Company of Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.608 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

monnick schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:49:

EDIT: Is het trouwens geen tijd voor een apart topic over de aankomende Opposing Fronts?
Nee. Gewoon in dit topic laten daar er feitelijk gewoon 2 nieuwe army's bijkomen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ubergame :D

Is het mogenlijk op de unit cap weg te halen in een LAN multiplayer game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Seconded :P
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:34:

Nope, maar goed ook naar mijn mening. Anders krijg je een bouw bouw bouw spam spam spam C&C game ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Waarschijn dinsdag de beta keys! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Ja alle 1000 weg. En daar snap ik helemaal niets van want wanneer ik alle keys tel van alle contests bij elkaar kom ik net aan de helft. Dus het tournooi de 2 forum contests de contests op relicnews.com en planetcoh. Waar zijn de overige keys dan heen ?

Er worden in ieder geval nog wat keys bij ToH weg gegeven. 15 geloofk. Probeer het daar wel maar weinig kans denk ik. Check al 5 dagen bijna elk uur het forum.. voor niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je komt van c&c3 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:18

Ik zou het niet eens willen, veel te C&C/SupCom achtig. Daarnaast zorgt de unitcap ervoor dat je niet overmacht kan creëren door middel van overdreven productie, maar je moet goed afgewogen "teams" maken waarmee je aanvalt. Zo niet zullen ze afgeschoten wroden, doe je dat wel of val je via een zwak punt van hem/haar aan dan kun je een heel eind komen.

Ik vind juist het mooie aan het spel dat je moet nadenken over wat je precies gaat doen en hoe. Nadeel voor mij is dat ik er niet zo heel goed in ben :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 23 juli 2007 @ 07:32:
[...]

Ik zou het niet eens willen, veel te C&C/SupCom achtig. Daarnaast zorgt de unitcap ervoor dat je niet overmacht kan creëren door middel van overdreven productie, maar je moet goed afgewogen "teams" maken waarmee je aanvalt. Zo niet zullen ze afgeschoten wroden, doe je dat wel of val je via een zwak punt van hem/haar aan dan kun je een heel eind komen.

Ik vind juist het mooie aan het spel dat je moet nadenken over wat je precies gaat doen en hoe. Nadeel voor mij is dat ik er niet zo heel goed in ben :Y)
Helemaal mee eens! Zonder strategie / plan ben je helemaal nergens in dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Ik vind het zo cool dat je steeds alles kan counteren, tegen tanks AT gun, tegen infanterie tanks, etc etc. Maar een squad rifleman of rangers kan ook al een tankje mollen.

En dat flanken het beste is is ook vet :)
Had ik die AI mod gedownload, maar is nog niet echt top, gaan ze geen AT guns maar spammen maar infanterie en stugs :D. Wel hebben ze nu steeds meer fatsoenlijke units, hvg squads, panthers, etc.

Lang leve 4+ howitzers + snipers voor recon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jippie, nu level 8 bij Allies 2vs2! *O*

Die beta keys zouden vandaag toch komen? (volgens Relic forums & Buggo's blog :|)

Ik zou trouwens graag weer eens met tweakers spelen. Al mijn vrienden staan op mijn Monnick account die ik niet meer gebruik. Zit nu alleen nog maar op HakenX :9 Dus add me maar als je ook eens een matchje wil spelen ;)

[ Voor 47% gewijzigd door monnick op 24-07-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aight! schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:28:
Ik vind het zo cool dat je steeds alles kan counteren, tegen tanks AT gun, tegen infanterie tanks, etc etc. Maar een squad rifleman of rangers kan ook al een tankje mollen.

En dat flanken het beste is is ook vet :)
Had ik die AI mod gedownload, maar is nog niet echt top, gaan ze geen AT guns maar spammen maar infanterie en stugs :D. Wel hebben ze nu steeds meer fatsoenlijke units, hvg squads, panthers, etc.

Lang leve 4+ howitzers + snipers voor recon :D
:) met 4 howitzers + snipers heb je online alleen geen kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Vanavond / morgen patch 1.71
v1.71 07/24/2007

General Fixes and Features
- Warning on option screen for excessive memory usage
- Crash fix on entity spawn (occurs with several mods)
- Various other crash fixes.
- Various memory leak fixes.
- Window maximize button switches windowed mode back to full screen.
- D3D10 sky shader fixed.
- D3D10 stippled scarring fix.
- Better colour for HTML news links.

Gameplay
- Allied War Machine has had its duration reduced to 25 seconds, cost increased to 250 munitions and cool down increased to 150 seconds.

You will need to reconfigure your options from the default settings after this patch is applied.
Bron: Buggo's blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Kurios schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:04:
[...]

:) met 4 howitzers + snipers heb je online alleen geen kans :)
Dat weet ik, daarom speel ik alleen om tegen expert en maak ik het landschap mooi vlak en eigenlijk doe ik het alleen maar omdat ik de explosies zo mooi vind, zowel zien als horen :D.

