Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:28
Ralpy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:47:
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de top1toys in helmond. Vorige week gereserveerd, winkel had er 2 binnen gekregen en ik was reservering nr. 2. Dus had geluk. :)

Omder hier vraag was naar foto's heb ik vlug wat foto's gemaakt bij het uitpakken. Als er nog vraag is naar specifieke foto's maak ik die ook nog wel.

www.datakabelshop.nl/fotos_wii
ik mag de foto's niet zien, forbidden ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:03
Ralpy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:47:
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de top1toys in helmond. Vorige week gereserveerd, winkel had er 2 binnen gekregen en ik was reservering nr. 2. Dus had geluk. :)

Omder hier vraag was naar foto's heb ik vlug wat foto's gemaakt bij het uitpakken. Als er nog vraag is naar specifieke foto's maak ik die ook nog wel.

www.datakabelshop.nl/fotos_wii
doet et niet |:(

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
--MeAngry-- schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:40:
[...] Maar het viel me op dat het downloaden erg snel ging. Zo'n N64 rom was al gauw een aantal tientallen MB's groot, en vanaf Nintendo gedownload duurde dat ook hooguit een minuutje met een 10mbit lijntje.
Maargoed, het zal nu ook niet geweldig druk zijn op die online dienst denk ik.
Super Mario 64 is slechts 8 MB (64 Mb). N64 spellen varieren tussen de 4 MB en 64MB overigens, waarvan er slechts 2 spellen 64MB groot zijn. Het gros van de spellen is tussen de 8 en 32 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:25
Mouki_9 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:22:
okay, noobvraagje maar weer. Heb begrepen dat component resulteert in iets betere beeld. Kijk ik in de manual van mijn lcd tv, staat er dat component via rgb support wordt? Snap er geen zout van, hoe kan je zien dat het nou straks gaat passen? Heb wel 2 scart, 2 hdmi, vga, s-video en composiet enz, het zal dus initieel wel werken met composiet, maar na alle verhalen gehoord te hebben wil ik natuurlijk ook component!
RGB is één van de verschillende component-standaarden. Bij RGB word het beeld uitgesplitst naar de Rood, Groen en Blauw componenten. Er zijn ook andere standaarden die nog geiler beeld geven :9

Zie bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video

In jou geval moet je de RGB-SCART kabel voor de Wii gaan halen.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:28
cailin_coilleach schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:56:
[...]

RGB is één van de verschillende component-standaarden. Bij RGB word het beeld uitgesplitst naar de Rood, Groen en Blauw componenten. Er zijn ook andere standaarden die nog geiler beeld geven :9

Zie bijvoorbeeld:
http://en.wikipedia.org/wiki/Component_video

In jou geval moet je de RGB-SCART kabel voor de Wii gaan halen.
thx, wordt weer iets duidelijker denk ik, maar wat is dan die zooi dat ik zie bij de nintendo wii component kabel? Die heeft iets van 5 stekkers?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:24:
In noordwijk is alles uitverkocht, maak ik nog enige kans in Leiden, Katwijk of Lisse?
Lisse iig niet. Alles is met pre-orders daarzo. Alleen de FRS niet maar die had er maar 2 (waarvan ik er 1 heb :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:14
Ben vandaag weer op wii jacht gegaan in groningen vanwege al die berichten dat ze hem één dag eerder gingen verkopen.(vind ik trouwens erg slecht van nintendo en de winkels)

Eerst weer naar de mediamarkt gegaan om te vragen of ze hem eerder wilden verkopen, maar de verkoper vertelde me dat hij zijn beloftes niet wilde breken omdat hij nu al weken tegen andere mensen heeft gezegd dat het vrijdag is. Kon hem zelfs niet reserveren/krijgen als ik nu direct betaalde. Jammer, maar ik vind het wel erg TOP dat die man zich wel aan zijn woord houd!!!! d:)b

Ik ging er dus eigenlijk al vanuit dat het vrijdag ochtend vroeg opstaan zou worden, maar voor de zekerheid ff bij de andere winkels in de stad lang gaan. Toys R Us en intertoys in de binnen stad zaten al vol met preorders.
Op weg naar school toch maar ff in paddepoel gestopt en daar gekeken als laatste hoop. Intertoys ook alles al weg. Toen ff naar de FRS en daar deden ze niet aan preorders maar er was nog niks binnen. Volgens de verkoper kon er misschien iets bij de levering zitten die binnen een uurtje zou komen, maar hij wist niet hoeveel en of ze er tussen zouden zitten. Kon dus niet reserveren, maar mocht hem wel ff over een uurtje bellen of er wat tussen zat. Ik dus uur later bellen had hij er 2 binnen gekregen en 1 was al weg maar hij wilde die laatste wel ff voor me vast houden aangezien ik er direct aan zou komen. Kom ik daar binnen lopen staat er net iemand aan de balie naar de wii te vragen, had ik ff geluk dat ik de laatste net had :D Hoef ik ieg niet 's ochtends naar de mediamarkt.

Ben wel echt zeike net geworden met dit kut weer, maar het is het wel waarde geweest.

Zit nu helaas op de uni en kan nog niet spelen, maar ik zal later als ik thuis kom wel ff wat pics maken en mijn bevindingen posten. Of ik moet ff een lokaal met beamer confisceren hier :Y)

Waar kan ik mijn wii email adres vinden ? Misschien wel idee om hier een lijstje van te maken als er wat meer multiplayer mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:21
Mooie screenies :)

Hoe sluit je die wii nou precies aan op internet? kan er gewoon een RJ45 stekkertje in?
En kan je ook laten weten of de sensorbar voor de tv ipv erop goed werkt?
Heb ook gezien dat er een fannetje in het ding zit. maakt ie veel lawaai?

vragen vragen vragen :o

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Visgek24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:02:
Hoe sluit je die wii nou precies aan op internet? kan er gewoon een RJ45 stekkertje in?
Dat staat al in de startpost.

[ Voor 28% gewijzigd door MetroidPrime op 07-12-2006 13:05 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:28
Visgek24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:02:
Mooie screenies :)

En kan je ook laten weten of de sensorbar voor de tv ipv erop goed werkt?
Heb ook gezien dat er een fannetje in het ding zit. maakt ie veel lawaai?

vragen vragen vragen :o
Lees de inleiding even door maar om je toch maar te helpen

-WiFi baby
-werkt wel
-nope stilst van de drie consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
zezke schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:06:
[...]

