Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

pat42 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:49:
[...]

Bij ontvangst moet je toch tekenen? Ik neem aan dat hij dan zijn geld toch terug op zijn minst terug heeft gekregen?
Ja uiteraard, hoewel het erg lang duurde allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:51:
Iemand deze toevallig al gezien, kwam ik tegen via een duitsforum, mocht ie al langs gekomen zijn maakt 't vast niet uit. Zij euhh... is veel te leuk :)

http://video.google.de/vi...2964751562925463883&q=wii
ja die is denk ik nu al 10× langsgekomen :P

maar is wel grappig ja :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:33:
Overigens blijf ik erbij dat uit het persbericht van Nintendo Benelux op te maken is dat de browser voor het weerkanaal komt, dus voor 20 december :P
Het kan niet zo heel lang meer duren voordat de browser uitkomt. De browser engine wordt al gebruikt voor de Virtual Console, dus het een groot deel van de browser zit al in de Wii firmware.

Ik zal wel weer een nieuw deel open.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:21
Als het net zoveel onzin posts als de laatste paar delen bevat dan laat dat nieuwe deel maar zitten ;)

Of je hernoemt het naar "Het grote wii en gamecube topic deel 71 - alleen ontopic"

[ Voor 38% gewijzigd door Schweino op 07-12-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198606

Heb Red Steel nu een halfuur gespeeld en moet zeggen : IK Bak er geen REET van tot nu toe. Controls ben ik nog totaal niet aan gewend. Wat betreft de sfeer zit het wel goed in het spel. Het spel blinkt niet uit, maar ik hoop dat als ik eenmaal de controles onder de knieen heb het allemaal leuk is om te doen. Graphics zijn wel oke, Vind COD3 zeker niet minder mooi op de wii, maar daar koop ik geen wii voor. Iemand anders nog Red Steel hints? ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Hier weer verder:Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 71 (alleen ontopic) ;)

[ Voor 10% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 20:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:01

Sagat

Is pappa x2!

Net 'even' bij gelezen 8)7 ach het is een manier om de wachttijd door te komen he :P

Ik had het Apple achtige filmpje trouwens nog niet gezien, inhoudelijk niet hoog maar damn, tis dat ik al getrouwd ben O+

Wat ik trouwens ontzettend mis is play ervaringen van de HGNW&GC-ers. Of iedereen is veel te druk met spelen, of valt het toch tegen? Ik hoor graag meer.

Oh en zelda niet spelen omdat je geen component kabel hebt? euh, het spel heeft toch 'maar' cube gfx ? (tis prima voor mij, ik vermaak me ook nog met zelda 1)
Waarom wachten....het is bekend dat ze niet 'top of the bill' zijn. Ik had het wel geweten.

En....er werd toch een grote VC verassing aangekondigd. Iets wat gamers echt al jaren willen? Ik durf het bijna niet te hopen, maar zou het niet gewoon zijn dat ze of de spelen 'ver60 herzen' of zelfs gewoon de vc wereld wijd maken. Dat je zelf kan kiezen dat je graag de usa of jap versie van lttp speelt dit gewoon mogelijk is (desnoods met een waarschuwing dat je spel niet in je eigen taal is?)

Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Hoedje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:59:
Die is er gewoon, kijk bijv. maar bij de BS.
Bedankt, net besteld met een scart kabel voor de wii (maar die kabel is er pas over een paar dagen). Mijn broer heeft net zijn wii opgehaald, we wilden nog een classic controller erbij kopen, maar die was in die gameshop 15 euro duurder dan bij bart smit? Bizar, dus dat ding ook maar even online besteld net.

Iemand enig idee wanneer de netwerkkaart voor de wii te koop is? Draadloos is geen optie. Ik wilde dat ding bij Bart smit bestellen, maar er staat geen leverdatum? Iemand hier meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Rudi schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:35:
Ongeloofelijk wat een beetje marketing en wat "tekorten" kan doen met mensen. Volgens mij gaan mensen nu zelfs op Wii-jacht die er voorheen geen één wilde kopen :)
Precies;
Bij elke console launch is het hetzelfde liedje. Zorg voor tekorten en je creeert vanzelf een hype. Andere mensen horen hiervan en denken, wauw als dat ding zo gewild is zal ik er ook maar gauw één halen. Kijk maar naar onze vrienden van Microsoft. In het begin zijn er zo weinig dat er letterlijk om wordt gevochten en na een maand zijn er zo veel dat ze ze aan de straatstenen bij wijze van spreken niet meer kwijtraken.

Ik ga gewoon volgende week eens kijken. Volgens mij zijn er dan weer een heleboel zaken die ze vet op voorraad hebben. Alle eigenaren alvast gefeliciteerd. Alle niet eigenaren; laat je niet gek maken en betaal geen EUR 400,= op Marktplaats, als je een week later de Wii gewoon kan kopen. Denk maar eens aan de extra spellen en wiimotes die je hiervoor kan kopen. Iedereen die dit wel doet, moet het zelf weten, maar je houdt dit systeem natuurlijk wel gewoon in stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188559

Sagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:13:
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt?
er staat een wavebird op speurders te koop...

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 188559 op 07-12-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-06 21:02

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Anoniem: 130868 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:32:
[...]

Hmm ja hier had ik ook al aangedacht, maar ik had net alles netjes doorgelust op m'n bureau :P Ik zal de handleiding maar even uit de doos halen |:(
RTFM (de witte over Wii kanalen en instellingen), pagina 221, onderaan. Pijl naar beneden en RESET indrukken - je gaat weer naar 50Hz-mode. :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Sagat schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:13:
Oh en nog even een cube gerelateerd vraagje. Weet iemand een Dixons die nog wavebird verkoopt? Amersfoort, Utreg en Naarden/Bussum hebben of niks meer, of alleen nog paarse controllers met kabels, of neppers.
Heb er 1 gezien in Den Haag vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
DIT TOPIC IS OP SLOT!

Ga aub naar topic 71 :P
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!