Company of Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 24.596 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik heb gisteren de beta even geprobeerd, maar er waren maar twee personen online? Doe ik dan iets verkeerd met firewall instellingen of zijn er gewoon zo weinig mensen op de Beta?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Er zijn gewoon verschrikkelijk weinig spelers op de Beta, alleen als de normale servers offline zijn (wat nog steeds VEEL te vaak gebeurd), komt er wat volk naar de beta toe (waaronder ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Hmm, ok. Ik dacht dat ik iets verkeerd doe. Bij de statistieken in de beta zie ik namelijk regelmatig staan dat er +300 mensen online zouden zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ownee, het ligt zeker niet aan jouw, ik was eerst ook heel enthousiast begonnen met het downloaden, installeren van de beta, maar dat is wel verdwenen. Had er goede hoop op dat men het serieus zou gaan testen. Zeker omdat er clans bestaan die er baat bij hebben.

Maar het mocht niet zo zijn.

Is er trouwens iemand die een deeltje 3 wil starten? Ik heb namelijk niet de tijd (en zin) om de Topicstart up to date te houden zoals velen gemerkt hebben. Ik was er goed mee begonnen, maar dat verdween best snel. Daarnaast zitten we aan de 1000 posts. Opposing Fronts is er bijvoorbeeld nog helemaal niet in opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Het is natuurlijk niet mooi dat Relic zo nu en dan offline gaat. Maar het probleem word iig gefixed, en vaak gebeurt het ook weer niet. Vanaf de nieuwe patch zal een game niet meer stoppen wanneer Relic offline zal gaan. Het is een beetje jammer dat er niet meer mensen de Beta spelen, want dit is de enige manier om het spel beter te maken. Ook zal dit voorlopig de laaste keer zijn dat een dergelijke beta er zal zijn om het spel te verbeteren.

Ach, zo heel veel betaal je ook niet voor Company of Heroes, het is geen wow waar je een tientje per maand betaald.
Maar vanaf de volgende patch moet het allemaal wat beter zijn, ik kijk er iig er na uit en ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Lipton16 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:58:
Maar vanaf de volgende patch moet het allemaal wat beter zijn, ik kijk er iig er na uit en ik heb er vertrouwen in dat alles goed komt.
is er eigenlijk al een idee op welke datum die patch gelanceerd zou moeten/kunnen worden?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
De beta zit in de laaste fase, en in deze fase zal vooral gekeken worden hoe de servers stabieler kunnen gaan draaien. Wanneer de beta afgelopen is, is het en kwestie van dagen voordat de patch daadwerkelijk zal uitkomen.

Dus een oproep aan iedereen, ga de de beta even spelen! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Mijn CoH doet sinds tijdje erg vreemd...hij hangt bij het laden van een map...na 10% of zo. Mijn hele Windows doet beetje vreemd laatste tijd met programma's die hangen en zo, maar qua spellen doet alleen CoH vreemd....

Herkent iemand dit? Re-install maakt niets uit...heb geen spyware, virussen e.d. kunnen bespeuren op mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Niet eerder meegemaakt. Lijkt me een beetje de symptonen van brakke windows/drivers.
Misschien doet een fresh install wonderen. Wat ik wel weet is dat CoH vrij gevoelig is voor ongefragmenteerde schijven en volgepropte cache.

Goodluck!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik ga maar naar bed, want ik krijg met geen mogelijkheid een game gestart. Via de lobby krijg ik steeds ''could not connect to all players''. Automatch duurt ook eeuwen.

Op de server van de beta is er al helemaal niemand aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 20:40

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Vraagje: als er bij je net gekochte videokaart een spel zit (CoH dus) en dat had je eerder al gekocht, mag je dat dan los verkopen of ruilen of is dat gelinkt met je videokaart? (zoals je Windows bij je computer hoort).

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hoe zou dat gelinkt moeten zijn dan? Lijkt mij dat je het gewoon kunt verkopen/weggeven. Ruilen zal lastig gaan aangezien je het spel niet los gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Oh.. DOH! Ruil ik mijn retail wel, is toch allemaal hetzelfde.
Gaat toch meer om het serienummer om on-line te spelen lijkt me, beokje boeit me niet.

Iemand interesse? ;)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Tijgert schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:45:
Oh.. DOH! Ruil ik mijn retail wel, is toch allemaal hetzelfde.
Gaat toch meer om het serienummer om on-line te spelen lijkt me, beokje boeit me niet.

Iemand interesse? ;)
hier is wel interesse in vanilla COH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het gaat indd om de code ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Patch voor de Gold edition gebruikers zodat die online kunnen spelen, helaas laat de grote patch nog even op zich wachten.

[ Voor 80% gewijzigd door Lipton16 op 04-03-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Alleen patch 2.202 zodat de COH Gold edities ook online kunnen.

