Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swannie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:40:
Verder heb ik nog steeds geen duidelijk beeld wat allemaal bij wii play zit
* Table Tennis - The game supports one or two players and is basically a game of Pong, rallying back and forth by moving the Wii remote. The Mii characters are supported, and are represented by the audience. As the game progresses, the audience grows larger.
* Laser Hockey - Played like air hockey, this is a two-player game where the players move the Wii remote to deflect shots and try to score in the opponents goal. Twisting the paddle aims the ball. According to developers, the physics engine used to calculate the velocity and position of the shots is extremely advanced, with Shigeru Miyamoto even stating that it rivaled the Havok physics engine in its realism.[2]
* Fishing - Players use the Wii remote in a fishing fashion to hook specific paper fish and then yank upwards to grab them.
* Find Mii - Crowds of Mii characters will gather on the screen and the player is given certain details to look for among them. The player then must pick out the proper Mii that matches the objective.
* Pose Mii - Players move their Miis about with the Wii remote and place themselves in the exact location and position of floating transparent Miis to score points.
* Shooting - Players go through various rounds of shooting balloons, targets, clay pigeons, ducks, etc. Up to four players can play.
* Billiards - Players play 9 Ball Billiards like traditional pool games. Players line up their shot in both an overhead 2D and behind-the-ball style 3D viewpoints. They pull the cue stick (Wii remote) backwards, then hit it forward to launch the ball.

The following two are unlockable games: [citation needed]
* Charge! - The player takes a bull by the horns, steers the wild bull by holding the Wii Remote sideways, as if gripping reins, and topples scarecrows to score points.
* Tanks - The player controls a tank with the Wii Remote, aims the cannon, bounces shells off walls, and blasts opponents, and it is the only Wii Play game that uses the Wii nunchuck attachment.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Klinkt goed, zeker als er een Wiimote bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:51:
[...]

Wanneer de nepper precies vervangen wordt weet ik niet, ben ook maar een verkoper ;)
Maar de vestiging staat in groningen en word afgekort als DimPlus...

Het zou kunnen dat ik Vrijdag ook moet werken, ben bang dat ik dan een hoop mensen kan teleurstellen met de beperkte aantallen...
Ja das klote man, zo weinig wii's :( Maarja de echte hardcore zullen er wel 1 hebben, Nintendo en MS zijn goed bezig. Dit is nog altijd beter dan wachten tot Maart LOL

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:51:
[...]

Wanneer de nepper precies vervangen wordt weet ik niet, ben ook maar een verkoper ;)
Maar de vestiging staat in groningen en word afgekort als DimPlus...

Het zou kunnen dat ik Vrijdag ook moet werken, ben bang dat ik dan een hoop mensen kan teleurstellen met de beperkte aantallen...
Heeft u misschien een idee hoeveel Wii's de Dimplus in Groningen krijgt?
ik woon daar, en koop altijd mijn spullen bij dimplus.
Ik was te laat met pre-orderen, dus heeft u enig idee hoeveel Wii's jullie krijgen?:)

Kan gwn echt niet meer wachten :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:49
Cubic X schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:29:
[...]

Heeft u misschien een idee hoeveel Wii's de Dimplus in Groningen krijgt?
ik woon daar, en koop altijd mijn spullen bij dimplus.
Ik was te laat met pre-orderen, dus heeft u enig idee hoeveel Wii's jullie krijgen?:)

Kan gwn echt niet meer wachten :) :o
Als je al te laat was met pre-orderen reken er dan maar niet op dat je er 1 kan ophalen vrijdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens kreeg ik vandaag ook mijn eerste Wii point cards binnen. :)

Heb nu:

F-zero (Snes)
Golden Axe (Sega Genesis, is dat hier de Megadrive btw?)

Toch erg lachen hoor, het downloaden gaat lekker snel en is het is gewoon nog leuk om te spelen. Heb nu nog wat Wii points over dus bekijk nog even de overige optie's. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:32

Snippertje

Light up your life

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:45:
[...]

Hier het linkje dat in een van de vorige delen ook al is gepost ;)
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=8113

Ik zelf vind de verschillen te klein om er 30,- aan uit te geven, maar 'thats just me' :9
Die vliegmobiel is zelfs een andere kleur :? De bovenste is neem ik aan component? Dat vind ik zelf namelijk het mooiste beeld.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:45

Zym0tiC

^_^

schnumi schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:34:

Heb nu:

F-zero (Snes)

Toch erg lachen hoor, het downloaden gaat lekker snel en is het is gewoon nog leuk om te spelen. Heb nu nog wat Wii points over dus bekijk nog even de overige optie's. :)
Jup.

Ben al een paar topics geleden gestopt met het bookmarken van dit topic, gaat zo fokking hard. En iedere keer als ik kijk staat hij toch bovenaan 8)7

Wordt nu wel erg spannend dat wachten, hoop zo dat dynabyte er echt 27 krijgt, of iig minimaal 18 :p

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Razor.Timo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:38:
[...]

Die vliegmobiel is zelfs een andere kleur :? De bovenste is neem ik aan component? Dat vind ik zelf namelijk het mooiste beeld.
Even de properties van de images bekijken leert een hoop: de bovenste van zelda heet bv pic01_high.jpg, dus dat lijkt me duidelijk ;) Overigens was er ook een andere site (review site, zoek het zo op) die mouse-over images had waar het duidelijker was dat het begon met composite en ging naar component (en de 1e zelda pic hier was dezelfde als de component versie daar). Oftewel, GameSpot had die pagina.

Kort antwoord: ja, de eerste plaatjes zijn steeds component.

EDIT: GameKings (nu op TMF) heeft de Wii in deze aflevering, nu volgen en zien wat zij er over te lullen hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Cleetje op 05-12-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 16-09 08:44
Modbreak:Topicwarning niet gelezen :?

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 05-12-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Modbreak:Zie de topicwarning :{

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 05-12-2006 22:03 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:40
Ik ga morgen even een rondje stad doen.
Zullen er al winkels zijn die 'm morgen (mochten ze 'm dan echt krijgen) in de losse verkoop doen?
Voor zover ze dan niet aan preorders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Vanmiddag even langs E-Plaza Rotterdam Centrum geweest. Verwachten ongeveer 40 stuks en hebben 60 pre-orders. Maar niet getreurd volgende week komt er een hele nieuwe vracht.
Ze waren de winkel al wel aan het opleuken met spellen als Red Steel, COD3, en nog meer (dacht GT Pro Series, Rayman RR en 4x4 Excitetruck, maar dit kan ik mis hebben).

Zelda / Wiimotes etc. worden waarschijnlijk morgen geleverd en gaan vrijdag in de schappen (behalve de consoles zelf dan natuurlijk).

Verder weinig nieuws te zien hier.

Morgen maar weer eens een rondje maken voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:17:
Ik ga morgen even een rondje stad doen.
Zullen er al winkels zijn die 'm morgen (mochten ze 'm dan echt krijgen) in de losse verkoop doen?
Voor zover ze dan niet aan preorders doen..
Ik denk dat de pre-orders en mogelijke boete roet in het eten gooien. Ikzelf ga gewoon uit van vrijdag, maar ik ga morgenmiddag nog wel even een klein rondje doen en vragen wat de stand is. Ik ga dan echter met name voor de games, die Wii heb ik momenteel toch gereserveerd met een aardige kans dat ik hem gewoon vrijdag op kan halen.

