Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer de zwarte uitvoering van Nintendo Wii op de markt zal komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:04:
Weet iemand wanneer de zwarte uitvoering van Nintendo Wii op de markt zal komen?
De release datum van de zwarte wii is onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Voor alle mensen die 'm bij BS besteld hebben hier wat leuks

Mijn status @ BS .nl:
Ordernummer: 2117280
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: iDEAL
Maar hij is zojuist binnen gekomen :)

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen een component kabel bij de BS besteld en mijn bestelling is nog niet verzonden. Is het zo dat degenen die hem *met* kabel hebben besteld ook nog niet de status verzonden hebben? Misschien zijn de kabels dus wel verlaat voor Europa omdat alles naar de USA is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
dus als ik het goed begrijp krijgt BS geen Wii :'( wa tmoet ik dan, in hilversum is er een winkel die een lijst heeft met 100! reserveringen, dus de kans is erg klein dat ik er een krijg als ik de stad in ga :(

[ Voor 3% gewijzigd door Game Error op 06-12-2006 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:04:
Voor 8 euro extra heb jij 8 december een zwarte Wii:

Afbeeldingslocatie: http://www.meetcentrum.nl/Html/Images/farber%20zwart.JPG

(geen idee of ie dan nog werkt trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbraakman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-08 14:22
skabouter schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:12:

Mijn status @ BS .com:

[...]

Ik heb hetzelfde 'probleem' :*)
Helaas zit ik tot 17.00 a 18.00 op mijn werk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vraag me wel af trouwens of degenen die vrolijk riepen dat ze vrijdagmiddag wel even de stad in ging duiken om een Wii op te pikken, en dat al die heisa met pre-orders maar onzin was er nog steeds zo over denken. Online winkels die daadwerkelijke bestellingen aannamen (dus gewoon betalen, ipv vrijblijvend zodat je over en nergens kunt pre-orderen) zoals BS en Dixons waren namelijk ook binnen no-time uitverkocht. Denk dat ook diegenen nu toch wel een beetje benauwd zullen gaan worden. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
hilarisch!!

ik moet zeggen de drang om overstag te aan begint te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status @ BS .nl:

[...]

Zojuist iemand aan de lijn van BS. Hij vertelde me dat ze idd zijn verzonden maar met een andere code. Daarom klopt de online status niet helemaal. Gister al verzonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

En dan willen we natuurlijk je ervaringen weten! Je hebt er al 5 minuten op kunnen spelen! We hebben al een hands-on met de Japanse en Amerikaanse versie, maar nog niet met de Nederlandsche versie :P

Bij de Wehkamp staat mijn orderstatus trouwens nog steeds op "levertijd 1 week". Zijn er mensen waarbij dat anders is?

[ Voor 14% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 06-12-2006 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:12:
[...]

Voor 8 euro extra heb jij 8 december een zwarte Wii:

[afbeelding]

(geen idee of ie dan nog werkt trouwens)
Dit antwoord had ik wel verwacht. ;)

Ik ga toch serieus overwegen om dan maar de witte uitvoering te stelen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:18:
[...]

En dan willen we natuurlijk je ervaringen weten! Je hebt er al 5 minuten op kunnen spelen! We hebben al een hands-on met de Japanse en Amerikaanse versie, maar nog niet met de Nederlandsche versie :P

Bij de Wehkamp staat mijn orderstatus trouwens nog steeds op "levertijd 1 week". Zijn er mensen waarbij dat anders is?
Helaas, zit op het werk |:( (wel met beamer dus dat schept hoop voor vanmiddag) zal 'm strax ff aansluiten en misschien een fototje maken, maar nu eerst aan het werk helaas 8)7

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 09:19
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:15:
Ik vraag me wel af trouwens of degenen die vrolijk riepen dat ze vrijdagmiddag wel even de stad in ging duiken om een Wii op te pikken, en dat al die heisa met pre-orders maar onzin was er nog steeds zo over denken. Online winkels die daadwerkelijke bestellingen aannamen (dus gewoon betalen, ipv vrijblijvend zodat je over en nergens kunt pre-orderen) zoals BS en Dixons waren namelijk ook binnen no-time uitverkocht. Denk dat ook diegenen nu toch wel een beetje benauwd zullen gaan worden. :P
Ik dacht tot eergisteren idd dat het onmogelijk was, maar begin er toch steeds meer in te geloven dat er vrijdag gewoon Wii's te koop zijn.

Ze komen vanuit verschillende kanten aanzetten, en een hoop mensen hebben op meerdere plaatsen gereserveerd waarbij ze er maar 1 ophalen.

