Ik heb gisteren de beta even geprobeerd, maar er waren maar twee personen online? Doe ik dan iets verkeerd met firewall instellingen of zijn er gewoon zo weinig mensen op de Beta?
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
-
-
is er eigenlijk al een idee op welke datum die patch gelanceerd zou moeten/kunnen worden?Lipton16 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:58:
Maar vanaf de volgende patch moet het allemaal wat beter zijn, ik kijk er iig er na uit en ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
hier is wel interesse in vanilla COH.Tijgert schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:45:
Oh.. DOH! Ruil ik mijn retail wel, is toch allemaal hetzelfde.
Gaat toch meer om het serienummer om on-line te spelen lijkt me, beokje boeit me niet.
Iemand interesse?
[ Voor 80% gewijzigd door Lipton16 op 04-03-2008 19:31 ]
Alleen patch 2.202 zodat de COH Gold edities ook online kunnen.
Heb je iets leuks terug?hier is wel interesse in vanilla COH.
Verwijderd
Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gekSysRq schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:
Ik heb gisteren de beta even geprobeerd, maar er waren maar twee personen online? Doe ik dan iets verkeerd met firewall instellingen of zijn er gewoon zo weinig mensen op de Beta?
De beta is er om te testen met ranked teammatches. Eerder kon je niet als groep spelers een automatch spelen, straks wel.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:41:
[...]
Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gek
[ Voor 53% gewijzigd door Lipton16 op 11-03-2008 15:10 ]
Whole lot of stars ***
Tja, het is een beetje een kip-ei probleem; doordat er niet veel mensen online waren ga je dus niet op de beta spelen... gevolg: niet veel ... juist ja.Lipton16 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
Om nog even terug te komen op de beta; Relic gaf in een interview aan dat de Beta vooral bedoeld was om te kijken hoe ze de lag problemen kunnen oplossen, maar doordat er niet veel mensen de beta speelden was het niet mogelijk dit te testen. Erg jammer als je het mij vraagt.
-
amen.peakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.
Verwijderd
Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijdpeakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.
Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.Kurios schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:11:
[...]
amen.
Ook het constante gezeik met connectie problemen is zeer irritant. Ik host een game online en mijn huisgenoot kan niet eens connecten ''to all players''
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 08:58 ]
-
sorry maar dat is gewoon onzin. Ik zat namelijk alleen in de game. Daarnaast kon hij helemaal in geen enkele game connecten en dat heb ik zelf ook al meerdere malen gehad.Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:55:
[...]
Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijd
[...]
Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.
Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashenpeakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
[ Voor 32% gewijzigd door Lipton16 op 12-03-2008 09:41 ]
Ja en die patch is er nog niet, en dat heeft ook al heel lang geduurd. Dus dat is geen argument.Lipton16 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
De laaste keer dat ik niet kon connecten met een speler is echt maanden geleden, meestal helpt opnieuw inloggen of even snel alt+f4 en opnieuw opstarten.
En dat crashen van relic vind ik het ergste nog niet eens (dat probleem is overigens verholpen vanaf de nieuwe patch) games die niet starten of tegen noobs spelen dat is pas ergelijk.
[...]
Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashen
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
Ik vroeg me af als je company of heroes gold edition hebt je het spel dn op twee computers kunt installeren en dan LAN tegen elkaar kunt??? anders moet ik het spel twee keer bestellen
[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 13-03-2008 22:43 ]
Ohhhh ben ik blij dat we ff gewachten hebben, wilde net een game gaan hosten. Btw, rond 12u zal het weer prijs zijn, als ik mag spreken uit ervaring over de afgelopen... nou, 6 weken?????Kurios schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:59:
[...]
Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.
toevoeging @ 22.43. Voila weer ploffen de servers eruit....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Whole lot of stars ***
Hij speelt vast op DX10, dat vraagt gewoon meer tijd om de textures in te laden, lijkt me duidelijkRudios schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:24:
Je hebt ergens een grafische instelling niet goed of TE hoog staan, speel daar eens even mee, want bij mij zijn de mappen binnen 10 a 15 seconde gegeladen.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Hij heeft gelijk, je ziet niet veel verschil bij Dx9 en Dx10 bij Coh, alleen wat particles en wat light effects wat niet statisch is, voor de rest niks interessants om zoveel FPS in te leveren dat Dx10 de moeite maakt.Tijgert schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:21:
Je ziet geen verschil tussen DX9 en DX10??
Whole lot of stars ***
Ik speel nu op een E6750, 2 gig en 8800GT en laden gaat supersnel. Huisgenoot van mij speelt op laptop en daar duurt het laden ook eeuwen. Ik denk dat het ook gedeeltelijk aan de snelheid van de harde schijf ligt. Misschien staat die niet op UMDA, maar bijv op PIO ingesteld (zoek anders eens op forum voor meer topics daarover)Dinictus208 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hebben jullie ook last van sick lange laadtijden? Is hier iets aan te doen?
Vind het echt niet normaal. Laadtijd voor een missie is zeker een minuut. En dat op een AMD X2 64 6000+ 3 gyg geheugen en een hd2900 op vista. Waar zit de bottleneck of is dit spel nou echt zo zwaar?
[ Voor 63% gewijzigd door Kurios op 16-03-2008 21:46 ]
Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.
Zeg ik dat het uitzonderlijk is dan? Nee. Wat me zou verbasen is dat je een avond kunt gamen zonder dat die K** servers weer crashen.Suicyder schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:39:
[...]
Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.
Ik wacht met smart op de patch van woensdag, daarna zal ik het spel wel weer een keer opstarten.
Een beetje hoop mag wel, daarnaast gaan de servers naar horen en zeggen ook vervangen worden.Lipton16 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:41:
Alsof de servers na de patch niet meer gaan crashen?
Ik heb het even aan de startpost toegevoegd, meld maar even GoT - CoH accountnamen om toegevoegd te worden. (bij voorkeur via DM)Is het trouwens niet een idee om op een of andere manier een lijstje te maken van mensen die CoH spelen en in dit forum actief zijn, lijkt me wel interessant.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq