relic om ook offline te kunnen spelen??

[ Voor 87% gewijzigd door Kurios op 26-09-2007 12:53 ]

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Jimmie schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:27:
[...]

Als je CoH vanilla hebt en deze op 1 of andere manier nooit voorbij 1.40 gepatched heb:
http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/EN_140_2101_Patch.exe

Als je CoH vanilla hebt en deze nu op 1.71 zit (laatst mogelijke online patch):
http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/EN_171_2101_Patch.exe

Als je CoH: Opposing Fronts net hebt gekocht:
http://thq.vo.llnwd.net/o...il/EN_2100_2101_Patch.exe
Het auto-patchen werkt niet, iig hij download de patch maar installed 'm niet, dus dan maar handmatig. Thanks!!

Whole lot of stars ***

• luxzenburcht
Volgens mij is het zo dat wanneer relic offline is, je de dvd moet gebruiken om campaigns/ skirmish tedoen (was bij mij gister zo na die patch en de server reset). Wat dus denk ik inhoud dat zodra je coh opstart ie meteen kijkt of relic online is, kan je meteen kijke wie er online is.

Net de hele stad afgestruind ma helaas nergens OF te krijgen. Was de distrubutie maar net zo snel als p2p :+ . Heb hem nu maar bij bol besteld hopelijk is ie er de 29e.

Komen jullie trouwens nog online met die beta? Zou fijn geweest zijn als ze die wat langer online gehouden hadden (1 oktober ofzo). Heb echt die creeping barrages nodig :)

Edit: ik zie dat ze basic matches nu ook ranken. Wel raar ben nu een lvl 13 8)7 terwijl ik meestal alleen tegen AI speel.

[ Voor 9% gewijzigd door luxzenburcht op 26-09-2007 16:20 ]

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Weet iemand of er ook een nieuwere versie komt van de Duits sprekende Axis file?
(WW2AxisSpeechEnglish.sga)

Want de laatste update doet ook wat met die file...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik had voorheen ook de duits sprekende duitsers file (wat een zin). Maar die geeft problemen met de patches, dus ik zou die maar niet meer installeren, hoe jammer het ook is, want 'allo allo' duits in CoH is niet om aan te horen :P

@luxzen, ik heb vanmiddag de Beta verwijderd (deed het overigens wel nog), wacht nu nog 3 daagjes op de retail!

[ Voor 20% gewijzigd door Rudios op 26-09-2007 17:15 ]

Whole lot of stars ***

• Tijgert

Tijgert

Mann das hort sich an wie eine Biene! :)

Jammer hoor...

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik heb nu al stevig genoten van CoH, maar sinds enige tijd is Medal of Honor Airborne op de markt. Verschilt dat laatste spel veel van CoH of is het gewoon hetzelfde game, maar door andere makers?

• Tijgert

Tijgert

Wat een totaal overbodige en misplaatste vraag. Met Google weet je in 10 seconden dat het om totaal verschillende soorten genres van spellen gaat. Deze onzin vraag hier stellen heeft je meer moeite gekost dan wanneer je het gewoon had opgezocht.

Dat gezegd hebbende; CoH is een RTS en MoH:A een FPS, niet te vergelijken anders dan dat het beide over WW2 gaat. (om je alsnog de moeite van het Googlen te besparen).

Edit:
Net een potje geskirmished met vanille CoH en de nieuwe patch, zie ik opeens... een King Tiger rondbanjeren! WTF? Waar komt die vandaan?

[ Voor 15% gewijzigd door Tijgert op 27-09-2007 02:43 ]

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Tijgert schreef op donderdag 27 september 2007 @ 01:04:
Edit:
Net een potje geskirmished met vanille CoH en de nieuwe patch, zie ik opeens... een King Tiger rondbanjeren! WTF? Waar komt die vandaan?
Terror is nu een stuk nuttiger. V1 heeft een zooitje fixes ondergaan, maar belangrijker, Tiger Ace is nu weg, vervangen door King Tiger :). Kost geen resources om op te roepen, maar de 5 minuten erna gaat wel je manpower inkomen 100 omlaag. Ook kan je er maar eentje per game hebben, gaat'ie dood, pech. Hij heeft wel 2x zoveel health als een normale tiger en doet meer schade.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Iemand al getest of de Blitz Tigers ook eenmalig zijn?

Whole lot of stars ***

• Vos

Vos

AFCA

Vanavond maar even het spel kopen denk ik...kom met mijn CoH account wel in CoH:OF, maar spelen van de campaign of skirmish met de nieuwe legers lukt niet.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Uiteraard, hehe. Daarvoor moet je CoH:OF hebben natuurlijk ;) Het is hier in NL nog steeds nergens te koop ;(

Whole lot of stars ***

• Vos

Vos

AFCA

Ja ok, maar was wel beetje blij verrast in eerste instantie dat ik met dat account kon inloggen...maar de blijdschap verging snel weer ;). Hoe spelen mensen hier dan als ie nog niet te koop is? Het spel is niet gekraakt te spelen?

