Duurt bij trenches ook vaak best lang, zeker ook omdat mortarshells niet bepaald precies zijn.
Whole lot of stars ***
Als je PE bent met een mortar HT...kan je redelijk dichtbij komen. Als ze net over de brug al zitten...kan je met wehr mortar ook wel op een goede plek zitten zodat het behoorlijk nauwkeurig is.Rudios schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:24:
[...]
Duurt bij trenches ook vaak best lang, zeker ook omdat mortarshells niet bepaald precies zijn.
jaja, maar dan moet je 40 fuel hebben en dat duurt wel even eer dat je die hebt. Dat is ook niet wat ik normaal speel. Het oneerlijke is dat je ze gewoon kan bouwen, zelfs al heb je het gebied niet. Zeker gezien de dekking die ze geven, vind ik het onevenredig sterk.Vos schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:28:
[...]
Als je PE bent met een mortar HT...kan je redelijk dichtbij komen. Als ze net over de brug al zitten...kan je met wehr mortar ook wel op een goede plek zitten zodat het behoorlijk nauwkeurig is.
Net een potje tegen US inf, rifle+ranger spam gespeeld. Panzer IV inf support tank icm een mortar halftruck doet dan echt wonderen.
Helaas verloren omdat hij me toch een aantal keren goed tuk had, qua punten had ik het dubbele
[ Voor 10% gewijzigd door Kurios op 21-01-2008 23:53 ]
Verwijderd
Ah, dat is mij ook een keer overkomen op Semois. Ik was net op tijd en kon er nog net een pio squad langs rennen zodat ik daar achter alles kon cappen. Mn andere squads liet ik omlopen via de andere kant. Omdat hij in een trench zit, heeft ie echt heel weinig capping power. Je moet dan wel meer lopen, maar je resource income maakt dat later meer dan goed.Kurios schreef op maandag 21 januari 2008 @ 22:07:
[...]
Het was 1vs1 op Semois en ik zat op punt 1. Hij ging dus op de brug tegenover mijn basis zitten. Hij had dus met zn eerste rifles dat punt gepakt en meteen een trench gemaakt. Al het gebied daarachter was dus uit mijn range....wat me dus een hoop fuel kostte en wat me uiteindelijk de pot kostte.
Ok okKurios schreef op maandag 21 januari 2008 @ 23:52:
[...]
jaja, maar dan moet je 40 fuel hebben en dat duurt wel even eer dat je die hebt. Dat is ook niet wat ik normaal speel. Het oneerlijke is dat je ze gewoon kan bouwen, zelfs al heb je het gebied niet. Zeker gezien de dekking die ze geven, vind ik het onevenredig sterk.
Net een potje tegen US inf, rifle+ranger spam gespeeld. Panzer IV inf support tank icm een mortar halftruck doet dan echt wonderen.
Helaas verloren omdat hij me toch een aantal keren goed tuk had, qua punten had ik het dubbele
En die P4 zijn ook wel overpowered hoor!! Eén schot van dat ding en boef, 4 kills...ja hallo
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 22-01-2008 10:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
Walking Stuka = tier 4 (zie je erg weinig 1v1) en de nebelwerfer is Tier 3. Dat vind ik nou niet echt makkelijk (snel) te bereiken. Kun je beter een flamer maken of een bundled nade (blitzkrieg) in gooien.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:20:
Bij de Axis Whermacht dus van de eerste serie is het makkelijk om die trenches, leeg te krijgen, je hebt twee opties, een halftrack en daarop walking studga of een nebelwerfer
Whole lot of stars ***
Ik speel op dit moment bijna alleen Brits, dus bij een automatch duurt het soms een aardig tijdje voordat er een game gestart wordt.
-
Verwijderd
Die 20 mensen bij automatch zijn wel 20 mensen met ongeveerde dezelfde rankingSysRq schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:22:
Hoe speelt iedereen hier eigenlijk on-line? Via de in-game browser of op een andere manier? Als ik online ga zie ik (bij 1vs1) hooguit 20 mensen online. Lijkt me een beetje weinig?
