Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

LOL @ MM verhaal :D Ik heb net ook gebeld naar de MM...

Ik: "verkopen jullie ook de Nintendo Wiiiii?"
Zij: "Huh? worden ze al verkocht dan:?"
Ik: "Ja, sommige winkels verkopen ze al"
Zij: "Ow even checken met de afdeling dan.."
<insert muziekje>
Zij: "Helaas, de zijn al meer reserveringen dan dat we Wii's hebben"
Ik: "Ok jammer."

Daarna maar ff naar vanleest gebeld.. en jawel daar waren er nog maar 2reserveringen! Ik sta er nu als 3e (mede omdat de BS die stomme voorrang heeft gegeven aan de internetorders :( ) ze wist niet hoeveel zij er vrijdag gaan binnenkrijgen... maar ik hoop toch echt op 3 :p .

Dus bij vanleest is het nog mogelijk! (iemand poste dit gister al, thnx! :) ) veel mensen chekken het daar dus niet.. er is hoop :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

En dan nog iemand die 601,00 Euro biedt.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

oe net ff gespeeld hier op de zaak op de beamer :D het is even wennen maar het speeld enorm soepel, ik heb alleen een probleem met zacht slaan bij Golf, de controller schijnt de kleine bewegingen niet (goed) te registreren :( hebben meer mensen dit probleem?

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die component kabels wel verkrijgbaar in Duitsland of belgië?

Anders zit ik hier dadelijk ruim een week met een ingepakte Wii met Zelda te kijken.

Ik speel Zelda alleen in 480P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Damnit Jibo ben naar Mediamarkt Rotterdam gefietst, maar de verkoper wist te melden dat ze hem pas vrijdag verkopen :(
Ben nog even langs Dixons gegaan, daar liggen idd de boven mij genoemde spellen, de verkoper wist mij te melden dat ze 4 wii's hadden binnengekregen maar ook 4 reserveringen hebben :/
Naja vrijdag ben ik in Vlissingen en sta ik op 10e plaats intertoys, dus ik ga daar gewoon sochtendsvroeg campen :P en ik ga pas weg tot ze me er een mee geven >:)
En anders nog maar ff snel langs FRS of MMM (Mediamarkt Middelburg).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Hier was bij de dixons ook vrijwel alle accesoires en spellen direct te koop. de WII niet, wel te reserveren maar geen garantie's

Volgens de man bij dynabyte had het hoofdkantoor ze nog niet eens ontvangen en hij verwachte ze op zijn vroegst as vrijdag pas.

zit te twijfelen of ik zelda alvast bij dixons haal. heb een schijthekel aan die winkel maar dynabyte kon mij geen zelda garanderen. Ik koop het liefst alles in 1 keer bij 1 winkel !!!

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb het opgegeven, ik wacht wel op de 2e of 3e levering, dan maar een weekje wachten..
Net nog even naar de Dixons gebeld in Den Haag, hebben er in totaal 1 binnen gekregen en wordt de hele dag al gek gebeld over de wii. Hij verwacht morgenochtend dus veel mensen waarvan hij 99% van moet teleurstellen..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij Intertoys langs geweest. Die hadden alle spullen binnen gekregen maar gingen pas morgen verkopen. Ik kreeg geen nunchuck mee maar ik ga straks even bij de Dixons langs als die wel alvast verkopen. Hoef ik niet terug naar de IT.

Overigens: ze hebben geen kabels binnengekregen, geen component maar ook geen Scart RGB. Die zijn dus echt wel een weekje uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, degenen die vandaag de Wii al binnen hebben gekregen en 200 euro of meer willen verdienen: zet 'em op Marktplaats en je krijgt er tussen de 400 en 500 euro voor.
Zo ontstaat precies de gekte en hype die Nintendo wil creeeren.
Over een weekje loop je gewoon een grote zaak binnen en neem je 'em weer mee voor 250 euro.Ze hebben dus blijkbaar wel tijd om dozen te produceren waarop staat ' reserveer nu, inmiddels uitverkocht'. Als ze die tijd hadden gebruikt om een paar extra Wii's of component kabels te produceren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Is er btw al iets bekend wanneer de gekleurde Wiiiiiiiiiii's komen?
Wil eigenlijk met kerst een groene aanschaffen ;( maar ik denk dat ze er dan nog niet zijn...

vind de Wiiiiiiiiiiiiiiii btw een bezonder lekkere naam :) Wiiiiiiiiiiiiiiiiii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Een drukker een doos laten drukken is wel wat anders als een productielijn voor een Wii he.

ik sta 15e en zal dus waarschijnlijk moeten wachten op de 3e levering
en van leest Den Bosch heeft al veel bestellingen, daar hadden ze het blijkbaar wel door dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:05:
Ze hebben dus blijkbaar wel tijd om dozen te produceren waarop staat ' reserveer nu, inmiddels uitverkocht'. Als ze die tijd hadden gebruikt om een paar extra Wii's of component kabels te produceren.....
Dozen 'produceren' of WII's..... ach.... dat doe je natuurlijk in dezelfde fabriek aan de zelfde lopende band, één pot nat |:(
Anders zit ik hier dadelijk ruim een week met een ingepakte Wii met Zelda te kijken.
Ik speel Zelda alleen in 480P...
Misschien heel stom, maar waarom je Wii niet uitpakken en m.b.v. Wii Sports al even aan de Wii-mote wennen? Je hoeft hem niet te laten liggen, animo genoeg om hem op te halen hoor ;)

