Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.026 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MM vandaag langs de mediamarkt in de westermarkt geweest in Tilburg. Ze hadden alles vandaag al verkocht xD het is ook maar een kleine winkel dus veel zullen het er niet zijn. Maar opvallend dat een grote winkel al vroeger zijn spullen verkoopt :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
m0nk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:40:
[...]

Ik had het wel geweten.. dan maar showmodel!
Net CoD3 gehaald, kan niet wachten.. vanavond niks anders dan Wii voor mij :P
Hmm ben net geweest heb hem gehaald, maar er zaten ook krassen op kwam ik in de auto achter.( even uitgepakt) ben dus teruggegaan en toevallig hadden ze er nog 1 achter, was waarschijnlijk voor de werknemer..

Ben dus happy!!!!!

Alleen wel jammer dat al die kabels uitgepakt waren!

[ Voor 5% gewijzigd door henkyyyyyyy op 07-12-2006 16:07 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

henkyyyyyyy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:06:
[...]

Hmm ben net geweest heb hem gehaald, maar er zaten ook krassen op kwam ik in de auto achter.( even uitgepakt) ben dus teruggegaan en toevallig hadden ze er nog 1 achter, was waarschijnlijk voor de werknemer..

Ben dus happy!!!!!
Cool! Ik ken dat gevoel van euforie.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05 20:35
Anoniem: 130171 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:46:
gaat morgen media markt utrecht verkopen???

had gehoord die doen niet aan preorder lijst???

wie o wie weet het???
ik weet t maar ik zeg t lekker niet :9

Morgen gaat inderdaad media markt utrecht de wii verkopen, ze verwachten er enkele tientallen te hebben, en binnen 10 min alles verkocht te hebben. En ze doen inderdaad niet aan een pre order lijst, wii het eerst komt wii het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05 17:39
Anoniem: 130171 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:46:
gaat morgen media markt utrecht verkopen???

had gehoord die doen niet aan preorder lijst???

wie o wie weet het???
Ik heb vanochtend Media Markt Utrecht gebeld. Ze doen NIET aan pre-orders, en ze beginnen inderdaad morgen met de verkoop. Ze gaan om 10:00 uur open, en ik verwacht een flinke meute voor de deur dan, dus daar ga ik niet tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 16:36
het lijkt hier wel bijna onmogelijk geworden om aan een wii te komen. die Top1Toys is al overgereserveerd. ik was er gister bij, en had de kans om de wii op consoleshop te kunnen kopen, aleen toen was me moeder werken. zo zwaar kut heb ik het nog nooit meegemaakt.

in den bosch is er niet veel winkels die de wii verkopen(ik heb niet heel den bosch uitgekamt) maar het is bijna niet te geloven. ik het een paar weken geleden bij de intertoys op de helftheuvel gereserveerd, en ik hoop echt dat ik er een voor de kerst binnen krijg. het word haast ondragelijk om telkens te lezen dat mensen hun wii 1 voor 1 binnen krijgen. (ik ben gewoon te ongeduldig)

greetz and gefelisiteerd aan de mensen die een wii hebben kunnen bemachtiggen^^, alex!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Dixons Lijnbaan Rotterdam; pre-orders allemaal verkocht
Dixons Bergen op Zoom; pre-orders allemaal verkocht (alle 8! :/)
Toy Champ Bergen op Zoom; pre-orders allemaal verkocht

Morgen maar es rondstruinen of er nog wat te halen valt hier en daar :).

Bij MediaMarkt Rotterdam ga ik ook maar niet kijken morgenochtend, de laatste keer dat ik daar 's ochtends voor de deur stond, stond ik met nog 50-60 man voor Finding Nemo (of all things). Ik wil niet weten wat er staat voor een console-launch....

[ Voor 33% gewijzigd door LiToKi op 07-12-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 11:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Haay schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:12:
[...]

Ik heb vanochtend Media Markt Utrecht gebeld. Ze doen NIET aan pre-orders, en ze beginnen inderdaad morgen met de verkoop. Ze gaan om 10:00 uur open, en ik verwacht een flinke meute voor de deur dan, dus daar ga ik niet tussen staan.
Je zou er alleen al bijna heen gaan om foto's van vechtende mensen te maken. :P (Uiteraard heb je zelf je Wii allang thuis staan... O-) )

Als ik dit zo hier lees heb ik overigens wel echt ontieglijk veel mazzel gehad dat ik er nog een heb kunnen krijgen afgelopen week.

[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-12-2006 16:24 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130171

Haay schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:12:
[...]

dat word voor mij 7 uur voordeur wachten voor de nintendo wii...
net ook media markt utrecht gebeld. idd geen preorders :) nog een KANS.. en ook de laatste kans :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

Ik heb net m'n wii even aan m'n tv-kaart aangesloten. Had de optie 60hz aangevink maar blijkbaar support m'n tv-kaart dat niet :/ Dus nu zie ik helemaal niks meer als ik de wii opstart, iemand enig idee hoe je dit kan resetten? Ik heb al geprobeerd 10min de stroom kabel eruit te halen maar dat hielp niet echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Schweino schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:56:
[...]