Dat er dan rondvliegende halve poppetjes doorheen vliegen is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
monnick schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 19:35:
Gameplay
- Allied War Machine has had its duration reduced to 25 seconds, cost increased to 250 munitions and cool down increased to 150 seconds.
Kijk aanpassingen aan de armorcompanie _/-\o_
De Calliope krengen zullen irritant blijven maar nou wordt je tenminste niet gespamt met tank die binnen een minuut WEER in je basis staan. Hier zat ik op te wachten, kan ik eindelijk een bepaald iemand even een keer makkelijk zijn nek omdraaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 07:29:
[...]
Kijk aanpassingen aan de armorcompanie _/-\o_
De Calliope krengen zullen irritant blijven maar nou wordt je tenminste niet gespamt met tank die binnen een minuut WEER in je basis staan. Hier zat ik op te wachten, kan ik eindelijk een bepaald iemand even een keer makkelijk zijn nek omdraaien :P
Ik vind het eigenlijk maar een kleine aanpassing, maar nuttig zal het wel zijn.
Misschien kun je nu meer LMG's nemen ipv panzershrecks te moeten spammen.

Er blijven trouwens nog legio Axis eenheden zo goed als onbruikbaar. Daar veranderen ze dan weer niets aan. Jammer. (nebelwerfer, officer, stug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
StuG wordt erg veel gebruikt hoor. Elke keer als ik tegen een lvl6+ Axis speler moet komen er altijd wel een aantal StuGs. :/

Nebelwerfer is inderdaad een unit die echt niks uithaalt en alleen door noobs gebouwd word.

[ Voor 27% gewijzigd door monnick op 25-07-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Officer is wel relax, als je niet beschikt over die off map atillerie nadeel is dat hij snel dood gaat.

Nebelwerfers zijn idd bout, alleen die halftracks met die stuka upgrade zijn fijn, alleen laatste tier en vrij duur.

Die sturmgrenadiers die mogen ze van mij ook goedkoper maken, zo een upgrade kost meteen 75 munitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Aight! schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:05:
Die sturmgrenadiers die mogen ze van mij ook goedkoper maken, zo een upgrade kost meteen 75 munitie.
Voor 75 munitie heb je dan meteen wel een van de beste anti tank wapen! Zo'n panzerschrek moet zeker niet goedkoper worden! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Een StuG, een PaK en een setje grenadiers... geen enkel voertuig komt er door heen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Dat klopt wel, heb nu een custom map gedownload jij als 3 Axis tegen 3 Allies D-day, moet je je officier beschermen, langer dan 44 minuten hou ik het nog niet uit.

Vanavond even met een menselijke speler doen. Kent iemand nog meer van die maps, ala Azure Tower Defense, zoiets vind ik namelijk het leukste :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Volgens Buggo / Relic fora is het nu definitief:

Dinsdag 31 juli begint de closed beta, keys worden daarvoor verstuurd (mensen die meededen aan tournament hebben ze al) :)

Jammer dat ik tot de 4de op vakantie ben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Als je deze ziet: LamThaTK, kick hem dan ff uit de game en zeg dat het een lamme **** is.
heeft net een spelletje voor 3man verpest omdat hij zijn eigen team (mij) aanviel.
Ik heb ook gereport bij: coh-abuse@relic.com
staat die ook in de FP?

ik zal de game niet laten zien omdat hij te bagger is maar bedenk maar dat hij me meer schade deed dan de tegenstander :P

edit: mag ik nieteens spammen :P die andere message is toch weg??

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als axis is die t2 met bunkers, vet 1,2,3 grens en defensive voor flaks echt extreem OP nu:
http://www.gamereplays.or...ng&show=download&&id=8467

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Ik heb een stuk gezien van de replay en idd (je?) ownde hem goed, maar hij speelde nu ook niet echt geweldig, ik bedoel hoe vaak moeten je groepjes rifleman doodgaan voordat je door hebt dat het zo niet echt goed werkt :p.

Als hij nu ook ff een mediccenter had gemaakt + bv. FF een groepje paratroopers een bommetje in jou bunker laten leggen.

had als ik hem was ook allang een sniper en mortar gemaakt.

Maar jah is makkelijk praten als je kijkt. Heb gister toevallig een replay van mezelf terug gekeken en ik het gebeurde toch vaak dat mannetjes zaten te niksen of dat ik mijn teammate ook best wat beter kon helpen.

Was wel een coole match trouwes, (tegen lvl6 en 3).
Ik had een uberdefence gemaakt (waar je ook me kon aanvallen), nog nooit zo snel een greyhound kapot zien gaan. Daarna lieten ze mijn kanten aardig met rust (met uitzondering van een paar verloren paradrops en zelfmoord inf acties). Verder alle credit voor mijn medespeler die speelde zeer apart, maar ook erg goed.