Maar ik wil wel eens van de gelukkige Bart S. klanten weten wat de eerste indrukken zijn. Dus... kom op even 10 minuten pauze anders wordt je ook nog moe....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:05:
Overigens, degenen die vandaag de Wii al binnen hebben gekregen en 200 euro of meer willen verdienen: zet 'em op Marktplaats en je krijgt er tussen de 400 en 500 euro voor.
Zo ontstaat precies de gekte en hype die Nintendo wil creeeren.
Over een weekje loop je gewoon een grote zaak binnen en neem je 'em weer mee voor 250 euro.Ze hebben dus blijkbaar wel tijd om dozen te produceren waarop staat ' reserveer nu, inmiddels uitverkocht'. Als ze die tijd hadden gebruikt om een paar extra Wii's of component kabels te produceren.....
Ik denk niet dat er in nederland echt veel mensen zijn die zoveel geld over hebben voor een Wii. De meeste mensen hebben volgens mij zoiets van "Ach... dan koop ik hem volgende week wel, als die weer word geleverd"
Zowieso is er maar een relatief kleine groep die de Wii perse vandaag/morgen/overmorgen wil hebben. In japan en amerika is die groep veel groter dus kan je ook hogere prijzen vragen voor een Wii.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hoeveel sterrenpunten zitten er eigenlijk bij de Wii en de assecoires?
Ik ga er namelijk van uit dat de Wii zelf minimaal 1000 punten oplevert en Wii Play minimaal 250 (misschien meer vanwege de controller). Ben ook benieuwd of je iets krijgt voor de nunchuck (denket niet).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Wii's NU op voorraad!!

Vandaag bestellen, morgen al in huis! 250,95 euro incl. verzenden

Mijne is besteld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met je wii controller beweegt, bijvoorbeeld zoals in een tennisspel, is dat dan een goed alternatief voor lichte sport?

Dan haal ik mij er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
Wiionly is niet de webshop, maar Consoleshop is de webshop. Dat is een behoorlijke webshop. Wiionly is btw een website in het -only gedoe. Heb ik niet veel mee op in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
wdekreij schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:29:
Wel jammer dat er nu veel mensen onterecht blij zijn met hun zogenaamde bestelling bij Consoleshop, maar dat enkel de 1e 10 terecht blij mogen zijn..
Hun stock word denk ik gewoon Live bijgehouden hoor :P staat nu al tijdelijk uitverkocht :P ... vind je het raar xD ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:23
bij de MM in Groningen hebben ze er rond de 20 binnen gekregen. Ook zelda, wii play enz is op voorraad. Er zijn geen reserveringen (doen ze niet aan) en alles wordt verkocht vanaf vrijdag 10.00 uur. Ook de prijs staat nog niet vast maar ga uit van de adviesprijs
Alles volgens de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vandaag effe wat shops bezocht met het verhaal dat bart smit en consoleshop ze al geleverd hadden
Geen enkele winkel wou mij geloven. In het begin zeiden ze allemaal dat kan niet en die riskeren een boete.

Intertoys:Had ze al binnen. Had gebeld met hoofdkantoor het hoofdkantoor had er al meer van gehoord het hoofdkantoor ging in overleg en als de intertoys het mocht verkopen zou er een mailtje uitgaan naar alle intertoys in nederland.(dus mensen die daar ge pre-ordered hebben ik zou het proberen) maar hij kon mij geen 1 verkopen want alles was gepreordered

Bart-smit: had ze dus niet kreeg pas volgende week

Free recordshop: (waar ik gepreordered heb) had ze niet en ging pas vrijdag verkopen

MM: 1 man zei we hebben ze al maar ik weet niet of ik al mag verkopen. bedrijfsleider werdt er bij gehaald die had gebeld met de leverancier en zei we hebben ze niet binnen en we verkopen pas vrijdag. (bedrijfsleider loog dus)

Musicstore: had ze niet ook geen preorders je kon ze wel bestellen maar zou pas later binnen komen want ze hadden er nog geen enkele bestelt

It's: had ze niet in het assortiment

Kijkshop: Had ze niet in het assortiment

Dixons: Was bereid wel eerder te verkopen eventueel maar ik had niet ge-preordered. ze gaan morgen al in de verkoop bij dixons alle dixons hebben een memo gehad hiervan

Dynabyte: Had maar 1 binnen leek ook wel bereid al te verkopen maar ik had niet ge-preordered.

Top 1 toys: De medewerkster zei alleen "ik heb ze al verkocht" wat ze precies bedoelde weet ik niet of ze allemaal al gepreordered waren of dat ze ze echt al verkocht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Jahoor, ik heb me Nintendo Wii binnen van de Bart Smit. Echt snel!

Maar nu werkt waarschijnlijk één Wii mote niet, ik kan er wel gewoon alles mee doen maar met Wii Sports werkt hij niet. :s Hebben meer mensen dit probleem?

Owhja, wilt er iemand even voor me kijken welke batterijen er in de Wii Mote zitten die je bij de Wii zelf krijgt? Van Maxwell of Pioneer, of iets anders? Danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Is het mogelijk om hoge capaciteit foto batterijen in je remote te stoppen ipv, normale duracel staafjes enz?

Lijkt mij dat ze dan veeeel langer meegaan dan 20 uur, en nog eens rechargeble ook

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik wacht wel rustig (nou ja, rustig) af tot een uur of 8 vanavond, of ik een track&trace krijg via de e-mail. Zo ja, dan weet ik dus zeker dat ik er 1 krijg, maar zo niet dan is er ook geen man overboord. In dat geval ga ik vrijdag ff winkels bij langs en mocht ik een Wii bemachtigen, dan kan ik de order altijd nog annuleren bij Consoleshop.nl.