Zou je kunnen zeggen of SM64 wel gteoptimaliseerd is en dus in 60Hz draait en geen zwarte balken heeft boven en onder? Ik heb gelezen dat F-Zero bijvoorbeeld niet is geoptimaliseerd, maar SM64 weer wel.
Durf ik niet te zeggen, ik speel alles juist expres op 576i met 50Hz om nog een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen op m'n TFT middels Composite. Ik zal em vanavond wel es op 480i bekijken. OP 576i heb ik overigens geen last van zwarte balken.
Anoniem: 130868 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:25:
Ik heb net m'n wii even aan m'n tv-kaart aangesloten. Had de optie 60hz aangevink maar blijkbaar support m'n tv-kaart dat niet :/ Dus nu zie ik helemaal niks meer als ik de wii opstart, iemand enig idee hoe je dit kan resetten? Ik heb al geprobeerd 10min de stroom kabel eruit te halen maar dat hielp niet echt :9
Even op een gewone TV aansluiten dan? Misschien kun je je TV software nog ergens op PAL60 instellen? Soms moet dat handmatig.

[ Voor 32% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-12-2006 16:27 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
jullie mogen mijn wii wel kopen. voor 750 euro! >:) moehahahaha!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-06-2023

Hironshy

Orooo!!!

Vanochtend eindelijk mn Wii kunnen ophalen bij E-Plaza. Is redelijk kleine shop maar toch wel 15 units binnen(helaas 25 pre-orders).
De controls in Zelda raak je snel gewend aan. Maar het zwaardvechten(Wiimote op schoot) voelde in het begin vreemd en onnatuurlijk aan.

En je krijgt maar 250 sterrenpunten voor je Wii :/ Had wel minstens 1000 verwacht. Ik dacht trouwens dat WiiPlay een launchgame was. Heb de MM, E-Plaza enz gezocht naar de game, maar kan hem nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Fubaruba schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:28:
jullie mogen mijn wii wel kopen. voor 750 euro! >:) moehahahaha!!!
Ik begrijp dat je dit als grapje bedoelt, maar ik heb echt een schijthekel aan al die mensen die veel te veel Wii's bestellen, vervolgens niet annuleren en ze maar gewoon voor gruwelijk hoge prijzen gaan verkopen. :/
Naja, laten we hier maar geen flame-war over beginnen. Ik neem aan dat alle goede Tweakertjes hier toch niet aan dat soort praktijken doen. :>

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Grappig...maar niet echt.. :( ..wel de rekening met acceptgiro van Bart Smit gehad voor 32,90 met de wens veel plezier te hebben van de aankoop van de component kabel en het vriendelijke doch dringende verzoek om binnen veertien dagen te betalen, doch geen kabel... :'(

Automatisering ten top....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:15
Hironshy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:29:
En je krijgt maar 250 sterrenpunten voor je Wii :/ Had wel minstens 1000 verwacht. Ik dacht trouwens dat WiiPlay een launchgame was. Heb de MM, E-Plaza enz gezocht naar de game, maar kan hem nergens vinden.
Ik heb Wii Play hier al liggen, dus het is gewoon een launchgame(helaas nog geen Wii). Ik had begrepen dat er een enorm tekort was aan controllers in de V.S. en Japan, dus ik zou het niet zo heel gek vinden als er hier in de E.U. een tekort aan exemplaren van Wii Play zou zijn.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-05 16:37

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ja ik vind 't ook walgelijk hoor. Veel gasten hebben 'm ook lekker gepreordered waardoor ik nu zonder zit. En gelijk verkopen op internet "met bon en geheel ingepakt". Dikke snaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130868

Even op een gewone TV aansluiten dan? Misschien kun je je TV software nog ergens op PAL60 instellen? Soms moet dat handmatig.
Hmm ja hier had ik ook al aangedacht, maar ik had net alles netjes doorgelust op m'n bureau :P Ik zal de handleiding maar even uit de doos halen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-04 17:40
(jarig!)
Ongeloofelijk wat een beetje marketing en wat "tekorten" kan doen met mensen. Volgens mij gaan mensen nu zelfs op Wii-jacht die er voorheen geen één wilde kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
Ik heb een vraag aan de mensen die de Wii al hebben en Virtual Console spellen spelen. Welke controller gebruiken jullie het liefst de classic controller of de gamecube controller?

Ik heb m'n Gamecube namelijk verkocht met alle controllers en zooi erbij. Ik vond dat wel altijd een prettige controller, maar nu zal ik toch één van beide weer aan moeten schaffen voor VC games. Dus wat vinden jullie de prettigste controller voor NES/SNES/N64 games?

Dan nog een andere vraag, werken creditcards al? Ik betaal namelijk liever per spel, dan steeds 2000 punten aan te moeten schaffen...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14027

Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:37:
[...]
Dan nog een andere vraag, werken creditcards al? Ik betaal namelijk liever per spel, dan steeds 2000 punten aan te moeten schaffen...
Spellen kan je alleen betalen met punten. En die punten kan je aanvullen met een prepaid kaartje, of met je credit card (als ik me niet vergis 1000, 2000 of 5000 punten voor resp. 10, 20 of 50 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Rudi schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:35:
Ongeloofelijk wat een beetje marketing en wat "tekorten" kan doen met mensen. Volgens mij gaan mensen nu zelfs op Wii-jacht die er voorheen geen één wilde kopen :)
Tsja in Amerika was het volgens mij lucratiever om een paar Wii's te kopen en op ebay te verkopen dan op die dagen te handelen op de beurs (al kan je op de beurs natuurlijk veel meer verhandelen, want het lijkt me moeilijk om 20Wii's op de kop te tikken)... dat zegt genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140001

ik wacht nog een week maar ik kan niet meer wachten!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ok, ben erin geslaagd om wat heen en weer te sturen naar men mailadres thuis en terug naar men Wii :)

Wanneer je een gewoon email adres toevoegd zal de ontvanger een mail krijgen zoals deze:
Ik wil graag berichten uitwisselen via mijn Wii-systeem. Mijn adres is w1721831229673429@wii.com <mailto:w1721831229673429@wii.com>.