Ik heb zelf gereserveerd maar was in september al te laat blijkbaar, ik zit bij m'n gameshop niet bij de eerste lading.
Toch verwacht ik snel op mijn Wii te gamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

n/m

[ Voor 99% gewijzigd door apNia op 06-12-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:15:
Ik was ook lang een voorstander van "ff naar de intertoys en een Wii halen", maar gelukkig had ik 3 weken geleden het idee om toch maar ff mijn naam op een lijstje te zetten (kan tenslotte geen kwaad ;)). Ze verwachten hier in het dorp 10 exemplaren, waarvan uiteraard de reserveringen voorrang hebben. Dat zou wel krap geworden zijn als ik zonder reservering "ff een Wii ging halen".

for the record: ik sta op #6 dus ben 'iets' geruster een Wii te hebben op vrijdag dan als ik zonder reservering naar de winkel zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Laatst online: 22:22

SilencerNL

No remorse

YAY!!! *O*

Ik ben net gebeld door een vriendelijke dame van de plaatselijke Intertoys. Ze hebben mijn Wii al binnengekregen, en ik mag hem morgen al komen ophalen! :o :*)

Ze mogen hem dus een dag eerder verkopen! Ik weet wel wat ik morgen ga doen! d:)b

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:26:
YAY!!! *O*

Ik ben net gebeld door een vriendelijke dame van de plaatselijke Intertoys. Ze hebben mijn Wii al binnengekregen, en ik mag hem morgen al komen ophalen! :o :*)

Ze mogen hem dus een dag eerder verkopen! Ik weet wel wat ik morgen ga doen! d:)b
Ik zou vragen (en iedereen die telefoon krijgt vandaag) waarom je em niet nu al kunt halen. Ik zou ook willen vragen of iedereen die ineens telefoon krijgt om dit ook te vragen. Bart Smitters hebben em al, Consoleshop verkocht hem, Nintendo kan niks aan boetes doen volgens mij.

:) Ben benieuwd naar wat ze zeggen als je vraagt of je em al kunt ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:51:
[...]

Ik zou mijn geld eerder zetten op de Media Markt. Degene waar ik heb besteld kregen er 25. Ze deden er 15 weg in de preorder en leggen er 10 in de winkel voor de losse verkoop.

Bij de FRSen waar ik gevraagd heb begonnen ze al moeilijk te kijken boven 3 Wii's. Dus daar moet je flink geluk hebben, terwijl je er bij een MM met een flinke sprint wel 1 zou kunnen bemachtigen.

Overigens. Als al die BSers een kapotte zouden ontvangen, bedenk dan wel dat als dat het geval is, jij 8 december ook een kapotte Wii had gekregen ;)
Helaas is er geen MM hier. Dan moet ik naar Leiden denk ik maar aangezien ik toch op mijn werk moet zitten kan dat niet. FF een halfuurtje het drop in kan wel maar ik kan moeilijk de halve dag weg blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
apNia schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:24:
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/assets/resources/2006/12/wiiDSCF7168.jpg
Kijk uit, Wiimote valt bijna om.
Vrijwel alle plaatjes uit die handleiding zijn wel duidelijk, maar deze misschien niet helemaal. Dus even voor de volledigheid: de werkelijke betekenis van dit plaatje is dat je de Wii niet bij het brandbare afval mag zetten (afval wordt hier gescheiden ingezameld, en brandbaar afval is er daar een van). Wie gaat z'n Wii nu uberhaupt gewoon in de prullenbak keilen?! 8)7

@hierboven: in Alphen zit tegenwoordig toch ook een MM? Dat is vlakbij Leiden...

[ Voor 7% gewijzigd door Captain N op 06-12-2006 11:38 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
En bij Intertoys Zaltbommel wisten ze net nog steeds niet hoeveel Wii's ze kregen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets te horen gekregen over de Media Markt, wanneer gaan zij de Wii in de verkoop doen? Ik belde gister op maar kreeg niks uit die gast. Ze wisten, gisteren, nog niet eens hoeveel ze er binnen zouden krijgen! Is er al iemand die een beetje een leuk bericht heeft gekregen van MM Den Haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:36:
[...]

Vrijwel alle plaatjes uit die handleiding zijn wel duidelijk, maar deze misschien niet helemaal. Dus even voor de volledigheid: de werkelijke betekenis van dit plaatje is dat je de Wii niet bij het brandbare afval mag zetten (afval wordt hier gescheiden ingezameld, en brandbaar afval is er daar een van). Wie gaat z'n Wii nu uberhaupt gewoon in de prullenbak keilen?! 8)7

@hierboven: in Alphen zit tegenwoordig toch ook een MM? Dat is vlakbij Leiden...
Hier moet je je console officieel ook weer inleveren bij een winkel (je betaalt zo'n €8 verwijderingskosten in Nederland(!) als je je Wii koopt)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen benieuwd/bang hoe een NES game eruit zal komen te zien op een 42" Plasma? Gigantische pixels en zo? :P

niet dat ik een plasma heb maar alsnog nieuwsgierig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net gebeld door dixons. Mijn wii ligt morgen tijdens openingstijd klaar met zelda ernaast :D
Worden lange dagen die ik ga spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-08-2020
Vanochtend nog eens langs gegaan bij alle winkels in Alkmaar en ze hebben de Wii nog niet T_T .... de E-plaza daar weet ook nog steeds niet hoeveel ze krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:42:
[...]
Hier moet je je console officieel ook weer inleveren bij een winkel (je betaalt zo'n €8 verwijderingskosten in Nederland(!) als je je Wii koopt)
Nou, bij mijn bestelling via Bart Smit worden geen verwijderingskosten in rekening gebracht. Ergens heb ik het gevoel dat het wel zou moeten, maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die een verwijderingsbijdrage betaalt bij een game console in NL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:53:
[...]

