Company of Heroes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 24.602 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
WTF? Ik speelde net een ranked 2vs2, we waren redelijk aan het winnen. Dropt mijn partner 8)7

Naja toen was het wel duidelijk dat ik in mijn eentje zou gaan verliezen. Dus ik denk, liever een drop dan een loss door mijn droppende partner. Dus ik even alt-tabben en ik schakel mijn internet verbinding uit. Daarna terug naar CoH: "You are victorious" :>. Even later inderdaad een win erbij! :D Dat is wel erg raar natuurlijk?

Naja nu in ieder geval staff sergeant (lvl 6) bij Allies 2vs2 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:56:
WTF? Ik speelde net een ranked 2vs2, we waren redelijk aan het winnen. Dropt mijn partner 8)7

Naja toen was het wel duidelijk dat ik in mijn eentje zou gaan verliezen. Dus ik denk, liever een drop dan een loss door mijn droppende partner. Dus ik even alt-tabben en ik schakel mijn internet verbinding uit. Daarna terug naar CoH: "You are victorious" :>. Even later inderdaad een win erbij! :D Dat is wel erg raar natuurlijk?

:O is dit een openbaar dagboek ofzo?
lol, in 90% van de 2v2 ranked games gebeurt dat, hoe denk je anders dat de hogere gerankede z oweinig losses hebben? Een tijdje geleden stond sambaqueeeen bovanaan de allies ladder, ik heb hem 3 keer gespeeld, 3 keer gedropt. 1 v 1 lijkt nu wel wat herstelt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik probeer na lange tijd weer eens online te spelen, maar dat is praktisch onmogelijk. Constant dat mensen droppen, laggen etcetc. Hebben meer mensen daar last van of zou het aan mij liggen?

Heb geen anti-virus geinstalleerd en gebruik standaard instellingen mbt windows firewall. Wel zit ik achter een standaard router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Ben je nu blij? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je weet dat drophacken niet mag volgens de Relic Online policy en je account kan worden gebanned? Nog daargelaten dat het gewoon niet netjes is natuurlijk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Een beetje :) Maar het is vooral absurd dat als je de verbinding uitzet je een win toegekend krijgt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
wat is een ranked game en wat is geen ranked game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ranked houd in dat je prestaties van het potje worden bijgehouden.
Dus als je een potje wint dan komt dit in je profiel te staan.
Voor die ranking heb je een speciale server nodig.

Niet ranked. Dan worden er geen prestaties bijgehouden.
Dit is dus gewoon een prive server.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft dat drop-hacking; je kan er voor gebanned worden. Het is jammer genoeg te makkelijk om te doen, utp kabel eruit, kort daarna er weer in en zorgen dat je eerder dan je tegenstander report dat je gewonnen hebt en tada free win. Vind het maar een trieste zaak. Kan het me voorstellen dat het klote is dat je partner dropt, mja, niets aan te doen imo.
Pepperana schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:09:
Ranked houd in dat je prestaties van het potje worden bijgehouden.
Dus als je een potje wint dan komt dit in je profiel te staan.
Voor die ranking heb je een speciale server nodig.

Niet ranked. Dan worden er geen prestaties bijgehouden.
Dit is dus gewoon een prive server.
Je kan op Relic Online ook non-ranked games spelen, gewoon in de lobby. Je stats worden dan op een grote non-ranked hoop gegooid, maar het kan wel.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ik kan op online kiezen voor bijv host game, of play now.

is alleen play now dan ranked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

monnick schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:01:
[...]

Een beetje :) Maar het is vooral absurd dat als je de verbinding uitzet je een win toegekend krijgt... :/
Vooral doen, je kan hiervoor een permanente IP ban krijgen en ze zijn er erg streng op. Dus kijk er niet raar van op als je een dezer dagen niet meer kan inloggen, want het is weldegelijk na te gaan. Daarbij, tis natuurlijk zwaar triest als je zoiets doet. Ben maar trots op zo'n win :O

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
monnick schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:36:
[...]

Je kan zien welke versie je hebt in het hoofdscherm van CoH, onderaan in het middel zie je in kleine witte letters welke versie je hebt. :)

[...]

Oke, ik dacht al dat het dat was. Alleen waar staat de T voor? Het heet toch Battle Phase enzo? ;)
Tier

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Die was al 2 keer beantwoord.
Kurios schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:06:
ik kan op online kiezen voor bijv host game, of play now.

is alleen play now dan ranked?
Ja, je speelt ranked via "Play Now".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
DoubleJ schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:25:

[...]

Ja, je speelt ranked via "Play Now".
ok tnx. Jammer dat het praktisch weinig voorkomt dat er een spelletje wordt uitgespeeld. Gisteren 2 keer bij laden map dat tegenstanders droppen en zelfs ingame dat er gasten droppen en dat er een data-sync error optreedt en COH crasht. Daarnaast bij de potjes die wel lukken vaak behoorlijke lag.

Het is een hardstikke leuk spel, maar dat online spelen is zeer ruk.

[ Voor 6% gewijzigd door Kurios op 29-06-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurios schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:33:
[...]

ok tnx. Jammer dat het praktisch weinig voorkomt dat er een spelletje wordt uitgespeeld. Gisteren 2 keer bij laden map dat tegenstanders droppen en zelfs ingame dat er gasten droppen en dat er een data-sync error optreedt en COH crasht. Daarnaast bij de potjes die wel lukken vaak behoorlijke lag.

Het is een hardstikke leuk spel, maar dat online spelen is zeer ruk.
Hmmm, het is al weer even geleden dat ik actief op Relic Online speelde, maar van lag of veel droppers heb ik nooit veel last gehad. Ik speelde voornamelijk 1v1. Met 4vs4 (wat ik nog wel 's unranked speelde) wel veel last van lag, drops, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:43:
[...]

