ah bedankt voor je reply, hopelijk komt het dan bij mij ook via de woonkamer binnen: scheelt een hoop gedoe.Day24 schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:33:
Voor die persoon ergens hierboven... bij ons in de flat is alles ook achterlangs aangelegd, en komt de vezel gewoon in de woonkamer binnen. Daar hangt ook het kastje...best groot, maar niet opvallend. En wat voor mij heel handig is, is dat er toch een bank grotendeels voor staat.
Maar goed... nu ga ik dus over een aantal dagen maar eens internet aanvragen! Dan heb ik maar een overlap van providers...ik kan eigenlijk gewoon niet wachten om van de 12 mbit over te stappen naar de 24....en dan nog voor 3 euro minder per maand ook.
Dat is trouwens wel de reden dat ik overstap....als jullie de 10 mbit hadden gehouden zou ik bij mijn huidige provider zijn gebleven....
dus hopelijk zit het een keer mee met overstappen. Overlap vind ik niet erg want XMS is aan het begin gratis, maar ik moet wel op tijd m'n huidige ISP (Orange family) op kunnen zeggen en daar heb ik nog maar een maand of 2 voor. Ben daar dik tevreden over, maar 24mbit up is toch stuk aantrekkelijker dan de 100k/sec upstream die ik nu heb, ook al is het een tientje duurder.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade