Manpower is eigenlijk wel goed, zo zijn je units vrij kostbaar en rambo acties worden dan ook vrij hard afgestraftcheiron schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:46:
Afgelopen week een 4-4 game gespeeld en wederom compleet weggevaagd. Nogmaals: online is niet voor mij weggelegd. Het gaat mij gewoon te rap en ik neem de verkeerde beslissingen (blijkbaar). Misschien dat de geode spelers iets kunnen zeggen over mijn start-strat:
- 1* engineers bij maken
- 1* engineers punten laten pakken
- 1*engineers barracks laten bouwen
- Als barracks klaar jeep maken
- De engineers ook punten laten pakken
- Als jeep klaar: infantery squad -> die punten laten pakken
- 1 engineer squad terug naar basis : support center maken
etc. etc.
Ik heb soms het idee dat het handiger is om geen barracks te maken maar eerste een support center. Ook heb ik vaak gewon te weinig manpower zodat de mogelijkheden heel beperkt zijn om verder te bouwen.
Het nadeel was een beetje dat het allemaal onbekenden waren en er amper gecommuniceerd werd. Maar ik kan mij inderdaad voorstellen om de barracks over te slaan. Zeker als je airborne bent kun je die droppen ipv infanterie bouwen. En dan gebouwtjes squatten met de MG42?
Hmm..
Nadeel is natuurlijk wel dat je bij een omtrekkende beweging van de infantery redelijk weerloos bent als MG42.
Hmm..
Nadeel is natuurlijk wel dat je bij een omtrekkende beweging van de infantery redelijk weerloos bent als MG42.
Flickr PSN ID= cheironnl
eeeeeuh, airborn is geen vervanging van rifleman, veeeeeel te duur. Het punt is dat je als team moet samenwerken. IPV 4 * barracks, 4 * wsc en dan per speler 2 rifleman en 1 MG doe je 2 * barracks, 2 * wsc. De barracks spelers maken dan niet 2 maar 4 rifleman en de wsc speler niet 1 maar 2 mg's. Onder de streep heb je dan evenveel squads, maar je hebt 2 barracks en 2 wsc minder gebouwd (scheelt resources en je engineers kunnen eerder gaan cappen). Vervolgens ben je dus net zo kwestbaar omdat je als team elkaar bijstaancheiron schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:21:
Het nadeel was een beetje dat het allemaal onbekenden waren en er amper gecommuniceerd werd. Maar ik kan mij inderdaad voorstellen om de barracks over te slaan. Zeker als je airborne bent kun je die droppen ipv infanterie bouwen. En dan gebouwtjes squatten met de MG42?
Hmm..
teamplay ftw
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Kheb een MSI Geforce 8800 GTS 320 mb oc editie. Ik heb er COH Bij gekregen toch maar is instaleren ik heb ooit al de demo gespeeld met mn 6800 XT die trok hem makkelijk op medium high settings met een Sempron 2800+ 
Nu een AMD Athlon 5600+ X2 2.8 Ghz
Geforce 8800 GTS 320 oc
2 Gb kingston ram etc.
Ik heb helaas geen Win vista dus geen DX 10
Maar ik maak ooit wel een dual boot met win XP en vista
Geforce 8800 GTS 320 oc
2 Gb kingston ram etc.
Ik heb helaas geen Win vista dus geen DX 10
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dat is heel mooi voor je.rickyy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:28:
Kheb een MSI Geforce 8800 GTS 320 mb oc editie. Ik heb er COH Bij gekregen toch maar is instaleren ik heb ooit al de demo gespeeld met mn 6800 XT die trok hem makkelijk op medium high settings met een Sempron 2800+
Geforce 8800 GTS 320 oc
2 Gb kingston ram etc.
Ik heb helaas geen Win vista dus geen DX 10Maar ik maak ooit wel een dual boot met win XP en vista
Succes ermee
Verwijderd
Een kleine vraag, misschien een rare, maar ik vindt er nergens info over.
Binnen enkele dagen komt mijn nieuw systeem binnen; compleet met MSI Geforce 8800 GTS 320 OC
Bij deze kaart wordt CoH geleverd en ik zal onder Vista werken.
Nu het probleem: zowel van de MSI-site als de nVidia-site zijn er drivers te vinden, maar om bij CoH optimaal van Dx10 te kunnen genieten is de nVidia 158.45 driver nodig.
Nu de vraag: is het dan nog nodig de MSI driver te installeren (v97.94)? Zoja, Best in welke volgorde?
Ohja, aan de comments, screenshots en video's te zien worden het een paar zonloze dagen
Binnen enkele dagen komt mijn nieuw systeem binnen; compleet met MSI Geforce 8800 GTS 320 OC
Nu het probleem: zowel van de MSI-site als de nVidia-site zijn er drivers te vinden, maar om bij CoH optimaal van Dx10 te kunnen genieten is de nVidia 158.45 driver nodig.
Nu de vraag: is het dan nog nodig de MSI driver te installeren (v97.94)? Zoja, Best in welke volgorde?
Ohja, aan de comments, screenshots en video's te zien worden het een paar zonloze dagen
Nee, je kan gelijk de 158.45 driver installerenVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:27:
Een kleine vraag, misschien een rare, maar ik vindt er nergens info over.
Je kan eventueel de extra software van MSI installeren, maar dat moet je zelf weten (ikzelf heb het niet gedaan, heb dezelfde kaart).
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als het goed is ligt de game vanavond op mijn deurmat, heb het nooit kunnen spelen omdat mijn vorige PC niet goed genoeg was, maar nu moet het makkelijk gaan.
Ben erg benieuwd na al die lovende reviews, en ik kan na de teleurstelling van C&C3 (te easy/basic) wel weer een nieuwe RTS gebruiken.
Ben erg benieuwd na al die lovende reviews, en ik kan na de teleurstelling van C&C3 (te easy/basic) wel weer een nieuwe RTS gebruiken.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mocht je het nog te makkelijk vinden al snel de ai_mod even zoeken en installeren.On_E schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:43:
Als het goed is ligt de game vanavond op mijn deurmat, heb het nooit kunnen spelen omdat mijn vorige PC niet goed genoeg was, maar nu moet het makkelijk gaan.
Probeer niet teveel tegen de computer de boel hermetisch af te sluiten, dat wil nog wel eens resulteren in een computer die alles ophoopt en vrijwel niets meer doet, beetje zonde van het spel. Hoop dat ze dat nog een keer oplossen.
hij valt hier net op de deurmat (bol.com) en wat denk je: geen cd key achterop het boekje! ff mailen naar thq dan maar... lekker dufOn_E schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:43:
Verwijderd
Damn dude, 1000+ games is ERG veel.Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Ok, ik heb mijn game uitgeleend aan iemand nu maar ik ga hem later opnieuw even kopen. Ik heb zelf zeker weten 1000+ games gespeeld, vanaf 5 dagen na de release tot en met januarie die jaar, en heb daarin bij langena niet zoveel nederlanders gezien als een avond COD2en. Wel veel duitsers, zou BIA hells highway dan ook door meer nederlanders worden gespeeld?