Nou, bij mijn bestelling via Bart Smit worden geen verwijderingskosten in rekening gebracht. Ergens heb ik het gevoel dat het wel zou moeten, maar ik heb nog nooit gehoord van iemand die een verwijderingsbijdrage betaalt bij een game console in NL...
Zit in de prijs verwerkt IIRC.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me broertje had hem ongeveer 2 maanden geleden bij intertoys in harlingen gepre-orderd.
En vandaag belde ze op om te zeggen dat me broertje geen één krijgt omdat hij nr 19 staat op de lijst? :?

Kan dat? zoveel pre-orders.. want zo groot is harlingen niet ...
en hij heeft hem al 2 maanden geleden gepre-orderd ... als het niet meer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 18:43
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:58:
Me broertje had hem ongeveer 2 maanden geleden bij intertoys in harlingen gepre-orderd.
En vandaag belde ze op om te zeggen dat me broertje geen één krijgt omdat hij nr 19 staat op de lijst? :?

De meeste mensen hebben rond het Nintendo event gepreorderd, dus ergens tussen half en eind september. Denk ik :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij 2 a 3 maanden geleden.... best wel naaierstreek..
Intertoys had het ook wel eerder kunnen weten lijkt me 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
MediaMarkt gaat morgen uitleveren... releasedatum is door Nintendo vervroegt met 1 dag

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 06-12-2006 12:05 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:58:

Dat is vervelend voor hem.
Ik heb hem een week of 3 geleden gepre-orderd bij de intertoys in Deventer en ik sta nummer 2 op de lijst. Ik heb net even gebeld om te vragen of ze het al binnen hadden gekregen, maar ze zeggen dat ze hem nog niet hebben end at ik hem vrijdag op kan halen. Wel zeiden ze dat ik er zeker van kon zijn dat ik hem vrijdag in huis had.
Maar ik ga donderdag avond even langs om te kijken of ik hem dan al kan ophalen :).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

Phusebox schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:05:
MediaMarkt gaat morgen uitleveren... releasedatum is door Nintendo vervroegt met 1 dag
bron?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja niks aan te doen ... volgens mij zit die man @ intertoys harlingen dik te zwetsen.
Hij zal hem eerst wel verkopen aan de bekenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:06:
Ach ja niks aan te doen ... volgens mij zit die man @ intertoys harlingen dik te zwetsen.
Hij zal hem eerst wel verkopen aan de bekenden...
Het zal vast niet de eerste keer zijn, die gast kwam bij mij altijd al heel raar over. Maar dat er weinig Wii consoles geleverd worden is volgens mij wel een feit. Ik heb gehoord van een winkel in Leeuwarden die maar 2 kreeg, een winkel in Den Haag (bekend van de newsposts) die maar 10 van de 600 bestelden krijgt, en ga zo maar door...

[ Voor 26% gewijzigd door Scorpion op 06-12-2006 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hmm..
De enige kans die ik nog heb, ligt bij de FRS, maar die gast (in Den Bosch) weet nog steeds niet hoeveel ie krijgt, of wanneer.
Vrijdag om 9 uur gaan ze open, maar ik kan niet vrij krijgen van mijn werk om zo'n ding op te gaan halen..
Dat wordt dus een week langer wachten.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
dat is wat ze zeiden bij de Mediamarkt, naar aanleiding van de winkels die te vroeg verkochten, is het nu voor heel Nederland naar voren geschoven... niet met 2 dagen omdat ze nog niet overal binnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii's zijn volgens mij vandaag o.a bij alle intertoys fillialen geleverd. Ouders van een vriend van mij hebben een intertoys winkel waar ik hem vandaag kan ophalen, aan overige klanten wordt hij morgen vroeg pas geleverd.

Ik ben in ieder geval happy :), helaas heb ik vanavond niet veel tijd ivm werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:15:
[...]

dat is wat ze zeiden bij de Mediamarkt, naar aanleiding van de winkels die te vroeg verkochten, is het nu voor heel Nederland naar voren geschoven... niet met 2 dagen omdat ze nog niet overal binnen zijn
Tegen mij zeiden ze net nog dat ze vrijdag pas gaan verkopen en sowieso nog niks binnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Ik belde een half uurtje terug met de Intertoys in Nederweert. Ook zij gaan pas vanaf vrijdag de consoles uitleveren, de eerste serie was overigens ook hier al gereserveerd.

