Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het kan zijn dat ik me vergis hoor, maar zijn er in dat geval niet meer hyrules...
je hebt namelijk in de meeste zelda's 2 dimensies, waar een ander verhaal gaande is...
dan had je dus eigenlijk hyrule a1 a2 en b1 b2 gehad... toch???
en het is dan ook mogelijk dat die 'paralelle' hyrule een andere tijdslijn heeft en dus andere zelda reeks...
klinkt vaag maar probeer er maar gewoon een rode draad uit te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien dom, maar ik snap nog steeds niet waar je al die stekkertjes in moet doen als je dan zo'n component kabel hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:31
Idd slecht gezocht van mij, maar het was de moeite van het bekijken waard!
Alleen die theorieën, een beetje vergezocht lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:01:
Het is misschien dom, maar ik snap nog steeds niet waar je al die stekkertjes in moet doen als je dan zo'n component kabel hebt..
Component aansluiting zit over het algemeen vrijwel alleen op LCD/Plasma schermen. Dus indien je niet zo'n scherm hebt kan je lang zoeken aan de achterkant van je TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke, is dat ook maar weer duidelijk, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:01:
Als je TV een component aansluiting heeft, dan heeft het gewoon 5 inputs op een rij voor die componenten kabel (groen-blauw-rood voor video en wit en rood voor audio).

zucht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
D4V3 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:13:
[...]

Erg jammer, Het zag er zo cool uit, hopelijk komt het terug met een update dat je het aan kan zetten ofzo, de versies die op de gameplay werden gebruikt ter demonstratie hadden wel een constant blauw licht:

[afbeelding]

Zal dus wel iets softwarematigs zijn...
Als je een mailtje naar je Wii stuurt, en deze niet opent, zal het lampje blijven branden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Pado schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:06:
[...]

Als je TV een component aansluiting heeft, dan heeft het gewoon 5 inputs op een rij voor die componenten kabel (groen-blauw-rood voor video en wit en rood voor audio).

zucht ...
als je het vermoeiend vind om iemand te helpen zeg dan niks T_T
Vanitas schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:10:
[...]

Als je een mailtje naar je Wii stuurt, en deze niet opent, zal het lampje blijven branden.
dat is dus een hele mooie oplossing voor het lampjes "probleem"
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:23:
laat dit de aanleiding zijn tot het toevoegen van een beknopte paragraaf over rgb/composiet/component-kabels voor de wii in de openingspost
lijkt me idd een goed idee :) hoe niemand moe te zijn :P xD

[ Voor 46% gewijzigd door ph4nt0m op 07-12-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
ph4nt0m schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:12:
als je het vermoeiend vind om iemand te helpen zeg dan niks T_T
Iedereen wordt er ook wel moe van als er in elke thread wel zo'n 5-6 keer er naar gevraagd wordt wat componenten kabels zijn en of zijn TV het wel aan kan :P .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat dit de aanleiding zijn tot het toevoegen van een beknopte paragraaf over rgb/composiet/component-kabels voor de wii in de openingspost,

overigens, weet iemand wat over point n click adventures voor de wii??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
Pado schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:20:
[...]

Iedereen wordt er ook wel moe van als er in elke thread wel zo'n 5-6 keer er naar gevraagd wordt wat componenten kabels zijn en of zijn TV het wel aan kan :P .....
Nu moet ik toch hierop iets toevoegen, mijn TV (philips 32PF9966/10) (ok die van mijn ouders :P) heeft NIET van zulke stekkertjes maar ondersteunt WEL component.

Je moet hiervoor wel 1 (of 2) adapters aansluiten:
Van Component naar VGA en van VGA naar DVI (of natuurlijk van Component naar DVI)

Vraag is natuurlijk wat doen die converters met de kwaliteit (maar ligt beter dan composiet denk ik), maar de TV ondersteunt iig wel progressive scan op die manier.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:18
laat dit de aanleiding zijn tot het toevoegen van een beknopte paragraaf over rgb/composiet/component-kabels voor de wii in de openingspost,

Ja dit is al meerdere malen gevraagd. Samen met het plaatje waarin staat welke controllers je kan gebruiken voor wat.
Volgens mij zijn dat de onderwerpen die elk topic 10x terugkomen... Ik snap ook niet waarom het er nog steeds niet in staat.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:55:
[...]

Ik heb het net getest op me wii, ik heb gemait naar w2348556045180516@wii.com en ja hoor na enkele minuten komt er een blauwe gloed uit me wii! Tof trouwens dat ie dan oplicht als er iets nieuws is!! :9~
Moet je eerst je Wii registeren? Ik kan de mijne niet onder mijn 16cijferig nummer registreren, krijg de melding that the wii can not be resgistered. USA model in Europe, dus not allowed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:23
@JiBo

en.... wat nou als ik jou via hotmail een mail naar je stuur, kan je die dan ook gewoon ontvangen? Als je dit nog niet geprobeerd hebt... moet je het ven melden, stuur ik een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:42:
[...]

Moet je eerst je Wii registeren? Ik kan de mijne niet onder mijn 16cijferig nummer registreren, krijg de melding that the wii can not be resgistered. USA model in Europe, dus not allowed?
Dat is dan vast wel op te lossen met een proxy ofzo denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel eens willen weten of je die classic controller van de Wii ook kan gebruiken om de Wii games (bijvoorbeeld Zelda Twilight Princess) te kunnen spelen. Want ik vind het nou niet echt handig om steeds batterijen te moeten verwisselen en met m'n armen te zitten zwieren in de lucht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:56:
Ik zou wel eens willen weten of je die classic controller van de Wii ook kan gebruiken om de Wii games (bijvoorbeeld Zelda Twilight Princess) te kunnen spelen. Want ik vind het nou niet echt handig om steeds batterijen te moeten verwisselen en met m'n armen te zitten zwieren in de lucht. :|
ZTP voor de Wii kan je alleen spelen met wiimote + nunchuk.
Het ligt aan de ontwikkelaars welke opties mogelijk zijn.
Overigens moet je met een Classic Controller net zo goed de batterijen vervangen aangezien je deze aan de Wiimote koppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:56:
Je zou ook de GameCube versie kunnen kopen t.z.t, die draait ook op de Wii en die kun je met een WaveBird of een andere GC controller spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Nu er toch best wel wat mensen al een Wii hebben thuis heb ik nog maar weinig pics gezien ;( welke tweaker(s) gaat er pics schieten? doosje, inhoud, set-up? filmpjes van het spelen? games? enz !

