Kreeg zojuist mail, de Bart Smit Wii's worden vandaag verstuurd!
Anoniem: 87204
haalt de echte gamert ook een EU Wii, of zet ie zn Wii gewoon om middels deze methode? (zal wel een update voor komen om dit tegen te gaan, of is er miss. al)Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:13:
[...]
de echte gamert haalt 'em uit de USA waar die 't eerst uit was
Of blijft de echte gamert met zijn US Wii games importeren?
NEE! echt? wohAnoniem: 190092 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:16:
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 05-12-2006 15:17 ]
Intertoys Leeuwarden heeft ze binnen, 6 stuks.
Hotbit kreeg er 8, MediaMarkt geen idee, maar ze zijn iig overal weg.
Ik ben bang dat 't pas 2e shipment wordt
[ Voor 56% gewijzigd door RSP op 05-12-2006 15:23 ]
WOW das veelRSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:20:
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
bdoeltie niet naar de BS? Voor het geval dat je dat dacht
kun je die mail eens even posten?Anoniem: 190092 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:16:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Anoniem: 190092
Geachte klant,
Helaas heeft de leverancier het spel Super Monkey Ball niet op tijd
afgeleverd. Wij zijn dus genoodzaakt deze na te sturen. De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
Onze excuses voor het ongemak en wij hopen op begrip van uw kant.
Met vriendelijke groet,
yadayadayada
Zoals ik al aangaf gaat de rest van de bestelling wel vandaag de deur
uit. Als hier een Wii bijzit, gaat die vandaag weg!
Ik dacht mail naar klant, en dat ze van BS naar klant werden verzonden...apNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:23:
[...]
bdoeltie niet naar de BS? Voor het geval dat je dat dacht
wil de mail ook wel even zien
edit:
ben benieuwd
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 05-12-2006 15:26 ]
tot nu toe roept iedereen nog "pas op 8 december"Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:24:
Iemand een idee of ze morgen dan ookal met de verkoop in de winkel beginnen?
ik wacht nog op de eerste nonchalante verkoper die zegt "ja kom maar halen joh"
Bij mijn Wii-bestellingen op bartsmit.com staat nog steeds "klaar voor verzending". Maar ik heb dan ook (nog) niet zo'n mailtje gehad dat t verzonden zou zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door DoubleD1980 op 05-12-2006 15:29 ]
Wow, relaxed! Waarschijnlijk heb ik hem dan al morgen of overmorgen al binnen.Anoniem: 190092 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:16:
2 werkdagen? Das ook lang....De overige artikelen
van uw bestelling gaat wel vandaag de deur uit, en kunt u binnen 2 werkdagen
thuis verwachten.
[ Dislect ]
hmm als iemand nu roept dat ie em al heeft kunnen kopen is het hek van de dam....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Volgens mij konden er op de BS site zoveel Wii's besteld worden als er werden verwacht, zodra de laatste dus verkocht was werd het knopje bestellen automatisch weer omgezet naar Reserveren.RSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:29:
dan val je ws buiten de boot voor de eerste zending?
Als BS nu al verstuurt dan is de kans groot dat E-Plaza morgen de Wii in de verkoop zet. Nintendo heeft blijkbaar geen problemen met verkoop voor de officiele launchdate. Waarom moet je die mail posten, nu kan ik helemaal niet meer wachten
ah, dat wist ik niet. had ik maar besteldGekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:32:
[...]
Volgens mij konden er op de BS site zoveel Wii's besteld worden als er werden verwacht, zodra de laatste dus verkocht was werd het knopje bestellen automatisch weer omgezet naar Reserveren.
Anoniem: 190092
mijn order staat overigens ook nog op "klaar voor verzending" dus dat lijkt niets te zeggen over het al dan niet vandaag versturen. En dat mailtje heb ik alleen gekregen omdat SMB nog niet leverbaar is.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 190092 op 05-12-2006 15:34 ]
Wie zegt dat hetgene waar is wat net door 1 persoon is gepost op het forum. Ik zeg ook niet dat ie liegt, maar omdat nou 1 iemand iets gepost heeft wil niet zeggen dat de verkoopmanina is los gebarsten toch?Hironshy schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:33:
[...]