Hmmm, het is al weer even geleden dat ik actief op Relic Online speelde, maar van lag of veel droppers heb ik nooit veel last gehad. Ik speelde voornamelijk 1v1. Met 4vs4 (wat ik nog wel 's unranked speelde) wel veel last van lag, drops, etc.
ik vind 2 vs 2 eigenlijk het leukst, mits je partner ook een beetje slim speelt.

Gister een potje waarbij ik constant werd aangevallen door beide tegenstanders en die andere gast maar zat te idlen.
We speelden Axis en speelden tegen 2 armor gasten. Oftewel ik werd aangevallen door 2 pershings, 2 shermans etcetc. Niet te houden dus.
Ik speelde terror en had gelukkig veel ammo gespaard.
Op een gegeven moment stonden de 4 tanks praktisch in mijn basis, reden ze constant tegen elkaar op een kluitje. Ik drop een V2 erop en boem, weg 4 tanks :)

Daarna met 3 cloacked AT guns en 1 flakpanzer langzaam opschuiven en proberen de verse pershings te lokken(dat was alles wat ik had, praktisch geen fuel). Sniper vooruit om te kijken wat ze deden. Als ze pershing gingen repairen knalde ik er weer een v2 op :) wel kreeg ik constant barrages op mn AT guns, maar die waren eigenlijk maar lukraak gevuurd dan gemikt :(

Eindelijk mn Tiger Ace ingeroepen en daarmee flink schade kunnen aanrichten en toen hebben we ze op kunnen rollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Darthraider wees me gisteren op een CoH tournament waar als je meedoet en op al je geplande rondes op komt dagen, je een key voor de CoH Opposing Fronts Closed Beta krijgt. Ook als je niks wint dus. Hij zit nu vol, maar ik was nog net op tijd met inschrijven en zit er wel in. (bedankt darth! :D)
Zijn er nog andere GoTters die daar in zitten?

[ Voor 27% gewijzigd door jjwa op 29-06-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kurios schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:07:
[...]

ik vind 2 vs 2 eigenlijk het leukst, mits je partner ook een beetje slim speelt.

[...]
Ik vind 2vs2 ook het leukste atm. Vooral als Allies zijnde, maar zoals je al zegt ben je wel erg afhankelijk van je medespeler. Het merendeel van de spelers zijn eigenlijk noobs die geen woord zeggen en niet overleggen. Ik bijvoorbeeld meteen op het begin vragen of iemand WSC of barracks gaat, geen antwoord. Zit je daarna met 2 WSC bijv. 8)7

Maar als je een goede / pratende medespeler hebt en hij support je goed enzo is het geweldig _/-\o_

@ jjwa: Alleen het noobs tournament is vol toch? Als ik even snel nog 1 leveltje omhoog ga ben ik level 7. Misschien dat ik dan bij de pro's mee kan doen. Dan verlies is sowieso alles maar wel leuke key voor de beta! ;)

[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 29-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
monnick schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:
[...]

Ik vind 2vs2 ook het leukste atm. Vooral als Allies zijnde, maar zoals je al zegt ben je wel erg afhankelijk van je medespeler. Het merendeel van de spelers zijn eigenlijk noobs die geen woord zeggen en niet overleggen. Ik bijvoorbeeld meteen op het begin vragen of iemand WSC of barracks gaat, geen antwoord. Zit je daarna met 2 WSC bijv. 8)7

Maar als je een goede / pratende medespeler hebt en hij support je goed enzo is het geweldig _/-\o_
ja verschrikkelijk is dat. Laatst in een 2vs2 vraag ik "you wanna go barracks or wsc?", antwoord die gast "I go for quick tanks". WTF :?
Vervolgens begint ie de bruggen (was vire river) af sluiten met Tanktraps.. Dus ik zeg "dude, use wire first" maar hij gaat vrolijk door... resources sparen voor tank depot en bruggen dichtzetten met tanktraps. Onnodig om te zeggen dat we lomp werden afgemaakt.

maar met een leuke tegenstander is het wel gaaf. Laatst als allied de combo Inf company & airborn gespeeld. Lekker recon vlucht maken en dan platgooien met houwiters. Is een goede strategie als je samenwerkt. Airborn speler gooit de map dicht met AT's terwijl INF zorgt voor bunkers en wire en zo. Hierdoor kan de inf player zijn popcap lekker vrij houden voor houwiters :9~

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

monnick schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:03:
[...]
@ jjwa: Alleen het noobs tournament is vol toch? Als ik even snel nog 1 leveltje omhoog ga ben ik level 7. Misschien dat ik dan bij de pro's mee kan doen. Dan verlies is sowieso alles maar wel leuke key voor de beta! ;)
Nee, ze zijn allebei vol. Gare actie van je trouwens, dat je ging drophacken omdat een drop leuker staat in je stats dan een loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
jjwa schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:11:
[...]

Nee, ze zijn allebei vol. Gare actie van je trouwens, dat je ging drophacken omdat een drop leuker staat in je stats dan een loss.
Wist ik veel dat dat drophacken was, nog nooit van dat begrip gehoord. Het was inderdaad wel dom van me, maarja ik wilde ook wel eens zien wat er dan zou gebeuren. Dat ik een win zou krijgen was echt wel het laatste was ik had gedacht.... 8)7

Jammer dat ook het pro-tournament vol zit. (staat trouwens niet op die site?)