P.S. Hoezo betalen is ergens aan vast zitten? Je hebt gewoon het recht om een bestelling/product te annuleren zonder opgaaf van reden (precieze termijn weet ik niet, maar het zal rond een week zweven, 1 maand als je ontevreden bent). Terugstorten doen ze dan echt wel hoor, ze zitten niet voor niets aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst nog ff OTT uitspelen (ben bij Gannondort momenteel), daarna Eternal Darkness nog een keer proberen (ooit wel aan begonnen maar toen Metroid gekocht en verder nooit meer mee verder gegaan.

Eternall Darkness is wel goed heb ik begrepen?

Daarna nog Tales of Symphonia ff op marktplaats scoren voor een mooi prijsje en die spelen, en als ik daarmee klaar ben, DAN koop ik de Wii + Zelda, ik heb er niet zo'n haast mee, ik game nu ook wel goed in de weinig tijd die ik heb om te gamen :)

Dit topic gaat echt retesnel btw, gisteren gemaakt of zo, en nu al 11 pagina's (50 reacties per pagina instelling) en dat gaat alleen maar meer worden als mensen de Wii de komende dagen kopen/bezorgd krijgen. Ik gok dat het volgende deel in het weekend al vol zit, en deel 72 gestart gaat worden.

DMaarten out :)

[edit]

Pagina 12 zelfs al, dat gaat snel :P
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:41:
Ik zal blij zijn als iedereen hier ook eindelijk z'n Wii-tje in huis heeft. Kunnen we eindelijk weer over de Wii en haar games zelf praten. Vallen die ellenlage rijen posts met "die shop heeft ze wel, en die shop heeft ze niet, daar verkopen ze ze morgen pas, kreeg mail dat 'ie verstuurd is" etc etc ook niet onder die topic waarschuwing? :/
Amen!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik zal blij zijn als iedereen hier ook eindelijk z'n Wii-tje in huis heeft. Kunnen we eindelijk weer over de Wii en haar games zelf praten. Vallen die ellenlage rijen posts met "die shop heeft ze wel, en die shop heeft ze niet, daar verkopen ze ze morgen pas, kreeg mail dat 'ie verstuurd is" etc etc ook niet onder die topic waarschuwing? :/

@ de niet werkende Wiimote: Als je een game in Wii Sports start moet je op het scherm waar je het aantal spelers kunt kiezen eerst de tweede Wiimote activeren. Klik daar rechts op uhm.. naja, hoe het ook in het Engels heet... rechts van 1~4 spelers dus. Druk op het scherm wat dan komt de 1 en 2 in, en wacht dan even totdat je een geluidje hoort en het tweede lampje op de Wiimote gaat branden. Dan kun je weer terug en 2 spelers kiezen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote van de klantenservice pagina van consoleshop.nl:
Actuele voorraadstatus

Bij elk product op Consoleshop.nl staat de actuele voorraadstatus. Deze wordt zonder vertraging doorgegeven vanuit ons centrale magazijn. U kunt een artikel alleen bestellen als deze op voorraad is. Uw bestelling wordt meestal nog dezelfde dag verstuurd, mits deze voor 19.30 uur binnen is.

Is een product niet op voorraad, dan kunt u geen bestelling plaatsen. Desgewenst sturen wij u een e-mail zodra het artikel weer op voorraad is.
http://www.consoleshop.nl...ortiment-en-voorraad.html

Heb 'm daar ook besteld, en een bevestigingsmail gekregen. Heeft iemand proberen te bestellen maar dit toch niet kunnen afronden?

Terzijde viel het me na het bestellen wel op dat de Red Steel & Zelda packs nagenoeg meteen uitverkocht waren. De console alleen (zonder extra's) en de Wii Play pack duurden wat langen voordat ze omsloegen naar uitverkocht.

/me heeft de Wii Play pack gekozen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-09 14:37
LCHero schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:39:
Net even met de intertoys gebeld waar ik 2e sta. Ze zeggen dat ze pas vrijdag gaan verkopen. Geld die donderdag verkoop dus niet voor alle intertoys? :|
dat probleem heb ik ook sta ook 2e bij de intertoys maar die "mogen" niet verkopen voor vrijdag. Ze hebben m al wel en konden mij ook verzekeren dat ik er een kreeg 8)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Nu moeten we alleen nog wachten op die stomme componenten kabels :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
Zijn er al meer "party" games zoals Wii-Sports, die ook echt de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
@ de niet werkende Wiimote: Als je een game in Wii Sports start moet je op het scherm waar je het aantal spelers kunt kiezen eerst de tweede Wiimote activeren. Klik daar rechts op uhm.. naja, hoe het ook in het Engels heet... rechts van 1~4 spelers dus. Druk op het scherm wat dan komt de 1 en 2 in, en wacht dan even totdat je een geluidje hoort en het tweede lampje op de Wiimote gaat branden. Dan kun je weer terug en 2 spelers kiezen. :)
De controller werkt wel, je kan alles doen en hij wordt ook "herkent" door het spel. Maar zodra je bijvoorbeeld gaat tennissen werkt die sensor niet meer. De knoppen wel, maar als je bijvoorbeeld slaat reageert hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pado schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:44:
Nu moeten we alleen nog wachten op die stomme componenten kabels :P ..
Ik zoek de Nintendo scartkabel, is die al ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Deddiekoel schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:13:
Hoeveel sterrenpunten zitten er eigenlijk bij de Wii en de assecoires?
Dat vroeg ik mezelf nu ook af :) voor de mensen die al een Wii thuis hebben & opengemaakt...

Zitten er Wii-sterren / Nintendo-sterren in die je kan registreren? wie kan het bevestigen? :)
Wii ook maar besteld bij die consoleshop +bevestingsmail gehad, Wiiiii

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
GekkeCoen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:47:
De controller werkt wel, je kan alles doen en hij wordt ook "herkent" door het spel. Maar zodra je bijvoorbeeld gaat tennissen werkt die sensor niet meer. De knoppen wel, maar als je bijvoorbeeld slaat reageert hij niet.
Hm... maar je kunt wel een Mii kiezen met de tweede controller? Dus met de controller kan je je cursor in het menu bewegen? Of dat ook niet?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

GekkeCoen schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:47:
[...]