Ik kom ook weinig Nederlanders tegen, en als je ze tegenkomt zijn het meestal ontzettende noobs. Geen idee waarom, ze droppen zodra ze een tank zien
Wel steeds vaker Belgen en inderdaad een heleboel Duitsers.
Maar wij spelen met een man of 3 online op Ventrilo dus als je zover bent doe eens mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 13:25 ]
ik zou wel je email even weghalen of wat handiger opschrijven, anders wordt je gebombardeerd met spam
Verwijderd
Da's wel heel erg dan.. dat ben ik nog niet tegengekomen? Wat is je account naam op Relic Online? Mijne is darth4fun.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:50:
[...]
Ik kom ook weinig Nederlanders tegen, en als je ze tegenkomt zijn het meestal ontzettende noobs. Geen idee waarom, ze droppen zodra ze een tank zien
Wel steeds vaker Belgen en inderdaad een heleboel Duitsers.
Heeft zeker wel wat, tegen Duitsers spelen?
Verwijderd
Mijn Nickname is "TheFloyd" en zit altijd in de Gamereplays channel.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:12:
[...]
Da's wel heel erg dan.. dat ben ik nog niet tegengekomen? Wat is je account naam op Relic Online? Mijne is darth4fun.
god, daar bij THQ weten ze wel wat support is, nav Rac-On in "Company of Heroes - Deel 2" een mailtje terug:
Date 5 June 2007
Further to your correspondence of 5 June 2007
Hello ,
Here is your "replacement" CD key:
xxxxx
If you have any trouble with it please get back to us as soon as you can. Please
note that this resolution is not our standard practice and has only been implemented
due to the nature of the issue affecting certain copies of the game and that you
provided a scan as your proof of purchase.
Apologies for any inconvenience caused.
Your customer number is xxx
If you need further assistance, please call our technical support staff at 0870 608
0047 . Also be sure to include all previous replies when/if responding to this
message.
Best Regards,
Alan M. at THQ Technical Support
Dat is erg netjes idd. Kwa support van THQ mogen we niet klagen, ook de updates, patches en servers zijn netjes onderhouden.
Whole lot of stars ***
Die zaken hebben we denk ik meer aan Relic te danken, niet?
[ Voor 13% gewijzigd door DoubleJ op 05-06-2007 17:44 ]
Bah, heb dus exact hetzelfde, ook maar even mailen.Rac-On schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:29:
[...]
hij valt hier net op de deurmat (bol.com) en wat denk je: geen cd key achterop het boekje! ff mailen naar thq dan maar... lekker duf
Als THQ dat zoiezo niet zou doen kan je altijd nog naar bol.com een bericht sturen.
THQ MOET niet een key sturen zij hebben de verantwoordelijkheid niet
Bol daarintegen wel want die verkocht het aan jullie.
maar ja ik hoop dat ze je weer een key sturen
THQ MOET niet een key sturen zij hebben de verantwoordelijkheid niet
Bol daarintegen wel want die verkocht het aan jullie.
maar ja ik hoop dat ze je weer een key sturen
@rubbieus: klok & klepel. THQ is vergeten (ergens iets fout gegaan) om cd-keys achterop het hoesje te printen. Zij hebben het produkt dus niet volgens specs opgeleverd. Maar goed, als THQ niet zo goed gereageerd had, had ik het idd bij Bol neergelegd die het weer door had moeten schuiven naar THQ, maar dit is gewoon makkelijker en sneller
@Rudios: ik heb (zoals je wellicht door had) een scan van me bon en van de achterkant van me boekje bij me email gedaan. Had binnen een paar uur antwoord met een nieuwe key. Super relaxed dat ze zo snel en makkelijk zijn. go THQ (moet ook wel als je emaildomein absolutequality.co.uk is
)
@Rudios: ik heb (zoals je wellicht door had) een scan van me bon en van de achterkant van me boekje bij me email gedaan. Had binnen een paar uur antwoord met een nieuwe key. Super relaxed dat ze zo snel en makkelijk zijn. go THQ (moet ook wel als je emaildomein absolutequality.co.uk is
Vandaag COH gekocht bij bol.com (geseald) zit er geen game serial in
Zou ik hem ruilen of kun je via support een key krijgen?
Zoals je wellicht in de post boven jouw kan lezen is het makkelijkst contact op te nemen met THQ, bon scannen en achterkant van het boekje en die erbij plaatsen.3style schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:22:
Vandaag COH gekocht bij bol.com (geseald) zit er geen game serial in![]()
iddSuicyder schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:31:
[...]
Zoals je wellicht in de post boven jouw kan lezen is het makkelijkst contact op te nemen met THQ, bon scannen en achterkant van het boekje en die erbij plaatsen.

Ik heb nog geen reactie gehad (gisteravond verstuurd). Heb je de mail ook naar support@thq.com verzonden?Rac-On schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:01:
@Rudios: ik heb (zoals je wellicht door had) een scan van me bon en van de achterkant van me boekje bij me email gedaan. Had binnen een paar uur antwoord met een nieuwe key. Super relaxed dat ze zo snel en makkelijk zijn. go THQ (moet ook wel als je emaildomein absolutequality.co.uk is)
Ik heb dat webform ingevuld op THQ.com en ook nog geen reactie.
Zal dus wel ergens in het weekend worden dat ik CoH kan installeren.
Zal dus wel ergens in het weekend worden dat ik CoH kan installeren.
ik heb om 10:35 gisterochtend gemailed naar eursupport@thq.com (wel ff eerlijk zeggen dat je in europa woont he?!) en om 13:39 antwoord. Was wel zoals gezegd een duidelijke email met aankoopbewijs erbij.
Ik heb inmiddels antwoord gehad, en inderdaad aankoop-bewijs + scan van manual nodig.
Lekker dom van mezelf dus dat ik alleen de manual had meegenomen naar mijn werk om in te scannen, morgen ook maar even de bon erbij doen.
Lekker dom van mezelf dus dat ik alleen de manual had meegenomen naar mijn werk om in te scannen, morgen ook maar even de bon erbij doen.