Patch 2.300 zal pas in de loop van deze maand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

hier is wel interesse in vanilla COH.
Heb je iets leuks terug? :) (Crysis of zo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Tijgert schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:58:
[...]

Heb je iets leuks terug? :) (Crysis of zo ;) )
geef even een pm, dan mailen we erover! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik ben bang dat jij me mag PM'en, want ik zie het icoontje nergens... je mail ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SysRq schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:31:
Ik heb gisteren de beta even geprobeerd, maar er waren maar twee personen online? Doe ik dan iets verkeerd met firewall instellingen of zijn er gewoon zo weinig mensen op de Beta?
Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De beta van de nieuwe patch? Het spel CoH bestaat al heel lang ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:41:
[...]

Beta? Het spel is toch allang uit of ben ik nou gek
De beta is er om te testen met ranked teammatches. Eerder kon je niet als groep spelers een automatch spelen, straks wel.

Overigens vandaag nog een 4 vs 4 kunnen doe op de beta (andere ging toch plat voor de minipatch), dik gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
w00t! 18 Maart komt de 2.300 patch eindelijk uit. Ook gaan ze wat doen aan die compstomp mensen die level 11 of hoger zijn.

Om nog even terug te komen op de beta; Relic gaf in een interview aan dat de Beta vooral bedoeld was om te kijken hoe ze de lag problemen kunnen oplossen, maar doordat er niet veel mensen de beta speelden was het niet mogelijk dit te testen. Erg jammer als je het mij vraagt.

[ Voor 53% gewijzigd door Lipton16 op 11-03-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Goed nieuws.....

Ze kunnen die server vernieuwingen ook doorvoeren in de aankomende patch, dan hebben ze serverload zat om te kijken of het werkt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Lipton16 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:35:
Om nog even terug te komen op de beta; Relic gaf in een interview aan dat de Beta vooral bedoeld was om te kijken hoe ze de lag problemen kunnen oplossen, maar doordat er niet veel mensen de beta speelden was het niet mogelijk dit te testen. Erg jammer als je het mij vraagt.
Tja, het is een beetje een kip-ei probleem; doordat er niet veel mensen online waren ga je dus niet op de beta spelen... gevolg: niet veel ... juist ja. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
peakaboo schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:09:
Ik word schijtziek van Relic die ELKE avond het presteren om hun servers te laten crashen, of offline te halen. BAH dat ze hiermee weg kunnen komen.
amen.

Ook het constante gezeik met connectie problemen is zeer irritant. Ik host een game online en mijn huisgenoot kan niet eens connecten ''to all players''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijd :+
Kurios schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:11:
[...]

amen.

Ook het constante gezeik met connectie problemen is zeer irritant. Ik host een game online en mijn huisgenoot kan niet eens connecten ''to all players''
Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Hmm, DMZ instellen lijkt me niet direct de meest veilige optie. Je moet er wel rekening mee houden dat dus ineens alle poorten open staan.

Verder ben ik allang blij dat Relic nog druk bezig is met de support op een toch al wat oudere game, dat zie je tegenwoordig ook zo vaak niet meer.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:55:
[...]

Als het hier avond is, is het bij Relic gewoon middag en dus werktijd :+

[...]

Dat je huisgenoot niet kan connecten naar alle spelers ligt zeer waarschijnlijk niet aan relic, maar aan de firewall/verbinding van iemand in die game. Ik had vroeger hetzelfde probleem. DMZ ingesteld op router en het aantal games waar ik niet meer in kon, ging flink naar beneden.
sorry maar dat is gewoon onzin. Ik zat namelijk alleen in de game. Daarnaast kon hij helemaal in geen enkele game connecten en dat heb ik zelf ook al meerdere malen gehad.
Opnieuw aanmelden bij Relic heeft dit overigens verholpen, maar tijdens de game verloor iedereen verbinding met Relic.
Ik begrijp dat je het goed bedoeld, maar als iets het ene moment wel werkt en de volgende avond niet meer (zonder ook iets te veranderen) dan ligt het niet aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
De laaste keer dat ik niet kon connecten met een speler is echt maanden geleden, meestal helpt opnieuw inloggen of even snel alt+f4 en opnieuw opstarten.
En dat crashen van relic vind ik het ergste nog niet eens (dat probleem is overigens verholpen vanaf de nieuwe patch) games die niet starten of tegen noobs spelen dat is pas ergelijk.
Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashen 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Lipton16 op 12-03-2008 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Lipton16 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
De laaste keer dat ik niet kon connecten met een speler is echt maanden geleden, meestal helpt opnieuw inloggen of even snel alt+f4 en opnieuw opstarten.
En dat crashen van relic vind ik het ergste nog niet eens (dat probleem is overigens verholpen vanaf de nieuwe patch) games die niet starten of tegen noobs spelen dat is pas ergelijk.