Ik speel op dit moment bijna alleen Brits, dus bij een automatch duurt het soms een aardig tijdje voordat er een game gestart wordt.
4vs4 via automatch lijkt niet echt te lukken, kan ook bijna niet met zo weinig mensen online.die ongeveer dezelfde rank hebben.
-
Dat betwijfel ik... ik heb vaak genoeg in een 2vs2 dat 1 van mijn tegenstanders lvl11 is terwijl het géén smurf is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:29:
[...]
Die 20 mensen bij automatch zijn wel 20 mensen met ongeveerde dezelfde ranking
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Is die lvl11 z'n 2vs2 rank, of z'n 1vs1 rank? Want op het laadscherm wordt niet altijd de relevante rank weergegeven. Eerder de hoogste rank heb ik 't idee. Ik speel voornamelijk 1vs1 en soms staat er een non-automatch rank in plaats van z'n 1vs1 rank.Rudios schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:52:
[...]
Dat betwijfel ik... ik heb vaak genoeg in een 2vs2 dat 1 van mijn tegenstanders lvl11 is terwijl het géén smurf is.
Zo ja, dan koop ik het lieft ergens via online download alleen een key. Weet iemand of dat kan? Als dat niet gaat, kan ik dan wel gewoon COH in de winkel halen en alleen die key gebruiken en invullen zonder weer te installeren?
/ edit het lijkt me wel eens leuk om een soort van vaste kring te hebben waarmee je co-op kan spelen, er is niet iets van een GoT clan/lijst van spelers?
[ Voor 27% gewijzigd door SysRq op 06-02-2008 19:05 ]
-
Was wel ff wat ondoorzichtig aangezien je geen key te zien krijgt in Steam. Ik had geen zin om de hele download af te wachten dus start ik de normale versie ondertussen weer ff op, klik ik op de COH campaign kom in key-invul scherm waar nu ineens de key netjes staat ingevuld en ik alleen nog op Ok hoef te klikken. Uiteraard eerst maar ff overgeschreven
Online heb ik nog niet gedaan, eerst ga ik de campaigns af maken, daarna vast en zeker. Wel echt een gaaf spel hoor! Ik ben wel een RTS liefhebber maar had dit spel tot nu toe helemaal gemist. Ging pas kijken wat het precies wat toen het bij de de videokaart zat die ik wilde gaan open (Asus Radeon HD3870). (En inmiddels dus heb gekocht.)
Nu is de server rond 0:25u eruit gegaan (WEER) en nu 1:05u is hij nogsteeds niet online.
Wat een brakke servers zeg bij relic, echt slecht.
Als jij de achtergrond hier van wist dan keek je er heel anders tegen aan, maar blijkbaar oordeel jij voordat je iets onderzocht hebt.peakaboo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 01:06:
Sjonge jonge wat is dat toch met die servers van Relic, in de afgelopen 2-3 weken crashen de servers zo rond 12u nederlandse tijd en dan kun je vervolgens een half uur erna (op zn vroegst) pas weer inloggen.
Nu is de server rond 0:25u eruit gegaan (WEER) en nu 1:05u is hij nogsteeds niet online.
Wat een brakke servers zeg bij relic, echt slecht.
Lastig blijft het wel, want relic vliegt er wel eens uit wanneer je midden in een game zit, als je dan net aan het winnen bent is het jammer dat je het potje niet kan uitspelen. En voor de stat hoeren is het helemaal een drama natuurlijk
Volgens mij duurt het nog maar een paar dagen/weken voordat de final patch komt, kom maar op met die arranged 2vs2's
Laatste tijd speel ik weer wat vaker lobby games en dan wordt er nog wel eens annihilate gespeeld. Ik mag graag een beetje aanvallend spelen, maar ik krijg het idee dat er alleen maar verdedigd wordt.
Zeker mappen als Lyon, Vire rivervally mijd ik als de pest, omdat je dan gewoon een uur bezig bent met een potje.