Ik had besteld bij play.com, ook geen code op de manual. THQ gebeld en die gaven aan dat hij terug moest naar play. Ik heb nog aangedrongen op een andere oplossing maar die was er toen niet.
game is nu terug naar play, die overigens nauwelijks te bereiken zijn
game is nu terug naar play, die overigens nauwelijks te bereiken zijn
Ik vrees dat als je net als de anderen het via de e-mail geprobeerd had te realiseren het wel was gelukt.jaspov schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:12:
Ik had besteld bij play.com, ook geen code op de manual. THQ gebeld en die gaven aan dat hij terug moest naar play. Ik heb nog aangedrongen op een andere oplossing maar die was er toen niet.![]()
game is nu terug naar play, die overigens nauwelijks te bereiken zijn![]()
@jaspov: anders lees je ff het topic:
On_E in "Company of Heroes - Deel 2"
en inderdaad aankoop-bewijs + scan van manual nodig
Suicyder in "Company of Heroes - Deel 2"
bon scannen en achterkant van het boekje en die erbij plaatsen
Rac-On in "Company of Heroes - Deel 2"
Please note that this resolution is not our standard practice and has only been implemented
due to the nature of the issue affecting certain copies of the game and that you
On_E in "Company of Heroes - Deel 2"
en inderdaad aankoop-bewijs + scan van manual nodig
Suicyder in "Company of Heroes - Deel 2"
bon scannen en achterkant van het boekje en die erbij plaatsen
Rac-On in "Company of Heroes - Deel 2"
Please note that this resolution is not our standard practice and has only been implemented
Ik heb nu ook de code binnen via het webformulier van THQ ingevuld. Via het mailadres (eursupport@thq.com heb ik niets vernomen.
Ik heb trouwens gewoon met mijn camera de digitale factuur en manual gemaakt
Ik heb trouwens gewoon met mijn camera de digitale factuur en manual gemaakt
Ik weet niet of er hier veel mensen bekend zijn met gr.org?
In ieder geval heb ik laatst een potje tegen Architect gespeeld (voormalig topper maar speelt tegenwoordig niet meer zoveel lijkt het). Hij valt hier te downloaden en te bekijken:
http://www.gamereplays.or...ndex.php?showtopic=250307
Is denk ik wel leuk om te zien voor de beginnende coh-speler (en de meer gevorderde vast ook wel).
In ieder geval heb ik laatst een potje tegen Architect gespeeld (voormalig topper maar speelt tegenwoordig niet meer zoveel lijkt het). Hij valt hier te downloaden en te bekijken:
Is denk ik wel leuk om te zien voor de beginnende coh-speler (en de meer gevorderde vast ook wel).
Verwijderd
Hey cool, ik lees in de review op gr.org dat Axis vooral T2 is gegaan. Zal vanavond 's kijken, ben zelf aardig Axis T2 fanStoffa schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:29:
Ik weet niet of er hier veel mensen bekend zijn met gr.org?
Verwijderd
Hoe kun je de hele game in T2 blijven? Ik ga ook zsm naar T2 (flammenwerfer, mortars) maar daarna ook zeker snel naar T3/T4. Met Blitz kun je natuurlijk wel 2 tigers + Stuh's krijgen maar als de Allies voor Armour gaan heb je een probleem lijkt me. Maar misschien kun je het uitleggen, T2 + Blitz is mij niet vaak gelukt. Echt slecht ben ik ook niet (150 - 42).Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:19:
[...]
Hey cool, ik lees in de review op gr.org dat Axis vooral T2 is gegaan. Zal vanavond 's kijken, ben zelf aardig Axis T2 fan
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit 1v1 speel, misschien doel je daarop.
Wat is je nickname trouwens? De mijne "TheFloyd".
T2 is gewoon defenced play, zou niet weten waarom dat niet kan functioneren tegen Allies armor geweld. Mocht je vanuit defence oprukken kan dat uitstekend met grenadiers, zeker trip vets doen het uitstekend.
Whole lot of stars ***
Verwijderd
T2 + vet2/3 inf is erg goed te doen. Veel allies kiezen armor als company en als T2/defensive is dat prima te counteren. En met 2 tigers (mocht je blitz gaan) zou je geen moeite moeten hebben met een pershing.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:59:
[...]
Hoe kun je de hele game in T2 blijven? Ik ga ook zsm naar T2 (flammenwerfer, mortars) maar daarna ook zeker snel naar T3/T4. Met Blitz kun je natuurlijk wel 2 tigers + Stuh's krijgen maar als de Allies voor Armour gaan heb je een probleem lijkt me. Maar misschien kun je het uitleggen, T2 + Blitz is mij niet vaak gelukt. Echt slecht ben ik ook niet (150 - 42).
Moet er wel bij zeggen dat ik nooit 1v1 speel, misschien doel je daarop.
Wat is je nickname trouwens? De mijne "TheFloyd".
Het enige nadeel aan T2/defensive + veterancy is artillery. Als de tegenstander eerst voor de calliope gaat ipv de pershing, kun je je bunkers en flaks gelijk weer opdoeken. En tegen infantry company heb je ook een probleem vanwege rangers (welke bunkers en flaks erg snel slopen) en de onmap/offmap howitzers. Vs. airborn is het wel goed doen. Met fatsoenlijke def rond je flak, kost het veel manpower om die flak te slopen.
Wat ik overigens wel doe, is nadat mn T2 units enigszins stand kunnen houden, wel naar T3 techen voor stugs.
M'n online nick is darth4fun, maar ben al een aantal dagen offline omdat ik wat krap in mn tijd zit, en voor CoH wil ik gewoon lekker een poos kunnen zitten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 10:34 ]
Ik speel altijd terror en probeer zsm naar T4 te gaan voor Panthers. De laatste tijd wordt ik echter alleen maar in de pan gehakt door die bloody allies. Of het nou riflemen zijn, rangers of Shermans en Pershings, ik leg het af. Zal maar eens T2 defence proberen dan...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Same here, in 2vs2 games ben ik wel goed, maar dat is omdat mijn vaste "partner" erg sterk is in de early game.. en ik in de late...
Mocht je samen eens wat dingen willen proberen om beter te worden, mn nickname is in CoH ook doublej.
Heeft iemand hier overigens al eens gebruik van gemaakt?
Mocht je samen eens wat dingen willen proberen om beter te worden, mn nickname is in CoH ook doublej.
Heeft iemand hier overigens al eens gebruik van gemaakt?
[ Voor 24% gewijzigd door DoubleJ op 15-06-2007 17:37 ]
Ik vind dat wel een strak plan. Spelen met onbekenden gaat ook wel een keer vervelen. Ik ga je eens opzoeken.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je het over 1v1 hebt, waarom dan voor panthers gaan als je een Tiger Ace kan krijgen omdat je Terror kiest? Helemaal naar T4 kost een hoop fuel en je ontkomt er als axis niet aan om of een kriegsbarrack (T2) of sturm armory te maken (T3). En als je toch de Tiger Ace kant opgaat, zou ik zo lang mogelijk in T2/T3 blijven hangen, veterancy op je units regelen, en 'hold the line' spelen totdat je Tiger Ace het veld oprolt.Tijgert schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:06:
Ik speel altijd terror en probeer zsm naar T4 te gaan voor Panthers. De laatste tijd wordt ik echter alleen maar in de pan gehakt door die bloody allies. Of het nou riflemen zijn, rangers of Shermans en Pershings, ik leg het af. Zal maar eens T2 defence proberen dan...
Rangers zijn de laatste tijd wat meer populair dan voorheen. Er is dan ook een vrij groot topic op gr.org over de infantry company. Rangers op zich zijn goed te doen, grenadiers + lmg's zijn erg goed tegen rangers. De howitzermeuk is wat minder en dwingt je mobiel te blijven en te blijven bewegen.
