Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 70 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.293 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:43
Ordernummer: 2114871
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: Rembours

Ordernummer: 2123780
Datum: 01-12-2006
Status: Uw bestelling is verzonden
Betaalmethode: OGONE

En die van mij ook nu! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02 22:53
Maar ik denk eigelijk dat de verzonden Wii's pas vrijdag worden afgeleverd.

Ook hoop ik dat je nog een Barcode van je pakketje krijgt, kan je hem volgen op Tracktrace.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vind het een behoorlijke naaistreek eigenlijk van winkeliers om een console voor de release te verkopen. Mensen die speciaal hebben vrij gevraagd worden zo flink genaaid, door ze niet in de gelegenheid te stellen 's ochtends vroeg naar de winkel te gaan om een Wii op te kunnen pikken. Want nu gaan al die Wii's die al verkocht worden natuurlijk als warme broodjes over de toonbank. Dat is in Japan en de US, waar de winkels zich wel gewoon aan die datum houden, een heel stuk beter en schappelijker voor iedereen geregeld!

En wat betreft de Gameshop en eigenlijk gamespeciaalzaken in het algemeen... ik denk dat Nintendo het JUIST niet zo heeft op deze winkels.

1. Kleine winkels, kleine afzet, hoge verzendkosten. Bij de Bart Smit lever je in 1x een hele berg consoles af bij hun distributiecentrum en klaar ben je. Kleinere gameswinkels hebben geen massale distributiecentra, dus dat kost je een hele hoop meer.

2. Gamespeciaalzaken hebben een kleinere doelgroep: hardcore gamers. Wil je de gemiddelde volwassene of kinderen die (nog) niet zo heel erg into gaming zijn bereiken kun je je product natuurlijk beter in de MM, FRS of grote speelgoedketens leggen. En dat is precies wat Nintendo wil: de doelgroep vergroten.

3. Veel gamespeciaalzaken verkopen 2e hands spellen. En daar valt voor Nintendo natuurlijk niet veel aan te verdienen. Als Pietje 2e hands een Cube spelletje op pikt verdient enkel de gameshop eraan. Dan kan (voor Nintendo) Pietje beter naar de Intertoys lopen voor het spelletje, dan verdienen ze eraan.

4. En veel gamespeciaalzaken verkopen import games. Ook daarmee is Nintendo nooit heel erg blij. Waarom is me overigens nog steeds een beetje een raadsel.

Overigens blijf ik het ook een rare actie vinden van Gameshop. Ze zitten wel te blerren dat ze niet al die klanten teleur willen stellen. Maar nu stellen ze die tien mensen die dus ECHT eeuwen geleden hebben gereserveerd ook nog eens teleur! En de mensen die hem anders in de volgende lading hadden gekocht ook. Dus ik blijf het maar een raar verhaal vinden...

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:55
2120841 (30-11-06) is ook vandaag verzonden.... Best fraai!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 13:36
Ordernummer: 2115000
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: iDEAL

Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95
Wii Component Cable - 29,95
Wii Zelda Twilight Princess - 59,95
Verzendkosten: 1,50
Totaal: € 341,35

Vind ze niet lief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-09 20:48

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
Eindelijk kunnen wij ook batterijen verspillen bij de self-service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo het vermoeden dat de Wii's van de personen die ze onder acceptgiro/rembours hebben besteld allemaal al weg zijn en die met iDeal nog niet... Zou BS hun geld snel willen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nou dankjewel hoor jongens, nu zit ik werkelijk te F5'en op de Orderhistoriepagina van BS. :P

Overigens ben ik het wel met Captain N eens. Ik vind dat winkels nogal rare streken uit aan het halen zijn om maar de eerste te kunnen zijn...., wat maakt die paar dagen dan eigenlijk ook nog uit? Misschien wel gevaarlijk om te zeggen hier, maar afspraak is afspraak, of geldt dat helemaal nergens meer dan?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:43
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:58:
Ik heb zo het vermoeden dat de Wii's van de personen die ze onder acceptgiro/rembours hebben besteld allemaal al weg zijn en die met iDeal nog niet... Zou BS hun geld snel willen zien?
Ik had 1 bestelling gedaan onder rembours en 1 met betaling via credit card. En ze zijn allebei verzonden. Je verhaaltje gaat dus niet op.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Ik had de mijne wel in cadeaupapier laten pakken omdat het gratis was :P

Misschien dat het daarom wat langer duurt, omdat ze dat nog moeten leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Captain N schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:55:
Ik vind het een behoorlijke naaistreek eigenlijk van winkeliers om een console voor de release te verkopen. Mensen die speciaal hebben vrij gevraagd worden zo flink genaaid, door ze niet in de gelegenheid te stellen 's ochtends vroeg naar de winkel te gaan om een Wii op te kunnen pikken. Want nu gaan al die Wii's die al verkocht worden natuurlijk als warme broodjes op de toonbank. Dat is in Japan en de US, waar de winkels zich wel gewoon aan die datum houden, een heel stuk beter en schappelijker voor iedereen geregeld!

