Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn wel irritant geen comp kabel, helemaal een component verdeeldoos gehaald :P
Wat ik trouwens wel grappig vind is dat je in de meeste Wii reclames waar je een zooi acteurs druk ziet zwaaien altijd Sony LCDs ziet :D

Die japanners toch ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:05:
Overigens, degenen die vandaag de Wii al binnen hebben gekregen en 200 euro of meer willen verdienen: zet 'em op Marktplaats en je krijgt er tussen de 400 en 500 euro voor.
Zo ontstaat precies de gekte en hype die Nintendo wil creeeren.
knip
daarom ga ik ook nu niet als een kip zonder kop rondrennen om een Wii te krijgen.
Ik ga vrijdag ff bij de lokale speelgoedboer kijken. En alstie er geen heeft dan kijk ik over een paar weken nog wel es. Of ik bestel er ergens eentje via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:29
Component kabels zijn nog niet geleverd en die zul je niet kunnen halen. Kan dat even in de startpost ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:29:
vertelt die dame me doodleuk dat mijn bestelling was gecancelled omdat ze niet meer beschikbaar waren!
Lijkt me sterk dat ze zo maar een order cancellen, heb je al ingelogt op de site om te kijken of 'ie daar nog staat? Mijn order staat er namelijk nog gewoon (levertijd nog steeds 1 week, 16de besteld). Vanmiddag konden ze me ook niet vertellen wanneer ze hem kregen.

Vanavond rond 17:50 ook gebelt door CS, ook CoD3 aanbieding gehad, toch blij dat ik midden in z'n verhaal niet zei: "Ja ik snap 't cancel die order maar"

Maar hier doen ze het natuurlijk voor al die mensen die uitermate positief reageren zodat er mee mensen bestellen...

zo kan het dus ook Gameshop.nl

Maar kom op Bart S. klanten, 'wij' willen nu weten wat de eerste bevindingen zijn... Iedereen is nu wel zo'n beetje uit gelult over de pre-orders, kabels e.d. Ik wil weten hoe JIJ Red Steel nu vindt...(CoD3 ruilen anyone?) heb je al spijt, of is 't een goede aankoop...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:03
woohoo heb er ook een weten te bemachtigen :)

de wii heb ik via marktplaats en spellen via MM Den Haag :)

Afbeeldingslocatie: http://www.donniedarko.nl/pics/wii.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
ik wil foto' s!

:p

[edit]
ow, @ hierboven, dat bedoelde ik dus :-)

[ Voor 56% gewijzigd door NiaX op 06-12-2006 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:29
Donnie Darko schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:23:

[afbeelding]
en nu de grote vraag wat heb je ervoor neer moeten leggeN ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
Alien B.O.B. schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:16:
[...]

ja en cod3 :P

gelukkig krijg ik mn wii morgen van dimplus :)
waarbij natuurlijk zelda, wii play,nunchuck en red steel bij zitten :)
usb lan adapter wordt verzonden zodra die er is :|

- Uw betaling is ontvangen
- Uw pakket is verzonden via TNT Post
Je krijgt em echt pas vrijdag ik had ze gebeld omdat ik dat mailtje ook gehad en hun zeiden pas morgen alles op de post te doen , maar hun systeem dit mailtje maakte nadat ze de doos ingepakt hadden

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar posts gemist (druk bezig met Tennis), maar die software update zorgt niet meer voor problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 18-09 02:12
http://www.kotaku.com/gam...on-retro-games-219592.php

PAL VC spellen draaien dus lekker in 50Hz met balken :(

Dat wordt dus een US Wii importeren voor mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Donnie Darko schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:23:

[afbeelding]
wat heb je er dan voor betaald als ik vragen mag ?

ook ik heb de COD aanbieding gekregen. Ik ga nu nergens meer lopen leuren. Ik kijk vrijdag bij de FRS en dynabyte. Hebben ze hem niet dan verwacht ook ik hem as dinsdag. ordernr is btw : 729416

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREE EN van LEEST

Bij Free Recordshop en bij van Leest krijgen ze pas volgende week woensdag, week 50 pas de Wii console. Als excuus werd er verteld dat men nog problemen had met de leverancier die zit met wat rechten etc. was vreemd verhaal . Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Free de Nintendo consoles zoals de DS te vroeg verkocht in het verleden en dat ze worden afgestraft . Op hun beurt zie je de Wii ook niet als Console nog op de site staan bij Free. Mocht ik meer horen dan meld ik dat.

Bron : Free Record Groningen die melden dat ze volgende week de console krijgen en van Leest pas volgende week en men weet dat niet met zekerheid. :X

Bij Intertoys sta ik nummer 4 en ze krijgen er 5 _/-\o_ ,
Bij Bart Smit deed men onduidelijk over de levering
Bij MM kregen ze wel een zwik van die dingen ,hij hoopte zelf op minimaal 20 stuks

Dat was mijn dagje Groningen weer

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Richard schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:44:
[...]
Wat wel een beetje jammer is; is dat iedereen maar blijft miepen over zijn verwachte leverdatum terwijl er toch duidelijk een mod-break is in gelast.
Tsja, ik denk dat je dit soort dingen toch houdt rond de lancering van een console. Ik vind het eigenlijk wel grappig. Daardoor krijg ik alleen maar meer zin in de Wii.

Waar ik me zelf een beetje aan stoor is dat er in 2 pagina's tijd wel 100x hetzelfde gevraagd wordt. Volgens mij is over de afgelopen 3 pagina's al wel 10x dezelfde vraag over component langsgekomen. Net zoals er de afgelopen tijd al wel 100x gevraagd is wat de beste beeldkwaliteit is, terwijl dit in het vorige topic al zeer uitgebreid besproken is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:32:
Ik heb een paar posts gemist (druk bezig met Tennis), maar die software update zorgt niet meer voor problemen?
Nee, alleen de US Wii had heel af en toe last van de update. Het waren er echter maar zeer weinig en Nintendo had al aangegeven dat dit opgelost was voor de EU launch. Mocht ie toch nog kapot gaan, dan krijg je gewoon kosteloos een nieuwe van Ninty hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
harley schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:34:
[...]

wat heb je er dan voor betaald als ik vragen mag ?

ook ik heb de COD aanbieding gekregen. Ik ga nu nergens meer lopen leuren. Ik kijk vrijdag bij de FRS en dynabyte. Hebben ze hem niet dan verwacht ook ik hem as dinsdag. ordernr is btw : 729416
320 heb ik ervoor betaald maar daar werd ie wel voor thuis gebracht ;) en het scheelt me ook een treinkaartje naar MM hengelo (a 35,- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:37:
[...]