Lees de inleiding even door maar om je toch maar te helpen

-WiFi baby
-werkt wel
-nope stilst van de drie consoles.
Ik had de startpost al gelezen uiteraard, daar stond wel wat in van USB poorten maar voor de rest heb ik weinig kunnen vinden w.b.t internet. Wifi , euhm, als ik nou zo die console krijg , wat moet ik dan nog erbij kopen om 'm op internet aan te sluiten? want dat snap ik nog niet helemaal.

Nonderju. overheen gelezen schijnbaar, je moet daar een adapter voor hebben. zit die er standaard bij?

[ Voor 8% gewijzigd door Visgek82 op 07-12-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
nog 1 keer vragen.. hoe kan je dan je wii nummer / code opvragen ?!?!
Want zit nu al bijna een uur te zoeken en nog kan ik nix vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11
Visgek24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:09:
[...]

Ik had de startpost al gelezen uiteraard, daar stond wel wat in van USB poorten maar voor de rest heb ik weinig kunnen vinden w.b.t internet. Wifi , euhm, als ik nou zo die console krijg , wat moet ik dan nog erbij kopen om 'm op internet aan te sluiten? want dat snap ik nog niet helemaal.
Dat staat dus in de startpost.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

--MeAngry-- schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:40:
[...]

Hmm, ik heb gisterenavond mijn Wii toch nog binnengekregen :D en ook vrijwel meteen even Super Mario 64 binnengehaald hoor. :) Dat is wel de enige N64 game op het moment helaas. Maar het viel me op dat het downloaden erg snel ging. Zo'n N64 rom was al gauw een aantal tientallen MB's groot, en vanaf Nintendo gedownload duurde dat ook hooguit een minuutje met een 10mbit lijntje.
Maargoed, het zal nu ook niet geweldig druk zijn op die online dienst denk ik.

Verder heb ik Bomberman ook al gedownload, vrijdagavond houd ik een Wii party met een boel vrienden, dus dan gaan we die 5-player modus es ff uittesten. >:)
Bij mijn nederlandse Wii zegt hij toch echt dat er GEEN N64 roms zijn.. Terwijl ik de laatste updates heb binnengehaald! Zou je kunnen kijken of je wel Super Mario Land (van de SNES) hebt, want die stond er bij mij dus ook echt niet bij!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik weet nu dus al gewoon dat ik achter mijn Wii ga vissen he, maar ja, ik mag hem zelf niet kopen want dan heeft de rest van de familie een idee minder voor de kerst, ja da's leuk, en ik heb ze wel gewaarschuwd dat er weinig zijn en pre-orders dus je moet er verdomd vroeg bij zijn, maar als ze nu ook al een dag eerder verkopen ben ik pas echt mooi nat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Check je mail

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:56

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Wiebbe schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:11:
[...]

Bij mijn nederlandse Wii zegt hij toch echt dat er GEEN N64 roms zijn.. Terwijl ik de laatste updates heb binnengehaald! Zou je kunnen kijken of je wel Super Mario Land (van de SNES) hebt, want die stond er bij mij dus ook echt niet bij!
Hmm, dan hebben ze em denk ik offline gehaald. Iemand anders meldde ook dat Sim City er al tussen zou staan, maar die ben ik bij mij ook niet tegengekomen. Ik kan het nu niet controleren omdat ik op m'n werk zit.
Super Mario World staat er overigens niet tussen, de enige games voor de SNES die ik kan kiezen zijn Donkey Kong Country en F-Zero.

(Super Mario 64 is overigens perfect met een Wavebird te spelen als ie weer te downloaden is. :) Wel geeft ie bij het starten aan dat je een Retro controller nodig hebt. Maar als ik vervolgens op A of Start duw op m'n wavebird werkt alles perfect. :) )

[ Voor 15% gewijzigd door --MeAngry-- op 07-12-2006 13:23 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Euhm, stomme vraag. Waar kan ik online met mijn cc Wii Points kopen? Of kan dat in Europa (nog) niet?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
zucht .. Ik heb net m'n Wii opgehaald bij E-plaza en ging het meteen maar updaten...... en ja hoor .. 1e update geen probleem ... maar bij de 2e update heeft het vastgelopen geloof ik :P ... die procesbar heeft al geen inch bewogen na 10 minuten :P ....

wat nu T_T ? ... de risk nemen en resetten ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Willybubba schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:22:
Euhm, stomme vraag. Waar kan ik online met mijn cc Wii Points kopen? Of kan dat in Europa (nog) niet?
Als je naar het winkelkanaal gaat, moet je op Wii Points klikken, daar kun je middels je CC punten kopen. Dat moet je op je Wii zelf doen dus.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pado schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:23:
zucht .. Ik heb net m'n Wii opgehaald bij E-plaza en ging het meteen maar updaten...... en ja hoor .. 1e update geen probleem ... maar bij de 2e update heeft het vastgelopen geloof ik :P ... die procesbar heeft al geen inch bewogen na 10 minuten :P ....

wat nu T_T ? ... de risk nemen en resetten ?? :P
Nee wacht ff, desnoods half uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
apNia schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:25:
[...]

Nee wacht ff, desnoods half uur.
Idd, ik zou ook wachten. als je 'm reset is denk ik de kans dat er iets naar de ballen gaat knap groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Crap, het ding is echt niet te krijgen zonder preorder in Den Haag Centrum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een videoreview van red steel

http://youtube.com/watch?v=N_rvrAVi0wY

krijg je een goed idee van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel ik FRS in de ochtend zegt ie bel rond 12 uur effe terug, heeft ie al 2 verkocht, wat een stelletje naaiers daar.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Visgek24 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:28:
[...]

Idd, ik zou ook wachten. als je 'm reset is denk ik de kans dat er iets naar de ballen gaat knap groot.
crap :P ... ik heb nog niet eens een spel gespeeld GVD xD ... zucht ... de E-plaza in Alkmaar had trouwens 35 Wii's binnen gekregen :P ... ze gaan allemaal naar de pre-orders xD ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_jabberwock
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-06 21:15
Damn, 6 consoles hier bij de Dixons.... ben ik nr 7.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Donkey kong country?