• Rudios

Rudios

Lost in space?

De beta :) Weet zo niet of hij nog te downloaden is, maar met nog een beetje geduld kun je 'm oppikken uit de winkel ;)

Whole lot of stars ***

• Tijgert

Tijgert

Gezien de achterlijk grote patch van bijna 2 gig lijkt het mij dat een ieder nu al het volledige spel heeft, CoH + OF. Ik denk dat met enkel een key je het gewoon kan spelen zonder het in de winkel te kopen (al heb ik voor het geld wel liever een fysike CD met boekje en doosje en zo).

Klopt deze aanname?

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Mijn idee: denk het niet. Om echt OF te kunnen spelen, dwz de nieuwe legers, zullen zeker nog flink wat keyfiles nodig zijn. Om maar een voorbeeld te noemen, de building-icoons van de britten hoeven niet in de huidige Coh-patch te zitten omdat je deze nooit te zien krijgt als je met Amerikanen en Wehrmacht speelt. Dus allemaal die extra's die je bij de nieuwe legers krijgt zullen uiteraard wel op de OF-dvd staan. Dus OF zal je nooit softwarematig kunnen spelen met alleen de nieuwe patch, maar uiteraard wél mogelijk maakt samen te spelen met de nieuwe legers.

Daarbij zitten de 2 nieuwe campaigns niet in de patch, opzicht ook wel leuk om die 'n keer uit te spelen ;)

Whole lot of stars ***

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Hebben hier nog meer mensen problemen met het downloaden van die patch? Bij mij stopt de download (1.71-2.101) er steeds mee.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Kurios
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:27:
Ja ok, maar was wel beetje blij verrast in eerste instantie dat ik met dat account kon inloggen...maar de blijdschap verging snel weer ;). Hoe spelen mensen hier dan als ie nog niet te koop is? Het spel is niet gekraakt te spelen?
er is een clonedvd, waarbij je dus wel de campaign kan spelen.

Ik kan het niet laten, al staat hij wel in preorder ;)

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:29
Tijgert schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:45:
Gezien de achterlijk grote patch van bijna 2 gig lijkt het mij dat een ieder nu al het volledige spel heeft, CoH + OF. Ik denk dat met enkel een key je het gewoon kan spelen zonder het in de winkel te kopen (al heb ik voor het geld wel liever een fysike CD met boekje en doosje en zo).

Klopt deze aanname?
Een dev/medewerker gaf aan op het relic forum dat OF ongeveer 6 gig zou aan ruimte zou vragen. Dus ik denk dat er nogal wat dingen ontbreken in deze patch.

• Tijgert

Tijgert

Wat zou er dan ontbreken? Als ik de Britten een kopje kleiner maak zal ik uiteindelijk ook hun basis plat walsen, dan moet ik alles wel kunnen zien lijkt me...
Dat de campagnes ontbreken begrijp ik wel, maar qua units en geluiden moet alles gelijk zijn om tegen elkaar kont te kunnen schoppen.

Besides: OF is dan wel 6 gig, maar dat is CoH met de nieuwe patch ook (- een paar honderd MB hooguit voor de campagnes).

• Kurios
  • Niet online
Sterker nog: wanneer je OF installeert, dan gaat hij eerst CoH uninstallen!

[ Voor 7% gewijzigd door Kurios op 27-09-2007 18:58 ]

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

What the... de nieuwe patch voor CoH heeft CoH gewoon geuninstalled om vervolgens vast te lopen! Of ik ff opnieuw wil installeren...

edit
je kunt de nieuwe patch niet toepassen wanneer je mods geinstalleerd hebt, in mijn geval 'bridgers hotkey' mod

[ Voor 46% gewijzigd door DoubleJ op 27-09-2007 21:25 ]

• Vos

Vos

AFCA

Heb OF vanavond gehaald voor 32e...net 1 campaign missie gespeeld...erg leuk weer :).

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Is het met Opposing Fronts + het orgineel mogelijk om bijvoorbeeld met de Amerikanen tegen de Britten te vechten? Of staat Opposing Fronts totaal los van het orgineel?

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vos schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:01:
Heb OF vanavond gehaald voor 32e...net 1 campaign missie gespeeld...erg leuk weer :).
Heeeej pvd!!! Waar heb je die dan gevonden!! Vertel vertel :9~

Whole lot of stars ***

• Vos

Vos

AFCA

Voor zover ik kan niet nee, het is wel allies vs. axis
Rudios schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:16:
[...]

Heeeej pvd!!! Waar heb je die dan gevonden!! Vertel vertel :9~
Dynabyte (in Emmen).