Worden ze bij MM Groningen nu morgen of vrijdag verkocht. Confused!
ik kan je dat vertellen...In de MM in groningen (op westerhaven) worden ze gewoon vrijdag verkocht voor een prijs van 249.99€, ze nemen geen pre-orders aan en verwachten een gigantische drukte...en ze hebben maar 15 Wii's.
De schappen liggen alleen vol met Zelda games en COD3 exemplaren..dus verwacht niet dat je bij de MM in groningen andere games kan kopen...dan kan je beter naar de toys 'n rus gaan...Wiiplay(natuurlijk inclusief controller) is 44.99€...en een 2000 Points card is 18.99€.

ik zelf sta er om 8:00 op de stoep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FREE EN van LEEST

Bij Free Recordshop en bij van Leest krijgen ze pas volgende week woensdag, week 50 pas de Wii console. Als excuus werd er verteld dat men nog problemen had met de leverancier die zit met wat rechten etc. was vreemd verhaal . Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Free de Nintendo consoles zoals de DS te vroeg verkocht in het verleden en dat ze worden afgestraft . Op hun beurt zie je de Wii ook niet als Console nog op de site staan bij Free. Mocht ik meer horen dan meld ik dat.

Bron : Free Record Groningen die melden dat ze volgende week de console krijgen en van Leest pas volgende week en men weet dat niet met zekerheid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Jongens geen zorgen. De EU Wii is al geupdate. :)

Je krijgt wel een melding dat je moet updaten maar zodra die start kapt hij weer en zegt hij dat de Wii al geupdate is. :)

Geen zorgen dus, erg gaaf dat jullie nu eindelijk ook aan het Wii'en kunnen. 8)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
schnumi schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:53:
Jongens geen zorgen. De EU Wii is al geupdate. :)

Je krijgt wel een melding dat je moet updaten maar zodra die start kapt hij weer en zegt hij dat de Wii al geupdate is. :)

Geen zorgen dus, erg gaaf dat jullie nu eindelijk ook aan het Wii'en kunnen. 8)
ik ben anders updates aan het binnenhalen as we speak......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Schweino schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:33:

Of juist niet, dan heb je tenminste echt het retro gevoel als je die spellen speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online

Hmm...

Het zal niet voor iedereen gelden, maar ik heb een paar maanden terug een DVD in m'n GC gegooid met daarop +1k SNES ROMS (shame on me, I know) Tot dat moment erg enthousiast dat ik eindelijk F-Zero, Super Mario World, Mario Kart e.d. weer kon spelen (jaren terug m'n SNES verkocht met 12-13 orginele games en SuperScope) ... Na tijdje spelen nooit meer de drang gehad om die DVD weer in de cube te gooien.

Heeft misschien te maken met het feit dat dit te makkelijk is (ik bedoel niet de games, maar het even snel dl van een DVD met zo veel ROMS) en dat daardoor het plezier weg is (zie ook mn post in "Het kopiëren van Games"topic)

In eerste instantie was dus ook erg enthousiast wat betreft VC, maar ik moet zeggen dat mijn enthousiast me wel afgenomen is nadat ik dit zo weer eens bedacht. Meer mensen ditzelfde?

Misschien moet ik nog even opmerken dat ik mezelf toch wel onder de echte gamer schaar en alles vanaf de Game & Watch wel mee gekregen heb op game/console gebied. Ik heb me trouwens wel redelijk kunnen vermaken met Mario64 (DS)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Smoonshine schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:49:
[...]

Tsja, ik denk dat je dit soort dingen toch houdt rond de lancering van een console. Ik vind het eigenlijk wel grappig. Daardoor krijg ik alleen maar meer zin in de Wii.

Waar ik me zelf een beetje aan stoor is dat er in 2 pagina's tijd wel 100x hetzelfde gevraagd wordt. Volgens mij is over de afgelopen 3 pagina's al wel 10x dezelfde vraag over component langsgekomen. Net zoals er de afgelopen tijd al wel 100x gevraagd is wat de beste beeldkwaliteit is, terwijl dit in het vorige topic al zeer uitgebreid besproken is.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb geemailed met Crash en hij ziet ook geen heil in een apart topic voor de beschikbaarheid. Verder horen de individuele gevallen hier gewoon niet thuis.
dizzytal schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:59:
[...]
In eerste instantie was dus ook erg enthousiast wat betreft VC, maar ik moet zeggen dat mijn enthousiast me wel afgenomen is nadat ik dit zo weer eens bedacht. Meer mensen ditzelfde?

Misschien moet ik nog even opmerken dat ik mezelf toch wel onder de echte gamer schaar en alles vanaf de Game & Watch wel mee gekregen heb op game/console gebied. Ik heb me trouwens wel redelijk kunnen vermaken met Mario64 (DS)..
Ik heb het wel een beetje, maar daarbij moet ik wel opmerken dat het voor mij vooral om de games gaat. Sommige games heb ik gewoon nog niet gespeeld of heb ik veel plezier aan beleefd en wil ik daarom graag hebben. Maar het is voor mij niet een heel belangrijk aspect van de Wii :)

[ Voor 32% gewijzigd door Hoedje op 06-12-2006 20:04 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier dat de Free Record Shop en van Leest geen WII's gaan krijgen voorlopig? Hier bij de FRS in Enschede stond er al een WII promo dingetje(zo'n kartonnen stapel dozen) en hadden ze er een X aantal in preorder staan. Morgen zou ie ze binnen krijgen en er misschien nog een aantal overhouden voor vrije verkoop.