Wacht eens even... Er zit dus wel degelijk verschil dus tussen de US en EU shop. Voorlopig in de US shop heb je alleen maar F-zero als enigste Snes game.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes uurtje eerder uit van school dat wordt leiden afstruinen, verkoopt de V&D of kijkshop ze al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:39

pim

Damn, ik wilde morgenochtend ook voor de deur gaan staan bij Free Record Shop in Den Bosch, dat heeft nu dus geen nut meer?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
gabiballetje schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:16:
... ik mag hem zelf niet kopen want dan heeft de rest van de familie een idee minder voor de kerst ...
de kerst? Dan heb jij het nog goed, ik ben 30 januari jarig en me vriendin heeft me "verboden" om hem zelf te kopen :P Ik moet maar wachten tot januari. En dan op pakjesavond te horen krijgen dat mijn schoonbroertjes (van 9 en 11) de Wii krijgen en hem morgen (of ondertussen ook vandaag) op kunnen halen |:(

[ Voor 1% gewijzigd door CyPh op 07-12-2006 13:40 . Reden: typo ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens ga ik morgen of zaterdag even naar de MM in zwolle (of andere winkels daar) om te kijken of ze nog wat Wii controllers over hebben. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
CyPh schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:37:
[...]

de kerst? Dan heb jij het nog goed, ik ben 30 januari jarig en me vriendin "verbied' me om hem zelf te kopen :P Ik moet maar wachten tot januari. En dan op pakjesavond te horen krijgen dat mijn schoonbroertjes (van 9 en 11) de Wii krijgen en hem morgen (of ondertussesn ook vandaag) op kunnen halen |:(
schoonbroertjes heten in de volksmond gewoon zwager ;)
Ik heb overigens ook te horen gekregen dat ik hem niet mag kopen (van mijn vrouw). Ik heb er alleen best een korte ruzie voor over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pewwy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:40:
schoonbroertjes heten in de volksmond gewoon zwager ;)
offtopic:
Trouwens wel erg jonge schoonbroertjes van 9 en 11! En het is in de volksmond in Brabant schoonbroer en geen zwager ;)

Op de Wehkamp chat werd mij net trouwens verteld dat vanochtend in de krant stond dat er leveringsproblemen voor de Wii in Nederland zouden zijn. Ben wel benieuwd naar dat bericht. Weet iemand daar meer van? Of zou het gewoon hetzelfde bericht zijn dat op de Telegraafsite stond?

[ Voor 32% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-12-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
jullie willen me vast dood hebben. ik ging vanochtend eventjes een rondje rotterdam centrum doen en nergens hadden ze hem. totdat ik bij de frs op de lijnbaan kwam. daar zag ik iemand buiten staan met een wii doos onder zijn arm. ik direct naar binnen en heb hem daar praktisch vanaf de bestelwagen gekregen. WIIIIIIII!!! preorderen is voor n00bs!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat ik nu wel eens wil weten en wat ik nog niet voorbij heb zien komen: hoe speelt de WII vanaf de bank? Dus lang uitliggend, wat ik nu met de conventionele controller doe bij bijv. GoW, rustend op één arm, kan dat nog?

In alle filmpjes zie je mensen staand spelen, bij WII Sports kan ik me dit wel voorstellen dat het makkelijker speelt en meer fun is, maar hoe is dat bij Zelda, Red Steel e.d. (ook in het RS filmpje op youtube staat die knakker te spelen) Want dat lijkt me niet echt geweldig als je langer bezig bent...

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

[add]
En kan iemand dan ook nog even vertellen of het aan de filmpjes (of mij) ligt dat ik bij RS het gevoel krijg dat de vijanden als het ware op de omgeving zijn geplakt? Zoals bij het IGN filmpje met de zwaardvecht tutorial lijkt 't of er een wit 'lijntje' om die mannetjes zit, waardoor ik het gevoel krijg dat ze er later '' opgeplakt' zijn. Zelfde bij het slowmotion gebeuren (maar dat kan daar natuurlijk de bedoeling zijn)

[ Voor 27% gewijzigd door dizzytal op 07-12-2006 13:53 ]

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:45:
Wat ik nu wel eens wil weten en wat ik nog niet voorbij heb zien komen: hoe speelt de WII vanaf de bank? Dus lang uitliggend, wat ik nu met de conventionele controller doe bij bijv. GoW, rustend op één arm, kan dat nog?

In alle filmpjes zie je mensen staand spelen, bij WII Sports kan ik me dit wel voorstellen dat het makkelijker speelt en meer fun is, maar hoe is dat bij Zelda, Red Steel e.d. (ook in het RS filmpje op youtube staat die knakker te spelen) Want dat lijkt me niet echt geweldig als je langer bezig bent...

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Hmm, ik denk dat je ook gewoon zittend/liggend kan spelen hoor, de bewegingen die nodig zijn op de controller hoeven ook niet groot te zijn. zittend moet iig zeker wel lukken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Toch maar voor de zekerheid effe Nintendo gebelt over het "hangen" tijdens een update :P ... blijkt dat je gewoon kan resetten zonder problemen xD....ik en m'n zorgen :P ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Emmen is ie ook niet te krijgen tenzij je 'm gepreorderd hebt, wat ik dus niet had gedaan. (stupid me :P)
Maar goed ik sta nu bij twee winkels op de reserveerlijst, heb er dus wel eentje een dezer weken en zo niet dan nog maar even wachten. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Nog even een vraagje. Hoort de verlichting van het disc slot altijd te branden?
Dat doet ie bij mij namelijk niet.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik stond bij e-plaza ergens in de 40, kregen er 50 binnen. "Waarom zit ik er dan niet tussen?"
"ja personeel, schuiven en doen blablabla"
Zo kan ik 't godverdomme ook...
rajackar schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:50:
zoek ff door het topic met die mooie quicksearch bovenaan poeperd.. (ja ik ben chagrijnig)

[ Voor 49% gewijzigd door apNia op 07-12-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:09:
nog 1 keer vragen.. hoe kan je dan je wii nummer / code opvragen ?!?!
Want zit nu al bijna een uur te zoeken en nog kan ik nix vinden..
Als je in het hoofd menu zit ga je naar Wii-prikbord, rechts onderin, dan naar nieuw bericht, en dan klik je op adresboek. Hier staat je code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Laatst online: 15:25
Mouki_9 schreef:
thx, wordt weer iets duidelijker denk ik, maar wat is dan die zooi dat ik zie bij de nintendo wii component kabel? Die heeft iets van 5 stekkers?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat de component variant die ook 480/1080 aan kan (alleen 480 in het geval van de Wii).