P.S. Bah, ze lopen flink te pesten met die Wii, nog steeds niks behalve meldingen dat ie wel deze aflevering wordt geshowed :( Nou ja, misschien rond 21:30 dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej mensen,

Ik volg dit forum al een paar maanden, maar de laatste dagen gata het echt gewoon te hard! :D kan het niet meer bijhouden, zou iedereen wat gespannen worden!!??? :P

Ik kan morgen mezelf een (hopelijk) gelukkige wii-eigenaar noemen, maar zit nog wat met de rest in m;n maag. Misschien dat jullie me kunnen helpen?

Zelda komt er sowieso bij en samen met wii sport (zat erbij geloof ik toch), kom ik hier al wel mee vooruit, maar heb daar nog wel wat vraagjes over. bijv. over Red Steel:

lijkt me een leuk spel, maar wordt niet zo goed ontvangen hier en daar, terwijl dat ik ergens anders (waaronder ook op dit forum) wel weer positieve reacties krijg. wat is jullie mening over dit spel? do/don't?

verder monkeyball: ik heb monkeyball nog nooit gespeelt, maar degene die het wel gespeeld hebben zijn er doorgaans erg positief over. Jullie mening en misschien een kleine uitleg van wat het doel van het spel is?

zo zijn er nog wel een paar spellen waarover ik twijfel: wii play, ook vanwege de controller en rayman. de rest boeit me niet zo. Maar dat komt meer door m'n eigen smaak. Dit is ook de reden dat ik 2 weken geleden m'n 360 de deur uit heb gedaan: farcry of battlefield laat ik mooi aan mij voorbij gaan.

Mochten jullie me wat advies kunnen geven zou super zijn!

groeten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Modbreak:Zie topicwarning :|

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 05-12-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-07-2018
Ik weet niet wat er allemaal gepost is de laatste 24 uur (het gaat zo snel) maar ign heeft een Wii Play UK review (6.7) en een Wii Sports UK review (8.4)

en verder nog goed nieuws voor mij ... ik kreeg te horen dat mijn lokale intertoys 10 stuks krijgt en ik sta 6de op de reservering _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Modbreak:Zie topicwarning :{

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 05-12-2006 22:05 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
In het Het grote 'kleine mededelingen' topic deel 114 word nog meer gezegd :X
Een gewone conversatie raakt snel ondergesneeuwd atm :(
schnumi schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:34:

Heb nu:

F-zero (Snes)

Gebruik je voor die Genesis game gewoon een Cube controller?
Oh en hoe heb je die Points gekocht? Gewoon CC?

[ Voor 3% gewijzigd door Vincentio op 05-12-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Nou ik vond het Wii item in gamekings een beetje kut. Hij zei zelfs nog wat verkeerds (over het gebruik van de GC controller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Een paar dagen geleden was er de The Japanese Super Safe Wii Safety Manual en nu is er Wii Safety: The Missing Pages.

_O_

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Vincentio schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:45:
In het Het grote 'kleine mededelingen' topic deel 114 word nog meer gezegd :X
Een gewone conversatie raakt snel ondergesneeuwd atm :(
De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:51:
Nou ik vond het Wii item in gamekings een beetje kut. Hij zei zelfs nog wat verkeerds (over het gebruik van de GC controller).
ja idd weinig nieuws...:
"Ik denk dat Wii Sports een voorbode is van wat er nog gaat komen"
JA DUH! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komen ze erop... :P
Prachtig om die dingetjes te zien, vooral die ingeslikte Wii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
GekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:52:
[...]

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

?
Ik was er al bang voor dat dit zou gaan gebeuren.

Niet iedereen heeft toegang tot dat forum. Pas als je aan bepaalde minimumvereisten voldoet kun je toegang aanvragen. Zie hier voor meer info: Voorwaarden aanvragen HK toegang.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
Hoe sluit je 5.1 boxen op je wii aan en welke aansluiting is het, toch niet hetzelfde als op de pc? Of heeft iemand misschien een uitleg op internet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik sluit me er inderdaad bij aan: het leek wel of ze dat ding 5 minuten voor tijd binnen hadden gekregen of zo. Het mag toch overduidelijk zijn dat Wii Sports juist meer een techdemo is. Nou ja, ik laat me graag vermaken met Zelda als de "enige" *KUCH* leuke Wii game over een paar dagen.
Hoe sluit je 5.1 boxen op je wii aan en welke aansluiting is het, toch niet hetzelfde als op de pc? Of heeft iemand misschien een uitleg op internet gevonden?
Ik kan je in ieder geval vertellen dat de Wii 1 uitgang heeft voor beeld en geluid (de AV poort). De audio kabels zijn dan ook onderdeel van de standaard composite en component kabels (bij Scart zit de audio in de scart verbinding). Wat dat betreft zit je dus aan de 2 audio plugjes om aan je 5.1 set te gooien. De Wii gebruikt immers Dolby Pro Logic II, wat min of meer emulatie is van surround sound via stereo.

EDIT: Mocht het niet helemaal duidelijk zijn: de Wii kabels hebben dus 1 (composite) of 3 (component) plugjes voor beeld, de overige 2 zijn voor l/r audio. Je kunt dus gewoon beslissen om alleen beeld direct op de tv aan te sluiten en de l/r plugjes op audio apparatuur aan te sluiten.

[ Voor 64% gewijzigd door Cleetje op 05-12-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:54:
De Wii ondersteunt alleen Dolby Prologic 2 (en dat is ook weer backwards compatible). Dat krijg je er alleen uit als je versterker dat ook ondersteunt. Je sluit em dus gewoon aan met de twee tulp (ook wel cinch genoemd) stekkertjes, de rode en de witte...

Afbeeldingslocatie: http://www.klicker.de/pix/cinch.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
Modbreak:Vanaf nu gaat iedere post die in strijd is met de topicwarning linea recta richting de Trashcan en bij veelvuldig opvallend postgedrag zitten hier sancties aan verbonden :{ Het niveau van dit topic is in een paar dagen tijd drastisch afgezakt naar niets meer dan een nutteloos mededelingen topic :X :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 21:23:
.....
verder monkeyball: ik heb monkeyball nog nooit gespeelt, maar degene die het wel gespeeld hebben zijn er doorgaans erg positief over. Jullie mening en misschien een kleine uitleg van wat het doel van het spel is?
.....
Het doel: Met de singleplayer moet je proberen een bal(incl. aap) over een baan te leiden naar een portaal. In het begin hoef je bijvoorbeeld alleen een recht smal balkje over, maar bij latere levels heb je dingen zoals loopings (incl. blokjes waar je tegen aan kan knallen en voor de 123 keer de baan uit kan vliegen) en worden levels dus echt moeilijk. Maar je blijft het idee hebben dat het mogelijk is, wat het natuurlijk ook is ;)