[ Voor 67% gewijzigd door Vos op 27-09-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince Dexa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09 16:20
Dynabite Apeldoorn heeft um ook!
ben nu druk om de Britten bij Oosterbeek tegen te houden. :9

Now go away or I shall taunt you a second time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik heb 'm inmiddels ook, wil ik de productcode invoeren staat er geen op :/ Het vakje is helemaal blank, kan ik weer terug naar de winkel :(

correctie: Na het posten dus die key op n hele andere plek gevonden wat Vos hieronder al aangegeeft O-)

edit: Overigens, als ik het wil installeren zegt hij dat ik Opposing Fronts al op het systeem heb staan en dus moet uninstallen. Maar dat betekend dus dat iedereen die OF heeft ook met 4 legers kan spelen? Maw, je hoeft niet beide te hebben om met alle 4 te kunnen spelen? Of zie ik hier iets verkeerd.

[ Voor 65% gewijzigd door Rudios op 28-09-2007 16:15 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bij mij zat er in het hoesje (de zijde waar de dvd ingeklikt zit) aan de bovenkant een sticker met de code erop, stond een duitse tekst bij. Bij CoH stond het meen ik op het boekje.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 28-09-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
ow lol, jammer regent het anders was ik nu al bij de winkel :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:31
Powrskin schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:26:
tsss. mietje :+ , kopen dat pakket man!!

Ik haal zelf OF waarschijnlijk maandag, ik wacht eerst even af hoeveel geld ik kwijt ben aan de A1GP komende zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb Company of Heroes ook geinstalleerd die bij mijn 8800 GTS zat :*)
dadelijk eens testen, ik heb de benchmark van het spel gedaan met alles op High, 92 fps gemiddeld....wel geen dx9, die dx10 patch ben ik aan het downloaden nu...
de tutorial ziet er iig goed uit, ik ga me hier wel mee vermaken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Powrskin schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:26:
Watjuh, ik heb storm en bliksem getrotseerd om tot de winkel te komen ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
wel grappig...ik had eerst 92 fps in de coh benchmark daarna de dx10 patches ertegenaan gegooid. ik begin campain, heb ik kalm maar 8 fps ofzo met een GLOEDNIEUWE VIDEOKAART |:(
stelletje idioten, ze houden de boel gewoon voor de gek...
ik speel niet eens op breedbeeld, gewoon 1280x1024, high settings en AA op 4 x ofzo...niet eens alles vol open..maar ik krijg 7 of 8 fps aan dat strand...hopeloos gewoon
ik wist wel weer dat ze de boel voor de gek hadden gehouden, daar betaal je dan 350 euro voor, om 7 fps te krijgen. Misschien toch maar n console kopen?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Misschien toch maar eerst kijken hoe het zit met je settings/drivers voordat je hier hard begint te roepen?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 18:50

MF

Take a Seat

en overstappen op XP en DX9, dat zal ook een boel frames opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nja als ik alles wat lager zit is het toch wel aardig goed speelbaar bij nader inzien...
toch is het frustrerend als je net een bom van een videokaart hebt, en bij het eerste het beste spel meteen begint het ding te zweten maarja zo gaat dat bij PC hardware nou eenmaal...
volgens mij is het wel een aardig goed spel! heeft wat weg van Commandos wat ik vroeger altijd speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik heb een c2d@3ghz 4gig mem en een 8800GTX en win Vista. Dx10 draaid bij mij ook een stuk minder, maar Dx10 loont zich niet echt, zie weinig tot geen verschil. Dx9 draaid bij mij alles op Ultra, 4x AA en draaid als een tiet op een 1680x1050 resolutie. Dus gewoon lekker de game in Dx9 draaien ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Rudios schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:18:
Ik heb een c2d@3ghz 4gig mem en een 8800GTX en win Vista. Dx10 draaid bij mij ook een stuk minder, maar Dx10 loont zich niet echt, zie weinig tot geen verschil. Dx9 draaid bij mij alles op Ultra, 4x AA en draaid als een tiet op een 1680x1050 resolutie. Dus gewoon lekker de game in Dx9 draaien ;)
ja dat kun je wel zeggen...
ik zie ook werkelijk GEEN verschil in de dx versies, nu hoeft dat niet alles te zeggen over dx10 zelf maar ze hadden het spel dan beter dx 9 kunnen laten. Ik heb dan wel de dx10 patch eroverheen gegooid, maar als ik wat dingetjes op High zet ipv Ultra en AA op 4 en 1280x1024 heb ik toch een 30/40/50 fps, goed speelbaar dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Heb jullie de laatste tijd ook veel last van delays online, ik klik op me mg squad en 3-4 sec erna reageert ie pas( en ja na 3 sec zijn ze dood :( ). Speel vooral 4 vs 4, maar ook op kleinere maps heb ik er last van.