Als je mijn uitnodiging accepteert, kun je op deze e-mail reageren zodat we berichten kunnen uitwisselen.

Als je mijn uitnodiging niet wil accepteren of deze per ongeluk hebt ontvangen, kun je deze e-mail verwijderen zonder hem te beantwoorden.
gewoon een lege reply terugsturen en je kan naar hartelust berichten uitwisselen :)

Overigens wel leuk. Ik was even naar de winkel en toen ik terugkwam was mijn Wii blauw opgelicht, direct de spanning van "oooh, wat heb ik ontvangen? :o"

[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 07-12-2006 16:47 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:37:
Ik heb een vraag aan de mensen die de Wii al hebben en Virtual Console spellen spelen. Welke controller gebruiken jullie het liefst de classic controller of de gamecube controller?

Ik heb m'n Gamecube namelijk verkocht met alle controllers en zooi erbij. Ik vond dat wel altijd een prettige controller, maar nu zal ik toch één van beide weer aan moeten schaffen voor VC games. Dus wat vinden jullie de prettigste controller voor NES/SNES/N64 games?

N64 games werken prima met een GC controller, maar SNES games minder omdat de knoppenpositie van een GC controller nogal afwijkt van die van een SNES controller. Als je bijvoorbeeld 2 knoppen tegelijk in moet duwen moet je al gauw erg geforceerd gaan doen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140001

dus classic controller of gamecube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens ging ik toenet tegen beter weten in bij de plaatselijke intertoys kijken maar zoals verwacht geen Wii controllers ofzo. Ze kregen alles zo nog binnen maar alles was ook al uitverkocht. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredmanders
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-04 11:24
Altijd de gamecube controller. Anders zit je dadelijk met TEVEEL controllers. Met de Wiimote kun je alleen Wii spellen spelen en slechts enkele VCspellen. Met de classic kun je ALLEEN VCspellen spelen. En met de Gamecube kun je Gamecubespellen en veel tot alle VC spellen spelen. Als je niet 5 verschillende controllers in huis wilt hebben, dan zou ik de Wiimote en dan nog de Gamecubecontroller nemen.

Nog 60 posts en dan mag weer een nieuw topic over. Moet toch wel lukken voor de officiele lauch? Mijn officiele launch was vandaag. Media Markt belde me dat ik hem kon komen ophalen. Dus in de pauze even snel opgehaald en een inning gehonkbal en een ronde gebokst. Nu zit ik weer op stage, maar mag zo gaan om nog meer te gamen. Heb ook nog RedSteel en Zelda liggen, dus heb voor morgen al vrij gevraagt bij mijn stagebedrijf :D

Ben nu nog aan het kijken voor Wavebirds, maar die zijn super moeilijk te vinden (vind ik). Wil namelijk ook snel SSB:Melee gaan spelen weer. (Heb die van Sinterklaas gekregen, maar mijn Gamecube een jaar verleden verkocht.. Nu is het dus weer zover..)

Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstur
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-04-2020
Anoniem: 130171 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:23:
[...]

dat word voor mij 7 uur voordeur wachten voor de nintendo wii...
net ook media markt utrecht gebeld. idd geen preorders :) nog een KANS.. en ook de laatste kans :|
Ga er maar vroeg staan ja, was daar vanmorgen en toen stonden er al een mannetje of 15-20. Toen de roldeur openging rende iedereen naar binnen en kwam aan bij een leeg schap :X Die werknemers wisten niet waar ze het hadden >:) , "hij gaat morgen pas in de verkoop" . Verwacht morgen daar dus een serieuze drukte 8)7 . Vervolgens kwam je in de stad steeds dezelfde personen tegen bij de V&D, Dixons, Bijenkorf en de Intertoys.

Al met al was het vrij grappig, zou je op video moeten hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:41

The_DoubleU

Tweaker in München

Icelus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:00:
Geen idee of het al gepost is: verschillen tussen de standaard (links) en vervangende straps (rechts):
[afbeelding]
Is de ene US en de andere EU?
Of zit de oude strap nog bij de Wii in Europa en moeten we later een nieuwe strap kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
fredmanders schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:55:
[...]

Altijd de gamecube controller. Anders zit je dadelijk met TEVEEL controllers. Met de Wiimote kun je alleen Wii spellen spelen en slechts enkele VCspellen. Met de classic kun je ALLEEN VCspellen spelen. En met de Gamecube kun je Gamecubespellen en veel tot alle VC spellen spelen. Als je niet 5 verschillende controllers in huis wilt hebben, dan zou ik de Wiimote en dan nog de Gamecubecontroller nemen.
Er zijn vrij veel SNES spellen die compleet onspeelbaar zijn met de Gamecube controller(o.a. Super Mario World, Mega Man X en Super Metroid). Als je dus SNES spellen wilt downloaden vanaf de Virtual Console, dan heb je geen keuze en moet je wel de Classic Controller gebruiken of wachten op een SNES-controller adapter.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 16:59 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
The_DoubleU schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:56:
[...]