Kom op :) !! nog nooit zijn er zoveel reply's geweest in het Nintendo Wii en Gamecube topic zonder pics :(

Pics *O* Pics *O* Pics *O*

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Die USB adapter voor internet van Nintendo zelf komt Januari pas uit toch? Heb ik echt die nodig om internet te krijgen of voldoet een usb naar ethernet van een ander merk ook?

Heb hier namelijk niets over gelezen nog en ben wel benieuwd. Weinig zin om een draadloos netwerk te regelen en nog eens te wachten op die adapter eigenlijk.

edit: Zal morgen wel ff wat foto's maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Koffiezuiper op 07-12-2006 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Staat al in de startpost hoor. ;)
De nieuwe Sam & Max Episodes schijnen naar de Virtual Console te komen, maar verder is er niets bekend. Zelf hoop ik dat bijvoorbeeld Quantic Dream een adventure voor de Wii ontwikkelt, Fahrenheit zou bijvoorbeeld ideaal zijn voor de Wii. Het spel gebruikt al muis- of controlstick gebaren, dus het zou niet zo heel moeilijk moeten zijn om naar de Wii over te zetten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Aap schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:31:
Nu er toch best wel wat mensen al een Wii hebben thuis heb ik nog maar weinig pics gezien ;( welke tweaker(s) gaat er pics schieten? doosje, inhoud, set-up? filmpjes van het spelen? games? enz !

Kom op :) !! nog nooit zijn er zoveel reply's geweest in het Nintendo Wii en Gamecube topic zonder pics :(

Pics *O* Pics *O* Pics *O*
Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06494/img2344rn7.jpg.xs.jpg

Pics van doosje, inhoud, set-up en filmpjes kosten te veel tijd die besteed kan worden aan het gamen >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 07-12-2006 02:24 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Chester schreef op donderdag 07 december 2006 @ 02:15:
[...]

[afbeelding]

Pics van doosje, inhoud, set-up en filmpjes kosten te veel tijd die besteed kan worden aan het gamen >:)
vette nintendo pic! een echt fan, vanavond ga ik even door den haag lopen op goed geluk want gisteren MM rijswijk had ze niet.

en het verschil tussen componet/siet is best heftig!

[ Voor 6% gewijzigd door darkphoenix op 07-12-2006 07:38 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:00

S2S

Worden er wel Wii RGB kabels geleverd? Want dan haal ik nu een RGB en later wel component. Of zitten we 3 weken met composite? LOL :'( :?

[ Voor 25% gewijzigd door S2S op 07-12-2006 07:43 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
philippevk schreef op donderdag 07 december 2006 @ 00:45:
@JiBo

en.... wat nou als ik jou via hotmail een mail naar je stuur, kan je die dan ook gewoon ontvangen? Als je dit nog niet geprobeerd hebt... moet je het ven melden, stuur ik een mailtje
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar je mag het proberen, dan laat ik je het vanavond weten of het werkt. Ik denk persoonlijk dat het wel zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
S2S schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:39:
Worden er wel Wii RGB kabels geleverd? Want dan haal ik nu een RGB en later wel component. Of zitten we 3 weken met composite? LOL :'( :?
Nee die worden nu nog niet geleverd.
Volgens mij komen die 2 of 3 weken later, maar pin me er niet op vast.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Chester schreef op donderdag 07 december 2006 @ 02:15:
[...]

[afbeelding]

darkphoenix schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:37:
[...]

vette nintendo pic! een echt fan, vanavond ga ik even door den haag lopen op goed geluk want gisteren MM rijswijk had ze niet.

en het verschil tussen componet/siet is best heftig!
Nou nou.... echte Nintendo fan...
1) Ik zie geen N64
2) Het ligt allemaal in een hoekje op elkaar gestapeld op de grond

Bij mij staat het allemaal (dus inclusief de N64) keurig in een kastje met elke console zijn eigen plankje :)

Niet om Chester af te zeiken hoor, het is wel duidelijk dat het een echte tweaker is, anders had er geen Coolermaster CM Stacker naast gestaan.

Ik zou overigens ook geen moeite meer doen om fotos te plaatsen zodra ik hem binnen heb... Zodra hij hier (vanmiddag na mijn werk) staat zien jullie mij op zijn minst 48 uur lang niet terug op GoT 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Johny58 op 07-12-2006 08:23 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johny58 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:22:
[...]

[...]

1) Ik zie geen N64
3) Er staat ook een playstation tussen :P

Als je op marktplaats kijkt, zie je veel Wii's voor €320+ gaan nu. Zal ik die van mij er ook opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Goed, mijn eerste ervaringen dan :)

De Wii

Ik had em nog nooit gezien, en dus was mijn eerste indruk: wat issie klein! De Wiimote ook, die had ik groter verwacht. Verder supersleek hoog-gadget-gehalte ding :)

Meteen maar op Internet gegaan ook, 2 updates binnen gehaald en mijn Nintendo-VIP-account gekoppeld aan m'n Wii.

Interface is ook erg makkelijk.

Wii Sports

Echt heel leuk :D De eerste helft van mijn speelavond met mijn Wii had mevrouw Bubba het geval meteen gekaapt om te tennissen... Springen, schreeuwen... Nintendo's missie lijkt nu al geslaagd :D

Red Steel

Niet mooi. Kan aan mijn kabel liggen ofzo (nog composiet) maar het is (in ieder geval in het begin) niet beter dan een GameCube. Controls waren heeeeel erg wennen, maar als je er eenmaal doorheen bent is ook Red Steel erg goed te doen. Ben nog niet heel ver, want daarna moest er weer getennist worden, maar goed, het is wel leuk so far. Ook het zwaardvechten.

Zelda: TP

Ben ik nog helemaal niet ver in (goh, gek, als je je Wii net een avond hebt Bubba!) maar tot nog toe zit de sfeer er al aardig in :)

Grafisch inderdaad een Cube titel, maar dat had ik al verwacht. Controls ook goed uitgewerkt, vissen is leuk :D

However, vandaag de hele dag werken. Heb morgen vrij (ik had em dan pas verwacht) dus dan kan ik verder :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:40
* Tha-PC-Legend is flink jaloers op diegene die nu al een Wii bezitten.