En wat betreft de Gameshop en eigenlijk gamespeciaalzaken in het algemeen... ik denk dat Nintendo het JUIST niet zo heeft op deze winkels.

1. Kleine winkels, kleine afzet, hoge verzendkosten. Bij de Bart Smit lever je in 1x een hele berg consoles af bij hun distributiecentrum en klaar ben je. Kleinere gameswinkels hebben geen massale distributiecentra, dus dat kost je een hele hoop meer.

2. Gamespeciaalzaken hebben een kleinere doelgroep: hardcore gamers. Wil je de gemiddelde volwassene of kinderen die (nog) niet zo heel erg into gaming zijn bereiken kun je je product natuurlijk beter in de MM, FRS of grote speelgoedketens leggen. En dat is precies wat Nintendo wil: de doelgroep vergroten.

3. Veel gamespeciaalzaken verkopen 2e hands spellen. En daar valt voor Nintendo natuurlijk niet veel aan te verdienen. Als Pietje 2e hands een Cube spelletje op pikt verdient enkel de gameshop eraan. Dan kan (voor Nintendo) Pietje beter naar de Intertoys lopen voor het spelletje, dan verdienen ze eraan.

4. En veel gamespeciaalzaken verkopen import games. Ook daarmee is Nintendo nooit heel erg blij. Waarom is me overigens nog steeds een beetje een raadsel.

Overigens blijf ik het ook een rare actie vinden van Gameshop. Ze zitten wel te blerren dat ze niet al die klanten teleur willen stellen. Maar nu stellen ze die tien mensen die dus ECHT eeuwen geleden hebben gereserveerd ook nog eens teleur! En de mensen die hem anders in de volgende lading hadden gekocht ook. Dus ik blijf het maar een raar verhaal vinden...
Je hebt gelijk, naast BS heb ik ook een Wii besteld hier bij de lokale game-shop en deze kon mij vertellen dat ik er zeker een had vrijdag. ( hij kreeg ze eerder binnen maar hij hield zich aan de release datum) overgens kom ik al sinds de jaren 90' bij deze games shop.
Het is ook nog maar af te vragen of de Wii morgen idd bij de kopers van BS aankomen. waarschijnlijk is er dus gewoon afgespoken met de pakketdienst dat ze gewoon vrijdag moeten bezorgen ( zogenaamde over-night zending) vandaag bij BS aangeboden aan de pakketdienst voor verzending morgen in de opslag van de pakketdienst donderdag nacht de boel uitsorteren en vrijdag uitleveren .

Ook al zou het natuurlijk leuk zijn als ze morgen voor mijn deur staan 8) heb er immers vrij voor de hele week ( wat zeg ik de hele maand) hahahahahaha >:)

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is mijn bestelling met alleen de Wii nog niet verzonden, maar die met alle accesoires en games wel (terwijl die een hoger ordernummer heeft). We zullen zien, ik hou het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 12:47
Desperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:03:
[...]

Je hebt gelijk, naast BS heb ik ook een Wii besteld hier bij de lokale game-shop en deze kon mij vertellen dat ik er zeker een had vrijdag. ( hij kreeg ze eerder binnen maar hij hield zich aan de release datum) overgens kom ik al sinds de jaren 90' bij deze games shop.
Het is ook nog maar af te vragen of de Wii morgen idd bij de kopers van BS aankomen. waarschijnlijk is er dus gewoon afgespoken met de pakketdienst dat ze gewoon vrijdag moeten bezorgen ( zogenaamde over-night zending) vandaag bij BS aangeboden aan de pakketdienst voor verzending morgen in de opslag van de pakketdienst donderdag nacht de boel uitsorteren en vrijdag uitleveren .

Ook al zou het natuurlijk leuk zijn als ze morgen voor mijn deur staan 8) heb er immers vrij voor de hele week ( wat zeg ik de hele maand) hahahahahaha >:)
Iemand zou natuurlijk even kunnen bellen naar BS of ze daadwerkelijk pas vrijdag bezorgd worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Laatst online: 09-09 11:02

Desperado112

Mokum

Finwe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:05:
[...]

Iemand zou natuurlijk even kunnen bellen naar BS of ze daadwerkelijk pas vrijdag bezorgd worden :+
Er is niemand meer aanwezig alleen nog een man met een witte baard die zijn laatste inkopen aan het doen is met zijn makkers. :D

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Hoezo Nintendo is kiddy :+
apNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:57:
[...]
offtopic:
Eindelijk kunnen wij ook batterijen verspillen bij de self-service :)
Leuke avatar + ondertitel.

Ik vraag me af of wij ook dezelfde plaatjes in de handleiding krijgen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Desperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:08:
[...]

