Misschien nog een tip : Luchtbruggen !
Dit heb ik gevonden na het sukkelen en prutsen met de ferry mode

:
je hebt bijvoorbeeld 4 air-transporten en je wil een constant aanvoer van troepen via ferry-mode.
Dan kan je 1 transport laten ferry-en en de overige drie air-transporten zet je op assist mode door te rechter-klikken op het paarse icoontje van ferry (paars kruisje waar je ferry begint).
Wat gebeurt er nu (echt ongeloofelijk vind ik persoonlijk

!) de 3 transporten beginnen ook troepen te vertransporteren naar dezelfde locatie ! In een klik of 4-5 heb je dus een luchtbrug die je troepenmacht op een paar minuten verplaatst of voor een constante aanvoer zorgt... super, dit ben ik nog nooit eerder tegengekomen in een rts.
Wat ik ook doe is, qua logistiek, in m'n basis luchtbruggen instellen naar m'n voorposten om de druk op de ketel te kunnen houden
Laat je rally-point van je fabrieken eindigen op dit ene ferry-punt en je hebt een automatische, constante aanvoer van al je troepen. Het enige wat je dan tegenhoudt is de unit-limit
Natuurlijk hier allemaal wel zorgen voor voldoende bewaking met interceptors of AA. Of produceer voldoende mobile-shield eenheden die dan worden meegenomen met het transport en zo de precious cargo beschermen