Even een vraagje over connecten met internet.
De Nintendo DS ondersteunt alleen maar WEP beveiligingen, is dit bij de Wii ook zo?
Ik heb een WPA beveiliging thuis nmlk, WEP wil niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb een hele berg Mii's toegevoegd aan mijn Wii en daar ook netjes de verjaardagen bij ingevuld. Vandaag was een van die Mii's jarig, maar ik merk daar verder weinig van. Geen berichtje oid. Iemand enig idee of dit ergens een optie is die ik aan moet vinden, of zit het er gewoon niet in? Zou op zich wel een leuke functie zijn.
Tha-PC-Legend schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:56:
* Tha-PC-Legend is flink jaloers op diegene die nu al een Wii bezitten.

Even een vraagje over connecten met internet.
De Nintendo DS ondersteunt alleen maar WEP beveiligingen, is dit bij de Wii ook zo?
Ik heb een WPA beveiliging thuis nmlk, WEP wil niet echt lukken.
Afbeeldingslocatie: http://geekboy.ca/wifi/wp-content/uploads/2006/11/wii_wep.png

:)

[ Voor 42% gewijzigd door Captain N op 07-12-2006 08:59 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Zijn er al mensen die problemen hebben ondervonden met kerstboom-verliching in de buurt van de Wii die fungeert als sensor bar?

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 19:40
Thanks!
Daar hoef ik me dus geen zorgen om te maken :D

Nu de Wii zelf nog zien te scoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 22-09 15:40

The_DoubleU

Tweaker in München

Voor de mensen die menen dat je HDTV nodig hebt om games te spelen.
Een Wii op een kleine TV is ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed :z

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 07-12-2006 11:11 ]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Modbreak:Zie ^^^ ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 07-12-2006 11:11 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:28
okay, noobvraagje maar weer. Heb begrepen dat component resulteert in iets betere beeld. Kijk ik in de manual van mijn lcd tv, staat er dat component via rgb support wordt? Snap er geen zout van, hoe kan je zien dat het nou straks gaat passen? Heb wel 2 scart, 2 hdmi, vga, s-video en composiet enz, het zal dus initieel wel werken met composiet, maar na alle verhalen gehoord te hebben wil ik natuurlijk ook component!
Iemand had reeds een pic gepost van hoe een component aansluiting eruit zag, alleen door de supersnelle groei van dit topic kan ik het niet meer terugvinden..... 5 stekkers als ik het me goed herinner?

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woksie welke intertoys heb jij die Wii dan, want ik ben net gebeld door Intertoys Groningen en die zeggen dat ik vandaag niet hoef te komen,want ik krijg hem morgen pas :( ,terwijl iedereen hem blijkbaar vandaag krijgt. ik ga zo even langs mediamarkt en mochten ze hem daar hebben dan koop ik hem daar :) ,maar dan bel ik wel even vanuit MM om te vragen of ik hem dan please vanavond mag halen O-)

Dus welke winkels leveren ze wel? je begrijpt het al ik wil mijn Wii _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:30:
Woksie welke intertoys heb jij die Wii dan...
Net gehaald, bij de Koperwiek in Capelle aan den IJssel.
Quote van de verkoopster:"Ook eten vandaag he, niet alleen spelen :P !".
Ze hadden ook Wii Sports en nog een paar games binnen, maar nog geen stelling vrij om alles te plaatsen.
Was trouwens de eerste 8)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten om te spelen, helaas zal ik tot dinsdag moeten wachten, ik was gister net te laat bij de console shop :(, wel een gratis COD3, maar ja had liever de wii eerder :P

Als iemand wil ruilen hoor ik het wel, me msn is agentdie@37.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ik ga zo even langs mediamarkt en mochten ze hem daar hebben dan koop ik hem daar :)
Volgens mij mag ik dit nog wel vragen (is namelijk een vraag over de prijs en dat is echt wel iets wat andere mensen willen weten). Als je hem kunt krijgen in de MediaMarkt (Groningen dus, maar je zat in Groningen te kijken, dus ik neem aan dat je naar die MM gaat ;) ) zou je dan kunnen zeggen of hij daar inderdaad €229,- kost?

@Hieronder: Daar heb je dit knopje voor Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-12-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Mensen hoe nou is aub op met die aankoop en levering berichtjes. De mods hebben al genoeg gewaarschuwd (lees mobbreak notobene die je ziet voor je post). Moeten er een beetje mee oppassen want voor je het weet gaat het topic dicht.

Ga lekker op irc zitten ofzo dan: irc.tweakers.net of verzin iets anders. Start een eigengebrouwen forum ofzo.
Woksie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:14:
@W/AX3 > Dude, hier is fuckin maanden op gewacht door iedereen. Dat jij je enthousiasme kan inhouden (of je hebt er gewoon nog geen) blij voor jou, maar als iedereen elkaar een beetje op de hoogte houd van de ontwikkelingen hebben we sneller allemaal een Wii en kan het sneller weer overgaan over het ding zelf en de games.
Ja dat snap ik. Ik heb er ook erg naar uitgekeken. Maar zoals je het berichtje van Crash ook ziet hij heeft gewoon 134 berichtjes moeten trashen, omdat mensen doodleuk niet het fatsoen kunnen opbrengen om zich aan de regels te houden. Staat er notabene precies voor je een reply post :/. Doe dat dan op een andere plek dan heeft niemand er last van.

Die licht truuk lijkt me trouwens wel leuk om in de ts te zetten is het gelijk helder voor een ieder.

[ Voor 56% gewijzigd door William/Ax3 op 07-12-2006 10:26 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Johny58 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:22:
[...]

[...]

1) Ik zie geen N64

Bij mij staat het allemaal (dus inclusief de N64) keurig in een kastje met elke console zijn eigen plankje :)

Niet om Chester af te zeiken hoor, het is wel duidelijk dat het een echte tweaker is, anders had er geen Coolermaster CM Stacker naast gestaan.

Ik zou overigens ook geen moeite meer doen om fotos te plaatsen zodra ik hem binnen heb... Zodra hij hier (vanmiddag na mijn werk) staat zien jullie mij op zijn minst 48 uur lang niet terug op GoT 8)
offtopic:
1 => De N64 staat ergens anders (klik). Het ging immers om de Wii, dus geen foto genomen van alles.
2 => Niet op de grond, op mn bureau. En tsjah, ik heb er ergens anders geen ruimte voor en moest ze dus wel zo neerleggen. Dat jij een groter huis hebt betekend dus niet dat ik minder Nintendo fan ben.