Vanalles geprobeerd , alle settings op low en/of uit zelfde verhaal. Op het relic forum lees ik dat meer mensen die problemen sinds de laatste patch. Hoop dat ze t nog fixen best irri spelen zo.

Toevallig iemand OF bij bol besteld, krijg er geen hoogte van . Dan staat er uw bestelling word zo snel mogelijk verzonden, minuut later staat er voorraad check. Morgen maar eens checke of ie verstuurd is anders annulleer ik hem gewoon en koop ik hem bij dynabyte.

Het kan natuurlijk echt niet dat hier mensen al OF spelen en ik nog steeds moet wachten :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Na ongeveer 10 mislukte downloads en 8 reïnstalls van company of heroes is het me toch eindelijk gelukt om 2.101 patch te installeren, maar nu moet ik hem activeren met een Activation code.. Hoe kom ik hier aan?

Edit: Ik heb het spel gekregen bij mij videokaart. Voor het geval dat nog iets uitmaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 28-09-2007 22:10 ]

• SuX DeLuXe
CoH is best vet!
ik had eerst een waardeloze performance, maar als ik gewoon directX 10 uitzet loopt het perfect...en grafisch is het nauwelijks anders dan met DX 10...
het is een behoorlijk uitgebreid spel, de eerste 3/4 missies lukten me nog, maar daarna ging het mis. Er kwamen teveel tanks op me af :(
maarja wel vet het is een soort commandos, maar dan met hele legers en tanks enzo

• peakaboo
  • Niet online
Thrills33ka schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:34:
[...]

ja dat kun je wel zeggen...
ik zie ook werkelijk GEEN verschil in de dx versies, nu hoeft dat niet alles te zeggen over dx10 zelf maar ze hadden het spel dan beter dx 9 kunnen laten. Ik heb dan wel de dx10 patch eroverheen gegooid, maar als ik wat dingetjes op High zet ipv Ultra en AA op 4 en 1280x1024 heb ik toch een 30/40/50 fps, goed speelbaar dus
Heb jij een rare bril op dan, ik zie wel degelijk verschil, google maar eens op wat screenies, zie je wel duidelijk dat er bijv. verschil is in belichting. De vraag of het het waard is, dat is wat anders, maar verschil is er zeker.

• SuX DeLuXe
peakaboo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 02:21:
[...]

Heb jij een rare bril op dan, ik zie wel degelijk verschil, google maar eens op wat screenies, zie je wel duidelijk dat er bijv. verschil is in belichting. De vraag of het het waard is, dat is wat anders, maar verschil is er zeker.
nou ik merk echt geen verschil hoor, behalve dat het 3 x zo soepel loopt op DX 9...
bah wat een bagger. ik mag hopen dat de performance in spellen die vanaf de grond af aan met dx10 zijn gebouwd niet zo brak zijn want dan is de 8800 niets meer dan een kaart voor dx 9 spellen
maar ben zeer te spreken over de CoH gameplay, het is een heel aardig spel, in het begin d8 ik dat het niet veel was, maar er zijn echt veel mogelijkheden en basis bouwen is natuurlijk ook leuk
en ja, die screenies waar jij het over hebt...ik vind dat geen duidelijke verbetering...de belichting is iets anders etc. maar het is niet zo dat je compleet 2 x zo goede graphics krijgt, hoogstens wat kleurveranderingen etc.

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-09-2007 02:29 ]

• SuX DeLuXe
lol gister tot 6 uur 's morgens doorgespeeld met CoH campaign...ik was ff de tijd vergeten :+
ik zat in zo'n missie waar je Able Company moest bevrijden maar ik deed er UREN over om die missie te halen, ik heb nog niet helemaal onder de knie hoe je het snelste veel resources etc. kunt binnenhalen.
Steeds komen weer overal soldaatjes aanvallen etc. als je net 1 vlag hebt veroverd. Uiteindelijk had ik 4 of 5 M4 Sherman Tanks en ramde ik overal doorheen aangevuld met veel engineers eromheen 8)7 een betere strategie kon ik niet verzinnen. En telkens als ik de weg probeerde vrij te maken voor het convooi gingen ze weer in het midden of onder aanvallen, maar als ik m'n leger ging opsplitten zouden ze gewoon te zwak zijn om al die aanvallen tegen te houden. Nouja ben nog vrij n00b geloof ik, maar is het normaal dat je uren doet over zo'n missie? Ik heb difficulty op Normal
ik wist ook niet meer hoe ik de weg vrij kon maken van mijnen dus moest ik met mijn dure tanks eroverheen gaan rijden 8)7 had ff niet goed opgelet bij de informatie

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 29-09-2007 15:22 ]

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Ik ben ook altijd enorm lang bezig met campaign missies, terwijl ik online toch aardig wat weerstand bied over het algemeen. Dus ik denk dat het normaal is ja...