Mediamarkt Enschede zat al helemaal vol met Pre-orders (MM enschede accepteerde blijkbaar wel pre-orders). De Music store in Enschede dacht dat ie er helemaal geen 1 zou krijgen :P, de gameshop twente had er nu een X aantal gekregen en mensne die besteld hadden konden die halen, de batch die volgende donderdag zou komen zat ook al vol begreep ik.

De Dixons in Enschede zou ze morgen krijgen en ze zijn daar alleen te pre-orderen met aanbetaling. De verkoper vertelde dat ie had gehoord dat winkels die nu te vroeg uitleveren voorlopig helemaal geen WII's meer geleverd zouden krijgen, maar dat verhaal geloof k niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Laat de mods dan wat harder ingrijpen want het stikt weer van de onzinnige dubbelposts en lijstjes met wie wat waar heeft gereserveerd......

@Dizzytal: Het gaat me meer om de N64 spellen, nu is er eindelijk de kans om ze in volle glorie in RGB te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

dizzytal schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:59:
Het zal niet voor iedereen gelden, maar ik heb een paar maanden terug een DVD in m'n GC gegooid met daarop +1k SNES ROMS (shame on me, I know) Tot dat moment erg enthousiast dat ik eindelijk F-Zero, Super Mario World, Mario Kart e.d. weer kon spelen (jaren terug m'n SNES verkocht met 12-13 orginele games en SuperScope) ... Na tijdje spelen nooit meer de drang gehad om die DVD weer in de cube te gooien.
Zelfde verhaal hierzo, maar ik denk dat ook meespeelt dat ik het gewoon nog te lastig vond om te spelen en volgens mij kon je het spel ook niet saven en met de GC controller speelt het gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Donnie Darko schreef op woensdag 06 december 2006 @ 19:54:
[...]

ik ben anders updates aan het binnenhalen as we speak......
Ja las het net ook op andere sites. Had die kerel het zeker fout... :P

Nou maar hopen dat alles goed gaat, ik verwacht wel dat het bij sommigen vrij lang zal duren overigens. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 22:38
[modbreak]Ik heb zojuist maar liefst 134 replies moeten trashen die niet in dit topic thuis horen! :o :{
De eerst volgende die de topicwarning overtreed kan een PM verwachten en alle replies die niet voldoen aan de eisen worden zonder pardon getrashed.

Wat hoort hier dus niet thuis:
• oneliners
• slowchat
• het melden van persoonlijke levertijden of leveringsproblemen
• meldingen over hoe blij je wel niet bent met je aankoop
• alle overige zaken die hier niet thuis horen

Indien dergelijke postgedrag zich toch voort doet kunnen er sancties verwacht worden...

[ Voor 38% gewijzigd door Crash op 06-12-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

he, handig, scheelt me weer wat leeswerk :P

Geforceerd 50Hz op VC games is wel een grote bummer...ik hoop echt dat er manier gevonden wordt om via de US shop games aan te kopen. Sonic bv is nu eenmaal een game dat aan full speed MOET gespeeld worden :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mijn Wii, Wii Sports en Wii Play VIP codes ingevoerd op Nintendo Europe.
Het blijkt dat je maar 250 sterren krijgt voor de console, de spellen zijn ook gewoon 250 sterren.
Misschien is het slim om je Wii console VIP code te bewaren voor een mogelijke verhoging van dat aantal sterren (gebeurde ook met de gamecube, die ging van 500 naar 1000 voor een maand).

Wii Sports speelt trouwens erg fijn; de controller reageert goed en het is snel onder de knie te krijgen! (alleen bowling en tennis gespeeld tot nu toe)

Verder vond ik de Wii toch nog wel aardig zwaar in vergelijking met de grootte van het kastje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zichtbaar is het verschil tussen RGB en Component eigenlijk?

Ik heb wel voorbeelden gevonden (in deze topic oa) met de vergelijking composiet - component,
Maar niet tussen RGB en Component.

Mijn tv ondersteund wel RGB, maar geen component, maar aangezien deze binnen niet al te lange termijn vervangen kan worden wil ik weten of het de moeite loont om nu al een RGB kabel aan te schaffen (en te behouden) of om te wachten en een component kabel te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jezus Crash zo redden we toch nooit 72 delen bij de launch? ;)
Geintje.. good work!
Jammer dat er zo verdomd weinig bekend is over de online play. Ik blijf 't een tekortkoming vinden dat STEL dat ik a la Mario Kart speel met onbekenden, dat de Wii me geen optie biedt om daarmee te chatten en evt gegevens uit te wissellen. Al was het alleen maar het toevoegen van iemand aan je buddylist... Ik denk dat dat heel erg de online play belemmerd...

edit: leuk voorbeeld.. zit met een vriend hier Gears of War te spelen. Komen we Skate van GameKings tegen. Voegt 'm zo ff toe aan z'n friendslist. Dat zou toch op de Wii ook leuk zijn als je dat zou kunnen :)

[ Voor 19% gewijzigd door apNia op 06-12-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
De browser heeft een datum:
Opera web browser dated for Europe

Looks like December 23rd is a big day for European Wii owners looking to surf the web. Nintendo Sweden has given the browser this late December date. I still don’t undestand why the browser wasn’t out day one, and Nintendo hasn’t offered any insight either. Hopefully the US will see the browser release on the 23rd as well. On the other hand, we all know the story of the DS browser in the US!
Edit: overigens is dit wel vreemd, want dat is niet consistent met het nieuwsbericht van Nintendo Benelux:
Kort na de lancering zal ook het internetkanaal beschikbaar komen, gevolgd door het weerkanaal en het nieuwskanaal.
Weerkanaal staat daar op 20 december en het nieuwskanaal staat daar op 23 december.
Nintendo kan en zal nog lang na de release van de Wii met nieuwe Wii-kanalen blijven komen, dus bereid je voor op nog meer fantastische mogelijkheden in de toekomst!
Leuke afsluiter :P