Misschien een overbodige vraag, maar heb je de Wii-mote ook al gesynced met de Wii? De standaard Wii-mote die bij de Wii zit, is al gesynced, maar elke losse Wii-mote dus nog niet. Ik zie bij dat de sync knop onder het batterijklepje zit, noga een klein rood knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Consoleshop.nl heisa klopt. Ik had aangegeven dat ik alleen een Wii wilde als die morgen bezorgd werd, aangezien ik vanaf morgenavond de rest van de week en volgende week weg ben. Zojuist kreeg ik de bevestiging dat mijn order niet meer meegestuurd word vandaag en dus is geannuleerd. Ik had ordernummer: 729436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die hun wii binnen hebben, zat er nou een nunchuck bij of niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ja, elke Wii heeft een Wiimote en Nunchuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:47
Iemand trouwens in al die winkels een component kabel gezien? Lijkt erop dat die nog niet in .nl is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom vraagt consoleshop dan 108 euro extra voor een zelda pack....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:59:
Gewoon 303 euro daar hoor.

http://www.consoleshop.nl...legend-of-zelda-pack.html

[ Voor 16% gewijzigd door Royal op 06-12-2006 16:00 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:59:
Omdat daar ook een extra nunchuck en wiimote bij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we een ander topic openen voor status bestellingen? Dat was destijds bij het topic van de MacBook ook zo en werkte goed. Dat hield het topic redelijk schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
offtopic:
Ik kan mij ook nog iets herinneren over een student in japan die met een aantal anderen over japan ging zitten lullen(niet dat ik dat erg vond maar de pot verwijt hier de ketel dat ie zwart ziet)

effe ontopic
Is er hier toevallig iemand die al per ongeluk de strap van zijn wii mote heeft gesloopt of iemand die al getest heeft hoe sterk die is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
UlyssesNL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:04:
effe ontopic
Is er hier toevallig iemand die al per ongeluk de strap van zijn wii mote heeft gesloopt of iemand die al getest heeft hoe sterk die is
ik geloof echt niet dat dat zo makkelijk gaat en dat nintendo er in de testfase niet achter is gekomen dat het mogelijk is. het zijn wel weer die belachelijke amerikanen die het voor mekaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook mijn Wii binnen (Bart Smit, stond nog niet als verzonden op de website overigens). Dus ik zal dit topic wat minder gaan volgen de komende tijd ;)

Ik weet niet of de vraag al was beantwoord, maar er zit inderdaad een VIP-sterren kaart bij de console, Wii Sports en Wii Play.

Hoe is het trouwens afgelopen met dat update-gebeuren in de USA, waarna consoles ineens niet meer werkten? Toen ik wireless instelde hier begon hij ook meteen met twee updates of zo, maar die gingen gelukkig goed. Regardless, het lijkt me gek als het inmiddels nog niet gepatched zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:23
Zijn er mensen met wii's en digitale camera's? Zo ja, maak is een foto van een wii in zijn natuurlijke omgeving. Deze foto's zijn in nederland vooralsnog zeer zeldzaam, en staan op het punt om beschermd te worden. Misschien dat mensen die dit met uitsterven bedreigde fenomeen willen helpen:

WIJ WILLEN FOTO'S ZIEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Dan denk ik dat je er op mag gokken dat het makkelijker gaat dan je denkt Fubaruba.. Wees er gewoon voorzichtig mee.. Elders in het topic postte iemand een oplossing met visdraad ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
apNia schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:10:
Dan denk ik dat je er op mag gokken dat het makkelijker gaat dan je denkt Fubaruba.. Wees er gewoon voorzichtig mee.. Elders in het topic postte iemand een oplossing met visdraad ofzo..
Ik denk dat mensen die nooit op consoles spelen (of adhd personen) het vooral doen, die raken meestal opgewonden XD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:09:
Ik weet niet of de vraag al was beantwoord, maar er zit inderdaad een VIP-sterren kaart bij de console, Wii Sports en Wii Play.
Hoeveel sterren? Lijkt me niet geheel onbelangrijk :)
danielkraak schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:15:
[...]

Wat zijn die sterren eigenlijk :S
Sterren zijn punten waar je de Virtual Console games voor kunt kopen.

[ Voor 28% gewijzigd door jip_86 op 06-12-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
jip_86 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:13:
[...]

Hoeveel sterren? Lijkt me niet geheel onbelangrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Kan ik in ieder geval concluderen dat nog niemand een component kabel heeft of gaat krijgen vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
[...]

daar kun je leuke dingen van kopen op de nintendo site je krijgt bij cube gba en nds spellen 250 sterren per spel en 500 sterren per console
je kunt bijv tales of phantasia voor de gba kopen voor ongeveer 4000 sterren
check voor meer info http://www.nintendo.nl en dan de sterren catalogus
Sterren zijn punten waar je de Virtual Console games voor kunt kopen.
niet dus die kun je kopen voor 20 euro per 2000 punten als prepaid kaart
die sterren zijn zoals hierboven vermeld spaarpunten van nintendo

[ Voor 41% gewijzigd door 4ourty2 op 06-12-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

euh...de sterren die al jarenlang bij nintendo producten zitten ;)
Kan ik in ieder geval concluderen dat nog niemand een component kabel heeft of gaat krijgen vrijdag?
Ik zou ze vrijdag in mijn bezit moeten hebben

[ Voor 26% gewijzigd door boe2 op 06-12-2006 16:17 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Boeboe schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:17:
[...]

euh...de sterren die al jarenlang bij nintendo producten zitten ;)

[...]