Singleplayer: In het begin speelt het erg lekker weg, maar de latere levels worden echt frustrerend moeilijk. Je moet hier dan ook echt het geduld voor hebben en ga er maar van uit dat je de expert levels niet helemaal gaat uitspelen :9. Maar als je het geduld er voor hebt kan je er erg lang mee bezig zijn. Ik denk dat ik de singleplayer van Monkey Ball 1 minstens een uurtje of 35 heb gespeeld.
En bij dit spel geldt echt de quote : Easy to learn, hard to master :)

Multiplayer: Ook heel simpel om te leren, binnen 1 minuut weet iedereen(ook degene die het nog nooit gedaan heeft) hoe het spel werkt en begint alle fun. Er zijn bij de Wii versie echt tig verschillende mini-games (50 totaal, waarvan er helaas maar 25 echt leuk schijnen te zijn). Maar ik heb bijvoorbeeld Monkey Target (probeer de aap al vliegend op een target te laten landen) al wel minstens 12 uur gedaan alleen in mijn eentje. Sommige van deze games zijn pas echt leuk met een paar vrienden erbij, maar veel zijn ook al erg leuk alleen (In Monkey Ball 1+2 iig). Maar volgens mij zitten alle leuke minigames uit deel 1 en 2 (wel weer aangepast) ook weer in Banana Blitz

Kortom : Heb je genoeg geduld voor de singleplayer en heb je zin in een hele berg mini-games waar je echt etterlijke uren mee kan spelen, haal Monkey Ball : Banana Blitz.
Een minpuntje is wel dat je voor veel mini-games en de wii-mote en de nunchuck nodig hebt.

PS :Als je nog specifieke vragen hebt stel ze gerust, ik ben nooit er nooit zo goed in om uit mezelf een leuk verhaaltje te typen :P

Edit : Linkje naar de officiele website :+ : http://www.sega.com/gamesite/bananablitz/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Oke maar dit past toch niet op pc boxen?
Bedankt voor quick responses 8) .

[ Voor 30% gewijzigd door danielkraak op 05-12-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
I come in peace, with console advice

Page 1
Page 2

Vooral dat stuk over de Console Wars vind ik leuk :D
Gelukkig weten we nu al dat nintendo gaat winnen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx Thormodo!! :D nu wordt het allemaal al iets duidelijker en dan zeg je geen verhaaltje te kunnen schrijven? :P

Monkeyball it is :D vooral die mini (party) games spreken me aan! nomaals bedankt voor je snelle antwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Laatst online: 20-02 22:53
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:25:
Thnx Thormodo!! :D nu wordt het allemaal al iets duidelijker en dan zeg je geen verhaaltje te kunnen schrijven? :P

Monkeyball it is :D vooral die mini (party) games spreken me aan! nomaals bedankt voor je snelle antwoord...
Idd, Thormodo heeft me ook aan het denken gezet om het game te kopen of is Rayman leuker?

Poll: Beste multiplayer game op de Wii?
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Wario Ware: Smooth Moves
Rayman Raving Rabbids
Mario Party 8
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=155017&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: even een Poll aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Qua partygame is Rayman leuker, het enige nadeel is dat niet alle multiplayer games simultaan zijn, dus soms moet je op elkaar wachten. Rayman heeft vooral iets diepere minigames.

Welke VC games gaan jullie eigenlijk kopen?

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 05-12-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er ook over te denken om een WII te kopen. Ik ben nooit zo console achtig geweest, alleen spelletjes gespeeld op m'n PC, maar de WII spreekt me wel erg aan.

Wat ik me nog afvraag is hoe 't met de graphics gesteld is, Ik heb natuurlijk net als iedereen her en der gelezen dat het geen grafisch monster is. De laatste console die ik gezien heb was een PS2 met MoHAA ofzo geloof ik. Dat vond ik er echt afschuwelijk uitzien. Ik neem aan dat de graphics hier beter zijn? En de resolutie is gelijk aan DVD of niet?

En hoe zit het met die controller. Kan ik de oude spelletjes via Virtual Console gewoon met die nieuwe controller spelen? (niet met de nieuwe functies voor bewegingsdetectie, dat snap ik), of moet ik een gamecube controller kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-01 16:51
Voor sommige games kan je inderdaad de wii controler gebruiken, voor andere moet je de classic controler gebruiken of kun je gebruik maken van de cube controler. Dit staat in het vorige toppic wel ergens aangegeven met een afbeelding.
Uit mijn hoofd was het
Nes games kunnen met: wii controler, classic controler en cube controler
Snes games met: classic en cube controler
N64 games met: classic en cube controler
Cube games: alleen met cube controler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:37:
Ik zit er ook over te denken om een WII te kopen. Ik ben nooit zo console achtig geweest, alleen spelletjes gespeeld op m'n PC, maar de WII spreekt me wel erg aan.

Wat ik me nog afvraag is hoe 't met de graphics gesteld is, Ik heb natuurlijk net als iedereen her en der gelezen dat het geen grafisch monster is. De laatste console die ik gezien heb was een PS2 met MoHAA ofzo geloof ik. Dat vond ik er echt afschuwelijk uitzien. Ik neem aan dat de graphics hier beter zijn? En de resolutie is gelijk aan DVD of niet?

En hoe zit het met die controller. Kan ik de oude spelletjes via Virtual Console gewoon met die nieuwe controller spelen? (niet met de nieuwe functies voor bewegingsdetectie, dat snap ik), of moet ik een gamecube controller kopen?
Je hebt een backwards compatible controller nodig of een gc controller. De graphics zijn iets beter dan de xbox. ik ben ook meer een pc liefhebber maar ik denk zo: Op pc doe ik grafisch geweld op wii fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 22:49
GekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:32:
[...]

Idd, Thormodo heeft me ook aan het denken gezet om het game te kopen of is Rayman leuker?

Poll: Beste multiplayer game op de Wii?
Super Monkey Ball: Banana Blitz
Wario Ware: Smooth Moves
Rayman Raving Rabbids
Mario Party 8
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Edit: even een Poll aangemaakt
Beetje lastig te beoordelen als 99% hier nog geen 1 van de games heeft gespeed/ goed kunnen testen :?

ontopic:
Ik ben nu best benieuw wat nintendo (of third party makers) gaat doen met het progresive scan signaal.
Ze kunnen beide makkelijk een VGA kabel maken aangezien er veel vraag naar is, ik hoop echt dat ze dat doen want dan trekken ze een hoop mensen over de streep die een mooie PC TFT hebben staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:37:
Ik las net op IGN dat de Virtual Console game Bomberman '93 wel gewoon met de nieuwe controller gespeeld kan worden. Kan zelfs in totaal met 5 spelers gespeeld worden, bv. 4 Wii-motes + 1 GameCube controller, of 4 GC controllers + 1 Wii-mote (voor wie nog zoveel GC controllers heeft liggen).

Mocht ik ooit een VC game gaan aanschaffen, dan is de kans groot dat dat Bomberman '93 wordt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:48

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik kan me nog zo goed herinneren dat Reggie vlak na de aankondiging van de Wii (toen dus nog Revolution) zei dat je deze ook aan een pc monitor zou kunnen koppelen. Daarna helaas nooit meer wat over gehoord. Beetje jammer maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:49:
[...]