EDIT: Ownee, nu zie ik inderdaad staan dat ook de pro vol is, raar want volgens mij stond dat er vanochtend nog niet... :(

[ Voor 10% gewijzigd door monnick op 29-06-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Nah goed Monnick, je geeft je fout toe, dat is al heel wat, well done! Fairplay hoort in mijns inzien ook bij online gamen. Maargoed, niet iedereen kan goed tegen z'n verlies natuurlijk ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik kan dit van weinig games zeggen, maar dit game is zijn geld (€50 in februari) ECHT wel waard!!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat dat tournament al vol is, alleen zijn er ong. 1000? spelers die lvl 7 of hoger zijn dus iedereen kan bijna meedoen, zo komt alles wel vol 8)7
CarLL schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:50:
Ik kan dit van weinig games zeggen, maar dit game is zijn geld (€50 in februari) ECHT wel waard!!! :P
no shit.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik weet niet of dit al is langsgekomen:

Nieuwe units in Opposing Fronts:

- Panzer Elite Division

- De Britten

Een Jagdpanther _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Woohoo Jagdpanther! Duitse tanks zijn kewl!

Maare, die Axis medic bunker, hoe ver werkt die? Ik bedoel, als ik hem in mijn basis bouw, hoe ver gaan die ventjes het veld op om dan dode mannetjes te ruimen?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Er word een rode lijn om de bunker zichtbaar wanneer je deze selecteert, volgens mij is de dit de range van de medics. Niet in je basis plaatsen dus, maar daar waar je mannen sneuvelen.

[ Voor 7% gewijzigd door DoubleJ op 30-06-2007 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
@ Crall, in Februari was het spel bij menig winkel al naar 30 euro afgeprijst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Wat ik niet snap van die medic station is ze halen wel gewonden en ik zie de bar oplopen maar er gebeurt verder helemaal niks.

Verder speel ik graag skirmish tegen AI en als game start is hij vrij aggressief. Zodra echter alle sectors zijn bezet stopt het eigenlijk en blijft de AI voornamelijk passief bezig met enkele keer wat infantry die oprukt.

Dat is normaal niet erg maar ik ben zelf een defensive speler en bij dus graag een basis op en een goed chokepunt maar ik moet dus elke keer uiteindelijk zelf zijn basis maar veroveren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Je hebt het hier over de Allies Medic Station, deze laat inderdaad een voortgangsbalk zien. Zodra de balk vol is krijg je een squad gratis riflemen, Axis krijgt Grenadiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 01 juli 2007 @ 02:03:
Wat ik niet snap van die medic station is ze halen wel gewonden en ik zie de bar oplopen maar er gebeurt verder helemaal niks.

Verder speel ik graag skirmish tegen AI en als game start is hij vrij aggressief. Zodra echter alle sectors zijn bezet stopt het eigenlijk en blijft de AI voornamelijk passief bezig met enkele keer wat infantry die oprukt.

Dat is normaal niet erg maar ik ben zelf een defensive speler en bij dus graag een basis op en een goed chokepunt maar ik moet dus elke keer uiteindelijk zelf zijn basis maar veroveren. :(
sowieso niet tegen de ai spelen, maar lekker online. En hoe stel je de AI in? Op zijn moeilijkst is het nog wel leuk als defensieve speler nmlk (niet als agresieve, dan wals je zo over de AI heen)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Weet iemand waar die groene 'laad-blokjes' voor staan als je een ranked match speelt? Er zijn 3 * 4 blokjes. De eerste 4 lijken te staan voor het aantal players, de tweede 4 voor het connecten en de laatste 4 voor het starten van de match? Maar heel vaak gaat hij van de eerste meteen naar de laatste. Ik heb al een rond gevraagt in de chat maar het schijnt dat niemand weet waarvoor ze staan? :|

Ik zat gisteren eens met Nystrom (nr. 1 axis en nr. 6 allies bij 1vs1) te praten en hij vertelde me dat er 20 ranks zijn en dat de ranking van 16-20 anders werkt. Degene die na 15 als eerste een rank omhoog gaat wordt level 20 (de beste van het spel dus) en rank 16-19 worden opgevuld door de andere beste spelers.
Kan iemand dit bevestigen en weet iemand wat de naam is van de hoogste rank (general, marshal?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
monnick schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:56:
Ik weet niet of dit al is langsgekomen:

Nieuwe units in Opposing Fronts:

- Panzer Elite Division

- De Britten

Een Jagdpanther _/-\o_ :*)
oef nog een sterke tank voor de axis... Ik vind toch wel dat ze nu een zeer sterke tank lineup hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Startpost aangepast

Wat info geupdate al eerder
Expansion toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kurios schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:15:
[...]

oef nog een sterke tank voor de axis... Ik vind toch wel dat ze nu een zeer sterke tank lineup hebben.
Panzer Elite != Axis, maar een eigen 'ras'.
Er zijn er dus 4: Amerika, Axis, Panzer Elite en de Britten :)

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 01-07-2007 15:02 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Volgens mij is rechtsonder in beeld de Jagdpanther te zien:

Afbeeldingslocatie: http://media.1up.com/media?id=3303187&type=lg

Hij ziet er bruut uit! :9~

Wat is de Britse tank op het midden van het plein trouwens hondslelijk, hij ziet er bovendien ook niet enorm sterk uit :|

[ Voor 33% gewijzigd door monnick op 01-07-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
monnick schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:11:
Volgens mij is rechtsonder in beeld de Jagdpanther te zien:

[afbeelding]

Hij ziet er bruut uit! :9~

Wat is de Britse tank op het midden van het plein trouwens hondslelijk, hij ziet er bovendien ook niet enorm sterk uit :|
De M5 had ook officiëel de classificatie Light Tank (officiëel heette hij zelfs Light Tank M5).
Met slechte bepantsering, een 37mm kanon en een paar machinegeweren was ie ook alleen nuttig in de rol van infatrie ondersteuning, want anti-tank capaciteit had ie niet.
Ik denk dat dit in CoH een redelijk goedkope unit gaat worden die ergens tussen armored cars en MBTs in zit en het vooral van z'n snelheid moet hebben om verrassingsaanvallen door infantrie af te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Paar Schrecks er tegen aan... in de praktijk was 1 al meer dan genoeg..