Is de ene US en de andere EU?
Of zit de oude strap nog bij de Wii in Europa en moeten we later een nieuwe strap kopen?
De linker zit standaard bij de Wii. De vervangende krijg je als het je gelukt is de standaard strap te breken tijdens het spelen...

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Er gaan trouwens geruchten over de volgende levering van de Nintendo Wii, het schijnt dat bartsmit, intertoys en dergelijke zaterdag al een nieuwe zending krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 12:55
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:10:
Er gaan trouwens geruchten over de volgende levering van de Nintendo Wii, het schijnt dat bartsmit, intertoys en dergelijke zaterdag al een nieuwe zending krijgen.
jij spreekt alleen maar speculaties gast.
netzoals dat van console shop>.>
ik heb ze ook eenmailtje gestuurd en voorzover was dat niet bij hun bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
Oké, ik ga jullie weer lastig vallen met m'n vragen. Aangezien er dus geen fatsoenlijke manier is om een Wii op een CRT monitor aan te sluiten, sluit ik 'em op m'n PC aan via een TV kaart. Die heeft alleen een S-Video aansluiting. Mijn vraag is: zet dit kabeltje composiet naar s-video om? (klik en klik.)

En als dit inderdaad zo'n kabeltje is, die ik hier dus heb liggen, is het dan het geld waard om een S-Video kabel te kopen voor de Wii? Heeft die veel betere beeldkwaliteit? En is zo'n S-Video kabeltje voor de Wii zoiezo een beetje verkrijgbaar hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Fred-Erik schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:13:
Oké, ik ga jullie weer lastig vallen met m'n vragen. Aangezien er dus geen fatsoenlijke manier is om een Wii op een CRT monitor aan te sluiten, sluit ik 'em op m'n PC aan via een TV kaart. Die heeft alleen een S-Video aansluiting. Mijn vraag is: zet dit kabeltje composiet naar s-video om? (klik en klik.)

Ja, dat is een composiet naar s-video verloopstukje.

En als dit inderdaad zo'n kabeltje is, die ik hier dus heb liggen, is het dan het geld waard om een S-Video kabel te kopen voor de Wii? Heeft die veel betere beeldkwaliteit? En is zo'n S-Video kabeltje voor de Wii zoiezo een beetje verkrijgbaar hier in NL?

De kwaliteit zal iets beter zijn.

S-video is echt een US/Azie ding. Officieel heeft Nintendo of Europe geen S-video kabels. Je kan het proberen te bestellen bij een importwinkel of onlineshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Icelus schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:00:
[...]
De linker zit standaard bij de Wii. De vervangende krijg je als het je gelukt is de standaard strap te breken tijdens het spelen...
De Wiimote die bij mijn exemplaar van Wii Play zat kwam volgens mij standaard met de rechter strap. Kennelijk is Nintendo al begonnen met het uitleveren van Wiimotes met stevigere straps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ph4nt0m schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:13:
[...]

jij spreekt alleen maar speculaties gast.
netzoals dat van console shop>.>
ik heb ze ook eenmailtje gestuurd en voorzover was dat niet bij hun bekend.
http://www.gameliner.nl/nieuws_wii/p2_articleid/1441

ik lees het net hier, weet niet hoe betrouwbaar, heb Nintendo zelf ook eventjes gemailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-05 14:52
Whahaha, als je Gameliner vertrouwd, sorry hoor, maar wat ik daar voor avonturen mee heb beleefd. Die halen alles van andere sites af en vertalingen van internationale sites zijn ze ook zo goed in.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Kun je Zelda c.q. alle Wii games op 60 hertz spelen of zit je vast aan die 17% tragere 50 hertz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me_mrtn schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:24:
Whahaha, als je Gameliner vertrouwd, sorry hoor, maar wat ik daar voor avonturen mee heb beleefd. Die halen alles van andere sites af en vertalingen van internationale sites zijn ze ook zo goed in.

weet niet hoe betrouwbaar, heb Nintendo zelf ook eventjes gemailed.
Free record shop noordwijk verwacht er morgen heel misschien nog 1 of 2...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 07-12-2006 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 12:55
me_mrtn schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:24:

lol ik ken die halve gare site niet eens xD zal vast nie zoveel soeps wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:02
Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:21:
[...]

http://www.gameliner.nl/nieuws_wii/p2_articleid/1441

ik lees het net hier, weet niet hoe betrouwbaar, heb Nintendo zelf ook eventjes gemailed.
Niet betrouwbaar, al is het alleen al om het feit dat 99% van de bedrijven niet levert op zaterdagen (doorgaans alleen bedrijven met bederfelijke waren zoals groente/fruit/zuivel)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op donderdag 07 december 2006 @ 17:32:
[...]