• Rudios

Rudios

Lost in space?

@thrill, je kan ook je resource points OP'en (outpost erop bouwen door je engineers) dit verdubbeld je resource income van desbetreffende recouse point.

Whole lot of stars ***

• Tijgert

Tijgert

Niet verdubbeld hoor.... van 5 naar 8 is niet meer dan 60% er bij.

• SuX DeLuXe
hmm ja dat van die resource points had ik al door, maar als je veel van die punten gaat bebouwen is het lastig te verdedigen? ik had moeite die dingen allemaal in de gaten te houden. Komt er bijvoorbeeld weer helemaal rechtsonder ergens een tank irriteren terwijl ik met m'n leger in het noorden de boel probeer vrij te maken, maar dan komen van de zijkanten weer nieuwe tanks/soldaten
misschien toch sneller die punten veroveren en sneller bebouwen, waardoor ik ook meer resources heb..en hoe krijg je meer capacity? door ook punten te veroveren neem ik aan?

• peakaboo
  • Niet online
Thrills33ka schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 02:27:
[...]

nou ik merk echt geen verschil hoor, behalve dat het 3 x zo soepel loopt op DX 9...
bah wat een bagger. ik mag hopen dat de performance in spellen die vanaf de grond af aan met dx10 zijn gebouwd niet zo brak zijn want dan is de 8800 niets meer dan een kaart voor dx 9 spellen
maar ben zeer te spreken over de CoH gameplay, het is een heel aardig spel, in het begin d8 ik dat het niet veel was, maar er zijn echt veel mogelijkheden en basis bouwen is natuurlijk ook leuk
en ja, die screenies waar jij het over hebt...ik vind dat geen duidelijke verbetering...de belichting is iets anders etc. maar het is niet zo dat je compleet 2 x zo goede graphics krijgt, hoogstens wat kleurveranderingen etc.
Daarom, dan is het dus een mening. De een vind dat wel een verandering, de ander niet. Maar ik speel het dan liever ook op dx9 hoor, wat bij dx10 krijg je een dikke drop in performance voor weinig grote veranderingen. Verschillen zijn er echt wel, tis alleen wat je zelf vind of dat het waard is. Maar het spel zelfs is supervet en de gameplay, daar gaat het om.

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Thrills33ka schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:34:
Komt er bijvoorbeeld weer helemaal rechtsonder ergens een tank irriteren terwijl ik met m'n leger in het noorden de boel probeer vrij te maken
Tankjes en poppetjes komen over het algemeen maar van een paar punten aanvallen, meestal wegen die uit de zijkant van de map komen.

Een AT en een .30 samen met wat strategische wire en/of traps moet die gaten wel dicht kunnen houden :) Zo heb ik het iig gedaan, anders komen ze inderdaad o-ver-al klieren en punten overnemen en zo.

Er zijn gelukkig ook maps die je gewoon schoon kunt vegen omdat er geen poppetjes op "vreemde" plaatsen spawnen, die zijn wat simpeler :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• aicaramba
Hoe kom je eigenlijk aan meer manpower? Normaal gesproken wanneer je strategic points pakt, maar altijd wanneer ik het grootste gedeelte van de map in mij bezit heb en ook de meeste strategic points, krijgt de tegenstander (CPU) veel meer manpower.

Verwijderd

aicaramba schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 21:39:
Hoe kom je eigenlijk aan meer manpower? Normaal gesproken wanneer je strategic points pakt, maar altijd wanneer ik het grootste gedeelte van de map in mij bezit heb en ook de meeste strategic points, krijgt de tegenstander (CPU) veel meer manpower.
er gaat mp per unit vanaf

• aicaramba
Ahhh, makes sense.. thanks :)

• Paul
  • Nu online
Het heeft lang geduurd voordat ik er achter was wat die update nu precies deed, maar door in de supply yard die 2 upgrades te kopen voor een heleboel fuel gaan er dus per unit minder MP vanaf; het bovenste van de 3 resourcegetalletjes gaan dan omhoog (er vanuitgaande dat je units hebt :P )

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Tijgert schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 19:10:
Niet verdubbeld hoor.... van 5 naar 8 is niet meer dan 60% er bij.
Yup, je hebt uiteraard gelijk, excuses...

Ik zie soms in MP dat spelers (met name de beginnende) vaak strakpoints op'en, blijft grappig om te zien maar is natuurlijk nutteloos.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Geheel nutteloos is het niet, het rekt wat tijd voordat je resource gebieden worden afgesneden van je basis. Helaas is met de laatste patch de kwetsbaarheid van die dingen flink verhoogd. Vroeger had je als MG niet veel in te brengen tegen een OP en had je daar echt een Flammenwerfer fur eh.. voor nodig ;)
Nu gaat die dingen zo stuk en dat zuigt best wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudios schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:59:
[...]

