Nee. Gewoon in dit topic laten daar er feitelijk gewoon 2 nieuwe army's bijkomen.monnick schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:49:
EDIT: Is het trouwens geen tijd voor een apart topic over de aankomende Opposing Fronts?
Whole lot of stars ***
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee. Gewoon in dit topic laten daar er feitelijk gewoon 2 nieuwe army's bijkomen.monnick schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:49:
EDIT: Is het trouwens geen tijd voor een apart topic over de aankomende Opposing Fronts?
Whole lot of stars ***
Seconded
Nope, maar goed ook naar mijn mening. Anders krijg je een bouw bouw bouw spam spam spam C&C gameVerwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:34:
Is het mogenlijk op de unit cap weg te halen in een LAN multiplayer game?
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Je komt van c&c3 zeker?Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:34:
Ubergame
Ik zou het niet eens willen, veel te C&C/SupCom achtig. Daarnaast zorgt de unitcap ervoor dat je niet overmacht kan creëren door middel van overdreven productie, maar je moet goed afgewogen "teams" maken waarmee je aanvalt. Zo niet zullen ze afgeschoten wroden, doe je dat wel of val je via een zwak punt van hem/haar aan dan kun je een heel eind komen.Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:34:
Ubergame
Helemaal mee eens! Zonder strategie / plan ben je helemaal nergens in dit spelSuicyder schreef op maandag 23 juli 2007 @ 07:32:
[...]
Ik zou het niet eens willen, veel te C&C/SupCom achtig. Daarnaast zorgt de unitcap ervoor dat je niet overmacht kan creëren door middel van overdreven productie, maar je moet goed afgewogen "teams" maken waarmee je aanvalt. Zo niet zullen ze afgeschoten wroden, doe je dat wel of val je via een zwak punt van hem/haar aan dan kun je een heel eind komen.
Ik vind juist het mooie aan het spel dat je moet nadenken over wat je precies gaat doen en hoe. Nadeel voor mij is dat ik er niet zo heel goed in ben
[ Voor 47% gewijzigd door monnick op 24-07-2007 17:22 ]
Aight! schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:28:
Ik vind het zo cool dat je steeds alles kan counteren, tegen tanks AT gun, tegen infanterie tanks, etc etc. Maar een squad rifleman of rangers kan ook al een tankje mollen.
En dat flanken het beste is is ook vet![]()
Had ik die AI mod gedownload, maar is nog niet echt top, gaan ze geen AT guns maar spammen maar infanterie en stugs. Wel hebben ze nu steeds meer fatsoenlijke units, hvg squads, panthers, etc.
Lang leve 4+ howitzers + snipers voor recon
Bron: Buggo's blogv1.71 07/24/2007
General Fixes and Features
- Warning on option screen for excessive memory usage
- Crash fix on entity spawn (occurs with several mods)
- Various other crash fixes.
- Various memory leak fixes.
- Window maximize button switches windowed mode back to full screen.
- D3D10 sky shader fixed.
- D3D10 stippled scarring fix.
- Better colour for HTML news links.
Gameplay
- Allied War Machine has had its duration reduced to 25 seconds, cost increased to 250 munitions and cool down increased to 150 seconds.
You will need to reconfigure your options from the default settings after this patch is applied.
Dat weet ik, daarom speel ik alleen om tegen expert en maak ik het landschap mooi vlak en eigenlijk doe ik het alleen maar omdat ik de explosies zo mooi vind, zowel zien als horenKurios schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:04:
[...]
met 4 howitzers + snipers heb je online alleen geen kans
Kijk aanpassingen aan de armorcompaniemonnick schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:35:
Gameplay
- Allied War Machine has had its duration reduced to 25 seconds, cost increased to 250 munitions and cool down increased to 150 seconds.
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk maar een kleine aanpassing, maar nuttig zal het wel zijn.Suicyder schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 07:29:
[...]
Kijk aanpassingen aan de armorcompanie![]()
De Calliope krengen zullen irritant blijven maar nou wordt je tenminste niet gespamt met tank die binnen een minuut WEER in je basis staan. Hier zat ik op te wachten, kan ik eindelijk een bepaald iemand even een keer makkelijk zijn nek omdraaien
[ Voor 27% gewijzigd door monnick op 25-07-2007 10:52 ]
Voor 75 munitie heb je dan meteen wel een van de beste anti tank wapen! Zo'n panzerschrek moet zeker niet goedkoper worden!Aight! schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:05:
Die sturmgrenadiers die mogen ze van mij ook goedkoper maken, zo een upgrade kost meteen 75 munitie.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Nukezone FTW
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 09:30 ]
Nukezone FTW
Verwijderd
Verwijderd
Uhm...46 fps kun je imo prima mee spelen. Ik speel zelf op een 3800+, 7900GT 256MB, 1Gb en dat loopt op 1440x900 met alles high ook goed.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:52:
Ik heb de demo gespeeld (zonder patches), wanneer ik het level van omaha speel dan loopt
het wat traag. Niet fijn om te spelen iig. Ik heb alles op high staan en 1200x1024. Toen ik een performance test deed gaf ie een gemiddelde van 46 fps aan.