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
pff... zijn er ook wel eens potjes waarmee de axis niet met 4 tigers komen? (2vs2) Wordt echt vervelend op een gegeven moment...

[ Voor 10% gewijzigd door Kurios op 02-07-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Kurios schreef op maandag 02 juli 2007 @ 00:38:
pff... zijn er ook wel eens potjes waarmee de axis niet met 4 tigers komen? (2vs2) Wordt echt vervelend op een gegeven moment...
Een combo van Tigers + Panthers, dat is pas vervelend!

Heb ik gister gebruikt tegen een armor+plane tegenstand, maar panther vs M26 Pershing is een hele gelijke wedstrijd, wel de VOORKANT van de panther naar de pershing draaien ofcource.

Maar ik kon vrij snel door de (zijkant) van zijn verdediging sjouwen en alles wat stond te verdedigen uit te schakelen en aangezien dat vrijwel alles was (op die irritante Warmachinefunctie na) wat hij had. Was het potje vrij snel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Suicyder schreef op maandag 02 juli 2007 @ 06:38:
[...]

Een combo van Tigers + Panthers, dat is pas vervelend!

Heb ik gister gebruikt tegen een armor+plane tegenstand, maar panther vs M26 Pershing is een hele gelijke wedstrijd, wel de VOORKANT van de panther naar de pershing draaien ofcource.

Maar ik kon vrij snel door de (zijkant) van zijn verdediging sjouwen en alles wat stond te verdedigen uit te schakelen en aangezien dat vrijwel alles was (op die irritante Warmachinefunctie na) wat hij had. Was het potje vrij snel over.
joh, welk potje(map) was dat..? Want ik deed gister een potje 2vs2 Armor en mijn 'maat' deed airborne.. Ik full tanks, hij full AT :) Dat was op die map met 2 bruggen en midden met waterdoorgang.

maar tegen 4 tigers+panters+blitzkrieg+extra is dat eigenlijk alleen maar verdedigen en dus onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Alleen al lezen hierover is fijn :)

Laat ook ik even een duit in het zakje doen en mijn oorlogsverhaal opdiepen.
Net 2v2 op Lyon gespeeld als Axis (uiteraard met Duitse stem mod).

De tegenpartij begon al met vragen om niet te rushen 'want ze waren niet zo goed'.
In het blokkeren van bruggen waren ze anders niet bepaald slecht :)

Uiteraard kwam er eerst een push met een croc door het midden gevolgd door wat Shermans die redelijk snel werd afgeslagen. Doorbreken met infanterie om een foothold te krijgen lukte dus gewoon niet. 2 elite StuGs en een Panther van mijn maatje schrikken dan toch wel af.
Toen ging de boel weer even op slot en ja hoor... Howitzers. Overal stonden ze zodat ze alles konden raken. Ze kregen waarschijnlijk geen snipers binnen door patrouilerende motoren maar echt mis schoten ze niet. Gelukkig kan zelfs een direct hit op een Elite StuG niet heel veel kwaad. Effe terugsjorren en bij de repair bunker parkeren.

Vervolgens bleven ze beide ons bestoken met arty en dus deden we het enige wat we konden; units spreiden en veterancy bouwen. Ik koos maar eens Blitz en ondertussen maakte ik vrolijk 2 Tigers en waren mijn Panthers ook al Elite.
Gezamelijk pushden we door de corridor die ze ook heel vakkundig hadden aangelegd (niet zo goed my ass). Toen we uitwaaierden met Blitz modus was de uitbraak voltooid.

Wat een game, kreeg gewoon zelf shell shock van die bloody Howitzers! >:)

[ Voor 95% gewijzigd door Tijgert op 02-07-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Kurios schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:09:
[...]

joh, welk potje(map) was dat..? Want ik deed gister een potje 2vs2 Armor en mijn 'maat' deed airborne.. Ik full tanks, hij full AT :) Dat was op die map met 2 bruggen en midden met waterdoorgang.

maar tegen 4 tigers+panters+blitzkrieg+extra is dat eigenlijk alleen maar verdedigen en dus onbegonnen werk.
De map is er 1 die gemaakt is door een bekende van mij, bij is nog niet helemaal in de final versie, maar wel strontvervelend

Brug in het midden die kapot kan met een eilandje ertussenin met ene kant 1 te slopen deel en de andere kant 2 sloopbare delen.
Pal naast de brug is over te steken aan beide kanten en aan 1 kant zit nog een manpowerpunt.
Wat meer richting de zijkanten van de map doorgangen in het water, 1 iets kortere zonder cappoint, andere kant een lange met ammopoint.
Verder aan de ene kant een soort van Klooster en aan de andere kant een vrij grote stad.