Beetje lastig te beoordelen als 99% hier nog geen 1 van de games heeft gespeed/ goed kunnen testen :?
Niet alleen dat, vergeet ook no Super smash Bros. Brawl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fed schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:04:
Iemand die weet wat de beste oplossing is voor de volgende situatie:
  • Ik heb geen (tv) scherm met composiet, component of S-video ingang
  • Ik heb een Samsung SyncMaster 205BW met daarop een DVI en VGA input
  • Ik wil daar een Wii op aan kunnen sluiten met een optimale beeldkwaliteit zonder tussenkomst van mijn PC
Verschil tussen het gebruik van DVI en VGA zou niet echt merkbaar moeten zijn. Nu weet ik dat component het beste is van de 3 uitgang opties en dat er ook component naar VGA converters zijn. Die converters komen in verschillende maten, met een converter kastje, of slechts een kabel met de juiste plugjes.

Ik weet alleen niet welke configuratie van kabels en kastjes nodig is om het goed te laten werken. Iemand ervaring daarmee?
Dit is je oplossing van JS. Kosten 225 euro ex. verzend.

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberselect.co.uk/photos/JST_YUV_VGA_large.jpg

Overigens is er ook de JS VGA RGB Converter. Ik heb hem op mijn plasma monitor en hij is subliem! De prijs is er ook wel naar: 150 euro ex verzendkosten vanuit de UK.

Afbeeldingslocatie: http://www.js-technology.com/images/rgb-vga/rgb-vga.jpg
GekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:38:
[...]
Van de week stond die kabel wel op de BS site, ik denk dat ze er pas later achter kwamen dat die kabel nog niet leverbaar is in Nederland. (Of toch wel?)
Overigs, is z'n component kabel nou echt zoveel beter kwa graphics? Wij hebben z'n nieuwe plasma tv staan met HD ondersteuning en component ingang, maar ik weet nou niet of ik het die 30 EUR waard vind. Wacht eerst wel op de screenshots van de verschillen.
Het zou eigenlijk in het Wetboek van Strafrecht moeten staan dat het verboden is voor mensen die twijfelen aan de kwaliteitsverbetering van composiet vs. component op een HDTV om zo een HDTV aan te schaffen ;)
Het verschil gaat gigantisch zijn. Composiet ziet er matig uit op een CRT TV en op een Plasma is het een drama. Component is hemels.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSVZ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 10:02
Ik was van plan om een paar extra controllers bij de Wii te kopen.
Iig wilde ik zeker 1 extra Wiiremote erbij. Maar is het noodzaakelijk daar ook zo een nuchuck geval aan te hangen, of kun je beter het geld besteden aan een classic controller?

Mss dat iemand hier iets meer over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Antwoord is natuurlijk makkelijk te vinden via de search maar hier ff een korte recpap:

Classic controler gebruik je in princiepe voor Virtual Console games en eventueel in de toekomst ook voor normale games. De nunchuck is niet verplicht voor ieder spel maar kan gekoppeld worden aan de wii-mote voor sommige games (bijvoorbeeld rayman en red steel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:08:
Oke maar dit past toch niet op pc boxen?
Bedankt voor quick responses 8) .
Met wat verloopstukjes zou het moeten lukken, je hebt dan een 2x female cinch -> female mini jack nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 20:00:
* Table Tennis - The game supports one or two players and is basically a game of Pong, rallying back and forth by moving the Wii remote. The Mii characters are supported, and are represented by the audience. As the game progresses, the audience grows larger.
* Laser Hockey - Played like air hockey, this is a two-player game where the players move the Wii remote to deflect shots and try to score in the opponents goal. Twisting the paddle aims the ball. According to developers, the physics engine used to calculate the velocity and position of the shots is extremely advanced, with Shigeru Miyamoto even stating that it rivaled the Havok physics engine in its realism.[2]
* Fishing - Players use the Wii remote in a fishing fashion to hook specific paper fish and then yank upwards to grab them.
* Find Mii - Crowds of Mii characters will gather on the screen and the player is given certain details to look for among them. The player then must pick out the proper Mii that matches the objective.
* Pose Mii - Players move their Miis about with the Wii remote and place themselves in the exact location and position of floating transparent Miis to score points.
* Shooting - Players go through various rounds of shooting balloons, targets, clay pigeons, ducks, etc. Up to four players can play.
* Billiards - Players play 9 Ball Billiards like traditional pool games. Players line up their shot in both an overhead 2D and behind-the-ball style 3D viewpoints. They pull the cue stick (Wii remote) backwards, then hit it forward to launch the ball.

The following two are unlockable games: [citation needed]
* Charge! - The player takes a bull by the horns, steers the wild bull by holding the Wii Remote sideways, as if gripping reins, and topples scarecrows to score points.
* Tanks - The player controls a tank with the Wii Remote, aims the cannon, bounces shells off walls, and blasts opponents, and it is the only Wii Play game that uses the Wii nunchuck attachment.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_Play
Charge en Tanks zijn gewoon vanaf het begin al beschikbaar. Je kunt in de game medailles halen (brons/zilver/goud) en als je voor iedere mini-game een medaille hebt, wordt je gefeliciteerd, verder niks. :P Althans niet bij brons en zilver.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Vandaag Red Steel meegenomen bij FRS. Verder lag er COD3, RRR, GT PRO & 4x4 Racing(Inc klein opklapbaar stuurtje). Dus Ubisoft heeft haar spellen al uitgeleverd...
Over de mensen die op zoek waren naar wii play, deze zul je niet eerder in de winkel vinden,net als Zelda en andere Nintendo spellen,omdat Nintendo deze zelf uitgeeft. En precies Nintendo houd zichzelf wel aan de launchdatum. Dus daarvoor nog een beetje geduld.

Weet iemand of bij die Wii actie van Wehkamp (225 Euro), nog verzendkosten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Far Cry verschuift naar mei 2007. Er gaat oa wat gedaan worden aan de graphics. Goede zet, want wat ik zag op de GamePlay was niet echt om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Voor degenen die al PAL spellen hebben gekocht: staat er ergens op de doosjes vermeld of de spellen in 60Hz kunnen draaien en/of 480p ondersteunen? Of is het ondersteunen van 480p een eis bij Wii spellen, net zoals 720p dat is bij xbox 360 spellen? Ik zou het namelijk bijzonder kortzichtig vinden van Nintendo als ze dadelijk weer met gare PAL 50Hz ports aan komen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Vandaag m'n Wii meegenomen naar de uni, en dat was een groot succes. De PS3 trok hier een tijdje geleden aardig wat bekijks, iedereen wilde er graag even op spelen en vond het er mooi uit zien, maar vandaag hoorde je mensen lachen, het uitschreeuwen, als een dolle in het rond springen, en echt HEEL enthousiast zijn. :) Heb nog een paar piccies gemaakt:

"Dus, hoe werkt dit... hm... ik geloof dat ik dit wel leuk ga vinden."
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/8568/pict1770ia2.jpg