Ik ben wel benieuwd of ze wat aan balance doen, want bijv de trenches van de britten zijn in mijn ogen veel te sterk. Van mij mogen ze nog wel sterker worden, maar als je ze kan flanken moet je gewoon heel simpel een hele squad kunnen slopen. Lijkt me meer realistisch.
Verwijderd
Inderdaad. Ik vind dat Relic prima werk levert, zeker met die beta server.Lipton16 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:35:
[...]
Als jij de achtergrond hier van wist dan keek je er heel anders tegen aan, maar blijkbaar oordeel jij voordat je iets onderzocht hebt.
En zelfs dat gaan ze fixen heb ik vernomen. Dus dan kun je wel je game afmaken, echter het reporten van een win/loss zal niet gaan.Lastig blijft het wel, want relic vliegt er wel eens uit wanneer je midden in een game zit, als je dan net aan het winnen bent is het jammer dat je het potje niet kan uitspelen. En voor de stat hoeren is het helemaal een drama natuurlijk
Ook ik wacht met smart tot ze dat op de normale servers zetten. Niet zo zeer vanwege de 2v2AT, maar meer vanwege de imo geweldige patchnotesVolgens mij duurt het nog maar een paar dagen/weken voordat de final patch komt, kom maar op met die arranged 2vs2's
Dat zijn typische newbie mapjes, digggg innnnnnn for to winnn[b][message=29602471,noline]
Zeker mappen als Lyon, Vire rivervally mijd ik als de pest, omdat je dan gewoon een uur bezig bent met een potje.
Whole lot of stars ***
Sorry hoor, maar ik heb een bericht gelezen waarin stond dat ze server issues hadden, dat bericht is al meer dan 4 maanden oud. Als het betekent dat die problemen nogsteeds niet opgelost zijn, vind ik dat wel degelijk schandalig ja.Lipton16 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:35:
[...]
Als jij de achtergrond hier van wist dan keek je er heel anders tegen aan, maar blijkbaar oordeel jij voordat je iets onderzocht hebt.
Lastig blijft het wel, want relic vliegt er wel eens uit wanneer je midden in een game zit, als je dan net aan het winnen bent is het jammer dat je het potje niet kan uitspelen. En voor de stat hoeren is het helemaal een drama natuurlijk![]()
Volgens mij duurt het nog maar een paar dagen/weken voordat de final patch komt, kom maar op met die arranged 2vs2's
Bovendien beweren ze dat je ultiem kunt genieten van het online gamen etc., echter merk ik daar weinig van want de servers zijn zo instabiel als ik weet niet wat. Ik ben helemaal geen COH hater oid, want ik heb deel 1 en 2 allebei kapot gespeeld zo vaak.
Ik vind dat ze gewoon fatsoenlijk servers moeten hebben die 24/7 stabiel blijven, daar betaal je ook voor. Als ze kampen met 'issues' horen ze dat snel op te lossen, die gasten hebben geld ZAT.
Verwijderd
Overdrijven is ook een vak zeg. Ik heb meerdere malen de afgelopen weken gewoon lekker 's avonds meerdere potjes kunnen spelen zonder problemen. En elke keer als ik op de beta AT server wilde spelen, was ook die OK.peakaboo schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:36:
[...]
Bovendien beweren ze dat je ultiem kunt genieten van het online gamen etc., echter merk ik daar weinig van want de servers zijn zo instabiel als ik weet niet wat.
[...]
Heb jij rond 12u 's avonds gespeeld dan? En hoe lang duurde jou potjes?Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:07:
[...]
Overdrijven is ook een vak zeg. Ik heb meerdere malen de afgelopen weken gewoon lekker 's avonds meerdere potjes kunnen spelen zonder problemen. En elke keer als ik op de beta AT server wilde spelen, was ook die OK.
Ik overdrijf helemaal niet. Wat ik gewoon wil zeggen is dat ze je met het spel een hoop dingen beweren te bieden, dan moeten ze ook zorgen dat je hier optimaal gebruik van kunt maken. Waar betaal je anders voor? Voor een leuk hoesje met wat tekst?