Niet betrouwbaar, al is het alleen al om het feit dat 99% van de bedrijven niet levert op zaterdagen (doorgaans alleen bedrijven met bederfelijke waren zoals groente/fruit/zuivel)
Is niet altijd zo de DSphat had ik een dag na de launch direct uit het bestelbusje vandaan bij de FRS, hij kreeg er toevallig net nog een stuk of 5 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Wooiiieee, net telefoon gehad van Intertoys Venray, kan morgen mn Wii ophalen :D Was preorder nr 7 daaro.

Vraagje aan diegene die hem al hebben:

Morgen komen wat vrienden langs voor een sinterklaasviering (beetje laat, weet het :P), kun je de Wii sports spellen tegen elkaar spelen met 1 controller? Dus bowlen en golf bv (boksen etc word lastig) dmv controller doorgeven? Of moet ik er direct een tweede bij aanschaffen? (liever niet, mn nieuwe bankstel komt ook binnen en heb dan geen geld voor Zelda meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik heb vandaag mijn Wii van Van Leest binnen gekregen; die had ik gisteren besteld!! Dikke hulde voor die mensen daar dus.

Dat betekent ook dat mijn Bart Smit preorder die ik dus de 13e ofzo op zou kunnen halen niet meer ga gebruiken. Dus als iemand zich echt druk maakt dit jaar geen Wii meer te kunnen kopen en op de 13e naar de Bart Smit in Leeuwarden zou willen gaan, meel me maar.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Laatst online: 02-05 12:57

Desperado112

Mokum

T4F.nl_Muad schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:13:
Wooiiieee, net telefoon gehad van Intertoys Venray, kan morgen mn Wii ophalen :D Was preorder nr 7 daaro.

Morgen komen wat vrienden langs voor een sinterklaasviering (beetje laat, weet het :P), kun je de Wii sports spellen tegen elkaar spelen met 1 controller? Dus bowlen en golf bv (boksen etc word lastig) dmv controller doorgeven? Of moet ik er direct een tweede bij aanschaffen? (liever niet, mn nieuwe bankstel komt ook binnen en heb dan geen geld voor Zelda meer)
Nope je moet een tweede controller aanschaffen als je tegen elkaar wilt spelen.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-05 16:36
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:13:

sorry voor deze vraag, maar de intertoys in den bosch kon me me preorder nr niet geven, dus de vraag aan jou: waneer heb jij de wii gepreorderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Desperado112 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:17:
[...]

Nope je moet een tweede controller aanschaffen als je tegen elkaar wilt spelen.
Ik dacht dat je kon bowlen met meerdere players met 1 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Laatst online: 08:39
:D heb vandaag al me Wii gekregen .. intertoy's deed over deze 1e dag niet zo moeilijk..
meteen 2 controlers + zelda..

die wii game's boxen en tennis zijn best cool tegen elkaar,,

gewoon K.O geslagen door me vriendin :S.. dat was minder.. :9

echt geweldig ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Van Leest Hilversum & Laren zijn vandaag ook al met de verkoop begonnen. FRS & van Leest vallen onder t zelfde concern. Voor degenen die t willen proberen : op veel plekken is t koopavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-04 14:04
Hoe zit het met de beschikbaarheid van Zelda in de winkels ? Ik krijg de Wii morgen binnen, maar zonder Zelda. Deze wil ik graag morgen nog ergens los in een winkel kopen.

Is deze game net zo schaars als de consoles of kan ik er gewoon eentje oppikken bij iedere fatsoenlijke FRS / MM / Dixons etc etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:08
MetroidPrime schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:58:
Er zijn vrij veel SNES spellen die compleet onspeelbaar zijn met de Gamecube controller(o.a. Super Mario World, Mega Man X en Super Metroid). Als je dus SNES spellen wilt downloaden vanaf de Virtual Console, dan heb je geen keuze en moet je wel de Classic Controller gebruiken of wachten op een SNES-controller adapter.
Die zou wel welkom zijn ja :)

Die controllers heb ik hier toch te veel genoeg liggen...
IMHO nog altijd een van de fijnste controllers, die kan je nooit té veel hebben :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

mijn wiimote reageert niet meer, blauwe lampjes blijven knipperen. iemand een idee?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

voor alle chatters : http://irc.tweakers.net/wii ==> ga naar channel wii, daar kun je over de wii chatten.

[ Voor 1% gewijzigd door moto-moi op 07-12-2006 19:27 . Reden: even de link verbeterd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112

Desperado112

Mokum

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:26:
[...]

Ik dacht dat je kon bowlen met meerdere players met 1 controller.
ja de controller gewoon over geven aan iemand anders maar dat kan dan ook bij tenis gewoon om de beurt spelen.

Overigens is mijn moeder niet meer van de Wii af te rammen :|

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44
Cartman! schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:32:
Van Leest Hilversum & Laren zijn vandaag ook al met de verkoop begonnen. FRS & van Leest vallen onder t zelfde concern. Voor degenen die t willen proberen : op veel plekken is t koopavond...
Hierdoor wordt het topic dus verziekt :( .Ik richt me niet alleen op jou hoor. Ik neem alleen jou als voorbeeld. Houd hier gewoon mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
m0nk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:37:
mijn wiimote reageert niet meer, blauwe lampjes blijven knipperen. iemand een idee?
Even opnieuw syncen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112

Desperado112

Mokum

Ik zag trouwens vandaag op een release lijst van de game-shop voor maart volgend jaar Rainbow Six Las Vegas staan!!