[ Voor 37% gewijzigd door Hoedje op 06-12-2006 21:12 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Modbreak:Iets met lezen enzo |:(

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 06-12-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

De VC game list is nog erg magertjes :(
Hoop dat het snel wat beter wordt. Ik had gelezen dat Nintendo er ongeveer 10 per maand wil gaan uitbrengen. Schien ook niet echt op ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ken schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:08:
De VC game list is nog erg magertjes :(
Hoop dat het snel wat beter wordt. Ik had gelezen dat Nintendo er ongeveer 10 per maand wil gaan uitbrengen. Schien ook niet echt op ;)
10 per maand is toch voldoende? tis niet zo lijkt mij dat jij iedere game gaat komen die uitkomt xD

@ noish
stop posten over die statussen van: " ïk krijg morgen me wii"
geld trouwens ook voor de rest :) (net modbreak geweest ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:04
Even een opmerking over de verpakking, ik heb zelden iets besteld wat zo netjes is ingepakt, een doos met 2 lagen, alles netjes in vakjes, met bescherm folie. echt heel netjes vind ik dat!

Ook het design van de doos is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
apNia schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:03:
Mario Kart speel met onbekenden, dat de Wii me geen optie biedt om daarmee te chatten en evt gegevens uit te wissellen. Al was het alleen maar het toevoegen van iemand aan je buddylist... Ik
Ik geloof dat die morgelijkheid er wel is met de MII's en het MII channel. Zag (gisteren geloof ik) een stukje over dat je berichtjes achter kon laten voor elkaar via MII channel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
Trouwens zojuist een Wii besteld bij www.chear.nl. Toen ik de bestelling plaatste stond er op de site direct uit voorraad leverbaar, dus meteen maar besteld & betaald. Inmiddels is de Wii weer van de site af, maar voor de mensen die nog op jacht zijn naar een Wii, misschien handig om die site in de gaten te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds vandaag ook een Wii, alleen ik heb 1 probleem. Diskgleuflicht wilt maar niet aan? Heb geprobeerd om op zwak, fel, uit en aan te zetten, maar er komt geen licht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:17:
Ik heb sinds vandaag ook een Wii, alleen ik heb 1 probleem. Diskgleuflicht wilt maar niet aan? Heb geprobeerd om op zwak, fel, uit en aan te zetten, maar er komt geen licht uit.
Bij mij knippert het gleuflicht alleen als ik er een disk in doe. Nog niet geprobeerd om het permanent aan te zetten, is dit uberhaupt wel mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:19:
[...]

Bij mij knippert het gleuflicht alleen als ik er een disk in doe. Nog niet geprobeerd om het permanent aan te zetten, is dit uberhaupt wel mogelijk?
Volgens mij zag ik op Gameplay, Wii's met permanente gleuflicht.

[ Voor 3% gewijzigd door dentify op 06-12-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

dizzytal schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:16:
[...]

Ik geloof dat die morgelijkheid er wel is met de MII's en het MII channel. Zag (gisteren geloof ik) een stukje over dat je berichtjes achter kon laten voor elkaar via MII channel..
Ja maar is dat niet met mensen die je Buddies al zijn? Volgens mij wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dentify schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:22:
[...]

Volgens mij zag ik op Gameplay, Wii's met permanente gleuflicht.
Ben zelf niet op Gameplay geweest, maar aan de foto's te zien heb je gelijk.
Zal dus vast wel mogelijk zijn, maar mij maakt het niet echt uit, m'n Wii staat toch achter de tv :P

Heb nu ook de nunchuck geprobeerd met Wii Boxing en dat ding ligt nog fijner in de hand dan de wiimote. Heb nu al zin in de kerstvakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Is al bekend of de officiële RGB/SCART kabel ook werkt op de Japanse en Amerikaanse Wii?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Is er nog iemand die bij Consoleshop besteld heeft, Call of Duty 3 gratis krijgt maar niet wil wachten? Ik krijg de mijne morgen binnen (verzendbevestiging via email gehad) maar wil graag Call of Duty 3 :P

Dus als er iemand in de buurt van Alkmaar woont kunnen we misschien ruilen. Jij morgen al een Wii, ik volgende week met Call of Duty 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:01:
Hoe zichtbaar is het verschil tussen RGB en Component eigenlijk?

Ik heb wel voorbeelden gevonden (in deze topic oa) met de vergelijking composiet - component,
Maar niet tussen RGB en Component.

Mijn tv ondersteund wel RGB, maar geen component, maar aangezien deze binnen niet al te lange termijn vervangen kan worden wil ik weten of het de moeite loont om nu al een RGB kabel aan te schaffen (en te behouden) of om te wachten en een component kabel te kopen.
Voortaan graag ff zoeken... Met Google zoeken op "RGB Component 480p" is de 3e hit het NGC/Wii #68 topic.

In dit topic staan al 2 belangrijke posts met het antwoord wat je zoekt:
Verwijderd in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."
Biobakker in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

Hmm, jammer dat Pinball niet zo'n hoog cijfer krijgt van IGN (review). Ik heb toen ik klein was aardig vermaakt met dit spel. Ok, het was een simpel spel, maar om een highscore te halen was verslavend. :P

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

dentify schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:17:
Het licht hoort alleen maar te knipperen bij het aanzetten van de console, of als er via WiiConnect24 wat is binnen gehaald. Oftewel, tijdens het gamen e.d. zal het lampje gewoon uit zijn/gaan. Misschien dat hij nog knippert bij het laden (ala hardeschijf), maar ik betwijfel het. Een quote voor het gemak, incl. linkje:
The final retail Wii will have the blue light, but not constantly during play. Instead, it will glow when the console is fired up, so players in pitch black rooms will be able to insert game discs. There will only be a green light on during play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat ik me afvraag: zijn Wii ontwikkelaars nu verplicht om widescreen en 480p te ondersteunen? Ik kan bevestigen dat Red Steel en Zelda dat wel doen, maar vraag me dus af of dat voor alle spellen geldt.