Pado schreef:
die procesbar heeft al geen inch bewogen na 10 minuten ....

wat nu T_T ? ... de risk nemen en resetten ??
Nee... Wat je nu aan het doen bent is vergelijkbaar met het flashen van bijv. je DVD speler :) Dus laat de Wii zelf besluiten dat het hem niet lukt, middels de ingebouwde timeout.

EDIT: Ik had het fout dus... Hmm...

Visgek24 schreef:

Nonderju. overheen gelezen schijnbaar, je moet daar een adapter voor hebben. zit die er standaard bij?
Nee, je hebt die USB adapter _niet_ per se nodig. Welk deel van "Wifi" snap je niet? Je hebt dus OF een router met Wifi nodig, of de USB Ethernet adapter en een netwerk kabel.

Visgek24 schreef ook:
Hmm, ik denk dat je ook gewoon zittend/liggend kan spelen hoor, de bewegingen die nodig zijn op de controller hoeven ook niet groot te zijn. zittend moet iig zeker wel lukken denk ik
Zittend spelen kan ook perfect inderdaad. Het gaat er om dat de controller een bepaalde beweging registreert, niet hoe groot die beweging is.

Echter, zoals de heren van Penny Arcade zeggen: je ziet er wel uit als een fscking toolbox.

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kan daar wel voor zorgen door je Wii een e-mail te sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ramon de Jesus in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Dit is de eerste keer dat ik reageer in dit topic maar, houdt 't wel bij met lezen!
Deze vraag is echt al tiggg keer voorbijgekomen man, gebruik de 'searchfunctie' :/

Hij brand niet constant alleen met het laden van 'n disc/ ontvangen van 'n berichtje PUNT ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

Nee, is wel al een keer eerder gezegd hierzo, het lampje brand alleen als je een Wii Message hebt gekregen. Dus je kan jezelf een email sturen, heb je dat gedaan dan gaat hij pulseren omdat je berichten hebt.. anders is hij altijd uit :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

Zie je dat zoekveld bovenaan de pagina?
Je bent echt al de 10e in dit topic die deze vraag stelt.

Ik spring zometeen nog wel even op de fiets, ik ken nog hier nog wel wat niet mainstream speelgoed winkels in Groningen. Over een uurtje breng ik wel verslag uit :P.
Maar ik vrees dat ik morgen moet campen bij de mediamarkt (waar ik geen zin in heb).

[ Voor 7% gewijzigd door job op 07-12-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Het was me nu al duidelijk dat je die adapter niet perse nodig hebt. wil eigenlijk er ook niet een wireless router voor kopen, dus dan blijft die adapter de enige optie. volgens mij zit hij er standaard niet bij , dus hoop ik dat die als ik 'm straks ophaal er te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Hmm, ik denk dat je ook gewoon zittend/liggend kan spelen hoor
Ja ik 'denk' dat het ook wel redelijk gaat, maar ik wil dus graag de bevindingen horen van mensen die gisteren/vandaag hun WII gekregen/gekocht hebben. Ik heb met een kameraad al genoeg over gedacht, nu wil ik ervaringen horen...

[add]
Gaat trouwens mij om het languit liggend op de bank, nietzo zeer om het zittend (dat is er even bij bedacht ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door dizzytal op 07-12-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:56:
[...]

Zie je dat zoekveld bovenaan de pagina?
Je bent echt al de 10e in dit topic die deze vraag stelt.

Ik spring zometeen nog wel even op de fiets, ik ken nog hier nog wel wat niet mainstream speelgoed winkels in Groningen. Over een uutje breng ik wel verslag uit :P.
Maar ik vrees dat ik morgen moet campen bij de mediamarkt (waar ik geen zin in heb).
Misschien een tip voor niet mainstream winkels? Misschien komen we elkaar nog wel ff tegen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:56:
[...]

Ja ik 'denk' dat het ook wel redelijk gaat, maar ik wil dus graag de bevindingen horen van mensen die gisteren/vandaag hun WII gekregen/gekocht hebben. Ik heb met een kameraad al genoeg over gedacht, nu wil ik ervaringen horen...
Heb pas bij Nintendo Zelda onderuit op een bank gespeeld d:)b
Gaat prima :)

Zometeen deze even uitpakken:
Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/4c3lls4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Nintendo,

Weet u misschien wanneer wij in Europa de gekleurde Wii consoles kunnen gaan verwachten? In het verleden heb ik namelijk vaker marketing materiaal zien verschijnen op Internet en dergelijke waar bijvoorbeeld ook een zwarte Wii console op stond. Ik zou namelijk graag een zwarte Wii willen kopen, maar helaas is vanaf deze week alleen de witte versie beschikbaar. Liever zou ik een zwarte Wii hebben omdat ik ook al beschik over een zwarte Nintendo DS Lite.

Met vriendelijke groet,

Marco van der Woude

Hallo Marco,

Er is nog niets bekend over de productie van gekleurde Wii's.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:58:
Misschien een tip voor niet mainstream winkels? Misschien komen we elkaar nog wel ff tegen:p
Denk aan alles wat buiten het centrum ligt. Daar heb je een stuk meer kans.
Maarre.. ik stap nu op de fiets, tis bijna droog.

Ooh wel grappig, de online reclame folder van de mediamarkt groningen is ook aangepast.
De hele Wii komt niet meer voor in de folder (eindelijk door dat ze veels te weining binnen krijgen).

[ Voor 5% gewijzigd door job op 07-12-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

geen componentkabels meegekregen, ondanks de belofte :(

hint: zet de console op 576i (50Hz) als je wacht op betere kabels, ziet er al een stukje beter uit dan 480i ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:07:
[...]

Denk aan alles wat buiten het centrum ligt. Daar heb je een stuk meer kans.
Maarre.. ik stap nu op de fiets, tis bijna droog.