Weet iemand trouwens wanneer de Weer en Nieuwskanaal aangezet worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 07-12-2006 10:15 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:04:
[...]

Volgens mij mag ik dit nog wel vragen (is namelijk een vraag over de prijs en dat is echt wel iets wat andere mensen willen weten). Als je hem kunt krijgen in de MediaMarkt zou je dan kunnen zeggen of hij daar inderdaad €229,- kost?
Bij de Media Markt in Hengelo kost hij gewoon 249,99 net als in alle andere winkels. Dus het zal per MM verschillend zijn. De MM in Groningen heeft blijkbaar aangegeven dat hij 229 gaat kosten, maar zij zijn volgens mij de enige.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Niet online

Woksie

Gone

Eerste indruk:
- Sleeeeek! Very sleek!
- En inderdaad, alles is netjes ingepakt in de doos en ziet er verzorgd uit.
- Kabeltjes zijn meer dan lang genoeg! Nunchuck - controller is ongeveer 3kwart meter, LEd-bar (?)- Wii is ongeveer 2,5 meter.
- Draadje naar pols-wrap ziet er inderdaad niet al te sterk uit, even beetje lopen trekken, maar ik denk dat ik ook nylon (visdraad) eraan ga zetten.

@W/AX3 > Dude, hier is fuckin maanden op gewacht door iedereen. Dat jij je enthousiasme kan inhouden (of je hebt er gewoon nog geen) blij voor jou, maar als iedereen elkaar een beetje op de hoogte houd van de ontwikkelingen hebben we sneller allemaal een Wii en kan het sneller weer overgaan over het ding zelf en de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Net de previews gelezen op ign en gamespot en iedereen is toch wel positief over dat spel.

Verder vind ik de video's van SSX Blur er ook wel goed uitzien. Ik vind het wel een beetje die Nintendo vibe hebben. Ben benieuwd wanneer we meer horen van Nintendo's eigen nieuwe games, vooral day of disaster spreekt mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu aan het proberen mijn Wii met de router te verbinden, maar het wil nog niet echt lukken :(
Heb een BenQ AWL700 wireless router. Als ik zoek naar access points, wordt er 1tje gevonden die password protected is en bereik op 0; dat is volgens mij niet mijn router :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:20

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Woksie welke intertoys heb jij die Wii dan, want ik ben net gebeld door Intertoys Groningen en die zeggen dat ik vandaag niet hoef te komen,want ik krijg hem morgen pas :( ,terwijl iedereen hem blijkbaar vandaag krijgt. ik ga zo even langs mediamarkt en mochten ze hem daar hebben dan koop ik hem daar :) ,maar dan bel ik wel even vanuit MM om te vragen of ik hem dan please vanavond mag halen O-)

Dus welke winkels leveren ze wel? je begrijpt het al ik wil mijn Wii _/-\o_
Gister ben ik Groningen ook even rondgelopen of ik de Wii al ergens los kon peuteren. Bij de MM heb je denk ik het minste kans om hem voor de officiele release te krijgen, werd me nors verteld dat ik hem vrijdag om 10 uur zou kunnen aanschaffen. De beste kans heb je denk ik bij de FRS aan de Herestraat, hier waren de verkopers het er namelijk niet over eens of hij vandaag of morgen in de verkoop ging. Zelf geen tijd om Groningen rond te lopen vandaag, ik ga het laat in de middag in Oldenzaal even proberen.

Ik ben trouwens ook benieuwd hoe de ervaring van de tweaker is hoe stevig die polsbandjes nou werkelijk zijn. Moeten ze verstevigd worden met een visdraad, of zijn het gewoon een stel enorme lompe figuren geweest die het voor elkaar hebben gekregen deze bandjes te laten knappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Vanitas schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:06:
[...]

Nee die worden nu nog niet geleverd.
Volgens mij komen die 2 of 3 weken later, maar pin me er niet op vast.
Dit is echt te triest voor woorden imo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel toch voor om een speciaal topic te openen. Bij de release van de MacBook ontstond precies hetzelfde en mensen hebben er maanden naar uitgekeken en zijn enthousiast, niks mis mee.
Bij de MacBook is het topic 'levertijden Apples' geopend waarin iedereen kan vertellen wanneer ie besteld is, wanneer die aangekomen is etc.
Zie hier de openingspost in dat topic.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
* Aangezien er in elk topic wel vragen zijn over de levering van Apple producten, en over de status van verzending hebben we besloten om dit maar in 1 groot topic op 1 plek te houden. Jullie mogen hier dus alles vragen over verzending, levertijd, en 'waar is dit product op voorraad" stellen.
Vragen in andere topics over leveringen worden vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd, daar is dit topic voor.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er komen anders heel veel berichten in dit Wii topic hier die op de grens liggen. Dus open s.v.p. een topic 'Wii bestellingen/leveringen/voorraden', dan kunnen we hier inhoudelijk over de Wii en spellen discussieren.

Just my 2 lousy cents....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Argh, gisteren door Intertoys gebeld dat ik hem de volgende dag (vandaag dus) zou kunnen komen ophalen. Sta ik vroeg op om vervolgens door dat baggerweer naar de Intertoys te fietsen en zeggen ze doodleuk dat ik er morgen pas om kan komen omdat ze anders een boete van Nintendo krijgen. Uhuh, dan heeft Nintendo een hele hoop boetes uit te delen. Ik baal nu behoorlijk, vandaag heel de dag vrij, en morgen ben ik van 's ochtends tot 's avonds weg. BAH! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Koffiezuiper schreef op donderdag 07 december 2006 @ 01:33:
Die USB adapter voor internet van Nintendo zelf komt Januari pas uit toch? Heb ik echt die nodig om internet te krijgen of voldoet een usb naar ethernet van een ander merk ook?

Heb hier namelijk niets over gelezen nog en ben wel benieuwd. Weinig zin om een draadloos netwerk te regelen en nog eens te wachten op die adapter eigenlijk.

edit: Zal morgen wel ff wat foto's maken.
Die van Nintendo zelf zal je niet nodig hebben om een draadloos netwerk te maken. Ik heb bijvoorbeeld een stick van Sweex (dankjewel S2S ;)) en die kan ik middels de eigen drivers instellen als accesspoint. Dus dat is een aanrader. Die doet dan hetzelfde als die nintendo stick gaat doen. Hiervoor moet wel je PC aanstaan. Er is ook een adapter die op je Wii kan met gewoon een LAN UTPport, maar weet niet of die al uit is. Either way, ik heb niet deze, maar dit werkt vast wel: http://www.sweex.com/LW053
The_DoubleU schreef op donderdag 07 december 2006 @ 09:02:
Voor de mensen die menen dat je HDTV nodig hebt om games te spelen.
Een Wii op een kleine TV is ook leuk.
Hahahahahahaha ik heb echt zitten schateren toen ie die Wiimote tegen dat kleine kutding hield.
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:27:
Ik ben nu aan het proberen mijn Wii met de router te verbinden, maar het wil nog niet echt lukken :(
Heb een BenQ AWL700 wireless router. Als ik zoek naar access points, wordt er 1tje gevonden die password protected is en bereik op 0; dat is volgens mij niet mijn router :x
Zoek uit hoe je wireless router heet en kijk uit dat je SSID niet hidden is. Als die niet hidden is zou je 'm moeten kunnen vinden met je Wii. Het echte connecten kan weer meer problemen opleveren, maar het lijkt er nu op dat je de jouwe niet eens kan vinden..

[ Voor 18% gewijzigd door apNia op 07-12-2006 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Wat betreft prijsstelling van de MediaMarkt;

Prijsstelling wordt niet centraal gedaan, elk filiaal is autonoom en is dus vrij om zijn eigen prijzen te bepalen, vandaar dat er wel eens verschillen tussen zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door RealCato op 07-12-2006 10:57 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Tarin

Just plain weird.

S2S schreef op donderdag 07 december 2006 @ 07:39:
Ik heb wel een third-party RGB-kabel zien liggen bij Intertoys (R'dam Coolsingel) vanochtend, maar ik wacht nog wel even op de officiële. Heb bovendien toch nog geen Wii (wel Zelda, overigens). Ah well, als ik zo rond de kerstvakantie voorzien ben, ben ik helemaal blij :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Omg, hoor net van mijn maatje met wie ik samen twee wii's heb gepreordered, dat we het vanavond op kunnen halen bij de toys r us :D
Laten we hopen dat die verkoper niet met ons loopt te naaien.... als dat echt zo is, dan verbouw ik die tent!!!
Als ik het goed begrijp zijn er nog geen component kabels te koop, maar de overige accesoires zijn toch wel beschikbaar? Zoals de nunchuk extension? Wil namelijk zelda en wii-play erbij halen, dan moet zo'n extra nunchuk natuurlijk ook bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Modbreak:Lees de topicwarning nog eens goed ;)

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 07-12-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
mouki:

Alles is te koop behalve die kabels. Maar ik heb wel gehoord dat bart smit die dingen hebben, weet het alleen niet zeker!

Maja.. ik heb mijne net binnen (om 9:30 bij intertoys amsterdam :P) En ik moet nu gaan leren voor herkansing! Ik wil spelen man! Wii doos ligt nu naast me en is zoooo aantrekkelijk he

BTW!!! Is het waar dat Almere Media markt de wii voor 239 verkoopt? Ik zag namelijk in die folder van hu n dat de wii voor 239 is.... Kan iemand die confirmen?

En nog iets.. In amsterdam is het ook moeilijk te krijgen, Intertoys had er 16, Bartsmit nix, Eplaza rond de 25, Media Markt vol geboekt, FRS Krijgt nix hoorde ik(vanwege die blunder van gamecube), en voor de rest weet ik niet echt

[ Voor 39% gewijzigd door dragonzzzz op 07-12-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle enschede-ers onder ons kan ik melden dat de WII in Enschede op dit moment vrijwel niet te krijgen is als je niet ge-pre-orderd hebt(maar dit is denk ik overal zo).

Ik heb de volgende winkels gebeld en een "NEE" gekregen: Dynabyte, Free recordshop, Dixons, VanLeest, Intertoys, Discovery, Music store, Gameshop twente, Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
dragonzzzz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:15:
mouki:

Alles is te koop behalve die kabels. Maar ik heb wel gehoord dat bart smit die dingen hebben, weet het alleen niet zeker!

Maja.. ik heb mijne net binnen (om 9:30 bij intertoys amsterdam :P) En ik moet nu gaan leren voor herkansing! Ik wil spelen man! Wii doos ligt nu naast me en is zoooo aantrekkelijk he

BTW!!! Is het waar dat Almere Media markt de wii voor 239 verkoopt? Ik zag namelijk in die folder van hu n dat de wii voor 239 is.... Kan iemand die confirmen?
Glad to hear :D
En ik had nog wel morgen vrijgenomen van werk om desnoods het hele land af te cruisen om een wii te bemachtigen, kan ik vrije dag mooi gebruiken om te gamen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
aha, ok, sorry, je mag dus alleen zeggen dat je hem mag halen, maar niet dat je hem hebt.

Nou ja, mag ik dan misschien wel de vraag stellen of mensen weten waar ik vandaag nog een component kabel zou kunnen bemachtigen?

Nintendo Benelux zou namelijk begin deze week nog bevestigd hebben dat er WEL gewoon component kabels zouden zijn bij launch, dan moeten we ze toch kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
dragonzzzz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:15:
mouki:

En nog iets.. In amsterdam is het ook moeilijk te krijgen, Intertoys had er 16, Bartsmit nix, Eplaza rond de 25, Media Markt vol geboekt, FRS Krijgt nix hoorde ik(vanwege die blunder van gamecube), en voor de rest weet ik niet echt
dat klopt maar er zijn iets van 35+ reserveringen xD en ze krijgen er niet zoveel binnen :P
milenko79 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:19:
aha, ok, sorry, je mag dus alleen zeggen dat je hem mag halen, maar niet dat je hem hebt.

Nou ja, mag ik dan misschien wel de vraag stellen of mensen weten waar ik vandaag nog een component kabel zou kunnen bemachtigen?

Nintendo Benelux zou namelijk begin deze week nog bevestigd hebben dat er WEL gewoon component kabels zouden zijn bij launch, dan moeten we ze toch kunnen vinden.
wat is de haast bij die kabel? als je nu al kan spelen ga dan lekker spelen.
en ga morgen met de officieele launch naar de winkel 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door ph4nt0m op 07-12-2006 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Mouki_9 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:18:
[...]

Glad to hear :D
En ik had nog wel morgen vrijgenomen van werk om desnoods het hele land af te cruisen om een wii te bemachtigen, kan ik vrije dag mooi gebruiken om te gamen 8)
haha, als ik jou was zou ik nu al beetje rondbellen (of zit je op je werk?) Want overal is het uitverkocht (preorders). En zonder preorder kom je echt niet ver.
Linkje naar folder media markt almere: http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/96/
btw. .. blz 3
ph4nt0m schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:19:
[...]

dat klopt maar er zijn iets van 35+ reserveringen xD en ze krijgen er niet zoveel binnen :P
okay.. nvm dan :Phehe Maar wel lol dat ie 239 is en andere winkels gewoon 249

Btw, ik post zo mijn foto's die ik zo ga maken!

[ Voor 23% gewijzigd door dragonzzzz op 07-12-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Laatst online: 05-06 16:39
mijn random eerste indrukken na een tijdje klooien met het ding:

Wii Het ding zelf is prachtig. Ik heb er even mee gezoend.

Wii sports: Echt hilarisch. Je leest wel eens dat bv boxing niet goed werkt, maar ik kan prima mee overweg, een van de leukste games zelfs. Vooral bowling is top, de hele avond is hier fanatiek gebowled. Ik heb trouwens ook wat echte-non-gamers laten spelen, maar die snapten er evengoed geen zak van hoor. Bowlen was te moeilijk (je gebruikt 1 knop hierbij) en bij boxing probeerde ze met goed voetenwerk om de tegenstander heen te lopen.. .. :)

Sensorbar Dit is wel een beetje goedkoop. Het dingetje voelt goedkoop aan, vooral ook het flinterdunne draadje wat er aan vast zit. (die daardoor wel iets makkelijker wegwerkt). De afstand waarop je Mote nog werkt is vrij klein, zo'n 4 meter. Het einde van de woonkamer was net te veel gevraagd. Dit ligt aan de sensorbar en ik hoop dat hier snel een draadloos model met wat meer range voor komt.

O en het belangrijkste haha
De MII maken is het beste onderdeel van de Wii. Sommige van de poppetjes lijken echt heel erg op de echte personen. Ook al zijn je aanpassingen die je kan doen beperkt.

speaker Dit vind ik echt een hele leuke toevoeging. Het ding werkt goed. Hier en daar lees je dat het hallmark-kaartspeaker kwaliteit geluid zou zijn, maar ik vind het erg meevallen.

Internet Wat enge dingen gelezen over updaten en online gaan, maar toch maar meteen gedaan. Ging uitstekend. De Wii-update zichzelf en was daar snel mee klaar (3 minuten ofzo). Met wat Wii-points Zelda 1 gekocht en even gespeeld. Zag er op breedbeeld gewoon ouderwets goed uit.
Wat me ook erg opviel ik dat 'typen' met je Wii-mote best goed te doen is. Het is natuurlijk geen toetsenbord, maar om even snel je email/cc nummer ofzo in te voeren is het erg geschikt.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerox op 07-12-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
even een vraagje over die i-net mogelijkheid.
zit er een gewone wifi poort ingebouwd of moet je zo een extra ding aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De Wii-update zou in Europa toch niet nodig zijn? En wat is eigenlijk het voordeel van de update? Mensen die geen WiFi hebben kunnen hem namelijk niet updaten.
ph4nt0m schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:23:
zit er een gewone wifi poort ingebouwd of moet je zo een extra ding aanschaffen?
Door welke bewoordingen in de TS twijfel je daar dan over?

[ Voor 49% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 07-12-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Jerox schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:22:Sensorbar[/b] Dit is wel een beetje goedkoop. Het dingetje voelt goedkoop aan, vooral ook het flinterdunne draadje wat er aan vast zit. (die daardoor wel iets makkelijker wegwerkt). De afstand waarop je Mote nog werkt is vrij klein, zo'n 4 meter. Het einde van de woonkamer was net te veel gevraagd. Dit ligt aan de sensorbar en ik hoop dat hier snel een draadloos model met wat meer range voor komt.
Tja, het is ook maar een plakje plastic met aan de einde van beide zijde een Infra rood sensor. Desnoods als het niet lang genoeg vindt, kan je 2 kaarsen gaan gebruiken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb net Bomberman '94 (waarom Europa nou '93 heeft is me een raadsel btw) gedownload, en vroeg me twee dingen af: bij de beschrijving staat 1~5 spelers. Maar waar haal ik die 5e speler vandaan? Kan die met een Cube controller spelen of zo?

En nog iets wat ik mij afvroeg... in het hoofdmenu van de Wii staat er bij mij constant dat ik 1 nieuw berichtje heb. Ik gok dat dat komt door die berichtjes waarin staat hoeveel ik mijn games heb zitten spelen. Iemand enig idee hoe ik die knop niet een 1-tje kan laten weergeven als ik geen "echte" nieuwe berichten heb?

[ Voor 4% gewijzigd door Captain N op 07-12-2006 11:27 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Laatst online: 05-06 16:39
Ik weet niet precies wat er geupdate is. Misschien was het wel nodig om op het shoppingchannel te kopen. Ik heb niet de indruk dat het iets met games als Wii-sports te maken had.

@captain N
Dat heb je goed gegokt. Je kan een cubecontroller gebruiken voor speler nr 5. Volgens mij kan je ook 4 gc controller doen en 1 wiimote

[ Voor 26% gewijzigd door Jerox op 07-12-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:15:
Voor alle enschede-ers onder ons kan ik melden dat de WII in Enschede op dit moment vrijwel niet te krijgen is als je niet ge-pre-orderd hebt(maar dit is denk ik overal zo).

Ik heb de volgende winkels gebeld en een "NEE" gekregen: Dynabyte, Free recordshop, Dixons, VanLeest, Intertoys, Discovery, Music store, Gameshop twente, Mediamarkt.
:( Ouch, dan maar even op de woonboulevard langs de TRU. Stond gisteren al wel een mooie demowii.

edit:
De V&D is ook nog het proberen waard denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door D3ft0n3 op 07-12-2006 11:29 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02

Tarin

Just plain weird.