Heb der veel plezier aan. Maar vroeg me af over onder GoT actief met elkaar gespeeld word ?
lijkt mij wel leuk om met elkaar met of tegen elkaar te spelen. ik ken wel een Ventrillo server waar we kunnen lullen. namelijk de GoT.css VT.
Geef je skype anders, wij gamen vaak ook met een aantal spelers. Kunnen we een keer 3 vs 3 doen ofzo, if u like. EN ALS DE SERVERS HET TOELATEN............aquila2 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:20:
ik ben heb een lange tijd geen CoH en CoH OP gedaan. Maar nu begin ik het weer te spelen.
Heb der veel plezier aan. Maar vroeg me af over onder GoT actief met elkaar gespeeld word ?
lijkt mij wel leuk om met elkaar met of tegen elkaar te spelen. ik ken wel een Ventrillo server waar we kunnen lul. namelijk de GoT.css VT.
Nou volgens onze experts hier doet Relic er echt wel wat aan om het te verbeteren... Waarom ZIE en MERK ik daar dan niks van?The Source schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:44:
is er geen nieuws van Relic wat ze gaan doen om deze problemen op te lossen. Eerst een spel uitbrengen dat enkel online te spelen is en dan brakke servers...
Dan hebben we het bewijs van de bereikbaarheid van Relic. Ik denk dat het echt slecht is.
mijn skype is laurensvandenhovenGeef je skype anders, wij gamen vaak ook met een aantal spelers. Kunnen we een keer 3 vs 3 doen ofzo, if u like. EN ALS DE SERVERS HET TOELATEN............
heb het programma maar weer geinstald. heb verder een IRC chatroom gemaakt ( nog geen L status ) dus als me pc uit valt dan is kanaal weg. Server " quakenet" chatroom " GoTCoH"
ow ja hier ip van gotcss ventrillo sever: IP v13.hostventrilo.com
poort 3798
[ Voor 15% gewijzigd door aquila2 op 16-02-2008 14:19 ]
Verwijderd
Omdat Relic alle fixes op het moment aan het testen is op de beta server, en daarna pas op de retail server zetpeakaboo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:55:
[...]
Nou volgens onze experts hier doet Relic er echt wel wat aan om het te verbeteren... Waarom ZIE en MERK ik daar dan niks van?
-
Enigste wat mij irriteert is dat ze de allied arty gebuft hebben, vraag me af wat daar de logica achter is alsof die nog niet sterk genoeg was.
Laatst had ik me coolste potje ooit, we werden helemaal weggevaagd door arty zooi en teruggedrongen to 19 vp en hun nog 590.
Vraag me niet hoe maar uiteindelijk toch gewonnen, hier de link voor t bewijs
http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=178373
bdw, bijna tijd voor een nieuwe TS, voelt zich iemand geroepen? TS is nu een beetje oude meuk
Whole lot of stars ***
nog maals er is een GoT CoH IRC , quakenet en dan natuurlijk #GoTCoH
Plus dat als er genoeg animo op de langere termijn is, blijft het beta project ook langer in de lucht en zo de kans op meer frequente balance patches
-
-
Maar het mocht niet zo zijn.
Is er trouwens iemand die een deeltje 3 wil starten? Ik heb namelijk niet de tijd (en zin) om de Topicstart up to date te houden zoals velen gemerkt hebben. Ik was er goed mee begonnen, maar dat verdween best snel. Daarnaast zitten we aan de 1000 posts. Opposing Fronts is er bijvoorbeeld nog helemaal niet in opgenomen.
Ach, zo heel veel betaal je ook niet voor Company of Heroes, het is geen wow waar je een tientje per maand betaald.
Maar vanaf de volgende patch moet het allemaal wat beter zijn, ik kijk er iig er na uit en ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.
is er eigenlijk al een idee op welke datum die patch gelanceerd zou moeten/kunnen worden?Lipton16 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:58:
Maar vanaf de volgende patch moet het allemaal wat beter zijn, ik kijk er iig er na uit en ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.