Er is niemand meer aanwezig alleen nog een man met een witte baard die zijn laatste inkopen aan het doen is met zijn makkers. :D
Jawel hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024
Die handleiding is echt hilarisch idd. Hij staat van voor tot eind vol met dingen die je NIET met je Wii moet doen en is net zo dik als het boekje met de gebruiksaanwijzing. :P

Het is hier overigens tijd om te gaan slapen. Oh wee als ik als ik wakker word weer 20 pagina's moet lezen! :+

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 05-12-2006 17:13 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
RSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:32:
Mensen, ik heb suggesties nodig;

BS / Dixons / Dynabyte / Intertoys / Hotbit / Mediamarkt / V&D / FRS

nog meer mogelijkheden?
Check de Top1Toys ff met name die op de schrans. Kom er net vandaan, hij wist niet hoeveel die er binnenkreeg maar hij had niet ontzettend veel reserveringen. Meteen 1 geplaatst daar voor een vriend van me. Kan het altijd even proberen. Je hebt ook nog die shop vlakbij Diggels, alleen maar Nintendo consoles verkopen ze daar. Game Island heb je ook nog natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:44
Van Leest, weet bijna niemand maar hij krijgt ze ook :)
Reservering is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 22-09 11:57

RSP

Koffiezuiper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:17:
[...]

Check de Top1Toys ff met name die op de schrans. Kom er net vandaan, hij wist niet hoeveel die er binnenkreeg maar hij had niet ontzettend veel reserveringen. Meteen 1 geplaatst daar voor een vriend van me. Kan het altijd even proberen. Je hebt ook nog die shop vlakbij Diggels, alleen maar Nintendo consoles verkopen ze daar. Game Island heb je ook nog natuurlijk.
De laatste keer dat ik bij Game Island was dachten ze nog dat de Wii 500 euro ging kosten.

Top1Toys probeer ik gelijk ff.. 't is nog net voor suitings tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:17:
[...]

Schrans in Groningen?
EDIT: Leeuwarden natuurlijk, sorry, heb ik ook gewoond:p

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Ok, hij kreeg er al te weinig om z'n bestellingen te vervullen, misschien was je net de laatste. Bij van leest kan ik niet lezen wanneer ze de boel binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ah Remi van Game Design had daar vanochtend nog een reservering geplaatst maar weet niet of die hem nou deze week zou krijgen eigenlijk (bij game island). Succes 8)

Eigenlijk wil ik er nog een game bij halen maar weet niet zeker welke, Zelda haal ik sowieso al vanzelfsprekend maar ik twijfel nog een beetje over Wii Play. Leuke mini game verzameling en nog eens een wii-mote erbij, maar zit er nou ook een nunchuck inbegrepen? Dat zag ik net ineens voorbij komen maar ik dacht dat dit niet het geval was..

En hoeveel kost zo ding nou los? 20 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:26:
Ah Remi van Game Design had daar vanochtend nog een reservering geplaatst maar weet niet of die hem nou deze week zou krijgen eigenlijk (bij game island). Succes 8)

Eigenlijk wil ik er nog een game bij halen maar weet niet zeker welke, Zelda haal ik sowieso al vanzelfsprekend maar ik twijfel nog een beetje over Wii Play. Leuke mini game verzameling en nog eens een wii-mote erbij, maar zit er nou ook een nunchuck inbegrepen? Dat zag ik net ineens voorbij komen maar ik dacht dat dit niet het geval was..

En hoeveel kost zo ding nou los? 20 euro?
Zit geen nunchuck bij, alleen die wii mote. Volgens mij kost een nunchuck los 19.95 ofzo, correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:12:
Die handleiding is echt hilarisch idd. Hij staat van voor tot eind vol met dingen die je NIET met je Wii moet doen en is net zo dik als het boekje met de gebruiksaanwijzing. :P

Het is hier overigens tijd om te gaan slapen. Oh wee als ik als ik wakker word weer 20 pagina's moet lezen! :+
Nou vooruit, speciaal voor jou doen we extra ons best en maken we er een nieuw topic van :>

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Niemand die bij Bol.com heeft besteld? Mn vriendin heeft m daar drie weken terug besteld, maar na een mailtje mijner zijde wisten ze niet hoeveel ze er binnen kregen. Spannend..

Heb trouwens wel nog erg snel een component kabel en een component splitter nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Koffiezuiper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:26:
Thanks, ik heb 'm uiteindelijk besteld bij van Leest, leek redelijk betrouwbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:43
Jongens wat gaat dit topic hard. Ik ben net terug en we zijn meer dan 250 reacties verder. En het ergste is dat er helemaal niets is gebeurd :P.

Ik kan me toch niet voorstellen dat Nintendo blij is met zo'n actie van Coolblue. Ik ben toch heel benieuwd wat de sancties zijn. Het is natuurlijk niet ideaal als je afspreekt om pas vanaf 9 december te leveren en dan al 4 dagen daarvoor de eerste Wii te verkopen... Ik ben ook heel benieuwd hoe dat BS verhaal afloopt...