Zal vanavond nog wel even wat screenshots maken anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRAAGJE:
Ik heb al eens snel door de post gebrowsed zonder antwoord te vinden echter op volgende vraag,
hoe speel je online met windows XP zonder patch 1.70 te hoeven downloaden????
Ik krijg de patch namelijk niet werkende op XP wat me dunkt vrij normaal is aangezien het voor DX10 is ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 12:07:
VRAAGJE:
Ik heb al eens snel door de post gebrowsed zonder antwoord te vinden echter op volgende vraag,
Ik krijg de patch namelijk niet werkende op XP wat me dunkt vrij normaal is aangezien het voor DX10 is ontwikkeld.
je kan niet online spelen (via reliconline) zonder 1.70

Overigens is het raar dat je 1.70 niet aan de praat krijgt. Ik heb ook windows xp en heb nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
VRAAGJE:
Patch 1.70 zou zonder problemen onder XP moeten installeren. Het voegt alleen ondersteuning voor DX10 toe. Aangezien DX10 niet onder XP draait, doet CoH er simpelweg niets mee en blijft gewoon onder DX9 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

VRAAGJE:
Probeer 1.70 anders eens handmatig te downloaden en te installeren, dus niet via Online modus.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Zal waarschijnlijk met de "temp"map te maken hebben waarvan de patch gebruik maakt. Ik heb ook weleens gehad dat hij niet wou installeren.

als je opnieuw windows erop hebt gezet moet je ff CoH weer aan register toevoegen.

Ville river (of iets dergelijks met die brugge :P), vind ik juist met axis erg lastig. Voordat jij een beetje leuk tanks hebt, zitten zijn met Calliopes en howitsers putten in de weg te slaan.
Sowieso maar een saaie map vind ik omdat er zo'n overduidelijk choke-punt onstaat.

edit; spelfaut en bijvoegsel :P

Denk dat het spelen met die andere teams erg gaaf wordt, zolang je maar niet kan mixen met allies/axis zoals nu ook het geval is.

Man kan niet wachten om de uitbreiding op de 8player maps te spelen _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Powrskin op 04-07-2007 15:19 ]

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

[b]Powrskin schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:13.

Ville river (of iets dergelijks met die brugge :P), vind ik jou met axis erg lastig. Voordat jij een beetje leuk tanks hebt, zitten zijn met Calliopes en howitsers putten in de weg te slaan.
Sowieso maar een saaie map vind ik omdat er zo'n overduidelijk choke-punt onstaat.
Ik ben ook totaal niet van choke-point mappen zoals Vire River en Lyon. Je ziet ze heel veel openstaan om te joinen, het zijn dan ook vaak noobplayers die alles proberen dicht te bouwen en dan op het choke-point liggen te rommelen met artillery. Het eindigt meestal met een maanlandschap en heeft naar mijn idee weinig strategische waarde.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

het zijn dan ook vaak noobplayers die alles proberen dicht te bouwen en dan op het choke-point liggen te rommelen met artillery.
Zoalng ze Allies spelen bouw ik lekker me veterancy uit. Kop laag houden en bouwen... op gegeven mment kunnen ze geen 3 bruggen tegelijk houden tegen mijn elite Panthers, Tigers en Unterstutzung :)
Het eindigt meestal met een maanlandschap en heeft naar mijn idee weinig strategische waarde.
Realisme ligt erg hoog wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:02
jjwa schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:58:
Darthraider wees me gisteren op een CoH tournament waar als je meedoet en op al je geplande rondes op komt dagen, je een key voor de CoH Opposing Fronts Closed Beta krijgt. Ook als je niks wint dus. Hij zit nu vol, maar ik was nog net op tijd met inschrijven en zit er wel in. (bedankt darth! :D)
Zijn er nog andere GoTters die daar in zitten?
Ik niet. Wel heel erg genaait. Zonder enige aankondiging ofzo geven ze ineens allemaal keys weg. Dus iedereen die random op het forum verschijnt kan zo een key krijgen. En de mensen die al sinds de release op het forum discussieren over balance en andere dingen krijgen niks omdat ze toevallig die dag niet op het forum zijn geweest. Een aankondiging of een minimaal aantal posts was eerlijker (en logischer) geweest.

Magoed er zal nog wel een kans komen. Hopelijk nu wel met aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de verbinding naar Relic Online servers?
Ik heb hier in ieder geval op dit moment last van en vraag me af of het aan mij ligt of dat de servers kuren hebben. Ik krijg namelijk te zien dat er geen known problems met de servers zijn, maar heb dus wel last... Iemand meer die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dat probleem heb ik ook wel inderdaad en in de relic chat hoorde ik dat meer mensen er last van hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Me too, soms komt het euvel weleens om de hoek kijken, merendeel ervaar ik geen problemen. Als ik er eenmaal op zit heb ik zowieso nooit geen connectie problemen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Ik wordt overigens een beetje moe van die drophacks. Elke keer als ik in de rank 1vs1 win gaan ze er vroeg vandoor en krijg ik geen win, een lost of helemaal niks. Als ik dat de tegenstander opzoek in de ranking heeft hij er een win bij of niks... echt te triets zoiets eigenlijk. :(

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 20:22
Suicyder, misschien kun je deze link ook in je startpost zetten: http://www.1337coh.com/index.php?page=info ?
Dit is een volledige lijst van alle eenheden in CoH (met plaatjes en links naar wikipedia artikelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
BuckyBoy schreef op zondag 08 juli 2007 @ 17:16:
Suicyder, misschien kun je deze link ook in je startpost zetten: http://www.1337coh.com/index.php?page=info ?
Dit is een volledige lijst van alle eenheden in CoH (met plaatjes en links naar wikipedia artikelen).
Toegevoegd, bij FAQ over de teams die er zijn en bij de hyperlinks.
Alle units los toevoegen leek mij vrij overkill\

edit: nog bedankt btw :)

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 08-07-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er een reset als of uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
die komt toch pas in 2008, of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

BuckyBoy schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:38:
die komt toch pas in 2008, of vergis ik me?
Release staat geplanned voor de herfst dit jaar.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:54:
komt er een reset als of uit komt?
Dat weet niemand, nog niet aangekondigd iig. Hou Tales of Heroes in de gaten.