Waar kan dit aan liggen? hij zal het op high toch moeten doen lijkt me.
mijn systeem:
AMD 3500+
2 gb
x1950 pro
Verwijderd
ik ookjjwa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:32:
Ik kon gisteravond al inloggen op Relic Online met Opposing Fronts, ben ik behalve Monnick de enige met key?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:32 ]
Nukezone FTW
Verwijderd
luxzenburcht schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:52:
Net ook ff de beta geinstalleerd, nog ff wat probleempjes met inlogge toen kwam ik in de chat.
Games die ik host zijn niet tezien door andere, als dan iemand anders een game host zie ik die ook niet. Games joinen lukt ook niet helemaal. 10 keer op join game en nog niks.
Ik zie ook nog veel ghost games waardoor alles een beetje onoverzichtelijk is, maja t is een beta he
En die replay een paar post boven mij was wel vermakelijk, ik zag die allied player al helemaal voor me " wich level are u " " no ur real lvl " . Ma op t einde gg ofzo kon er niet meer van af "******* lobodos?? "
Zijn toch veel mensen die dit spel veel te serieus nemen.
Wat zou er mis zijn met ingame namen uitwisselen?Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:25:
[...]
Tsja, ik weet niet of dit mag maar kun je hier nou ingame namen uitwisselen?
ik ben:
noisia
arxnoisia
en een hoog level account maar daar kreeg ik veel problemen mee dus die zeg ik niet![]()
Verwijderd
Dat zal wel beter zijn bij de release en dan omdat al die noobs gaan whinen wordt alles weggepatchedjjwa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:57:
[...]
Wat zou er mis zijn met ingame namen uitwisselen?
Anyway, OF is echt vaag, verschil tussen de oude en nieuwe legers is tien keer zo groot als tussen de oude axis en allies.
Verwijderd
gelukkig weet ik deze wel, of niet str1ker!.en een hoog level account maar daar kreeg ik veel problemen mee dus die zeg ik niet
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 14:46 ]
Dat is al zo. Alleen kun je wel meerdere profielen maken. Maar als je de cursor op een game houdt kun je zien wie erin zit en wat hun werkelijke rank is (dacht ik). Ik weet in ieder geval zeker dat een paar patches geleden het zo gemaakt is dat je altijd kan zien wat de echte rank van iemand is. Meerdere accounts per cd-key heeft nooit gekunt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
Vanmij mogen ze instellen per CD key maar een account toe te laten, scheelt een hoop ergenis.
[ Voor 12% gewijzigd door Pred87 op 03-08-2007 19:01 ]
ik heb gewoon een aantal mensen waar ik goed mee samenspeel in mijn friends lijst gezet en probeer altijd met hen te teamen. Maakt het een stuk makkelijker, zeker omdat ik graag 4 vs 4 speel en je op die manier een sstuk sneller een leuke groep mensen bij elkaar hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
gelukkig weet ik deze wel, of niet str1ker!.
Maar goed, ik heb 2 accounts maar speel er maar met 1
namelijk
jorisor en jorisNL. de laatste heb ik een bescheiden score 71wins, 49 losses en een lvl2 axis veterancy. Ik speel eigenlijk ook nooit ranked games.
Ik vind het de laatste tijd wel erg klote om alleen te spelen, namelijk bij veel games (2v2) of (4v4) zit er een team of clan met een lvl1 tegen je, en doen niks anders dan noobs rushen. Dan moet je nog maar afwachten wie er in je team komt. Daarom duurt het meestal wel een half uur voordat ik een spel speel waar de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Vanmij mogen ze instellen per CD key maar een account toe te laten, scheelt een hoop ergenis.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
Verwijderd
dan heb ik het toch verkeerd, ik ben alleen een account met de naam str!ker verschillende keren tegen gekomen bij COH. maar heb ik dus gewoon te snel geoordeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:34:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
gelukkig weet ik deze wel, of niet str1ker!.
Ik denk toch van niet
Verwijderd
dat weet ik ook wel, ik bedoelde alleen dat er vaak mensen zijn met meerdere profielen, een lvlx profiel en een lvl1 profiel waarmee ze met een 6-2 score aan een spel beginnen terwijl ze met het andere profiel een 160-20 score hebben. Maar vaak haal je dat er wel uit. Tegenwoordig speel ik bijna alleen nog maar tegen mensen met minimaal 20 gewonnen en verloren games, dat scheelt al een hoop.Pred87 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:00:
[...]