Ooh wel grappig, de online reclame folder van de mediamarkt groningen is ook aangepast.
De hele Wii komt niet meer voor in de folder (eindelijk door dat ze veels te weining binnen krijgen).
Geen duidelijkere tip? Als ik je tegenkom krijg je voorrang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Zijn er misschien GoT gasten die iets hebben mee gekregen van de Wii verkoop in Duitsland? Nederland is uitverkocht zoals iedereen ondertussen wel weet, Engeland ook volgens mij maar over Duitsland en Belgie heb ik nog niks gehoord. Ben benieuwd of het daar ook zo hard gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Misschien is dit al eerder naar voren gebracht, maar wat voor zin heeft het om dit product aan te schaffen voor de Wii? De Wii ondersteund geen HD, waarom dan gebruik maken van component kabels, of zoals ze het noemen "Wii HDTV pakket".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DJMurtz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:11:
Misschien is dit al eerder naar voren gebracht, maar wat voor zin heeft het om dit product aan te schaffen voor de Wii? De Wii ondersteund geen HD, waarom dan gebruik maken van component kabels, of zoals ze het noemen "Wii HDTV pakket".
Dan heb je progressive ipv interlaced beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:10:
Zijn er misschien GoT gasten die iets hebben mee gekregen van de Wii verkoop in Duitsland? Nederland is uitverkocht zoals iedereen ondertussen wel weet, Engeland ook volgens mij maar over Duitsland en Belgie heb ik nog niks gehoord. Ben benieuwd of het daar ook zo hard gaat.
Heb net een mailtje naar Mediamarkt Duitsland (Lingen) gestuurd om te vragen hoe het daar zit met de voorraad van de Wii's.
Ik zit er ook sterk aan te denken hem daar morgen te gaan halen, maar ja als ik ga wil ik zeker weten een te bemachtigen, ook al is het maar 45 minuten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 06:46

Richard

Kuru Kuru Kururin

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:44:
[...]

offtopic:
Trouwens wel erg jonge schoonbroertjes van 9 en 11! En het is in de volksmond in Brabant schoonbroer en geen zwager ;)

Op de Wehkamp chat werd mij net trouwens verteld dat vanochtend in de krant stond dat er leveringsproblemen voor de Wii in Nederland zouden zijn. Ben wel benieuwd naar dat bericht. Weet iemand daar meer van? Of zou het gewoon hetzelfde bericht zijn dat op de Telegraafsite stond?
Ik denk dat ik meer los kon peuteren ;) Misschien meer dan ze eigenlijk kwijt wilden:
U chat nu met Linda Veldkamp
Linda Veldkamp: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Linda Veldkamp: Een momentje, ik kijk het voor u na.
Linda Veldkamp: we hebben net een mail gekregen ivm nitndo, door heel europa is de uitlevering van de nitendo een probleem, vandaar dat wij ook niet precies weten wanneer deze bij ons wordt geleverd
Bezoeker: Ja OK, maar ik heb het gevoel dat ik heel vroeg bij jullie besteld heb; en ik zou toch wel erg graag willen weten of ik bij de eerste uitlevering zal zitten.
Bezoeker: ###### is mijn klantnummer; Ik neem aan dat de eerder vemelde levertijd van 8 december die gisteren nog op jullie site stond geldig is?
Linda Veldkamp: we krijgen eerst 115 stuks binnen op 08.12.06 en de week erna krigjen we 150 stuks binnen, ik kan niet zien hoe hoog u op de lijkst staat
Linda Veldkamp: wellicht zit u bij de eerst zending maar ik durf het niet te garanderen
Bezoeker: Linda, het aantal "115" geeft mij een heeel goed gevoel. Laat ik maar gewoon duimen draaien morgen. Hartelijk dank!
Linda Veldkamp: ja dat is het enige wat u kunt doen tot mijn spijt
Linda Veldkamp: ik wens u nog een fijne dag toe
Bezoeker: Ik heb voldoende aan je antwoord! Hartelijk dank!

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:35
Ik hoop zo snel mogelijk de Wii te kunnen kopen maar heb nog een vraagje omtrent spellen uit het buitenland.

Mijn zusje werkt in Hong Kong en komt met de Kerst terug voor vakantie.

Nu wil ik graag weten of het mogelijk is om spellen uit Hong Kong te spelen op de Wii's die in Nederland zijn gekocht?

Hebben jullie nog suggesties wat ik in Hong Kong moet laten kopen wat in NL niet verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
kunnen we niet ergens, op een aparte site maybe, onze nicknames zetten zodat we elkaar kunnen toevoegen? neem aan dat dat kan in ieder geval met de wii?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

ChiMan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:21:
Ik hoop zo snel mogelijk de Wii te kunnen kopen maar heb nog een vraagje omtrent spellen uit het buitenland.

Mijn zusje werkt in Hong Kong en komt met de Kerst terug voor vakantie.

Nu wil ik graag weten of het mogelijk is om spellen uit Hong Kong te spelen op de Wii's die in Nederland zijn gekocht?

Hebben jullie nog suggesties wat ik in Hong Kong moet laten kopen wat in NL niet verkrijgbaar is?
Een Wii is helaas regiogebonden, dus je kunt geen Japanse games op een EU Wii spelen en andersom.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

FRS belde dat mijn Wii klaar stond :)

Heb ze gemeld dat ze hem mochten houden, en dat hij naar de volgende op de lijst mocht.

Ik koop hem wel over 2 weken, als ik er een fastoenlijke kabel (component) bij kan krijgen. Zonder Component, kan ik hem toch niet aansluiten :) Geen zin om tegen een volle, doch, niet werkende doos aan te kijken.

Ik sta nu bovenaan de levering van over 2 weken, dus dat komt wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 07-12-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
De Bob Ross game is back on. Yeah! :P
“By hook or by crook there will be a game. There’s no way we couldn’t do a game because everybody wants one badly. I think they (Agfrag) were sort of overwhelmed and they don’t have the resources and the energy to tend to the huge demand that is needed. We are currently working on digging up the development team that has the swift enthusiasm to carry through.” - Bob Ross Inc. media director Jane Kowalski
En commentaar op het polsbandje (http://gonintendo.com/?p=10025):
“Of course before the launch of the Wii hardware Nintendo had a number of tests on the durability of everything including the strap,” Iwata told reporters in Japan. But our understanding right now is that even beyond our expectations people are becoming more and more excited playing with the Wii.” - Satoru Iwata
“We are encouraging people to understand that you really don’t have to be so excited but rather you need to understand the control and then you’re going to be the best player. We are looking into the situation to see if there are additional methods to encourage people to kind of calm down so they would never throw away the controller itself.” - Shigeru Miyamoto

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
--MeAngry-- schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:25:
[...]