Als BS nu al verstuurt dan is de kans groot dat E-Plaza morgen de Wii in de verkoop zet. Nintendo heeft blijkbaar geen problemen met verkoop voor de officiele launchdate. Waarom moet je die mail posten, nu kan ik helemaal niet meer wachten
*kan ook niet wachten op de wii* Ik heb er extra vrij voor genomen om er een te kunnen kopen vrijdag
Ik heb er ook vrij voor genomen, maar toch check ik morgen even nogJiBo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:35:
[...]
Wie zegt dat hetgene waar is wat net door 1 persoon is gepost op het forum. Ik zeg ook niet dat ie liegt, maar omdat nou 1 iemand iets gepost heeft wil niet zeggen dat de verkoopmanina is los gebarsten toch?
*kan ook niet wachten op de wii* Ik heb er extra vrij voor genomen om er een te kunnen kopen vrijdaghaha (erg ben ik he)
Ja, kan niet meer helder denken door de Wii. Nu ik erover nadenk, eerst afwachten of het idd waar is.JiBo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:35:
[...]
Wie zegt dat hetgene waar is wat net door 1 persoon is gepost op het forum. Ik zeg ook niet dat ie liegt, maar omdat nou 1 iemand iets gepost heeft wil niet zeggen dat de verkoopmanina is los gebarsten toch?
*kan ook niet wachten op de wii* Ik heb er extra vrij voor genomen om er een te kunnen kopen vrijdaghaha (erg ben ik he)
*Hironshy skipt vrijdag colleges om een Wii te bemachtigen* (Nog erger
MM krijgt er 15 ofzo, maar die krijgen de Wii's pas donderdag binnen zover ik weet. Moet helaas dus nog even wachtenRSP schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:20:
ps: rsp, jij zit/zat op cmd of niet?
Bij de Wehkamp konden ze mij nog weinig vertellen of ik de Wii vrijdag al kan verwachten. Ze verwachten mijn bestelling in week 49/50. Dat is alles wat ze me konden vertellen. Het is deze week trouwens week 49, voor de mensen die net als ik niet in weken denken.
Opnieuw bevestigt: heb gebeld naar de BS (in Mburg) waar ik mijn Wii gereserveerd had en ook zij vertelde (wel beetje met spijt) dat E-plaza & internet reserveringen VOOR gaan op de reserveringen van de BS winkels. Zij krijgen nu hun eerste bestelling binnen op 13december.
Dus, ik ga ook maar opzoek naar Wii's in de winkel dan maar
Dus, ik ga ook maar opzoek naar Wii's in de winkel dan maar

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dat was het idee ja....skabouter schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:56:
Doe eens ((1000 *10) + (1000 * verzendkosten)) of ((10 * 1000) + (10 * verzendkosten))
If you didn't win today, you can always win tomorrow
offtopic:
ongelooflijk! Had sinds ~2 uur al niet meer gekeken maar toen ik 30 min geleden thuis kwam zag ik dat alweer 8! pagina's erbij waren gekomen, inclusief deze 5 en die heb ik nog niet eens gelezen dus dat ga ik maar snel doen.
Voor vrijdag nog deel 70 uit?
ongelooflijk! Had sinds ~2 uur al niet meer gekeken maar toen ik 30 min geleden thuis kwam zag ik dat alweer 8! pagina's erbij waren gekomen, inclusief deze 5 en die heb ik nog niet eens gelezen dus dat ga ik maar snel doen.
Voor vrijdag nog deel 70 uit?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gezien dus alles wat BS eerst zou krijgen dus (volgens hem) naar de E-plaza gaan krijgen ze er best veel binnen. Iemand enige indicatie hoeveel E-plaza op Nieuwendijk A'dam Centrum krijgt?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
jah, afgestudeerd inmiddelsKoffiezuiper schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:40:
[...]
MM krijgt er 15 ofzo, maar die krijgen de Wii's pas donderdag binnen zover ik weet. Moet helaas dus nog even wachten![]()
ps: rsp, jij zit/zat op cmd of niet?
MM zei ook dat ze allemaal pleite waren door reserveringen (uiteraard) ik heb alleen 't idee dat mensen bij 10 verschillende winkels hebben gereserveerd. Al die Wii's blijven gewoon liggen

spoiler:
just kidding
[ Voor 3% gewijzigd door RSP op 05-12-2006 15:49 ]
RSP is genomineerd voor Jackass van het jaar.
lol @ spoiler 
Morgen dan maar even in mijn tussenuurtje (of meerdere, tis maar wat ik er zelf van maak
) naar de eplaza en frs.