En nog steeds geen DF nieuwsbrief :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-07 15:48

sds

Exorcist schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:32:
Niemand die bij Bol.com heeft besteld? Mn vriendin heeft m daar drie weken terug besteld, maar na een mailtje mijner zijde wisten ze niet hoeveel ze er binnen kregen. Spannend..
Heb 'm 8 dagen geleden bij bol besteld, had nog een hele hoop cadeaubonnen liggen, maar wanneer en hoeveel wii's ze krijgen is me een raadsel (ben nog steeds aan het wachten op een antwoord op een mail van 7 dagen geleden, lekker snelle mailafhandeling daar...). Ik hoop dat ik 'm in ieder geval voor de kerst heb dan vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:35:
[...]

Thanks, ik heb 'm uiteindelijk besteld bij van Leest, leek redelijk betrouwbaar :)
Ik heb alleen de optie iDeal en Acceptgiro bekeken en daarbij moest je vooruit betalen, heb jij daar ook voor gekozen of een andere betaalmethode? Ik heb zelf namelijk geen zin om nu al te betalen terwijl ik hem misschien maandag al ergens anders kan scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 17:52
De wii kan toch gewoon dvd films afspelen als nintendo daarvoor de juiste codecs kan bemachtigen, en denken jullie dan dat je dit met een update kunt laten werken? Of komt er weer een nieuwe wii?

[ Voor 9% gewijzigd door danielkraak op 05-12-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Nee het is hardware matig niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:42:
Maar de wii heeft gewoon een dvd speler :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
nudie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:42:
Oh, heb je daarvan een bron? Volgens mij is het nog steeds niet duidelijk hoe het precies zit ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sds schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:37:
[...]
Heb 'm 8 dagen geleden bij bol besteld, had nog een hele hoop cadeaubonnen liggen, maar wanneer en hoeveel wii's ze krijgen is me een raadsel (ben nog steeds aan het wachten op een antwoord op een mail van 7 dagen geleden, lekker snelle mailafhandeling daar...). Ik hoop dat ik 'm in ieder geval voor de kerst heb dan vind ik het prima.
Ik kreeg binnen een dag dit antwoord :

Beste kneus,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 3 december 2006.

Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. De
beschikbaarheid van de 'Wii Sports Pack & Controller' is zeer onzeker. Helaas
kunnen wij niet aangeven hoeveel van deze artikelen wij binnen zullen krijgen.
We zullen beschikbare producten uitleveren op basis van binnenkomst van orders
en levering op dag van release kunnen we voor dit product NIET garanderen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

iemand,

bol.com Klantenservice
www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Hoedje schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:44:
[...]

Oh, heb je daarvan een bron? Volgens mij is het nog steeds niet duidelijk hoe het precies zit ;)
Op tweakers.net en dan bij de wii speelt homebrew af hadden ze hierover een discussie. De meeste zweerden dat het met drivers kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
:D ben nu thuis kan de topics weer lezen :D
ik ben net effe bij de frs geweest daar hebben ze een race spel genaamd gt nog wat (srry ben het vergeten had weinig tijd) met een stuurtje erbij al liggen +cod 3 maar van dat race spel had ik nog niks gehoord :) ze hadden hem trouwens nog niet binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:41:
De wii kan toch gewoon dvd films afspelen als nintendo daarvoor de juiste codecs kan bemachtigen, en denken jullie dan dat je dit met een update kunt laten werken? Of komt er weer een nieuwe wii?
Technisch gezien zou het prima moeten kunnen met een simpele firmware update + een extra channel op de dashboard. Maar nintendo wil het voorlopig nog niet ('gaming only'-imago en het heeft vrij weinig prioriteit. Daarnaast kost het de consument geld (licenties))

Er was al een bedrijf bezig om in opdracht van nintendo een DVD playback feature te maken. Of dat alleen zal worden voor een ander model Wii, of ook los als download is nog niet bekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 05-12-2006 17:47 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als je dvd playback wil onderteunen moet je licenties betalen dus wordt de console weer duurder :) en wat is het nut je krijgt tegenwoordig gratis een dvd speler als je 3 pakjes blue band koopt (bij wijze van spreken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:38:
[...]

Ik heb alleen de optie iDeal en Acceptgiro bekeken en daarbij moest je vooruit betalen, heb jij daar ook voor gekozen of een andere betaalmethode? Ik heb zelf namelijk geen zin om nu al te betalen terwijl ik hem misschien maandag al ergens anders kan scoren.
Ik heb vooruit betaald, ik werk overdag en heb dus niet echt de mogelijkheid om de winkels af te schuimen met uitzondering van het weekend. Als m'n vriendin 'm nog eerder kan vinden verkoop ik m'n 2e wel gewoon. Er is vast wel iemand die er 250,- voor wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering het is nog mar kwart voor 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
UlyssesNL schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:47:
Als je dvd playback wil onderteunen moet je licenties betalen dus wordt de console weer duurder :) en wat is het nut je krijgt tegenwoordig gratis een dvd speler als je 3 pakjes blue band koopt (bij wijze van spreken)
Ja, maar ik vind het strakker om met 1 ding ong. alles te kunnen. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

net ff bij de FRS hier in Leiden gevraagd hoeveel Wii's ze zullen krijgen en het meisje achter de bali zei dat er maar rond de 2(!!!) stuks zullen komen vrijdag!!!

en bij de dixons vroeg ik wanneer er precies een volgende lading wii's zal komen maar die kerel zei zoiets van januari en misschien wel maart :S

die lult op zekers uit zn nek dat kan nooit....