Trouwens, zijn hier nog gamers van 25 jaar of ouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:03:
[...]

Dat weet niemand, nog niet aangekondigd iig. Hou Tales of Heroes in de gaten.

Trouwens, zijn hier nog gamers van 25 jaar of ouder?
Zat! Ik speel het regelmatig met vrienden en wij zijn allen ouder dan 25! (lees tussen 30 & 35 jaar)

Ik heb trouwens een Worldbuilder vraag. Ik ben tijdens het bouwen van een map de Minimap
verloren (bestand wat eindigt op <bestandsnaam>_mm.tga ). Is er een mogelijkheid om deze opnieuw te genereren? Kheb ook al op andere fora gekeken maar kon helaas niets vinden...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamereplays.or.../index.php?showforum=1773

http://www.myzebramap.com/onzHUOab6GVM/

Gezellig op Ventrilo :)

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Er is volgens mij binnen GoT nog steeds een policy dat er niet gerecruit mag worden bij clans etc.
Ik heb ook een keer een post voor HuT gemaakt, die is toen verwijderd.

Misschien verstandig hier rekening mee te houden voordat je een warning te pakken hebt.

Edit: Algemene Policy -S&G

[ Voor 16% gewijzigd door Suicyder op 10-07-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:07:
Er is volgens mij binnen GoT nog steeds een policy dat er niet gerecruit mag worden bij clans etc.
Ik heb ook een keer een post voor HuT gemaakt, die is toen verwijderd.

Misschien verstandig hier rekening mee te houden voordat je een warning te pakken hebt.

Edit: Algemene Policy -S&G
Thanks, wist ik niet. Maar zou wel leuk zijn als er meer nederlanders bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm, als iemand hier vulutuhu1 ofzo hier ziet zeg maar dat die de pot op kan, met z'n dikke lvl 11. Ik speelde een 2 v 2 tegen hem en veegde heb COMPLEET weg, echt 10 minuten en ik stond bij zijn base en stopt hij, die andere van hem ook, zonder te dropped en krijg ik nog geen win, gaat lekker zo: 2 v 2 allies 7 gespeeld 6 gewonnen: 0-4.

Hoe kan het tog dat 1 v 1 nu wel goed is maar 2 v 2 niet? Er is totaal geen verschil in.

'k ga ook een microfoontje kopen, dan kun je arranged 2 v2 spellen met de console, moet beter gaan dan.

EDIT: ik zie dat shagulon bij jullie in de clan zit dokkie, hoe kan ik joinen? email me effedus niet hier :p, zeg anders effe tegen shhagulon dat ik: NoiSia wil joinen, snapt hij wel hoop ik.
laatmaar, eerste link niet gezien.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:30:
EDIT: ik zie dat shagulon bij jullie in de clan zit dokkie, hoe kan ik joinen? email me effedus niet hier :p, zeg anders effe tegen shhagulon dat ik: NoiSia wil joinen, snapt hij wel hoop ik.
laatmaar, eerste link niet gezien.
Yep, Shagulon zit bij ons ja. Wordt al echt een gezellige clubbie mensen zo.

Bekijk effe de richtlijnen. Als je zin hebt spelen we vanavond een paar games en kun je je aanmelden. We kunnen wel wat meer Nederlanders gebruiken :)

2v2 met de console is erg lastig, die teksten vliegen voorbij en voor je het weet zit je in een andere game. Waar moet je op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Hoe zit het precies met met het retreaten van je units en het daarna "bijvullen" ?
Ik zie het vaak in replays gebeuren dan men units terug trekt en daarna bij de barracks neerzetten en er dan langzaam weer soldaten bij komen.
Maar lopen die units vanzelf van de HQ naar je barracks nadat je ze hebt terug getrokken of moet je dat zelf even doen?
Bij de allies kun je ze bij de barracks neerzetten maar hoe zit dit bij de axis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:25:
Hoe zit het precies met met het retreaten van je units en het daarna "bijvullen" ?
Ik zie het vaak in replays gebeuren dan men units terug trekt en daarna bij de barracks neerzetten en er dan langzaam weer soldaten bij komen.
Maar lopen die units vanzelf van de HQ naar je barracks nadat je ze hebt terug getrokken of moet je dat zelf even doen?
Bij de allies kun je ze bij de barracks neerzetten maar hoe zit dit bij de axis?
Je moet ze zelf bij je barracks zetten. Ik doe het zelf ook altijd omdat m'n barracks aan de rand van mn veld staat en dus m'n units, na reinforcen, sneller weer in actie kunnen komen. Zowel voor allies als axis natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik snap het geloof ik niet helemaal. Gaat het er nu over dat als je bijvoorbeeld een riflemen squad van 4 man retreat dat je er dan weer 2 man bij laat komen door op het kleine plusje bij de squad te drukken. Daarvoor hoef je je riflemen in ieder geval niet bij de barracks neer te zetten, gewoon bij de HQ laten staan.
Naast het weer volledig maken van je squad is het bij de Allies essentieel om een Triage Center naast je HQ te zetten, zo worden geretreate squads weer automatisch 'genezen' zonder dat je er naar om hoeft te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:30:
Ik snap het geloof ik niet helemaal. Gaat het er nu over dat als je bijvoorbeeld een riflemen squad van 4 man retreat dat je er dan weer 2 man bij laat komen door op het kleine plusje bij de squad te drukken. Daarvoor hoef je je riflemen in ieder geval niet bij de barracks neer te zetten, gewoon bij de HQ laten staan.
Naast het weer volledig maken van je squad is het bij de Allies essentieel om een Triage Center naast je HQ te zetten, zo worden geretreate squads weer automatisch 'genezen' zonder dat je er naar om hoeft te kijken. :)
De reden dat mensen hun retreated forces na de retreat bij de barracks plaatsen, is omdat t HQ vaak in een hoekje gepropt zit en de barracks dichterbij het front, waardoor je dus tijd wint als je vanaf je barracks reinforced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Wat ik veel doe is dat ik ze retreat, dan komen ze bij mij hq te staan, ik ram zoveel mogelijk op R zodat er nieuwe soldaten bij komen.
Dan laat ik ze vaak naar een barrack of een outpost lopen om daar verder bij te vullen.
Een triage center is wel handig want dan worden ze een beetje geheald, maar dat geld alleen voor de soldaten die het overleeft hebben, nieuwe soldaten hebben 100% health.