Morgen dan maar even in mijn tussenuurtje (of meerdere, tis maar wat ik er zelf van maak
* Victor heeft zojuist staan boxen op de Wii
Werkt wel geinig, de spelletjes die er bij zitten (Sports pack o.i.d.?) zijn erg leuk om te doen. Ik had niet echt het idee volledige controle te hebben, maar dat zal wel wennen zijn aan de besturing. Zeker gezien de prijs is dit toch wel een aanrader. Leuk apparaat
Werkt wel geinig, de spelletjes die er bij zitten (Sports pack o.i.d.?) zijn erg leuk om te doen. Ik had niet echt het idee volledige controle te hebben, maar dat zal wel wennen zijn aan de besturing. Zeker gezien de prijs is dit toch wel een aanrader. Leuk apparaat
Ah typisch PS3 publiek! sinds de Playstation 3 was Grand Theft Auto nog nooooooooit zo realistisch!
En waar heeft King_Louie gespeeld op de Wii?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Vage shit hiero zodra RSP in een pagina post loopt elke browser hier vast
kan dus pagina 5 en 6 niet lezen
misschien ligt het aan de browser hier op het werk maar ik denk het niet (maak gebruik van ff en ie) iemand tips
(denk dat ik het thuis wel kan lezen hoop ik want anders kan ik de tips ook niet lezen
)

In de vergaderzaal van m'n werkgeverDeddiekoel schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 15:57:
En waar heeft King_Louie gespeeld op de Wii?
Ik doe niets geks met m'n signature oid. M'n avatar staat op 'n relatief snelle server gehost. Misschien is 't de combinatie van letters in m'n nickname? Ik zoek ff naar een IR poort om 't foto'tje van de demo unit hier te plaatsen.
Iemand die weet wat de beste oplossing is voor de volgende situatie:
Ik weet alleen niet welke configuratie van kabels en kastjes nodig is om het goed te laten werken. Iemand ervaring daarmee?
- Ik heb geen (tv) scherm met composiet, component of S-video ingang
- Ik heb een Samsung SyncMaster 205BW met daarop een DVI en VGA input
- Ik wil daar een Wii op aan kunnen sluiten met een optimale beeldkwaliteit zonder tussenkomst van mijn PC
Ik weet alleen niet welke configuratie van kabels en kastjes nodig is om het goed te laten werken. Iemand ervaring daarmee?
'Net' een oud-collega gesproken bij MM, er ligt 8 dec inderdaad een WII voor me klaar
Nee, sorry niet gevraagd hoeveel ze er krijgen, hoeveel pre-orders ze hebben. Dat maakt mij niet heel veel uit (ja, lekker sociaal weer) zolang ze er maar één voor mij hebben (en ok, dan nog een tweede voor een kameraad van me...)
Gisteren wel even de NGC versie van Zelda bekeken, kon echt niet wachten. Moet zeggen dat ik toch wel een _heel klein beetje_ teleursteld was (ja ook in mezelf) Een erg irritant geluidje als je met iemand praat en geluidjes die als het ware niet helemaal synchroon lopen met de actie op 't scherm.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat het toch (op de WII) een geweldige game is (ik weet dat het enige verschil met de GC versie de 'spiegeling' is)
Mn centjes voor WII + Zelda + WII Sports liggen dus al klaar, hopen dat Monkeyball toch optijd in de winkel ligt.
Nee, sorry niet gevraagd hoeveel ze er krijgen, hoeveel pre-orders ze hebben. Dat maakt mij niet heel veel uit (ja, lekker sociaal weer) zolang ze er maar één voor mij hebben (en ok, dan nog een tweede voor een kameraad van me...)
Gisteren wel even de NGC versie van Zelda bekeken, kon echt niet wachten. Moet zeggen dat ik toch wel een _heel klein beetje_ teleursteld was (ja ook in mezelf) Een erg irritant geluidje als je met iemand praat en geluidjes die als het ware niet helemaal synchroon lopen met de actie op 't scherm.