Vooral die grenadiers zijn echt sterk als ze geupgrade zijn.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Zijn er nog meer mensen met beta keys?
Ik heb me een tijdje geleden ingeschreven voor zo'n tournament dat er was, maar kon vervolgens toch niet meedoen, waardoor ik eigenlijk toch geen key zou krijgen... Maar heb hem toch in de mail gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gespeeld (zonder patches), wanneer ik het level van omaha speel dan loopt
het wat traag. Niet fijn om te spelen iig. Ik heb alles op high staan en 1200x1024. Toen ik een performance test deed gaf ie een gemiddelde van 46 fps aan.
Waar kan dit aan liggen? hij zal het op high toch moeten doen lijkt me.

mijn systeem:

AMD 3500+
2 gb
x1950 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Je processsor... Te langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:52:
Ik heb de demo gespeeld (zonder patches), wanneer ik het level van omaha speel dan loopt
het wat traag. Niet fijn om te spelen iig. Ik heb alles op high staan en 1200x1024. Toen ik een performance test deed gaf ie een gemiddelde van 46 fps aan.
Waar kan dit aan liggen? hij zal het op high toch moeten doen lijkt me.

mijn systeem:

AMD 3500+
2 gb
x1950 pro
Uhm...46 fps kun je imo prima mee spelen. Ik speel zelf op een 3800+, 7900GT 256MB, 1Gb en dat loopt op 1440x900 met alles high ook goed.

Let wel, je speelt de demo zonder patches. T/m versie 1.7x zijn er redelijk wat updates geweest, ook qua gfx en snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:20
Ik ben recent van een 3500+ naar een 5200+ gegaan en het is een wereld van verschil. Eerst op high/med @ 1024x768 zo'n 30-40 fps, nu @ high @ 1280x1024 >50 fps (ligt wel aan de map). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik kon gisteravond al inloggen op Relic Online met Opposing Fronts, ben ik behalve Monnick de enige met key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 12:32:
Ik kon gisteravond al inloggen op Relic Online met Opposing Fronts, ben ik behalve Monnick de enige met key?
ik ook

En de piospam als axis is ook hot :) eerste keer dat ik hem deed, lijkt er veel op een game die aniketos heeft gespeeld, nu rapen jeeps mijn piospam ;(
http://www.gamereplays.or...ttach&type=post&id=286658

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Ik kan niet eens een game spelen... Ik kan geen enkele server joinen, of starten. Erg veel mensen hebben dit probleem. Is lang geleden dat ik een beta heb gespeeld welke echt gigantisch beta is, ben veel te verwend met bijvoorbeeld World in Conflict dat tijdens de beta al super netjes en gepolijst werkte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
werkte goed tegen een lvl9/10 speler in elk geval :D

ik d8 dat ik een key had, maar toch nog niet :P
Zal even moeten slijmen.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Net ook ff de beta geinstalleerd, nog ff wat probleempjes met inlogge toen kwam ik in de chat.

Games die ik host zijn niet tezien door andere, als dan iemand anders een game host zie ik die ook niet. Games joinen lukt ook niet helemaal. 10 keer op join game en nog niks.

Ik zie ook nog veel ghost games waardoor alles een beetje onoverzichtelijk is, maja t is een beta he :)

En die replay een paar post boven mij was wel vermakelijk, ik zag die allied player al helemaal voor me " wich level are u " " no ur real lvl " . Ma op t einde gg ofzo kon er niet meer van af "******* lobodos?? "
Zijn toch veel mensen die dit spel veel te serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luxzenburcht schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:52:
Net ook ff de beta geinstalleerd, nog ff wat probleempjes met inlogge toen kwam ik in de chat.

Games die ik host zijn niet tezien door andere, als dan iemand anders een game host zie ik die ook niet. Games joinen lukt ook niet helemaal. 10 keer op join game en nog niks.

Ik zie ook nog veel ghost games waardoor alles een beetje onoverzichtelijk is, maja t is een beta he :)

En die replay een paar post boven mij was wel vermakelijk, ik zag die allied player al helemaal voor me " wich level are u " " no ur real lvl " . Ma op t einde gg ofzo kon er niet meer van af "******* lobodos?? "
Zijn toch veel mensen die dit spel veel te serieus nemen.
:+ Tsja, ik weet niet of dit mag maar kun je hier nou ingame namen uitwisselen?

ik ben:
noisia
arxnoisia
en een hoog level account maar daar kreeg ik veel problemen mee dus die zeg ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:25:
[...]

:+ Tsja, ik weet niet of dit mag maar kun je hier nou ingame namen uitwisselen?

ik ben:
noisia
arxnoisia
en een hoog level account maar daar kreeg ik veel problemen mee dus die zeg ik niet :)
Wat zou er mis zijn met ingame namen uitwisselen?

Anyway, OF is echt vaag, verschil tussen de oude en nieuwe legers is tien keer zo groot als tussen de oude axis en allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 21:57:
[...]

Wat zou er mis zijn met ingame namen uitwisselen?

Anyway, OF is echt vaag, verschil tussen de oude en nieuwe legers is tien keer zo groot als tussen de oude axis en allies.
Dat zal wel beter zijn bij de release en dan omdat al die noobs gaan whinen wordt alles weggepatched :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig weet ik deze wel, of niet str1ker!.

Maar goed, ik heb 2 accounts maar speel er maar met 1

namelijk

jorisor en jorisNL. de laatste heb ik een bescheiden score 71wins, 49 losses en een lvl2 axis veterancy. Ik speel eigenlijk ook nooit ranked games.