Oh ja, een squad reineforcen is goedkoper dan een nieuwe te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
Ik heb trouwens een Worldbuilder vraag. Ik ben tijdens het bouwen van een map de Minimap
verloren (bestand wat eindigt op <bestandsnaam>_mm.tga ). Is er een mogelijkheid om deze opnieuw te genereren? Kheb ook al op andere fora gekeken maar kon helaas niets vinden...
Klein schopje. Echt niemand met een antwoord/worldbuilder ervaring? ;(

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Bij medicbunkers van de Axis kun je ook squads reinforcen, echter, dit is dacht ik alleen mogelijk vanaf T3.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
ChojinZ schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:14:
[...]
...gewoon de map opnieuw saven in WorldBuilder, denk ik.
zie ook de Worldbuilder docs: http://wiki.relicrank.com/index.php?title=CoH

meer handige links hier: http://www.1337coh.com/index.php?page=links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Rudios schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:45:
Bij medicbunkers van de Axis kun je ook squads reinforcen, echter, dit is dacht ik alleen mogelijk vanaf T3.
Wow handige tip! Ga ik zeker eens proberen! :)
Het kan volgens mij ook als je je squad naast een halftrack laat staan :*)

EDIT: Ik weet niet of deze al is langsgekomen maar dit is een enorm handige site. Je vind er enorm veel info over alle units en ook bijvoorbeeld wat er veranderd als de units vet1 2 of 3 worden. Echt een aanrader dus! ;)

EDIT2: Nog een handige tip, je kan de intro filmpjes bij het opstarten van CoH uitschakelen:

1. Ga naar CoHmap/Engine/Movies
2. Verander de bestandsnamen van: CreditsMovie.divx, relic_intro.divx, THQx.divx en TWIMTBP_1280x720.divx. Ik heb voor elk van deze bestandsnamen een "a" gezet.
3. Maak in deze map 4 tekstbestandjes en noem deze precies zoals de orginele namen van de filmpjes. Dus met .divx erbij.
4. Start CoH zonder de intro filmpjes :)

[ Voor 56% gewijzigd door monnick op 13-07-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckyBoy
...of opstarten met -nomovies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
BuckyBoy schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:21:
...of opstarten met -nomovies. ;)
Haha, ja dat is misschien wel een stuk makkelijk, heb je al getest of het werkt? ;)

Wat raar, maar soms ook handig is is dat je in de console kan zien tegen wie je moet spelen bij een ranked match. Ook zie je de ping van bijvoorbeeld je teammate al. De console verschijnt door ctrl + shift + ~ in te drukken.
Ik ben opzoek naar een soort van uitleg over de commando's in de console. Volgens mij kan je er erg veel info uithalen over bijvoorbeeld met hoeveel mensen je al verbonden bent en hoelang het nog ongeveer gaat duren. Iemand enig idee of dit beschikbaar is en zo ja waar? :)

EDIT: Hier nog een vet filmpje over Opposing Fronts. Rond de 1:25 minuut zie je een vette Duitse tank, het is geen Jagdpanther. Weet iemand welke tank dit is? >:)

[ Voor 15% gewijzigd door monnick op 14-07-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Rudios schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:45:
Defensive doctrine met fortify the perimeter kan dat. Andere doctrines niet. Dit kan trouwens bij alle bunkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

[Hier nog een vet filmpje over Opposing Fronts. Rond de 1:25 minuut zie je een vette Duitse tank, het is geen Jagdpanther. Weet iemand welke tank dit is? >:)
De King Tiger *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb even een technisch vraagje. Ik heb nog steeds connectie problemen als ik niet-ranked matches speel, bij ranked matches merk je daar natuurlijk niks van. Ik ben dus eens in de console gaan opletten via welke poorten hij verbind. Deze poorten heb ik genoteerd:

code:
1
2
3
4
5
6
7
2568
6112 (meest voorkomende)
6212
10328
21507
52284
56711

Toen ik destijds poorten ging forwarden voor CoH vond ik dat ik deze moest forwarden:

code:
1
2
3
6110:6120
30270:30280
9100:9110

Deze poorten heb ik dus ook geforward. Alleen daarna had ik dus nog steeds connectie problemen. Zou het helpen als ik alle bovenstaande poorten forward, dus de poorten die ik in de console heb zien langskomen? Als iemand mij hier iets meer over kan vertellen, graag! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorzover ik weet is de Jagdpanther de King Tiger niet :P
Die ziet er echt totaal anders uit.