Bij de Game Cube was widescreen en 480p lang niet altijd voor de hand liggend. Japanse Game Cube spellen vermelden wel als een spel geen progressive scan ondersteund. Helaas werd breedbeeld nooit niet vermeld. Ook nu vermelden Japanse Wii spellen weer niet of breedbeeld en/of progressive scan ondersteund worden.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier hadden gelijk, consoleshop heeft geen Wii voor me, maar wel gratis call of duty 3 als ik wacht tot "Waarschijnlijk" woensdag. Hoor van andere winkels dat Nintendo pas weer volgend jaar gaat leveren. Iemand anders informatie over een mogelijk 2e zending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
RayNbow schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:28:
[...]

Hmm, jammer dat Pinball niet zo'n hoog cijfer krijgt van IGN (review). Ik heb toen ik klein was aardig vermaakt met dit spel. Ok, het was een simpel spel, maar om een highscore te halen was verslavend. :P
kunnen ze beter Dragon's Fury porten van de Megadrive... damn dat was vet

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleclassix.com/info_img/Dragons_Fury_GEN_ScreenShot1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleclassix.com/info_img/Dragons_Fury_GEN_ScreenShot2.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2006 21:35 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

offtopic:
Voor de mensen die nog wel hun ei kwijt willen met betrekking tot de verkoop van de Wii:

Het grote Wii-verkoop-gerelateerde zaken topic

Dan kan dit topic verschoond blijven van berichten hierover, aangezien sommige mensen dit offtopic vinden en ook vervelend.

Edit: En hij is meteen op slot, dacht ergens gelezen te hebben dat dit wel vaker gedaan werd, bv bij de Mac Mini, maar kennelijk worden dit soort topics niet op prijs gesteld, zie ook reactie Crash wat verder hieronder. Dus dan maar die zaken opkroppen :P

[ Voor 32% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-12-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

ari3 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:32:
Wat ik me afvraag: zijn Wii ontwikkelaars nu verplicht om widescreen en 480p te ondersteunen? Ik kan bevestigen dat Red Steel en Zelda dat wel doen, maar vraag me dus af of dat voor alle spellen geldt.

Bij de Game Cube was widescreen en 480p lang niet altijd voor de hand liggend. Japanse Game Cube spellen vermelden wel als een spel geen progressive scan ondersteund. Helaas werd breedbeeld nooit niet vermeld. Ook nu vermelden Japanse Wii spellen weer niet of breedbeeld en/of progressive scan ondersteund worden.
Ze zijn het niet verplicht nee. Als ik de manual van Zelda (EU) er op na sla, dan staat er in dat je in het (Zelda)menu kunt aangeven of je 16:9 breedbeeld wilt of niet. Over progessive scan staat niks in de handleiding, dus daar kan ik geen zinnige uitspraak over doen. Wat wel interessant is, is dat op de achterkant van de Zelda doos gewoon staat dat het 16:9 breedbeeld ondersteunt voor de Wii. Of dat voor alle games geldt durf ik niet te zeggen, maar van wat ik heb gelezen, ondersteunen veel games 16:9 en progessive scan, dus dat loopt wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:19:
[...]

Nee hij gaat alleen ff aan als je er een disc in stopt heb ik op IGN gelezen. Vonden ze jammer, en ik eigenlijk ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 22:38
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:38:
Voor de mensen die nog wel hun ei kwijt willen met betrekking tot de verkoop van de Wii:

Dan kan dit topic verschoond blijven van berichten hierover, aangezien sommige mensen dit offtopic vinden en ook vervelend.
^^^ is niet de bedoeling. Ik heb dit voorstel eerder al via e-mail aan een andere user verteld. Hier is geen discussie over mogelijk. Post hier ontopic en hou het gezellig en leuk voor elkaar :)

[ Voor 51% gewijzigd door Crash op 06-12-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
[...]

Voortaan graag ff zoeken... Met Google zoeken op "RGB Component 480p" is de 3e hit het NGC/Wii #68 topic.

Je snapt de vraag niet. Hij (en ik ook) willen graag plaatjes zien waarbij de RGB en component kabels worden vergeleken. Tot nu toe zijn er alleen maar vergelijkingen tussen composiet en component.
ari3 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:32:
Nee helaas dus niet! Nintendo heeft aangegeven dat alle first party titels wel breedbeeld en 480P zullen ondersteunen en ze moedigen third parties aan, maar het is niet verplicht :/

Het resultaat is dat Trauma Center en Rayman geen breedbeeld ondersteunen. Het klinkt stom, maar dat is voor mij dus de reden om Rayman nu maar te laten zitten. Daarnaast ondersteunt Rayman maar tot 480i en dus geen 480P (http://blog.wired.com/gam...the_wii_43_hall.html#more).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Dus geen component cables deze week? Weten jullie dat zeker? balen als het waar is. Dan maar RGB en dan later component! Als ik tenmisnte aan RGB kan komen LOL

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja die had ik ook al gevonden, maar dat zijn tekstuele vermeldingen en geen voorbeeldplaatjes zoals:
http://www.gamespot.com/features/6162297/p-2.html
Maar deze laat het verschil zien tussen component en composiet, nu zoek ik zulke plaatjes met RGB en component om het verschil te kunnen zien (als dat er is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het grote verschil tussen component en RGB is dat component een progressive signaal kan doorvoeren, RGB niet. Een tweede bijkomstigheid is dat LCD/Plasma Tvs vaak een crappy RGB decoder hebben en dus een beroerdere kwaliteit laten zien bij RGB dan bij component (bij een interlaced signaal).