Maar ik ga er gewoon vanuit dat het toch (op de WII) een geweldige game is (ik weet dat het enige verschil met de GC versie de 'spiegeling' is)
Mn centjes voor WII + Zelda + WII Sports liggen dus al klaar, hopen dat Monkeyball toch optijd in de winkel ligt.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Voorlopig kun je nog geen Wii op je monitor aansluiten d.m.v. VGA / DVI. Je kunt een convertorbox proberen, maar daar zal de beeldkwaliteit niet astonishing van zijn. Maar je hebt ook geen SCART-uitgang op je TV? Lekker is dat dan.Fed schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:04:
Iemand die weet wat de beste oplossing is voor de volgende situatie:Verschil tussen het gebruik van DVI en VGA zou niet echt merkbaar moeten zijn. Nu weet ik dat component het beste is van de 3 uitgang opties en dat er ook component naar VGA converters zijn. Die converters komen in verschillende maten, met een converter kastje, of slechts een kabel met de juiste plugjes.
- Ik heb geen (tv) scherm met composiet, component of S-video ingang
- Ik heb een Samsung SyncMaster 205BW met daarop een DVI en VGA input
- Ik wil daar een Wii op aan kunnen sluiten met een optimale beeldkwaliteit zonder tussenkomst van mijn PC
[ Voor 65% gewijzigd door me_mrtn op 05-12-2006 16:07 ]
Ik hoor net dat de Dixons bij ons hem morgen inderdaad krijgt, maar pas vrijdag in de verkoop doet. Zijn reserveringslijst heeft nog open plekken. 
De BS bij ons in de buurt krijgt hem pas 8 dec. zei dat meisje.
De IT zei dat ze em 6 of 7 dec. krijgen. Weer zo'n meisje
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 87204 op 05-12-2006 16:10 ]
Super mijn WII van BS is ook verzonden!!!!!!!!!!!!
dat is al vast een.
en vrijdag haal ik de 2e Wii op hahahaha
dat is al vast een.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Van wie moeten ze die boete krijgen, Nintendo? Als dat gebeurt (eerder verkopen) kan Nintendo eigenlijk niks doen behalve die keten óf niet meer leveren óf ze de spullen pas op de dag van release brengen (en dan ligt het niet gelijk in de winkel en zijn de verkopen dus minder).UlyssesNL schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:40:
[...]
Officieel MOGEN de winkels de wii pas vanaf 8 december verkopen.
En als nintendo er specifiek om vraagt om dat niet te doen (net zoals als blizzard bij bijv WOW heeft gedaan) dan zullen de frs, bs, dixons, intertoys etc etc de wii echt niet voor 8 december verkopen aangezien ze dan een boete riskeren. Misschien dat een gameshop hem eerder verkoopt en dan pas 8 december de wii aanslaat maar aangezien de gameshops maar weinig wii's binnen krijgen.
Anoniem: 136075
En in welke stad zit die Dixonz?Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:09:
Ik hoor net dat de Dixons bij ons hem morgen inderdaad krijgt, maar pas vrijdag in de verkoop doet. Zijn reserveringslijst heeft nog open plekken.
Hmm, ik wilde even kijken op de site van e-plaza welke filialen er in Haarlem/Schalkwijk zitten, doet die site het niet
Ik weet een e-plaza in Haarlem (Dacht in de grote houtstraat), maar zitten er nog meer e-plaza's in Haarlem/Schalkwijk? Thnx alvast
Sodeju dit topic gaat hard.
Ben benieuwd of mijn Wii ook nog vandaag door Bart Smit verstuurd gaat worden. Dan kan ik em morgen wel ontvangen. 
Echter vraag ik me nog steeds af of er nou eigenlijk een S-Video kabel bij de Wii zit meegeleverd. Volgens Nintendo zou je em wel via S-Video aan kunnen sluiten, maar ik kan de kabels los nergens vinden. Voor de Gamecube had je ze ook niet of werkten ze in ieder geval niet op de EU versie.
Echter vraag ik me nog steeds af of er nou eigenlijk een S-Video kabel bij de Wii zit meegeleverd. Volgens Nintendo zou je em wel via S-Video aan kunnen sluiten, maar ik kan de kabels los nergens vinden. Voor de Gamecube had je ze ook niet of werkten ze in ieder geval niet op de EU versie.
[ Voor 6% gewijzigd door --MeAngry-- op 05-12-2006 16:12 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Hoe weet je dat? gebeld of staat het op de site?Desperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:09:
[ Dislect ]
Staat dat bij je order status op de BS site? Bij mij staat er namelijk nog:Desperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:09:
dat is al vast een.
Datum: 29-11-2006
Status: Uw bestelling is klaar voor verzending
Betaalmethode: Rembours
Mja, tis een compu monitor, zag het niet zitten om meer geld te investeren in een lcd tv met een lagere resome_mrtn schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:07:
[...]
