Ik huur van Portaal en woon "op de walletjes" (bij het zwembad).PromWarMachine schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:29:
Ik heb in dit topic een aantal mensen uit Nieuwegein zien reageren. Voor zo ver ik weet is het grootste deel van de huurwoningen in NIeuwegein van Mitros Wonen.
Wij hebben ook een huurwoning in Nieuwegein en zitten bij Mitros. Volgens de XMS postcodecheck is onze buurt nog niet geschikt voor glasvezel, helaas. Wel weet ik nog dat we als een van de eerste ADSL hadden, dus ik hoop eigenlijk dat we ook snel glasvezel krijgen.
Voor de mensen uit Nieuwegein: In welk deel van Nieuwegein wonen jullie? Ik woon in Zuilenstein. Heb me opgegeven om door XMS op de hoogte gehouden te worden. Ben erg benieuwd en uiteraard zeer geinteresseerd. De prijzen van ADSL in vergelijking tot glasvezel zijn per MBit/sec echt (te) duur.
Mijn erbaring met XMS? ZEER ZEER GOED
1) Internet nu heeeeeeeeel snel (1e seizoen A-Team 21,4 giga, binnen in ongeveer 2,5 uur, kleine par reparatie, uitpakken en branden duurt langer, nee geen p2p, wel usenetserver.com abbo)
2) telefonie: kraakhelder, geen echo, perfect
3) TV, vergeleken met digitale Casema iets mindere beeldkwaliteit, maar in het standaard gebeuren meer zender waaronder Motors TV!!!!! (en humor, ik zag een Hertzinger kanaal, uiteraard toen Pa van 78 ging zappen na 24.00 uur.... hijg steun spetter op het beeld

Ik heb nu pas de TV aangesloten, prima te doen, de kabels wegwerken is wat lastig langdradig en vervelend
Kortom: Aanrader! Blij dat KPN, Planet en Casema de deur uit zijn/gaan!