Gisteren sinds lange tijd weer 's een 1v1 ranked gedaan. Ik als defensive vs een armor speler op Angoville. Allies ging direct voor zijn fuel + OP daarop. En kort gevolgt door een M8, iets voordat ik één grenadier met shreck had. Dat was wel even @#$#%. Toch nog vol kunnen houden. Toen ie met die M8 aan kwam, had ik pas door dat ie z'n fuel geOPed had, iets te laat, mja. Vervolgens een croc/sherman base rush. Die deed erg au, maar heb z'n croc en 1 sherman weten te slopen met 1 shreck, pak en een Stug.
Uiteindelijk toch nog de game gewonnen omdat de allies speler zich volledig richtte op shermans en een pershing. Maar vet3 stugs zijn best wel ok tegen shermans en met z'n 3en + shreck support is een pershing ook geen probleem. Kostte me wel 2 stugs, maar voor 50 fuel is dat prima bij te bouwen. Had wel t geluk dat mn tegenstander zo ongeveer geen capping power had, waardoor hij zijn fuel niet terug kon cappen.
Verwijderd

meer kunstwerkjes?
Als axis ga ik:
1 pio,
volks
volks
mg
volks
mg
T3:
puma
puma
puma
stuh
ace
Het punt van het spel is goed retreaten, gelijk als je ziet dat je iets onmogenlijk kan winnen, retreaten, zodat je alle units overhoud op het einde.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 22:22 ]
Verwijderd
Ah, de puma rushVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:20:
[afbeelding]
meer kunstwerkjes?
Als axis ga ik:
1 pio,
volks
volks
mg
volks
mg
T3:
puma
puma
puma
stuh
ace
Het punt van het spel is goed retreaten, gelijk als je ziet dat je iets onmogenlijk kan winnen, retreaten, zodat je alle units overhoud op het einde.
Ik heb nu zo'n 100 matches met de Axis gespeeld en ik moet zeggen dat ik mezelf nu wel een stuk beter vind. Ik sta iets van 60 wins en 50 losses maar de laatste tijd win ik wel erg veel, nu een streek van 14.
Nu wil ik ook wel met de allies goed worden, alleen ik zie eigenlijk niet zoveel voordelen aan de allies. Hun infantry is misschien iets beter dan van de Axis maar als de Axis hun elite Panthers / Tigers bouwen worden de Allies in de pan gehakt.
Zijn hier mensen die altijd of vaak met de Allies spelen die mij een beetje kunnen vertellen wat ze goed vinden aan de Allies?
Ps. wat wordt er betekend bedoeld met T2, T3 etc
Nu wil ik ook wel met de allies goed worden, alleen ik zie eigenlijk niet zoveel voordelen aan de allies. Hun infantry is misschien iets beter dan van de Axis maar als de Axis hun elite Panthers / Tigers bouwen worden de Allies in de pan gehakt.
Zijn hier mensen die altijd of vaak met de Allies spelen die mij een beetje kunnen vertellen wat ze goed vinden aan de Allies?
Ps. wat wordt er betekend bedoeld met T2, T3 etc
T2, T3 e.d is toch de soort upgrade die je hebt bij Axis ?
Hetgeen je moet upgraden bij je HQ.
Hallo iedereen,
mss een dom vraagje: hoe kan ik controleren welke versie van CoH ik heb? Recentelijk had ik de patch 1.7 gedownload maar gaf mijn laptop aan "you are attemting to patch the wrong version". Wil dat zeggen dat ik eerst alle andere patches moet downloaden en installeren alvorens ik kan spelen? Heb het spel sinds februari gekocht in Fnac in Leuven, maar had het lange tijd nietmeer gespeeld en voordien nog nooit gepatched. Zit momenteel in missie 6..
mss een dom vraagje: hoe kan ik controleren welke versie van CoH ik heb? Recentelijk had ik de patch 1.7 gedownload maar gaf mijn laptop aan "you are attemting to patch the wrong version". Wil dat zeggen dat ik eerst alle andere patches moet downloaden en installeren alvorens ik kan spelen? Heb het spel sinds februari gekocht in Fnac in Leuven, maar had het lange tijd nietmeer gespeeld en voordien nog nooit gepatched. Zit momenteel in missie 6..
[ Voor 15% gewijzigd door CarLL op 16-06-2007 11:20 ]
Je kan zien welke versie je hebt in het hoofdscherm van CoH, onderaan in het middel zie je in kleine witte letters welke versie je hebt.CarLL schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:10:
Hallo iedereen,
Oke, ik dacht al dat het dat was. Alleen waar staat de T voor? Het heet toch Battle Phase enzo?SandeR schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:55:
T2, T3 e.d is toch de soort upgrade die je hebt bij Axis ?
Verwijderd
Kan iemand mij helpen ik heb Company of Heroes op vista draaien op de nieuwste patch
en de drivers van mijn videokaart ook op de nieuwste maar heb wel zo zo dat de game op een gegeven moment vastloopt deze probleem heb ik ook bij dawn of war hoewel bij andere games zoals C&C 3 COD 2 ect geen last van heb heeft iemand enig idee wat de probleem kan zijn
en de drivers van mijn videokaart ook op de nieuwste maar heb wel zo zo dat de game op een gegeven moment vastloopt deze probleem heb ik ook bij dawn of war hoewel bij andere games zoals C&C 3 COD 2 ect geen last van heb heeft iemand enig idee wat de probleem kan zijn

T = tier. Allies kent dezelfde tiers, maar die werken door het maken van bebouwen, dus zijn wat minder duidelijk.
Nog even een vraagje, dit keer over de Axis. Stel ik heb een Tiger of een Tiger Ace en ik wil ermee gaan aanvallen. Nu heb ik natuurlijk support nodig van anti-infantry units. Welke manschappen gebruiken jullie hier zelf altijd voor?
Ik ga nu meestal voor de Grenadiers met de light machineguns. Maar ik lees ook veel over die Knight Cross Holders, deze zouden ook erg geschikt zijn voor support. Iemand die deze KCHs fanatiek gebruikt als support.
Ben wel benieuwd wat iedereen hier als support gebruikt!
Ik ga nu meestal voor de Grenadiers met de light machineguns. Maar ik lees ook veel over die Knight Cross Holders, deze zouden ook erg geschikt zijn voor support. Iemand die deze KCHs fanatiek gebruikt als support.
Storms zijn het best als support (wanneer je blitz speelt). Enige echte bedreiging van tigers zijn eigenlijk de 57mm. Gebruik storms om te scouten en gooi bundles op de ats.
Speel je geen blitz dan neig ik toch eerder naar grens aangezien zij ook shreck upgrade hebben, en shrecks zijn erg handig icm tiger. Ook komen KCH een stuk later dan grens. Zit je echter in een lange 3v3 of 4v4 dan kun je het best een mix van grens en KCH doen. Alleen KCH zou ik niet doen. Shrecks zijn te belangrijk imo. Een tiger wordt zo gedolt door 2 of 3 m10 of zelfs een sherman. Dan komen shrecks erg van pas. En een tiger doet het ook prima tegen infantry. Hou wel altijd wat pioneers in de buurt.
