Ook teletekst is een duidelijk antwoord, toch blijf ik het vreemd vinden dat 95% wel goed doorkomt en er dus maar 1 of 2 regels afbreken per volledige pagina.denan schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:53:
De werkzaamheden zijn al afgerond, dus de strepen/golven zijn bij iedereen al verdwenen. Als je er nog problemen mee hebt vermoed ik iets lokaals, bij alle klanten die we aan de lijn hebben gehad is het beeld nu 100% namelijk. (note: Michiel bied bij deze zijn nederige excuses aan voor het geven van een onjuist antwoord )
Voor het teletekst verhaal: Lees een paar topics naar boven.
Toch blijf ik erbij dat het TV signaal niet hier binnen ligt, hoe kan het anders zijn dat bepaalde zenders wel goed doorkomen en andere niet. Het is ook niet zo dat de kabels slecht zijn aangelegd, ik heb daarvoor juist extra goede spullen gekocht welke toch echt 10x beter zijn dan wat we voorheen hadden liggen. Ondertussen is de kwaliteit toch minder dan bij UPC.
Ik sluit niet uit dat het probleem toch lokaal ligt, maar ik stel wel kritische vragen

Omdat het niet erg realistisch is dat je even langs komt hobbelen (Wat uiteraard wel mag

Discovery is een stuk beter dan bijvoorbeeld Nederland 1, de kwaliteit lijkt ook te varieren. Nou is het wat lastig om het duidelijk over te brengen omdat onze hdd recorder te ruis eruit lijkt te halen maar Discovery is naar mijn mening toch net even een fractie scherper.
beeld_test.iso (160MB)
En een plaatje van teletekst:

note: Excuses zijn uiteraard geaccepteerd

[Voor 3% gewijzigd door sPENKMAN op 04-12-2006 23:06]
Eve char: Warock <TEST>