Whole lot of stars ***
Dus een oproep aan iedereen, ga de de beta even spelen!
Herkent iemand dit? Re-install maakt niets uit...heb geen spyware, virussen e.d. kunnen bespeuren op mijn pc.
Misschien doet een fresh install wonderen. Wat ik wel weet is dat CoH vrij gevoelig is voor ongefragmenteerde schijven en volgepropte cache.
Goodluck!
Whole lot of stars ***
Op de server van de beta is er al helemaal niemand aanwezig
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Gaat toch meer om het serienummer om on-line te spelen lijkt me, beokje boeit me niet.
Iemand interesse?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
hier is wel interesse in vanilla COH.Tijgert schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:45:
Oh.. DOH! Ruil ik mijn retail wel, is toch allemaal hetzelfde.
Gaat toch meer om het serienummer om on-line te spelen lijkt me, beokje boeit me niet.
Iemand interesse?
[ Voor 80% gewijzigd door Lipton16 op 04-03-2008 19:31 ]
Alleen patch 2.202 zodat de COH Gold edities ook online kunnen.
Patch 2.300 zal pas in de loop van deze maand komen.
Heb je iets leuks terug?hier is wel interesse in vanilla COH.
Verwijderd
Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gekSysRq schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:
Ik heb gisteren de beta even geprobeerd, maar er waren maar twee personen online? Doe ik dan iets verkeerd met firewall instellingen of zijn er gewoon zo weinig mensen op de Beta?
De beta is er om te testen met ranked teammatches. Eerder kon je niet als groep spelers een automatch spelen, straks wel.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:41:
[...]
Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gek
Overigens vandaag nog een 4 vs 4 kunnen doe op de beta (andere ging toch plat voor de minipatch), dik gewonnen
Om nog even terug te komen op de beta; Relic gaf in een interview aan dat de Beta vooral bedoeld was om te kijken hoe ze de lag problemen kunnen oplossen, maar doordat er niet veel mensen de beta speelden was het niet mogelijk dit te testen. Erg jammer als je het mij vraagt.
[ Voor 53% gewijzigd door Lipton16 op 11-03-2008 15:10 ]
Ze kunnen die server vernieuwingen ook doorvoeren in de aankomende patch, dan hebben ze serverload zat om te kijken of het werkt.
Whole lot of stars ***
Tja, het is een beetje een kip-ei probleem; doordat er niet veel mensen online waren ga je dus niet op de beta spelen... gevolg: niet veel ... juist ja.Lipton16 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
Om nog even terug te komen op de beta; Relic gaf in een interview aan dat de Beta vooral bedoeld was om te kijken hoe ze de lag problemen kunnen oplossen, maar doordat er niet veel mensen de beta speelden was het niet mogelijk dit te testen. Erg jammer als je het mij vraagt.
-
amen.peakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.
Ook het constante gezeik met connectie problemen is zeer irritant. Ik host een game online en mijn huisgenoot kan niet eens connecten ''to all players''
Verwijderd
Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijdpeakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.
Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.Kurios schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:11:
[...]
amen.
Ook het constante gezeik met connectie problemen is zeer irritant. Ik host een game online en mijn huisgenoot kan niet eens connecten ''to all players''
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 08:58 ]
Verder ben ik allang blij dat Relic nog druk bezig is met de support op een toch al wat oudere game, dat zie je tegenwoordig ook zo vaak niet meer.
-
sorry maar dat is gewoon onzin. Ik zat namelijk alleen in de game. Daarnaast kon hij helemaal in geen enkele game connecten en dat heb ik zelf ook al meerdere malen gehad.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:55:
[...]
Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijd
[...]
Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.
Opnieuw aanmelden bij Relic heeft dit overigens verholpen, maar tijdens de game verloor iedereen verbinding met Relic.
Ik begrijp dat je het goed bedoeld, maar als iets het ene moment wel werkt en de volgende avond niet meer (zonder ook iets te veranderen) dan ligt het niet aan ons.
