Access Control heeft niets te maken met het wel of niet kunnen vinden van een router, alleen of het apparaat er vervolgens mee kan verbinden. Misschien moet je even kijken welke wireless mode je router gebruikt (b, g of b/g mixed)? Ik zou dan gewoon even b of b/g mixed proberen, sommige apparaten hebben moeite met g.
Overigens kan het ook liggen aan de channel die je router en Wii gebruiken. Standaard kijkt de Wii volgens mij naar channel 11, maar je zult even moeten kijken in beide apparaten hoe het staat.
EDIT: misschien is trouwens ergens een optie te vinden in je Wii of router over "broadcast" o.i.d. Ik ben de precieze naam kwijt, maar bij mijn WiFi-kaartje (PC) staat een dergelijke optie. Als ik die uitzet, dan is hij dus "hidden", waardoor ik niet kan connecten met andere wireless apparaten in huis. Misschien dat je Wii of router het ook op die manier regelt.
P.S. Als het goed is heb ik vanavond ook mijn Wii. Ben gebeld door de Intertoys en die hebben koopavond tot 21:00, dus kan ik mooi na het werk even langs rijden. Ook ik heb een wireless router, dus mocht ik nog e.e.a. tegenkomen, dan post ik het wel.
[
Voor 13% gewijzigd door
Cleetje op 07-12-2006 16:05
]