Vanaf dinsdag maak je hier weer kans een Wii te bemachtigen, de 2e serie zou dan binnenkomen en deze waren nog niet gereserveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:47:
Zijn er nog meer mensen benieuwd/bang hoe een NES game eruit zal komen te zien op een 42" Plasma? Gigantische pixels en zo? :P

niet dat ik een plasma heb maar alsnog nieuwsgierig ;)
Foto van de Belgische OCC lanparty, waar we een SMB speedrun compo gehouden hebben :)
Afbeeldingslocatie: http://www.occ.be/photos/OCC21.bis/electrovd1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i40.photobucket.com/albums/e219/DDRQueenie/occ21bis/PICT0110.jpg

Het ziet er vrij goed uit, wel vrij veel storing op het beeld, maar dat was omdat we op een NES aan het spelen waren, en composietbeeld uit die generatie toont nu eenmaal veel ruis :) Qua pixelgrootte valt het nog zeer goed mee, zeer speelbaar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11
Ik heb net Wii Play, een Nunchuk en de Classic Controller binnengekregen. Ik had begrepen uit verschillende previews dat de D-pad op de Wii controller moeilijk bereikbaar zou zijn. Ik heb daar zelf helemaal geen last van en kan er makkelijk bij. De B-trigger voelt vrij goed aan, maar de -, + en Home knoppen zijn erg klein. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zulke kleine knoppen op een controller of handheld gezien.

De Classic controller voelt ook erg goed aan. De D-Pad is vrij groot, ongeveer net zo groot als die van een SNES controller. De L- en R- triggers zijn analoog, maar er zitten twee verschillende Z-knoppen op, ZL en ZR. Waarschijnlijk zullen die een andere functie krijgen? De knop die de twee klemmetjes bedient (zie eerdere posts in dit topic), komt verder niet in de handleiding voor.

De Nunchuk vind ik het beste in de hand liggen van de drie controllers, maar veel meer kan ik er eigenlijk nog niet over zeggen.

Componentkabels blijken overigens inderdaad met een week vertraagd te zijn.

Nu moet ik nog een Wii zien te vinden om iets met de controllers te kunnen doen. 8)7

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Beetje matig. Ik was gister langs de BS in Sneek gegaan om zelda ook te pre orderen. (ik was nummer 1 op de reserveer lijst voor de Wii).

Collega 1 : "Krijgen we Zelda ook binnen voor de Wii?"
Collega 2 : "Nee.."
Collega 1 : "Nee, die krijgen we niet"

Ik : "Eh.. wat? hoezo niet, Zelda en Wii gaan bijna 1 op 1 de winkel uit.."
Collega 2 : "We krijgen de Wii ook niet"

Ik : "?! WAT!"
Collega 1 : "Ja.. eerst krijgen E-plaza de exemplaren, dus als je 1 wil moet je daar heen, wij krijgen ze pas 1 of 2 weken later."

Ik : "Zonder Zelda dus?"
Collega 2 : "Ja."

Wtf? Waar gaat dit nou weer over. Is de BS in Sneek de enige BS die geen Wii binnenkrijgt op de launch date?!

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 06-12-2006 12:33 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaos.be
  • Laatst online: 21-11-2024
Ej ej ej, boeboe, host die files eens op uwen eigen server voor ge deze op got.tweakers plaatst ? :p

De kleine LCD gaf beter beeld dan de grote, dit komt vooral door het verschil tussen composite en component.

Ik kan vooral zeggen dat de klassieke games er supergelikt uitzien op een lcd scherm, en het speelt nog steeds even leuk :).
Boeboe schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:26:
[...]

Het ziet er vrij goed uit, wel vrij veel storing op het beeld, maar dat was omdat we op een NES aan het spelen waren, en composietbeeld uit die generatie toont nu eenmaal veel ruis :) Qua pixelgrootte valt het nog zeer goed mee, zeer speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 23-09 17:03
MrVegeta schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:32:
Beetje matig. Ik was gister langs de BS in Sneek gegaan om zelda ook te pre orderen. (ik was nummer 1 op de reserveer lijst voor de Wii).

Collega 1 : "Krijgen we Zelda ook binnen voor de Wii?"
Collega 2 : "Nee.."
Collega 1 : "Nee, die krijgen we niet"
Ik : "Eh.. wat? hoezo niet, Zelda en Wii gaan bijna 1 op 1 de winkel uit.."
Collega 2 : "We krijgen de Wii ook niet"
Ik : "?! WAT!"
Collega 1 : "Ja.. eerst krijgen E-plaza de exemplaren, dus als je 1 wil moet je daar heen, wij krijgen ze pas 1 of 2 weken later."
Ik : "Zonder Zelda dus?"
Collega 2 : "Ja."

Wtf?
en dit wist je nog niet? de laatste 2 topics is het nergens anders overgegaan dan de Bart Smit die Internet orders + E-Plaza voorrang geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt dom allemaal.
Op alle webshops zijn ze ook verkocht neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HulDE!!!!!!!!!! hij is binnen

besteld bij bartsmit ;-)

ik ga em nu aansluiten ;DDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk gelukt om de Wii op mijn plasma aan te sluiten via de composiet aansluiting.

Afbeeldingslocatie: http://img135.imageshack.us/img135/2494/imga0001hg9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/9730/imga0002ju0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:43:
HulDE!!!!!!!!!! hij is binnen

besteld bij bartsmit ;-)

ik ga em nu aansluiten ;DDD
Whaha hier ook :), niet verwacht. Alleen de component kabel die ik had besteld (aparte bestelling) is nog niet uitgeleverd. Op de website zelf staat ook beide bestellingen "gereed voor verzending".