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/1682/pict1772ua3.jpg

Eerst nog even rustig aftasten...
Afbeeldingslocatie: http://img84.imageshack.us/img84/9629/pict1774fh5.jpg

...en dan helemaal los gaan! :P
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/1636/pict1776rk2.jpg

Weer een jongen ingemaakt door een meisje met boxen (ikzelf ook door mijn vriendin -_-"). Het kind werd helemaal gek. Springen, gillen, in de rondte zwaaien. Was best grappig. :+

Ik sta overigens niet op de foto's, mocht iemand zich dat afvragen... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Captain N op 06-12-2006 06:52 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Sur_G schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:06:
Weet iemand of bij die Wii actie van Wehkamp (225 Euro), nog verzendkosten komen?
Na een chatsessie met Wehkamp:
Judith Agterhuis: Welkom op de Live Advies Desk van Wehkamp!
Judith Agterhuis: Een momentje, ik kijk het voor u na.
Judith Agterhuis: 4,95 euro
Bezoeker: Hartelijk dank!
Judith Agterhuis: Graag gedaan en een fijne dag verder.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 06:51:
Vandaag m'n Wii meegenomen naar de uni, en dat was een groot succes. De PS3 trok hier een tijdje geleden aardig wat bekijks, iedereen wilde er graag even op spelen en vond het er mooi uit zien, maar vandaag hoorde je mensen lachen, het uitschreeuwen, als een dolle in het rond springen, en echt HEEL enthousiast zijn. :) Heb nog een paar piccies gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Weer een jongen ingemaakt door een meisje met boxen (ikzelf ook door mijn vriendin -_-"). Het kind werd helemaal gek. Springen, gillen, in de rondte zwaaien. Was best grappig. :+

Ik wordt helemaal happy van al die blije mensen die aan het spelen zijn :D Leuk die vergelijking met de PS3 ook, ik had op de Gameplay ook zoiets, er was een heleboel fun en leuks bij de Wii stand, en bij de PS3 was het meer hypen hypen hypen, erg mooie beelden (dat zegt iedereen ook), maar weinig fun.

Ben er vandaag om 6 uur uit gegaan om te werken tot 2 uur vanmiddag (ipv 9 tot 5). Ga dan gewoon even al mn winkels langs. Just to be sure :D Zou het niet erg vinden om door een meisje verslagen te worden met boxen... mits het maar vanmiddag al is!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Captain N schreef op woensdag 06 december 2006 @ 06:51:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat mij opvalt op de foto (de 2e) is dat Wii sports wordt weergegeven in 4:3 op een televisie scherm dat duidelijk 16:9 is... ondersteund Wii sports geen breedbeeld?

[ Voor 79% gewijzigd door Johny58 op 06-12-2006 08:02 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Ik kom overigens net het volgende tegen: een oplossing tegen rondvliegende Wiimotes. Wiimote strap fix, MacGyver style

Ik denk dat dit het eerste is wat ik ga doen als ik hem binnen heb... Voorkomt mogelijk nare situaties...

Ik hoor een inkoopactie voor vis-lijn opkomen :P

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
jip_86 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 01:33:
Far Cry verschuift naar mei 2007. Er gaat oa wat gedaan worden aan de graphics. Goede zet, want wat ik zag op de GamePlay was niet echt om over naar huis te schrijven.
goeie zaak, want imho zijn de graphics van Far Cry om te huilen, zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 17:03
Hmm ook de dixons schijnt hem binnen te hebben (direct uit voorraad leverbaar op de site)
denk dat we vandaag wel eens de eerste Nederlandse Wii's kunnen verwachten :).op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

Als alles mee zit heb ik dus geen wii bij de launch, niet dat ik daar mee zit maar wat ik allemaal lees hier zijn er wel een heleboel mensen die daar wel mee zitten :p Waarom als ik vragen mag? Ik bedoel, ik koop er toch wel een, en of dat nou op 8 december is of 11 december dat maakt me niet uit. Ik zou graag willen weten wat het nut is om dat ding paar dagen eerder te hebben dan andere, maakt het jou bijzonder? Kan je naar andere mensen zeggen hahaha ik ben al verder met zelda? Of heeft het andere rede? oh en offtopic: wat, 15 pagina's in 1 dag? nerf :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ook bij Dixons kun je vrijdag pas je Wii scoren....of sommige filialen houden zich niet aan de gemaakte afspraken :) Gister nog even nagevraagd.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

Johny58 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:23:
Ik kom overigens net het volgende tegen: een oplossing tegen rondvliegende Wiimotes. Wiimote strap fix, MacGyver style

Ik denk dat dit het eerste is wat ik ga doen als ik hem binnen heb... Voorkomt mogelijk nare situaties...

Ik hoor een inkoopactie voor vis-lijn opkomen :P
Hmm vind het een beetje overdone om een hele rol visdraad hiervoor te kopen, maar het idee is iig wel goed! Ik zit even te denken of ik zo een goedkopere oplossing weet die ook praktisch is... iemand tips?

Overigens staat mijn orderstatus bij BS nog steeds op "Uw bestelling is klaar voor verzending"

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:50:
Als alles mee zit heb ik dus geen wii bij de launch, niet dat ik daar mee zit maar wat ik allemaal lees hier zijn er wel een heleboel mensen die daar wel mee zitten :p Waarom als ik vragen mag? Ik bedoel, ik koop er toch wel een, en of dat nou op 8 december is of 11 december dat maakt me niet uit. Ik zou graag willen weten wat het nut is om dat ding paar dagen eerder te hebben dan andere, maakt het jou bijzonder? Kan je naar andere mensen zeggen hahaha ik ben al verder met zelda? Of heeft het andere rede? oh en offtopic: wat, 15 pagina's in 1 dag? nerf :p
De reden dat ik hem 8 dec. of eerder wil hebben... die 2 dagen eerder.. het is niet omdat het mij bijzonder maakt, ik wil niet 'ownen' bij anderen dat ik er eentje heb. Verder met Zelda? Maakt mij ook niet uit, Zelda speel ik in mijn eigen tempo en het kan mij echt vrij weinig schelen hoe anderen het spelen.

Waarom dan? Ik denk dat het komt omdat je al zo lang wacht, je wilt zo graag op dat ding spelen. Tuurlijk ben je 11 dec. ook blij, maar als ik het op 8 dec. al mag doen, ben ik ook blij. Ik speel liever eerder, omdat ik niet kan wachten. Die 3 extra dagen wachten op een nalevering is een eeuwigheid voor mij (tijd lijkt langzamer te gaan). Daarom wil ik hem liever eerder dan later.
Michael Knight schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:52:
Ook bij Dixons kun je vrijdag pas je Wii scoren....of sommige filialen houden zich niet aan de gemaakte afspraken :) Gister nog even nagevraagd.
Dixons bij ons geeft hem ook pas vrijdag weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
Johny58 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:23:
En wat, als ik vragen mag, is de meerwaarde ten opzichte van het polsbandje dat al aan de wiimote zit en waar Nintendo nadrukkelijk op wijst om die te gebruiken?