Maar in het filmpje is wel de King Tiger _/-\o_

edit;

En ik lees weer te snel :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2007 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Het is inderdaad de King Tiger II, zie hier een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y206/Akranadas/Compayn%20Of%20Heroes/Panzer%20Elite/KingTiger.jpg

EDIT: ^^ nvm

[ Voor 6% gewijzigd door monnick op 14-07-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Server Status:

The server is down. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Ziet er allemaal cool uit! en het is inderdaad de king tiger!
Dat ding was vroeger geen succes gewoonweg omdat hij te zwaar was, te groot en te veel fuel nam, maar toch een geweldige tank lijkt mij.
Het mobiele arty lijkt mij niet altijd even fijn, zeker die m7 priest word lastig te bestrijden, dat is een rijdende howitzer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36

User

S3

Lipton16 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 01:02:
Het mobiele arty lijkt mij niet altijd even fijn, zeker die m7 priest word lastig te bestrijden, dat is een rijdende howitzer!
Tankje erheen, opruimen die zooi. >:) Meestal zijn die dingen licht gepansert opdat die een eindje achter de linie staan. Of je pleurt er zelf een arty op. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Misschien even 'n stomme vraag maar,

IK heb 'n tijd geleden mijn pc geformat. Nu staat CoH er nog op maar mijn saved games waren uiteraard weg (andere partitie). Is er toevallig iemand wat de save game heeft waar hij aan de missie begint waarbij 'n raketlancering uitgeschakeld moet worden? Je begint deze map in het bos (dacht ik), waarna je vervolgens een basis binnen loopt en er 2 machinegeweren op je afgevuurd worden.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
Kan je dit niet overnieuw doen? want volgens mij is dat nog maar missie 5, in easy mode race je daar zo heen.
En als je dan eenmaal bij die missie bent schakel je weer over naar expert;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Lipton16 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:05:
Kan je dit niet overnieuw doen? want volgens mij is dat nog maar missie 5, in easy mode race je daar zo heen.
En als je dan eenmaal bij die missie bent schakel je weer over naar expert;)
7 volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Jeezj, al 2 avonden achter elkaar dat de server tijdelijk down is.... 8)7

Server status

Btw nog mensen hier die regelmatig spelen? Ik zie nauwelijks mensen in mijn friendlist online, en er staan toch zeker 25 nederlanders in.

[ Voor 32% gewijzigd door monnick op 16-07-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Straight from E3, the official word on the release date for Company of Heroes: Opposing Fronts: November 2007
8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op maandag 16 juli 2007 @ 22:23:
Btw nog mensen hier die regelmatig spelen? Ik zie nauwelijks mensen in mijn friendlist online, en er staan toch zeker 25 nederlanders in.
Wij zijn met de Stomach Battalion vaak online 's avonds. Mijn online naam is SBTheFloyd. Je zult ze wel vaker tegenkomen, gasten met SB voor hun naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zal je eens toevoegen, ik speel onder de namen Monnick en HakenX ( :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:22
Gratis beta keys op relic forum, gewoon iets invullen wel snel zijn anders is t telaat

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=155658

Edit : helaas t is gedaan eerste 50 posters kregen een, wat zijn mensen toch aasgieren als er iets te halen valt.

Edit : 2 : hehe monnick heb jij geluk

[ Voor 60% gewijzigd door luxzenburcht op 18-07-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
luxzenburcht schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:40:
Gratis beta keys op relic forum, gewoon iets invullen wel snel zijn anders is t telaat

http://forums.relicnews.com/showthread.php?t=155658

Edit : helaas t is gedaan eerste 50 posters kregen een, wat zijn mensen toch aasgieren als er iets te halen valt.
Super bedankt! Ik ben nummer 49, en de eerste 50 zouden key krijgen, Lucky me dus! :)

EDIT: De beta-key wordt dus naar je naar je gemaild op het adres in je profiel? Iemand enig idee wanneer de beta komt en wanneer de keys komen? :o

[ Voor 14% gewijzigd door monnick op 19-07-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Je moet een mailtje sturen na relic om hem te krijgen :

To claim your key, you MUST do the following: Send an e-mail to ahenze@relic.com with "RNQUICKFIRE, <username>, <e-mail>" in the subject line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
luxzenburcht schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:31:
Je moet een mailtje sturen na relic om hem te krijgen :

To claim your key, you MUST do the following: Send an e-mail to ahenze@relic.com with "RNQUICKFIRE, <username>, <e-mail>" in the subject line.
Dank, ik heb hem gemaild, nu maar wachten dus op de keys. Is er eigenlijk bekend wanneer die beta gelaunched word. Kan nergens namelijk iets vinden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
Ze zijn bezig de server op te zetten, volgens buggo zouden de keys voor het eind van de week verspreid zijn.

Na wat ik lees is het zodra je je key heb gelijk kunt spelen.Diegene van de community die een key gekregen hebben zouden zelfs voordat fileplanet hem heeft kunnen spelen. Misschien een download locatie van relic zelf ?

Kan niet wachten om die creaping barrage te teste. Vraag me alleen af of we nu de hele game krijgen of alleen de multiplayer modus (heb geen idee wat ik moet verwachte, nog nooit een beta gekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
Ik check relicforums 5 keer per dag maar elke keer net ff te laat :(
Op relicnews.com gaven ze er ook een zooi weg.

Nouja er is nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
luxzenburcht schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:24:Kan niet wachten om die creaping barrage te teste. Vraag me alleen af of we nu de hele game krijgen of alleen de multiplayer modus (heb geen idee wat ik moet verwachte, nog nooit een beta gekregen).
Ik heb ook nog nooit deelgenomen aan een beta maar volgens mij moeten we er van uitgaan dat we alleen de multiplayer te spelen krijgen.

@ Pred, volgens mij is er weinig hoop meer. Buggo had 1000 keys weg te geven en die zijn allemaal weg. Misschien dat er buiten Buggo om nog keys komen? :)

EDIT: Is het trouwens geen tijd voor een apart topic over de aankomende Opposing Fronts?

[ Voor 22% gewijzigd door monnick op 20-07-2007 23:52 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.