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik ga ook maar eens rondbellen.

Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de happy few die er al 1 hebben!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
overigens is de rgb kabel ook nog niet leverbaar, die kwamen pas later volgens de Mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Hier in best zijn de komende 2 weken alle partijen gereserveerd bij de Intertoys, maar ze kregen er dan ook maar 14 ofzo :p

*zucht* nog maar even zoeken, iemand met een winkel waar ik hem nog kan bestellen xD )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Nog maar weer een vraag...
Ik heb geen kaas gegeten van aansluitkabels, ik ken enkel het princiepe van een Scart kabel.
Ik heb thuis een grote CRT televisie waarop ik mijn toekomstige Wii wil aansluiten. Op de tv zit enkel een Scart aansluiting, nu lijkt mij dat ik hierop de Wii standaard kan aansluiten?

Dit is dan Composiet? Is het hiermee ook mogelijk om zo'n betere Component kabel aan te sluiten, zodat het beeld beter wordt? Of is dit echt alleen mogelijk met de huidige LCD televisie-generatie?

Kan iemand me duidelijkheid geven? Da ga ik mogelijk maar op zoek naar zo'n fel begeerde kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Johnvh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:58:
Ik heb geen kaas gegeten van aansluitkabels, ik ken enkel het princiepe van een Scart kabel.
Ik heb thuis een grote CRT televisie waarop ik mijn toekomstige Wii wil aansluiten. Op de tv zit enkel een Scart aansluiting, nu lijkt mij dat ik hierop de Wii standaard kan aansluiten?

Dit is dan Composiet? Is het hiermee ook mogelijk om zo'n betere Component kabel aan te sluiten, zodat het beeld beter wordt? Of is dit echt alleen mogelijk met de huidige LCD televisie-generatie?

Kan iemand me duidelijkheid geven? Da ga ik mogelijk maar op zoek naar zo'n fel begeerde kabel :)
Denk niet dat je crt component ondersteund (lees de handleiding) want er zijn maar weinig crt's die dat ondersteunen en al helemaal hier in nederland
Waarschijnlijk ondersteunt hij wel RGB wat ook aanzienlijk beter is als composiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Nee, dat is gewoon SCART :P ... Composiet is die kabel met geel-wit-rood aansluiting. En nee, je kan er geen componenten kabel op aansluiten, omdat je zelf al zegt dat je alleen een SCART aansluiting hebt :P.

edit: beetje te laat met reply ..

[ Voor 8% gewijzigd door Pado op 06-12-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Johnvh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:58:

Als een beetje het topic door leest vindt je het antwoord.

Je moet gewoon even kijken of je TV RGB SCART ondersteund, dit doen de meeste, maar niet alle TV's. Is dit het geval haal je een RGB SCART-kabel dat levert de beste kwaliteit. Component SCART-kabel bestaat wel, maar zal op jouw CRT niet werken

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Maand geleden ge-reserveerd bij bartsmit.. 10:30 stond ie op de stoep. Wii Sports getest, allles ingesteld.. Wii Play getest.

Straks Zelda :')

Zelfs m'n ma vond het grappig om te tennissen :D

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand bericht gehad van een E-Plaza? ik ben erg benieuwd!

Ik zit echt te popelen om Zelda te gaan spelen, na zoveel goeie reacties. vind het heerlijk zoals Zelda spellen me altijd erin zuigen, m'n ma moet meestal 6 keer iets vragen voordat ik reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 15:29
Stééérf! Een vriend van me heeft vanochtend een telefoontje gehad van de plaatselijke Intertoys dat hij niet bij de eerste zending zat. Ik heb twee dagne later de Wii gereserveerd, maar ik heb nog geen telefoontje gehad. Maar ik vrees het ergste. :(

Btw, kent de C- en Z-trigger op de Nunchuk ook nog zo'n klik als je ze indrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
wat ik me nog afvroeg.

Ik heb verschillende sites screens gezien met de verschillen van component en composiet. Maar nog nergens screens met RGB screens. Bij metriod prime op de GC kon ik me herinneren dat er een behoorlijk verschil zat tussen die standaard kabel of RGB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:07:
Heeft er al iemand bericht gehad van een E-Plaza? ik ben erg benieuwd!

Ik zit echt te popelen om Zelda te gaan spelen, na zoveel goeie reacties. vind het heerlijk zoals Zelda spellen me altijd erin zuigen, m'n ma moet meestal 6 keer iets vragen voordat ik reageer.
Welke E-Plaza zit jij NightSparkNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:10:
[...]