En dat crashen van relic vind ik het ergste nog niet eens (dat probleem is overigens verholpen vanaf de nieuwe patch) games die niet starten of tegen noobs spelen dat is pas ergelijk.
Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashenpeakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
[ Voor 32% gewijzigd door Lipton16 op 12-03-2008 09:41 ]
Ja en die patch is er nog niet, en dat heeft ook al heel lang geduurd. Dus dat is geen argument.Lipton16 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
De laaste keer dat ik niet kon connecten met een speler is echt maanden geleden, meestal helpt opnieuw inloggen of even snel alt+f4 en opnieuw opstarten.
En dat crashen van relic vind ik het ergste nog niet eens (dat probleem is overigens verholpen vanaf de nieuwe patch) games die niet starten of tegen noobs spelen dat is pas ergelijk.
[...]
Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashen
Jij maakt mij niet wijs dat bij jou de game nooit crashed als je online speelt. Ik zie het zo vaak gebeuren, elke avond bijna. Na een dik half uur kun je weer terug inloggen en dan zie je mensen games hosten met namen als *** relic dit dat, f**** servers bla bla. Ik ben niet de enige hoor. Dus hou aub die onzin voor je.
Nee tuurlijk doen ze het niet opzet, nee hoor, waarom dan met regelmaat elke dag? En waarom zo vaak? Zet er een andere server neer en maak de andere ondertussen? Whats the deal? Die gasten hebben geld en technologie zat om dat te kunnen. Dit is gewoon laksheid 1e klas.
Ik heb zelf de nodige matches gehad in de beta zonder problemen. Ik heb ook een aantal verbeteringen opgegeven waarvan er ook nog eens wat zijn doorgevoerd.
Ik wacht met het spelen van de normale CoH totdat de patch uit is, daarna ga ik wel weer eens kijken.
Want de beta draait goed en stabiel, en je hebt coh er op langere termijn stabieler te worden.
Ach, die crashes komen wel eens voor, ik vind het zonde dat het gebeurt maar meer dan dit is het ook niet. Vroegah was coh op andere manieren instabiel, coh is gewoon nog nooit echt stabiel geweest.
Jammer maar hopelijk zit er verbetering aan te komen (ze gaan servers waarschijnlijk verhuizen e.d)
De patch heeft zolang opzich laten wachten omdat ze die door middel van een beta eerst goed getest hebben.
Het is nu in ieder geval zeker dat we een goeie stabiele patch hebben.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
Ik vroeg me af als je company of heroes gold edition hebt je het spel dn op twee computers kunt installeren en dan LAN tegen elkaar kunt??? anders moet ik het spel twee keer bestellen
toevoeging @ 22.43. Voila weer ploffen de servers eruit....
[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 13-03-2008 22:43 ]
Ohhhh ben ik blij dat we ff gewachten hebben, wilde net een game gaan hosten. Btw, rond 12u zal het weer prijs zijn, als ik mag spreken uit ervaring over de afgelopen... nou, 6 weken?????Kurios schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:59:
[...]
Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.
toevoeging @ 22.43. Voila weer ploffen de servers eruit....
Hebben jullie ook last van sick lange laadtijden? Is hier iets aan te doen?
Vind het echt niet normaal. Laadtijd voor een missie is zeker een minuut. En dat op een AMD X2 64 6000+ 3 gyg geheugen en een hd2900 op vista. Waar zit de bottleneck of is dit spel nou echt zo zwaar?
De verhouding spelen vs cutscenes kijken en laden is werkelijk superslecht in deze game.
Ik vind het serieus een drempel om het spel te starten omdat ik dan kan beginnen met een grote ergernis en dat is WACHTEN!! Waar zit ik op te wachten?
Dan komt de press any key button!!!! Ik press de any key en vewacht gelijk actie, nee mijn pc gaat kreunen, rekenen, ik ga ff schijten en drink nog 3 flesjes bier, doe mijn make-up, kom terug bij mijn pc en ik kan EINDELIJK beginnen te spelen. Oh god dank u!!! Maar wacht!!! er komt een cutscene, nix spelen, cutscene kijken. die cutscenes zijn nix bijzonder. Gewoon in game graphics vol met band of brothers achtige scenes. Alleen de cartoon-achtige cutscenes vind ik gaaf.