...toch!??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Freshnezz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:55:
net ff bij de FRS hier in Leiden gevraagd hoeveel Wii's ze zullen krijgen en het meisje achter de bali zei dat er maar rond de 2(!!!) stuks zullen komen vrijdag!!!

en bij de dixons vroeg ik wanneer er precies een volgende lading wii's zal komen maar die kerel zei zoiets van januari en misschien wel maart :S

...toch!??!
Dynabyte Vlissingen --> 11 December.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Freshnezz schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:55:

...toch!??!
Bij mij bij de dixons zeiden ze dat ze niet aan pre-orders deden en eerst dat ze niet wisten wanneer hij binnen zou komen, bel ik ze voor zekerheid. Nee meneer ze zijn helaas uitverkocht maanden geleden. :( in die tijd had ik bij de bart smit kunnen bestellen. Grote kans dat hij lult dus.
Neckermann of wehkamp zou je nog kunnen proberen. Daar heb je hem in 2 weken en hoef je er niet heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 00:14
Ik zou wel erg graag de optie hebben om dvd films af te kunnen spelen. Misschien kan nintendo een soort update uitgeven tegen betaling, denk dat er best veel hier in geinteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Rutger Mulder schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:59:
Ik zou wel erg graag de optie hebben om dvd films af te kunnen spelen. Misschien kan nintendo een soort update uitgeven tegen betaling, denk dat er best veel hier in geinteresseerd zijn.
Of hacks :9~
Misschien kunnen we beter over zulke onduidelijkheden en ander nieuws praten, dan over waar we hem besteld hebben en over de levering. :X

[ Voor 17% gewijzigd door danielkraak op 05-12-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat vinden jullie van de preview van nfs carbon???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:02:
[...]
Misschien kunnen we beter over zulke onduidelijkheden en ander nieuws praten, dan over waar we hem besteld hebben en over de levering. :X
Misschien wel, maar dat zag je ook in het 360 topic, dat er rond de launch nu eenmaal een periode is dat er veel vraag en (te) weinig aanbod is. Iedereen wil er toch graag één hebben, dus dit is wel een goede plaats om uit te wisselen. Bijv. dat je er al één hebt of waar ze al te koop zijn en waarschijnlijk op vrijdag relevant, waar ze nog te koop zijn? ;) En al dat soort zaken dus...
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:08:
wat vinden jullie van de preview van nfs carbon???
Ik snap niet dat er nog steeds geen review is...

[ Voor 14% gewijzigd door Hoedje op 05-12-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
hoe groot is de kans dat aziatische of amerikaanse conrollers werken op een europese wii?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:10:
hoe groot is de kans dat aziatische of amerikaanse conrollers werken op een europese wii?
Ik heb het gevoel dat dat gewoon zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:42

Richard

Kuru Kuru Kururin

Die werken 100% zeker, niet vergeten ze aan je Wii te "koppelen"

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grrr shit>___<
ben in bartsmit preorderlist als eerste maar die gaat lekker niet meer door :(

en op mediamarkt arena ben ik nummer 20
maar vandaag gevraagd. :'( zezeiden dat ze 15 krijgen en niet meer :'( :'( :'( :'(

dat word vrijdag ochtend rond de 5 uur voordeur wachten @ FRS V&D of Bijenkorf :( :'(

zijn er nog meer winkels???? waar ze nog weinig preorderlist hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 09:43
100% dunkt mij. Net als NGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:44:
[...]

Ik kreeg binnen een dag dit antwoord :

Beste kneus,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 3 december 2006.

Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u het volgende laten weten. De
beschikbaarheid van de 'Wii Sports Pack & Controller' is zeer onzeker. Helaas
kunnen wij niet aangeven hoeveel van deze artikelen wij binnen zullen krijgen.
We zullen beschikbare producten uitleveren op basis van binnenkomst van orders
en levering op dag van release kunnen we voor dit product NIET garanderen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

iemand,

bol.com Klantenservice
www.bol.com
Lol! Echt té aso die reactie _/-\o_

Ben me trouwens eens aan het bedenken of ik wel op speurtocht zal gaan komende donderdag. Vrijdag heb ik helemaal geen tijd, in verband met stage. Op het laatste moment een pre-order zetten is daarnaast ook weer zoiets. En of ze hem donderdag al verkopen is helemaal niet zeker. Heb geen zin om de pelgrim uit te hangen, om (al dan niet met het bijbehorende pelgrim geweld) een Wii te bemachtigen met wat extra's.