Welke E-Plaza zit jij NightSparkNL?
Veenendaal. Ik ga sowieso campen, beste meneer vertelde me dat ik vrijdagochtend gebeld zou worden. maar nu de wii's bij de winkels geleverd zijn en iedereen uit gaat leveren... ff weten wat medetweakers gehoord hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Hmm, op dynabyte stond ie nog gewoon te bestellen, met leverbaar ok ( kieskeurig )

Dus maar even besteld, kzie wel wanneer ik em binnenkrijg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwAf schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:13:
Hmm, op dynabyte stond ie nog gewoon te bestellen, met leverbaar ok ( kieskeurig )

Dus maar even besteld, kzie wel wanneer ik em binnenkrijg :9
Ook Dynabyte heeft pre-orders die het aantal in het magazijn overtreffen, Lees onderstaand mailtje wat ik van hen kreeg:
Ik kan helaas geen duidelijkheid geven over de levering van de Nintendo WII.
Dit zal pas duidelijk zijn op de releasedatum 08-12-2006.
De reserveringen worden op volgorde van bestelling uitgeleverd.
Wij proberen zo spoedig mogelijk alle reserveringen uit te leveren.
Sorry to burst your bubble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Damn ik heb geluk. Besteld bij Game Mania (1 winkel in Nederland, en 30~ in Belgie) en die krijgen het aangeleverd vanuit Belgie waar de grote baas wat afgesproken had. Kheb m 10 nov besteld (2 dagen nadat ze open gingen) en sta 15e op de lijst van nu al 80 man. En hij kreeg vandaag te horen dat hji er gegarandeerd 30 kreeg. Die verkoper zei zelfs dat mocht de vrachtwagen crashen en er kwamen er maar 10 binnen dan mocht ik zijn reserveringsplek hebben want hij stond op de 6e plaats. Dus ik ben :*)

Mensen in omgeving Haarlem, jullie zijn meer als welkom om langs te komen indien je er niet een kan regelen vrijdag, ik heb maar een ADV dagje genomen O-)

[ Voor 13% gewijzigd door nudie op 06-12-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat voor nieuwe info? Dat interview is van 28 november en volgens mij is alles wat daar gezegd is, besproken op de meeste sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:15:
[...]

Ook Dynabyte heeft pre-orders die het aantal in het magazijn overtreffen, Lees onderstaand mailtje wat ik van hen kreeg:

[...]

Sorry to burst your bubble
Ja klopt, stond er ook bij, maar ach, kwil em toch hebben :P
khou me nog wel even zoet met WoW... en school }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie! Hij's net binnen!! Voldoet echt aan alle verwachtingen! Jammer dat Zelda er nog niet bij zat. Is dat pas echt vrijdag of wordt die wel uitgeleverd al.

Hmm.. Op BS staat de Wii zelfs als klaar voor verzending en Zelda als al verzonden. Hoop maar dat ik hem vandaag nog krijg :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Heeft ier iemand component kabels bij ontvangen? Ik sprak net ook de winkel waar ik m had besteld en kreeg te horen dat ik mijn volledige bestelling (Wii+Wii Play+Zelda+Red Steel+Marvall Ultimate Alliance en extra nunchuck controller) behalve mijn component kabels morgen kan ophalen.
Ik ga dus maar wachten met Zelda spelen tot ik de component kabels binnen heb..

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb net de MM aan de telefoon gehad om te vragen over uitlevering enz. De MM in Hengelo gaat in ieder geval niets uitleveren voor vrijdag. Zij gaven aan dat ze contact hadden gehad met Nintendo en dat er sancties staan op het te vroeg uitleveren. Dit hield onder andere in dat die winkels een paar duizend euro boete kregen en daarbij de komende 2 maanden geen Wii's geleverd kregen.

Helaas voor mij geen Wii dus voor vrijdag. Het is de vraag of die sancties er daadwerkelijk komen, maar het heeft mijn MM in ieder geval genoeg afgeschrikt om netjes tot vrijdag te wachten.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:34:
Ik heb net de MM aan de telefoon gehad om te vragen over uitlevering enz. De MM in Hengelo gaat in ieder geval niets uitleveren voor vrijdag. Zij gaven aan dat ze contact hadden gehad met Nintendo en dat er sancties staan op het te vroeg uitleveren. Dit hield onder andere in dat die winkels een paar duizend euro boete kregen en daarbij de komende 2 maanden geen Wii's geleverd kregen.

Helaas voor mij geen Wii dus voor vrijdag. Het is de vraag of die sancties er daadwerkelijk komen, maar het heeft mijn MM in ieder geval genoeg afgeschrikt om netjes tot vrijdag te wachten.
Nintendo zou dan eens contact moeten opnemen met www.consoleshop.nl . Het zijn maar 5 consoles, maar evengoed! Of BS met hun leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
me_mrtn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:08:
Btw, kent de C- en Z-trigger op de Nunchuk ook nog zo'n klik als je ze indrukt?
De C- en Z-triggers op de Nunchuk en de B-trigger op de Wiimote zijn allemaal digitaal, in tegenstelling tot de triggers op de Gamecube die analoog waren met een digitale klik-functie.

De Classic controller heeft weer wel een L- en een R-trigger die hetzelfde zijn als op de Gamecube controllers.
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:35:
[...]

Nintendo zou dan eens contact moeten opnemen met www.consoleshop.nl . Het zijn maar 5 consoles, maar evengoed! Of BS met hun leveringen.
Waar maak je je druk om? Dat iemand anders de console een paar dagen eerder heeft is toch niet zo heel erg? Vooral niet als de console alleen verkocht wordt aan mensen die gereserveerd hadden?