Voorlopig kun je nog geen Wii op je monitor aansluiten d.m.v. VGA / DVI. Je kunt een convertorbox proberen, maar daar zal de beeldkwaliteit niet astonishing van zijn. Maar je hebt ook geen SCART-uitgang op je TV? Lekker is dat dan.
Dat kan heel goed hoor. Gewoon onderdeel van het embargo. Geen verkopen voor datum X, anders volgen sancties. Dat zijn gewoon voorwaarden die Nintendo stelt aan het geheel.Muthas schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:10:
[...]
Van wie moeten ze die boete krijgen, Nintendo? Als dat gebeurt (eerder verkopen) kan Nintendo eigenlijk niks doen behalve die keten óf niet meer leveren óf ze de spullen pas op de dag van release brengen (en dan ligt het niet gelijk in de winkel en zijn de verkopen dus minder).
Ze hebben een treinstation (Bovenkarspel/Grootebroek) en de Dixons is er dicht bij... als je wilt, dan kan het
wel maar 19" ipv 21", maar deze kan ik nog altijd sterk aanradenMja, tis een compu monitor, zag het niet zitten om meer geld te investeren in een lcd tv met een lagere reso
[ Voor 28% gewijzigd door boe2 op 05-12-2006 16:16 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"AMSTERDAM - Politieagenten in de Amerikaanse staat North Carolina"
dacht altijd dat de eerste plaats wat genoemd wordt de plaats is waar het zich af heeft gespeeld...
Staat op de site als status verzonden.skabouter schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:12:
[...]
Hoe weet je dat? gebeld of staat het op de site?
Ga ik er van uit dat ie vandaag verzonden word en dat ik hem dan eventueel morgen of anders donderdag in huis heb.
Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini
Anoniem: 16195
Ik stel ook heeel voorzichtig een vraagje over kabels

Ik heb voor m'n cube een RGB kabel met audio-uit zodat ik hem op m'n setje aan kan sluiten, gaat deze ook passen op de Wii of moet ik wachten op een nieuwe third-party kabel waarmee dit kan?

Ik heb voor m'n cube een RGB kabel met audio-uit zodat ik hem op m'n setje aan kan sluiten, gaat deze ook passen op de Wii of moet ik wachten op een nieuwe third-party kabel waarmee dit kan?
Je heb ook best kans dat BS de afspraak met de vervoerder heb gemaakt pas afleveren 8 december.
Anoniem: 136075
Drie en een half uur reizen voor een Wii vinnik toch iets te overdreven, maar bedankt voor de tip dude!Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:14:
[...]
Ze hebben een treinstation (Bovenkarspel/Grootebroek) en de Dixons is er dicht bij... als je wilt, dan kan het
http://www.goudengids.nl/search/haarlem/e--plaza.htmlfuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:10:
Hmm, ik wilde even kijken op de site van e-plaza welke filialen er in Haarlem/Schalkwijk zitten, doet die site het nietIk weet een e-plaza in Haarlem (Dacht in de grote houtstraat), maar zitten er nog meer e-plaza's in Haarlem/Schalkwijk? Thnx alvast
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
bah!Datum: 29-11-2006
Betaalmethode: iDEAL
[ Dislect ]
Anoniem: 94646
Weet er toevallig iemand of het op een of andere manier (homebrew) mogelijk is om xvid bestanden af te spelen?
Thnx
En op welke datum heb jij hem bestelt? Ik de 29eDesperado112 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:16:
[...]
Staat op de site als status verzonden.
Ga ik er van uit dat ie vandaag verzonden word en dat ik hem dan eventueel morgen of anders donderdag in huis heb.
Anoniem: 198606
ok als nu nog niet hek hek van de dam is weet k het niet,
Vriend van me heeft van 'een winkel' (niet te noemen nu) dus om 2uur vanmiddag z'n wii gehad inclusief wiisports om de primeur te hebben. Hierover wordt dus nog wel een artikel gepubliceerd want ze hebben nog foto's gemaakt enzo. Ik heb dus net lekker 2 uur lang wiisports gespeeld in iemand z'n slaapkamer en het is echt ongelovelijk leuk:) naast de 5 sporten heb je ook nog fitness en oefeningen, maar die heb ik niet gedaan. Wiitennis was het leukst vond ik en boxen was ook erg kick. Boxen was wel vermoeiend en reageerde niet altijd ideaal vond ik. Verder reageerde die altijd erg goed.