Speel je geen blitz dan neig ik toch eerder naar grens aangezien zij ook shreck upgrade hebben, en shrecks zijn erg handig icm tiger. Ook komen KCH een stuk later dan grens. Zit je echter in een lange 3v3 of 4v4 dan kun je het best een mix van grens en KCH doen. Alleen KCH zou ik niet doen. Shrecks zijn te belangrijk imo. Een tiger wordt zo gedolt door 2 of 3 m10 of zelfs een sherman. Dan komen shrecks erg van pas. En een tiger doet het ook prima tegen infantry. Hou wel altijd wat pioneers in de buurt.
Verwijderd
De units die je nog hebt van daarvoormonnick schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:01:
Nog even een vraagje, dit keer over de Axis. Stel ik heb een Tiger of een Tiger Ace en ik wil ermee gaan aanvallen. Nu heb ik natuurlijk support nodig van anti-infantry units. Welke manschappen gebruiken jullie hier zelf altijd voor?
@ Carll, het staat net als bij de meeste games gewoon in het hoofd menu.
Maar je kan ook inloggen op relic online dan kan je automatisch de patches downloaden, met heel veel snelheid.
Maar je kan ook inloggen op relic online dan kan je automatisch de patches downloaden, met heel veel snelheid.
F_J_Knip. Het spammen van cheats lijkt me niet nodig
[ Voor 79% gewijzigd door F_J_K op 18-06-2007 07:57 ]
@str1ker: MG's zijn te traag om je push goed te supporten, puma's worden geraped door iedere vorm van AT (zowel 57mm als rangers als shermans als m10's enz). Volks zijn enkels anti-inf dus dan kan je beter KCH pakken (die rapen echt iedere vorm van infanterie). Ik zou echter altijd Storms of Grens meesturen ivm extra AT power. Zonder die shreks verliest een tiger het te makkelijk van shermans, at's of m10's.
Voordeel van storms is dat je niet naar T4 hoeft te gaan cq geen Panzer command hoeft te bouwen, terwijl je dat voor KCH wel moet.
en voor die knakker waar ik gister tegen speelde: inbunkeren to the max met infantery company werkt wel als je tegen de compu speelt, maar niet als je tegen echte mensen speelt. Die knakker was op angoville een muur van zandzakken aan het bouwen, van links naar rechts... zucht... Storms erlangs sneaken, paar bundled nades op zijn rifleman en met m'n tiger keihard overheen gewalst.
Voordeel van storms is dat je niet naar T4 hoeft te gaan cq geen Panzer command hoeft te bouwen, terwijl je dat voor KCH wel moet.
en voor die knakker waar ik gister tegen speelde: inbunkeren to the max met infantery company werkt wel als je tegen de compu speelt, maar niet als je tegen echte mensen speelt. Die knakker was op angoville een muur van zandzakken aan het bouwen, van links naar rechts... zucht... Storms erlangs sneaken, paar bundled nades op zijn rifleman en met m'n tiger keihard overheen gewalst.
[ Voor 26% gewijzigd door Rac-On op 18-06-2007 07:54 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 18-06-2007 18:45 ]
Heb het nog niet veel kunnen spelen, maar het is wel een enorm tof spel zeg.
Wist eigenlijk ook helemaal niet dat je gewoon een basis & units kon bouwen, dacht altijd dat het een soort van Commandos was.
Maar goed, de campaign is tot nu toe erg leuk, ben in een missie aanbeland waar je eerst een bevriende company moet redden, om daarna de weg vrij te maken voor een transport-konvooi, en dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Lijkt wel alsof ik continu Fuel tekort kom daar, want de Axis komt vrij vlot met een hele rits tanks, en dan heb ik echt nog niet genoeg defense en/of units om die aanvallen tegen te kunnen houden, laat staan zelf uit te breiden qua strategic points e.d.
Iemand nog beginners-tips ?
Wist eigenlijk ook helemaal niet dat je gewoon een basis & units kon bouwen, dacht altijd dat het een soort van Commandos was.
Maar goed, de campaign is tot nu toe erg leuk, ben in een missie aanbeland waar je eerst een bevriende company moet redden, om daarna de weg vrij te maken voor een transport-konvooi, en dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Lijkt wel alsof ik continu Fuel tekort kom daar, want de Axis komt vrij vlot met een hele rits tanks, en dan heb ik echt nog niet genoeg defense en/of units om die aanvallen tegen te kunnen houden, laat staan zelf uit te breiden qua strategic points e.d.
Verwijderd
Hoop theorie, er klopt niks van. Stel je bent in semois ingesloten, en net komt je ace binnen. Dan neem ik aan dat als je een beetje normaal hebt geretread je ong. 2 MG's 3 volks en een puma en een stug ofozo hebt, dan moet het daarmee tog echt wel te doen zijn. Dan ga je toch niet upgraden naar t4/ zeker niet al de allies t3 is of t1.Rac-On schreef op maandag 18 juni 2007 @ 07:52:
@str1ker: MG's zijn te traag om je push goed te supporten, puma's worden geraped door iedere vorm van AT (zowel 57mm als rangers als shermans als m10's enz). Volks zijn enkels anti-inf dus dan kan je beter KCH pakken (die rapen echt iedere vorm van infanterie). Ik zou echter altijd Storms of Grens meesturen ivm extra AT power. Zonder die shreks verliest een tiger het te makkelijk van shermans, at's of m10's.
je kan de fuel punten gaan pakken, maar het is lastig om ze te behouden.On_E schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:36:
Heb het nog niet veel kunnen spelen, maar het is wel een enorm tof spel zeg.
Wist eigenlijk ook helemaal niet dat je gewoon een basis & units kon bouwen, dacht altijd dat het een soort van Commandos was.![]()
Als ik me niet vergis, staan er aan beiden kanten van de weg Anti Tank guns waarvan je de mannetjes moet doden (met granaten of met sniper bijv) en dan neem je gewoon zo'n gun over. zo kan je de weg en je tanks dekken met die AT guns.
@On_E: tegen Axis is het sowieso een goede strategie om fuelpoints constant lastig te vallen. niet per se cappen, maar decappen alleen werkt al onwijs goed. Axis heeft veel fuel nodig (tier upgrades, veterancy, tanks) dus op die manier houdt je ze lang tegen. Daarnaast is de AT gun je vriend, die dingen zijn erg sterk tegen armor, zeker als je de ap-shells gebruikt
@str1ker: uiteraard heb je in zo'n situatie niets te kiezen en moet je gewoon de units pakken die je op dat moment voorhanden hebt. Als je echter de mogelijkheid hebt om je een beetje voor te bereiden, zijn er betere keuzes.
@str1ker: uiteraard heb je in zo'n situatie niets te kiezen en moet je gewoon de units pakken die je op dat moment voorhanden hebt. Als je echter de mogelijkheid hebt om je een beetje voor te bereiden, zijn er betere keuzes.