Een Wii is helaas regiogebonden, dus je kunt geen Japanse games op een EU Wii spelen en andersom.
Maar als ik in Hong Kong een niet Japanese spelletje koop zoals Wii Play, werkt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zo hij is binnen! _/-\o_

Hier even wat sfeer-fotos:

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wii1.jpg
Gevulde tasjes :9

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wii2.jpg
Een mooi begin van een leuke collectie :) Let niet op dat xbox geval links :+

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wii3.jpg
Schitterend souveniertje uit Japan, binnenkort te vinden op eBay.... een ware ingepakte Japanse schaamhaar, 250eur!
Haha hij zat gewoon onder de verpakking tussen mn wiimote en t plastic.

Spaar ze alle 10! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door nudie op 07-12-2006 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:48
Richard schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:20:
U chat nu met Linda Veldkamp
Linda Veldkamp: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Linda Veldkamp: Een momentje, ik kijk het voor u na.
Linda Veldkamp: we hebben net een mail gekregen ivm nitndo, door heel europa is de uitlevering van de nitendo een probleem, vandaar dat wij ook niet precies weten wanneer deze bij ons wordt geleverd
Bezoeker: Ja OK, maar ik heb het gevoel dat ik heel vroeg bij jullie besteld heb; en ik zou toch wel erg graag willen weten of ik bij de eerste uitlevering zal zitten.
Bezoeker: ###### is mijn klantnummer; Ik neem aan dat de eerder vemelde levertijd van 8 december die gisteren nog op jullie site stond geldig is?
Linda Veldkamp: we krijgen eerst 115 stuks binnen op 08.12.06 en de week erna krigjen we 150 stuks binnen, ik kan niet zien hoe hoog u op de lijkst staat
Linda Veldkamp: wellicht zit u bij de eerst zending maar ik durf het niet te garanderen
Bezoeker: Linda, het aantal "115" geeft mij een heeel goed gevoel. Laat ik maar gewoon duimen draaien morgen. Hartelijk dank!
Linda Veldkamp: ja dat is het enige wat u kunt doen tot mijn spijt
Linda Veldkamp: ik wens u nog een fijne dag toe
Bezoeker: Ik heb voldoende aan je antwoord! Hartelijk dank![...]
Kijk, dat geeft hoop. Goed dat ik m'n (her)bestelling op Wehkamp ondanks m'n boosheid over hun eenzijdige cancelling van mijn 19-november bestelling nog niet gecancelled heb ;) Hopelijk zit ik dan nog bij de 2e levering van volgende week. Zo niet, dan kan ik hem altijd nog wel cancellen en m'n geluk elders beproeven. Eerder hoef ik toch niet te verwachten de Wii noch nergens anders te kunnen kopen, zonder pre-order.

Intussen hoop ik dat Zuiderpark Computers & Games m'n bestelde Zelda + Wii Play op tijd kan leveren. Ze hebben m'n betaling wel ontvangen, maar of ze ook voldoende Zelda's en Wii Play's hebben om aan de vraag te voldoen.... ?

Iemand nog een idee waar je het beste (lees: gemakkelijkste / goedkoopste) een losse Nunchuck kunt kopen? Denk dat het toch wel handig is om 2 complete setjes van Wii-mote+Nunchuck te hebben, zodat je spelletjes als Boxing (Wii Sports) en Tanks (Wii Play) in multiplayer kunt spelen. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Haay op 07-12-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

ChiMan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:33:
[...]

Maar als ik in Hong Kong een niet Japanese spelletje koop zoals Wii Play, werkt het dan wel?
Spel zelf is soort 'gecodeerd' voor de regio :)

In Japan gekochte Wii Play is dus niet werkend te krijgen met 'n Europese Wii!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:29:
[...]

Bel ik FRS in de ochtend zegt ie bel rond 12 uur effe terug, heeft ie al 2 verkocht, wat een stelletje naaiers daar.
ben de hele week in amsterdam rond lopen naar FRS voor WII..
of ze zekere weten 8december verkopen.
iedereen zegt netjes JA>.

vandaag naar FRS allemaal sorry uitverkocht..

ben helemaal OPGEFOKT door die XXXXXXXXXXXXXXXx......en BARTSMIT!!!! voor lucht preorder nummer 1 in winkel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 14:19
PWM schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:26:
FRS belde dat mijn Wii klaar stond :)

Heb ze gemeld dat ze hem mochten houden, en dat hij naar de volgende op de lijst mocht.

Ik koop hem wel over 2 weken, als ik er een fastoenlijke kabel (component) bij kan krijgen. Zonder Component, kan ik hem toch niet aansluiten :) Geen zin om tegen een volle, doch, niet werkende doos aan te kijken.

Ik sta nu bovenaan de levering van over 2 weken, dus dat komt wel goed.
Pff, een béétje tweakert maakt zn component-kabeltje toch gewoon zelf? :)
http://www.tdficq.com/wii_component_cable

Grappig, kreeg van de week toevallig een mailtje van een amerikaanse shop dat ze de gamecube-component-kabel weer op voorraad hadden. Daar was ik 1.5 jaar geleden ofzo naar op zoek en die was toen nergens te krijgen (behalve via ebay). En nu gewoon weer hetzelfde liedje bij de Wii..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Is er iemand met een Wii die kan aangeven of je tijdens de install een taal kan kiezen? Als ik in Duitsland een Wii haal, zit ik dan vast aan duitse schermteksten? (heb het over de wii zelf, niet de games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
CLB schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:36:
[...]