Is dit een bandje om het polsbandje vast te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartolomew85 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:09:
[...]

En wat, als ik vragen mag, is de meerwaarde ten opzichte van het polsbandje dat al aan de wiimote zit en waar Nintendo nadrukkelijk op wijst om die te gebruiken?

Het draadje waarmee het bandje aan de Wii-Mote vast zit is niet zo sterk, er zijn al veel Wii-Mote's tegen tv en muur gelanceerd door een (officieel) draadje dat kapot knapt. Het visdraadje is merely een soort verzekering dat als het officiële draadje knapt, hij altijd nog vast zit met het visdraadje :)

Wat links over breken van Wriststrap:
http://www.youtube.com/watch?v=RkdihGX7iWM&eurl=
http://rook88.com/wiibreak/wiibreak4.jpg
http://rook88.com/wiibreak/wiibreak5.jpg
http://cache.kotaku.com/assets/resources/2006/11/img243.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Bartolomew85 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:09:
[...]

Het grote aantal gebroken originele straps (http://www.wiidamage.com/). Dus ter versteviging...

Waarschijnlijk zijn niet alle fotos echt, maar van een aantal zal het wel waar zijn. Je zou ook nog op youtube kunnen zoeken naar Wii accident, staan er ook nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes!!!!!

Heb net na de tip van Donnie Darko een Wii (samen met wii play/controller, extra nunchuck en 200 punten kaart) besteld bij Dixons online. Ze stonden inderdaad op "uit voorraad leverbaar" en ik kreeg de melding dat het vandaag verstuurd wordt en morgen (!!!) afgeleverd.

Na 4 maanden op de eerste plek op de pre-order lijst van de lokale Bart Smit (en dus geen Wii op 8 december, vanwege de belachelijke actie van de BS) nu alsnog via de Dixons dus!

:) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Laatst online: 12-01-2024
skabouter schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:03:
[...]

Hmm vind het een beetje overdone om een hele rol visdraad hiervoor te kopen, maar het idee is iig wel goed! Ik zit even te denken of ik zo een goedkopere oplossing weet die ook praktisch is... iemand tips?

Overigens staat mijn orderstatus bij BS nog steeds op "Uw bestelling is klaar voor verzending"
Probeer eens een tie wrap (ik weet niet of je het zo schrijft). Als ik de foto's bekijk lijkt mij dat bij breuk van het dikke koord (wat om je pols gaat) de wiimote nog steeds rondvliegt. Zal eens kijken als ik hem heb hoe dit op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:04:
[...]

De reden dat ik hem 8 dec. of eerder wil hebben... die 2 dagen eerder.. het is niet omdat het mij bijzonder maakt, ik wil niet 'ownen' bij anderen dat ik er eentje heb. Verder met Zelda? Maakt mij ook niet uit, Zelda speel ik in mijn eigen tempo en het kan mij echt vrij weinig schelen hoe anderen het spelen.

Waarom dan? Ik denk dat het komt omdat je al zo lang wacht, je wilt zo graag op dat ding spelen. Tuurlijk ben je 11 dec. ook blij, maar als ik het op 8 dec. al mag doen, ben ik ook blij. Ik speel liever eerder, omdat ik niet kan wachten. Die 3 extra dagen wachten op een nalevering is een eeuwigheid voor mij (tijd lijkt langzamer te gaan). Daarom wil ik hem liever eerder dan later.
Inderdaad en om Cartman nog maar even te quoten: "And now time is slowing down, it's like waiting for Christmas... times a thousand" oid

Eigenlijk is het belachelijk, en als je logisch nadenkt slaat het ook helemaal nergens op. Maar ik moet em gewoon hebben, zo snel mogelijk :P. Gelukkig gaat dat ook lukken :9

DBZ krijgt van, hoe kan het ook anders, Gamespot een 6,5. Toch wel maf dat alle andere sites een ruim hoger cijfer geven :)

NFS:Carbon krijgt van IGN een 7,4.

Gametrailers CoD3 videoreview is overigens hiero te downen :).

En SSX: Blur is ook nog in iets betere kwaliteit te bekijken: http://www.gamevideos.com/video/id/7852.

En het meest belangrijke nieuws, de Bob Ross game is zo goed als zeker gecancelled :'(
GameSpot contacted Joseph Hatcher, head of AGFRAG to confirm the message. Hatcher reiterated the previous statement, saying, "We will not be developing the game on any platform." Citing legal reasons, Hatcher was unable to give details of his company's decision. However, he did leave the door open for the game to live on. "We are not saying it is canceled in anyway," he told GameSpot.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:29:
DBZ krijgt van, hoe kan het ook anders, Gamespot een 6,5. Toch wel maf dat alle andere sites een ruim hoger cijfer geven :)
Als Gamespot altijd een lager cijfer geeft dan vind ik dat eigenlijk wel goed. Bij IGN krijgt een spel wel heel snel een goed cijfer. Hoe kan zo'n NFS nu een 7,4 krijgen als de graphics volgens hen op GC niveau liggen en het spel dan ook nog eens last heeft van framedrops? Dan moet de rest van het spel wel ijzersterk zijn wil dat gecompenseerd worden, maar dat is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skabouter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 08:55

skabouter

Skabouter

gr1542 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:26:
[...]

Probeer eens een tie wrap (ik weet niet of je het zo schrijft). Als ik de foto's bekijk lijkt mij dat bij breuk van het dikke koord (wat om je pols gaat) de wiimote nog steeds rondvliegt. Zal eens kijken als ik hem heb hoe dit op te lossen is.
Ik zat zelf ook al aan een tie wrap :? te denken, maar het lijkt mij dat deze te stug is. Toch ben ik echt van mening dat ik de originele band moet verstevigen... Ik kan me zo voorstellen dat je met je vrienden zo fanatiek aan het tennissen bent dat het een keer mis gaat! En zeker na die beelden van al die arme Amerikanen met hun kappote projectie TV's ed lijkt me wat extra beveiliging geen overbodige luxe.

Wat overigens ook een optie is (bedenk ik me net) is van dat canvas draad, iets dikker dan visdraad, dat verkopen ze gewoon per meter op de markt d8 ik! Dat spul is niet stuk te krijgen, heb ik hier thuis wel eens gebruikt om een whitebord mee te bevestigen O-)

[ Dislect ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het kan onmogelijk de bedoeling zijn dat je zo hard moet 'slaan' met die controller om het koordje te doen breken?! Stroeve sensor me dunkt ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:32:
[...]

Als Gamespot altijd een lager cijfer geeft dan vind ik dat eigenlijk wel goed. Bij IGN krijgt een spel wel heel snel een goed cijfer. Hoe kan zo'n NFS nu een 7,4 krijgen als de graphics volgens hen op GC niveau liggen en het spel dan ook nog eens last heeft van framedrops? Dan moet de rest van het spel wel ijzersterk zijn wil dat gecompenseerd worden, maar dat is het niet.
Hoe kan het dan zijn dat bij Gamespot Cars een 7,0 krijgt en NFS: Carbon een 7,1?

Het gaat mij erom dat ze op een zeer inconsistente manier reviewen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

skabouter schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:35:
[...]

Ik zat zelf ook al aan een tie wrap :? te denken, maar het lijkt mij dat deze te stug is. Toch ben ik echt van mening dat ik de originele band moet verstevigen... Ik kan me zo voorstellen dat je met je vrienden zo fanatiek aan het tennissen bent dat het een keer mis gaat! En zeker na die beelden van al die arme Amerikanen met hun kappote projectie TV's ed lijkt me wat extra beveiliging geen overbodige luxe.

Wat overigens ook een optie is (bedenk ik me net) is van dat canvas draad, iets dikker dan visdraad, dat verkopen ze gewoon per meter op de markt d8 ik! Dat spul is niet stuk te krijgen, heb ik hier thuis wel eens gebruikt om een whitebord mee te bevestigen O-)
Hmmm, ik zie ook wel wat in een disclaimer aan het begin van de game avond dat alles wat gesloopt wordt op kosten komt van de sloper ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:46:
[...]

Hmmm, ik zie ook wel wat in een disclaimer aan het begin van de game avond dat alles wat gesloopt wordt op kosten komt van de sloper ;)
Ik dacht precies hetzelfde, hehe.

Ik heb Nintendo een mailtje gezonden, waarom consoleshop de Console al eerder mocht verkopen en dat ik het vrij oneerlijk vond t.o.v. andere consumenten/winkeliers. Was benieuwd naar hun reactie.

Antwoord van Nintendo:
Dank je voor je reactie.

Nintendo Nederland probeert vóór 8 december ieder verkooppunt te bevoorraden met de Wii console,de accessoires en Wii software.
Dit is logisch omdat alle verkooppunten dan op 8 december kunnen starten met de verkoop.

Natuurlijk zal er mogelijk een adres zijn die de verkoop al eerder wil starten. Wij vragen dat nadrukkelijk NIET te doen, maar kunnen niemand verplichten.
Meestal houden de verkooppunten zich aan de afspraak.
Nintendo Nederland kan echter niet verhinderen dat ergens toch eerder verkocht wordt.

Veel plezier met de Wii !

Het Nintendo Team.
Er staat dat Nintendo Nederland het niet kan verhinderen. Is Nintendo Benelux iets anders? Ze zeggen dat ze niks kunnen verplichten (geen boetes dus?)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Michael Knight schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:37:
Het kan onmogelijk de bedoeling zijn dat je zo hard moet 'slaan' met die controller om het koordje te doen breken?! Stroeve sensor me dunkt ;)
is dan ook pure onzin imo. We weten hoe de straps er uitzien (wel..de DS bezitters in ieder geval) en de hoeveelheid G-krachten die nodig zijn om zo'n strap te breken zijn gewoonweg niet realistisch (zeker als je weet dat je maar heel uitzonderlijk de grip op je remote verliest en er dus niet de hele tijd met de strap staat te zwaaien).

Heel dat broken strap gedoe is zuiver Amerikaanse aandachtstrekkerij. Moeten we nu concluderen dat de jappen zwakke armpjes hebben omdat ze de nodige werpkracht niet kunnen genereren ofzo? Uit het oosten hoor ik bijzonder weinig over deze "incidenten".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:50

ye-roon

knaak

haha @ wii sports bowling, ik weet niet of het al eerder gepost is, maar dit filmpje slaat echt alles :)

http://www.youtube.com/watch?v=D6QeQyoG6UQ&eurl=

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Laatst online: 23-09 09:19
Heeft iemand enig idee hoe het gaat werken met VC?
Bij Dixons zijn 2000 punten(?) te koop voor 20 euri's.

Hier zit een soort van code in lijkt me? En wat kost een game kopen via deze service? Hoeveel games kan ik kopen met die 2000 punten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 14:22

S1W

Johnvh schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:55:
Hier zit een soort van code in lijkt me? En wat kost een game kopen via deze service? Hoeveel games kan ik kopen met die 2000 punten? :)
Zal wel werken als een kraskaart voor je mobiel bel tegoed, gewoon een unieke key die gecheckt wordt tegen een database...

Offtopic: Fijn die modbreaks :) scheelt een hoop leeswerk!

[ Voor 8% gewijzigd door S1W op 06-12-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Johny58 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:00:
Wat mij opvalt op de foto (de 2e) is dat Wii sports wordt weergegeven in 4:3 op een televisie scherm dat duidelijk 16:9 is... ondersteund Wii sports geen breedbeeld?
Mijn Wii zelf stond nog op 4:3 (heb hier op m'n kamer een 4:3 TV) en had niet de moeite genomen om dat even te veranderen. :P Wat mij dan weer opviel is dat ook 4:3 op deze 16:9 TV er wel ok uitzag, vanwege de witte omheining en klein zwart randjes waar het 4:3 beeld ophoudt. Iemand enig idee of dit de verdienste van de 4:3 setting van de Wii is, of dat de TV zelf dat witte erbij perst?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Iemand al eens nagedacht over leuke toevoegingen aan de Wii firmware? Ik doe een voorzet:

- Download play voor de DS (demos van commerciële spellen of gewoon mini games)
- Gebruik van de DS als classic controller, kan prima werken voor GameBoy, Famicom en Super Famicom.
- DVD-playback
- Ondersteuning van USB mass storage devices (card readers, gsm, USB harddisks, etc.)
- Afspelen van video bestanden
- Streamen van video bestanden over netwerk
- Wii remakes maken van classics i.p.v. geëmuleerde meuk

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ye-roon schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:53:
haha @ wii sports bowling, ik weet niet of het al eerder gepost is, maar dit filmpje slaat echt alles :)

http://www.youtube.com/watch?v=D6QeQyoG6UQ&eurl=
Is dat bowlen echt zo makkelijk? Want dan is er natuurlijk geen hol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat kan 'ie al, tot op zekere hoogte tenminste. ;)

@Oscar:
Kinda amazing how many strikes they get, yet you never see "Double".
Dit zegt genoeg lijkt me. Je ziet dus "double" op je scherm als je beurt dubbel telde door een vorige strike of spare. Vanmiddag heb ik met die Japanners hier ook aardig wat gebowled, en het is echt niet zo dat je aan de lopende band strikes gooit. Beetje vergelijkbaar met echt bowlen, misschien iets minder moeilijk. Als je het aardig goed kunt, gooi je meestal 7~9 pins om oid je eerste worp, af en toe een strike. Mensen die er niks van kunnen gooien af en toe in de goot, en meestal een paar pins om. Voor mensen die het echt niet kunnen is het makkelijker dan echt bowlen dus (vaak genoeg meegemaakt dat mensen echt tot in den eeuwigheid de goot opzochten :P).

[ Voor 77% gewijzigd door Captain N op 06-12-2006 10:12 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:05:
[...]

Zoals je ziet zijn het niet allemaal strikes. Daarnaast zijn het fragmenten van een speelsessie. (ze geven zelfs een high five) Dus nee, het is niet zo makkelijk :)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartolomew85
@AJMouse & Johny58: thnx voor de linkjes, ik wist niet dat men die polsbandjes al kapot had gekregen. Verder denk ik dat ik geen extra bevestiging aan de Wiimote ga maken... ik ben toch niet zó lomp :+ (ik bedoel maar... je moet wel hard gooien wil je dat bandje kapot krijgen lijkt me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

[...]