Ik vind het wazig dat je in CoH speciaal moet kiezen om AT guns gebruik te laten maken van AP rounds. Lijkt mij een vrij logische gevolg trekking, het zijn immers anti-tank guns.Rac-On schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:57:
Daarnaast is de AT gun je vriend, die dingen zijn erg sterk tegen armor, zeker als je de ap-shells gebruikt.
Logischer zou zijn, dat je speciaal voor SAP/HE rounds zou kunnen kiezen als je voornamelijk infantry voor je kiezen krijgt. Ideaal zou zijn, dat je een type ammo kan kiezen dat gebruikt wordt zolang je geen ander type ammo specificeert, wat je afhankelijk van het type dan eventueel per schot een ammo penalty oplevert.
[ Voor 53% gewijzigd door Kwistnix op 18-06-2007 11:54 ]
Verwijderd
Doe dat nou aub niet als je ook online speelt. Ik heb al een aantal keren een "data sync error" gehad omdat iemand zo'n "mod/cheat" geinstalleerd had.
Echt heel irritant.
[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 18-06-2007 18:47 ]
Verwijderd
Apart, want als je dat ding installeert (wat ik vroeger ook had omdat ik replays wil kijken zonder fog of war) , krijg je een aparte snelkoppeling om CoH te starten met die mod actief.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:41:
[...]
Doe dat nou aub niet als je ook online speelt. Ik heb al een aantal keren een "data sync error" gehad omdat iemand zo'n "mod/cheat" geinstalleerd had.
Echt heel irritant.
Seconded! Deze zou mooi staan in een mail naar Relic. Vind dat je hier een zeer aardig punt hebt!FallenAngel666 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:13:
[...]
Ik vind het wazig dat je in CoH speciaal moet kiezen om AT guns gebruik te laten maken van AP rounds. Lijkt mij een vrij logische gevolg trekking, het zijn immers anti-tank guns.
Logischer zou zijn, dat je speciaal voor SAP/HE rounds zou kunnen kiezen als je voornamelijk infantry voor je kiezen krijgt. Ideaal zou zijn, dat je een type ammo kan kiezen dat gebruikt wordt zolang je geen ander type ammo specificeert, wat je afhankelijk van het type dan eventueel per schot een ammo penalty oplevert.
Whole lot of stars ***
Niet mee eens, zeker niet wat betreft het supporten van mg's. Kijk deze replays eens, daar worden de mg's en de Puma's goed 'to use' gebracht.Rac-On schreef op maandag 18 juni 2007 @ 07:52:
@str1ker: MG's zijn te traag om je push goed te supporten, puma's worden geraped door iedere vorm van AT (zowel 57mm als rangers als shermans als m10's enz).
[ Voor 12% gewijzigd door DoubleJ op 18-06-2007 12:48 ]
Verwijderd
Ik weet het fijne er ook niet van maar heb 2 kerels gesproken waarmee we een sync error kregen en die hadden beide van die mods geinstalleerd.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:12:
[...]
Apart, want als je dat ding installeert (wat ik vroeger ook had omdat ik replays wil kijken zonder fog of war) , krijg je een aparte snelkoppeling om CoH te starten met die mod actief.
Misschien probeerden ze met de mod actief online te gamen, geen idee.
Verwijderd
AT tank vs infantry = bahRudios schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:34:
[...]
Seconded! Deze zou mooi staan in een mail naar Relic. Vind dat je hier een zeer aardig punt hebt!
En wat betreft de AP rounds, die wil je echt niet non-stop actief hebben. De AT gun is al erg goed, en met AP rounds is ie ronduit lomp te noemen (multiplayer that is)
Verwijderd
Allied AT-gun is inderdaad erg lomp, maar dat moet eigenlijk ook wel. Het is het enige echte goede AT wapen dat ze hebben. De bazooka's doen bijna geen schade.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 13:45:
[...]
AT tank vs infantry = bahDat hebben ze de laatste patches constant aangepast in het voordeel van infantry (AT gun killde infantry iets te gemakkelijk).
En wat betreft de AP rounds, die wil je echt niet non-stop actief hebben. De AT gun is al erg goed, en met AP rounds is ie ronduit lomp te noemen (multiplayer that is)
De Duitsers daarentegen hebben de zwakkere Pak's maar wel de veel betere Panzershrecks.
Heeft Relic echt fantastisch gedaan, beide kanten hebben AT wapens maar wel heel anders geimplementeerd. Je gebruikt ze anders, zien er anders uit, strategisch andere mogelijkheden maar toch goed gebalanceerd.
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 18-06-2007 18:49 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 19-06-2007 18:50 ]
Momenteel ben ik in missie 9 geraakt ("Capture Hill 192") maar ik zit daar al 6u in vast. Zowat alle "strategic points" zijn ingenomen, buiten diegene aan de linkerbovenzijde, maar toch komen er nog steeds Panzers en Halftracks met vlammenwerpers op me af, waaardoor ik mijn mortar teams niet tegen de heuvel krijg om Hill 192 in te nemen. Ik vond paar dagen geleden op een Amerikaanse site een walkthrough, maar daarin wordt er gesproken over het inroepen van een Sherman, hetgeen niet aanwezig is in het "easy" level. Ik heb 3 Ranger troops staan aan die Artillery power hut aan de rechterbovenkant en gebruik regelmatig Howitzer luchtkannonnen op tanks af te stoppen. Ik weiger om cheats te gebruiken, daar ik vind dat dit het spel verneukt (sry voor bewoordingen) en die jongens er wss bakken tijd in hebben gestoken om dit spel zo realistisch mogelijk te maken. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
je hoeft niet perse alle punten te houden heCarLL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:21:
Momenteel ben ik in missie 9 geraakt ("Capture Hill 192") maar ik zit daar al 6u in vast. Zowat alle "strategic points" zijn ingenomen, buiten diegene aan de linkerbovenzijde, maar toch komen er nog steeds Panzers en Halftracks met vlammenwerpers op me af, waaardoor ik mijn mortar teams niet tegen de heuvel krijg om Hill 192 in te nemen. Ik vond paar dagen geleden op een Amerikaanse site een walkthrough, maar daarin wordt er gesproken over het inroepen van een Sherman, hetgeen niet aanwezig is in het "easy" level. Ik heb 3 Ranger troops staan aan die Artillery power hut aan de rechterbovenkant en gebruik regelmatig Howitzer luchtkannonnen op tanks af te stoppen. Ik weiger om cheats te gebruiken, daar ik vind dat dit het spel verneukt (sry voor bewoordingen) en die jongens er wss bakken tijd in hebben gestoken om dit spel zo realistisch mogelijk te maken. Hoe hebben jullie dit aangepakt?
verder had ik daar 1 halftruck, 1 sniper (3vet), 1-2 AT gun (gegapt van de duitsers), 1x ranger(3vet), 1x fire engineers, 1x soldiers.