Spel zelf is soort 'gecodeerd' voor de regio :)

In Japan gekochte Wii Play is dus niet werkend te krijgen met 'n Europese Wii!
Ik koop geen Japanese versie maar eentje in Hong Kong > regio Asia Pacific ;)
Dat de Japaense versie hier niet werkt wist ik al wat erg jammer is aangezien ik voor een Japanese bedrijf werk dus veel collega's heb die daar heen moeten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:34

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik hebh hem gewoon NL ingesteld, wordt gevraagd de eerste keer dat je hem aanzet..
Net even gespeeld met collega's op de beamer, echt zo gaaaaf!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Weet niet of het al voorbij gekomen is, maar op IGN staat gisteren een UK review van Super Monkey Ball (http://wii.ign.com/articles/749/749555p1.html) als ik dat dit soort dingen lees:
It's hard to quantify just how brilliantly this works too. Guiding your little friend-in-a-ball around is such a beautifully fluid, natural endeavour, you'll wonder how you ever got by without the remote in the first place.
with Monkey Golf and Monkey Target surviving the Wii-ifying process relatively unscathed - the former actually managing to be a lot of fun, even surpassing Nintendo's own Wii Sports Golf thanks to less finicky controls.
What's more, the Wii's remote is such a natural fit for the game's basic mechanics, Banana Blitz ends up being the most enjoyable, addictive entry in the series yet.
Eindoordeel 8.3 (met gameplay 8.5 en lasting appeal 8.0)

Dan wordt ik toch wel heel benieuw, ook naar het feit of 'ie nu wel of niet vrijdag leverbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 22-09 15:39

C0nscious

Mysteryman.

fZeroNewbie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:43:
Is er iemand met een Wii die kan aangeven of je tijdens de install een taal kan kiezen? Als ik in Duitsland een Wii haal, zit ik dan vast aan duitse schermteksten? (heb het over de wii zelf, niet de games)
Hier ben ik ook erg benieuwd naar, anders vertrek ik vandaag of morgen linea recta naar net-over-de-grens Duitsland met mijn OV om er 1 te halen als ik er geen meer kan bemachtigen.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:09
dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:50:
Weet niet of het al voorbij gekomen is, maar op IGN staat gisteren een UK review van Super Monkey Ball (http://wii.ign.com/articles/749/749555p1.html) als ik dat dit soort dingen lees:

Eindoordeel 8.3 (met gameplay 8.5 en lasting appeal 8.0)

Dan wordt ik toch wel heel benieuw, ook naar het feit of 'ie nu wel of niet vrijdag leverbaar is...
Die is er gewoon, kijk bijv. maar bij de BS.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job

job

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:09:
Geen duidelijkere tip? Als ik je tegenkom krijg je voorrang :p
Ik heb even in paddepoel rondgekeken, en daar was niets meer.
Lees ik net dat iemand anders daar al was geweest... voor jan lul door de regen gefietst.. :(

Dat wordt vroeg opstaan, en hopen dat ik als een van de eerste voor de deur sta bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 08:48
dizzytal schreef op donderdag 07 december 2006 @ 14:50:
Weet niet of het al voorbij gekomen is, maar op IGN staat gisteren een UK review van Super Monkey Ball (http://wii.ign.com/articles/749/749555p1.html) als ik dat dit soort dingen lees
Goeie review. Zal Super Monkey Ball Banana Blitz niet direct kopen, maar wanneer deze game voor een budget prijs in de bak ligt zie ik hem wel in m'n collectie komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
pfff ik had het geweldige idee om voordat ik Zelda ging spelen eerst maar ff mn Wii te updaten, hij is nu al meer als een uur bezig met de melding "Do not turn the power off or cancel". Duurt laaaanggg wireless zuigt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
nudie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:07:
pfff ik had het geweldige idee om voordat ik Zelda ging spelen eerst maar ff mn Wii te updaten, hij is nu al meer als een uur bezig met de melding "Do not turn the power off or cancel". Duurt laaaanggg wireless zuigt :)
Hij is denk ik gewoon even vastgelopen :P ... had ik net ook -___-;; die procesbar bewoog helemaal niet. Dus belde ik maar effe Nintendo en toen zeiden ze dat je de Wii gewoon moet resetten en opnieuw moet proberen. Geen probleem hier na het resetten overigens :P. Het schijnt safe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 10:24
Oh man wat doen jullie jezelf toch aan soms.

Ik ga eerst nog ff hard werken en alles afmaken voor eind 2006 en dan schaf ik rustig een wii aan, en kan ik heel januari lekker gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie dat bij BS de bestel mogelijkheid voor de component kabel is verdwenen, terwijl de RGB kabel is verhuisd naar 14 december.

Ben er bang voor dat de component kabel derhalve dit jaar niet meer komt?

Is die component kabel in heel Europa niet verkrijgbaar?

Kan de wii weer in de doos voorlopig. Ben niet zo'n wii sport type.....Zelda blijft dan factory-sealed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ik moet geluk hebben dan, bij mij was de update er op 2 minuten door :)
Weet iemand hoe je de Wii kan pairen met een e-mail account ipv een andere wii? Je kan toch niet langs beide kanten toestemming geven?

btw, mijn wii account: 1721 8312 2967 3429

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga binnenkort ook een wii aanschaffen maar ik vroeg me af of het nog mogelijk zou zijn (tenminste deze maand nog) ergens een wii te krijgen zonder pre-order? Ik ga proberen bij mediamarkt arena,amsterdam en amstelveen, heb ik toevallig nog kans? en heeft iemand enig idee wanneer de 2e levering komt?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:12:
Zie dat bij BS de bestel mogelijkheid voor de component kabel is verdwenen, terwijl de RGB kabel is verhuisd naar 14 december.

Ben er bang voor dat de component kabel derhalve dit jaar niet meer komt?

Is die component kabel in heel Europa niet verkrijgbaar?

Kan de wii weer in de doos voorlopig. Ben niet zo'n wii sport type.....Zelda blijft dan factory-sealed...
Je kan het toch altijd bestellen bij play-asia.com ofzo als je die componenten kabel zo nodig vindt :P ... Ik wacht wel nog even erop ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
Ik heb een vraag, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Er staan bij mij thuis heel wat CRT computermonitoren, maar ik heb geen TV over. Nu ben ik er ondertussen achter gekomen dat een Wii aan een VGA aansluiting hangen nogal prijzig is: je moet eerst component kabels kopen (€30,-), en dan nog een component naar VGA omzetter (€60,-).

Ik heb hier ook een monitor staan met een andere uitgangen achterop, met R, G, B, H/H+V en V erboven. De meest gedetailleerde specificaties van mijn monitor heb ik hier kunnen vinden. Een paar foto's van de aansluiting ter verduidelijking:
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/1217/pict0005ub2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/1845/pict0006ab7.jpg

Zijn er kabels waarmee ik mijn toekomstige witte kastje hierop aan kan sluiten? Kan het met de officiele Component-, S-Video- of D-Sub kabels?