Dat is al zo. Alleen kun je wel meerdere profielen maken. Maar als je de cursor op een game houdt kun je zien wie erin zit en wat hun werkelijke rank is (dacht ik). Ik weet in ieder geval zeker dat een paar patches geleden het zo gemaakt is dat je altijd kan zien wat de echte rank van iemand is. Meerdere accounts per cd-key heeft nooit gekunt.
Ik heb intussen al een maand ofzo niet gespeelt. Wacht eigenlijk op OF. Geen key kunnen krijgen.. elke keer net te laat. Maarja speel de open beta wel.
Verwijderd
Das mijn maat obsydian, wij behoren tot de noobies van de clanmonnick schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:41:
Str!ker, ik zal je eens toevoegen op mijn account, misschien dat we eens samen wat kunnen spelen. Ik heb lvl 8 momenteel.
Ik heb trouwens wel is verloren van ArXObs*****, weet de precieze naam niet meer maar hij was wel goed iig.
Verwijderd
Whole lot of stars ***
Zou ik erg jammer vinden. Als een pio en engi squad 1 tegen 1 laat vechten - in wat voor cover dan ook - winnen echt altijd de engi's bij mij
Verwijderd
'k denk niet dat ze de pio's gaan nerfen, eerder de upkeep cost van de pio's of iets dergelijks met manpower. De pio nerfen qua hp of dps output zou de balans tussen engi/pio verslechteren.
Verwijderd
Whole lot of stars ***
XPS 9500 | Sony A7RIII
XPS 9500 | Sony A7RIII
XPS 9500 | Sony A7RIII
ik heb er 1, maar nu zijn ze al weer op.. nog meer tips? voor een maat van me?The Answer schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:11:
Hier zijn er 300 Beta keys available, weet niet hoeveel er nog over zijn..
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=171065
Op dit moment is er niks wat je kan doen vrees ik. Ja als ik jou was zou ik GameReplays.org en de fora van Relic in de gaten houden. Mochten er keys vrijkomen dan zie je het daar meestal als eerste, succes ermee!Rac-On schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:20:
[...]
ik heb er 1, maar nu zijn ze al weer op.. nog meer tips? voor een maat van me?
[ Voor 7% gewijzigd door The Answer op 31-08-2007 01:11 ]
XPS 9500 | Sony A7RIII
-- Altijd blijven prutsen --
dawm, super tof van je! kan ik me vaste CoH maat blij maken en samen OF uitproberen. Gister al ff gespeeld maar je wordt zo hard gesloopt als je helemaal opnieuw moet uitvinden hoe alles werktFoggyFreek schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:14:
Rac-On, ik heb er geen tijd voor dus ik heb je m'n key opgestuurd. Je hebt mail
Tof dat je nu ook een key hebt. Wat is jouw ingame name ? Dan kan ik je miss. toevoegen als friend en dan kunnen we tegen elkaar spelenRac-On schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:56:
[...]
dawm, super tof van je! kan ik me vaste CoH maat blij maken en samen OF uitproberen. Gister al ff gespeeld maar je wordt zo hard gesloopt als je helemaal opnieuw moet uitvinden hoe alles werkt
XPS 9500 | Sony A7RIII
[ Voor 13% gewijzigd door Pepperana op 31-08-2007 15:33 ]
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Aangevraagd en aan het downloaden, later vandaag denk ik nog even wat screens langsdroppen.Pepperana schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:26:
De closed beta is een open beta geworden.
Het enigste wat je nodig hebt is een fileplanet account.
Kijk maar op http://www.fileplanet.com/promotions/coh_of/
ingame (zowel COH als OF) is het Raccie, voeg me maar toe als je me ziet. Connection issues zijn idd verschrikkelijk, werd gister helemaaaaal gekThe Answer schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:07:
[...]
Tof dat je nu ook een key hebt. Wat is jouw ingame name ? Dan kan ik je miss. toevoegen als friend en dan kunnen we tegen elkaar spelen![]()
Hoop alleen wel dat ze de connection issues fixes in de volgende patch =/
Klopt, het beruchte "Cannot connect to all players" bericht zeker?User.tmp schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:05:
Ik kan echt helemaal niks, geen eigen server starten om de boel te leren, geen enkele serber joinen. Bah
[ Voor 7% gewijzigd door Jimmie op 02-09-2007 19:09 ]
Nukezone FTW
Nukezone FTW
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Over het algemeen vind ik 2nd army veel meer opties hebben dan Panzer Elite. Als je ze een tijdje beide speelt gaat het op ten duur vanzelfluxzenburcht schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:33:
Voor de rest gaat dit echt een vette game worden heb sinds de beta alleen maar royal arty gespeeld, lekker met overwatch ventjes opblazen.