Yup, je hebt uiteraard gelijk, excuses...

Ik zie soms in MP dat spelers (met name de beginnende) vaak strakpoints op'en, blijft grappig om te zien maar is natuurlijk nutteloos.
het is alleen zinvol in games langer dan 2 uur. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
wtf is dit nu weer man
ik won eerste potje skirmish van een easy enemy
daarna nog een potje easy, heeft die gast gewoon een of andere artillery?! 8)7
hij veegt m'n hele leger van de kaart tot 2 x toe, ja dan verlies je natuurlijk hard he
Hoe doe je dat bouwen en HOE stop je de vijand van dat te doen?
ik snap dus nog niet eens de helft van het spel, maar door zo'n misselijke artillery wordt het natuurlijk helemaal verpest, hele strategie en alles naar de maan...

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 01-10-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorvans
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-09 23:09
Hebben er mensen hier er ook last van, dat het geluid zachter is, loggin zeer lang duurt, uitnodigingen niet krijgt/ziet... En dat het progamma af en toe zichzelf afsluit onder vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Nu online
Thrills33ka schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:49:
ik snap dus nog niet eens de helft van het spel, maar door zo'n misselijke artillery wordt het natuurlijk helemaal verpest, hele strategie en alles naar de maan...
Axis hebben een paar mogelijkheden tot artillery. Ik zal ze vast niet allemaal weten, maar:
- Walking stuka, geupgrade halftrack. Gooit 6 bommen, op redelijke afstand van elkaar
- Nebelwerfer, gooit een stuk of 10 bommen op flinke afstand van elkaar
- Artillery van een officer
- 1 of 2 doctrines hebben ook off-map artillery

De irritantst vind ik die verticale witte streepjes die gewoon je hele scherm laten ontploffen. In combinatie met dat wegjagen zijn dat de AI's beste verdedigingen van zijn punten. Vooral ook omdat je engineers niet zo hard mogelijk wegrennen uit de danger-zone maar er gezellig bij gaan liggen en afwachten tot ze doodgaan. Retreat werkt iets beter, maar (zeker tegen die verticale witte streepjes) lang niet altijd.

Als ik zo'n punt overneem heb ik mijn vinger al boven de T hangen, en nog terwijl die rode rook naar beneden komt vallen druk ik die al in. Vervolgens gaan de engineers nog 1 a 2 seconden uit hun neus peuteren en rennen ze dan pas weg -> te laat -> dood. Daarom ga ik meestal ook met 2 of 3 groepjes mannetjes naar zo'n punt; de eerste groep wordt vrijwel zeker gescared of door artillery om zeep geholpen, de 2e al minder en met de 3e heb ik vrijwel altijd het punt wel.

Ik heb ook gemerkt dat als je wat tanks bij de vlag zet je poppetjes al veel minder worden gescared, en ook komt er dan minder artillery lijkt het.

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41

Shabbaman

Got love?

Thrills33ka schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 00:49:
Hoe doe je dat bouwen en HOE stop je de vijand van dat te doen?
Doodmaken helpt meestal wel
}:O
De SP campaign is een prima introductie tot het spel, misschien moet je dat eens proberen.

Vraagje trouwens: ik begrijp dat OF over de vanilla CoH geinstalleerd wordt. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, want zoals het nu is werkt het prima. Is er iemand die een dual install geprobeerd heeft? Bij de meeste spellen gaat dat als volgt: copy/paste game folder, installatie patch, en je hebt twee versies. Ik zou het graag zelf proberen, maar ik heb geen OF.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:22:
[...]

Axis hebben een paar mogelijkheden tot artillery. Ik zal ze vast niet allemaal weten, maar:
- Walking stuka, geupgrade halftrack. Gooit 6 bommen, op redelijke afstand van elkaar
- Nebelwerfer, gooit een stuk of 10 bommen op flinke afstand van elkaar
- Artillery van een officer
- 1 of 2 doctrines hebben ook off-map artillery

De irritantst vind ik die verticale witte streepjes die gewoon je hele scherm laten ontploffen. In combinatie met dat wegjagen zijn dat de AI's beste verdedigingen van zijn punten. Vooral ook omdat je engineers niet zo hard mogelijk wegrennen uit de danger-zone maar er gezellig bij gaan liggen en afwachten tot ze doodgaan. Retreat werkt iets beter, maar (zeker tegen die verticale witte streepjes) lang niet altijd.