Ik vind het de laatste tijd wel erg klote om alleen te spelen, namelijk bij veel games (2v2) of (4v4) zit er een team of clan met een lvl1 tegen je, en doen niks anders dan noobs rushen. Dan moet je nog maar afwachten wie er in je team komt. Daarom duurt het meestal wel een half uur voordat ik een spel speel waar de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Vanmij mogen ze instellen per CD key maar een account toe te laten, scheelt een hoop ergenis.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]
Vanmij mogen ze instellen per CD key maar een account toe te laten, scheelt een hoop ergenis.
Dat is al zo. Alleen kun je wel meerdere profielen maken. Maar als je de cursor op een game houdt kun je zien wie erin zit en wat hun werkelijke rank is (dacht ik). Ik weet in ieder geval zeker dat een paar patches geleden het zo gemaakt is dat je altijd kan zien wat de echte rank van iemand is. Meerdere accounts per cd-key heeft nooit gekunt.

Ik heb intussen al een maand ofzo niet gespeelt. Wacht eigenlijk op OF. Geen key kunnen krijgen.. elke keer net te laat. Maarja speel de open beta wel.

[ Voor 12% gewijzigd door Pred87 op 03-08-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Maar goed, ik heb 2 accounts maar speel er maar met 1

namelijk

jorisor en jorisNL. de laatste heb ik een bescheiden score 71wins, 49 losses en een lvl2 axis veterancy. Ik speel eigenlijk ook nooit ranked games.

Ik vind het de laatste tijd wel erg klote om alleen te spelen, namelijk bij veel games (2v2) of (4v4) zit er een team of clan met een lvl1 tegen je, en doen niks anders dan noobs rushen. Dan moet je nog maar afwachten wie er in je team komt. Daarom duurt het meestal wel een half uur voordat ik een spel speel waar de teams een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Vanmij mogen ze instellen per CD key maar een account toe te laten, scheelt een hoop ergenis.
ik heb gewoon een aantal mensen waar ik goed mee samenspeel in mijn friends lijst gezet en probeer altijd met hen te teamen. Maakt het een stuk makkelijker, zeker omdat ik graag 4 vs 4 speel en je op die manier een sstuk sneller een leuke groep mensen bij elkaar hebt.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Ik denk toch van niet :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 12:34:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 14:41:
[...]

Ik denk toch van niet :s
dan heb ik het toch verkeerd, ik ben alleen een account met de naam str!ker verschillende keren tegen gekomen bij COH. maar heb ik dus gewoon te snel geoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 19:00:
[...]

Dat is al zo. Alleen kun je wel meerdere profielen maken. Maar als je de cursor op een game houdt kun je zien wie erin zit en wat hun werkelijke rank is (dacht ik). Ik weet in ieder geval zeker dat een paar patches geleden het zo gemaakt is dat je altijd kan zien wat de echte rank van iemand is. Meerdere accounts per cd-key heeft nooit gekunt.

Ik heb intussen al een maand ofzo niet gespeelt. Wacht eigenlijk op OF. Geen key kunnen krijgen.. elke keer net te laat. Maarja speel de open beta wel.
dat weet ik ook wel, ik bedoelde alleen dat er vaak mensen zijn met meerdere profielen, een lvlx profiel en een lvl1 profiel waarmee ze met een 6-2 score aan een spel beginnen terwijl ze met het andere profiel een 160-20 score hebben. Maar vaak haal je dat er wel uit. Tegenwoordig speel ik bijna alleen nog maar tegen mensen met minimaal 20 gewonnen en verloren games, dat scheelt al een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Str!ker, ik zal je eens toevoegen op mijn account, misschien dat we eens samen wat kunnen spelen. Ik heb lvl 8 momenteel.

Ik heb trouwens wel is verloren van ArXObs*****, weet de precieze naam niet meer maar hij was wel goed iig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:41:
Str!ker, ik zal je eens toevoegen op mijn account, misschien dat we eens samen wat kunnen spelen. Ik heb lvl 8 momenteel.

Ik heb trouwens wel is verloren van ArXObs*****, weet de precieze naam niet meer maar hij was wel goed iig. :P
Das mijn maat obsydian, wij behoren tot de noobies van de clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleem, ik lag verschrikkelijk veel in coh nu, het is al een hele dag zo en ik word nu echt bijna wannhopig :(. Andere online spellen lopen wel gewoon goed, en mijn ping to andere mensen loopt op tot 3000 !!!!. Hoe komt dit?

• monnick
  • Niet online
Zo was grappig net! Ging voor de eerste keer proberen te pio spammen. :P

Dat werkt dus echt verdomde goed!

Pioneer 20x -> kampkraft -> flammenwerfers -> vet2 -> tier3 -> sturm armory -> puma

Het werkte echt verbluffend goed, binnen een aantal minuten had ik de vijand volledig in z'n basis opgesloten. (met behulp van een aantal bunkers natuurlijk) >:)

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Daarom gaan ze de german pio's ook nerfen ;)

Whole lot of stars ***

• monnick
  • Niet online
Rudios schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:
Zou ik erg jammer vinden. Als een pio en engi squad 1 tegen 1 laat vechten - in wat voor cover dan ook - winnen echt altijd de engi's bij mij :/

Imo kunnen ze beter een max op de units zetten, bijvoorbeeld 10. Dus niet meer dan 10 pio's: meteen het probleem opgelost. ;)

Verwijderd

Rudios schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:
'k denk niet dat ze de pio's gaan nerfen, eerder de upkeep cost van de pio's of iets dergelijks met manpower. De pio nerfen qua hp of dps output zou de balans tussen engi/pio verslechteren.