[ Voor 31% gewijzigd door MetroidPrime op 06-12-2006 13:36 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nintendo is de politie niet ;) Of winkels moeten een ovk met Nintendo getekend hebben dat ze een paar duizend moeten betalen als ze te vroeg gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vreemd dat die sancties niet overal gegeven worden, want dit is wel degelijk mogelijk. Ik herinner me nog de release van WoW (een zonde waar ik gelukkig al meer dan een half jaar van verlost ben :)) die geen enkele winkelier me een dag vroeger wou meegeven (omdat ik moest nawerken op releasedag) omdat er zware boetes stonden op het te vroeg verkopen. Bummer.

Zelfde verhaal met de Game Mania trouwens: Er wordt stipt om 12:00 's nachts effectief de verkoop gedaan en geen seconde vroeger, om aan Nintendo te bewijzen dat ze "in orde" zijn. Misschien dat Nintendo enkel de grotere ketens controleert?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:35:

Waar maak je je druk om? Dat iemand anders de console een paar dagen eerder heeft is toch niet zo heel erg? Vooral niet als de console alleen verkocht wordt aan mensen die gereserveerd hadden?
Ik vind het wél erg als ik em niet gelijk met de eerste mensen die em krijgen kan krijgen, die extra dag zijn er bij mij 2 (ben morgen hele dag weg). Ik wil gewoon zo snel mogelijk kunnen spelen want ik heb er onwijs veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:36:
Nintendo is de politie niet ;) Of winkels moeten een ovk met Nintendo getekend hebben dat ze een paar duizend moeten betalen als ze te vroeg gaan verkopen.
Nou ja, over dat 2 maanden geen Wii's leveren, daar is Nintendo natuurlijk wel zelf de baas over. Dat zou een aantal winkels een boel verkochte consoles kosten. Plus de eerste paar spellen die vaak in diezelfde winkel worden gekocht.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Laatst online: 07:09
Mijn 4 vrienden en ik hebben hebben net in totaal 5 WII's gekocht bij Mediamarkt Rotterdam. Daar zijn ze gewoon aan het verkopen gegaan :D. Wel vreemd dat het per winkel verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:40:
Mijn 4 vrienden en ik hebben hebben net in totaal 5 WII's gekocht bij Mediamarkt Rotterdam. Daar zijn ze gewoon aan het verkopen gegaan :D. Wel vreemd dat het per winkel verschilt.
Foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Ik heb deze foto laten maken in de Apple store in Rotterdam, ben namlijk nog onderweg. Probeer nog wel wat betere fotos te krijgen, maar is nogals een gedoe :P *foto komt nog* lukt ff niet op me pda om het goed te krijgen

[ Voor 104% gewijzigd door JiBo op 06-12-2006 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pado
Beetje laat nu om effe langs Rotterdam te gaan xD .... anderhalf uur met de trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 18:09
waarschijnlijk omdat consoleshop.nl ook in de verkoop is gegaan (zitten ook in rotterdam)
ik zit nog steeds te twijfelen of ik hem ga kopen ja of nee ;) (woon in rotterdam)

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
wow dat vind ik wel erg zwaar minder. Ik heb genoeg vrienden die vrijdag morguh voor de MM gaan bivakkeren (kwartier voor openingstijd maargoed).

Ik vind dat geen stijl om non-pre-orders eerder te verkopen.
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:53:
Ik heb deze foto laten maken in de Apple store in Rotterdam, ben namlijk nog onderweg. Probeer nog wel wat betere fotos te krijgen, maar is nogals een gedoe :P [afbeelding]
wtf is dat.

[ Voor 45% gewijzigd door nudie op 06-12-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Vriend van me belt net 2 MM'en in Rotterdam, beide hebben ze nog niet eens. Verklaar nader JiBo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:53:
Ik heb deze foto laten maken in de Apple store in Rotterdam, ben namlijk nog onderweg. Probeer nog wel wat betere fotos te krijgen, maar is nogals een gedoe :P *foto komt nog* lukt ff niet op me pda om het goed te krijgen
Mac mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 17:29

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

http://www.apple.com/nl/macmini/

Ik vraag mij sterk af of ze wel Wii's gekocht hebben? :P

edit: woei @ ons 3'en

[ Voor 5% gewijzigd door Bizzarro op 06-12-2006 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Laatst online: 23-09 17:03
dat is een mac mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek.NET
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 17:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
apNia schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:59:
Vriend van me belt net 2 MM'en in Rotterdam, beide hebben ze nog niet eens. Verklaar nader JiBo...
Goed laat ik het ff uitleggen Ik loop in de stad rottedam, word gebeld door me 'vrienden' dat ze net bij de mediamarkt WII's gekocht hebben en ook voor mij. Ik meteen ff posten op Tweakers, voor anderen zodat die het ook kunnen weten. Wordt er dus om een foto gevraagdt, ik sms me 'vriend' krijg ik een foto terug die ik in me post plak. is het een mac mini, komt er dus op neer dat ze met me zitten fokken, omdat ik er al heel lang 1 wil...

Sorry mensen, maar ik was in iedergeval niet bezig met expres voorliegen of opscheppen. Want daar heb ik zelf ook een hekel aan als mensen dat doen. Dacht gewoon een leuk nieuwtje te hebben.