Als ik zo'n punt overneem heb ik mijn vinger al boven de T hangen, en nog terwijl die rode rook naar beneden komt vallen druk ik die al in. Vervolgens gaan de engineers nog 1 a 2 seconden uit hun neus peuteren en rennen ze dan pas weg -> te laat -> dood. Daarom ga ik meestal ook met 2 of 3 groepjes mannetjes naar zo'n punt; de eerste groep wordt vrijwel zeker gescared of door artillery om zeep geholpen, de 2e al minder en met de 3e heb ik vrijwel altijd het punt wel.

Ik heb ook gemerkt dat als je wat tanks bij de vlag zet je poppetjes al veel minder worden gescared, en ook komt er dan minder artillery lijkt het.
Het spel is dus behoorlijk uitgebreid! Mijn groepje was al dood voordat ik ze uberhaupt kon selecteren dusja "Retreaten" is dan wat lastig :+
Shabbaman schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:16:
[...]

Doodmaken helpt meestal wel
}:O
De SP campaign is een prima introductie tot het spel, misschien moet je dat eens proberen.

Vraagje trouwens: ik begrijp dat OF over de vanilla CoH geinstalleerd wordt. Daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, want zoals het nu is werkt het prima. Is er iemand die een dual install geprobeerd heeft? Bij de meeste spellen gaat dat als volgt: copy/paste game folder, installatie patch, en je hebt twee versies. Ik zou het graag zelf proberen, maar ik heb geen OF.
ja de singleplayer ben ik mee bezig maar ik wilde ook eens even skirmish proberen om de gameplay wat sneller door te krijgen, het gaat in principe aardig om van een Easy te winnen. Maargoed die artillery was wel erg hard. Was ook op een bepaalde map waar ik dat tegen me kreeg

[ Voor 21% gewijzigd door SuX DeLuXe op 01-10-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41

Shabbaman

Got love?

Thrills33ka schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:36:
Het spel is dus behoorlijk uitgebreid! Mijn groepje was al dood voordat ik ze uberhaupt kon selecteren dusja "Retreaten" is dan wat lastig :+
Voordat de arty komt kan je meestal rode rook zien, daar moet je goed op letten. Ook is het niet zo handig om hutjemutje op elkaar te proppen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

@Thrills33ka, het is dan ook uitermate verstandig om even te wachten met MP games, want als je al door het lint gaat tegen easy AI wil ik niet weten wat er met je gebeurd online, want dat is nog eens een graad moeilijker dan 'expert' AI. Dus doe je voordeel met eerst ff die compaigns te doen en flink wat oefenen op skirmish ;)

Bdw, ik heb ook veel geleerd van de geweldige replay's met commentary van gamefire.com (http://www.gamefire.com/i...logsection&id=6&Itemid=65) Zeker de moeite waard voor beginners om die eens te bekijken, je leert er veel van en zijn ook nog een waanzinnig fun om te kijken!
8)

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 01-10-2007 11:29 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja online gamen ben ik volgens mij nog lang niet aan toe met dit spel...
weet niet of dat wel leuk zou zijn, wel als ik tegen andere naabs zou kunnen spelen natuurlijk. Maar ik weet niet hoe het online systeem van CoH werkt. Bij W3 bijvoorbeeld krijg je mensen tegen je met gelijke ervaringspunten. Als je steeds tegen van die pro's komt en dan verliest is natuurlijk ook niet leuk. Maar voorlopig ben ik nog wel ff bezig met single player, is leuk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in campaign de duitsers kan spelen? of zijn er maar bepaalde stages waar dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:21:
Weet iemand hoe je in campaign de duitsers kan spelen? of zijn er maar bepaalde stages waar dat kan?
werchermacht kan niet gespeeld worden. dude, kijk verder dan je neus langer is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is het mensen al gelukt om COH:OF via hamachi te spelen? Ik gebruik 1.0.1.5 maar krijg het niet voor elkaar...'could not connect to all players' o.i.d. Met COH zelf is het vaak genoeg gelukt...

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 01-10-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:21:
Je kan met Opposing Fronts wel duitse Panzer Elite spelen in Operation Market Garden, de andere campaigns krijg je alleen de Amerikanen en Britten te spelen, dus geen Wehrmacht. In MP uiteraard alle 4.