Die film is natuurlijk hartstikke nep, ik geloofde het nog wel totdat hij bij die telefooncel en supermarkt staat. Het is een leuk ge-edit filmpje, maar hartstikke nep, met iedere keer dezelfde strike erin ge-edit.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

[...]

Duck Hunt is ook zo makkelijk, is ook nog steeds leuk :P.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:06

m0nk

16-09-2003 15.15

Net gebeld door Dynabyte Den Haag, krijg hem vrijdag as niet. Stond 9e op de lijst. Zover hij kon vertellen krijgen ze er helemaal geen een binnen daar. Gaat op reserveringsdatum via het hoofdkantoor en op basis van die info worden ze uitgeleverd aan Dynabyte. Wachten maar dus..

Heel Dynabyte krijgt er 8 dec btw 141 (Landelijk) over 44 filialen..

[ Voor 11% gewijzigd door m0nk op 06-12-2006 10:25 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Even een vraag, heeft een van de Bart Smitters al een Track&Trace code ontvangen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de verzendbevestiging van Dixons.nl ontvangen!!

Uurtje geleden besteld, eerst orderbevestiging en nu dus de verzendbevestiging. Wordt morgen bij mij afgeleverd...... Ik kan niet wachten! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
Bartolomew85 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:10:
@AJMouse & Johny58: thnx voor de linkjes, ik wist niet dat men die polsbandjes al kapot had gekregen. Verder denk ik dat ik geen extra bevestiging aan de Wiimote ga maken... ik ben toch niet zó lomp :+ (ik bedoel maar... je moet wel hard gooien wil je dat bandje kapot krijgen lijkt me).
Ik ben ook niet zo lomp en vertrouw mezelf ook wel. Het zijn meer mensen die het bij mij thuis zouden spelen waar ik mijn twijfels bij heb. Je kan moelijk 1500-2000 euro gaan verhalen op een van je vrienden als de wrist wrap gescheurd is en de wiimote tegen je 'huge-*ss' LCD scherm vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johny58 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:31:
[...]

Ik ben ook niet zo lomp en vertrouw mezelf ook wel. Het zijn meer mensen die het bij mij thuis zouden spelen waar ik mijn twijfels bij heb. Je kan moelijk 1500-2000 euro gaan verhalen op een van je vrienden als de wrist wrap gescheurd is en de wiimote tegen je 'huge-*ss' LCD scherm vliegt.
Ondanks dat ga ik ze wel zeggen dat ze als ze daar bang voor zijn ze gewoon maar niet moeten spelen. Het is heel simpel, breekt het wristbandje (dus de hand van je maat gaat ook open zodat de wiimote eruit vliegt) en de tv of een glas gaat stuk, dan is het de schuld van die persoon, en verhaal ik de schade ook op die persoon. Vertrouw je jezelf niet? Dan speel je maar niet :P

Dit omdat die wristband alleen maar breekt, als je dat ding ook los laat (tijdens het maken van een extreme beweging)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:24:
Even een vraag, heeft een van de Bart Smitters al een Track&Trace code ontvangen?
Die krijg je niet bij Bart Smit, althans niet in het verleden (bestel er vaak games). Ik kreeg zaken van Bart Smit ook vaak met Select Vracht geleverd (niet altijd) en Select Vracht heeft geen track en trace.

Hoe zit het nu met monkey ball? Iemand enig idee hoe lang deze is uitgesteld?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Richard schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:17:
Die film is natuurlijk hartstikke nep, ik geloofde het nog wel totdat hij bij die telefooncel en supermarkt staat. Het is een leuk ge-edit filmpje, maar hartstikke nep, met iedere keer dezelfde strike erin ge-edit.
Dat ie op een gegeven moment nep is had ik ook wel door, maar ik dacht dat het stukje in de woonkamer nog wel echt was, omdat je daar de tv zelf tegelijk met de speler ziet. Maar inmiddels weet ik dat het dus niet zo makkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nbraakman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-08 14:22
Kreeg net een sms-je van mijn vriendin,

2 pakjes van de Bart Smit afgeleverd .. 1x Wii + Zelda en 1x Wii-play + Wii-mote

vanavond effe testen.

Ik snap er overigens niets van - hoe kunnen we hem al 2 dagen te vroeg ontvangen?
Ik heb hem vorige week vrijdag besteld op Bartsmit.com, kennelijk right place, right time geval.

Mijn overige reserveringen kunnen niet gevuld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow ik hoop trouwens dat alle BS online bestellers een kapotte wii krijgen. De enige winkel waar ik misschien nog een Wii kan krijgen is de FRS omdat hun niet aan pre-orders doen, maar bij alle andere winkels sta ik te hoog op de lijst (behalve bij BS waar ik 2e stond, mjah dat gaat dus niet door).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart Smit levert vandaag dus blijkbaar, Consoleshop heeft al verkocht, Zelda is leverbaar op meerdere sites (Nintendo heeft gelevert) en uiteraard de EA games die op voorraad zijn.

Ik denk zomaar dat een groot deel (if not heel) van Nederland gesupplied wordt vandaag. Bepakt met mijn mail van Nintendo (geen boetes) en het nieuwsbericht van Consoleshop (gister al verkocht) en misschien een harder bewijs van Bart Smit (gister verzonden vandaag aangekomen bij de klant) naar mijn winkel, en als ze em hebben, wapper ik eerst mijn 500 euro's in hun gezicht, en als ik em dan nog niet krijg misschien nog de bewijzen dat het gewoon kan en niet risicovol is.

Het moet toch lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 10:46:
Ow ik hoop trouwens dat alle BS online bestellers een kapotte wii krijgen. De enige winkel waar ik misschien nog een Wii kan krijgen is de FRS omdat hun niet aan pre-orders doen, maar bij alle andere winkels sta ik te hoog op de lijst (behalve bij BS waar ik 2e stond, mjah dat gaat dus niet door).
Ik zou mijn geld eerder zetten op de Media Markt. Degene waar ik heb besteld kregen er 25. Ze deden er 15 weg in de preorder en leggen er 10 in de winkel voor de losse verkoop.

Bij de FRSen waar ik gevraagd heb begonnen ze al moeilijk te kijken boven 3 Wii's. Dus daar moet je flink geluk hebben, terwijl je er bij een MM met een flinke sprint wel 1 zou kunnen bemachtigen.

Overigens. Als al die BSers een kapotte zouden ontvangen, bedenk dan wel dat als dat het geval is, jij 8 december ook een kapotte Wii had gekregen ;)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 11:39
the eagle has landed in headquarters ftw!!!

Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/258/wiiinn8.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:03
damn nu hopen dat dimplus ook al vroegtijdig uitleverd _/-\o_

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een belletje van de Intertoys, morgen ophalen!! Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

weet niet of hiet hier al gepost is (wat minder spammen gvd, de saaiste 15 pagina's die ik ooit op GoT heb moeten inhalen), maar de japanse manual is best wel lachen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!