Vind alleen die panzer elite een beetje ingewikkeld met al die halftracks en upgrade options.
[ Voor 55% gewijzigd door Rudios op 16-09-2007 22:07 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Whole lot of stars ***
[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 18-09-2007 12:07 ]
Whole lot of stars ***
tja tegen cpu is het wel goed zo, maar tegen human zijn al die defences niet zo nuttig. Je kan toch niet zo goed een lijn verdedigen. Dit houdt in dat je je troepen moet verdelen en dus altijd tegen een overmacht moet vechten.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:12:
Ik vroeg me af hoe ik mijn Field Defenses het beste neer kan leggen.
Hier kwam ik zelf op:
[Tank Traps]
[Barb Wire]
[Sand Bags]
Hebben jullie nog beelden van goed geplaatsde Field Defenses tijdens een potje?
Helemaal mee eens, enigszins goeie spelers zullen jou de kans niet geven om zo'n gigantische verdediging (die verder niks kan en alleen maar tijd kost om te maken) op te bouwen. En ze zijn er vaak makkelijk doorheen. Aanvallend spelen, altijd de druk er op houden, is veel beter in CoH.Kurios schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:23:
[...]
tja tegen cpu is het wel goed zo, maar tegen human zijn al die defences niet zo nuttig. Je kan toch niet zo goed een lijn verdedigen. Dit houdt in dat je je troepen moet verdelen en dus altijd tegen een overmacht moet vechten.
Ik zou altijd gaan aanvallen wat dat loont binnen CoH. Je moet extra points pakken en liefste de enemy gebieden afsluiten dmv strategische punten te veroveren op de map.
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 18-09-2007 20:49 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
ze zeggen dat er geen reset komt voor d vannila CoH, Ik ben net de top 100 binengelopenRudios schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:06:
Hmm, Beta is closed helaas. Achja, over 1 week ligt Opposing Fronts in de winkel! [afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 14:47 ]
[ Voor 12% gewijzigd door thiesggb op 22-09-2007 16:48 ]
Whole lot of stars ***
Ik ben geen topper ofzo, maar zijn tank micro is wel slecht! Terugtrekken lijkt hij niet echt te kennen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:19:
[...]
ze zeggen dat er geen reset komt voor d vannila CoH, Ik ben net de top 100 binengelopen
spot 77, lvl 11
EDIT http://www.gamereplays.or...ing&show=details&id=17703
ik heb deze game vanmiddag gespeeld. kunnen jullie hem wubben/klijken/geefcomment. Het is een gruwelijke game, waarin ik zuig early game maar mijn end-game hem helemaal ownt.
Op lan speel ik altijd zonder unitcap met een vriend. ModStudio starten, beetje klussen, klaar. Heb het nooit geprobeerd bij ge-update versies maar het lijkt me niet dat ze het hele LUA systeem voor units, abilities, buildings etc ineens hebben ingeruild voor iets anders. Nadeel is dat beide spelers dezelfde lua scripts moeten gebruiken, maar als je dat hebt dan kun je wel een keer met een groot leger aanvallen. Maar hey, ieder zijn ding, ik ben het eens met dat je met minder units je een veel waterdichtere strategie moet hebben en toepassen en vind dat ook een betere gameplay in de hand werken dan mijn unitcap-loze scripts.monnick schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:28:[...]Helemaal mee eens! Zonder strategie / plan ben je helemaal nergens in dit spel
[ Voor 7% gewijzigd door Gody op 23-09-2007 20:41 ]
Verwijderd
Voor zover ik had begrepen niet, heb het zelf ook nog niet zo goed begrepen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:11:
Ik zag op gamespot dat Opposing Fronts vandaag zou uitkomen? Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?
Bij bol.com staat die op 28 sept.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:11:
Ik zag op gamespot dat Opposing Fronts vandaag zou uitkomen? Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?
Dat mag ik toch hopen! Britten tegen Panzer alleen lijkt me niet helemaal de bedoeling, zeker omdat Panzer beter in combi is met Wehrmacht. Persoonlijk denk ik dat als je CoH al geinstalleerd hebt automatisch uit alle 4 de legers kunt kiezen als je CoH:OF ook 'erbij' hebt gezet. Heb je alleen 1 van de 2 dan dan ben je ook maar beperkt tot 2 legers.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:11:
Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 24-09-2007 22:32 ]
Whole lot of stars ***
XPS 9500 | Sony A7RIII
Nukezone FTW
Even snelle uitleg:Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:11:
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 08:59 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq