Mouki_9 schreef:
thx, wordt weer iets duidelijker denk ik, maar wat is dan die zooi dat ik zie bij de nintendo wii component kabel? Die heeft iets van 5 stekkers?
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat de component variant die ook 480/1080 aan kan (alleen 480 in het geval van de Wii).
Pado schreef:
die procesbar heeft al geen inch bewogen na 10 minuten ....
wat nu T_T ? ... de risk nemen en resetten ??
Nee... Wat je nu aan het doen bent is vergelijkbaar met het flashen van bijv. je DVD speler

Dus laat de Wii zelf besluiten dat het hem niet lukt, middels de ingebouwde timeout.
EDIT: Ik had het fout dus... Hmm...
Visgek24 schreef:
Ik had de startpost al gelezen uiteraard, daar stond wel wat in van USB poorten maar voor de rest heb ik weinig kunnen vinden w.b.t internet. Wifi , euhm, als ik nou zo die console krijg , wat moet ik dan nog erbij kopen om 'm op internet aan te sluiten? want dat snap ik nog niet helemaal.
Nonderju. overheen gelezen schijnbaar, je moet daar een adapter voor hebben. zit die er standaard bij?
Nee, je hebt die USB adapter _niet_ per se nodig. Welk deel van "Wifi" snap je niet? Je hebt dus OF een router met Wifi nodig, of de USB Ethernet adapter en een netwerk kabel.
Visgek24 schreef ook:
Hmm, ik denk dat je ook gewoon zittend/liggend kan spelen hoor, de bewegingen die nodig zijn op de controller hoeven ook niet groot te zijn. zittend moet iig zeker wel lukken denk ik
Zittend spelen kan ook perfect inderdaad. Het gaat er om dat de controller een bepaalde beweging registreert, niet hoe groot die beweging is.
Echter, zoals de heren van Penny Arcade zeggen: je ziet er wel uit als een
fscking toolbox.