Op de 360 ziet het er heel dope uit. ben benieuwd of ie op de Wii er nog een beetje mooi uit komt qua controller lijkt het mij wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Denk het niet, ik heb hem hier al eerder over horen praten en hij zit met een |:( probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
m0nk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:37:
Gamespot had dat probleem ook tijdens hun live webcast toen ze de Wii ontvingen, de oplossing was om de batterijen te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Weet iemand hoe je het lampje waar je de disk ingaat aan moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109386

quote: boeboe
Overigens wel leuk. Ik was even naar de winkel en toen ik terugkwam was mijn Wii blauw opgelicht, direct de spanning van "oooh, wat heb ik ontvangen? :o"
en....wat was het? :D

Zoals het er naar uitziet heb ik volgende week dinsdag mijn Wii, niet zo heeel erg, maar had em natuurlijk liever morgen gehad ^_^. Maar ff over Wii Play. Ik weet nu al dat mijn ouders weg zullen zijn van wii sports (tennis-addicts die 2), maar hoe bevallen die minigames bij wii play eigenlijk? Iemand die wii play al met zijn / haar ouders heeft gedaan en daar de mening over?

(en ja zal vast wel langsgekomen zijn, maar ik ga niet 20 pagina's doorzoeken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
MetroidPrime schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:45:
[...]

Gamespot had dat probleem ook tijdens hun live webcast toen ze de Wii ontvingen, de oplossing was om de batterijen te vervangen.
had ik ook net... dacht die is stuk.. maar dmv A+B geloof ik in te drukken werd ie actief ( of A en nog 1)..( had wel het spel aan staan.. en deze controlere was 2e controler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
n0isH schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:47:
Weet iemand hoe je het lampje waar je de disk ingaat aan moet doen?
Deze gaat alleen aan, als er nieuwe content is.Bijv.: Je wii heeft een email adres, als daar naar geeamaild is dan gaat hij branden. En als hij klaar is met content downloaden. Wil je hem altijd aan hebben dan zul je je wii moeten emailen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Ecco schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:17:
Ik heb vandaag mijn Wii van Van Leest binnen gekregen; die had ik gisteren besteld!! Dikke hulde voor die mensen daar dus.

Dat betekent ook dat mijn Bart Smit preorder die ik dus de 13e ofzo op zou kunnen halen niet meer ga gebruiken. Dus als iemand zich echt druk maakt dit jaar geen Wii meer te kunnen kopen en op de 13e naar de Bart Smit in Leeuwarden zou willen gaan, meel me maar.
Welke van Leest in Leeuwarden? Die zit toch helemaal niet in Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Weet iemand een goeie snelle charger voor de wii mote, heb geen zin om telkens batterijen te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
danielkraak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:52:
Weet iemand een goeie snelle charger voor de wii mote, heb geen zin om telkens batterijen te kopen?
1x oplader + batterijen en klaar.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

danielkraak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:52:
ik heb thuis gewoon een super charger voor oplaadbare batterijen maar ik weet niet of de wii-mote daar goed op zal werken.. als je merk wil weten pm me maar ff ofzo

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
slayeer schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:21:
[...]

sorry voor deze vraag, maar de intertoys in den bosch kon me me preorder nr niet geven, dus de vraag aan jou: waneer heb jij de wii gepreorderd?
ff bonnetje gechecked, dit was op 28-10-2006 om 16.20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Bij MM wordt WiiPlay verkocht voor 45 EUR, dus dat valt wel mee. Heb ik gelijk een exemplaar van meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Oke jongens heb hem dus vandaag gekocht zonder een pre-order, gewoon bij de Intertoys.

Mijn bevindingen.

Het is echt een hele leuke speelervaring, echt iets anders dan dat je al gewend bent.
Ik heb hiernaast ook een Xbox360 die pas 1 maand oud is :X en beide systemen zijn totaal verschillend.
De Wii voor het hoge "party en meligheid"-gehalte en de Xbox360 voor het "ouderwets lekker gamen op de bank"- gehalte.

Heb alleen nog Tennis en Bowlen kunnen uitproberen, omdat ik ze samen met mijn vriendin wil spelen, maar die moest naar haar avondopleiding :'(

Waar kun je het beste die sensor zetten iets hoger dan je controller of op gelijke hoogte?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Yay! Eindelijk Zelda gescoord voor de Wii. Beetje jammer dat ze de console niet hadden, maar toch. Morgen nog maar een keer op jacht ergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166821

Voor de discussie over SNES controllers een paar pagina's terug: is dit niks? Bij de media markt liggen ze voor een eurotje of 10. Ik was van plan om er een te gaan halen voor bv. Tony Hawk op de gamecube, het dpad ziet er groter uit dan die van een gamecube controller, maar voor VCspellen is ie misschien ook wel geschikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 14:59

job

henkyyyyyyy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:59:
Waar kun je het beste die sensor zetten iets hoger dan je controller of op gelijke hoogte?
Zo dicht mogelijk bij de TV (erop of eronder dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 166821 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:10:
Voor de discussie over SNES controllers een paar pagina's terug: is dit niks? Bij de media markt liggen ze voor een eurotje of 10. Ik was van plan om er een te gaan halen voor bv. Tony Hawk op de gamecube, het dpad ziet er groter uit dan die van een gamecube controller, maar voor VCspellen is ie misschien ook wel geschikt :)
Nee, deze controller heeft exact hetzelfde probleem als de normale Gamecube controller: de layout van de knoppen maakt het vrijwel onmogelijk om bepaalde knoppen tegelijkertijd in te drukken. Het is ermoeilijk om de Y- en de B-knop tegelijkertijd of de Y- en de X-knoppen tegelijkertijd in te drukken, terwijl dit in erg veel SNES spellen nodig is.