Bouw gewoon wat tank traps rondom dat gebiedje, vervolgens je sniper in het torentje. Die half-track gebruikte ik om mn troepen na elke aanval te reinforcen (omdat je geen forward barracks kon maken daar). Pak zoveel mogelijk de panzershrecks die ze laten vallen, dan zijn die tanks echt zo stuk. Je sniper (als die goed is) knalt binnen no time die mannetjes weg. Als ze met een AT gun schieten, laat je je sniper naar buiten en knal je m van een afstandje neer.
Als het even kan, bouw je ook zo'n medic station, scheelt weer in casualties.
Op normal heb ik het zo wel steeds tegen kunnen houden. Dat was het eerste punt wat ik pakte en ik heb het steeds onder controle kunnen houden.
Daarnaast heb ik op een gegevn moment alle Flak88s gesloopt met een sniper en daarna zn basis gesloopt, dan is die hill een eitje.
succes.
[ Voor 3% gewijzigd door Kurios op 21-06-2007 13:35 ]
Jij hebt het over een heel andere missie volgens mij?Kurios schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:34:
[...]
je hoeft niet perse alle punten te houden he3 van de 4 is al genoeg om te winnen.
verder had ik daar 1 halftruck, 1 sniper (3vet), 1-2 AT gun (gegapt van de duitsers), 1x ranger(3vet), 1x fire engineers, 1x soldiers.
Bouw gewoon wat tank traps rondom dat gebiedje, vervolgens je sniper in het torentje. Die half-track gebruikte ik om mn troepen na elke aanval te reinforcen (omdat je geen forward barracks kon maken daar). Pak zoveel mogelijk de panzershrecks die ze laten vallen, dan zijn die tanks echt zo stuk. Je sniper (als die goed is) knalt binnen no time die mannetjes weg. Als ze met een AT gun schieten, laat je je sniper naar buiten en knal je m van een afstandje neer.
Als het even kan, bouw je ook zo'n medic station, scheelt weer in casualties.
Op normal heb ik het zo wel steeds tegen kunnen houden. Dat was het eerste punt wat ik pakte en ik heb het steeds onder controle kunnen houden.
Daarnaast heb ik op een gegevn moment alle Flak88s gesloopt met een sniper en daarna zn basis gesloopt, dan is die hill een eitje.
succes.
oeps... inderdaad. hill 192 is met die hedgerows. Daar heb je inderdaad een fire-sherman voor nodig om goed te kunnen flanken. Die kan je overigens gewoon zelf maken? Al wordt er op een gegeven moment gratis een aanrijden.FallenAngel666 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Jij hebt het over een heel andere missie volgens mij?
trouwens, ik heb toen via rechts de forward barracks overgenomen en dat vastgezet en er een howitzer geplaatst. daarmee kan je de hele map lek bombarderen!
[ Voor 16% gewijzigd door Kurios op 21-06-2007 14:36 ]
Ik krijg het idee dat de infantry commandtree steeds populairder wordt. Moet zeggen dat ik het zelf ook steeds vaker gebruik, Motorpool met infanty is een erg mooie combi moet ik zeggen. Ook zijn rangers (icm thompsons) uitermate geschikt om goed riflemen te supporten in closecombat en open field gevechten. Ik vind sinds de laatste 2 patches Airborn wat erg duur geworden in manpower. Zijn er nog meer die tegenwoordig meer infantry gebruiken dan airborn?
Whole lot of stars ***
klopt volgens mij wel. zo'n rifleman spam werkt op een hoop mappen toch wel goed moet ik zeggen.Rudios schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:53:
Ik krijg het idee dat de infantry commandtree steeds populairder wordt. Moet zeggen dat ik het zelf ook steeds vaker gebruik, Motorpool met infanty is een erg mooie combi moet ik zeggen. Ook zijn rangers (icm thompsons) uitermate geschikt om goed riflemen te supporten in closecombat en open field gevechten. Ik vind sinds de laatste 2 patches Airborn wat erg duur geworden in manpower. Zijn er nog meer die tegenwoordig meer infantry gebruiken dan airborn?
Ik moet zeggen dat ik infantry erg fijn vind als commander. De rangers vind ik opzich wel chill om even de axis tank te finishen. En wat ik ook erg fijn vind is dat riflemen sandbags en mijnen kunnen neerleggen. Ik ben namelijk echt van de sandbags (maak altijd een klein soort bunkertje voor MG) en de mijnen (heerlijk op een strategische plek
).
Ook een howitzer is altijd leuk, alleen daar heb je meestal niet zo veel tijd voor bij een ranked VPC.
EDIT: WTF
Nou al de tweede keer vandaag dat ik een ranked match speel en win en dat ik na afloop krijg: Lost connection to Relic Online. Krijg ik een loss toegekent ipv een win.... 
EDIT2: Kan nu helemaal niet meer naar Relic connecten....
Ook een howitzer is altijd leuk, alleen daar heb je meestal niet zo veel tijd voor bij een ranked VPC.
EDIT: WTF

EDIT2: Kan nu helemaal niet meer naar Relic connecten....
[ Voor 22% gewijzigd door monnick op 21-06-2007 21:14 ]
Jij hebt gewoon het geluk gehad dat er mensen een ranked 4vs4 wilden spelen. 
Net trouwens lvl 4 geworden bij Axis 1vs1
Net trouwens lvl 4 geworden bij Axis 1vs1
[ Voor 26% gewijzigd door monnick op 23-06-2007 15:34 ]
@ Kurios: bedankt voor de goeie raad
Uiteindelijk ben ik er een dag later in geslaagd Hill 192 te veroveren. Omdat ik voordien nog nooit Strategy games had gespeeld wou ik het eerst eens proberen in "easy mode" waar ik blijkbaar geen halftracks zijn. Heb veel steun gehad aan die Howitzer drops op Panzers en snipergebouwen. Die kleine rijdende bommen zijn wel simpel uit te schakelen als je langs beide kanten van je hoofdkwartier een rij mijnen legt en die elke keer terug vervangt als der ontploffen. Wat ik me afvraag is hoe je in godsnaam die medaille kan bemachtigen op maar 60 minuten tijd...
Mss was het niet zo verstandig om maar 3 groepen riflemen, 2 groepen engineers, mortars en machinegeweren te gebruiken. Heb geregeld rangers moeten laten inrukken om panzers neer te halen.. Ben nu aan missie 10 "St-Lô" geraakt, ziet er ook best spannend uit
. Zodra het me lukt het spel gans uit te spelen, ga ik het eens opnieuw proberen in Normal mode
en ook multiplayer eens testen.