Heeft er hier al iemand geprobeerd of de Freeloader werkt op de PAL Wii icm een US of JAP GameCube spel? US <-> JAP is bevestig dat dat werkt, maar ben benieuwd of dit ook voor PAL <-> NTSC geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:55
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:38:
offtopic:

Edit: En hij is meteen op slot, dacht ergens gelezen te hebben dat dit wel vaker gedaan werd, bv bij de Mac Mini, maar kennelijk worden dit soort topics niet op prijs gesteld, zie ook reactie Crash wat verder hieronder. Dus dan maar die zaken opkroppen :P
Beetje flauw dat dat dicht moet, als het je niet interesseert kijk je toch gewoon niet in dat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:42:
[...]

^^^ is niet de bedoeling. Ik heb dit voorstel eerder al via e-mail aan een andere user verteld. Hier is geen discussie over mogelijk. Post hier ontopic en hou het gezellig en leuk voor elkaar :)
Nou dan gaan we maar met z'n allen een conference call doen he want op GoT mag je er niet over praten. :?

Ik begrijp er niets van, ik vind het erg interessant om te horen hoe en waar mensen nog een Wii hebben kunnen bemachtigen. Wat is daar nu zo verkeerd aan in een apart topic? Database vervuilen gebeurt ook in HK dus dat kan het niet zijn. Misschien handig om in dit topic antwoord te geven want er zijn nog veel meer mensen die dit willen weten, aan de hoeveelheid getrashte reacties te zien.

Bart Smit schijnt al zijn Wii's naar ePlaza gedaan te hebben, dus als je hebt gepreordered in de winkel zelf (zoals ik) ben je niet gelukkig, al stond je op nummer 1 in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Dan ga je toch lekker zo'n rommel topic op fok openen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een tip voor de pre order mensen die de console vrijdag gaan ophalen, bel even met de winkel. De gameshop waar mijn broer hem heeft besteld gaat uitleveren op donderdag om 18:00 uur (koopavond is daar op donderdag).

Wel handig om te weten, misschien doen meer winkels het zo als ze er morgen overdag nog niet liggen?

Zo, nu even een paar pagina's terug om te zien of iemand mijn vraag beantwoord heeft, stelletje freaks hier die gewoon 500 berichten op een dag plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ik hoop echt dat Virtual Console goed werkt op de Wii, heb echt weer zin om wat NES spellen te spelen; Teenage Mutant Tinja Turtles bijvoorbeeld! Geweldig spel toen ik nog 8 was :+

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b5/Ninjaturtles2nes.PNG

Werken die 'neppe' GameCube controllers trouwens ook goed op Wii? Die GameCube controller lijkt me namelijk lekkerder in de hand houden dan de Classic controller en ze zijn ook wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:00:
Werken die 'neppe' GameCube controllers trouwens ook goed op Wii? Die GameCube controller lijkt me namelijk lekkerder in de hand houden dan de Classic controller en ze zijn ook wat goedkoper.
denk 't wel joh... het "protocol" waarover zo'n ding communiceert is hetzelfde, en zal de Wii op diezelfde manier weer interpreteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahh ik hoop echt dat Virtual Console goed werkt op de Wii, heb echt weer zin om wat NES spellen te spelen; Teenage Mutant Tinja Turtles bijvoorbeeld! Geweldig spel toen ik nog 8 was :+

[afbeelding]
Ik kan me nog een TNMT herinneren waarin ik als 4-jarige steeds direct doodging door van die 'tanks' op de map :P
Verder hoop ik zelf ook gauw Double Dragon en Rygar te zien, heb me echt uren bezig gehouden met die games toendertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 12:23
Wat mij dus op valt: Iedereen wil hier per se de component/rgb kabels voor de goede beeldkwaliteit enz. Maar is het juist voor mensen die de wii willen (ik dus ook) juist niet de gameplay die telt in plaats van de graphics. Ik snap uiteraard wel dat je het mooiste wat mogelijk is wilt, maar een weekje met composiet is niet het einde van de wereld. Dus lekker spelen, niet zeuren en veeeeeeel foto's plaatsen van je brakke composiet signaal. Koop anders een xbox 360 (heb ik ook, dus geen flame intended) als je toch graphics belangrijker vind dan gameplay voor de hele familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Zullen ongetwijfeld goed werken alleen voor die 10 euro meer heb je wel een draadloze classic controller. Ok er zit een draadje naar de Wiimote maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philippevk schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:05:
Wat mij dus op valt: Iedereen wil hier per se de component/rgb kabels voor de goede beeldkwaliteit enz. Maar is het juist voor mensen die de wii willen (ik dus ook) juist niet de gameplay die telt in plaats van de graphics. Ik snap uiteraard wel dat je het mooiste wat mogelijk is wilt, maar een weekje met composiet is niet het einde van de wereld. Dus lekker spelen, niet zeuren en veeeeeeel foto's plaatsen van je brakke composiet signaal. Koop anders een xbox 360 (heb ik ook, dus geen flame intended) als je toch graphics belangrijker vind dan gameplay voor de hele familie.
Een composiet kabel op een SDTV is goed te doen, maar composiet op een HDTV is ontzettend lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

[afbeelding]

Ah, dat brengt goeie tijden naar boven zeg. Ik verheug me inderdaad ook een paar fanatastische VC klassiekers, hoewel ik wel hoop dat je toch een keer games als ChronoTrigger e.d. kunt downloaden daar.

Wat betreft de controller: je weet dat GameCube games alleen met een GameCube controller werken (waaronder het gelinkte item ook valt btw). De Classis Controller voor de Wii is juist weer voor de VC games en her en der Wii games (Super Smash Brothers Brawl b.v.). Je zult dus niet ontkomen aan meerdere controllers voor verschillende games. Overigens lijkt me de Classis Controller juist veel fijner dan de oude GameCube controller, maar goed, ik heb dan ook nooit een GC gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Krijg mijn Wii dus pas volgende week... Wel is zelda verstuurd.