Verwijderd

pio's zijn beter i moving battles en cover, engi's beter in open velden stilstaand. Ze gaan de pio's niet nerver maar de veterancies imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oke, ik zei het verkeerd, laat ik het anders zeggen; ze gaan de pio strat op een of andere manier nerfen, niet de pioneer zelf.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nu bij 2vs2 met Allies and Axis beide lvl 7. :)

Denk dat ik voorlopig maar 1vs1 ga spelen want 2vs2 is echt niet leuk meer. Het ranking system is gewoon treurig. Ik word dikwijls met 1 of andere lvl 1 noob opgezadeld tegen 2 lvl 10+ players.... :/

Verder word slechts ongeveer 60% van alle gespeelde matches geregistreerd bij je stats. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-10-2024
Vandaag (29-8) start de open beta van Opposing Fronts op Fileplanet. Keys worden 2x per week uitgegeven. Je hoeft geen subscriber van Fileplanet te zijn :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
En, hoe vind je hem?

Ik heb zo'n closed beta key gewonnen maar ik vond de Beta maar wat tegenvallen. Toen ik het speelde (nog voor de grote patch) zaten er nog teveel bugs / fouten in. Misschien dat dat nu verholpen is?
Verder kwam ik er niet zo in als de 'echte' CoH omdat ik alle units enzo (nog) niet ken.
Toch ben ik wel leuke dingen tegengekomen, de Jagdpanther, airdrop mines, en natuurlijk de britten met hun 'mobile base'. :)

• The Answer
Je kunt de beta client al niet meer downloaden via Fileplanet. Maar morgen komt de open beta officieel uit, hij is dus één dag uitgesteld... Gewoon FilePlanet in de gaten houden dus :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

• The Answer
Hier zijn er 300 Beta keys available, weet niet hoeveel er nog over zijn..

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=171065

XPS 9500 | Sony A7RIII

• Rac-On
  • Niet online
The Answer schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:11:
Hier zijn er 300 Beta keys available, weet niet hoeveel er nog over zijn..

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=171065
ik heb er 1, maar nu zijn ze al weer op.. nog meer tips? voor een maat van me?

• monnick
  • Niet online
Rac-On schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:20:
[...]

ik heb er 1, maar nu zijn ze al weer op.. nog meer tips? voor een maat van me?
Op dit moment is er niks wat je kan doen vrees ik. Ja als ik jou was zou ik GameReplays.org en de fora van Relic in de gaten houden. Mochten er keys vrijkomen dan zie je het daar meestal als eerste, succes ermee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Inderdaad, de keys gaan echt super snel....
Filefront heeft er nog een paar dacht ik, maar dat was ook alweer 2 uur terug...

Succes ;)

Dit Sub-forum in de gaten houden

en

http://www.fileplanet.com/promotions/coh_of/

[ Voor 7% gewijzigd door The Answer op 31-08-2007 01:11 ]

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Rac-On, ik heb er geen tijd voor dus ik heb je m'n key opgestuurd. Je hebt mail ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
FoggyFreek schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:14:
Rac-On, ik heb er geen tijd voor dus ik heb je m'n key opgestuurd. Je hebt mail ;)
dawm, super tof van je! kan ik me vaste CoH maat blij maken en samen OF uitproberen. Gister al ff gespeeld maar je wordt zo hard gesloopt als je helemaal opnieuw moet uitvinden hoe alles werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
Rac-On schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:56:
[...]

dawm, super tof van je! kan ik me vaste CoH maat blij maken en samen OF uitproberen. Gister al ff gespeeld maar je wordt zo hard gesloopt als je helemaal opnieuw moet uitvinden hoe alles werkt ;)
Tof dat je nu ook een key hebt. Wat is jouw ingame name ? Dan kan ik je miss. toevoegen als friend en dan kunnen we tegen elkaar spelen :)
Hoop alleen wel dat ze de connection issues fixes in de volgende patch =/

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

De closed beta is een open beta geworden.
Het enigste wat je nodig hebt is een fileplanet account.

Kijk maar op http://www.fileplanet.com/promotions/coh_of/

[ Voor 13% gewijzigd door Pepperana op 31-08-2007 15:33 ]

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13-09 19:16
Nice, toch even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Pepperana schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:26:
De closed beta is een open beta geworden.
Het enigste wat je nodig hebt is een fileplanet account.

Kijk maar op http://www.fileplanet.com/promotions/coh_of/
Aangevraagd en aan het downloaden, later vandaag denk ik nog even wat screens langsdroppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
The Answer schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:07:
[...]