Denk dat ik maar eens order ergens ga plaatsen. Het liefst bij mijn favoriete Internet gameshop Dimension Plus. Maar die nemen helaass geen orders aan op dit moment. Ach ja, ik hoef hem ook niet echt persé vrijdag te hebben of zo. Zo'n fetisch heb ik nu ook weer niet voor de Wii. Maar het liefst heb ik hem natuurlijk wel zo snel mogelijk :Y)

Daarnaast kan ik dan ook gelijk een RGB kabeltje mee bestellen, als het goed is.

[Lange diepe zucht]
...
[/Lange diepe zucht]

Ach, what the fuck, ik bestel hem gewoon online! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:13:
grrr shit>___<
ben in bartsmit preorderlist als eerste maar die gaat lekker niet meer door :(

en op mediamarkt arena ben ik nummer 20
maar vandaag gevraagd. :'( zezeiden dat ze 15 krijgen en niet meer :'( :'( :'( :'(

dat word vrijdag ochtend rond de 5 uur voordeur wachten @ FRS V&D of Bijenkorf :( :'(

zijn er nog meer winkels???? waar ze nog weinig preorderlist hebben?
Ai, dat is wel zuur. Ik zou als ik jou was iets eerder dan vrijdag voor de deur gaan liggen. Woensdag of donderdag zou beter zijn! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:49:
tering het is nog mar kwart voor 6
Euh, ja... dus... en wat nu, kan je niet meer wachten totdat je je sinterklaas cadeautjes krijgt ofzo...?
Rutger Mulder schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:59:
Ik gok dat dat er ook wel zal komen. Nintendo heeft al aangegeven dat er Wii's gaan uitkomen met een DVD playback feature.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Component kabel staat nog steeds op gereed voor verzending bij BS.

Is die kabel nu wel of niet deze week beschikbaar???

Anders laat ik Zelda gewoon ingepakt zitten tot die kabel er is...Ga niet die composiet kabel aan mijn LCD hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Woei, de release komt nu wel erg dichtbij :) .
Maar ik denk dat ik mijn pre-order bij de Foregames gewoon hou, en hem dus pas dinsdag of woensdag daar op ga halen. Vrijdag heb ik geen tijd, donderdag eigenlijk ook niet, en morgen verwacht ik hem nog niet te koop. En ik ben weer begonnen aan the Windwaker, daar kan ik me dit weekend echt wel prima mee vermaken nog :) .

En dan vanaf over een week lekker Twilight Princess doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:23:

Anders laat ik Zelda gewoon ingepakt zitten tot die kabel er is...Ga niet die composiet kabel aan mijn LCD hangen...
Lijkt me zonde ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:23:

Ik denk er hetzelfde over..maar ik kan nergens op de site van BS een component-kabel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:32:
Mensen, ik heb suggesties nodig;

BS / Dixons / Dynabyte / Intertoys / Hotbit / Mediamarkt / V&D / FRS

nog meer mogelijkheden?
Music Store :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
Exorcist schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:30:
[...]

Ik denk er hetzelfde over..maar ik kan nergens op de site van BS een component-kabel vinden.
Van de week stond die kabel wel op de BS site, ik denk dat ze er pas later achter kwamen dat die kabel nog niet leverbaar is in Nederland. (Of toch wel?)

Overigs, is z'n component kabel nou echt zoveel beter kwa graphics? Wij hebben z'n nieuwe plasma tv staan met HD ondersteuning en component ingang, maar ik weet nou niet of ik het die 30 EUR waard vind. Wacht eerst wel op de screenshots van de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

GekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:38:
[...]

Van de week stond die kabel wel op de BS site, ik denk dat ze er pas later achter kwamen dat die kabel nog niet leverbaar is in Nederland. (Of toch wel?)

Overigs, is z'n component kabel nou echt zoveel beter kwa graphics? Wij hebben z'n nieuwe plasma tv staan met HD ondersteuning en component ingang, maar ik weet nou niet of ik het die 30 EUR waard vind. Wacht eerst wel op de screenshots van de verschillen.
de verschillen tussen composiet en component zijn al eerder gegeven en die zijn best wel groot vond ik :)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Ik denk en vind van wel. Composiet heeft alle videosignalen over 1 kabel, terwijl bij component de kleuren gescheiden zijn. Ik vind het bizar dat die kabel zo slecht te vinden is, nu moet ik op een dure LCD tv een composiet kabeltje gaan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19-09 15:56
Consoleshop verwacht de volgende lading wii's pas weer op 11 december.
Lekker dan, ik wilde op 8 december bij consoleshop de wii bestellen. Dat hoeft dus ook niet meer... :(

Ook a.s. vrijdag dan maar op jacht naar een wii in de gewone winkels helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 22:49
[...]

Hier het linkje dat in een van de vorige delen ook al is gepost ;)
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=8113

Ik zelf vind de verschillen te klein om er 30,- aan uit te geven, maar 'thats just me' :9

[ Voor 5% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

die bedoelde ik dus :P kon hem alleen ff niet zo snel vinden ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 14:12

Willybubba

Nut up or shut up.

Modbreak:Lekker belangrijk :?

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 05-12-2006 22:04 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:02:
[...]