Ik zou ze vrijdag in mijn bezit moeten hebben
Pas mijn 3de console, gamecube heb ik overgeslagen, wat een domme zet was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:50:
[...]

Hm... maar je kunt wel een Mii kiezen met de tweede controller? Dus met de controller kan je je cursor in het menu bewegen? Of dat ook niet?
Ja, dat kan wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet er een goede site waar veel reviews van Wii games staan(engelstalig mag, liefst nederlands)? Ik baal er namelijk van dat ik vrijdag mijn Wii op ga halen en ik niet goed weet welke games ik er bij moet kopen. Raving rabbits leek mijn vriendin heel leuk dus die komt er bij, maar dan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danielkraak schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:19:
[...]

Pas mijn 3de console, gamecube heb ik overgeslagen, wat een domme zet was. 8)7
zelfde hier, nooit een gamecube en snes gehad, alleen een nes en n64...
n64 vandaag verkocht notabene,
heeft er iemand hier veel zicht op de uit te komen titels voor de wii??? en of hier op een dag een keer een ubervette 2d platformer op uit zal komen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Super Paper Mario komt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

me_mrtn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:31:
Super Paper Mario komt in ieder geval.
Dat is toch meer RPG dan een echte platformer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:29:
Wie weet er een goede site waar veel reviews van Wii games staan(engelstalig mag, liefst nederlands)? Ik baal er namelijk van dat ik vrijdag mijn Wii op ga halen en ik niet goed weet welke games ik er bij moet kopen. Raving rabbits leek mijn vriendin heel leuk dus die komt er bij, maar dan.....
Nederlandse weet ik zo niet, maar een engelstalige is bijv. wii.ign.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:01:
Zullen we een ander topic openen voor status bestellingen? Dat was destijds bij het topic van de MacBook ook zo en werkte goed. Dat hield het topic redelijk schoon.
Erg graag, wordt een beetje simpel van dat "ik heb em al!!!1" en "ik heb die winkel gebeld etc" geneuzel.
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:30:
[...]
heeft er iemand hier veel zicht op de uit te komen titels voor de wii??? en of hier op een dag een keer een ubervette 2d platformer op uit zal komen...?
Super Paper Mario! Is gecancelled voor de Cube helaas, maar komt als het goed is op de Wii uit.

/edit: damn, je kan niet eens meer normaal reply-en voordat er alweer 4 berichten tussen staan ;)
* Schweino gaat over tot read-only modus

[ Voor 8% gewijzigd door Schweino op 06-12-2006 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Misschien heb je mijn bericht gemist i.v.m. de Consoleshop heisa, dus voor de zekerheid nog eenmaal:

Heb je de 2e Wii-mote ook al gesynced met je Wii? Ik kwam net op mijn Wiimote de bewuste sync-knop tegen onder het batterijklepje en had hem bijna gemist (ik wist dat hij er was, maar dan nog heh). Ik kan zelf helaas nog niet uitproberen of een 2e Wiimote standaard te gebruiken is voor menu's zonder sync, maar het is een poging waard. Als je hem gesynced hebt moeten er 2 blauwe LEDjes branden op de Wiimote.

P.S. I fall else fails: check voor de zekerheid de manual van Wiiplay en/of Wiisports. Ik zag iig in de Wiiplay manual iets over een knopje dat je in het menu moet aanklikken wil je met meerdere spelers tekeer gaan (pagina 7).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Er worden idd ook Wii's bij de Intertoys Hengelo verkocht, krijg net een belletje van een vriendin. Ik moet wachten tot vrijdag want dan heb ik een dag vrij LOL.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om een eerdere vraag te beantwoorden: zowel de games (Zelda: TP, Wii Sports, Wii Play) als de console zelf leveren je 250 VIP sterren op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

S2S schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:39:
Er worden idd ook Wii's bij de Intertoys Hengelo verkocht, krijg net een belletje van een vriendin. Ik moet wachten tot vrijdag want dan heb ik een dag vrij LOL.
Ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat ze morgen alsnog verkocht worden bij InterToys, i.p.v. vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorgMan
  • Laatst online: 12-09 13:13
WTF, gisteren een nieuw topic begonnen en nu al op pagina 26!?!?!? Te hard gewoon!

Ik begin nu ook wel zenuwachtig te worden, met een beetje geluk heb ik hem binnen met kerst. Ik denk dat ik hem eerst bij een maat ga uit proberen, ff kijken hoe alles werkt. Geeft me ook een beter beeld welke spellen direct aan te schaffen.

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Weet er iemand welke Virtual Console titels er al uit zijn in Nederland? Dan pas ik dat namelijk even aan in de startpost.

Ik ben voor een apart topic waar mensen kunnen posten over bestellingen. Het begint nu wel erg uit de hand te lopen met onzinposts.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:54:
Weet er iemand welke Virtual Console titels er al uit zijn in Nederland? Dan pas ik dat namelijk even aan in de startpost.

Ik ben voor een apart topic waar mensen kunnen posten over bestellingen. Het begint nu wel erg uit de hand te lopen met onzinposts.
hmmn ik vind het eigenlijk niet echt onzin, vind het wel handig om posts te zien waar/hoe/wat enzo.

maar een apart topic is inderdaad geen slecht idee

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Kan ik trouwens die games via Play-Asia kopen? Oftewel, zijn ze regiovrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De VC titels op zit moment:

Altered Beast / Mega Drive / 800 points
Bomberman '93 / Turbografx / 600 points
Bonk's Adventure / Turbografx / 600 points
Donkey Kong / NES / 500 points
Donkey Kon Country / SNES / 800 points
Dungeon Explorer / Turbografx / 600 points
Ecco the Dolphin / Mega Drive / 800 points
F-Zero / SNES / 800 points
Golden Axe / Mega Drive / 800 points
Mario Bros. / NES / 500 points
Sonic The Hedgehog / Mega Drive / 800 points
Super Mario 64 / N64 / 1000 points
Super Star Soldier / Turbografx / 600 points
The Legend of Zelda / NES / 500 points
Victory Run / Turbografx / 600 points
Wario's Woods / NES / 500 points

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:57:
GVD.... klere intertoys...