Jerox schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:22:
mijn random eerste indrukken na een tijdje klooien met het ding:

Wii Het ding zelf is prachtig. Ik heb er even mee gezoend.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f4ba59f8ee30952b04088fd3083779e5/full.png

:).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
dragonzzzz schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:20:
[...]

haha, als ik jou was zou ik nu al beetje rondbellen (of zit je op je werk?) Want overal is het uitverkocht (preorders). En zonder preorder kom je echt niet ver.
Linkje naar folder media markt almere: http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/96/
btw. .. blz 3
nee, had al gepreordered en had daarvan gehoord dat ik het vanavond kon ophalen. Eigenlijk vanmiddag al, maar kan vanwege werk pas vanavond ophalen. Dus wat ik met die post bedoelde is dat ik vrijdag vrij had genomen om de wii op te halen, en mocht ik zo ongelukkig zijn dat er geen meer voor me over is, dat ik dan het hele land af zou cruisen om er een te bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
De haast met de kabel is er omdat ik dus echt geen zelda ga spelen over composiet. wi play enzo is allemaal wel grappig, maar met zelda ga ik pas beginnen als ik mijn component kabel heb. En ik wil heel graag zelda doen, dus is er haast :)

edit: Net even onze bart smit gebeld, ze zijn de vrachtwagen nog aan het uitladen, vanmiddag nog evne bellen als ze alles uitgepakt hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door milenko79 op 07-12-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
ph4nt0m schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:23:
Zit gewoon een wifi poort ingebouwd, je kan zo online gaan mits je een wifi router hebt.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:24:
De Wii-update zou in Europa toch niet nodig zijn? En wat is eigenlijk het voordeel van de update? Mensen die geen WiFi hebben kunnen hem namelijk niet updaten.
Er komt wel een wii-update voor europa. En voordeel is dat de firmware/software altijd up to date is en misschien komt er ook nieuwe dingen erbij. Wie weet.
En voor de mensen die geen wifi hebben, tja geen idee. Denk net als de PSP op de gamedisc??
Er komt ook nog een USB Ethernet dingetje in januari. Daarmee kan je ook online.

En nog iets! blueled kan je ook instellen of je het mid of fulllight wilt..
Nice!!

[ Voor 4% gewijzigd door dragonzzzz op 07-12-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Captain N schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:27:
Heb net Bomberman '94 (waarom Europa nou '93 heeft is me een raadsel btw) gedownload, en vroeg me twee dingen af: bij de beschrijving staat 1~5 spelers. Maar waar haal ik die 5e speler vandaan? Kan die met een Cube controller spelen of zo?
Ja, je kan gewoon bijvoorbeeld een cube controller voor de 5e speler gebruiken. Dat hadden ze bij IGN geloof ik getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tarin schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:00:
[...]

Ik heb wel een third-party RGB-kabel zien liggen bij Intertoys (R'dam Coolsingel) vanochtend, maar ik wacht nog wel even op de officiële. Heb bovendien toch nog geen Wii (wel Zelda, overigens). Ah well, als ik zo rond de kerstvakantie voorzien ben, ben ik helemaal blij :P.
Oo bedankt! Dan kijk ik ff bij de Intertoys hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Jerox schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:22:
Sensorbar Dit is wel een beetje goedkoop. Het dingetje voelt goedkoop aan, vooral ook het flinterdunne draadje wat er aan vast zit. (die daardoor wel iets makkelijker wegwerkt). De afstand waarop je Mote nog werkt is vrij klein, zo'n 4 meter. Het einde van de woonkamer was net te veel gevraagd. Dit ligt aan de sensorbar en ik hoop dat hier snel een draadloos model met wat meer range voor komt.
Kan me herinerren dat Matt (van IGN) ergens schreef dat de sensorbar in de opties op high sensitivity ofzo gezet kon worden omdat hij in zijn woonkamer ook niet ver van de sensorbar af kon staan. Dat zou dus je oplossing moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
lol, liep toevallig de dixons(ehv) binnen vanmorgen, lagen nog 2 wii´s :X kon het eerst niet geloven, gelijk nog 1 mee genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook net mijn Wii opgehaald en ik ben er erg blij mee. Kunnen we in dit topic ook Wii-nummers uitwisselen? Mijne is 6889-5315-8524-0704

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:50:
Ik heb ook net mijn Wii opgehaald en ik ben er erg blij mee. Kunnen we in dit topic ook Wii-nummers uitwisselen? Mijne is 6889-5315-8524-0704
Voeg mij maar toe, kan ik ook eens kijken hoe dat werkt met de MII's enzo vanvavond als ik thuis ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Mclercx schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:50:
lol, liep toevallig de dixons(ehv) binnen vanmorgen, lagen nog 2 wii´s :X kon het eerst niet geloven, gelijk nog 1 mee genomen!
Toch niet die in naaldwijk he.

/edit
of betekend ehv eindhoven :$

/edit2
gebeld, zo halen :D

[ Voor 10% gewijzigd door Xrenity op 07-12-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:43
Modbreak:Topicwarning niet gelezen :?

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 07-12-2006 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ja heeft het zin dat ik in PHP ff een image generator maak die een image maakt met iedereens nummers enzo er op? kunnen jullie naar hartelust die shit toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Bedankt voor de reacties op mijn Bomberman multiplayer vraag. Om mijn andere nog wat te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://wii.nintendo.com/images/04_wii_features/04_features_wii_menu.jpg

Dat envelopje rechtsonder geeft bij mij dus altijd een eentje weer, alsof er dus een nieuw bericht is. Maar die is er dus niet (of ik kan hem iig niet vinden). Het enige dat er staat is dat berichtje met een opsomming wat ik vandaag gespeeld heb. :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik wil hier even heeeeel kort en snel op inspringen.
maar misschien is t handig om (als iemand een hosting site heeft) een tekstdocument aan te maken en het daar op te zetten. dan kan degene met de hosting site telkes die document up to dat houden.
maar laat die wii nummers dan wel via diegenes mail gaan ^_^ anders krijg je weer zo een volle post spam met: "dit is mijn nummer voeg me toe" denk niet dat t erg handig is :) en denk ook niet dat de mods er superblij meezijn als iedereen het gaat posten :).
no offence naar iemand :)
apNia schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:59:
Ja heeft het zin dat ik in PHP ff een image generator maak die een image maakt met iedereens nummers enzo er op? kunnen jullie naar hartelust die shit toevoegen..
ah iemand die er hetzelfde over denkt :)