Ivm de patch: CoH heeft zichzelf naar versie 1.70 gebracht toen ik multiplayer wou spelen en heb gelezen op site van CoH dat versie 1.71 binnenkort uitkomt maar gezien deze precies vnl betrekking heeft op DirectX 10 zal ik er niet veel mee zijn (in HP Pavilion 9064 laptop zit maar Geforce 7600 256MB, meer als genoeg voor CoH zo lijkt me
Grtz

Ivm de patch: CoH heeft zichzelf naar versie 1.70 gebracht toen ik multiplayer wou spelen en heb gelezen op site van CoH dat versie 1.71 binnenkort uitkomt maar gezien deze precies vnl betrekking heeft op DirectX 10 zal ik er niet veel mee zijn (in HP Pavilion 9064 laptop zit maar Geforce 7600 256MB, meer als genoeg voor CoH zo lijkt me
Grtz
[ Voor 16% gewijzigd door CarLL op 23-06-2007 17:29 ]
Iemand toevallig al wat info tegengekomen van de inhoud van patch 1.71?
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Kun je ons uitleggen hoe je die signature aanmaakt?monnick schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:25:
[afbeelding]
Misschien leuk als wat spelers zo'n CoH-stats sig aanmaken. Zie je meteen elkaars namen zodat je elkaar aan friends kan toevoegen en natuurlijk wat voor level de player is. Alleen jammer dat mijn lvl 2 van Allies er niet opstaat...
Heb sinds dit weekend vista, en sindsdien zie ik geen lichtsporen meer van de wapens. Heb verschillende drivers uitgeprobeerd voor mijn 8800GTX maar die werken niet. In TS staat dat je driver 158.45 of hoger moet gebruiken. Hebben jullie daar ook nog last van, in dx10? Of zie ik een instelling over het hoofd?
Laat maar.. Verkeerde driver gepakt
158.45 beta nu......
Laat maar.. Verkeerde driver gepakt

[ Voor 9% gewijzigd door Igorvans op 25-06-2007 13:00 ]
Verwijderd
Ja dat is wel jammer inderdaad. Wat ook jammer is is dat de sig mijn verkeerde 1vs1 level aangeeft, ik ben namelijk level 4 en niet level 2.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 13:50:
[...]
Thanks, signed up. Maar wel jammer dat je alleen de 1vs1 te zien krijgt. Wel 100% win![]()
Ik ben meer van de 2vs2 en 4vs4 games.
[afbeelding]
Op Expert heb je maar 30minuten hoorCarLL schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:27:
Wat ik me afvraag is hoe je in godsnaam die medaille kan bemachtigen op maar 60 minuten tijd...![]()
Heb het wel gehaalt, maar was wel een vrij pittige zaak.
Ik zal binnenkort ook weer eens online kijken, als ik tegen een AI-mod expert kan winnen moet ik online ook aardig mee kunnen draaien dacht ik
Nukezone FTW
Verwijderd
De AI van CoH is zeer zwak, een expert rol je in 4 minuten op.Powrskin schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:52:
[...]
Op Expert heb je maar 30minuten hoor
Heb het wel gehaalt, maar was wel een vrij pittige zaak.
Ik zal binnenkort ook weer eens online kijken, als ik tegen een AI-mod expert kan winnen moet ik online ook aardig mee kunnen draaien dacht ik
Misschien een nogal basale vraag, maar hoe werken die rode kruis tenten? Het lijkt net alsof ze niet werken.
Wel een leuk spel trouwens. Ik kreeg het gratis bij mijn 8600 GTS. Ik hou niet zo van rts, maar dit vind ik wel grappig. Jammer dat de population cap zo laag is (in SP tenminste).
Wel een leuk spel trouwens. Ik kreeg het gratis bij mijn 8600 GTS. Ik hou niet zo van rts, maar dit vind ik wel grappig. Jammer dat de population cap zo laag is (in SP tenminste).
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik vind dat juist 1 van de pluspunten dat de popcap zo laag is, het zorgt ervoor dat je je meer bekommert om je ventjes en dat je niet (zoals de meeste rts'en) eindeloos gaat spammenShabbaman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:07:
Je hebt dat ding dat alleen in je basis kan staan, triage center ofzo? Die heelt de poppetjes die dicht bij dat ding staan (als je het gebouwtje selecteert komt er een kring omheen geloof ik, daarbinnen werkt het).Shabbaman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:07:
Misschien een nogal basale vraag, maar hoe werken die rode kruis tenten? Het lijkt net alsof ze niet werken.
Dat andere ding, die je overal neer kan zetten (medic station oid?) , sleept je halfdoden (na arty valt er weinig meer naar het gebouw te slepen) naar het gebouw en als hij er genoeg heeft dan worden ze weer levend en krijg je een gratis squad PFC's.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Je hebt medic-centres (en medicbunkers voor axis) en triagecentre (alléén allies). De mediccentres doen prima hun werk, ze halen wounded soldiers uit het veld en lappen ze weer op totdat ze weer een volwaardige squad zijn. Triagecentre moet je plaatsen in je base, zo dicht mogelijk bij je HQ om zo je ge'treated squads op te lappen kwa healthbars. Bij axis heb je bij tier 2 healthpackages bij elke onafhankelijke squad, deze koste wel ammo cap.Shabbaman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:07:
Whole lot of stars ***
jahoor tuurlijk volges mij moet je die missie maar es gaan spelen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:52:
[...]
De AI van CoH is zeer zwak, een expert rol je in 4 minuten op.

Zet maar een replay hier neer.
of doelde je op dat ik van een expert kan winnen
Dan bedoel ik de AI-mod 1.0 expert, wat totaal onvergelijkbaar is met de normale expert.
Nu trekken ze ook echt trug en belagen je pas weer als ze een lekker leger hebben opgebouwt of iets hebben waar jij niets tegen kan doen (tank-bunker etc.).
glukkig zijn ze nog niet heel flauw met het weghalen van prikkeldraad en anti-tankdefence (al doen ze het soms wel), anders was het praktisch onhaalbaar.
[ Voor 44% gewijzigd door Powrskin op 26-06-2007 20:45 ]
Nukezone FTW
Tier 4 bedoel je?Rudios schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:46:
Bij axis heb je bij tier 2 healthpackages bij elke onafhankelijke squad, deze koste wel ammo cap.
Yup, my bad. Tier 4, sorry.
Whole lot of stars ***
het mooie van de axis medic bunker, is dat er dode volks in gaan, en levende grens uit komen. Kan je mooi ff gratis wat t2 units bij elkaar sprokkelen. Wel een heftige investering in multiplayer, maar gezien de populariteit van de allied T1 strategie (rifle spam) verdien je het wel terug. Alleen je tech loopt achterstand op.
Triag center kan je het beste tegen de deur van je HQ aanzetten, dan weet je zeker dat iedere squad dat je terugtrekt automatisch full health wordt. Als Axis is het een redelijk gemis, T4 kom je nauwelijks en te laat, waardoor je na een tijdje met allemaal halfdode volks squads zit
Triag center kan je het beste tegen de deur van je HQ aanzetten, dan weet je zeker dat iedere squad dat je terugtrekt automatisch full health wordt. Als Axis is het een redelijk gemis, T4 kom je nauwelijks en te laat, waardoor je na een tijdje met allemaal halfdode volks squads zit
Dit topic is gesloten.