Ik hoor eerst 3 weken lang : Je bent nummer 12.
Bel vandaag op ben ik ineens nummer 19 en moet ik een maand wachten, ze stoppen dat ding maar ergens waar het licht niet schijnt, ben naar consoleshop.nl gesurft die er toevallig weer een aantal leverbaar had :)
als je een paar reacties omhoogleest zie je dat zelfs de mensen die besteld hebben toen het nog kon (toen ze ze op vooraad hadden staat bij status) er zelfs geen krijgen, zelfs voordat de link hier geplaatst was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets anders;
weet iemand hier nog de verschillende prijzen van de gamecube en hoelang het duurde voordat er zo'n prijsdaling plaatsvond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm. Gameshop Play-It in Emmen is vandaag gewoon vrolijk zijn pre-orders aan het uitleveren. Ze hadden er veel meer dan ik had verwacht.. daarom had ik ook bij BS en Dynabyte besteld... Daarom dus vandaag nog geen Wii; wordt of morgen of dinsdag via de dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Echt heerlijk, wa zullen die winkels het zwaar hebben :D
maar da mag ook wel een keer :P
zaterdag Wii-en bij een vriend, ben benieuwd of het te combineren is met bier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Hier in Nijmegen:
Dixons start de vrije verkoop morgen ( ~1stuks)
Intertoys start morgen het leveren van de pre-orders (1e en later de 2de levering) heeft ze al wel binnen ( ik heb ze gezien) maar ja, andere gaan voor.
FRS begint netjes vrijdag ( ~5 stuks )

en ik heb Zelda gezien O+

[ Voor 5% gewijzigd door srblackbird op 06-12-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
zwAf schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:32:
Echt heerlijk, wa zullen die winkels het zwaar hebben :D
maar da mag ook wel een keer :P
zaterdag Wii-en bij een vriend, ben benieuwd of het te combineren is met bier :D
Pas op voor de scherm zal ik zeggen :P ..... straks vliegen er ook nog wiimotes door het huis :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
nu ik die wii-mote in mijn handen heb, met het bijbehorende strapje, geloof ik de vertalen opeens wel van al die vliegende wii-motes.

Het ziet er niet heeeeel stevig uit. Ik kan me voorstellen dan een beetje vent hem wel kapot 'gooit'
en dan bedoel ik niet de strap zelf, maar het dunne draad waarmee de strap aan de mote vastzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Cleetje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:36:
[...]

Misschien heb je mijn bericht gemist i.v.m. de Consoleshop heisa, dus voor de zekerheid nog eenmaal:

Heb je de 2e Wii-mote ook al gesynced met je Wii? Ik kwam net op mijn Wiimote de bewuste sync-knop tegen onder het batterijklepje en had hem bijna gemist (ik wist dat hij er was, maar dan nog heh). Ik kan zelf helaas nog niet uitproberen of een 2e Wiimote standaard te gebruiken is voor menu's zonder sync, maar het is een poging waard. Als je hem gesynced hebt moeten er 2 blauwe LEDjes branden op de Wiimote.

P.S. I fall else fails: check voor de zekerheid de manual van Wiiplay en/of Wiisports. Ik zag iig in de Wiiplay manual iets over een knopje dat je in het menu moet aanklikken wil je met meerdere spelers tekeer gaan (pagina 7).
Twee blauw ledjes? Bij mij gaan er dan maar één branden (alleen het tweede ledje). Weet je zeker dat er twee moeten gaan branden of bedoel je dat het tweede ledje moet gaan branden?

Ik ga nog even proberen in de boekjes te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:55
Ook de Cube-versie? :9~

[ Voor 43% gewijzigd door Het Fantoom op 06-12-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
2de blauwe ledje moet gaan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb red steel nu in mijn bezit, helaas de wii nog niet. R'dam centrum e-plaza ligt al vol met een paar games ;) medewerkers zijn daar aardige gasten en hebben me verteld dat ik morgenmiddag m'n wii op kan komen halen. Over de component kabels hadden ze nog niks gehoord dus die zullen nog wel op zich laten wachten.

Iemand al ervaringen met Red Steel? Wiisports is echt vet trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel nintendo WII's krijgt een winkel gemiddeld?
want in leeuwarden zit een winkeltje die had er 40 besteld. En er waren maar 3 gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Nou vanmiddag dus maar even het hele Hoofddorp centrum afgelopen, zonder succes.
Toy's r us had er 9 binnen gekregen, maar had 40 reserveringen.
Dixons zou er 10 krijgen met 15 reserveringen
Dynabite zou er 3 (!!!) krijgen met 14 reserveringen
E-plaza kon mij helemaal niets vertellen (altijd handig, mensen die niets weten)
FRS heeft mij beloofd niets voor vrijdag te verkopen, wie het eerst komt wie het eerst maalt vrijdag(ochtend)
Intertoys had er 10 liggen, sta daar helaas 20ste
V&D krijgt er geen een, en dat blijft zo voor de komende maand(en). De beste man vertelde mij dat ze 86 Wii's moeten verdelen over alle (+-160?) filialen.