*leuk vrienden*

[ Voor 7% gewijzigd door JiBo op 06-12-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:13:
[...]

Veenendaal. Ik ga sowieso campen, beste meneer vertelde me dat ik vrijdagochtend gebeld zou worden. maar nu de wii's bij de winkels geleverd zijn en iedereen uit gaat leveren... ff weten wat medetweakers gehoord hebben
Verkopen ze al bij de E-Plaza in Veenendaal?

Mag je er ook wel 1 voor mij halen :+

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:06:
[...]

Goed laat ik het ff uitleggen Ik loop in de stad rottedam, word gebeld door me 'vrienden' dat ze net bij de mediamarkt WII's gekocht hebben en ook voor mij. Ik meteen ff posten op Tweakers, voor anderen zodat die het ook kunnen weten. Wordt er dus om een foto gevraagdt, ik sms me 'vriend' krijg ik een foto terug die ik in me post plak. is het een mac mini, komt er dus op neer dat ze met me zitten fokken, omdat ik er al heel lang 1 wil...

Sorry mensen, maar ik was in iedergeval niet bezig met expres voorliegen of opscheppen. Want daar heb ik zelf ook een hekel aan als mensen dat doen. Dacht gewoon een leuk nieuwtje te hebben.

*leuk vrienden*
Muahahahaha, echt hele vette actie :P Kan me wel voorstellen dat je pissig bent op ze nu, maar ik kan er iig wel hartelijk om lachen ;) Hhehehe, hoe verzin je het.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.engadget.com/2...amage-issues-sends-email/

Voor iedereen die het echt niet snapt!
"the ball is thrown by simply releasing the B Button on the remote, not by letting go of the remote!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
JiBo schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:06:
[...]

*leuk vrienden*
Haha ik ging bijna rennen he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N-Freak
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:39
Ook ik ben heerlijk in de zeik genomen vandaag. Kreeg een telefoontje van een vriend dat hij een Wii had gekocht. Of ik er ook één wilde.

Ik riep gelijk, ja, duh!

Ik blij, ga naar hem toe met een flinke tas. Kom ik binnen, zegt hij: 'Nou daar staat hij!'

Had hij een kartonnen doosje -eennagemaakteWii- gemaakt met erop Wiihihihi. Erg leuk natuurlijk. Maar ik ga hem een keertje terug pakken!

Ik kreeg zojuist ook nog eens te horen dat mijn pre-order geschrapt is. Dus ik moet duimen en hard proberen om er overmorgen één zien te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
T4F.nl_Muad schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:14:
[...]

Muahahahaha, echt hele vette actie :P Kan me wel voorstellen dat je pissig bent op ze nu, maar ik kan er iig wel hartelijk om lachen ;) Hhehehe, hoe verzin je het.... _/-\o_
Ik was ook best pissed, maar nu ik jullie reacties lees, kan ik er stiekum best hard om lachen :o 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
N-Freak schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:26:
Ik kreeg zojuist ook nog eens te horen dat mijn pre-order geschrapt is. Dus ik moet duimen en hard proberen om er overmorgen één zien te krijgen!
Waar heb je gereserveerd dan? Ik vind het niet zo netjes om pre-orders zomaar te schrappen.

[ Voor 9% gewijzigd door MetroidPrime op 06-12-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N-Freak schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:26:

Welke winkel flikt dat nou ok een pre-order gewoon te schrappen :? Lekker aso :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
anders koop je er toch eentje op marktplaats :)

http://www.marktplaats.nl...6Y%253D%26df%3D1%26fta%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Heb net even een rondje gemaakt in de buurt (Hardenberg). Bij de Intertoys hadden ze een paar mooie Wii dozen, maar die bleken helaas achterstevoren te staan: op de achterkant stond "uitverkocht, reserveer hem nu". Verder hadden ze alleen CoD3 voor de Wii.

Eenmaal aangekomen bij Dixons waren ze net bezig in de vitrine. Toen ik ze vroeg of ze de Wii al verkochten (hij stond al in de vitrine...damn wat klein!) kreeg ik te horen dat ze morgen de Wii pas mogen verkopen. Volgens de verkoper heeft Nintendo de release 1 dag vervroegd en mogen winkels zonder sancties vanaf morgen, 7 december, de Wii verkopen.

Overigens mocht ik wel accessoires en games kopen die ze al hadden. Direct maar Wiiplay, Nunchuck en Zelda meegenomen voor de Wii. Kabels heb ik overigens niet gezien. Voor de volledigheid, ik heb het volgende al bij die Dixons in de verkoop gezien:
  • Wiiplay
  • Nunchuck
  • Classic Controller
  • Zelda: Twilight Princess
  • Red Steel
  • Call of Duty 3
  • Rayman Raving Rabbids
  • GT Pro
  • Monster 4x4
Misschien ben ik nog wat vergeten, maar in ieder geval geen noemenswaardige games (dus geen Super Monkey Ball of Marvel Ultimate Alliance b.v.).

P.S. De Zelda-disc heeft een gouden Link erop gedrukt, zeer mooi.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!