[ Voor 11% gewijzigd door Rudios op 01-10-2007 17:19 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Welke patch moet ik eigenlijk hebben om online te kunnen spelen?
Wanneer ik op online klik met standaard versie wil het spel n nieuwe patch downloaden.
Met 1.4 gaat ie weer n patch downloaden.
Met 1.7 opnieuw
met 1.71 gaat ie naar 2.101
En wanneer ik 2.101 heb moet ik een activation code hebben waarvan ik niet weet waar ik deze vandaan moet halen..
Dus welke patch moet ik eigenlijk hebben en/of hoe krijg ik zo'n activation key (als het de bedoeling is dat ik deze krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net opposing fronts geinstaleert, de volledige versie over de normale coh heen. Versie 2.100.0 staat er nu op.
Maar hoe kan ik nu tegen iemand spelen (LAN) die alleen maar de normale CoH heeft?
Als ik host, word dit niet herkent op de andere computer met alleen CoH. Is er een manier om de normale CoH te laden, zonder OF dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aicaramba schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:42:
Welke patch moet ik eigenlijk hebben om online te kunnen spelen?
Wanneer ik op online klik met standaard versie wil het spel n nieuwe patch downloaden.
Met 1.4 gaat ie weer n patch downloaden.
Met 1.7 opnieuw
met 1.71 gaat ie naar 2.101
En wanneer ik 2.101 heb moet ik een activation code hebben waarvan ik niet weet waar ik deze vandaan moet halen..
Dus welke patch moet ik eigenlijk hebben en/of hoe krijg ik zo'n activation key (als het de bedoeling is dat ik deze krijg)
koop het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Zoals hierboven al eerder vermeld, het geluid is zachter geworden en ook klinken sommige dingen anders. Zo klint bijvoorbeeld een Ostwind Flakpanzer niet meer zoals hij voor de patch deed en klinken geluiden in de verte anders dan eerst. Ik vind het jammer dat de geluiden nu zachter zijn gemaakt, ik vond die stemmen van die mannetjes altijd geweldig. "If a mouse farts in this goddamn mine field, I want his ass blow up skyhigh!" Maar nu zijn ze moeilijk te horen.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik heb het spel legaal, bij mijn videokaart gekrijgen.. Ik heb de cd-key geprobeerd als activation code en dat werkte niet.

Of bedoel je Opposing fronts?

[ Voor 5% gewijzigd door aicaramba op 01-10-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

aicaramba schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:30:
[...]

Ik heb het spel legaal, bij mijn videokaart gekrijgen.. Ik heb de cd-key geprobeerd als activation code en dat werkte niet.

Bij de activeringscode activeer je idd OF, je kunt nu gewoon online spelen alleen géén OF.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Maar met welke patch dan? Ik heb 1.0 (origineel), 1.4, 1.7, 1.71 geprobeerd, maar kon bij alle 4 de versies niet online spelen, omdat ie steeds 'n nieuwere patch wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Je moet net zolang auto-patchen totdat je de recenste versie hebt, denk dat dat het makkelijkste is.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
aicaramba schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:30:
[...]

Ik heb het spel ook bij mijn VGA kaart gekregen, maar ik kan met die key ook niet activeren :(
Krijg de melding dat die al gebruikt is...

Ik heb het over COH, niet COHOF

Zou wel eens online willen gaan, want ik kan nu alleen maar offline spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Even Relic mailen, want dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Die britten spelen echt lekker weg :) zowel de commando als de artillery punten dingen zijn handig.. En zodra je je "standaard manschappen" met BAR's kan uitrusten, doen! Light vehicles zijn met die speciale optie voer, evenals groepen manschappen. Zet er wat van die engineers met PIAT's bij, en je zit al erg solide

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Kan iemand mij misschien een save game pasen? ik was ergens bij missie 4 maar had opnieuw PC geinstalleerd 8)7
vergeten die savegame te bewaren, heb dus echt geen zin alles opnieuw te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Pasen? Dat duurt nog even.

Ik zit bij missie 3... Maar kan je dat wel zo kopieren? Slaat ie het niet op in je profile ofzo? (zit niet achter eigen pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

djidee schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:47:
Die britten spelen echt lekker weg
En zodra je je "standaard manschappen" met BAR's kan uitrusten, doen!
Denk dat je de Bren's bedoelt? BAR's hebben alleen de Amerikanen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rudios op 02-10-2007 16:41 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Rudios schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:36:
Je moet net zolang auto-patchen totdat je de recenste versie hebt, denk dat dat het makkelijkste is.
Dat is nou net het probleem, hij blijft auto patchen tot dat ik 2.101 heb, daarna moet ik dus die activation code hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
ik heb het vervelende probleem dat Vanilla CoH niet gelezen kan worden tijdens het authenticaten van de disc. Zodra hij om de CD vraagt stop ik hem erin, wacht zelfs die paar seconden totdat hij begint te spinnen, klik op ok en krijg direct de melding "Could not authenticate disc". Ik krijg het idee dat hij niet eens probeert de disc te lezen..

OF is verder wel ontzettend gaaf! :) Zometeen maar weer eens verder gaan met de campaign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneticdogs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik probeer Opposing fronts te installeren maar achterop de manual staat geen installatiecode. Terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Staat in de binnenkant van het hoesje.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneticdogs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Dank voor je snelle reactie. Ik vond het al vreemd dat de achterkant van het boekje in het nederlands is en de rest in het engels. Dan is een stikker in het hoesje inderdaad makkelijker om de code mee te geven.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.