Ik heb deze controller zelf en heb er ook wel eens SNES spellen mee gespeeld, dus ik weet hoe frustrerend de button-layout kan zijn. Voor NES spellen is het echter ideaal en ik neem aan dat dat ook zal gelden voor de Mega Drive en TurboGrafx spellen op de Virtual Console.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165479

Net om 18:20 eentje bemachtigd!!! Bij de V&D in Breda... En sorry, het was de laatste. Ze waren hem net in het schap aan het zetten.

Vanavond lekker spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Wat ik niet snap is: Als ik met de wii mote speel en ik geef hem aan iemand anders. Die persoon is kleiner, dan richt de wii mote toch ontzettend naar beneden of die andere persoon zit schuin t.o.v. het beeld. Hoe kan het dat dit toch werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-05 19:09

C0nscious

Mysteryman.

Anoniem: 165479 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:25:
Net om 18:20 eentje bemachtigd!!! Bij de V&D in Breda... En sorry, het was de laatste. Ze waren hem net in het schap aan het zetten.

Vanavond lekker spelen. _/-\o_
Grrr, en mij woensdag vertellen dat er al zoveel pre-orders waren dat ik het wel kon vergeten.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
danielkraak schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:40:
[...]

Hierdoor wordt het topic dus verziekt :( .Ik richt me niet alleen op jou hoor. Ik neem alleen jou als voorbeeld. Houd hier gewoon mee op.
offtopic:
Ik vind het vervelend voor je dat je er moeite mee hebt, maar dit mag dus wel gewoon in het topic. Alleen moet het iets concreter, mededelingen welke winkels nog Wii's hebben mogen dus wel. Er zijn immers veel mensen op zoek naar een Wii en die worden zo geholpen. Individuele meldingen, zoals "Jippie, ik heb een Wii" of "Wii is 1337" zijn niet de bedoeling. Het moet wel wat meerwaarde hebben voor het topic en voor andere mensen. Of zoals het in de topicwarning staat: "... en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!"

Ah, oh, de browser komt wel niet op 23 december:
Opera Wii browser not coming December 23rd?

Yesterday we caught word of a listing on Nintendo of Sweden’s website which showed the Wii Opera browser dated for December 23rd. Now, the listing has been taken down with no explanation. What the hell is up with this damn browser?! When is it going to see the light of day?
Overigens blijf ik erbij dat uit het persbericht van Nintendo Benelux op te maken is dat de browser voor het weerkanaal komt, dus voor 20 december :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Boeboe schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:44:
ok, ben erin geslaagd om wat heen en weer te sturen naar men mailadres thuis en terug naar men Wii :)

Wanneer je een gewoon email adres toevoegd zal de ontvanger een mail krijgen zoals deze:
[...]
gewoon een lege reply terugsturen en je kan naar hartelust berichten uitwisselen :)

Ey, stond je wii op standby? en toen zag je die blauwe gloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Ik denk dat ze de boel oplichten. Ze willen dat er zo weinig mogelijk mensen hun winkel bestormen zodat ze er wat voor de medewerkers overblijft. Als diegene je aan de telefoon vertelt dat alles is gepreorderd niet geloven en gaan naar die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Anoniem: 162476 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:34:
Ik denk dat ze de boel oplichten. Ze willen dat er zo weinig mogelijk mensen hun winkel bestormen zodat ze er wat voor de medewerkers overblijft. Als diegene je aan de telefoon vertelt dat alles is gepreorderd niet geloven en gaan naar die winkel.
in amsterdam is echt alles op.. maar ze lichten de boel wel op. Daar heb je gelijk in. Een vriend ging namelijk naar V&D vandaag.. en zei dat de 1ste lading niet kwam.. 3 Uur later hoort ie van iemand dat ze wel verkopen. Gaat ie daarheen, is alles uitverkocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer de consoleshop aan de lijn,
Ik zag je post op tweakers over januari... hoogstwaarschijnlijk zit je bij de batch van maandag.

Ik waag het toch niet op de internet bestelling, aangezien de frs en intertoys dan ook wel weer wii's zullen hebben. Daarnaast is de xbox360 van me broer ook nooit aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Anoniem: 104593 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:44:
Daarnaast is de xbox360 van me broer ook nooit aangekomen.
Bij ontvangst moet je toch tekenen? Ik neem aan dat hij dan zijn geld toch terug op zijn minst terug heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Iemand deze toevallig al gezien, kwam ik tegen via een duitsforum, mocht ie al langs gekomen zijn maakt 't vast niet uit. Zij euhh... is veel te leuk :)

http://video.google.de/vi...2964751562925463883&q=wii

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pat42 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:49:
[...]