[...]

Uhuh, net of Relic met opzet de servers laat crashen 8)
Ja en die patch is er nog niet, en dat heeft ook al heel lang geduurd. Dus dat is geen argument.

Jij maakt mij niet wijs dat bij jou de game nooit crashed als je online speelt. Ik zie het zo vaak gebeuren, elke avond bijna. Na een dik half uur kun je weer terug inloggen en dan zie je mensen games hosten met namen als *** relic dit dat, f**** servers bla bla. Ik ben niet de enige hoor. Dus hou aub die onzin voor je.

Nee tuurlijk doen ze het niet opzet, nee hoor, waarom dan met regelmaat elke dag? En waarom zo vaak? Zet er een andere server neer en maak de andere ondertussen? Whats the deal? Die gasten hebben geld en technologie zat om dat te kunnen. Dit is gewoon laksheid 1e klas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mensen mensen, al die frustratie was een stuk minder geweest als er door een fatsoenlijk aantal mensen de beta was gespeeld. Het was allang bekend dat de beta de nieuwe patch zou gaan worden, dus dat ze ook alleen daar aanpassingen aan het maken waren.

Ik heb zelf de nodige matches gehad in de beta zonder problemen. Ik heb ook een aantal verbeteringen opgegeven waarvan er ook nog eens wat zijn doorgevoerd.

Ik wacht met het spelen van de normale CoH totdat de patch uit is, daarna ga ik wel weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Wat ik niet snap is dat al die whiners niet de beta zijn gaan spelen?
Want de beta draait goed en stabiel, en je hebt coh er op langere termijn stabieler te worden.

Ach, die crashes komen wel eens voor, ik vind het zonde dat het gebeurt maar meer dan dit is het ook niet. Vroegah was coh op andere manieren instabiel, coh is gewoon nog nooit echt stabiel geweest.

Jammer maar hopelijk zit er verbetering aan te komen (ze gaan servers waarschijnlijk verhuizen e.d)

De patch heeft zolang opzich laten wachten omdat ze die door middel van een beta eerst goed getest hebben.
Het is nu in ieder geval zeker dat we een goeie stabiele patch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik heb eigenlijk nooit crashes, bij mij lopen de games eigenlijk altijd goed 8) Ik speel meestal rond het avond uur, dus ook nooit geen cashende servers meegemaakt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af als je company of heroes gold edition hebt je het spel dn op twee computers kunt installeren en dan LAN tegen elkaar kunt??? anders moet ik het spel twee keer bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:26:
Ik vroeg me af als je company of heroes gold edition hebt je het spel dn op twee computers kunt installeren en dan LAN tegen elkaar kunt??? anders moet ik het spel twee keer bestellen
Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.

toevoeging @ 22.43. Voila weer ploffen de servers eruit....

[ Voor 8% gewijzigd door Kurios op 13-03-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Kurios schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:59:
[...]

Ik neem aan dat je maar 1 key hebt? -> Dan kan het niet.

toevoeging @ 22.43. Voila weer ploffen de servers eruit....
Ohhhh ben ik blij dat we ff gewachten hebben, wilde net een game gaan hosten. Btw, rond 12u zal het weer prijs zijn, als ik mag spreken uit ervaring over de afgelopen... nou, 6 weken????? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

vraagje:

Hebben jullie ook last van sick lange laadtijden? Is hier iets aan te doen?
Vind het echt niet normaal. Laadtijd voor een missie is zeker een minuut. En dat op een AMD X2 64 6000+ 3 gyg geheugen en een hd2900 op vista. Waar zit de bottleneck of is dit spel nou echt zo zwaar?

De verhouding spelen vs cutscenes kijken en laden is werkelijk superslecht in deze game.
Ik vind het serieus een drempel om het spel te starten omdat ik dan kan beginnen met een grote ergernis en dat is WACHTEN!! Waar zit ik op te wachten?

Dan komt de press any key button!!!! Ik press de any key en vewacht gelijk actie, nee mijn pc gaat kreunen, rekenen, ik ga ff schijten en drink nog 3 flesjes bier, doe mijn make-up, kom terug bij mijn pc en ik kan EINDELIJK beginnen te spelen. Oh god dank u!!! Maar wacht!!! er komt een cutscene, nix spelen, cutscene kijken. die cutscenes zijn nix bijzonder. Gewoon in game graphics vol met band of brothers achtige scenes. Alleen de cartoon-achtige cutscenes vind ik gaaf.

De gameplay is echt wel okay maar een echt grafisch spektakel wil ik het ook niet noemen.