Nu zit ik thuis en ben ik jaloers en hoop k m morgen bij e-plaza te kunne ophalen
Vriend van me heeft van 'een winkel' (niet te noemen nu) dus om 2uur vanmiddag z'n wii gehad inclusief wiisports om de primeur te hebben. Hierover wordt dus nog wel een artikel gepubliceerd want ze hebben nog foto's gemaakt enzo. Ik heb dus net lekker 2 uur lang wiisports gespeeld in iemand z'n slaapkamer en het is echt ongelovelijk leuk:) naast de 5 sporten heb je ook nog fitness en oefeningen, maar die heb ik niet gedaan. Wiitennis was het leukst vond ik en boxen was ook erg kick. Boxen was wel vermoeiend en reageerde niet altijd ideaal vond ik. Verder reageerde die altijd erg goed.
Nu zit ik thuis en ben ik jaloers en hoop k m morgen bij e-plaza te kunne ophalen
de Wii is nog maar net uit....op homebrew oplossingen zal je nog een hele tijd moeten wachtenAnoniem: 94646 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:20:
Weet er toevallig iemand of het op een of andere manier (homebrew) mogelijk is om xvid bestanden af te spelen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
WEL te noemen, kommop, kommopAnoniem: 198606 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:21:
ok als nu nog niet hek hek van de dam is weet k het niet,
ik heb m beloofd t niet te doen dus dat zal niet gebeuren.
Iemand nog bij e-plaza geweest in r'dam centrum?
Is dat laatste een hintAnoniem: 198606 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:24:
[...]
ik heb m beloofd t niet te doen dus dat zal niet gebeuren.
Iemand nog bij e-plaza geweest in r'dam centrum?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nee, dat is de stad van waar het stuk geschreven is.Sillymidget schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:15:
[...]
"AMSTERDAM - Politieagenten in de Amerikaanse staat North Carolina"
dacht altijd dat de eerste plaats wat genoemd wordt de plaats is waar het zich af heeft gespeeld...
This space is occupied
Anoniem: 193828
ook mijn WII is verzonden bij BS! jammer dat ik de komende 2 dagen niet thuis ben om em te ontvangen...
Ik ook!!! maar ik had hem ook al weken daar voor gereseveerd via hun siteGekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:21:
[...]
En op welke datum heb jij hem bestelt? Ik de 29e
Damn het lijkt dus echt waar te zijn...moet ik morgen nog gaan vrijpakken ook...Anoniem: 193828 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:26:
ook mijn WII is verzonden bij BS! jammer dat ik de komende 2 dagen niet thuis ben om em te ontvangen...
wat is dit voor een triestige release, 9 december is 9 december klaar...

Hier staat wat
Uhm, het was dan nog altijd 8 decemberFlappiewappie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:29:
Edit: Jezus, het lijkt wel een chatroom hier zo snel dat er gepost wordt

[ Voor 96% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 05-12-2006 16:31 ]
ik kan me geen nintendo release herinneren die wel volgens officiele datum verliepfuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:30:
[...]
Uhm, het was dan nog altijd 8 december
moah, 9 dec is in feite wel 9 dec - het heeft alleen niks met de rls te makenfuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:30:
[...]
Uhm, het was dan nog altijd 8 december
misschien kan je beter order nummers vergelijkenAnoniem: 168765 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:31:
Aan iedereen die al status 'verzonden' heeft, welke betaalmethode?
Mensen, ik heb suggesties nodig;
BS / Dixons / Dynabyte / Intertoys / Hotbit / Mediamarkt / V&D / FRS
nog meer mogelijkheden?
BS / Dixons / Dynabyte / Intertoys / Hotbit / Mediamarkt / V&D / FRS
nog meer mogelijkheden?
Ordernummer: 2118809
Ben wel benieuwd naar de ordernummers van de verzonden bestellingen, ik hoop dat tie vandaag verzonden wordt.
Die van mij is dus nog niet verzonden.
Ben wel benieuwd naar de ordernummers van de verzonden bestellingen, ik hoop dat tie vandaag verzonden wordt.
Die van mij is dus nog niet verzonden.