Bij ontvangst moet je toch tekenen? Ik neem aan dat hij dan zijn geld toch terug op zijn minst terug heeft gekregen?
Ja uiteraard, hoewel het erg lang duurde allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:51:
Iemand deze toevallig al gezien, kwam ik tegen via een duitsforum, mocht ie al langs gekomen zijn maakt 't vast niet uit. Zij euhh... is veel te leuk :)

http://video.google.de/vi...2964751562925463883&q=wii
ja die is denk ik nu al 10× langsgekomen :P

maar is wel grappig ja :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:33:
Overigens blijf ik erbij dat uit het persbericht van Nintendo Benelux op te maken is dat de browser voor het weerkanaal komt, dus voor 20 december :P
Het kan niet zo heel lang meer duren voordat de browser uitkomt. De browser engine wordt al gebruikt voor de Virtual Console, dus het een groot deel van de browser zit al in de Wii firmware.

Ik zal wel weer een nieuw deel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Als het net zoveel onzin posts als de laatste paar delen bevat dan laat dat nieuwe deel maar zitten ;)

Of je hernoemt het naar "Het grote wii en gamecube topic deel 71 - alleen ontopic"

[ Voor 38% gewijzigd door Schweino op 07-12-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

Heb Red Steel nu een halfuur gespeeld en moet zeggen : IK Bak er geen REET van tot nu toe. Controls ben ik nog totaal niet aan gewend. Wat betreft de sfeer zit het wel goed in het spel. Het spel blinkt niet uit, maar ik hoop dat als ik eenmaal de controles onder de knieen heb het allemaal leuk is om te doen. Graphics zijn wel oke, Vind COD3 zeker niet minder mooi op de wii, maar daar koop ik geen wii voor. Iemand anders nog Red Steel hints? ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hier weer verder:Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 (alleen ontopic) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

Net 'even' bij gelezen 8)7 ach het is een manier om de wachttijd door te komen he :P

Ik had het Apple achtige filmpje trouwens nog niet gezien, inhoudelijk niet hoog maar damn, tis dat ik al getrouwd ben O+

Wat ik trouwens ontzettend mis is play ervaringen van de HGNW&GC-ers. Of iedereen is veel te druk met spelen, of valt het toch tegen? Ik hoor graag meer.

Oh en zelda niet spelen omdat je geen component kabel hebt? euh, het spel heeft toch 'maar' cube gfx ? (tis prima voor mij, ik vermaak me ook nog met zelda 1)
Waarom wachten....het is bekend dat ze niet 'top of the bill' zijn. Ik had het wel geweten.

En....er werd toch een grote VC verassing aangekondigd. Iets wat gamers echt al jaren willen? Ik durf het bijna niet te hopen, maar zou het niet gewoon zijn dat ze of de spelen 'ver60 herzen' of zelfs gewoon de vc wereld wijd maken. Dat je zelf kan kiezen dat je graag de usa of jap versie van lttp speelt dit gewoon mogelijk is (desnoods met een waarschuwing dat je spel niet in je eigen taal is?)

Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:59:
Die is er gewoon, kijk bijv. maar bij de BS.
Bedankt, net besteld met een scart kabel voor de wii (maar die kabel is er pas over een paar dagen). Mijn broer heeft net zijn wii opgehaald, we wilden nog een classic controller erbij kopen, maar die was in die gameshop 15 euro duurder dan bij bart smit? Bizar, dus dat ding ook maar even online besteld net.

Iemand enig idee wanneer de netwerkkaart voor de wii te koop is? Draadloos is geen optie. Ik wilde dat ding bij Bart smit bestellen, maar er staat geen leverdatum? Iemand hier meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Rudi schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:35:
Precies;
Bij elke console launch is het hetzelfde liedje. Zorg voor tekorten en je creeert vanzelf een hype. Andere mensen horen hiervan en denken, wauw als dat ding zo gewild is zal ik er ook maar gauw één halen. Kijk maar naar onze vrienden van Microsoft. In het begin zijn er zo weinig dat er letterlijk om wordt gevochten en na een maand zijn er zo veel dat ze ze aan de straatstenen bij wijze van spreken niet meer kwijtraken.

Ik ga gewoon volgende week eens kijken. Volgens mij zijn er dan weer een heleboel zaken die ze vet op voorraad hebben. Alle eigenaren alvast gefeliciteerd. Alle niet eigenaren; laat je niet gek maken en betaal geen EUR 400,= op Marktplaats, als je een week later de Wii gewoon kan kopen. Denk maar eens aan de extra spellen en wiimotes die je hiervoor kan kopen. Iedereen die dit wel doet, moet het zelf weten, maar je houdt dit systeem natuurlijk wel gewoon in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Sagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:13:
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt?
er staat een wavebird op speurders te koop...

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 07-12-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:42

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 130868 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:32:
[...]

Hmm ja hier had ik ook al aangedacht, maar ik had net alles netjes doorgelust op m'n bureau :P Ik zal de handleiding maar even uit de doos halen |:(
RTFM (de witte over Wii kanalen en instellingen), pagina 221, onderaan. Pijl naar beneden en RESET indrukken - je gaat weer naar 50Hz-mode. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:13:
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.
Heb er 1 gezien in Den Haag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
DIT TOPIC IS OP SLOT!

Ga aub naar topic 71 :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!