Verder heb ik nog een vraag, gaat zelda verder waar een andere zelda is geëindigd? Of is het gewoon te volgen? Heb namelijk niet alle Zelda's gespeeld ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:48
Razor.Timo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:09:

Verder heb ik nog een vraag, gaat zelda verder waar een andere zelda is geëindigd? Of is het gewoon te volgen? Heb namelijk niet alle Zelda's gespeeld ;)
Iedere zelda was een apart verhaal dacht ik.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die niet gespeeld, maar wat ik van andere zelda's weet en van deze gehoord heb hoef je je geen zorgen te maken. Vaak heb je zelf zoiets van "tof een tempel" terwjil iemand die alle delen heeft gespeeld dan denkt van "omg ben ik nu in de ...!!!" Maar het is niet een aan eengesloten verhaal, en dat is ook een kritiekpuntje wat veel mensen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Cleetje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:30:
[...]

Het licht hoort alleen maar te knipperen bij het aanzetten van de console, of als er via WiiConnect24 wat is binnen gehaald. Oftewel, tijdens het gamen e.d. zal het lampje gewoon uit zijn/gaan. Misschien dat hij nog knippert bij het laden (ala hardeschijf), maar ik betwijfel het. Een quote voor het gemak, incl. linkje:

[...]
Erg jammer, Het zag er zo cool uit, hopelijk komt het terug met een update dat je het aan kan zetten ofzo, de versies die op de gameplay werden gebruikt ter demonstratie hadden wel een constant blauw licht:

Afbeeldingslocatie: http://www.fijter.nl/gameplay/Afbeelding%20041%20(Large).jpg

Zal dus wel iets softwarematigs zijn...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op games.blog werd er de laatste weken om de week een filmpje geplaatst over de "geschiedenis" van Zelda. Misschien moet je dat eens kijken, dan zie je hoe en wat. Het heeft allemaal wel met elkaar te maken, maar elk spel heeft volgens mij wel een afgerond verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

D4V3 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:13:
[...]

Erg jammer, Het zag er zo cool uit, hopelijk komt het terug met een update dat je het aan kan zetten ofzo, de versies die op de gameplay werden gebruikt ter demonstratie hadden wel een constant blauw licht:

[afbeelding]

Die demo-unit die je daar hebt gepost is gewoon een lege Wii met blauw licht, de echte console (naja, devkit) zit achter die witte muur. Deze kon je ook laten crashen enzo :P. Er stonden ook retail-units daar (bij wii play en wii sports en zelda) en die hadden geen constant blauw licht :) .
Het licht gaat btw op aan als je een bericht krijgt via WiiConnect24 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:25
Rayman krijgt online leaderboards. Die code kun je dan met je pc invullen op de leaderboard site. In het bericht staat ook nog een grappig filmpje waarin je aan het eind die code ziet. LIjkt me veel te ingewikkeld om die elke keer over te gaan zitten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
[...]

[afbeelding]

het lampje gaat (en blijft) toch aan als je een bericht ontvangt? Ik dacht gelezen te hebben dat je wii ook een email-adres heeft; dus als je nou een mailtje naar jezelf stuurt en die niet opent dan heb je wellicht een mooi blauw gleufje ( ;) )

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

[...]

[afbeelding]

Ik ben het helemaal met je eens: constant blauw licht is erg mooi. Ik vind het dan ook erg jammer dat ze het uit hebben geschakeld, maar goed, het zou me inderdaad niks verbazen als er een update komt die je de verschillende opties geeft. Ik verwacht namelijk dat veel mensen het een gemis vinden.

Wel baal ik er een beetje van dat de release date van Marvel Ultimate Alliance zo verschilt per bron. Ik heb hem nog niet in de winkels gezien en verschillende online shops hanteren verschillende data. Ik zie vaak 8 december, maar bijna even vaak 14-15 december. Nou ja, het mag dan niet veel schelen, maar ik had gehoopt toch een leuke co-op game te hebben tijdens de launch. Marvel Ultimate Alliance of Metal Slug Anthology leek me geschikt, maar goed, dan maar even vrienden laten kwijlen op Zelda in het weekend. Eerst maar eens zorgen dat ik überhaupt een Wii heb voor het weekend; als de Intertoys meewerkt kan ik hem morgenavond halen dankzij koopavond.

EDIT: hhm, als het lampje blijft branden na een e-mail te hebben ontvangen, kan je dan niet gewoon stiekem jezelf een mailtje sturen via de PC of je eigen Wii?

[ Voor 5% gewijzigd door Cleetje op 06-12-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Laatst online: 22:55
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:19:
[...]

Op games.blog werd er de laatste weken om de week een filmpje geplaatst over de "geschiedenis" van Zelda. Misschien moet je dat eens kijken, dan zie je hoe en wat. Het heeft allemaal wel met elkaar te maken, maar elk spel heeft volgens mij wel een afgerond verhaal.
Weet je zeker dat dat games.blog was, ik kan ze namelijk nergens vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:06:
[...]
Een composiet kabel op een SDTV is goed te doen, maar composiet op een HDTV is ontzettend lelijk.
Het valt me eigenlijk gezegd erg mee op mijn plasma. Maar de verwachting was minimaal. Het is echter goed te doen, dus dat weekje wachten is niet zo erg voor de meeste mensen. Overigens: RGB zal echt een prima beeld geven op een CRT TV. En ik denk zelfs op diverse plasmas. Maar de kabel is even duur als de Component dus altijd component kopen als je een LCD/Plasma hebt.
Gelukkig dat ik dat verwacht had en het juist had. Een van de redenen waarom ik een USA model heb gekocht. In 2006 op 50 Hz met balkjes spelen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:29
Het Fantoom schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:29:
[...]

Dat was http://gametrailers.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Wat kan je aansluiten op de achterkant van de WII? daar zitten usb poorten geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het Fantoom schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:29:
Luie donder! :P

http://games.blog.nl/nint...ive_deel_6_zelda_tijdlijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:35:
Wat kan je aansluiten op de achterkant van de WII? daar zitten usb poorten geloof ik?
Voorlopig alleen de USB Lan adapter, waardoor je een netwerkaansluiting krijgt. Later komt er sowieso ondersteuning voor USB sticks en wellicht ook HD's. Verder zijn de mogelijkheden legio, maar Nintendo heeft nog niets officieel aangekondigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Helemaal gekeken! Kan nu echt niet meer wachten om te spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Cleetje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:25:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens: constant blauw licht is erg mooi. Ik vind het dan ook erg jammer dat ze het uit hebben geschakeld, maar goed, het zou me inderdaad niks verbazen als er een update komt die je de verschillende opties geeft. Ik verwacht namelijk dat veel mensen het een gemis vinden.