Tof dat je nu ook een key hebt. Wat is jouw ingame name ? Dan kan ik je miss. toevoegen als friend en dan kunnen we tegen elkaar spelen :)
Hoop alleen wel dat ze de connection issues fixes in de volgende patch =/
ingame (zowel COH als OF) is het Raccie, voeg me maar toe als je me ziet. Connection issues zijn idd verschrikkelijk, werd gister helemaaaaal gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Ik kan echt helemaal niks, geen eigen server starten om de boel te leren, geen enkele serber joinen. Bah :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:24

_Eend_

🌻🇺🇦

User.tmp schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 19:05:
Ik kan echt helemaal niks, geen eigen server starten om de boel te leren, geen enkele serber joinen. Bah :r
Klopt, het beruchte "Cannot connect to all players" bericht zeker? ;). Ik heb ook problemen met het joinen van 99% van de servers. Maar ik heb gemerkt dat het meer aan de server ligt dan aan mijn verbinding. Ik speel OF met een maat van me, en als hij host kan ik wel gewoon joinen. Als ik de forums zo lees is dat een probleempje met de NAT traversing code, die ze (voor een deel?) opnieuw hebben geschreven voor OF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:02
Ik zit al sinds de Beta begonnen was er bij. Het is nu stukken beter dan qua connectie, maar er moet nog wel veel aan gedaan worden. Destijds was het een uitzondering als je een game te pakken kreeg ;)

Beste advies wat ik kan geven voor mensen die constant connectie problemen hebben is kijk op
http://www.portforward.co...orwarding/routerindex.htm

zoek je router uit en kies dan Company of Heroes. Dan krijg je een duidelijke uitleg te zien hoe je jouw router instelt voor CoH, succes.

6112 UDP
30260 UDP
9100 UDP

mocht je router er niet bij staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Jimmie op 02-09-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
getver iemand een id hoe ik hem kan updaten.
Hij wil niet via de ingame en als ik hem apart download moet ik die ingame alsnog doen :s

Op welke versie zitten we intussen?
De log geeft aan 2.68 nog iets, maar dat lijkt me wel een erg grote stap van mijn 1.66.99 versie.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:57
Er is gisteren nog een update voor de beta gereleased.
Dat er bv veel connectie problemen zijn moet je imho niet zo erg vinden, het is immers een beta. Normaal moet je wachten tot het spel uitkomt en dan mag je pas alles debuggen. Nu heb je maanden vooraf toegang (gratis!!) tot een nieuw spel en het enige dat je moet doen is testen en bugs hunten. Niet erg imho, en als je er niet mee kunt leven, dan gewoon wachten totdat het op de plank ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
Welke update is gister gereleased dan?
Heb toch al wel 4x geprobeert te updaten en hij maakt ook gwoon goed connectie, dus snap niet zo goed waar het aan ligt.

spelen heb ik nog niet gedaan :p

Beta van coh gewoon liep als een trein bij mij (beter als hele versie).

Helaas wou nog ff kijken hoe het eruit zag op ultra, want verkoop mijn vga met een half uurtje.

Naja tegen de tijd dat de final versie er is heb ik wel weer een high end kaart. 2900pro ofzo.
En met de kaart die er nu inkomt kan het ook wel op high dus veel heb ik ook niet te klagen :P

Nukezone FTW

• Rudios

Rudios

Lost in space?

En mensen, wat vinden we van Opposing Fronts? Ik vind de 2nd Army erg heersen. Geweldige artillery support en perfect voor ingraven en daarna oprukken naar een nieuw front. Panzer Elite vind ik persoonlijk beter voor 2vs2 als support.

Whole lot of stars ***

• The Source
Over OF; ik heb het idee dat de engine erg op de schop is genomen in de positieve zin. Zowel onder DX9 als DX10 zijn de effecten nog gaver. Panzer Elite zijn beetje wazig imho en nog ongebalanceerd, zeker in het begin van de game zijn ze erg zwak. Britten zijn leuk om mee te spelen. Het is goed om te zien dat er elke dag 1 of 2 patches uitkomen die de feedback van de beta testers verwerken. Dus bij launch verwacht ik dat het meer dan een waardige opvolger zal zijn.

• monnick
  • Niet online
@ The Source:

Ik heb niet het idee dat ze veel aan de engine gedaan hebben hoor? Ik vind het nog vrijwel hetzelfde, ook de effecten... :/

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Nog een verkeerd ding waardoor een paar mensen het idee krijgen van verandering aan de engine: de snelheid waarmee het draait. In deze beta zitten namelijk alleen low quality textures en geluid, om dat download formaat klein te houden. Daardoor draait het spel soepeler, maar is natuurlijk geen eerlijke vergelijking.
Er zijn zeker weten veranderingen aan de engine, alleen een deel van de verandering is dus puur door wat ik hier boven schreef.

Wel gaaf trouwens, COH:OF, nieuwe legers geven weer veel mogelijkheden, al helemaal in combinatie met de oude legers. Geen enkele unit is hetzelfde als de oude legers, tot en met de pio/engi die bij de oude legers toch goed met elkaar te vergelijken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Sherman Firefly van de britten is echt een geweldige tank, heerlijk hoe hij duitse tanks countered.

* Rudios loves 2nd army :*)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Vind OF ook erug gaaf, heb eigenlijk ook t idee dat de engine vernieuwd is.Vooral die creeping barrage ziet er waanzinnig uit.

Alleen is het bij mij zo dat wanneer ik me 3 priest's tegenlijk laat creepe me pc het bijna niet meer trekt (e6600, 2gb ram en x1600), hoop dat dat in de final opgelost is.