Of hacks :9~
ja idd.
heb nu eigenlijk wel genoeg reacties gezien van "boehoehoeeeeee, ik krijg mijn Wii 2 dagen later" :'(

dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
Best wel flauw als de mijne niet verzonden word omdat ik er een component kabel bij heb gekocht :(.
Want dat zal de reden wel zijn nu.

offtopic:
is jaloers op degene die hem al op verzonden hebben staan

@ degene boven mij:
Sorry moest het even kwijt :$

[ Voor 11% gewijzigd door Pieler op 05-12-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:45:
[...]

Hier het linkje dat in een van de vorige delen ook al is gepost ;)
http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=8113

Ik zelf vind de verschillen te klein om er 30,- aan uit te geven, maar 'thats just me' :9
Ik vind dat er best veel verschil zit tussen de 2 eigenlijk. En het zal ook beter tot zijn recht komen als je het in actie ziet. Aangezien composiet progressive scan mogelijk maakt. En dat kan je natuurlijk niet zien op een plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeCoen
NiaX schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:55:
[...]

ja idd.
heb nu eigenlijk wel genoeg reacties gezien van "boehoehoeeeeee, ik krijg mijn Wii 2 dagen later" :'(

dus :p
Ja, heeft er iemand al naar BS gebelt of waarneer de bestellingen bezorgt worden?

Ik ga morgen (als hij er nog niet is :p) even naar de klantenservice bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Jesus gasten, ga op msn zitten ofzo :P Ben normaal best relaxed, maar jullie maken zelfs mij helemaal gek 8) Kan er nu helemaal niet meer op wachten totdat ik die Wii in mn jatten heb vrijdag... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmn ik kan in de handleiding van mijn tv niet iets vinden over RGB-kabel support, maar wel iets over de scart aansluiting:

Afbeeldingslocatie: http://www.dropshots.com/photos/215307/20061205/b_095527.jpg

Het lijkt me gewoon mogelijk om een rgb er op aan te sluiten maar wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Vanitas schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 18:57:
[...]

Ik vind dat er best veel verschil zit tussen de 2 eigenlijk. En het zal ook beter tot zijn recht komen als je het in actie ziet. Aangezien composiet progressive scan mogelijk maakt. En dat kan je natuurlijk niet zien op een plaatje.
Je bedoelt waarschijnlijk component ;)

@nudie, kan je me misschien op msn toevoegen (zie profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:01:
Hmmn ik kan in de handleiding van mijn tv niet iets vinden over RGB-kabel support, maar wel iets over de scart aansluiting:

[afbeelding]

Het lijkt me gewoon mogelijk om een rgb er op aan te sluiten maar wat denken jullie ?
massa voor besturing Rood/Groen/Blauw lijkt mij RGB support, dus dan zou het moeten kunnen idd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:04:
[...]

massa voor besturing Rood/Groen/Blauw lijkt mij RGB support, dus dan zou het moeten kunnen idd,
zelfde wat ik dacht :)

Er staat trouwens lappen met zinloze tekst in de handleiding maar wat meer informatie over wat je er aan kan hangen :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In onze winkel hebben we inmiddels een demo-pod met een nep wii, in het geheim zit daar nog een DVD-speler achter verstop die videotjes laat zien.

Ergens de komende dagen word deze echter wel vervangen door de echte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Is de kabel het zelfde als bij de Gamecube, heb er hier ook eentje voor gekocht (natuurlijk).
Op de N64 en Cube konde de zelfde kabels... Dus bij die Wii ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ff gekeken voor je;

Nee, de oude kabels passen niet op de Wii!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of een draadje tussen de gele video kabel van de Wii en deze ' BNC ' plug ook werkt? Geluid kan ik aansluiten, maar video nog niet.

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/oratzes/GarageSaleImages/GarageSale_1163567149_657.jpg

De twee linker zijn video in en video out maar ik weet dus niet of een draadje werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Voor de Metal Slug fans (jaja, ik ben d'r ook een van): er is een releasedatum bekend voor Europa voor Metal Slug Anthology, namelijk januari 2007. Met ons geluk zal het wel weer uitgesteld worden, vooral met MSA die niet anders lijkt te doen, maar hoop doet leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:03:
[...]

Je bedoelt waarschijnlijk component ;)
Euh, ja :P Normaal let ik er altijd nog wel zo goed op. :X

* Vanitas schopt zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-09 22:33
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:12:
weet iemand of een draadje tussen de gele video kabel van de Wii en deze ' BNC ' plug ook werkt? Geluid kan ik aansluiten, maar video nog niet.

[afbeelding]

De twee linker zijn video in en video out maar ik weet dus niet of een draadje werkt.
t ziet er uit als een tunerboard voor een plasma/lcd/projectie tv dus ik ga ervanuit dat dit een RF aansluiting is en dat gaat niet werken helaas.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:08:
In onze winkel hebben we inmiddels een demo-pod met een nep wii, in het geheim zit daar nog een DVD-speler achter verstop die videotjes laat zien.