Wel baal ik er een beetje van dat de release date van Marvel Ultimate Alliance zo verschilt per bron. Ik heb hem nog niet in de winkels gezien en verschillende online shops hanteren verschillende data. Ik zie vaak 8 december, maar bijna even vaak 14-15 december. Nou ja, het mag dan niet veel schelen, maar ik had gehoopt toch een leuke co-op game te hebben tijdens de launch. Marvel Ultimate Alliance of Metal Slug Anthology leek me geschikt, maar goed, dan maar even vrienden laten kwijlen op Zelda in het weekend. Eerst maar eens zorgen dat ik überhaupt een Wii heb voor het weekend; als de Intertoys meewerkt kan ik hem morgenavond halen dankzij koopavond.

EDIT: hhm, als het lampje blijft branden na een e-mail te hebben ontvangen, kan je dan niet gewoon stiekem jezelf een mailtje sturen via de PC of je eigen Wii?
Ik heb het net getest op me wii, ik heb gemait naar w2348556045180516@wii.com en ja hoor na enkele minuten komt er een blauwe gloed uit me wii! Tof trouwens dat ie dan oplicht als er iets nieuws is!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op talpa (ja ja) zijn ze NU aan het wii'en bij maas en geel ofso..

2 bokserts zijn aan het wii boksen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:02:
op talpa (ja ja) zijn ze NU aan het wii'en bij maas en geel ofso..

2 bokserts zijn aan het wii boksen...
Zie niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand behalve de intertoys, Musicstore en Freerecordshop nog andere winkels waar de Wii wordt geleverd? Heeft Expert ze ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het verleden leverde expert wel nintendo geloof ik...
daar ocarina of time gepreordered en gekocht destijds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Expert verkoopt volgens mij geen games/consoles van nintendo/sony/microsoft :)

Eventueel kijkshop proberen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 22:10

Copycat

Stamgast @ HGGCT

JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:55:
[...]

Ik heb het net getest op me wii, ik heb gemait naar w2348556045180516@wii.com en ja hoor na enkele minuten komt er een blauwe gloed uit me wii! Tof trouwens dat ie dan oplicht als er iets nieuws is!! :9~
Zet je hier een dom adres neer, heb je die zelf aangemaakt of krijg je zo'n belachelijk e-mail adres aan je wii verbonden :?
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:13:
[...]

Het is een dom adres (vind ik ook). Maar het is je WII code met een @ erachter. Dus als je daar naar mailt ontvangt mijn WII dat, en als je die nummers toevoegd kan je zeg maar vrienden worden.
Idd lekker makelijk te onthouden 8)7
Maar het is dus ook niet te omzeilen via een alias ofzo ?

[ Voor 31% gewijzigd door Copycat op 06-12-2006 23:20 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Copycat schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:11:
[...]

Zet je hier een dom adres neer, heb je die zelf aangemaakt of krijg je zo'n belachelijk e-mail adres aan je wii verbonden :?
Het is een dom adres (vind ik ook). Maar het is je WII code met een @ erachter. Dus als je daar naar mailt ontvangt mijn WII dat, en als je die nummers toevoegd kan je zeg maar vrienden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:13:
[...]

Makkelijk te onthouden ook 8)7

Dan is de Xbox Live Gamertag toch een stuk handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

devv05 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:16:
[...]

Makkelijk te onthouden ook 8)7

Dan is de Xbox Live Gamertag toch een stuk handiger.
Je hoeft dit nummer ook maar 1 keer op te slaan in je Wii eh, daarna hoef je iemand anders nummer niet meer te onthouden :). Hetzelfde als 1 keer een telefoonnummer in je telefoon zetten, dat is ook niet dodelijk ofzo :) . En het idee is sowieso leuk dat je er een e-mail adres bijkrijgt.
En ik gok dat je vast een alias erheen kunt maken, ik zal het iig proberen als ik m'n Wii heb komende dinsdag / woensdag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
jij hebt me overtuigd om t eerder te halen haha :P
jij bent evil xD :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
XiN-eViL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:26:
[...]

Je hoeft dit nummer ook maar 1 keer op te slaan in je Wii eh, daarna hoef je iemand anders nummer niet meer te onthouden :). Hetzelfde als 1 keer een telefoonnummer in je telefoon zetten, dat is ook niet dodelijk ofzo :) . En het idee is sowieso leuk dat je er een e-mail adres bijkrijgt.
En ik gok dat je vast een alias erheen kunt maken, ik zal het iig proberen als ik m'n Wii heb komende dinsdag / woensdag :) .
Het idee van een emailadres is zeker leuk, maar het lijkt me wel zo handig als ie ook te onthouden is :+ Maar lijkt me wel dat je een alias aan kunt maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

devv05 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 23:40:
[...]

Het idee van een emailadres is zeker leuk, maar het lijkt me wel zo handig als ie ook te onthouden is :+ Maar lijkt me wel dat je een alias aan kunt maken toch?
Misschien komt er wel de functie om je nintendo website account er aan te koppelen, of natuurlijk je eigen email addres! Zou perfect zijn :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

philippevk schreef op woensdag 06 december 2006 @ 22:05:
Het is wat je zelf zegt, je moet er uit halen wat erin zit. Dat heeft dus niets te maken met het wel of niet belangrijk vinden van graphics.
Een 360 heb ik al, en daar wil ik ook t beste uit halen. Gelukkig hadden ze daar wél direct een component kabel bij geleverd, in het Premium pakket :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nog even een vergelijking voor de Composite vs Component 30eur chat battle.

Hover je muis maar over de plaatjes.

http://uk.gamespot.com/features/6162297/p-2.html
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!