De gameplay is echt wel okay maar een echt grafisch spektakel wil ik het ook niet noemen.
Heb er 19 euro voor gedokt op steam en eerlijk gezegd: het is dat ik nu niets anders te spelen heb.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Whole lot of stars ***
Hij speelt vast op DX10, dat vraagt gewoon meer tijd om de textures in te laden, lijkt me duidelijkRudios schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:24:
Je hebt ergens een grafische instelling niet goed of TE hoog staan, speel daar eens even mee, want bij mij zijn de mappen binnen 10 a 15 seconde gegeladen.
Nu ff op directx9 high gezet en dat scheelt significant. Verder zie ik ook geen verschil dus hij blijft lekker op deze stand. Speelt een stuk soepeler!
Thnks.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hij heeft gelijk, je ziet niet veel verschil bij Dx9 en Dx10 bij Coh, alleen wat particles en wat light effects wat niet statisch is, voor de rest niks interessants om zoveel FPS in te leveren dat Dx10 de moeite maakt.Tijgert schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:21:
Je ziet geen verschil tussen DX9 en DX10??
Whole lot of stars ***
En de performance hit dit je krijgt bij dx10 is het me gewoon niet waard.
Als ik de dx9 vs dx10 screenshots van coh zie denk ik ook van: hmmzzz, zoveel mis ik blijkbaar niet.
Ziet iemand dat wel echt verschil?
Ik speel nu op een E6750, 2 gig en 8800GT en laden gaat supersnel. Huisgenoot van mij speelt op laptop en daar duurt het laden ook eeuwen. Ik denk dat het ook gedeeltelijk aan de snelheid van de harde schijf ligt. Misschien staat die niet op UMDA, maar bijv op PIO ingesteld (zoek anders eens op forum voor meer topics daarover)Dinictus208 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hebben jullie ook last van sick lange laadtijden? Is hier iets aan te doen?
Vind het echt niet normaal. Laadtijd voor een missie is zeker een minuut. En dat op een AMD X2 64 6000+ 3 gyg geheugen en een hd2900 op vista. Waar zit de bottleneck of is dit spel nou echt zo zwaar?
[ Voor 63% gewijzigd door Kurios op 16-03-2008 21:46 ]
Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.
Ik wacht met smart op de patch van woensdag, daarna zal ik het spel wel weer een keer opstarten.
Zeg ik dat het uitzonderlijk is dan? Nee. Wat me zou verbasen is dat je een avond kunt gamen zonder dat die K** servers weer crashen.Suicyder schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:39:
[...]
Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.
Ik wacht met smart op de patch van woensdag, daarna zal ik het spel wel weer een keer opstarten.
Is het trouwens niet een idee om op een of andere manier een lijstje te maken van mensen die CoH spelen en in dit forum actief zijn, lijkt me wel interessant.
Een beetje hoop mag wel, daarnaast gaan de servers naar horen en zeggen ook vervangen worden.Lipton16 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:41:
Alsof de servers na de patch niet meer gaan crashen?
Ik heb het even aan de startpost toegevoegd, meld maar even GoT - CoH accountnamen om toegevoegd te worden. (bij voorkeur via DM)Is het trouwens niet een idee om op een of andere manier een lijstje te maken van mensen die CoH spelen en in dit forum actief zijn, lijkt me wel interessant.
oh enne... Ik heb nu 7 patches om van nul naar up-to-date te gaan, kost me zeeen van tijd om dat steeds te doen. Is er geen Ueberpatch die meteen alle versies naar de laatste update? Geen slipstream patch ofzo?
Die gold versie... als ik die nou leech van Usenet, dan moet die toch gewoon recent zijn? (ik gebruik mijn eigen keys, niks warez gedoe).
Daarbij hoeft discussie over servers van Relic echt niet hier hoor
Dit topic is gesloten.