Ik speelde in t begin veel tegen de ai, maar sinds kort ook tegen humans (vet afgemaakt altijd :( ). Enigste wat me irriteert zijn al die eikels online, je kan geen room starten of joinen of er komt er weer een " f*ck you, u ***** noob " , ook ingame blijft dit aan de gang.

Normaal boeien me die lui niet dan negeer ik ze gewoon, maar iedere game toch 1 of 2 zeurpieten die niet tegen hun verlies kunnen.
Heb ook al geprobeerd een room te starten met de naam "chill peeps , no Cartmans" maar dat werkt averechts.

Voor de rest gaat dit echt een vette game worden heb sinds de beta alleen maar royal arty gespeeld, lekker met overwatch ventjes opblazen.
Vind alleen die panzer elite een beetje ingewikkeld met al die halftracks en upgrade options.

Het schijnt dat OF gereleased word eind september (25), is naar mijn mening toch tevroeg .Nog teveel crashes en balance problemen. Maar relic is wel goed op weg met al die patches e.d.

September word echt een game maand ,hl2, tf2, h3, of en natuurlijk crysis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

luxzenburcht schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:33:
Voor de rest gaat dit echt een vette game worden heb sinds de beta alleen maar royal arty gespeeld, lekker met overwatch ventjes opblazen.
Vind alleen die panzer elite een beetje ingewikkeld met al die halftracks en upgrade options.
Over het algemeen vind ik 2nd army veel meer opties hebben dan Panzer Elite. Als je ze een tijdje beide speelt gaat het op ten duur vanzelf ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Rudios op 16-09-2007 22:07 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
http://www.relic.com/news/September-12-2007/
Company of Heroes: Opposing Fronts goes gold!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af hoe ik mijn Field Defenses het beste neer kan leggen.

Hier kwam ik zelf op:

[Tank Traps]
[Barb Wire]

[Sand Bags]

Hebben jullie nog beelden van goed geplaatsde Field Defenses tijdens een potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Denk dat dat ook gelijk de enigste manier is om bridges te securen. Je kan er evt nog wat mines achter of voor leggen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Hmm, Beta is closed helaas. Achja, over 1 week ligt Opposing Fronts in de winkel! Afbeeldingslocatie: http://www.ebeatz.nl/smilies/sm/icon_dance.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 18-09-2007 12:07 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:12:
Ik vroeg me af hoe ik mijn Field Defenses het beste neer kan leggen.

Hier kwam ik zelf op:

[Tank Traps]
[Barb Wire]

[Sand Bags]

Hebben jullie nog beelden van goed geplaatsde Field Defenses tijdens een potje?
tja tegen cpu is het wel goed zo, maar tegen human zijn al die defences niet zo nuttig. Je kan toch niet zo goed een lijn verdedigen. Dit houdt in dat je je troepen moet verdelen en dus altijd tegen een overmacht moet vechten.

Ik zou altijd gaan aanvallen wat dat loont binnen CoH. Je moet extra points pakken en liefste de enemy gebieden afsluiten dmv strategische punten te veroveren op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Kurios schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:23:
[...]

tja tegen cpu is het wel goed zo, maar tegen human zijn al die defences niet zo nuttig. Je kan toch niet zo goed een lijn verdedigen. Dit houdt in dat je je troepen moet verdelen en dus altijd tegen een overmacht moet vechten.

Ik zou altijd gaan aanvallen wat dat loont binnen CoH. Je moet extra points pakken en liefste de enemy gebieden afsluiten dmv strategische punten te veroveren op de map.
Helemaal mee eens, enigszins goeie spelers zullen jou de kans niet geven om zo'n gigantische verdediging (die verder niks kan en alleen maar tijd kost om te maken) op te bouwen. En ze zijn er vaak makkelijk doorheen. Aanvallend spelen, altijd de druk er op houden, is veel beter in CoH.

'Ingraven' is alleen nuttig wanneer je in het voordeel bent (zowel qua victory points als resources), en dan nog niet altijd. Mocht je dan gaan verdedigen, werkt het nog niet goed om een berlijnse muur aan de grens van je gebied te zetten. Hou gewoon units bij de belangrijke punten, bouw er eventueel iets van defenses (schietende gebouwtjes zeg maar, wat voor ligt er aan welk leger je speelt), en blokkeer hooguit kleine routes waarlangs ze jou anders zouden kunnen flanken. Bedenk wel dat als ze jou niet kunnen flanken via die route, jij hen ook niet kan flanken via die route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Overigens zal in OF de grote special tanks (van de commandtree) maar eenmalig beschikbaar zijn (zoals in de beta te bevinden viel), dit is in mijn inziens 'n grote verbetering. Tigers spammen ging nergens meer over. Het kost je overigens wel geen manpower.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 18-09-2007 20:49 ]

Whole lot of stars ***

Verwijderd

Rudios schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:06:
Hmm, Beta is closed helaas. Achja, over 1 week ligt Opposing Fronts in de winkel! [afbeelding]
ze zeggen dat er geen reset komt voor d vannila CoH, Ik ben net de top 100 binengelopen :P

spot 77, lvl 11 :P

EDIT http://www.gamereplays.or...ing&show=details&id=17703

ik heb deze game vanmiddag gespeeld. kunnen jullie hem wubben/klijken/geefcomment. Het is een gruwelijke game, waarin ik zuig early game maar mijn end-game hem helemaal ownt.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 14:47 ]

• thiesggb
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-11-2020
he rudios hoe bedoel je dat met eenmalig beschikbaar.

max 1 ipv 2 tegelijk (zoals bij blitz bv kun je 2 tigers tegelijk) en als die kapot is weer nieuwe oproepen of mag je in 1 game maar 1 keer een tiger/pershing enz oproepen en als die kapot geschoten is heb je pech en is de optie locked????