Ik liep echter een klein wijk winkelcentrum binnen waar een top1toys zit (helemaal niet aan gedacht) en de vrouw achter de balie zei maar 2 reserveringen te hebben (dus ik ben nu 3e :D) maar kon mij niet zeggen hoeveel en wanneer ze ze binnenkrijgt.

Voor de mensen die hem vandaag binnenkregen, ben blij voor jullie (ondertussen stink jaloers :O).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Toevallig iemand die iets weet over winkels die hem morgen gaan verkopen in Tilburg of Eindhoven? Want als dat zo is dan skip ik wel het eerste of de eerste twee uur hoor O-) . Ik had gezegd dat ik wel kon wachten tot dinsdag / woensdag omdat ik nog the Windwaker heb enzo, maar stiekem blijkt dat ik dat toch niet kan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Consoleshop belde net, ik viel er helaas net buiten, krijg hem waarschijnlijk dinsdag, en dan krijg ik er gratis COD 3 erbij, egt heel netjes.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
omfglolbbq, net 17:59 het verlossende telefoontje (voicemail, nam te laat op)
"Je kan m morgen na 12en halen"
Ware het niet ik morgen school en s'avonds werk heb, jammergenoeg voor hen heb ik nog wat "ADV" dagen open dus hadsikideee!!

Vraag me alleen af of mn comp kabel daar ook bij zit. Heeft uberhaupt iemand daar al confirmatie over gehad dat er uberhaupt winkels zijn die hem deze week krijgen?

Overigens een open uitnodiging aan allen die vrijdag langs willen komen omg Haarlem voor een paar potjes als je buiten de boot valt :)

[ Voor 14% gewijzigd door nudie op 06-12-2006 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:58:
Consoleshop belde net, ik viel er helaas net buiten, krijg hem waarschijnlijk dinsdag, en dan krijg ik er gratis COD 3 erbij, egt heel netjes.
Misschien voor iedereen wel zo interessant om direct je ordernummer te vermelden? Niet dat ik verwacht dat ik nog in aanmerking kom bij Consoleshop, maar dan weet ik mijn kansen direct wat beter in te schatten :P

P.S. Nu ik toch mijn Wiimote+Nunchuck aan het bestuderen ben, valt me op dat de Nunchuck juist via het dunne deel van de strap wordt "vastgemaakt". Zou me niks verbazen als juist daar een paar straps door breken. Then again, de meeste foto's die ik zo gezien heb hadden precies aan het einde van dat deel (waar het lusje aan de Wiimote zelf vastzit) de breuk. Dus in die gevallen lijkt het me gewoon door de Wiimote zelf te komen, maar toch. Ik ga maar eens wat beter opletten op foto's van gebroken straps, als die onder het lusje zijn gebroken is de kans best groot dat het eerder door de Nunchuck komt.

[ Voor 38% gewijzigd door Cleetje op 06-12-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:58:
Me to. Vind ik een goede service. Nu maar hopen dat ie er dinsdag is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 23-09 17:03
Hidde schreef op woensdag 06 december 2006 @ 17:45:
Niemand nieuws uit den haag?
Was vanmiddag rond 2en gegaan en volgens mij ligt er nergens nog iets.
mediamarkt had cod3, wii play en zelda (ik heb zelda en wii play meegenomen) tevens was MM begonnen met de verkoop van de Wii (pre-orders) want ik zag 2 jongens met een wii ervandoorgaan.....

Free record had Cod3, Rayman en Red Steel al liggen :)

hoop dat ik morgen door MM hengelo wordt gebeld (waar ik in ieder geval zeker van een Wii was) dat ik hem op mag komen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:30:
[...] en of hier op een dag een keer een ubervette 2d platformer op uit zal komen...?
metal slug anthology in januari reeds! ZALIG goede serie ;)

Net opgebeld geweest door Game Mania: ik mag morgenmiddag al om mijn Wii gaan. Sterk :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-06 23:24
philippevk schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:31:
bij de MM in Groningen hebben ze er rond de 20 binnen gekregen. Ook zelda, wii play enz is op voorraad. Er zijn geen reserveringen (doen ze niet aan) en alles wordt verkocht vanaf vrijdag 10.00 uur. Ook de prijs staat nog niet vast maar ga uit van de adviesprijs
Alles volgens de verkoper.
De prijs zal €229,95 (onder voorbehoud) worden in MM Groningen.
Niet alle 20 gaan in de verkoop, voor personeelsleden worden Wii's achteruit gehouden.
Ik weet niet hoeveel er een Wii hebben gereserveerd.
Bron: Intern MM Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Damn CoD3 gratis, dat doen ze zeker netjes, chapeau want ze hebben volgens mij amper marge op consoles e.d.

Maareh nog even een herinnering aan de vraag:

Heeft iemand al iets gehoord van componenten kabels deze week of moeten we daar echt op gaan wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

devv05 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:21:
Tss, balen dat ik nu al mn Wii krijg van consoleshop dan, voor CoD3 had ik best een weekje willen wachten :P
Ruilen? Ik heb nummer 729417, dus ik zal straks ook wel gebeld worden dat ik er geen krijg morgen :P

BTW, nu ik mijn Zelda zo zie liggen en het boekje lees krijg ik echt zin. De control lijken echt goed gedaan als je het zo leest. Overigens best grappig hoe achterop elke hoesje een afbeelding staat van de controller(s) die gebruikt worden, inclusief een nummertje om aan te geven hoeveel spelers het voor is gemaakt. Hetzelfde zie je ook in de handleiding van Zelda terug: bij elke handeling staat een afbeelding van de Wiimote of Nunchuck met erachter de knop voor de actie. Simpel en effectief.