Ergens de komende dagen word deze echter wel vervangen door de echte!
Misschien ook nuttig om te vertellen over welke winkel het gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:29:
[...]

Misschien ook nuttig om te vertellen over welke winkel het gaat :D
Waarom?, wil je graag doe nep-wii-dvd-speler zien :O

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
S2S schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:30:
[...]

Waarom?, wil je graag doe nep-wii-dvd-speler zien :O
Nee, tuurlijk niet. Maar hij zei dat er verwacht woord dat er een echte Wii in komt een dezer dagen :)
Handig om de Wii uit te proberen dus, aangezien er nog nergens werkende demo-pods zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:04

S2S

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:32:
[...]

Nee, tuurlijk niet. Maar hij zei dat er verwacht woord dat er een echte Wii in komt een dezer dagen :)
Handig om de Wii uit te proberen dus, aangezien er nog nergens werkende demo-pods zijn ;)
Ja joh het is niet zo dat de wii er pas over 3 dagen is! LOL Wedden dat die winkel dan nog geen werkende heeft.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harley schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:24:
[...]
t ziet er uit als een tunerboard voor een plasma/lcd/projectie tv dus ik ga ervanuit dat dit een RF aansluiting is en dat gaat niet werken helaas.
Nee, het is echt een composiet/s-video board. Er zit alleen een BNC ipv RCA connector op. Gaat een draadje verbinden lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swannie
  • Laatst online: 10-01 16:51
Na alle toppics over de wii een hele lange tijd gevolgd te hebben wordde spanning mij te groot en ga ik zelf ook maar reageren. Ik ben benieuwd wie er in de omgeving van zwolle allemaal "vroeg" zijn bed uit gaat om zonder pre-order toch nog een wii te kunnen bemachtigen... Hoe vroeg ben je van plan om er te staan en waar? ( zodat ik mijn strategie er op kan aanpassen ;) )

Verder heb ik nog steeds geen duidelijk beeld wat allemaal bij wii play zit, de games die ik weet/denk dat er in zitten zijn:
- tanks
- een vis spel
- duckhunt
- billiards
- pose mii
- find mii
- laser hockey
- (spel met dat vliegtuigje??)
Op meer games kan ik zo niet opkomen, maar WII kan mij aanvullen :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Weet iemand of een crt scherm (paar jaar oud), rgb kan. En of dat dit scherper en beter is dan composite? Heb het over die rgb scart. http://www.cubed3.com/new...Guide_to_the_Nintendo_Wii

[ Voor 35% gewijzigd door danielkraak op 05-12-2006 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:43:
Weet iemand of een crt scherm (paar jaar oud), rgb kan. En of dat dit scherper en beter is dan composite? Heb het over die rgb scart. http://www.cubed3.com/new...Guide_to_the_Nintendo_Wii
Elk standaard CRT scherm moet toch wel om kunnen gaan met RGB :?
Maar de Wii erop aansluiten = no go

De precieze reden weet ik niet maar die converter boxen (component -> vga) leveren iets van 60Hz waarbij je CRT beelscherm gaat flikeren ed.
Er is dus geen enkele mogenlijkheid om hem zonder tussen komst van je pc aan te sluiten ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Dubbel Fristie op 05-12-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Dubbel Fristie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:45:
[...]

Elk standaard CRT scherm moet toch wel om kunnen gaan met RGB :?
Geloof ik ook wel, maar heeft het een graphicswinst? Bijv. net zoals composite en component.

[ Voor 7% gewijzigd door danielkraak op 05-12-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
danielkraak schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:43:
Vast wel, maar kijk in de handleiding.
En ja het is scherper / heeft mooiere kleuren.

edit: Damn dit topic gaat te snel

[ Voor 4% gewijzigd door Vanitas op 05-12-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 12:39
Ik heb een paar jaar geleden voor zowel de Gamecube als de PS2 RGB Scart kabels gekocht, vanwege een nieuwe (CRT) TV, en ik vond het beeld er zeker beter uit zien dan via composiet. Ik gebruik die kabels dan ook met de TV in de woonkamer, en het kleine TV'tje op mijn slaapkamer is verbonden met mijn consoles via composite.

Ik hoop trouwens dat die component kabels vrijdag gewoon te koop zijn, want ik ga donderdag een HDTV halen (enorme verbetering tov van kleine TV'tje dat ik nu nog heb), en die wil ik graag zo optimaal mogelijk aansluiten op mijn Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 19:34:
[...]

Ja joh het is niet zo dat de wii er pas over 3 dagen is! LOL Wedden dat die winkel dan nog geen werkende heeft.
Wanneer de nepper precies vervangen wordt weet ik niet, ben ook maar een verkoper ;)
Maar de vestiging staat in groningen en word afgekort als DimPlus...

Het zou kunnen dat ik Vrijdag ook moet werken, ben bang dat ik dan een hoop mensen kan teleurstellen met de beperkte aantallen...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!

Lees dit heel goed door voordat je hier post!