[ Voor 12% gewijzigd door thiesggb op 22-09-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

@thies, je krijgt de Tiger (iig de King Tiger, Terror doctrine) maar 1x ter beschikking via de commandtree, de King Tiger kost geen manpower alleen commandpoints. Dus eenmaal op het veld moet je er zuinig mee omspringen, want als je 'm kwijt raakt is er geen mogelijkheid voor een 2de.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:19:
[...]

ze zeggen dat er geen reset komt voor d vannila CoH, Ik ben net de top 100 binengelopen :P

spot 77, lvl 11 :P

EDIT http://www.gamereplays.or...ing&show=details&id=17703

ik heb deze game vanmiddag gespeeld. kunnen jullie hem wubben/klijken/geefcomment. Het is een gruwelijke game, waarin ik zuig early game maar mijn end-game hem helemaal ownt.
Ik ben geen topper ofzo, maar zijn tank micro is wel slecht! Terugtrekken lijkt hij niet echt te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:55
monnick schreef op maandag 23 juli 2007 @ 11:28:[...]Helemaal mee eens! Zonder strategie / plan ben je helemaal nergens in dit spel :)
Op lan speel ik altijd zonder unitcap met een vriend. ModStudio starten, beetje klussen, klaar. Heb het nooit geprobeerd bij ge-update versies maar het lijkt me niet dat ze het hele LUA systeem voor units, abilities, buildings etc ineens hebben ingeruild voor iets anders. Nadeel is dat beide spelers dezelfde lua scripts moeten gebruiken, maar als je dat hebt dan kun je wel een keer met een groot leger aanvallen. Maar hey, ieder zijn ding, ik ben het eens met dat je met minder units je een veel waterdichtere strategie moet hebben en toepassen en vind dat ook een betere gameplay in de hand werken dan mijn unitcap-loze scripts.

[ Voor 7% gewijzigd door Gody op 23-09-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag op gamespot dat Opposing Fronts vandaag zou uitkomen? Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:11:
Ik zag op gamespot dat Opposing Fronts vandaag zou uitkomen? Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?
Voor zover ik had begrepen niet, heb het zelf ook nog niet zo goed begrepen.
Maar ik dacht dat je in de complete versie dan alleen de 2 nieuwe teams kon spelen. Maar kan het ook mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Bij bol.com staat die op 28 sept.

Vind verder eigenlijk maar weinig info op internet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Het is een stand alone maar kun je de teams uit het origineel dan ook nog spelen?
Dat mag ik toch hopen! Britten tegen Panzer alleen lijkt me niet helemaal de bedoeling, zeker omdat Panzer beter in combi is met Wehrmacht. Persoonlijk denk ik dat als je CoH al geinstalleerd hebt automatisch uit alle 4 de legers kunt kiezen als je CoH:OF ook 'erbij' hebt gezet. Heb je alleen 1 van de 2 dan dan ben je ook maar beperkt tot 2 legers.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 24-09-2007 22:32 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Answer
De release date is één dag verschoven , dus naar 25/9.
Maar wij moeten sowieso nog een paar dagen wachten voordat we hem hier in West-Europa kunnen kopen. Er komt morgen wel een 1.8gig patch, als er 1000 mensen tegelijk gaan patchen ben je 4 dagen met die download bezig dus HIER een link waar je de patch alvast kunt downloaden.

Succes, en tot ziens in OF :)

XPS 9500 | Sony A7RIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Niet online
ow yeah die game gaat toch morgen op mijn pctje komen.
De Beta was mega sucky, maar ik vertrouw derop dat het allemaal goed komt.

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Laatst online: 15:02
Even snelle uitleg:

Met originele CoH, kan je met Wehrmacht en USA spelen, hiermee kan je ook tegen/samen met Britten en PE spelen.

Heb je alleen CoH:OF, kan je alleen met de Britten en PE spelen, hiermee kan je ook tegen/samen met Wehrmacht/USA spelen.

Heb je beide games... hoef ik eigenlijk niet meer uit te leggen denk ik ;) Maar dan kan je dus met alles spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh oke ik snap het. Dit was dacht ik ook het geval bij Warhammer, die laatste uitbreiding was ook stand alone maar als je het origineel had geinstalleerd kon je met alle teams spelen.

Maar wanneer komt de game nou uit? vandaag? Ik ga hem toch eerst ff spele om te kijke of ik de multiplayer leuk vind voordat ik hem ga kopen :)

We kunnen misschien met een paar man via Hamachi spelen?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 08:59 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.