[ Voor 16% gewijzigd door ph4nt0m op 07-12-2006 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 11:03
vraagje

als de tnt niet kan bezorgen op vandaag, komen ze dan morgen terug of proberen ze het dan s'avonds weer?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:07:
vraagje

als de tnt niet kan bezorgen op vandaag, komen ze dan morgen terug of proberen ze het dan s'avonds weer?
normaal gesproken leveren ze het dan af bij het postkantoor en kan jij met het kaartje dat je in de bus hebt gekregen (dat je niet aanwezigwas blabla) dat pakketje gaan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:09:
[...]

normaal gesproken leveren ze het dan af bij het postkantoor en kan jij met het kaartje dat je in de bus hebt gekregen (dat je niet aanwezigwas blabla) dat pakketje gaan ophalen.
ze proberen maar 1x dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:09:
[...]

Hier (Nijverdal) proberen ze het altijd de dag zelf, daarna de volgende dag en die dag daarna kan je het pas ophalen bij het postkantoor. Beetje vervelend, maar zo is het wel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In noordwijk is alles uitverkocht, maak ik nog enige kans in Leiden, Katwijk of Lisse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 22-09 09:01

Wiebbe

<none />

Captain N schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:00:
Bedankt voor de reacties op mijn Bomberman multiplayer vraag. Om mijn andere nog wat te verduidelijken:

[afbeelding]

Dat envelopje rechtsonder geeft bij mij dus altijd een eentje weer, alsof er dus een nieuw bericht is. Maar die is er dus niet (of ik kan hem iig niet vinden). Het enige dat er staat is dat berichtje met een opsomming wat ik vandaag gespeeld heb. :?
nog ff hoor.. wij mogen echt maar maximaal 12 games ofzo..

de enige zelda voor ons is Legend of Zelda en geen ALTTP, we mogen ook geen Super Mario world en GEEN enkele N64 game is nog beschikbaar :(

daar komt nog eens bij dat de Nieuws en Weer channel niet werken, hij zegt dat ik moet updaten, maar update ik dan blaat hij dat ik de laatste update al heb :(

Mijn Wii front panel is dus erg leeg ;p

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 11:28:
[...]

:( Ouch, dan maar even op de woonboulevard langs de TRU. Stond gisteren al wel een mooie demowii.

edit:
De V&D is ook nog het proberen waard denk ik.
Welke woonboulevard? En wat is de TRU? :P

Ik denkd at VenD geen optie is, die heeft geen electriccity meer hier......., of verkopen ze het op de speelgoed afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 19:48
Meestal 2x, heel irritant, aangezien ik toch nooit thuis ben als de postbode komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik weet dat veel mensen moeite hebben met berichten over de leverbaarheid van de Wii, maar toch vond ik dit bericht wel het vermelden waard:
Zonder reservering geen Nintendo Wii dit jaar

Winkeliers hebben aan GamesIndustry.biz laten weten dat consumenten zonder pre-order weinig succes zullen hebben bij de aanschaf van een Wii dit jaar. Volgens DSG Group (moederbedrijf van Currys, PC World en dixons.co.uk) is de vraag zo hoog dat zelfs de vier tussentijds leveringen tussen nu en kerst niet voldoende zal zijn om voor 2007 alle pre-orders te vervullen.

“We verwachten alle op de dag zelf te kunnen vervullen.”, aldus Hamish Thompson van DSG. We gaan door met het aannemen van pre-orders, maar informeren de klanten dat ze waarschijnlijk geen Wii krijgen voor de Kerst. Als klanten niet al een Wii gepre-orderd hebben dan missen ze waarschijnlijk de boot.”

Het valt aan te nemen dat het bovenstaande alleen op gaat voor het Groot-Brittannië. Vanaf morgen, 8 december, is de Wii in Europa verkrijgbaar.
bron

Even voor de duidelijkheid, dit is dus voor Groot-Brittannië! Maar desalniettemin geeft het aan dat de Wii behoorlijk populair lijkt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
cardinal808 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:32:
[...]

Meestal 2x, heel irritant, aangezien ik toch nooit thuis ben als de postbode komt
maar dan de volgende dag toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

m0nk

16-09-2003 15.15

Heb het opgegeven, het bellen, langs winkels gaan etc (omgeving Den Haag).. Nu via marktplaats gekocht, ga hem zo ophalen. Kost me een paar tientjes extra, maar daar heb ik nu ff lak aan :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Wiebbe schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:28:
[...]

nog ff hoor.. wij mogen echt maar maximaal 12 games ofzo..

de enige zelda voor ons is Legend of Zelda en geen ALTTP, we mogen ook geen Super Mario world en GEEN enkele N64 game is nog beschikbaar :(

daar komt nog eens bij dat de Nieuws en Weer channel niet werken, hij zegt dat ik moet updaten, maar update ik dan blaat hij dat ik de laatste update al heb :(

Mijn Wii front panel is dus erg leeg ;p
Hmm, ik heb gisterenavond mijn Wii toch nog binnengekregen :D en ook vrijwel meteen even Super Mario 64 binnengehaald hoor. :) Dat is wel de enige N64 game op het moment helaas. Maar het viel me op dat het downloaden erg snel ging. Zo'n N64 rom was al gauw een aantal tientallen MB's groot, en vanaf Nintendo gedownload duurde dat ook hooguit een minuutje met een 10mbit lijntje.
Maargoed, het zal nu ook niet geweldig druk zijn op die online dienst denk ik.

Verder heb ik Bomberman ook al gedownload, vrijdagavond houd ik een Wii party met een boel vrienden, dus dan gaan we die 5-player modus es ff uittesten. >:)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
waar kan je je wii code opvragen ?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de top1toys in helmond. Vorige week gereserveerd, winkel had er 2 binnen gekregen en ik was reservering nr. 2. Dus had geluk. :)

Omder hier vraag was naar foto's heb ik vlug wat foto's gemaakt bij het uitpakken. Als er nog vraag is naar specifieke foto's maak ik die ook nog wel.

http://vanons.e-dentify.nl/wii/

[ Voor 13% gewijzigd door Ralpy op 07-12-2006 12:54 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!