Heb er 19 euro voor gedokt op steam en eerlijk gezegd: het is dat ik nu niets anders te spelen heb.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Je hebt ergens een grafische instelling niet goed of TE hoog staan, speel daar eens even mee, want bij mij zijn de mappen binnen 10 a 15 seconde gegeladen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Rudios schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:24:
Je hebt ergens een grafische instelling niet goed of TE hoog staan, speel daar eens even mee, want bij mij zijn de mappen binnen 10 a 15 seconde gegeladen.
Hij speelt vast op DX10, dat vraagt gewoon meer tijd om de textures in te laden, lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

wow dat was idd duidelijk.
Nu ff op directx9 high gezet en dat scheelt significant. Verder zie ik ook geen verschil dus hij blijft lekker op deze stand. Speelt een stuk soepeler!

Thnks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Je ziet geen verschil tussen DX9 en DX10??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Tijgert schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:21:
Je ziet geen verschil tussen DX9 en DX10??
Hij heeft gelijk, je ziet niet veel verschil bij Dx9 en Dx10 bij Coh, alleen wat particles en wat light effects wat niet statisch is, voor de rest niks interessants om zoveel FPS in te leveren dat Dx10 de moeite maakt.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

True, ik zie echt geen verschil. Misschien als je heel goed gaat kijken maar het is bij lange na niet het veschil wat je bv hebt bij stalker als je static lightning inwisselt voor full dynamic lighting. Dat zie je nl wel echt goed. (okay is geen dx10 vs dx9).

En de performance hit dit je krijgt bij dx10 is het me gewoon niet waard.
Als ik de dx9 vs dx10 screenshots van coh zie denk ik ook van: hmmzzz, zoveel mis ik blijkbaar niet.

Ziet iemand dat wel echt verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
En als je echt in een game zit (zeker online) heb je toch geen tijd om op grafische kwaliteit te letten? Als het spel maar soepel loopt. Maar zelfs dat ligt vaak genoeg nog aan de performance van je tegenstander.
Dinictus208 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hebben jullie ook last van sick lange laadtijden? Is hier iets aan te doen?
Vind het echt niet normaal. Laadtijd voor een missie is zeker een minuut. En dat op een AMD X2 64 6000+ 3 gyg geheugen en een hd2900 op vista. Waar zit de bottleneck of is dit spel nou echt zo zwaar?
Ik speel nu op een E6750, 2 gig en 8800GT en laden gaat supersnel. Huisgenoot van mij speelt op laptop en daar duurt het laden ook eeuwen. Ik denk dat het ook gedeeltelijk aan de snelheid van de harde schijf ligt. Misschien staat die niet op UMDA, maar bijv op PIO ingesteld (zoek anders eens op forum voor meer topics daarover)

[ Voor 63% gewijzigd door Kurios op 16-03-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Hoera voor Relic, weer de servers offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
peakaboo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:05:
yep.. had net eindelijk een brit als tegenstander met wehrmacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
peakaboo schreef op maandag 17 maart 2008 @ 01:05:
Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.

Ik wacht met smart op de patch van woensdag, daarna zal ik het spel wel weer een keer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:39:
[...]

Zo uitzonderlijk is het niet. De laatste dagen zijn ze gemiddeld 4x per dag offline.

Ik wacht met smart op de patch van woensdag, daarna zal ik het spel wel weer een keer opstarten.
Zeg ik dat het uitzonderlijk is dan? Nee. Wat me zou verbasen is dat je een avond kunt gamen zonder dat die K** servers weer crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Alsof de servers na de patch niet meer gaan crashen?

Is het trouwens niet een idee om op een of andere manier een lijstje te maken van mensen die CoH spelen en in dit forum actief zijn, lijkt me wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Yep, en misschien een nieuw deel direct bij de patch. :)

* SysRq is in ieder geval actief.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Lipton16 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:41:
Alsof de servers na de patch niet meer gaan crashen?
Een beetje hoop mag wel, daarnaast gaan de servers naar horen en zeggen ook vervangen worden.
Is het trouwens niet een idee om op een of andere manier een lijstje te maken van mensen die CoH spelen en in dit forum actief zijn, lijkt me wel interessant.
Ik heb het even aan de startpost toegevoegd, meld maar even GoT - CoH accountnamen om toegevoegd te worden. (bij voorkeur via DM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Heyhey ik sta in de TS :D

oh enne... Ik heb nu 7 patches om van nul naar up-to-date te gaan, kost me zeeen van tijd om dat steeds te doen. Is er geen Ueberpatch die meteen alle versies naar de laatste update? Geen slipstream patch ofzo?
Die gold versie... als ik die nou leech van Usenet, dan moet die toch gewoon recent zijn? (ik gebruik mijn eigen keys, niks warez gedoe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Deze is vol.

Daarbij hoeft discussie over servers van Relic echt niet hier hoor :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.