Alvast bedankt.
Ik heb deze vraag op forum.gamer.nl gezet, en heb toen dit antwoord gekregen:
Ik denk dat je toch beter voor een VGA kabel kunt gaan (die komt standaard voor de wii, dus je hoeft geen converter te gebruiken dan geloof ik).
Het probleem van deze component aansluiting is namelijk dat de normale component aansluiting maar 3 kanalen heeft (Rood, groen, blauw) en de sync loopt dan vaak over groen. Deze component aansluiting is echter gemaakt voor 5 kanalen waarbij h-sync en v-sync appart lopen, er is een kleine kans dat hij ook sync over G accepteerd maar daar zou ik niet op rekenen.
Ook heeft deze monitor geen tulp aansluitingen die normale component kabels vaak wel gebruiken, dus het zal fysiek ook niet passen.
Zouden jullie me misschien kunnen helpen? In bovenstaand bericht staat dat er een VGA kabel voor de Wii komt, maar daar heb ik niks over gehoord. Is dit zo, en weten jullie anders een manier om een Wii op m'n CRT monitor aan te sluiten?
Sorry voor het lange bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestel niet bij consoleshop...

Ik heb gister een telefoontje gehad dat ik cod3 gratis krijg als ik hem bestel, en dat ik hem woensdag dan kreeg. Bel vandaag terug omdat te bevestigen, krijg ik VOLGEND jaar pas een Wii. Intertoys heeft me nummer van 12 naar 19 verhoogd... en is niet vooradig dus wordt volgend jaar...
Free record shop had ik nummer 4 hebben er 3 binnen gehad. Verwacht heeeeel misschien morgen iets maar waarschijnlijk ook pas weer volgend jaar. Kortom bedankt Nintendo nederland voor de lage aantallen, bedankt intertoys voor de vriendjespolitiek, en bedankt consoleshop voor de oplichterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

Fred-Erik schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:16:
[...]

[...]

Zouden jullie me misschien kunnen helpen? In bovenstaand bericht staat dat er een VGA kabel voor de Wii komt, maar daar heb ik niks over gehoord. Is dit zo, en weten jullie anders een manier om een Wii op m'n CRT monitor aan te sluiten?
Wat ze zeggen is correct wat betreft de input. Een losse v sync en h sync geeft de Wii niet bij de component kabel dus kan je alleen realiseren met speciale kastjes. Waarschijnlijk van het onvindbare type. Makkelijkste is idd een VGA kabel mits deze ervoor komt. Ik neem haast aan van wel, zeker door een 3rd party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:32

Tarin

Just plain weird.

Fred-Erik schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:16:
[...]

[...]
Dikke onzin, da's geen RGB- of Component-aansluiting, da's BNC, voor computers. High-end CRT-schermen werden daar vroeger mee aangesloten; tegenwoordig zie je het soms nog op dure beamers zitten.
Verder heeft hij de kanalen van een component-aansluiting verkeerd, daar zit geen rood/groen/blauw in.
Ik zou er voorlopig niet van uit gaan dat er een VGA-kabel voor de Wii komt.

Wat je voorlopig zou kunnen proberen is een TV-kaartje, vanaf 30 euro heb je al best een leuke. Kwaliteit is uiteraard niet fantastisch (composiet), maar dan kan je iig gamen. Voor een fatsoenlijk beeld zal je toch echt een TV moeten hebben, daar is het ding tenslotte voor ontworpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Tarin op 07-12-2006 15:23 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 11:39
(jarig!)
Wat zouden jullie doen?

EEn demo model die alleen in de vitrine stond ( dus niet aan!)
Of een week wachten?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:21:
Bestel niet bij consoleshop...

Ik heb gister een telefoontje gehad dat ik cod3 gratis krijg als ik hem bestel, en dat ik hem woensdag dan kreeg. Bel vandaag terug omdat te bevestigen, krijg ik VOLGEND jaar pas een Wii. Intertoys heeft me nummer van 12 naar 19 verhoogd... en is niet vooradig dus wordt volgend jaar...
Free record shop had ik nummer 4 hebben er 3 binnen gehad. Verwacht heeeeel misschien morgen iets maar waarschijnlijk ook pas weer volgend jaar. Kortom bedankt Nintendo nederland voor de lage aantallen, bedankt intertoys voor de vriendjespolitiek, en bedankt consoleshop voor de oplichterij....
Wanneer heb jij besteld dan? Ten tijde van die megadrukte om 10 Wii's of..? Consoleshop.nl heeft mij trouwens op dinsdag geplaatst, maar ik hoefde niet te bevestigen. Kreeg een geüpdate e-mail bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

henkyyyyyyy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:27:
Wat zouden jullie doen?

Of een week wachten?
Demomodel voor 250 inclusief leuke game of waardebon!
Als ze gaan zitten zeiken over: 'ja maar hij heeft niet aangestaan dus gewoon 250'
gewoon stoer doen en weglopen. 'Dan haal ik 'm wel uit ... [plaatsnaam van plaats 10 km verderop]'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
Delete maar.

[ Voor 92% gewijzigd door Fred-Erik op 07-12-2006 15:36 . Reden: Te laat. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
damn wii golf heerst! ik moet zeggen dat ik boxen maar een beetje vreemd vind reageren. daarnaast zit je echt als een retard achter je tv :P
maar golf speelt echt superlekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

job schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:04:
[...]

Ik heb even in paddepoel rondgekeken, en daar was niets meer.
Lees ik net dat iemand anders daar al was geweest... voor jan lul door de regen gefietst.. :(

Dat wordt vroeg opstaan, en hopen dat ik als een van de eerste voor de deur sta bij de MM.
Haha jah ik was ook al bij paddepoel geweest voor we hier het over mogelijkheden hadden. Toen ook al niets meer. Morgen bij de MM gaat me niet lukken, dus ik geef het maar op ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 14:34

m0nk

16-09-2003 15.15

henkyyyyyyy schreef op donderdag 07 december 2006 @ 15:27:
Wat zouden jullie doen?

Of een week wachten?
Ik had het wel geweten.. dan maar showmodel!
Net CoD3 gehaald, kan niet wachten.. vanavond niks anders dan Wii voor mij :P

[ Voor 12% gewijzigd door m0nk op 07-12-2006 15:41 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Laatst online: 15:44
Dammit zeg, straks zijn er gewoon echt geen Wii's meer met de kerst! Wat een heisa.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!