UPDATE: Om vervuiling te voorkomen maar een edit. Ik ben dus inderdaad ook net gebeld door de Consoleshop met dezelfde aanbieding (gratis CoD3, dinsdag thuis). Ik heb de order echter maar geannuleerd, ik heb vrijdag vrij en nog 1 reservering bij de Intertoys uitstaan in de buurt, maar dat spant er om. Hoe dan ook, ze kunnen beter iemand anders met die Wii blij maken in dat geval ;) Wel erg netjes hoe ze de boel behandelen overigens, ook direct al een bevestiging ontvangen van de annulering. Nu maar hopen dat ik vrijdag gewoon in de winkel mijn reservering op kan halen, anders voel ik me wel erg dom :P

[ Voor 27% gewijzigd door Cleetje op 06-12-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Goed, bij Wehkamp ga ik dus ook nooit meer wat bestellen! :( :( :(

Had op 19 november, tijdens de 10% kortingsactie een Wii besteld, daar netjes een bevestigingsemail van ontvangen met de bestellingsprijs van € 224,99. Ging gisteravond nog ff navragen hoe het stond met mijn bestelling (via de Wehkamp-chat met medewerker van Wehkamp), vertelt die dame me doodleuk dat mijn bestelling was gecancelled omdat ze niet meer beschikbaar waren! Ze kon hem wel weer opnieuw voor me bestellen, en dan een aantekening er aan toevoegen dat ik recht heb op 10% korting. Ja, maar dan sta ik wel weer helemaal onderaan de lijst! WTF?

Oftewel, Wehkamp, steek hem maar in je ****. Dan maar kijken of ik hem donderdag of vrijdag ergens anders voor de normale prijs kan kopen (zal wel niet, helaas... ;( ).

Baal ik goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de stad in geweest in Amsterdam.
Intertoys Heiligeweg had ze binnen en gaat ze morgen aan hun pre-order klanten uitleveren. Ik kon gelukkig nog een nunchuck reserveren, mag ik morgen afhalen.

Ze hebben alles binnengehad M.u.v. de kabels. Voor de 10 mensen die het willen weten:

NINTENDO LEVERT GEEN COMPONENT - SCART RGB KABELS DEZE WEEK.

Een klein gameszaakje aan de van Woustraat was ze netjes aan het uitleveren, de Wii's. Wilden mij geen spullen verkopen, eerst hun eigen klanten eerst.

De E-Plaza Amsterdamse Poort voorspelde een vergelijkbaar drama als de 360 release vorig jaar, toen was het bijna vechten bij de MM Arena. Hij had er 55 pre orders en krijgt er 25.

Ik denk dat je bij de grote zaken geen kans meer maakt (MM, BS, Intertoys, E-Plaza etc.) Alleen de FRS die op first come first service basis in een of ander boerendorp levert heb je nog wel kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 15:45
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:40:

Ik denk dat je bij de grote zaken geen kans meer maakt (MM, BS, Intertoys, E-Plaza etc.) Alleen de FRS die op first come first service basis in een of ander boerendorp levert heb je nog wel kans.
Waarom zou je bij de FRS in Amsterdam geen kans hebben? doen ook First come first serve...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook wel slim opzich van consoleshop.nl, als ze niks erbij geven gratis zou het merendeel niet meer hun wii willen halen bij consoleshop.nl. Nadat COD3 erbij werd beloofd bleef opeens iedereen trouw aan hun order en verkopen ze zeker weten nog veel wii's na de launch. Wat de winsten betreft zal het wel anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Haay schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:29:
Goed, bij Wehkamp ga ik dus ook nooit meer wat bestellen! :( :( :(

Had op 19 november, tijdens de 10% kortingsactie een Wii besteld, daar netjes een bevestigingsemail van ontvangen met de bestellingsprijs van € 224,99. Ging gisteravond nog ff navragen hoe het stond met mijn bestelling (via de Wehkamp-chat met medewerker van Wehkamp), vertelt die dame me doodleuk dat mijn bestelling was gecancelled omdat ze niet meer beschikbaar waren! Ze kon hem wel weer opnieuw voor me bestellen, en dan een aantekening er aan toevoegen dat ik recht heb op 10% korting. Ja, maar dan sta ik wel weer helemaal onderaan de lijst! WTF?

Oftewel, Wehkamp, steek hem maar in je ****. Dan maar kijken of ik hem donderdag of vrijdag ergens anders voor de normale prijs kan kopen (zal wel niet, helaas... ;( ).

Baal ik goed van.
Maak je maar geen zorgen want ik ben 1 van de eerste die bestelde tijdens die kortingactie, ik krijg 'm hoogtswaarschijnlijk ook pas volgende week; Wacht gewoon even geduldig; het is die korting toch dubbel en dwars waard? Je hoeft er helemaal niets voor te doen; tevens kun je in dit topic zeer veel informatie halen in de tussentijd dat jij op je console zit te wachten. Wat wel een beetje jammer is; is dat iedereen maar blijft miepen over zijn verwachte leverdatum terwijl er toch duidelijk een mod-break is in gelast.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van post hier over spellen en extra's die al te vinden zouden zijn bij de Dixons ben ik maar even langsgegaan. Ik heb de laatste Zelda:TP en de Wii Play kunnen scoren, de nunchuck hadden ze niet meer.
Onderweg naar huis werd ik ineens gebeld door de MediaMarkt met de mededeling dat ik mijn Wii kon ophalen, en ik was er net 5 minuten geleden nog geweest in die zaak, dus maar gelijk rechtsomkeer gemaakt en mijn Wii opgehaald met een extra nunchuck. Zo nu alleen maar mijn bestelling van BS nog afwachten (Wii Points en Classic Controller) en dan ben ik voorlopig even klaar!

Oh ze hadden er trouwens maar 18 binnen gekregen, maar goed dat ik als 3e op de lijst stond!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 18:53 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!