Het is niet zo vreemd hoor de sommige winkels zich niet aan de release date houden. Bij games ook dat ook altijd zo.Flappiewappie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:29:
En het is 8 december, tenzij dat je in spanje woont
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nou ik heb maar even een lijstje gemaakt voor de winkels die ik moet langsgaan in Haarlem/Schalkwijk. Zijn er aardig wat, dus je zou toch denken dat er toch wel minstens 1 te koop ligt die ik dan mee kan nemen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| Haarlem Dixons Rivieradreef 19 Gr. Houtstraat 67 Generaal Cronjestraat 28 E-plaza Grt Houtstr 10 Rivieradreef 24a Free record shop Generaal Cronjestraat 41 Rivieradreef 7 Grote Houtstraat 93 Intertoys Gen. Cronjestraat 25 Grote Houtstraat 136 Rieviëradreef 21 V&D Grote Houtstraat 70 Rivieradreef 2 Dynabite Houtplein 16 |
Anoniem: 168765
Kan je wel eens gelijk in hebben!Finwe schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:32:
[...]
misschien kan je beter order nummers vergelijken
Ordernummer: 2116876
Ik bel net de Dixons in Bovenkarspel; 40 a 50 op de reserveringlijst, hoopt er 10 binnen te krijgen.. dus!Anoniem: 87204 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:09:
Deze werkgever dus:
Coolblue's Consoleshop.nl primeur Nintendo's felbegeerde Wii
Wij waren het eerst
Als je even de .intra weghaalt na de .nl werkt de url..King_Louie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:38:
[...]
Deze werkgever dus:
Wij waren het eerst
HuhDoubleD1980 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:40:
[...]
Als je even de .intra weghaalt na de .nl werkt de url..

Hhm, zit toch een hoop tussen mijn en jouw orrdernummer. Maar alles ertussen zijn natuurlijk geen bestede Wii's, ben benieuwd naar de ordernummer van de al verzonden Wii's.Anoniem: 168765 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:36:
[...]
Kan je wel eens gelijk in hebben!
Ordernummer: 2116876
Ik ben benieuwd hoeveel van onze lieve lezers gebelt hebben met Dixons in Bovenkarspel nadat ik dat poste, hij had er ECHT 1 voor me op vrijdag als ik het wilde (toen ik belde).apNia schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:38:
[...]
Ik bel net de Dixons in Bovenkarspel; 40 a 50 op de reserveringlijst, hoopt er 10 binnen te krijgen.. dus!
Anoniem: 168765
Het zou natuurlijk ook best kunnen dat ze bezig zijn met al die stati (?) wijzigen naar 'verzonden' en dat wij over een uurtje ofzo ook die status hebbenGekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:42:
[...]
Hhm, zit toch een hoop tussen mijn en jouw orrdernummer. Maar alles ertussen zijn natuurlijk geen bestede Wii's, ben benieuwd naar de ordernummer van de al verzonden Wii's.
Ordernummer: 2114916GekkeCoen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:42:
[...]
Hhm, zit toch een hoop tussen mijn en jouw orrdernummer. Maar alles ertussen zijn natuurlijk geen bestede Wii's, ben benieuwd naar de ordernummer van de al verzonden Wii's.
Betaalmethode: Acceptgiro
Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 2,95
Totaal: € 252,90
Ook mijne is nog niet verzonden, en is ook een paar minder als die van de andere post. helaas
Leuk voor die 5, maar het is natuurlijk minder dat je er zelf nog geen 1 hebtKing_Louie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:38:
[...]
Deze werkgever dus:
Wij waren het eerst
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Logisch dat je blij bent, maar hou het wel nuttig. Aan deze mededeling heeft niemand wat.
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 05-12-2006 16:46 ]
Ik quote even mezelf. Het klopt dat Bart smit ze aan het verzenden is:JiBo schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 16:45:
[...]
Ordernummer: 2114916
Product Uw keuze Prijs
in Euro's Aantal Totaal
in Euro's
Nintendo Wii Sports + Controller - 249,95 1 249,95
Verzendkosten: 2,95
Totaal: € 252,90
Ook mijne is nog niet verzonden, en is ook een paar minder als die van de andere post. helaas
dit is de status nu:
Ordernummer: 2114916
Status: Uw bestelling is verzonden
Dus mensen bij BS wooohoooo
Dit topic is gesloten.
Let op:
Slow-chat, oneliners, offtopic geblaat en meldingen van enkel een aankoop of een verwachte leverdatum horen niet thuis in dit topic!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!
Lees dit heel goed door voordat je hier post!